[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.844 views

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:36
Rep7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:37:
Sinds ik niet meer op Binance futures / leverage kan traden ben ik overgestapt naar Kucoin. De kosten daar (vooral de finance fee) vind ik erg hoog. Heeft iemand een goed alternatief?
FTX is een mogelijkheid. Vind een ref van iemand, en je krijgt nog wat korting ook.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
nijmege01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:15:
Wist niet dat je bij Coinbase alles steeds gratis om kan zetten naar andere munten.
Waar doe je dat dan? Bij CB of CB pro? Ik vermoed namelijk dat minder grstis is dan je denkt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Las op Reddit dat je niet kan deelnemen aan de Moonbeam parachain met de Polkadot.js wallet. Iemand enig idee?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Vandaar de gedachte over een verzamelbak :). _/-\o_
Dat kan toch met 'pinned' posts?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Sluw schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:44:
Als BTC die ATH doorbreekt verwacht ik er nog wel een sprint omhoog bij. Ik heb een tijdje geleden veel alts omgezet naar BTC maar heb nog wel DOT en LINK. Verwachten jullie dat BTC bij een doorbraak de alts in USD nog veel omlaag gaat trekken? Ik zeg hier USD omdat ik met die alts het risico wil nemen om zo niet de stijging te missen, in sats zal BTC sterker zijn. Verhouding is ongeveer 30% BTC 40% ETH 30% alts.
Ik heb momenteel alle alts van de hand gedaan en zit volledig in BTC. Als BTC een breekt omhoog maakt -wat ik verwacht- is de kans dat de waarde van de alts in USDT gelijk blijft redelijk goed. De waarde in BTC is een ander verhaal, die zal dalen. Veel mensen zetten hun ALTS om in BTC, pak de BTC chart van vele coins er maar bij dan zie je dat die langzaam leeg bloeden.

De meeste traden ALTS om meet BTC te vergaren. Volledig naar BTC gaan is bij een verwachte uitbraak geen gek idee.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Ik ben een pessimistische oude zak. Als ik iemand uitleg dat blockchain cool is om specifieke redenen ben ik veel te bang dat men dat als advies beschouwt om er in te stappen, of later als ze dat doen en REKT gaan, mij dat kwalijk te nemen. Daarom kets ik het onderwerp kneitehard af, of papegaai ik een flauw grapje over hoe fucked up de markt is.

Maargoed, ik ben dan ook niet leuk op feestjes ofzo.
ik begin er ook nooit over bij familie en vrienden. De meesten weten dat ik er inzit (al jaren), maar begin er nooit zelf over. Als er 1 is die meer wil weten neem ik daar de tijd wel voor. Maar meld er ook altijd 10x bij het alleen te doen met geld wat je over hebt, en kan missen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

LankHoar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

ETH2? Als ik op Binance naar ETH2 zoekt komt er niets naar boven.
BETH. ETH 2.0 is er nog niet, maar je kan je ETH "staken" voor de ETH2.0 launch. Krijg je BETH voor terug als een soort "ik heb ETH gestaked" token en die kan je in principe gewoon weer verhandelen.

• YES
  • Laatst online: 16:10

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

BETH. ETH 2.0 is er nog niet, maar je kan je ETH "staken" voor de ETH2.0 launch. Krijg je BETH voor terug als een soort "ik heb ETH gestaked" token en die kan je in principe gewoon weer verhandelen.
BETH is toch gewoon een brouwsel van Binance om inderdaad ETH te staken die vervolgens in ETH 2.0 omgezet wordt, terwijl als je ETH zelf ergens anders (ook voor rente) neerzet dat automatisch omgezet wordt in ETH 2.0?

Zo begreep ik het in ieder geval een tijd terug.

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
jvel92 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

FTX is een mogelijkheid. Vind een ref van iemand, en je krijgt nog wat korting ook.
Thanks !! Heb je daar zelf goede ervaring? @ Anti Ellpa trade jij daar je longs ook?

• Stokstaart
jvel92 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Ik heb een ftx account, mocht iemand een ref willen stuur maar een pm.

Ik zit zelf ook op phemex btw, werkt ook prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 20-10-2021 11:50 ]

Verwijderd

YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

BETH is toch gewoon een brouwsel van Binance om inderdaad ETH te staken die vervolgens in ETH 2.0 omgezet wordt, terwijl als je ETH zelf ergens anders (ook voor rente) neerzet dat automatisch omgezet wordt in ETH 2.0?

Ja, zelfde bij Binance. Je ETH word automatisch omgezet, je BETH ook, naar ETH 2.0

BETH is gewoon een token als bewijs dat je ETH gestaked is. En krijg je rente in BETH, die aan het einde dus ook weer gewoon ETH (2.0) wordt.

Maakt geen fluit uit tov normaal ETH staken elders behalve dat je hier de vrijheid hebt om je BETH op ieder moment te verhandelen (koerst ligt meestal rond de 0.98ETH)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Maar jij bent dan ook al lang bezig. Ik ben januari gestart en heb tm april ingelegd. De mini-bear in mei/juni zorgen ervoor dat ik in de min kwam te staan.

De luxe dat je alleen met winst speelt, en veel al eerder hebt meegemaakt, ga ik aankomende Bear ook hebben.
Ik ben begonnen met inleg eruit te halen vanmorgen. 10% inleg ongeveer is er nu uit en gaat in een apart potje. Uiteindelijk moet alleen de winst blijven zitten. Mijn inleg is nu x 3,6 gegaan dus zal er straks een leuk potje winst overblijven voor het vervolg.

Zodra de inleg er uit is, koop ik daar iets moois en bruikbaars van en de winst blijft in Crypto.

