Zero.
shitcoins?? wie heeft het nu nog over shitcoins. Nouja de bagholders natuurlijk over hoe alles naar de vinketering gaatPelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:12:
Morgen is er weer een launchpad trouwens, dus kans is aanwezig dat bnb wat gaat doen vandaag.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:12:
Vandaag 65k?
Moet lukken toch. Bitcoin oogt sterk!
Zero.
Verwijderd
Ik heb nog wat dikke BNB die ik met alle liefde in de launchpad stakeanti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:14:
[...]
shitcoins?? wie heeft het nu nog over shitcoins. Nouja de bagholders natuurlijk over hoe alles naar de vinketering gaat
Coinburo verwacht een nieuwe wykoff die kort naar de 50k regionen crashed wanneer 67k wordt bereikt…WhySoSerious schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 06:47:
Verbazingwekkend hoe stabiel BTC is in dit gebied.
Much tot come?
Mooie opmerking van hem: don’t you dare to go long leveraged now.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Yeah yeah yeah… en… 512K natuurlijkMicroWhale schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:25:
Ik ben een patroon op het spoor! Hij gaat vandaag naar 65536 toe. 100% zeker. En dan of naar 131072 of naar 32768...
Verwijderd
'It's like a horse race that never ends.'anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:23:
https://bitcoinmagazine.n...-in-bitcoin-afkickkliniek
A87 al een plekje in dit hotel?
Met als tussenstop 262144.... ik zweer het je!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Staat genoteerd!MicroWhale schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:25:
Ik ben een patroon op het spoor! Hij gaat vandaag naar 65536 toe. 100% zeker. En dan of naar 131072 of naar 32768...
Die crash zal toch meteen worden opgekocht.JoebarRC schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:18:
[...]
Coinburo verwacht een nieuwe wykoff die kort naar de 50k regionen crashed wanneer 67k wordt bereikt…
Mooie opmerking van hem: don’t you dare to go long leveraged now.
Kijk maar eens naar de post van @ScuL vanochtend vroeg. Tussen 63k5 en 64k5 staat een enorme hoeveelheid orders zowel sell als buy dus we hangen hier wel even..Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:41:
Bitcoin houdt van plateaus vormen om verder door te sprinten Hmm?
Geweldig organisch.Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:41:
Bitcoin houdt van plateaus vormen om verder door te sprinten Hmm?
Status:
- Van verschillende coins naar 1 coin gegaan = Bitcoin
Ik weet nog steeds het verschil niet tussen de techniek van bijvoorbeeld Bitcoin, Ethereum of Cardano. Moet je nagaan met andere coins, no clue. Daarom alleen nog Bitcoin (vriendin heeft wel alleen Ethereum) Dit brengt mij ook veel meer rust.
- Pas elke keer DCA toe (ontvangen van salaris). Het bedrag is wel steeds anders en veel hoger dan dat ik in het begin had afgesproken (Addict, Fomo etc.)
- Zit wel veel meer op mijn mobiel, dit forum, Reddit en grafiekjes van BTC te bekijken. Wat eigenlijk geen nut heeft want: DCA. Hoop dat het iets minder wordt in de toekomst.
- Exitplan heb ik nog steeds niet concreet... op dit moment zit mijn hoofd rond 2027 lekker uitstappen. Als ik Plan B moet geloven zal het mijn leven aardig veranderen dan. Bijvoorbeeld groter koophuis.
- Op dit moment zit ik op 42% winst, wat echt bizar is... al stond ik de eerste maand in het verlies. Kan het geld verliezen zonder in de problemen te komen maar begint wel steeds zuurder te worden...
Verwijderd
Orderboek is pas echt gemanipuleerd. Sell en buywalls verdwijnen vaak zodra de prijs in de buurt komt. Zou er geen conclusies uit trekken.JoebarRC schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:46:
[...]
