Grapjas. Mijn inleg is er lang en breed uit. Als ik nu op sell druk heb ik eind van de week een bedrag op de rekening staan wat menig Nederlander in zijn leven niet op zijn spaarrekening gaat zien. Maar als dan volgende week blijkt dat ik er 5k meer uit had kunnen halen dan ben ik een loser?Playa del C. schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:56:
[...]
Ik zal het duidelijk zeggen. Ik vind de opmerkingen 'ik cash nu uit met winst' zo zinloos. Je kunt in mijn ogen gewoon niet stoer doen over winst pakken als er later blijkt dat je toch echt niet had moeten verkopen.
En de mensen die wel praten over hun winsten, hoor je zelden over verliezen of gemiste kansen.
Ik vroeg dan ook even na of het morgen dan ook gemeld wordt als deze verkoop van vandaag eigenlijk een foute financiële keuze was.
Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens. Ik ben toch wel degelijk satoshi-arm door 'winst te pakken'. Nooit van mijn leven meer dat ik dat terug krijg ook.jvel92 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:39:
[...]
Leg mij nou eens uit, hoe winst nemen een foute financiële keuze is? Volgens mij wordt je er nooit financieel slechter van als je op tijd winst neemt.
Ja je loopt wellicht een kans op nog meer winst mis, maar van het mislopen van een kans wordt je niet armer.
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-10-2021 19:45 ]
Lekker toch die winst.Joosie200 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:36:
[...]
Ik heb al 13k geleden winst genomen. Stond op 188% en hoopte de gains toen in een nieuwbouwwoning te kunnen stoppen. Ik werd alleen niet ingeloot.
Kan de winst ook inzetten voor een EV. Das makkelijker te kopen dan een woning
Jammer wat betreft de woning, maar er komt vast een nieuwe kans op je pad! En dat hoop ik voor een ieder die op zoek is.
Ali Baba kan daar niet veel in betekenen helaas; maar hij kent wel een paar (lege
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:44:
[...]
Grapjas. Mijn inleg is er lang en breed uit. Als ik nu op sell druk heb ik eind van de week een bedrag op de rekening staan wat menig Nederlander in zijn leven niet op zijn spaarrekening gaat zien. Maar als dan volgende week blijkt dat ik er 5k meer uit had kunnen halen dan ben ik een loser?
Linkje aub?Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:45:
[...]
Lekker toch die winst.
Jammer wat betreft de woning, maar er komt vast een nieuwe kans op je pad! En dat hoop ik voor een ieder die op zoek is.
Ali Baba kan daar niet veel in betekenen helaas; maar hij kent wel een paar (lege) grotten mocht de nood hoog zijn
klikMajesticApeman schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:43:
Heeft iemand nog tips voor YouTube kanalen die nieuws, ontwikkelingen en analyses rondom BTC behandelen? Er zijn veel irritante moonboys maar dat zoek ik toch niet
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hier ook een lege grot, tijd om die eens te gaan vullen.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:45:
[...]
Ali Baba kan daar niet veel in betekenen helaas; maar hij kent wel een paar (lege) grotten mocht de nood hoog zijn
Met coins stelletje viespeuken
Verwijderd
Niks stoer aan. Mediaan huishouden heeft 14k spaargeld. Menigeen kan dromen van 4k spaargeld. Schept wat perspectief. Moet helaas gewoon nog werken morgen. Hoe veel ik al dan niet heb is ook niet relevant.
Wil alleen maar zeggen dat bijvoorbeeld 14k winst (meer dan de helft van Nederland heeft het niet) een hele mooie winst is en niks om je voor te schamen als dat over twee weken 16k had kunnen zijn.
https://bieb.knab.nl/spar...en-gemiddeld-per-leeftijd
I'm comin' !Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:44:
[...]
Grapjas. Mijn inleg is er lang en breed uit. Als ik nu op sell druk heb ik eind van de week een bedrag op de rekening staan wat menig Nederlander in zijn leven niet op zijn spaarrekening gaat zien. Maar als dan volgende week blijkt dat ik er 5k meer uit had kunnen halen dan ben ik een loser?