En ja, in de Bear zal er ook weer DCA plaats gaan vinden dus dan weer opnieuw goed bijhouden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Orderboek is pas echt gemanipuleerd. Sell en buywalls verdwijnen vaak zodra de prijs in de buurt komt. Zou er geen conclusies uit trekken.
Dat hangt er vanaf hoe groot ze zijn en de richting van de markt. Vergeet ook niet dat mijn screenshot van 3 verschillende exchanges in 1 snapshot is. Doorgaans kun je er wel een bepaalde richting in herkennen het is duidelijk aan de markt te zien dat mensen voor de lange termijn gaan en niet spontaan verkopen op het moment.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Ja, zelfde bij Binance. Je ETH word automatisch omgezet, je BETH ook, naar ETH 2.0

BETH is gewoon een token als bewijs dat je ETH gestaked is. En krijg je rente in BETH, die aan het einde dus ook weer gewoon ETH (2.0) wordt.

Maakt geen fluit uit tov normaal ETH staken elders behalve dat je hier de vrijheid hebt om je BETH op ieder moment te verhandelen (koerst ligt meestal rond de 0.98ETH)
Ja oké, maar waar dient dat token dan voor? Is toch niet gebruikelijk dat je een tiken als 'bewijs' krijgt dat je iets gestaked hebt? En kan je dan daarna blijven traden met die BETH? Als je dan al je BETH verkoopt, gaan dan alle ETH, als ze vrijkomen uit staking, naar degene die de BETH gekocht hebben in de vorm van ETH 2.0?

Blijft een beetje een aparte constructie in mijn ogen, als het zo in elkaar zit tenminste.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
7 days now

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rj443bNp0bNAl_DklyyTwkYBEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OthR3fVsN0rWUEO25DqV8CLM.gif?f=user_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Sterker nog: Er wordt helemaal niks 'omgezet'. Als je met je oude ETH een transactie doet, worden het vanzelf ETH2. (Als ETH 2.0 gedeployed is). BETH is slechts een wrapper om je ETH in een pool te kunnen duwen.

Dat terzijde is het een manier voor Binance om over de rug van jouw gestaketededete ETH een percentage te verdienen. Nadeel voor jezelf is dat je er tot de deployment van het ETH 2.0 ntewerk (die nog onbekend is) niet bij kan en mag.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• anti elppa
ScuL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Dat hangt er vanaf hoe groot ze zijn en de richting van de markt. Vergeet ook niet dat mijn screenshot van 3 verschillende exchanges in 1 snapshot is. Doorgaans kun je er wel een bepaalde richting in herkennen het is duidelijk aan de markt te zien dat mensen voor de lange termijn gaan en niet spontaan verkopen op het moment.
ja je kan er zeker een hoop uit halen. Maar je moet het een beetje volgen. Als je 1 sec naar een depth chart kijkt zegt dat niets nee.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:52
DOT heeft al een mooie rally gehad, omdat BTC nu zit te pampen blijft het nu ff stil bij DOT.
Maar die gaat nog wel hoor O-)

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:25

knakworst

Get more sats!

[...]

Momenteel een aardige discount, noteert op 0,9434.

• Kol Nedra
Chaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:43:
Las op Reddit dat je niet kan deelnemen aan de Moonbeam parachain met de Polkadot.js wallet. Iemand enig idee?
niet?? hoe dan? ik neem aan niet alleen via Kraken en Binance, een eigen private wallet zou echt wel werken hoor, ikzelf heb een polkadot.js wallet, hoop eigenlijk dat ik niet een andere moet gaan nemen...

nothing stops this train

• Masstje
Kol Nedra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

DOT heeft al een mooie rally gehad, omdat BTC nu zit te pampen blijft het nu ff stil bij DOT.
Maar die gaat nog wel hoor O-)
Feit, mooi solide basis aan het bouwen op rond de 40$

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
DOT is een druiper en geen spuiter.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:49
De waarde van mijn gewonnen BTC gaat omhoog met de koersen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtA1zZnbQMIznHyFTyvHrfNbRyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Da6gOdBqmBypL2YsyW3p4yWZ.jpg?f=fotoalbum_large

En nog een dikke tip. Overlijden is een slecht plan m.b.t. je balans 8)7

• Jeaust
  • Laatst online: 22:50
DaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:08:

[Afbeelding]

Zou zo een quote kunnen zijn van a87

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025

[Afbeelding]

wauw, dat is diep!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:41

Bad Brains

<(0.o)>

Jeaust schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:09:
[...]

Zou zo een quote kunnen zijn van a87
Nee die drukt op "Bevestig betaling'

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• jvel92
Rep7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Thanks !! Heb je daar zelf goede ervaring? @ Anti Ellpa trade jij daar je longs ook?
Heb daar zelf goede ervaringen. Ben zelf niet echt een trader, gebruik het vooral als fiat on-ramp naar ETH netwerk. Maar support reageert snel en vind fijne interface, bieden ook meer order types aan dan Binance. Ook niet onbelangrijk: tijdens volatiliteit waren ze voorlopig altijd nog bereikbaar.

• YES

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]

Verdient gewoon een tegeltje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HyIq1tSS2PLyXN9g3fEHQLsIRQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/punSDIHK9RP2kEGehXQSDlLJ.jpg?f=user_large

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:44

LankHoar

Langharig tuig

[...]

Misschien dan mijn ETC omzetten naar BETH. Hoewel ik niet echt de meerwaarde van BETH zie gezien je ETH ook gewoon kunt staken, en dat dan ook automatisch ETH 2.0 word.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:49
Bad Brains schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:10:
[...]