Kijk maar eens naar de post van @ScuL vanochtend vroeg. Tussen 63k5 en 64k5 staat een enorme hoeveelheid orders zowel sell als buy dus we hangen hier wel even..
En er komen buy/sell walls bij op andere niveaus. Echter kan je dit wel als 1 van de indicatoren gebruiken om beslissingen te nemen op kortere tijdsframes imo.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:59:
[...]
Orderboek is pas echt gemanipuleerd. Sell en buywalls verdwijnen vaak zodra de prijs in de buurt komt. Zou er geen conclusies uit trekken.
Grapjes mogen niet meer gemaakt worden?
Meteen weer "die generatie".. fijn zeg
$ alias cd='rm -rf'
Zou het kunnen dat MicroWhale ook een grapje maakte?dogtagz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:07:
[...]
Grapjes mogen niet meer gemaakt worden?
Meteen weer "die generatie".. fijn zeg
Wat is plan B?mentalozzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:59:
- Exitplan heb ik nog steeds niet concreet... op dit moment zit mijn hoofd rond 2027 lekker uitstappen. Als ik Plan B moet geloven zal het mijn leven aardig veranderen dan. Bijvoorbeeld groter koophuis.
Dat zou kunnen, maar zijn reactie was op een "wat-oogde-als" serieuze reactie. Dus daar ging ik niet van uitYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:10:
[...]
Zou het kunnen dat MicroWhale ook een grapje maakte?
(en laten we wel wezen, de generatie van nu wordt als "lui" gezien, dus dit ligt misschien gevoelig)
$ alias cd='rm -rf'
Hodl de moeder!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Google S2F model voor Bitcoin
$ alias cd='rm -rf'
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:12:
Vandaag 65k?
Moet lukken toch. Bitcoin oogt sterk!
Zero.
Ik neem gewoon vrijwel niets serieus wat hier gezegd wordt.dogtagz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:12:
[...]
Dat zou kunnen, maar zijn reactie was op een "wat-oogde-als" serieuze reactie. Dus daar ging ik niet van uit
(en laten we wel wezen, de generatie van nu wordt als "lui" gezien, dus dit ligt misschien gevoelig)
Tenzij iemand mij als lui wegzet!! $&@^^&*
Vuile rapporteerlulYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:20:
[...]
Ik neem gewoon vrijwel niets serieus wat hier gezegd wordt.
Reported for foul language
Doe er je voordeel mee.
Gratis geld laten wij Nederlanders niet liggen 😎
Haha fair enough. Dat is natuurlijk de juiste insteek in dit SC topicYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:20:
[...]
Ik neem gewoon vrijwel niets serieus wat hier gezegd wordt.
$ alias cd='rm -rf'
Mensen gaan ze vandaag niet meer kopen voor de launchpad, want het gaat over het gemiddelde van 7 of 8 dagen.Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:12:
Morgen is er weer een launchpad trouwens, dus kans is aanwezig dat bnb wat gaat doen vandaag.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
nothing stops this train
Ik blijf maar aftellen maar er gebeurd niksPHPResource schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:49:
Long squeeze in 3 2 1 ..
100% ☝️Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:15:
[...]
Drie weken lang immer gerade up en plus 150% is super organisch inderdaad zonder pullback.
We hebben hetzelfde "exitplan" broedermentalozzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:59:
Inmiddels zit ik een half jaar in de crypto! En in dit forum, gezelliggggg!
Status:
- Van verschillende coins naar 1 coin gegaan = Bitcoin
Ik weet nog steeds het verschil niet tussen de techniek van bijvoorbeeld Bitcoin, Ethereum of Cardano. Moet je nagaan met andere coins, no clue. Daarom alleen nog Bitcoin (vriendin heeft wel alleen Ethereum) Dit brengt mij ook veel meer rust.
- Pas elke keer DCA toe (ontvangen van salaris). Het bedrag is wel steeds anders en veel hoger dan dat ik in het begin had afgesproken (Addict, Fomo etc.)
