https://opensea.io/seaart
Zolang je er BTC voor gekocht hebt, prima toch?Ray_ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:51:
Ik had de beweging van ETH de andere kant op verwacht. Wel leuk voor jullie, maar 5 minuten voor de pump heb ik daar wat van verkocht
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Thumbs up waardRay_ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:51:
Ik had de beweging van ETH de andere kant op verwacht. Wel leuk voor jullie, maar 5 minuten voor de pump heb ik daar wat van verkocht
*huilt in fiat*Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Zolang je er BTC voor gekocht hebt, prima toch?
Nee geintje. BTC inderdaad. Ik gok er alleen wel op dat die weer een paar k gaat dalen als ik net de andere kant op kijk. Maar da's mijn theorie maar. Die kloppen vaker niet.
Zoals mijn scharrel vannacht al zei; "doorstoten en daarna naar 69!"
nothing stops this train
Nu snap ik je gebruikersnaam....gijsvogel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:55:
Nou, komop!
Zoals mijn scharrel vannacht al zei; "doorstoten en daarna naar 69!"
Verwijderd
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ff 2 minuten wachten
https://opensea.io/seaart
nothing stops this train
gewoon stug doorgaan, veel lezen, leren, werken aan jezelf, en ooit als je maar vast blijft houden, bouw je genoeg op. Dat komt niet met een jaartje in crypto. Een enkeling krijgt dat maar voor elkaar. en meestal hoor je ook alleen maar de succes stories.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:56:
Wordt depressief van aggr. Worden bedragen rondgeslingerd waar ik alleen maar van kan dromen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die is er al eens geweest en daar zijn er ook meerdere van gemaakt volgens mijKol Nedra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:58:
oh nice!! 4k babe eth, we worden verwend vandaag
Verwijderd
Ik ben vooral sip dat ik er sinds 2013 inzit en niet zulke bedragen hebanti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:59:
[...]
gewoon stug doorgaan, veel lezen, leren, werken aan jezelf, en ooit als je maar vast blijft houden, bouw je genoeg op. Dat komt niet met een jaartje in crypto. Een enkeling krijgt dat maar voor elkaar. en meestal hoor je ook alleen maar de succes stories.
"Nooit meer investeren dan je bereidt bent te verliezen" bleek achteraf een waardeloos advies want ik was niet erg bereidt ook maar een euro te verliezen.
Of elke alt-btc chart for that matterLarryD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:00:
Vooral niet kijken naar de ETH/BTC chart kijken jongens
De meeste poet is al eerder uit de alts gehaald (om dus een eventuele BTC uitbraak mee te kunnen pakken).Ray_ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:51:
Vandaag valt die best wel mee hoor, had ik niet verwacht. Afgelopen weken is een ander verhaalLarryD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:00:
valt mee vind ik, kijk maar niet naar alle andere altsLarryD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:00:
nothing stops this train
Ik Henk em!Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:01:
Haha oeps, zat helemaal niet op te letten jongens![]()
Happy new ATH!
Hier wat mokkels.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En veel mensen die zo'n mega bedrag in een jaar tijd bij elkaar mazzelen zijn het in niet heel veel tijd ook grotendeels weer kwijt, al weet ik geen harde cijfers.anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:59:
[...]
gewoon stug doorgaan, veel lezen, leren, werken aan jezelf, en ooit als je maar vast blijft houden, bouw je genoeg op. Dat komt niet met een jaartje in crypto. Een enkeling krijgt dat maar voor elkaar. en meestal hoor je ook alleen maar de succes stories.
Bij de staatsloterij krijgen mensen die de jackpot winnen mentale ondersteuning van een psycholoog aangeboden vanuit de staatsloterij omdat mensen er echt fucked up van kunnen raken, die plotselinge rijkdom.
Uit een onderzoek is gebleken dat 3 op de 5 Engelse gestopte profvoetballers binnen vijf jaar failliet zijn. En die hebben dan hun vermogen nog in een jaar of 10/15 opgebouwd vaak.
Echt, heel snel en/of heel rijk worden, je moet het je afvragen of je dat wel moet willen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 16:04 ]
Goed punt, daar had ik nog niet aan gedacht.toilet_paper schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:00:
[...]
De meeste poet is al eerder uit de alts gehaald (om dus een eventuele BTC uitbraak mee te kunnen pakken).
Nou ja, ik heb nog wat muntjes over om alsnog op het 4k-feestje aanwezig te mogen zijn.
Wat wordt 't trouwens jongens? 67k en dan weer terug? Of gaan we de stratosfeer opzoeken en @Verwijderd z'n ontslag veroorzaken omdat hij alleen maar chicks zit te Googlen op het werk?
Waar kan ik me inschrijven?YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:03:
Echt, heel snel en/of heel rijk worden, je moet het je afvragen of je dat wel moet willen.
