Celer liep gewoon behoorlijk achter, zie bv One die al wel een dikke run gemaakt had. Nu celr cbridge meer volume draait en er bewijs is voor de implementatie, begint celr meer tractie te krijgen. Persoonlijk denk ik geen pump en dump, maar je weet nooit wie er allemaal koopt he?Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:34:
waarom gaat CELER eigenlijk zo snel nu? hebben ze iets nieuws gereleased? pump en dump aan de gang? of iets dat ik over het hoofd zie?
Verwijderd
GET Protocol hun market cap lijkt me echt laag voor een goed werkend product.. Bizar dat die nog niet hoger is toch?
Twee weken geleden was het nog €35. Op Binance kostte het omzetten van ETH naar BETH slechts de gebruikelijke 0,1% plus de wrapped token was ook nog eens 2% goedkoperVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:02:
[...]
Kosten vallen wel iets mee toch? zag iets van 17$ op youtube.
Blijf roepen![...]
Dat roep ik ook al maanden

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat is het mooie aan Celer.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:37:
[...]
dus gewoon FOMO?Maar waar komt dat vandaan dan, ik heb helemaal niets bijzonders over hun gelezen de afgelopen weken.
Gewoon dikke tech en mond op mond reclame.
Fishing for shills?Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:17:
GET Protocol hun market cap lijkt me echt laag voor een goed werkend product.. Bizar dat die nog niet hoger is toch?
Moet jij net zeggen.
Ik heb een paar uren in een ADA FB groep gezeten, gek kwam ik er van.
Haast nog meer bezeten dan Jaapio van babes.
kan je mooi uit reken over hoeveel ETH het gaatVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:02:
[...]
Kosten vallen wel iets mee toch? zag iets van 17$ op youtube.
[...]
Dat roep ik ook al maanden
Edit: Er staat bij Fee's 24$ met een APR van 4.9%.
Dat is niet gek toch? Die fee is eenmalig right?
Verwijderd
Als je bv 1 eth zou staken zou dat al 170$ per jaar zijn +- dan stelt die fee van 20$ niet veel voor toch?twain4me schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:25:
[...]
kan je mooi uit reken over hoeveel ETH het gaat=> < 489 euro => ~0.18 ETH
Nah, gewoon strakke stop lossjes gezet naar een fiatje om dan later terug in te kopen.twain4me schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:55:
[...]
Heb je dan al iets gecashed? anders is die verdubbeling ook maar tijdelijk
Ja, eenmalig.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:02:
Edit: Er staat bij Fee's 24$ met een APR van 4.9%.
Dat is niet gek toch? Die fee is eenmalig right?
Om de Lido kosten er in één jaar uit te krijgen, moet je $450 inleggen.
Via de Binance route kríjg je het eerste jaar die $24 als opbrengst.
En verschil van $48
Voor mij signifikant
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
zit misschien een beetje aan hun max? En wat is hun businessmodel? Juist, hoeveel van die dingen vinden al plaats? Zelfde heb ik nu met AVA (travalacom hotel ala booking) als corona achter ons is zullen dit soort zaken wel in eens omhoog knallen.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:17:
zeg ik ergens dat dat wel zo is? ik reageer puur en alleen op dat het voor iemand NIET uit komt binnen een jaarVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:27:
[...]
Als je bv 1 eth zou staken zou dat al 170$ per jaar zijn +- dan stelt die fee van 20$ niet veel voor toch?
En in jouw voorbeeld moet je het nog steeds ~ 2 maanden laten staan anders kost het je geld.. en oja de koers moet niet in elkaar flikkeren.
Verwijderd
haha nee hoor. maar staat gewoon bizar laag in verhouding met het product dat ze leveren.
als je dan ziet wat voor andere projecten boven hun staan.
Verschil is natuurlijk wel dat de token die je bij Lido voor het staken krijgt, stETH, meer utility heeft dan het staken bij Binance.resusaapje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:30:
[...]
Ja, eenmalig.