Nee die drukt op "Bevestig betaling'
Oei, had ik dat niet moeten doen dan?

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Chaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:43:
Correct.

Waarom:
https://twitter.com/Moonb...9E7JugK5I9fMQ5FeaulQ&s=19

Hoe:
https://twitter.com/Moonb...wAgG1DBtFzDolaYI7Y_Q&s=19

Info:
https://moonbeam.foundati...-preregistration-is-open/

Reg:
https://moonbeam.foundation/moonbeam-crowdloan/

Waarschijnlijk maakt Moonbeam Foundation dApp gewoon verbinding met Polkadot{.js} extension. Maar misschien hebben ze zelf een wallet ontwikkelt, kan ook... we zien tegen die tijd wel hoe het werkt.

https://opensea.io/seaart

• enomiss
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 12:19 ]

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
LankHoar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:14:
[...]

Misschien dan mijn ETC omzetten naar BETH. Hoewel ik niet echt de meerwaarde van BETH zie gezien je ETH ook gewoon kunt staken, en dat dan ook automatisch ETH 2.0 word.
Het voordeel van het staken is dat je er dagelijks je stakereward voor terug krijgt, dus je BETH maakt extra BETH, ETH kan je ook staken bij Binance, maar daar ligt de reward momenteel een stuk lager op. Je kan ook je ETH traden voor BETH, wat (zeker nu) voordeliger is (meer BETH per ETH).

Nadeel van ETH naar BETH is dat het verkopen een stapje lastiger is (je moet eerst BETH naar ETH en dan pas verkopen). Staat tegenover dat je je gestakete ETH op deze manier kan verkopen bij zuiver ETH 2.0 staken kan dat niet.

En kleine toevoeging het gaat om ETH niet om ETC

[ Voor 19% gewijzigd door freeki91 op 20-10-2021 12:26 ]

• Stokstaart
Heeft iemand al de $20 gratis Mariah Carey Bitcoin geclaimed door een account aan te maken op Gemini? :+

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Ik ben een pessimistische oude zak. Als ik iemand uitleg dat blockchain cool is om specifieke redenen ben ik veel te bang dat men dat als advies beschouwt om er in te stappen, of later als ze dat doen en REKT gaan, mij dat kwalijk te nemen. Daarom kets ik het onderwerp kneitehard af, of papegaai ik een flauw grapje over hoe fucked up de markt is.

Maargoed, ik ben dan ook niet leuk op feestjes ofzo.
Hier moet je gewoon echt schijt aan krijgen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat die doet. Zulke mensen die jou iets kwalijk nemen ben je liever rekt dan moon.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 14-01 11:12
Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:22:
Heeft iemand al de $20 gratis Mariah Carey Bitcoin geclaimed door een account aan te maken op Gemini? :+
Ah de top is in dus nu MC heeft gekocht.

• jvel92
YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Ja oké, maar waar dient dat token dan voor? Is toch niet gebruikelijk dat je een tiken als 'bewijs' krijgt dat je iets gestaked hebt? En kan je dan daarna blijven traden met die BETH? Als je dan al je BETH verkoopt, gaan dan alle ETH, als ze vrijkomen uit staking, naar degene die de BETH gekocht hebben in de vorm van ETH 2.0?

Blijft een beetje een aparte constructie in mijn ogen, als het zo in elkaar zit tenminste.
Als je staked via een exchange is dat niet altijd gebruikelijk geloof ik. Maar als je echt op een netwerk zelf gaat staken, is het wel gebruikelijk dat je een token als bewijs van je storting krijgt.

ETH dat je gaat staken voor ETH 2.0 kun je er (nu) nog niet uitrekken. Je staked ETH komt op de beacon chain te staan (PoS van ETH). De BETH token is simpelweg een token waarmee je het staked ETH op de beacon chain kunt claimen, zodra ETH 2.0 live is.

Wel kun je op Binance je BETH traden voor ETH, je krijgt dan wel minder ETH terug. En kunt dan ook niet meer je ETH claimen dat je hebt gestaked.

• enomiss
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Ik ben begonnen met inleg eruit te halen vanmorgen. 10% inleg ongeveer is er nu uit en gaat in een apart potje.
Doe er een dekseltje op, anders verdampt het heel snel. ;)

• anti elppa
Rep7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

nee doe alles bij Bybit (vroeger bij bitmex). Spot doe ik bij Binance/ kraken

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

Doe er een dekseltje op, anders verdampt het heel snel. ;)
Hehe, ik weet wat ik ervoor ga kopen, dus daar blijf ik wel vanaf ;).

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

freeki91 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

Het voordeel van het staken is dat je er dagelijks je stakereward voor terug krijgt, dus je BETH maakt extra BETH, ETH kan je ook staken bij Binance, maar daar ligt de reward momenteel een stuk lager op. Je kan ook je ETH traden voor BETH, wat (zeker nu) voordeliger is (meer BETH per ETH).

Nadeel van ETH naar BETH is dat het verkopen een stapje lastiger is (je moet eerst BETH naar ETH en dan pas verkopen). Staat tegenover dat je je gestakete ETH op deze manier kan verkopen bij zuiver ETH 2.0 staken kan dat niet.

En kleine toevoeging het gaat om ETH niet om ETC
Done. ETC omgezet in ETH, en daarvan BETH aangekocht. Ik zie alleen bij Binance Earn geen BETH staan. Waar moet ik an kijken?