- Zit wel veel meer op mijn mobiel, dit forum, Reddit en grafiekjes van BTC te bekijken. Wat eigenlijk geen nut heeft want: DCA. Hoop dat het iets minder wordt in de toekomst.
- Op dit moment zit ik op 42% winst, wat echt bizar is... al stond ik de eerste maand in het verlies. Kan het geld verliezen zonder in de problemen te komen maar begint wel steeds zuurder te worden...
PS5
Beetje vroeg voor drugs heVerwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:15:
Brb, even de dealer bellen.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Goed om te lezen dat er ook meer HODLers zijn met echte diamond hands. Daar ga ik ook voor, ben pas sinds maart dit jaar ingestapt maar tijdens alle dips alleen maar meer ge'DCA't. Niks verkocht.
Toch straks even kijken wanneer we na wat meer lokale toppen en dips na deze pump wat winst gaan pakken en het principieel laten staan.
Wat me opvalt trouwens is dat ten opzichte van de pumps van BTC de afgelopen weken, veel alts niet meegaan of dips hebben maar dat coins van exchanges juist wel goed meegaan (BNB, KCS, HT). Iemand een verklaring daarvoor?
wat is er dan?roflexx schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:05:
Zin in de 16:00 pump.. moooooon
Dan worden alle Amerikanen wakker.. duh..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wellicht een raar idee @Taro, maar is het mogelijk om een nieuw "non discussie" topic te openen waar approved messages neergezet worden? Vooral voor nieuwe members die op zoek waren naar hoe iets ook alweer werkt, zou dit best een mooie kennisbak kunnen zijn, naast de al aanwezige topicstart van het SC.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mij lijken dergelijke relevante posts wellicht eerder een goede aanvulling op de topicstarts van dit en het NK topic, of gewoon het 'serieuzere' NK topic zelf, al vallen niet alle relevante posts van hier onder "Nieuws en Koers" natuurlijk..Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:28:
[...]
Wellicht een raar idee @Taro, maar is het mogelijk om een nieuw "non discussie" topic te openen waar approved messages neergezet worden? Vooral voor nieuwe members die op zoek waren naar hoe iets ook alweer werkt, zou dit best een mooie kennisbak kunnen zijn, naast de al aanwezige topicstart van het SC.
Verwijderd
Nieuws en koersen topic?Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:28:
[...]
Verder denk ik niet dat Taro, of wie dan ook perse de suggestie wil wekken dan berichten van hun "approved" zijn. Uiteindelijk is het toch DYOR bla bla. Ook Taro kan rekt gaan.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
ja die gaan nog verder door het putjeSluw schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:44:
Als BTC die ATH doorbreekt verwacht ik er nog wel een sprint omhoog bij. Ik heb een tijdje geleden veel alts omgezet naar BTC maar heb nog wel DOT en LINK. Verwachten jullie dat BTC bij een doorbraak de alts in USD nog veel omlaag gaat trekken? Ik zeg hier USD omdat ik met die alts het risico wil nemen om zo niet de stijging te missen, in sats zal BTC sterker zijn. Verhouding is ongeveer 30% BTC 40% ETH 30% alts.
Tot ze het niet meer doen en +738% pakken in 1 dag.
Zero.
https://gasly.artion.io/#faq
prima hoor. Moet wel zeggen dat de ETH, LTC en ADA die ik nog heb veel sats verkloot hebben afgelopen weken. Gelukkig is het maar 10 tot 15% van PF, maar nog is het wel aardig veel aan het worden (geen getal ivm klopboor enzo). vooralsnog compenseer ik meer dan ruim met Long BTCPelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Tot ze het niet meer doen en +738% pakken in 1 dag.