Om de Lido kosten er in één jaar uit te krijgen, moet je $450 inleggen.
Via de Binance route kríjg je het eerste jaar die $24 als opbrengst.
En verschil van $48
Voor mij signifikant
Je kunt stETH gebruiken in verschillende DeFi protocollen om meer yield erop te krijgen. Maar dit is eigenlijk alleen interessant op moment dat je redelijk wat ETH hebt, of op moment dat de fees laag zijn.
Toch wel battlegrounds dan he in HSPelox schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:23:
Gisteren na dat wow verhaal even snel heartstone geïnstalleerd, ben sinds gisteravond zowat nog stop aan het spelen![]()
Zo te zien heb ik een halve moon gemist en staan we weer op hetzelfde punt als gisteren. Niks aan het handje dus. Ik ga weer verder met gamen.
Enne ja in het zonnetje op de laptopben geen nerd natuurlijk.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja, maar ETH staken in een ETH 2.0 contract doe je inprincipe alleen als je gelooft in ETH op de lange termijn, dus dan neem je eventuele prijs schommelingen voor lief. Je gaat er namelijk niet vanuit om het over een maandje weer te unstaken (kan ook niet eens officieel, maar daar heeft Lido dan wel weer een work around voor via Curve).twain4me schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:31:
[...]
zeg ik ergens dat dat wel zo is? ik reageer puur en alleen op dat het voor iemand NIET uit komt binnen een jaar
En in jouw voorbeeld moet je het nog steeds ~ 2 maanden laten staan anders kost het je geld.. en oja de koers moet niet in elkaar flikkeren.
nog 2 nachtjes dromen en dan is het geen bedrog meer.roflexx schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:04:
Ik had een droom over celr dat hij al op 12cent stond, viel tegen toen ik net keek.
Verwijderd
ze verkopen concerttickets en voor elk ticket dat verkocht wordt, wordt er GET geburned. Wat hun uniek maakt is dat alle transacties openbaar zijn op de blockchain. Zo willen ze transparantie en hun systeem zou ook illegale doorverkoop tegengaan.. nu klink ik wel degelijk als een shillermannowlahn schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:31:
[...]
zit misschien een beetje aan hun max? En wat is hun businessmodel? Juist, hoeveel van die dingen vinden al plaats? Zelfde heb ik nu met AVA (travalacom hotel ala booking) als corona achter ons is zullen dit soort zaken wel in eens omhoog knallen.
Iedereen snapt dat je met staken meer tokens krijgt en dat een doel opzich kan zijn.jvel92 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:35:
[...]
Ja, maar ETH staken in een ETH 2.0 contract doe je inprincipe alleen als je gelooft in ETH op de lange termijn, dus dan neem je eventuele prijs schommelingen voor lief. Je gaat er namelijk niet vanuit om het over een maandje weer te unstaken (kan ook niet eens officieel, maar daar heeft Lido dan wel weer een work around voor via Curve).
Ik moet altijd aan seleriesalade denken als het over CELR gaat.
The mind is a weird thing.
Ik denk altijd aan een gratis iPhone 13 Pro Max als ik aan CELR denk.Partypsych schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:41:
Ik moet altijd aan seleriesalade denken als het over CELR gaat.
🏆 Celer's cBridge surpassed $100M in total trx volume...just 5 days after reaching $50M 👀. Probably nothing🦄. Just warming up🏃♀️
— CelerNetwork (@CelerNetwork) 16 september 2021
cBridge now supports the most number of chains with lowest fee in fully non-custodial mode. Bookmark: https://t.co/35fICZsz3A Thanks for the 💖 pic.twitter.com/IP3lU7vKEW
btc zakt een klein beetjeWowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:46:
en CELR word gedumpt lol.
lol, ik bedoelde meer, gezien corona regels zijn er weinig concerten en dus is Get even totaal overbodig. Ken het concept wel hoorVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:40:
[...]
ze verkopen concerttickets en voor elk ticket dat verkocht wordt, wordt er GET geburned. Wat hun uniek maakt is dat alle transacties openbaar zijn op de blockchain. Zo willen ze transparantie en hun systeem zou ook illegale doorverkoop tegengaan.. nu klink ik wel degelijk als een shiller
die kunnen we morgen bestellen toch?GioStyle schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:42:
[...]