• enomiss
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Hehe, ik weet wat ik ervoor ga kopen, dus daar blijf ik wel vanaf ;).
Wat ga je kopen? :)
Ik ga mezelf rond kerst waarschijnlijk trakteren op een vieze dikke headphone om met nog betere beats naar die vieze grafieken te staren. Dan Clark AEON 2 Noire gaat het waarschijnlijk worden. :7
Ik ben wel een beetje streng voor mezelf. De voorwaarde is dat hij gefinancierd wordt door mijn 30x long op Bitcoin die nu loopt. Als die klapt dan geen beloning.
Je moet toch iets van stimulans verzinnen... B)
(En ook een straf verzinnen)

• Chaes

Chaes

#HODL

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:17:
[...]

Correct.

Waarom:
https://twitter.com/Moonb...9E7JugK5I9fMQ5FeaulQ&s=19

Hoe:
https://twitter.com/Moonb...wAgG1DBtFzDolaYI7Y_Q&s=19

Info:
https://moonbeam.foundati...-preregistration-is-open/

Reg:
https://moonbeam.foundation/moonbeam-crowdloan/

Waarschijnlijk maakt Moonbeam Foundation dApp gewoon verbinding met Polkadot{.js} extension. Maar misschien hebben ze zelf een wallet ontwikkelt, kan ook... we zien tegen die tijd wel hoe het werkt.
Wat omslachtig allemaal... denk dat ik het maar via Kraken doe dan. Geen zin in nog een wallet erbij eerlijk gezegd...

• enomiss
Chaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:47:
[...]

Wat omslachtig allemaal... denk dat ik het maar via Kraken doe dan. Geen zin in nog een wallet erbij eerlijk gezegd...
Het is eigenlijk heel eenvoudig als je al een js wallet en extensie voor elkaar hebt... Zou me niet teveel zorgen maken. ;)

Zet nu 2 DOT op je Polkawallet en registreer je voor de Moonbeam crowdloan, en wacht af.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 12:50 ]

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik had het er gisteren al over. Vandaag is bekend gemaakt dat 84% van de stemmen positief was over de uitbetaling van BTC van Mt.Gox. Dat betekent dat na vele jaren er veel mensen zijn die rond de 16% van hun toenmalige bitcoins terugkrijgen. Ik zelf ook. De prijs op dat moment was 300 euro per bitcoin. Dat is nu ~200 x meer. Met andere woorden: elke bitcoin die iemand toen had is x200/6=33x meer waard geworden. Dit is een schatting en met huidige prijzen natuurlijk.
Uitbetaling zal nog maanden op zich laten wachten. BTC kan dan natuurlijk nog veel meer waard zijn of minder.

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-10-2025
Playa del C. schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:50:
Ik had het er gisteren al over. Vandaag is bekend gemaakt dat 84% van de stemmen positief was over de uitbetaling van BTC van Mt.Gox. Dat betekent dat na vele jaren er veel mensen zijn die rond de 16% van hun toenmalige bitcoins terugkrijgen. Ik zelf ook. De prijs op dat moment was 300 euro per bitcoin. Dat is nu ~200 x meer. Met andere woorden: elke bitcoin die iemand toen had is x200/6=33x meer waard geworden. Dit is een schatting en met huidige prijzen natuurlijk.
Uitbetaling zal nog maanden op zich laten wachten. BTC kan dan natuurlijk nog veel meer waard zijn of minder.
Ruis

• anti elppa
idd, ruis in het kwadraat

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:47

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VyRcIPE6-UTPA-Qok6b2YQyQIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DgasBgrvaZMtsskTMubKfl2P.jpg?f=fotoalbum_large

• freeki91
LankHoar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:36:
[...]

Done. ETC omgezet in ETH, en daarvan BETH aangekocht. Ik zie alleen bij Binance Earn geen BETH staan. Waar moet ik an kijken?
Dat blijft in je spot staan, je kan je 'Earnings' zien in het ETH2.0 (staat op je homescreen of als je op je homescreen op het knopje more klikt en dan eth 2.0)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38

St@m

@ Your Service

Waarom zouden mijn vrienden dat alweer doen, gisteren was de prijs hoger :?

[ Voor 70% gewijzigd door St@m op 20-10-2021 12:54 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

freeki91 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Dat blijft in je spot staan, je kan je 'Earnings' zien in het ETH2.0 (staat op je homescreen of als je op je homescreen op het knopje more klikt en dan eth 2.0)
Die snap ik even niet. Ik heb BETH aangekocht, en dat is voldoende om het ook gelijk te staken? :? Sorry als dit een noob vraag is, ik heb nog niet zoveel ervaring met staken (enkel via Binance Earn dus recent BTC vastgezet voor 30 dagen).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:41:
[...]

Wat ga je kopen? :)
Ik ga mezelf rond kerst waarschijnlijk trakteren op een vieze dikke headphone om met nog betere beats naar die vieze grafieken te staren. Dan Clark AEON 2 Noire gaat het waarschijnlijk worden. :7
Ik ben wel een beetje streng voor mezelf. De voorwaarde is dat hij gefinancierd wordt door mijn 30x long op Bitcoin die nu loopt. Als die klapt dan geen beloning.
Je moet toch iets van stimulans verzinnen... B)
(En ook een straf verzinnen)
Ik kan hier geen melding maken van wat ik van mijn inleg ga kopen aangezien ik ook gezegd heb dat mijn inleg x 3.6 is gegaan tot nog toe ;).

Succes met uitzoeken van een goede headphone, erg belangrijk! Ik gebruik hier de Dali io4, heerlijk ding qua comfort en geluid. https://www.dali-speakers.com/headphones/io-4/

Met straffen verzinnen willen wij best helpen hoor :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:54:
[...]