Zozo, een Makita boor? Jij bent ook rijk zeker? Ik kom wel even bij je langs met mijn Lidl parkside boor
No worries, ik ben hier alleen een beetje stennis aan het schoppen, neem me niet (altijd) serieus.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:50:
[...]
Niks stoer aan. Mediaan huishouden heeft 14k spaargeld. Menigeen kan dromen van 4k spaargeld. Schept wat perspectief. Moet helaas gewoon nog werken morgen. Hoe veel ik al dan niet heb is ook niet relevant.
Wil alleen maar zeggen dat bijvoorbeeld 14k winst (meer dan de helft van Nederland heeft het niet) een hele mooie winst is en niks om je voor te schamen als dat over twee weken 16k had kunnen zijn.
https://bieb.knab.nl/spar...en-gemiddeld-per-leeftijd
Winst nemen is verstandig, en we moeten niet vergeten dat iedere keuze met de kennis die we op dat moment hadden genomen wordt. Anders zijn we allemaal captain Hindsight en weten we het uiteraard allemaal beter.
Dat gezegd hebbende, ik ben nog even een Ape en hoop gewoon Diamond Hands te hebben (lees: puur geluk te hebben) en hou het vooralsnog even vast.
Die stond op een reclame-bord hier bij de ingang van de wijk.Azer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:52:
[...]
Zozo, een Makita boor? Jij bent ook rijk zeker? Ik kom wel even bij je langs met mijn Lidl parkside boor
Ik dacht dat BTC anoniem was
Check “Een rijker leven” eens.MajesticApeman schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:43:
Heeft iemand nog tips voor YouTube kanalen die nieuws, ontwikkelingen en analyses rondom BTC behandelen? Er zijn veel irritante moonboys maar dat zoek ik toch niet
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Het is mooi geweest.... kom maar op met die groene pegel.... moon!
Ik denk dat het een foutje is in de tweakers forum software maar je avatar staat op zijn kop.Azer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:52:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik wil FIAT inleggen maar heb geen geld meer.
Damn!!
Damn!!
Ik hoop voor je dat je geen fiat meer hebt omdat je alles er al in hebt zitten, zo niet, dan ben je gewoon te laat...MaStar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:01:
Damn!!
Morgenochtend als je wakker wordt een nieuwe ATH. Net als je wakker wordt en het sneeuwt. Erg leuk momentVictor Belli schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:59:
Wachten...nog ff wachten..........
Niemand is te laat. We staan pas aan het begin van de Bitcoin-revolutie. Over 10 jaar is 60.000 dollar ook nog een mooie startiVibes schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:03:
[...]
Ik hoop voor je dat je geen fiat meer hebt omdat je alles er al in hebt zitten, zo niet, dan ben je gewoon te laat...
Idem.St@m schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:35:
[...]
En ik zal vast niet de enige zijn, zat lui die ergens rond maart/april zijn ingestapt en helemaal rekt zijn gegaan.
Alle vertrouwen in de toekomst overigens.
Als er een medaille te verdienen zou zijn met "bug high, sell low", dan zou ik hem absoluut verdienen
Nu alleen nog maandelijks iets op btc of eth zetten omdat ook ik vertrouwen in de toekomst heb.
Is dat slim? Geen idee. Maar traden is voor mij verliesgevender dan HODL.
Zelfs in een stijgende markt
Je zal ze wel al kennen maar voor de zekerheid:MajesticApeman schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:43:
- benjamin cowen
- coinbureau
En voor de hopium is Raoul Pal altijd wel even leuk.
Bah youtube kanalen. Dit topic is genoeg.
Das wel een limited edition. Te koop bij de laidl online. Origineel Nederlands waar enzo.Azer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:52:
[...]
Je mag wel mijn fiat kopen, ik heb net een flufje verkochtMaStar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:01:
Damn!!
Zero.
@Pelox Mensen in dit topic vinden overduidelijk dat ik je beledigde en/of aanviel. Mijn excuses.
Succes verder iedereen met traden. Ik ga morgen kijken hoe het mijn Mt.Gox-bitcoins komt. Er is gestemd en de uitslag moet hoog genoeg zijn, waarna er een uitbetalingstraject (in BTC) gaat komen.