Ik denk altijd aan een gratis iPhone 13 Pro Max als ik aan CELR denk.
lol ja hahaha prachtig dikke lol...Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:46:

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
PaniekzaaierWowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:46:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wow(head), nog maar 16% hoger dan gister.. massive dumpp!!
Nee, BTC doet een kleine correctie.Aarle schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:53:
Alles wordt gedumpt lijkt het.
[ Voor 61% gewijzigd door St@m op 16-09-2021 15:53 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
knetters idd zeg, BTC staat nu diep in het rood.....-0,52%Aarle schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:53:
Alles wordt gedumpt lijkt het.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vrouwen en kinderen eerst!anti elppa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:54:
[...]
knetters idd zeg, BTC staat nu diep in het rood.....-0,52%
Je hebt een goed punt. Aan de andere kant, je loopt bij Lido meteen al 3% achter in het eerste jaar. En met een APR van 4,9% lijkt me dat best een aardige afwijkingjvel92 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:33:
[...]
Verschil is natuurlijk wel dat de token die je bij Lido voor het staken krijgt, stETH, meer utility heeft dan het staken bij Binance.
Je kunt stETH gebruiken in verschillende DeFi protocollen om meer yield erop te krijgen. Maar dit is eigenlijk alleen interessant op moment dat je redelijk wat ETH hebt, of op moment dat de fees laag zijn.
Ik ook! Als het goed is gaan ze ook de Cardano-Ergo samenwerking aankondigen.ColeJ schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:00:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar Cardano en dat event
WAAR IS KNAKWORST MET ZN REKT MEMES?!!11anti elppa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:54:
[...]
knetters idd zeg, BTC staat nu diep in het rood.....-0,52%
Lol, CELR gaat nog steeds omhoog.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:46:
Verwijderd
Die begrijp ik niet helemaal? Hoe bedoel je dit?resusaapje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:57:
[...]
Je hebt een goed punt. Aan de andere kant, je loopt bij Lido meteen al 3% achter in het eerste jaar. En met een APR van 4,9% lijkt me dat best een aardige afwijking
Voor mij is binance staking geen optie want "not your keys not your coins". Het voordeel van Lido is wat mij betreft dat het rechtstreeks vanuit Ledger kan. Ik geloof je helemaal dat Binance wellicht een betere optie is qua APR, maar voor mij is dat gewoon geen optie.
Nu staat mijn ETH al maanden niks te doen, dus dan is 4.9% niet gek
Ik vroeg mij alleen af of hier mensen zijn die staken via Lido en wat de voor/na-delen zijn.
@Skrunsies Er is geen pixelbelasting aanwezig. Mag wel iets groter dan 60 x 100 pixels
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Klopt, als je alleen APR gaat vergelijken van het ETH staken krijg je bij Lido niet het hoogste. Maar je krijgt wel een token die je in andere protocollen kunt gebruiken voor terug, waardoor je een hogere APR kunt krijgen.resusaapje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:57:
[...]
Je hebt een goed punt. Aan de andere kant, je loopt bij Lido meteen al 3% achter in het eerste jaar. En met een APR van 4,9% lijkt me dat best een aardige afwijking
Als je puur naar het % zou kijken, dan is het staken (en dus locken) in een ETH 2.0 contract sowieso niet aantrekkelijk, ook niet via Binance. Je kunt hogere % elders krijgen zonder het te moeten vastzetten in een contract.
hahahaha ja ik zie het, op de mobiel was het prima... Maar goed! Moment is alweer voorbij, we gaan inmiddels alweer moonD_Jeff schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:05:
@Skrunsies Er is geen pixelbelasting aanwezig. Mag wel iets groter dan 60 x 100 pixels
UberLurker Departement #GG.