Eventjes een ongegeneerde zelfquotetroje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:01:
Op welke datum gaat BTC een nieuwe ATH neerzetten? Ik verwacht 20 october
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Bij HEX zoeken ze nog wel mensen die snel rijk willen worden dacht ik.
Zero.
Waarom als ie naar de 15k gaat eind dit jaar?Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:08:
Ik had mijzelf beloofd op 4k een deel eth te verkopen. Dus bij deze
Waar een voetballer het heeft besteed aan auto's, vrouwen en drugs hebben de traders het aan beeldschermen en futeres besteedYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
En veel mensen die zo'n mega bedrag in een jaar tijd bij elkaar mazzelen zijn het in niet heel veel tijd ook grotendeels weer kwijt, al weet ik geen harde cijfers.
Bij de staatsloterij krijgen mensen die de jackpot winnen mentale ondersteuning van een psycholoog aangeboden vanuit de staatsloterij omdat mensen er echt fucked up van kunnen raken, die plotselinge rijkdom.
Uit een onderzoek is gebleken dat 3 op de 5 Engelse gestopte profvoetballers binnen vijf jaar failliet zijn. En die hebben dan hun vermogen nog in een jaar of 10/15 opgebouwd vaak.
Omdat ik bepaalde doelen heb en dan op sell druk. Pakken wat je pakken kan zei mijn moeder altijd.GioStyle schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:08:
[...]
Waarom als ie naar de 15k gaat eind dit jaar?
Zero.
Nou weet je wat, ik probeer het gewoon een keertje.YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
Een plan hebben is een ding.Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:08:
Je aan het plan houden is een stuk lastiger.
Dus gefeliciteerd
jorwas schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:05:
Ik gun @Tominatie wel z'n 69K momentje voordat we weer terug gaan zakken. BUY BUY BUY
Je pa zal blij geweest zijnPelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Omdat ik bepaalde doelen heb en dan op sell druk. Pakken wat je pakken kan zei mijn moeder altijd.
Congrats man!Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Omdat ik bepaalde doelen heb en dan op sell druk. Pakken wat je pakken kan zei mijn moeder altijd.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan heb je geluk!Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Mijn moeder zei altijd dingen als: "Als je jeuk hebt, moet je krabben".
Ook waar, maar toch wat minder goed toepasbaar op crypto.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ah zo, tja ik had ook volledig klaar kunnen zijn. Ook 2013 hier. Heb vooral in de aanloop naar 2017 (in 2015 en 2016) veel te veel kansen laten liggen. Baal daar ook nog wel eens van. Heb er vooral van geleerd en 2019 volle bak ermee aan de gang gegaan.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:00:
[...]
Ik ben vooral sip dat ik er sinds 2013 inzit en niet zulke bedragen heb
"Nooit meer investeren dan je bereidt bent te verliezen" bleek achteraf een waardeloos advies want ik was niet erg bereidt ook maar een euro te verliezen.
Ben nu iig alweer een heel end waar ik had willen zijn.
Lekkerder!Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:16:
En omdat we er zo lang op hebben moeten wachten... Een bonus 4k-babe..
[Afbeelding]
Zero.
Ehm, lang? 3 september was de vorige ATH (4027) en daar issie vandaag nog niet doorheen.Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:16:
En omdat we er zo lang op hebben moeten wachten... Een bonus 4k-babe..
[Afbeelding]
Haha dat ja
Heb wel wat BTC maar dat is maar iets van 1/8e van mijn portfolio.
Alts bewegen nog niet bar. Sommige zitten nog rond de levels van de laatste dip (bv VET en ADA).
Hype coins zijn wel weer naar boven aan het gaan. Safemoon, ELG en SYA hebben best mooie + afgelopen dagen veel meer dan de Alts.
DOT en MATIC doen het ook wel aardig al heb ik daar relatief weinig van.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Anderhalve maand is een eeuwigheid in crypto-land toch?MicroWhale schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:18:
[...]
Ehm, lang? 3 september was de vorige ATH (4027) en daar issie vandaag nog niet doorheen.
In september zijn we zo kort boven de 4k geweest dat de babe niet aan bod is gekomen. Dus effectief hebben we sinds mei moeten wachten!MicroWhale schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:18:
[...]
Ehm, lang? 3 september was de vorige ATH (4027) en daar issie vandaag nog niet doorheen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heel goed Ik heb dat bij Solana te weinig gedaan. Had wel iets verkocht maar iets te vroeg weer wat terug gekocht hij is daar na nog een stuk lager gegaan.Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:08:
Heb nu wel een plannetje gemaakt voor mijn Alts dat bij koers X ik mijn inleg er uit haal en de rest laat staan. Maar gezien de Alts nog niet bar willen kan dat nog wel een tijd gaan duren
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
En een $69.420 uiteraard.Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:06:
Nou Jaapio dat wordt vanaf nu vol aan de bak voor een 66666 versie, 67, 68, 69k variant. 69k soon kan vanavond al gebeuren.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
NU.nl - Bitcoin bereikt hoogste stand ooit en doorbreekt grens van 65.000 dollar
Trage msm ookYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:23:
Daar is ie dan, Henk & Ingrid incoming!