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 20-10-2021 10:37 ]
Alle sporters vliegen op de NFT's, ook Amerikaanse sporters zie je heel actief met de NFT's bezig zijn. Die zullen wel actief gerecruteerd worden zeker?Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:34:
Voor de F1 fans: Ik zie net dat Pierre Gasly NFT tokens verkoopt. In ruil voor de NFT krijg je verschillende dingen (meet & greet, helm etc)
https://gasly.artion.io/#faq
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben een beetje een hodler en over de hele bullrun leveren alts me meer op maar BTC is veiliger, dan heb ik het wel over degelijke alt projecten en geen shiba achtige coins op een lolletje links en rechts na. Ik probeer de boel tactisch heen en weer te schuiven tussen BTC, ETH en de alts maar timing blijft moeilijk.anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:34:
[...]
prima hoor. Moet wel zeggen dat de ETH, LTC en ADA die ik nog heb veel sats verkloot hebben afgelopen weken. Gelukkig is het maar 10 tot 15% van PF, maar nog is het wel aardig veel aan het worden (geen getal ivm klopboor enzo). vooralsnog compenseer ik meer dan ruim met Long BTC
[ Voor 5% gewijzigd door Sluw op 20-10-2021 10:42 ]
ja ik trade alts ook helemaal niet. Heb ze vorig jaar gekocht net na de corona dip. LTC staat bij mij op -9% in sats, ADA op 95% en ETH op 280%. Ik mag dus absoluut niet klagen, alleen was het een stuk meer een maand of wat terug. Ik dump ze ook pas na de top van BTCSluw schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
Ik ben een beetje een hodler en over de hele bullrun leveren alts me meer op maar BTC is veiliger, dan heb ik het wel over degelijke alt projecten en geen shiba achtige coins op een lolletje links en rechts na. Ik probeer de boel tactisch heen en weer te schuiven tussen BTC, ETH en de alts maar timing blijft moeilijk.
Denk voor het eerst sinds mei niet voor half 11 'sochtends naar de koersen gekeken. Zit nu eindelijk op x3 ongeveer, wat in juni nog x0,7 was.
Alle vertrouwen erin, geeft wel lekker wat rust.
Nu alleen ETH nog even bijtrekken svp, verder geen klachten.
Ik merk juist dat ik meer kijk nu we tegen de ATH aan kruipen, vind het gewoon vet om in de gaten te houdenDaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:47:
Heerlijke tijden man.
Denk voor het eerst sinds mei niet voor half 11 'sochtends naar de koersen gekeken. Zit nu eindelijk op x3 ongeveer, wat in juni nog x0,7 was.
Alle vertrouwen erin, geeft wel lekker wat rust.
Nu alleen ETH nog even bijtrekken svp, verder geen klachten.
YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Mij lijken dergelijke relevante posts wellicht eerder een goede aanvulling op de topicstarts van dit en het NK topic, of gewoon het 'serieuzere' NK topic zelf, al vallen niet alle relevante posts van hier onder "Nieuws en Koers" natuurlijk..
Topicstart lijkt me ook een prima aanvulling.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:30:
[...]
Nieuws en koersen topic?
Verder denk ik niet dat Taro, of wie dan ook perse de suggestie wil wekken dan berichten van hun "approved" zijn. Uiteindelijk is het toch DYOR bla bla. Ook Taro kan rekt gaan.
NK topic niet echt, veel goede posts in dit topic vallen niet altijd onder koers ontwikkelingen.
Wat betreft over Taro die REKT kan gaan daar gaat dit niet over, het gaat hierbij over een juiste interpretatie van hoe iets werkt. De laatste "approved" ging bijvoorbeeld over hoe je een stoploss goed instelt wat echt een meerwaarde is voor newbs. Dus zeg maar hoe je een kunstje doet en niet de reden waarom je een kunstje doet.
*edit, overigens gekkenwerk dit
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 10:54 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ja en staan ook bakken met filmpjes op joetoep hoe dat soort zaken werken.St@m schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:55:
Maar goed, de meeste van die vragen staan ook gewoon in de FAQ's van de betreffende exchange. Zo ook hoe je een SL moet plaatsen. Happy to help, daar niet van. Maar het is allemaal makkelijk op te zoeken.