Ik heb hem full screen hier!D_Jeff schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:05:
Zero.
Je kan bijna de klok erop gelijk zetten, op het moment dat USA handel begint dump..
Vreemd eigenlijk want dat betekent dat er toch veel via de beurs zou lopen ? Vreemd.. Echt precies 15:30 begint het steeds
Vreemd eigenlijk want dat betekent dat er toch veel via de beurs zou lopen ? Vreemd.. Echt precies 15:30 begint het steeds
[ Voor 42% gewijzigd door JoebarRC op 16-09-2021 16:19 ]
Van 25 tot en met 26 september. 2 dagen lang alleen maar nieuws. Ben benieuwd wat de haters nog meer te zeggen hebben daarna. Wss blijven ze bij “Cardano is een GhostChain man”.ColeJ schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:00:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar Cardano en dat event
Eerder begon het om 14:00 uur, maar ik las hier dat dat kwam doordat de Amerikanen dan net wakker waren.JoebarRC schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:18:
Je kan bijna de klok erop gelijk zetten, op het moment dat USA handel begint dump..
Raar volkje hoor.
Ja, ik dusVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:02:
[...]
Die begrijp ik niet helemaal? Hoe bedoel je dit?
Voor mij is binance staking geen optie want "not your keys not your coins". Het voordeel van Lido is wat mij betreft dat het rechtstreeks vanuit Ledger kan. Ik geloof je helemaal dat Binance wellicht een betere optie is qua APR, maar voor mij is dat gewoon geen optie.
Nu staat mijn ETH al maanden niks te doen, dus dan is 4.9% niet gek![]()
Ik vroeg mij alleen af of hier mensen zijn die staken via Lido en wat de voor/na-delen zijn.

Voordelen van staken via Lido, is mijn inziens dat je er een token, stETH, voor terugkrijgt die je in je ledger kunt houden. Maar je kunt deze ook gebruiken in verschillende DeFi protocollen; Curve, Balancer, Anchor Protocol om er maar een paar te noemen om een hoger % aan yield te krijgen. Je neemt dan wel meer risico want je maakt gebruik van verschillende smart contract platforms.
Nadelen van staken via Lido: de ETH fees, zeker op moment dat je het in DeFi protocollen wilt gebruiken. Niet het hoogste % aan APR dat je kunt vinden.
Daarnaast is Lido zelf ook een interessant protocol om in te investeren.
CELR laat niet met zich sollen....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Klopt, het is een team, inmiddels meer dan 85 man, die stap voor stap aan de game werken. De family fase is inmiddels afgerond waar alleen vrienden en family mochten helpen met testen, dit was de zogeheten Alpha 0.Gelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:28:
[...]
Dat heeft nog niet eens een release date toch?
Vervolgens is men gaan stress testen met een Battle royale test in meerdere fases afgerond in maart 2020. Nu is men bezig met het testen van verschillende onderdelen in Alpha 1 met een NDA en in juli en augustus was er ook sprake van een NDA vrije test. Materiaal is er wel te vinden maar dan vooral van de dev streams, die houden elke 2 weken wel eens een livestream met meerdere teammembers en de community leader.
Zodra Alpha 1 er op zit komen de Castle siege en de Horde mode testen.
Vervolgens gaat men over tot Alpha 2, een datum hiervoor is nog niet bevestigd. Dat is het punt dat ik met mijn pledge ook in mag stappen.
Vervolgens krijgen we nog Beta 1, Beta2. De release dat is dus nog ver weg en eigenlijk vind ik dat prima.
Liever een polished product dan een bugfest.
De devs zijn ook hard en eerlijk gelukkig. Iedereen die meedoet aan alpha en beta testen krijgt meerdere keren te horen dat ze maar stukjes van het spel krijgen, om doelgericht te kunnen testen. Veel opties staan nog uit, veel graphics zijn nog niet aangezet.