Waarom zouden mijn vrienden dat alweer doen, gisteren was de prijs hoger :?
Sommige vrienden zijn wat trager, andere vrienden snappen er geen reet van :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Ik kan hier geen melding maken van wat ik van mijn inleg ga kopen aangezien ik ook gezegd heb dat mijn inleg x 3.6 is gegaan tot nog toe ;).

Succes met uitzoeken van een goede headphone, erg belangrijk! Ik gebruik hier de Dali io4, heerlijk ding qua comfort en geluid. https://www.dali-speakers.com/headphones/io-4/

Hij wil niet zeggen wat hij koopt want dan kunnen wij bepalen hoeveel hij heeft en dat is (dus) zoveel dat hij er niet mee te koop loopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkOgOrCOFoypG0CzgWNHm9Y8hho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BUynabGfO9dckQLKGf9h56fI.gif?f=user_large

En wat een hoofdtelefoons joh. Mooi dat je daar zo van kan genieten! Ik zelf zit gewoon altijd te kloten met bagger oordopjes en heb één setje Jabra in ear dopjes die voor mijn doen al heel duur zijn, maar ik ben dan ook bepaald geen audiofiel :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:04:
[...]

Hij wil niet zeggen wat hij koopt want dan kunnen wij bepalen hoeveel hij heeft en dat is (dus) zoveel dat hij er niet mee te koop loopt:
[Afbeelding]

En wat een hoofdtelefoons joh. Mooi dat je daar zo van kan genieten! Ik zelf zit gewoon altijd te kloten met bagger oordopjes en heb één setje Jabra in ear dopjes die voor mijn doen al heel duur zijn, maar ik ben dan ook bepaald geen audiofiel :+
Ik heb door veel meetings op dagbasis die koptelefoon vaak zo'n 4-5 uur op, dan vind ik comfort en kwaliteit wel een dingetje. En soms ook nog gaming 's avonds met maten ;).

Overigens helemaal niets mis met Jabra. Prima spul voor een mooie prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 13:06 ]

• freeki91
LankHoar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Die snap ik even niet. Ik heb BETH aangekocht, en dat is voldoende om het ook gelijk te staken? :? Sorry als dit een noob vraag is, ik heb nog niet zoveel ervaring met staken (enkel via Binance Earn dus recent BTC vastgezet voor 30 dagen).
Ja klopt het is een gestakete munt (of zoiets), daar wordt op basis van wat je bezit bijgestort (snap ook niet helemaal waarom Binance dit op deze ingewikkeldere manier heeft gedaan), maar je hoeft verder echt niets te doen. Ik vergelijk het eigenlijk met een eigendoms bewijs (zoals bij aandelen), je bewijst daarmee dat er voor een 1:1 conversie ETH gestaket is. De rechten die aan deze stake toegekend zijn (interest en t.z.t. een omzetting naar ETH 2.0) komen aan de eigenaar toe. Dus de interest/stake reward wordt toegekend aan de BETH die je in je Spot wallet hebt, niet aan wat je ooit via het knopje ETH 2.0 --> staken (of hoe dat moet werken) hebt vast gezet. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt, en anders gewoon even vragen.

• Chaes

Chaes

#HODL

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

Het is eigenlijk heel eenvoudig als je al een js wallet en extensie voor elkaar hebt... Zou me niet teveel zorgen maken. ;)

Zet nu 2 DOT op je Polkawallet en registreer je voor de Moonbeam crowdloan, en wacht af.
Net gedaan :). Nu maar wachten.

• Kol Nedra
enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

ik heb wel de wallet aangemaakt maar nog geen DOT naar toe gestuurd, hebben jullie van tevoren eerst weinig gestuurd om te testen? fees zijn ~0.1 DOT om te sturen

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

ik heb wel de wallet aangemaakt maar nog geen DOT naar toe gestuurd, hebben jullie van tevoren eerst weinig gestuurd om te testen? fees zijn ~0.1 DOT om te sturen
Ik heb er eerst 2 gestuurd om te testen ja. Ging overigens prima, geen centje pijn.

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-01 13:53
Omdat deposit en withdrawal op veel exchanges stil staat, zou hierdoor de altcoin markt achterblijven? Als Binance nou weer helemaal op groen gaat, dan stroomt er toch weer een hoop nieuw geld in?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Voor de mensen die de Aldi versie van Ben Cowen's Risk Metric wel zien zitten, is er deze gast:

Hij releaset binnen een aantal dagen zijn DCA/Risk dashboard voor gratiesj.

Link naar de Reddit post.

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Waar doe je dat dan? Bij CB of CB pro? Ik vermoed namelijk dat minder grstis is dan je denkt..
Gewoon bij CB. Ik heb tot nu toe alles gratis om kunnen zetten zonder er een fee voor te betalen.

Uiteraard wel een fee betaald toen ik er fiat in stopte.

• YES

YES

Moderator General Chat
ColeJ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:25:
Omdat deposit en withdrawal op veel exchanges stil staat, zou hierdoor de altcoin markt achterblijven? Als Binance nou weer helemaal op groen gaat, dan stroomt er toch weer een hoop nieuw geld in?
Ik denk dat het voor Henk en Ingrid een obstakel kan zijn maar via bijvoorbeeld Bitonic kan je gewoon nog crypto kopen en naar je Binance wallet sturen. Is niet de goedkoopste manier maar ik denk niet dat Henk en Ingrid (of ik for that matter) zich daardoor laten tegenhouden.

Bedrijven zullen denk ik nog beter hun wegen naar de verschillende exchanges weten te vinden.