Klopt, maar omdat je daar vaak door de bomen het bos niet ziet is dit topic vaak wel een goede leerschool.anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:57:
[...]
ja en staan ook bakken met filmpjes op joetoep hoe dat soort zaken werken.
Alleen is het 100000000 x uitleggen voor de meeste grootmeesters hier inmiddels wel bereikt. kan me voorstellen dat dat irritant kan worden om het te blijven doen.
Vandaar de gedachte over een verzamelbakmalarkan schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
Klopt, maar omdat je daar vaak door de bomen het bos niet ziet is dit topic vaak wel een goede leerschool.
Alleen is het 100000000 x uitleggen voor de meeste grootmeesters hier inmiddels wel bereikt. kan me voorstellen dat dat irritant kan worden om het te blijven doen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Dan gaan ze het alsnog vragenNgangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
Vandaar de gedachte over een verzamelbak.
[ Voor 25% gewijzigd door iVibes op 20-10-2021 11:12 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hoogstwaarschijnlijk wel ja. Het was maar een idee en vermoedelijk zonder navolgingSt@m schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Dan gaan ze het alsnog vragenof je nu nieuw (hetzelfde) materiaal gaan aanmaken of verwijst naar bestaand materiaal
Gelukkig zonder verlies om kunnen zetten. Wist niet dat je bij Coinbase alles steeds gratis om kan zetten naar andere munten.
Pf ziet er nu uit :
75% BTC
25% ETH2 (vastgezet bij 4,5%)
Laat ze maar skyhigh gaan 😎
Verwijderd
Net zoals ik familie en vrienden niet uitleg waar ik in beleg en hoe ik dat doe. Dat is nog steeds geen investeringsadvies maar als ze het naleven zien ze jou toch als autoriteit (to blame).
Pfff, duuurt laaang...
Wen 69k?
Ik voel gewoon een "This time it`s different" om het vervolgens over 3 maanden weer op de 35k euro te zien staan.
Ik wil wel wat BTC DCA`en maar vind de prijs te hoog nu, FOMO vertelt mij nu te kopen want ja het gaat naar de MOOONNN maar realistisch zie ik het wel weer een schommel maken over enkele weken/maanden. Dunno why.
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:16:
Immers Taro is belangrijk en die legde uit wat een stoploss is en heeft het approved dus stoplossen zijn een goede tool. En ik doe verder eigenlijk zo een beetje gewoon alles wat Taro doet. Verder denk ik niet echt na en zo. Choochle en jutub heb ik nog nooit van gehoord wat is dat?
[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 11:25 ]
https://opensea.io/seaart
Ik heb het nergens over namen ergens onder, puur over de inhoud. Maar blijkbaar zitten we op 2 compleet verschillende fietspaden waar ik het prettig vind om kennis te delen en waar jij kijkt naar aansprakelijkheid nav kennis delen.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:16:
Buiten het wel of niet lezen om, ik hoef mijn naam ook niet onder technische uitleg. Iemand uitleggen wat een stoploss is is een ding, maar als die vervolgens rekt gaat omdat er een stoploss hunt gedaan wordt kan men hun woeden alsnog op jou uiten. Immers Taro is belangrijk en die legde uit wat een stoploss is en heeft het approved dus stoplossen zijn een goede tool.
Net zoals ik familie en vrienden niet uitleg waar ik in beleg en hoe ik dat doe. Dat is nog steeds geen investeringsadvies maar als ze het naleven zien ze jou toch als autoriteit (to blame).