Als je een klein voorproefje wilt? YouTube: Development Update with In-game Footage - 11AM PT Friday, August 27,... dit is de dev update van augustus. Hierin geven ze een progress update, delen ze wat ingame footage etc etc. Meetal doen Steven Sharif de founder en CEO van Intrepid en Margareth Krohn, de communitiy leader dit icm wat teammembers.
Het leuke is dat development van een game, zaken rond release, het managen der verwachtingen etc heel veel weg hebben van crypto. De spellen met de meeste marketing zijn vaak hol met mooie graphics en gebakken lucht. De echte pareltjes zijn community driven en de devs luisteren naar de fanbase, ofwel in vertaling naar crypto, ze proberen te voldoen aan een echte behoefte.
Hadden we maar een manier om terug in de tijd te kijken om te kijken wat er elke dag gebeurt om 14 en 15:30u. En dan verder dan alleen de laatste 2 dagen ofzo... Hmmm...Ray_ schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:21:
[...]
Eerder begon het om 14:00 uur, maar ik las hier dat dat kwam doordat de Amerikanen dan net wakker waren.
Raar volkje hoor.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Oh, oke.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:46:
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Servor schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:00:
[...]
WAAR IS KNAKWORST MET ZN REKT MEMES?!!11
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)
Rekt? CELR is aan het stijgen richting de 1 dollar.
[ Voor 5% gewijzigd door GioStyle op 16-09-2021 17:01 ]
Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:46:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SS4fQV2gxNFfjU2WrYf6gah4.gif?f=user_large)
Ik kijk al enkele weken. Het is bizar te zien 15:30 bijna iedere dag … downWiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:34:
[...]
Hadden we maar een manier om terug in de tijd te kijken om te kijken wat er elke dag gebeurt om 14 en 15:30u. En dan verder dan alleen de laatste 2 dagen ofzo... Hmmm...
Overigens ook op de normale beurs, dat vind ik zo vreemd want crypto handel doe je in principe niet via normale beurs tijden dus er moet een andere relatie zijn…
handel erop en je wordt stinkend rijk...JoebarRC schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:07:
[...]
Ik kijk al enkele weken. Het is bizar te zien 15:30 bijna iedere dag … down
Overigens ook op de normale beurs, dat vind ik zo vreemd want crypto handel doe je in principe niet via normale beurs tijden dus er moet een andere relatie zijn…
of niet natuurlijk
Toevallig opent WallStreet dan.JoebarRC schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:07:
[...]
niet alleen volgen maar ook nog veel postenWiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:34:
weet wel waar ik met de boormachine langs moet, niemand hoeft hier echt nog te werken of heeft een luizenbaantje, zo te lezen. Dag en nacht gamen, koersen kijken en Tweakerforum volgen...
………en werd bekend dat misschien vanavond Kaag wegvliegt met d’r bezem
Eerst hoofdelijke stemming om 19.45.
Ouddorp ZW 6.175 Wp — NO+ZO 7.825 Wp —Totaal 14.000 Wp
Overdag knetterhard werken, meestal van 7 in de ochtend tot 17 a 21 in de avond, afhankelijk van wanneer ik vind dat ik klaar ben. Mijn definitie van klaar is dat er geen collega of klant nog op input van mij zit te wachten en alle projecten etc minimaal op schema lopen.Wiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:34:
weet wel waar ik met de boormachine langs moet, niemand hoeft hier echt nog te werken of heeft een luizenbaantje, zo te lezen. Dag en nacht gamen, koersen kijken en Tweakerforum volgen...
Daarna om te relaxen lekker potje gamen of een goede serie.
Tussen het werk door op monitor 2 staan er 4 schermen open met koersen en tweakers, dat doe ik liever dan tussendoor koffiedrinken, roken, ff pauze of wat dan ook. Monitor 2 is voor mij mijn relax modus.
