Weet niet zeker of dat heel veel toevoegt qua acceptatie maar voor het gemak: voeg vervolgens die Curve card toe in je Apple Pay en betaal overal met je telefoon. Standaard poging 1 curve card (met erachter BInance) en als het niet werkt touch ik nog een keer maar dan toch maar even met de gewone pinpas geselecteerd in Apple pay. Bevalt me prima!Mooody schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Gebruik Curve als brug: https://www.curve.com/
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Geef mij wat van jouw spul!YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:23:
Ik zit even te kijken, de vorige ATH was een wick naar 65k op de daily, terwijl de candle zelf niet hoger dan 63.5 kwam, waar we nu dus boven komen. Ik wil niet al te enthousiast klinken maar ik krijg haast het gevoel dat de ATH al heel snel gaat sneuvelen...
Ik ben ook benieuwd of er zoiets bestaat maar ik ben net zelfs op pagina 2 van Google geweest (vet eng) en daar kwam ik ook weinig soeps tegen..Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:15:
Heeft er iemand toevallig een site die de live orderboeken van de top exchanges (qua volume) weergeeft?
Vond deze maar daarin zijn Binance e.d. niet meegenomen.
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943
In mei zaten we ook zo, weet je nog koempel?
Verwijderd
Vind 65k wel een extra bijzondere babe waardig.wdbtje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Welke BTC ATH nemen we eigenlijk als referentie om te kijken of ie er voorbij is?
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943
Voor het gemak pakken we 65000 als ijkpunt.wdbtje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Welke BTC ATH nemen we eigenlijk als referentie om te kijken of ie er voorbij is?
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943
Ik geloof het pas op 65.2Kwdbtje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943
Binance. This is the way.wdbtje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943
Denk dat je nog net tijd hebt om een mooie weighted average te bepalen van die drie (op basis van handelsvolume laatste 24u ofzo?) voordat we er zijn!wdbtje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943
Of we nemen gewoon Binance, als grootste
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik haal mijn 100% pure grade A Fryslânian hopium bij @Verwijderd, ladies and gentlemen. Bullrun shit!
[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:29 ]
Verwijderd
Klopt, pagina 3 durfde ik zelf niet aan.YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
[...]
Ik ben ook benieuwd of er zoiets bestaat maar ik ben net zelfs op pagina 2 van Google geweest (vet eng) en daar kwam ik ook weinig soeps tegen..
[ Voor 76% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:30 ]
Ik denk dat je nooit terug komt uit Google als je op pagina 3 terecht komt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Klopt, pagina 3 durfde ik zelf niet aan.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 19-10-2021 21:30 ]
Op pagina 3 zit een black hole, dus je hebt helemaal gelijkYES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:29:
[...]
Ik denk dat je nooit terug komt uit Google als je op pagina 3 belandt.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:31 ]
Ik heb nog niet live een ATH meegemaakt (ja hele andere all time highs wel, maar van BTC niet) dus kom maar door met die hele smerige ranzige uberpump.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:30:
Legendarische kaarsen worden er nu geprint luitjes.
Machtig
PAMP IET
We kijken er allemaal naar uit!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
wdbtje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:25:
Kraken is 64900
Coinbase is 64899
Binance is 64943 64854
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik weet 100% zeker dat de vorige BTC ATH minder lang geleden is sdan dat ik op pagina 2 van Google ben geweest. Jullie hebben me aan het denken gezet maar volgens mij kom ik daar echt nooit. Als ik op pagina 1 niet vind wat ik zoek pas ik mijn zoektermen aan. Ik heb net zelfs de site gecheckt om tezien hoe de pagina nummer knoppen er uberhaupt uit zienYES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:29:
[...]
Ik denk dat je nooit terug komt uit Google als je op pagina 3 belandt.
Ik heb zojuist een heerlijke IPA open gemaakt. Ik herinner me dat een briljante trade van Taro deze zomer werd ingegeven door een donker speciaalbiertje. Eens zien of ons dat nu de laatste k omhoog kan helpen. Zo niet,heb ik in ieder geval heerlijk bier op een doordeweekse avond.