Beide paden leiden ergens naartoe overigens, maar laat me vooral toevoegen dat welke tip dan ook, hoe slecht of hoe goed, altijd nog DYOR vereist. Zeker van Tweakers mogen we dit verwachten. Ik ben het dus niet met je oneens, maar wil daarom niet stoppen met kennisdeling. Maar juist bundelen van juiste info zodat het niet ondersneeuwen zal.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 11:24 ]
In the end - the only way is up.Wowhead schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:21:
Iemand anders ook een beetje afwachtende met BTC?
Ik voel gewoon een "This time it`s different" om het vervolgens over 3 maanden weer op de 35k euro te zien staan.
Ik wil wel wat BTC DCA`en maar vind de prijs te hoog nu, FOMO vertelt mij nu te kopen want ja het gaat naar de MOOONNN maar realistisch zie ik het wel weer een schommel maken over enkele weken/maanden. Dunno why.
tussen 15h en 16h begint het weer. Dat is een patroon de laatste tijd. Dan zijn EU en USA wakker en druk in de weer. Je ziet heel duidelijk dat het oosten niet meer mee doetgijsvogel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:21:
Het lijkt er op dat dit filmpje eerder is afgelopen dan dat we ATH voorbij zijn.
Pfff, duuurt laaang...
Wen 69k?
Verwijderd
Ik ben daar inderdaad een beetje pessimistischer over ja.Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:23:
[...]
Zeker van Tweakers mogen we dit verwachten.
Iemand nog Pi Coin aan het minen op zijn telefoon?
Net 8 abonnementen afgesloten bij elke provider welke ik kon vinden en morgen ga ik het op alle devices installeren. De inkomsten zullen best tegen de kosten opwegen. Toch?Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
Ik ben daar inderdaad een beetje pessimistischer over ja.![]()
Mja, einde voorjaar/zomer keek ik iedere dag tegen beter weten in om te kijken of het eindelijk ging stijgen. Tot 2 weken geleden omdat de bears nog steeds van mening waren dat we weer terug naar onderen gingen.YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:50:
[...]
Ik merk juist dat ik meer kijk nu we tegen de ATH aan kruipen, vind het gewoon vet om in de gaten te houden
En nu ik weet dat we naar 100k gaan, en mijn PF eigenlijk gerebalanced is naar 50% BTC, 40% ETH, 10% SC (Shitcoin) is die druk er dus vanaf.
Ik heb het na de goede ervaringen in dit topic gisteren avond maar geïnstalleerd op mijn werktelefoon. Verwacht er veel goede dingen van!Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
Ik ben daar inderdaad een beetje pessimistischer over ja.![]()
The only way is up
tijdens de bull markt kijk ik ongeveer 80% van de tijd die ik wakker ben. Tenzij ik niet in een long zit. Vroeger was dat minder omdat ik ook veel in de auto zit....maarja, heb een tesla M3, dus daar staat ook altijd een scherm open waar ik de koers op zie.DaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:25:
[...]
Mja, einde voorjaar/zomer keek ik iedere dag tegen beter weten in om te kijken of het eindelijk ging stijgen. Tot 2 weken geleden omdat de bears nog steeds van mening waren dat we weer terug naar onderen gingen.
En nu ik weet dat we naar 100k gaan, en mijn PF eigenlijk gerebalanced is naar 50% BTC, 40% ETH, 10SC (Shitcoin) is die druk er dus vanaf.
Daarom kijk ik ook uit naar een bear markt. Dan heb ik ff rust
oja, mijn shitcoins kijk ik wellicht maar 1 a 2x per week naar. Die rommel verdient mijn tijd en aandacht niet
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 20-10-2021 11:33 ]
Dat zoeizo, mischien ben ik te hoopvol om nog wat te kunnen kopen rond de 35000k euro mark, ik zit daarom voornamelijk in ETH nu pas in augustus begonnen.
Maar jij bent dan ook al lang bezig. Ik ben januari gestart en heb tm april ingelegd. De mini-bear in mei/juni zorgen ervoor dat ik in de min kwam te staan.anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Daarom kijk ik ook uit naar een bear markt. Dan heb ik ff rust![]()
De luxe dat je alleen met winst speelt, en veel al eerder hebt meegemaakt, ga ik aankomende Bear ook hebben.