Ik denk dus niet dat het een enorme drempel is.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
ColeJ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:25:
Wat?! Haha

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2025

• nijmege01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpNgnYihwlrfkuoPEhnZvYzLkwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AeL1nczH3Dpe78126YCW9JsF.jpg?f=fotoalbum_large

4,5% krijg je ervoor. Hij begon op 5% maar zakt steeds meer.

[ Voor 7% gewijzigd door nijmege01 op 20-10-2021 13:31 ]

• Stokstaart
nijmege01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:27:
[...]

Gewoon bij CB. Ik heb tot nu toe alles gratis om kunnen zetten zonder er een fee voor te betalen.

Uiteraard wel een fee betaald toen ik er fiat in stopte.
Met dat verschil dat CB een broker is en geen exchange. Je zal dus toch (een kleine) fee betalen die in de prijs zit.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:47

Darrell

Fiat moonboy

LankHoar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Je kan eth staken via binance. Binance zet deze dan in stake en keert een beth in je spotwallet uit voor iedere eth die je in stake zet. Deze zijn verhandelbaar en dagelijks worden de stakingrewards uit de stakingpool gecompound en in beth uitgekeerd over de spotwallets die beth bezitten.

Aan het einde van de rit wordt je beth omgezet in eth2.0 die dan vrijkomen uit de stakingpool.

• nijmege01
Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

Met dat verschil dat CB een broker is en geen exchange. Je zal dus toch (een kleine) fee betalen die in de prijs zit.
Dat durf ik niet te zeggen.
Te weinig verstand van. Misschien dat iemand anders dat weet hier?

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

[Afbeelding]

Dit is scam. Ik klik op de knop maar doet niets. :/

• enomiss
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:06:
[...]

Ik heb door veel meetings op dagbasis die koptelefoon vaak zo'n 4-5 uur op, dan vind ik comfort en kwaliteit wel een dingetje. En soms ook nog gaming 's avonds met maten ;).

Overigens helemaal niets mis met Jabra. Prima spul voor een mooie prijs.
De headphone is voor mij een van de objecten gebleken waar ik het meeste plezier uithaal. Sowieso, iets wat je vele uren per dag/week gebruikt mag je best wel wat geld aan uitgeven, vind ik. Zelfs al kost een goede headphone 1000 euro, als je er meerdere jaren mee doet kost het je maar een paar cent per dag. Terwijl je er elke dag enorm van kan genieten...

Een goede headphone is sowieso aan te raden zodat je al bij lagere volumes al geniet. Bij slechte audio kwaliteit ga je het al snel compenseren met de volume knop. Niet zo goed op lange termijn met headphones...
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Mooi ding, maar ik wil absoluut bedraad, low latency en geen zorgen om batterij. Heb overigens niet voor niets een goede DAC en AMP gekocht.

Het zou zonde zijn als ik voor de liefhebbers niet even wat handige info deel:

DMS en Z Reviews op YouTube kan ik aanraden als het om headphones gaat. Z Reviews is echt hilarisch. Goede forums zijn audiosciencereview.com en head-fi.org

Heb een tijdje de Neumann NDH20 gehad, maar toch terug gestuurd. Zat niet comfortabel genoeg, wel heel mooi geluid, maar nooit echt indrukwekkend.

• Stokstaart
Coinbase heeft trouwens weer een nieuwe $3 te verdienen met Earn: CTSI

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:35:
[...]

De headphone is voor mij een van de objecten gebleken waar ik het meeste plezier uithaal. Sowieso, iets wat je vele uren per dag/week gebruikt mag je best wel wat geld aan uitgeven, vind ik. Zelfs al kost een goede headphone 1000 euro, als je er meerdere jaren mee doet kost het je maar een paar cent per dag. Terwijl je er elke dag enorm van kan genieten...

Een goede headphone is sowieso aan te raden zodat je al bij lagere volumes al geniet. Bij slechte audio kwaliteit ga je het al snel compenseren met de volume knop. Niet zo goed op lange termijn met headphones...

[...]

Mooi ding, maar ik wil absoluut bedraad, low latency en geen zorgen om batterij. Heb overigens niet voor niets een goede DAC en AMP gekocht.

Het zou zonde zijn als ik voor de liefhebbers niet even wat handige info deel:

DMS en Z Reviews op YouTube kan ik aanraden als het om headphones gaat. Z Reviews is echt hilarisch. Goede forums zijn audiosciencereview.com en head-fi.org

Heb een tijdje de Neumann NDH20 gehad, maar toch terug gestuurd. Zat niet comfortabel genoeg, wel heel mooi geluid, maar nooit echt indrukwekkend.
Eens op alle punten. Wat betreft bedraad en opladen, voor langere sessies combineer ik met https://www.audioquest.com/page/aq-dragonfly-series.html en een kwaliteitskabel van hetzelfde team. Had ik jaren eerder moeten doen, wat een geluid tov de standard audio chips op moederborden.

Maareh dan voor het weekend wel BTC door de 65K heen he, anders mag je niet meer dan een action koptelefoon voor kerst :).

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 13:41 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Eens op alle punten. Wat betreft bedraad en opladen, voor langere sessies combineer ik met https://www.audioquest.com/page/aq-dragonfly-series.html en een kwaliteitskabel van hetzelfde team. Had ik jaren eerder moeten doen, wat een geluid tov de standard audio chips op moederborden.
Gauw weer over op crypto of er iets crypto gerelateerd aan toevoegen jongens, ik hoor Taro al stampvoetend door de digitale gang aankomen. (wel interessante info trouwens!)

Alleen er is weinig te melden, BTC is weer eens een dagje stablecoin aan het imiteren. Wellicht dat er nog wat gebeurd als de beurzen aan de andere kant van de grote plas openen?