Je bent overigens van harte welkom, ook zonder boormachine, er is hier niet zoveel te halen behalve uitgedroogde sigaretten, ouwe koffie en een doorgebrande computer van het gamen en minen.
Ah ik zie het inderdaad. CU stemt in. Iets met karma.JoKo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:18:
[...]
………en werd bekend dat misschien vanavond Kaag wegvliegt met d’r bezem![]()
Eerst hoofdelijke stemming.
[quote]A87 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:20:
De schuld is nu 146Triljard
https://www.truthinaccoun...jfbza8yTNeh8aAsmaEALw_wcB
[/quote
@A87 ben dan ook benieuwd wat dat voor invloed gaat hebben met crypto.
Ze gaan in USA ook stemmen over de infrastructuur bill die kost ook nog een paar billon.
en dat gaan de belasting betalers betalen denk ik, dus in crypto.
De schuld is nu 146Triljard
https://www.truthinaccoun...jfbza8yTNeh8aAsmaEALw_wcB
[/quote
@A87 ben dan ook benieuwd wat dat voor invloed gaat hebben met crypto.
Ze gaan in USA ook stemmen over de infrastructuur bill die kost ook nog een paar billon.
en dat gaan de belasting betalers betalen denk ik, dus in crypto.
Of werken op een kantoor dat 20 jaar in de tijd heeft stil gestaanWiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:34:

Nu landelijke storing NS fijn zeg als je in de trein zit
Zou fijn zijn als mijn buy order nu ff gehaald wordt ter compensatie
[ Voor 7% gewijzigd door Pingo76 op 16-09-2021 18:00 ]
Ben benieuwd of we nog een correctie vandaag krijgen of dat we doorstomen tot aan zondag. Ik heb het gevoel dat er een correctie aan zit te komen. Maar hey, dat zegt niets....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Correctie omlaag is meer dan welkomzwembroek schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:01:
Ben benieuwd of we nog een correctie vandaag krijgen of dat we doorstomen tot aan zondag. Ik heb het gevoel dat er een correctie aan zit te komen. Maar hey, dat zegt niets....
Misschien begrijp ik niet precies wat je bedoelt of kijk je wat meer in detail of over een kleinere periode dan 1 uur, maar toch nog even om uit de losse pols te proberen:JoebarRC schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:07:
[...]
als ik in Binance BTC/BUSD op 1 uur zet en dan elke dag van de afgelopen 2 weken om 15 en 16u even met de muis 'hover', dan zie ik nagenoeg even vaak een groene als een rode kaars. Soms zelfs een paar achter elkaar. Dus zonder precies in de getallen te duiken vind ik 'bijna iedere dag' op z'n minst een overdrijving.
(los van het feit dat de USA 4 relevante tijdzones heeft, misschien EST/EDT en PST/PDT wat relevanter dan de andere, maar ook die liggen 3 uur uit elkaar; toegegeven, meer dan de helft van de USA bevolking woont in EST/EDT timezone)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat is menselijk joh. Als iets een paar dagen "goed" gaat dan verwachten we steeds meer dat het ook wel fout zal gaan. Emotioneel indekken noemen we dat.zwembroek schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:01:
Sommigen hebben dat na 2 uur, anderen na een week en de YOLO smurfen onder ons hebben dat 1 keer per jaar met een beetje mazzel.
[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 16-09-2021 18:06 ]
Zonder te kijken; een vage YouTuber shillt Atom. Het kan echt huge worden, dus je moet nu kopen. Binnenkort is er volgens zijn TA echt een dikke m00n, dus koop nu!Bananeman schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:07:
[YouTube: Cosmos: ATOM's STRONG Value & Price Potential!! 🌌]
Zonde van de achterlijke thumbnails iedere keer.
Ik ga nu kopen!