Slux verkocht even zijn HODL pot.Wom schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:31:
Wat een geweld op aggr.trade
Zeer toffe episode van Cryptocast op BNR met Bart Mol (Satoshi Radio) en Aaron van Wirdum (BitcoinMagazine en De Bitcoin Show) over El Salvador en miners in Texas
Fixed that for youtwit schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:33:
[...]
Ik heb zojuist een heerlijke IPA open gemaakt. Ik herinner me dat een briljante mislukte trade van Taro deze zomer werd ingegeven door een donker speciaalbiertje. Eens zien of ons dat nu de laatste k omhoog kan helpen. Zo niet,heb ik in ieder geval heerlijk bier op een doordeweekse avond.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dat pagina 2 gebeuren over Google is ook gewoon een meme inmiddels, haha. Als je het niet kan vinden op pagina 1 bestaat het niet of zijn je termen ruk, inderdaad.twit schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:33:
[...]
Ik weet 100% zeker dat de vorige BTC ATH minder lang geleden is sdan dat ik op pagina 2 van Google ben geweest. Jullie hebben me aan het denken gezet maar volgens mij kom ik daar echt nooit. Als ik op pagina 1 niet vind wat ik zoek pas ik mijn zoektermen aan. Ik heb net zelfs de site gecheckt om tezien hoe de pagina nummer knoppen er uberhaupt uit zien
Euhm, de laatste keer dat ik iets mee kreeg van Taro die speciaalbier gedronken had ging er iemand hem de schuld geven van een mislukte tradeIk heb zojuist een heerlijke IPA open gemaakt. Ik herinner me dat een briljante trade van Taro deze zomer werd ingegeven door een donker speciaalbiertje. Eens zien of ons dat nu de laatste k omhoog kan helpen. Zo niet,heb ik in ieder geval heerlijk bier op een doordeweekse avond.
Telt niet
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Spuit elf.
Ik ben onder moeten duiken nadat ik dat vanmiddag zei hier
Bitcoin - A weapon of mass disruption
63k in het minst gunstige geval. Kan dus ook rustig 100k zijn.merauder schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:34:
Plan B had 63k voor oktober voorspeld. Gaan we nu alsnog rekt, of had hij de hele ETF situatie niet meegerekend?
haha, toch eerst alle berichten moeten lezen dusPHPResource schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Spuit elf.
Ik ben onder moeten duiken nadat ik dat vanmiddag zei hier
twit schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:26:
[...]
Denk dat je nog net tijd hebt om een mooie weighted average te bepalen van die drie (op basis van handelsvolume laatste 24u ofzo?) voordat we er zijn!![]()
Of we nemen gewoon Binance, als grootste
:fill(white):strip_exif()/f/image/M9BfEV0WooYhkkCMbjXDXcph.png?f=user_large)
64863,83 it is
I like the way you think.GioStyle schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
63k in het minst gunstige geval. Kan dus ook rustig 100k zijn.
Of 65k gevolgd door een 35k.GioStyle schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
63k in het minst gunstige geval. Kan dus ook rustig 100k zijn.
Zero.
Protip: je hebt twee nieren...WhySoSerious schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:38:
Brb, even snel overwaarde van het huis inleggen!
Vooral met Benjamin op de achtergrond, maar denken jullie niet dat net over de ath op 65k er een dikke dip komt omdat mensen dan een dikke selloff doen?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je lever is het meest waard
Het is ook mogelijk om een deel van de lever te verwijderen. Uit Bangladesh, waar op de zwarte markt relatief veel leverdonoren worden geworven, zijn advertenties bekend waar iets minder dan 1000 euro beloofd wordt voor een nier en iets minder dan 3000 voor een leverlob. Het suggereert dat een deel van de lever drie keer zoveel waard is als een nier. Daarmee komt de theoretische verkoopwaarde op 300.000 euro.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 19-10-2021 21:40 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Niet in de price discovery phase. Dan heerst er fomo en greedKhaelos schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:39:
Het voelt als oudejaarsavond dit!