• enomiss
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Maareh dan voor het weekend wel BTC door de 65K heen he, anders mag je niet meer dan een action koptelefoon voor kerst :).
Die dragonfly sticks zijn nice inderdaad! Vooral voor onderweg. Nu gaat Taro wel boos worden denk ik, dus mijn laatste bericht over audio. :>

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:58
YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Gauw weer over op crypto of er iets crypto gerelateerd aan toevoegen jongens, ik hoor Taro al stampvoetend door de digitale gang aankomen. (wel interessante info trouwens!)

Alleen er is weinig te melden, BTC is weer eens een dagje stablecoin aan het imiteren. Wellicht dat er nog wat gebeurd als de beurzen aan de andere kant van de grote plas openen?
BTC die 'stable' is op +-1K van de ATH lijkt me toch wel zeer positief, nu is het maar afwachten tot we daadwerkelijk eens over die grens gaan. Hopelijk tuimelen we daarna niet recht naar beneden :X

• YES

YES

Moderator General Chat
wdbtje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:46:
[...]

BTC die 'stable' is op +-1K van de ATH lijkt me toch wel zeer positief, nu is het maar afwachten tot we daadwerkelijk eens over die grens gaan. Hopelijk tuimelen we daarna niet recht naar beneden :X
Ik ben ook absoluut positief. Het was meer een constatering dan een oordeel hoor :) Ik ben gewoon erg benieuwd naar wanneer er weer actie komt en ook welke kant het dan op gaat :*)

• enomiss
Kol Nedra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Ik heb er alvast 2 DOT opgezet om de registraties van crowdloans en toekomstige fees mee te betalen. Op het moment dat de crowdloans starten beslis ik hoeveel DOT ik toevoeg. Lees onderstaande waarom ik 2 DOT heb besloten. Is trouwens best ruim, dus je kan dan aardig wat transacties doen. Tevens is het een mooie test inderdaad.
enomiss schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:41:
Ik was op zoek hoeveel DOT aangeraden wordt om in de wallet te houden voor fees en dergelijke...

Zorg dat je ongeveer 2 DOT erop hebt staan buiten datgene wat je wil gebruiken voor de crowdloans. Zakt je balans onder 1 DOT dan krijg je te maken met reaping, oftewel wordt je account verwijderd van de blockchain, en moet je deze herstellen met je private key. Waarschijnlijk geen ramp, wel onhandig. Meer info.

Reaping gebeurt bij een balans minder dan:
0.0000333333 KSM
1 DOT

Aanbevolen om initieel in de wallet te houden voor fees:
0.01 KSM
2 DOT
Beide ruim voldoende om meerdere transacties mee te doen.

Dus wil je 5 DOT in een crowdloan stoppen, 7.05 DOT withdrawen (incl. withdrawal fee van Kraken).

• gijsvogel
  • Laatst online: 08-12-2025
YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:42:
[...]
Van mij mag BTC wel even een poosje hier blijven kabbelen hoor, in de hoop dat dan al mijn zakjes met alts weer even naar het niveau moonen van een paar maanden terug.
Die alt dip is nu toch wel gekocht dunkt mij. Let's-a-goo!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

freeki91 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:13:
[...]

Ja klopt het is een gestakete munt (of zoiets), daar wordt op basis van wat je bezit bijgestort (snap ook niet helemaal waarom Binance dit op deze ingewikkeldere manier heeft gedaan), maar je hoeft verder echt niets te doen. Ik vergelijk het eigenlijk met een eigendoms bewijs (zoals bij aandelen), je bewijst daarmee dat er voor een 1:1 conversie ETH gestaket is. De rechten die aan deze stake toegekend zijn (interest en t.z.t. een omzetting naar ETH 2.0) komen aan de eigenaar toe. Dus de interest/stake reward wordt toegekend aan de BETH die je in je Spot wallet hebt, niet aan wat je ooit via het knopje ETH 2.0 --> staken (of hoe dat moet werken) hebt vast gezet. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt, en anders gewoon even vragen.
Stuk duidelijker, thanks! Wel vreemd inderdaad hoe dit is opgezet dan. Ik overweeg dan om mijn overige ETH ook maar om te zetten in BETH.

Toch nog 2 vragen: waar kan ik dan zien hoeveel "rente" ik al heb verdiend op de BTH? En hoe word dat uitgekeerd?

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
LankHoar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:14:
[...]

Voordeel van BETH is ermee kunnen handelen, nadeel van BETH is dat het je een premium kost om ermee te kunnen handelen. Des te dichterbij je we tegen de eth upgrade aanlopen, op een gegeven moment loopt die premium weer richting 0 (als de staked eth2 bijna vrij gaat komen en elke beth weer een echte eth zal worden). Zelf je eth staken: meer 'rente' als voordeel want je levert niet in bij binance, nadeel is dat je eth dan wel echt vast zit en je niet op een top kan verkopen om bij een dip weer in te kopen. Eigenlijk zijn alle voordelen nadelen en andersom in a way. De staking rewards van de eth in staking krijg je automagisch als beth holder uitgekeerd. Aan het einde van de rit krijg je dus ook gewoon 1 eth2 per beth en niet alle rewards van de staked eth want die is al eerder in beth uitbetaald

[ Voor 11% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-10-2021 14:06 ]

Verwijderd

Ben benieuwd wat LAZIO morgen gaat doen. Hopelijk zelfde gains als BETA twee weken terug.

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:57:
Ben benieuwd wat LAZIO morgen gaat doen. Hopelijk zelfde gains als BETA twee weken terug.
Die voetbal muntjes kunnen soms best hard kortstondig moonen. Morgen iig weer gratis magisch geld. Het is te gek voor woorden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:57:
Laten we hopen dat heel veel AS Roma fans ook Lazio munten gaan kopen zodat ze kunnen tegen/mee stemmen in de Socios app op kleur van de spelersbus en dergelijke zaken voor Lazio Roma :).