Succes verder iedereen met traden. Ik ga morgen kijken hoe het mijn Mt.Gox-bitcoins komt. Er is gestemd en de uitslag moet hoog genoeg zijn, waarna er een uitbetalingstraject (in BTC) gaat komen.
Oh, nou ik voel me niet aangevallen hoor. Geen probleem hier.Playa del C. schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:14:
@Pelox Mensen in dit topic vinden overduidelijk dat ik je beledigde en/of aanviel. Mijn excuses.
Zero.
Mja, ook mijn idee wel. De EV is nog niet uitontwikkeld. Ik ga niks leasen want dan kan ik een woning kopen met hypotheek wel schudden. En bij koop heb je wel een dikke afschrijving tov mijn huidige ice.Ray_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:43:
[...]
Dit zou ik ook doen. Ik krijg het alleen niet voor elkaar op de sell-knop te drukken, wetende dat mijn nieuwe aanschaf enkel in waarde zal dalen en wat ik er voor in heb geruild waarschijnlijk alleen maar meer waard zal worden.
Bovendien nog geen eigen oprit, dus afhankelijk van openbare laadpalen. Kortom ik moet nog eens doorrekenen met zeg €0,40 per kWh hoeveel een EV me nu gaat schelen. Qua wegenbelasting/onderhoud hoe dan ook. Qua verzekeringspremie en volle accu? Denk dat ik gelijk uit kom.
Ik hoop het ook. En mocht ik toch slagen is een nieuw interieur, kostenloos verhuizen en kosten koper betalen van de crypto gains ook niet verkeerd. Wie weet nog genoeg geld voor een pv installatie en warmtepomp. Maar dat hangt af van welk type huis ik koop. En is de misgelopen winst dan zonde? Wellicht wel. Maar als ik door nu winst te nemen nu aan een eigen woning kan komen zonder overdrachtsbelasting en straks overdrachtsbelasting kwijt ben? Dan liever die EW.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:45:
[...]
Lekker toch die winst.
Een eigen woning is ook een goed beginpunt qua vermogen voor later. En ik hou nog genoeg over om als nog aan crypto te spenderen. Dus liefst en en. En eigen koopwoning en EV en een hele bitcoin. Maar ik ben realist genoeg om dat laatste pas in een bear te kunnen realiseren en niet richting een naderende blow off / aanloop naar zoals nu.
Verwijderd
Niets mis mee.Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:36:
[...]
Wat is er mis met winst pakken en dit delen met het forum?
Waar blijft mijn deel trouwens?
Hahaha, en dat door een moderator!Taro schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:05:
Even de 63.000 (MA7) testen op de 3 minute chart en dan knallen met dat ding, M00000000000000000000NNNNNNN!!!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De middelste is voor jou, eerlijk gewonnen!streamnl schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:04:
[...]
Als er een medaille te verdienen zou zijn met "bug high, sell low", dan zou ik hem absoluut verdienen
Maar nog leuker, je mag de overige 2 uitdelen aan mede forummers als je wilt
[ Voor 24% gewijzigd door Ngangatar op 19-10-2021 20:29 ]
Offtopic
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:03 ]
We zijn op je werk langs geweest, maar konden je niet vinden. Dus hebben we 50 cent naast de Snickers automaat gelegd zodat je het wel moest vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:23:
[...]
Niets mis mee.
Waar blijft mijn deel trouwens?
Verwijderd
Aaah toppers zijn jullie ook...Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:31:
[...]
We zijn op je werk langs geweest, maar konden je niet vinden. Dus hebben we 50 cent naast de Snickers automaat gelegd zodat je het wel moest vinden.
* Jaapio pinkt even een traantje weg.
Offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:04 ]
Offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:04 ]
Verwijderd
Dat komt ook omdat hij @jellybrah bedoelde denk ikPelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
Oh, nou ik voel me niet aangevallen hoor. Geen probleem hier.
AhaaVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:34:
[...]
Dat komt ook omdat hij @jellybrah bedoelde denk ik
Zero.