Dca doen als je het kan missen, strakke stoploss erop en verdubbel die sats bij volgende dump.Wowhead schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:21:
Iemand anders ook een beetje afwachtende met BTC?
Klinkt helemaal heerlijk.
(Lukt me zelf wel nooit
ja klopt idd. Al met al doe je het nu dan toch niet slecht? Gewoon nog ff stuk hodlen en dan proberen te cashen over 2 a 3 maanden. En dan over 1,5 jaar op de bodem weer DCA startenDaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:33:
[...]
Maar jij bent dan ook al lang bezig. Ik ben januari gestart en heb tm april ingelegd. De mini-bear in mei/juni zorgen ervoor dat ik in de min kwam te staan.
De luxe dat je alleen met winst speelt, en veel al eerder hebt meegemaakt, ga ik aankomende Bear ook hebben.
Er is denk ik wel een verschil tussen familie of vrienden uitleg geven over blockchain en de aanverwante tech en wat voor (positief) effect het kan hebben, usecases etc. VS. dit is hoe ik mijn investering 10x in 10 dagen.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:16:
Buiten het wel of niet lezen om, ik hoef mijn naam ook niet onder technische uitleg. Iemand uitleggen wat een stoploss is is een ding, maar als die vervolgens rekt gaat omdat er een stoploss hunt gedaan wordt kan men hun woeden alsnog op jou uiten. Immers Taro is belangrijk en die legde uit wat een stoploss is en heeft het approved dus stoplossen zijn een goede tool.
Over geld moet je het eigenlijk nooit hebben met diegene die het niet hebben...
ETH2? Als ik op Binance naar ETH2 zoekt komt er niets naar boven.nijmege01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:15:
Zo door alle BTC geweld, mijn pf compleet weer omgegooid.
Gelukkig zonder verlies om kunnen zetten. Wist niet dat je bij Coinbase alles steeds gratis om kan zetten naar andere munten.
Pf ziet er nu uit :
75% BTC
25% ETH2 (vastgezet bij 4,5%)
Laat ze maar skyhigh gaan 😎
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
exact mijn plananti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:35:
[...]
ja klopt idd. Al met al doe je het nu dan toch niet slecht? Gewoon nog ff stuk hodlen en dan proberen te cashen over 2 a 3 maanden. En dan over 1,5 jaar op de bodem weer DCA starten
Klinkt leuk ja, ik doe het handmatig elke keer een butsje FIAT er in op een willekeurig tijdstip. Ik moet het eigenlijk laten automatiseren via een script dat ik gewoon geld beschikbaar zet via de exchange en dan die script zijn werk laat doen, maar ja ik snap daar de ballen van.Masstje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Dca doen als je het kan missen, strakke stoploss erop en verdubbel die sats bij volgende dump.
Klinkt helemaal heerlijk.
(Lukt me zelf wel nooit)
Verwijderd
Ik ben een pessimistische oude zak. Als ik iemand uitleg dat blockchain cool is om specifieke redenen ben ik veel te bang dat men dat als advies beschouwt om er in te stappen, of later als ze dat doen en REKT gaan, mij dat kwalijk te nemen. Daarom kets ik het onderwerp kneitehard af, of papegaai ik een flauw grapje over hoe fucked up de markt is.Blaim schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:38:
[...]
Er is denk ik wel een verschil tussen familie of vrienden uitleg geven over blockchain en de aanverwante tech en wat voor (positief) effect het kan hebben, usecases etc. VS. dit is hoe ik mijn investering 10x in 10 dagen.
Over geld moet je het eigenlijk nooit hebben met diegene die het niet hebben...
Maargoed, ik ben dan ook niet leuk op feestjes ofzo.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!