NU.nl - Bitcoin bereikt hoogste stand ooit en doorbreekt grens van 65.000 dollar
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 20-10-2021 16:24 ]
Ook die journalisten zitten stiekem gewoon balls deep in crypto en moesten voor het tikken van het artikel nog even naar de Bruna voor een fijne juinsessie
Ik snap die focus op de Bruna niet echt icm crypto maar ja dat zal het wel wezenYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
Ook die journalisten zitten stiekem gewoon balls deep in crypto en moesten voor het tikken van het artikel nog even naar de Bruna voor een fijne juinsessie
Dat is iets voor die hippe moonboys.Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
Ik snap die focus op de Bruna niet echt icm crypto maar ja dat zal het wel wezen
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Wat is het idee achter de foto's van een mooie dame bij de 4K grens? ik heb denk ik iets gemist.Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
In september zijn we zo kort boven de 4k geweest dat de babe niet aan bod is gekomen. Dus effectief hebben we sinds mei moeten wachten!
Bij elke K of zelfs honder dollar wordt een babe gepost volgens mij. En nu denken ineens een aantal personen dat ze dat ook moeten doen waardoor er meerdere gepost worden.Astennu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Wat is het idee achter de foto's van een mooie dame bij de 4K grens? ik heb denk ik iets gemist.
Altijd naar je moeder luisteren, of het nu in geld, crypto of Landal Greenparcs is.Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
Ik snap die focus op de Bruna niet echt icm crypto maar ja dat zal het wel wezen
:strip_exif()/f/image/nhPSTAcajqxQGZ0pIpIk1egY.png?f=user_large)
Iemand (@elektriekert) postte deze magnifieke zin een tijd terug hier compleet random. Tranen over m'n wangen, zo mooi. Je had er bij moeten zijn denk ik.
Maar why? wat heeft die babe er mee te maken? Of is dat gewoon omdat de heren hier dat mooi vindenYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
Bij elke K of zelfs honder dollar wordt een babe gepost volgens mij. En nu denken ineens een aantal personen dat ze dat ook moeten doen waardoor er meerdere gepost worden.
Oe, dat belangrijke detail had ik gemist. Dan mogen er wmb nog wel een paar gepost worden hoor... gewoon om het gemis goed te maken.Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
In september zijn we zo kort boven de 4k geweest dat de babe niet aan bod is gekomen. Dus effectief hebben we sinds mei moeten wachten!
Ja dat is een beetje traditie inderdaad. Nu net toen de ATH doorbroken werd, riepen ze ook met meerderen tegelijk om babes, haha.Astennu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Maar why? wat heeft die babe er mee te maken? Of is dat gewoon omdat de heren hier dat mooi vinden
De reden achter die traditie weet ik niet, denk dat het een gevalletje 'omdat het kan' is.
Dan denk ik dat je nog niet zo lang op dit forum zitAstennu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Maar why? wat heeft die babe er mee te maken? Of is dat gewoon omdat de heren hier dat mooi vinden
If I tell you.....
Dubbel enthousiasmeYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:32:
[...]
Ja dat is een beetje traditie inderdaad. Nu net toen de ATH doorbroken werd, riepen ze ook met meerderen tegelijk om babes, haha.
De reden achter die traditie weet ik niet, denk dat het een gevalletje 'omdat het kan' is.
hahahha ja prachtig moment, ik schiet ook elke keer weer in de lach als het hier langs komt.YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:29:
[...]
[Afbeelding]
Iemand (@elektriekert) postte deze magnifieke zin een tijd terug hier compleet random. Tranen over m'n wangen, zo mooi. Je had er bij moeten zijn denk ik.
Nee, niet omdat we dit prettig vinden of omdat we fan zijn van vrouwelijk schoon.Astennu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Puur ter aanmoediging van BTC.
Of het helpt? Ja, check de ATH maar eens.
Wel op "Het" Forum sinds 2003 maar niet dit subforum nee. Ik ben eerder in de videokaart topic's te vindentostinl schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Dan denk ik dat je nog niet zo lang op dit forum zit
Ik kijk hier sporadisch wel eens maar zeker niet structureel genoeg om dat mee te krijgen daarom de vraag
[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 20-10-2021 16:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RMRgimz8C4bqGEKCOekgB0bH.gif?f=user_large)
/f/image/aOYfnQIfX4UGXErcby8ExwrC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zpzgEx3P6078LlLqKht4bucu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tYouwlc7egvk46YZzLpjoccb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zr6hEyF0zBS6g3GwOkj2yGzI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SdCNbuX2dSAu9vF7p4Wen8mK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WlT9XLJuclBNEufbDw17Qfwc.jpg?f=fotoalbum_large)