Ik zie het helemaal voor me, de reacties wanneer jij vanaf nu bij elke 1000 dollar stijging een gedichtje plaatst ipv een K-Babe
Offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:05 ]
Offtopic
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:05 ]
Verwijderd
De 65k babe brandt me in de gallerij.
Hup Bitcoin, doe eens pompen.
Dat ouwe bakbeest met z'n steenkool motor mag wel even een trap onder z'n hol.
Hup Bitcoin, doe eens pompen.
Dat ouwe bakbeest met z'n steenkool motor mag wel even een trap onder z'n hol.
Stop loss ingesteld op 60000 USD. Flufje Bitcoin wat ik heb. Hopelijk daarna goedkoper inkopen. We gaan het zien. Winst iig veilig gesteld zo. Doen jullie dit ook? Of is het echt de dood of de gladiolen?
Offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:05 ]
Ik zou hier niet te hard roepen dat je weak hands hebt inderdaad.thierry1982 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:42:
Stop loss ingesteld op 60000 USD. Flufje Bitcoin wat ik heb. Hopelijk daarna goedkoper inkopen. We gaan het zien. Winst iig veilig gesteld zo. Doen jullie dit ook? Of is het echt de dood of de gladiolen?
Zeker geen dood of de gladiolen, maar ook nog geen orders ingesteld. Eerst maar eens afwachten hoe hard die door de ATH heen knalt en wat het vervolg zal zijn.thierry1982 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:42:
Edit: heb overigens wel een concept klaarliggen om mijn inleg er in stappen uit te halen binnen nu en 18K om dan vervolgens met mijn winst iets meer risico's te nemen.
[ Voor 15% gewijzigd door Ngangatar op 19-10-2021 20:45 ]
Ja dat laatste denk ik. Heb toch het idee dat ik wat ga missen als ik nu verkoop. En heb ook het vermoeden / de hoop dat er na de ath grappige dingen zouden kunnen gebeuren.thierry1982 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:42:
Definieer grappig?Servor schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
Ja dat laatste denk ik. Heb toch het idee dat ik wat ga missen als ik nu verkoop. En heb ook het vermoeden / de hoop dat er na de ath grappige dingen zouden kunnen gebeuren.
Offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:06 ]
17K ofzo?Waah schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:45:
[...]
Die is 2e hands 3x duurder als een Zoe in aanschaf![]()
Zoveel cryptowinst zit ik lang niet op... Leg de boormachines maar weg.
Servor schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Keihard doorpompen terwijl de FOMO uit onze oren spuit natuurlijk!
/hopium
Offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:06 ]
Offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:06 ]
Offtopic
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:06 ]
pff fake news..
dat is geen hopium of fomo maar spooky ghost ectoplasm.
Probeer verstand te gebruiken. De FOMO is hoog op het moment.WhySoSerious schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
Ik zou hier niet te hard roepen dat je weak hands hebt inderdaad.
moet nog komenthierry1982 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:53:
[...]
Probeer verstand te gebruiken. De FOMO is hoog op het moment.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verstand zegt GO.thierry1982 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:53:
[...]
Probeer verstand te gebruiken. De FOMO is hoog op het moment.
Het lijkt wel bijna nieuwjaar zo met dat aftellen naar de nieuwe ATH.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:07 ]
Alleen erg grote sell-walls op 64KMicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:54:
Het lijkt wel bijna nieuwjaar zo met dat aftellen naar de nieuwe ATH.
Offtopic
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:07 ]
Ik was 15 en woonde nog gewoon thuis. Luisterde niet altijd meer natuurlijk, maar was niet onredelijk. Kapotte rommel werd niet bewaard. Volgens mij was het een vrijdag en had ze een borrel op. Ik ging rond een uur of 12 slapen. Dus de wraak van de glazen Amstel schuimbol heeft nog een paar uur.resusaapje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:08:
[...]
In 2001 luisterde jij nog naar je moeder. Ach, de jeugd, mijmer...