• Masstje
YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:27:
[...]

Ik denk dat het voor Henk en Ingrid een obstakel kan zijn maar via bijvoorbeeld Bitonic kan je gewoon nog crypto kopen en naar je Binance wallet sturen. Is niet de goedkoopste manier maar ik denk niet dat Henk en Ingrid (of ik for that matter) zich daardoor laten tegenhouden.

Bedrijven zullen denk ik nog beter hun wegen naar de verschillende exchanges weten te vinden.

Ik denk dus niet dat het een enorme drempel is.
Kwam hier net volgende tegen op hln.be:

Mariah Carey moedigt haar 10 miljoen volgers op Instagram aan om te investeren in bitcoin. © Getty/Getty

Henk & ingrid worden zelfs beloond met $20 als ze dit via Gemini doen.

Geld zal altijd z'n weg blijven vinden als het maar kan opbrengen!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10-01 11:06
Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Laten we hopen dat heel veel AS Roma fans ook Lazio munten gaan kopen zodat ze kunnen tegen/mee stemmen in de Socios app op kleur van de spelersbus en dergelijke zaken voor Lazio Roma :).
Deze Lazio staat los van socios/chiliz. Het is binance zelf nu die een eigen platform neerzet.

Verwijderd

Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Ik hoop vooral dat ik er heel veel kan kopen en het met winst zodra het online gaat weer kan verkopen. Maar to each their own. ;)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:56
Blegh voetbalmuntjes, ik heb een BARbagje die ik vergeten ben op tijd te verkopen. Die waren na 2 weken nog maar de helft waard (zat wel de beroemde meidip bij).

En ik heb ook nog helemaal niets met sportbal...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-01 21:26
Lijkt weer wat leven in ADA te komen sinds vanmorgen

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Red87 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:04:
[...]

Deze Lazio staat los van socios/chiliz. Het is binance zelf nu die een eigen platform neerzet.
Laat me nou even joh :+

• Masstje
Wiley99 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:05:
Blegh voetbalmuntjes, ik heb een BARbagje die ik vergeten ben op tijd te verkopen. Die waren na 2 weken nog maar de helft waard (zat wel de beroemde meidip bij).

En ik heb ook nog helemaal niets met sportbal...
Is die geen enkele keer meer gepumped boven een mooie prijs dat je geen verlies meer had? - nogal typisch aan die muntjes thans.

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10-01 11:06
Zag dat pancake ook een syrup pool voor Lazio gaat openen, dus nog meer bonus coins ;)

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:56
ADA lijkt ook mooi een bouce-je te maken op een belangrijke support :)

* ik was te laat @Intelcore O+

[ Voor 20% gewijzigd door kernie op 20-10-2021 14:21 ]

PS5

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Hoe werkte dat nou nog maar weer met die Binance Launchpad? Ik heb nog een flufje BNB maar zie verder niet dat ik iets kan doen.. Moet ik in die 'subscription period' iets aanvinken of iets?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

NeoflexNL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:13:
Hoe werkte dat nou nog maar weer met die Binance Launchpad? Ik heb nog een flufje BNB maar zie verder niet dat ik iets kan doen.. Moet ik in die 'subscription period' iets aanvinken of iets?
Nog even wachten tot morgenochtend, dan start de actie. Deze dagen zijn puur enerzijds ter aankondiging en om mensen BNB te laten accumuleren.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
NeoflexNL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:13:
Ja je moet ze dan tijdelijk 'inzetten' (paar uurtjes) en dan krijg je een deel van de 4 miljoen beschikbare tokens toebedeeld naar gelang hoe groot jouw percentage van BNB in de totale pool is Stel dat men totaal 4 miljoen BNB locked, dan krijgt elke BNB locked dus 1 token toegewezen. Als er maar 1 miljoen locked raakt dan is dat 4 tokens per BNB, etc, ik verwacht dat er tussen de 4 en 8 miljoen BNB locked zal worden voor de lazio token, bij de vorige launchpad was dat 7,5 mil en toen waren er 50 mil tokens dus kreeg elke BNB het recht (en de plicht tegen omgerekend 6ct) om er 50/7,5 te kopen. De prijs van de lazio tokens is 1 usd.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:39
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:16:
[...]

Ja je moet ze dan tijdelijk 'inzetten' (paar uurtjes) en dan krijg je een deel van de 4 miljoen beschikbare tokens toebedeeld naar gelang hoe groot jouw percentage van BNB in de totale pool is Stel dat men totaal 4 miljoen BNB locked, dan krijgt elke BNB locked dus 1 token toegewezen. Als er maar 1 miljoen locked raakt dan is dat 4 tokens per BNB, etc, ik verwacht dat er tussen de 4 en 8 miljoen BNB locked zal worden voor de lazio token, bij de vorige launchpad was dat 7,5 mil en toen waren er 50 mil tokens dus kreeg elke BNB het recht (en de plicht tegen omgerekend 6ct) om er 50/7,5 te kopen. De prijs van de lazio tokens is 1 usd.
Telt dit ook als je BNB in de vault hebt steken?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

cooLopke schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:26:
[...]

Telt dit ook als je BNB in de vault hebt steken?
BNB in de vault helpt wel met je gemiddelde omhoog te krijgen dat je mag subscriben. Maar het moet morgen uit de vault zijn om het daadwerkelijk in te kunnen zetten.

Pagina: 1 ... 177 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!