Vooral met Benjamin op de achtergrond, maar denken jullie niet dat net over de ath op 65k er een dikke dip komt omdat mensen dan een dikke selloff doen?
Flinke wick naar boven, daarna dikke dip die zomaar 2 tot 5000 USD kan beslaan. Daarna weer een rustige stijging tot een volgend niveau.Khaelos schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:39:
Rinse and repeat.
Die mensen mogen gewoon niet op ons feestje komen.Mooody schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:40:
Beetje flauw om op 64k te gaan shorten, terwijl iedereen omhoog wil
nothing stops this train
Ja.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:42:
en? gaan we vandaag nog nieuwe ATH zien? of gaan de beren irritant doen?
Dat zijn de mensen die nu ook weer long gaan en waarschijinlijk een fortuin hebben verdiend in 1 minuut tijdServor schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Die mensen mogen gewoon niet op ons feestje komen.
Ik geef ze geen ongelijk, diezelfde mensen maken ook fouten waar hodlers in feite van profiteren. Het zijn de bots waar we voor uit moeten kijken.
Weet iemand overigens of bots ook zo'n duidelijke rol spelen in de reguliere stock market?? Kan me wel voorstellen dat bots zich voornamelijk "thuis voelen" in een markt die 24/7 open is.
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 19-10-2021 21:48 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
In zo'n fase zijn er geen beren, slechts traders (en bots) die flink geld willen verdienen aan de fomo.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:42:
en? gaan we vandaag nog nieuwe ATH zien? of gaan de beren irritant doen?
Volgens mij zitten we nu al 10 maanden in een voortdurende bull run, heb slechts logische correcties gezien. Een beer heb ik nog niet gezien.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 19-10-2021 21:46 ]
Ik zou op dit moment niet zoveel aandacht besteden aan die walls, kan snel genoeg een buywall worden indien we een ATH zouden bereiken
Die show gaat langer dan de dansmarathon duren verwacht ik.Nordcore schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:44:
Live show Benjamin Cowen YouTube: Bitcoin All-Time-High Watch Party! LIVE SHOW!
Zero.
SorryMooody schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:40:
Beetje flauw om op 64k te gaan shorten, terwijl iedereen omhoog wil
Haha Ben is net wakker zo te zien. Ik verwacht eerder dat ie daarna even doorstoot tot het volgende Fib lvl, zo te zien rond 73k.Khaelos schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:39:
M'n vriendin is niet thuisdorbie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:46:
Wie durft met een fat finger ?
[ Voor 12% gewijzigd door Thaam op 19-10-2021 21:52 ]
Achter de komma?Rebbelx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:53:
Bijna 6 cijfertjes winst. Gaat lekker zo
00005Rebbelx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:53:
Rebbelx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:53:
I'm ready
Om dat te verifiëren moet ik om je inloggegevens vragen
Mag in DM
[ Voor 6% gewijzigd door wdbtje op 19-10-2021 21:57 ]
450% Winst... isse niet sleckte Mario!Kol Nedra schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:56:
[Afbeelding]
even voor onze euro-boys...... 55k!
Tip: Kunstof knieschijfen aanmeten.PHPResource schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:56:
In plaats van poederbrieven worden mensen dadelijk bedreigd met booronderdelen in enveloppen
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Rebbelx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:53:
Cursusje Nederlands lijkt me ook wel toepasselijkThaam schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Tip: Kunstof knieschijfen aanmeten. [Afbeelding]
Met je private keys erin gegraveerd. Heb je ze altijd bij jeThaam schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Tip: Kunstof knieschijfen aanmeten. [Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/p0uIiSqZ12w7IszjG5BiY2ri.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UfICGzglnGd8pJK5XwUDazI6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VQlF0hr8SKjdAjYOdS3wHehO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RvQ9qeIARy228MoWM1S0kG98.jpg?f=fotoalbum_large)