En we komen aardig in de buurt nu
Ik stel fiat veilig in BTC. Voor de rest inderdaad de dood of de gladiolen.thierry1982 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:42:
maar als de ATH gebroken wordt dan gaat ie hard!
ik durf echt niet te verkopen rond de ATH....
oh wacht verkopen doe ik toch niet, hodl!
nothing stops this train
Same here. Aantal jaar kunnen hodlen en dus tijdens de hype in 2017 op een hele mooie winst gestaan. Maar toen niks gecashed, want ja alles ging nog verder naar de maan.Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:26:
[...]
Zo is het. Ik heb rondom btc 40k en eth 1200 usd heel wat gecashed en een aantal doelen kunnen afstrepen.Geen spijt van. Zeer binnenkort zal er weer wel wat verkocht gaan worden denk ik.
Vervolgens in 3,5 jaar je portfolio zien verdampen…Dat doet wel zeer.
Toen o.a ETH begin dit jaar de 2k aantikte heb ik alles verkocht. Spijt? Nee want heb er een leuk bedrag aan overgehouden. Maar in hindsight had dit nu wel een factor 2 meer kunnen zijn.
Tsja, die verdwijnen denk ik als sneeuw voor de zon als die stier aan komt stormen.
Offtopic
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:08 ]
Offtopic
[ Voor 105% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:08 ]
Zero.
Offtopic
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:08 ]
Ik wacht nog wel even met een elektrische wagen want met dit tempo zitten we vrij snel bij de lambo dealer.
Zometeen nog even de ATH verbreken.
Offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-10-2021 21:10 ]
Zero.
Ik zit er ook klaar voorAarebe1 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:05:
Ik wacht nog wel even met een elektrische wagen want met dit tempo zitten we vrij snel bij de lambo dealer.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Riemen vast allemaal, de run barst binnenkort echt los.
En als ik het fout heb kom ik niet rectificeren!
En als ik het fout heb kom ik niet rectificeren!
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 19-10-2021 21:13 ]
M’n PF staat nu al een maand stil. Nu weet ik weer hoe beleggen in aandelen voelt.
Taro die Uber bullish wordt, alleen davinci15 is nog bearishTaro schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:05:
Even de 63.000 (MA7) testen op de 3 minute chart en dan knallen met dat ding, M00000000000000000000NNNNNNN!!!
Taro schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:12:
[...]
Ik ben een permabear, maar ik weet wanneer ik wél bullish moet zijn.
Verwijderd
Heeft er iemand toevallig een site die de live orderboeken van de top exchanges (qua volume) weergeeft?
Vond deze maar daarin zijn Binance e.d. niet meegenomen.
Vond deze maar daarin zijn Binance e.d. niet meegenomen.
Zijn er mensen met een creditcard van zowel Crypto.com en Binance? Is er nog verschil in de acceptatie? De kaart van CDC heb ik, maar die wordt lang niet overal geaccepteerd.
Als je PF nu al een maand stil staat, dan heb je teveel shitcoins.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:14:
M’n PF staat nu al een maand stil. Nu weet ik weer hoe beleggen in aandelen voelt.
Gebruik Curve als brug: https://www.curve.com/Bumpy_NL schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:15:
Zijn er mensen met een creditcard van zowel Crypto.com en Binance? Is er nog verschil in de acceptatie? De kaart van CDC heb ik, maar die wordt lang niet overal geaccepteerd.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
heb ze beide, die van crypto.com heb ik sinds kort pas dus nog niet veel gebruikt.Bumpy_NL schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:15:
maar bij de Jumbo en Shell werken ze beide
nothing stops this train
Ik verwacht dat de miners hun mandje ook binnenkort wel gaan omkiepen trouwens.
Klopt als een zere vinger.GioStyle schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:15:
[...]
Als je PF nu al een maand stil staat, dan heb je teveel shitcoins.
De 3 minute ziet er goed uit...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Yes, dat doe ik, maar ik meende dat de transactie dan alsnog bij Crypto.com wordt geweigerd.Mooody schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Gebruik Curve als brug: https://www.curve.com/
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/LAkCySzGt0n0mLmcMIJCufxh.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T4Nd2WLLyodgk2BNvDvN29NG.gif?f=user_large)