Edit: Even de koers gecheckt, dikke groene palen afgelopen weken. Ik pas wel even, maar goed om te weten dat het nog een keer gaat m00nen
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 16-09-2021 18:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vond die dip naar 47.2k vanmiddag wel genoeg dip. Maargoed met vrijdag voor de boeg weet je het nooit. Het ken vriezen en dooien.zwembroek schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:01:
Lijkt wel of Dalende Donderdag nu van start gaat
Ga ik een overleg in voor een uur kom ik terug zijn er 78 reacties. Zit ik nu minimaal 20 minuten vast in een stilstaande trein dan posten jullie niets

Ik checkte voor mijn meeting en net. Bitcoinstrong.gifVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:24:
Paar uur niet gekeken, niks aan de hand.
ja er zitten er hier echt een paar op de 10sec charts te gluren dag en nacht. Vanmiddag was het een compleet bloedbad op -0,6%Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:24:
Paar uur niet gekeken, niks aan de hand.
Eens, correctie is geweest. Nu naar het volgende level.Joosie200 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:24:
[...]
Ik vond die dip naar 47.2k vanmiddag wel genoeg dip. Maargoed met vrijdag voor de boeg weet je het nooit. Het ken vriezen en dooien.
Al kan het nog wel een paar keer bouncen tot 47.x
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 16-09-2021 18:28 ]
is ook alweer voorbij. paar uur echt wat gedaan, zelfde lijnPingo76 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:24:
Lijkt wel of Dalende Donderdag nu van start gaatGa ik een overleg in voor een uur kom ik terug zijn er 78 reacties. Zit ik nu minimaal 20 minuten vast in een stilstaande trein dan posten jullie niets
Mijn trein staat nog stil in Boskoop en ik heb hongermalarkan schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:28:
[...]
is ook alweer voorbij. paar uur echt wat gedaan, zelfde lijn
@Pingo76 jij post ook niet in die 20 min dat ik zat te kijken lol,😁
De fameuze 1 minute men waar @Pingo76 geen interesse in heeft.anti elppa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:26:
[...]
ja er zitten er hier echt een paar op de 10sec charts te gluren dag en nacht. Vanmiddag was het een compleet bloedbad op -0,6%
@Pingo76 heet btw trek, honger hebben ze in afrika vraag het Charles,😀
Als ik nog meer offtopic ga krijg ik een banpletter schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:30:
@Pingo76 jij post ook niet in die 20 min dat ik zat te kijken lol,😁
anti elppa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:26:
[...]
ja er zitten er hier echt een paar op de 10sec charts te gluren dag en nacht. Vanmiddag was het een compleet bloedbad op -0,6%

Ik krijg via Bitvavo de indruk dat een dalende lijn is ingezetanti elppa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:26:
[...]
Je moet deze Guy kijken voor een intro over een bepaald onderwerp/coin en daarna DYOR. Hij shillt er meestal behoorlijk op los ook al benoemt ie ook wel een aantal kanttekeningen. Maar echt kritisch wordt hij nooit.St@m schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:23:
[...]
Zonder te kijken; een vage YouTuber shillt Atom. Het kan echt huge worden, dus je moet nu kopen. Binnenkort is er volgens zijn TA echt een dikke m00n, dus koop nu!
Ik ga nu kopen!
Edit: Even de koers gecheckt, dikke groene palen afgelopen weken. Ik pas wel even, maar goed om te weten dat het nog een keer gaat m00nen
dan zou ik vlug een andere app installerenPingo76 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:33:
[...]
Ik krijg via Bitvavo de indruk dat een dalende lijn is ingezet
Kom maar hier dan zet ik mijn tanden in je, kijken of je mij nog steeds de les wil lezen over hongerpletter schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:31:
Damn stijginganti elppa schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:34:
[...]
dan zou ik vlug een andere app installeren

pletter schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:31:
Edit: trek heb je als je zin hebt in iets lekkers, aangezien @Pingo76 Volgens mij ooit eens kort heeft vermeld dat ze vegetarisch is, kan ze nooit trek hebben. Alleen maar honger.
Edit2: heroverweeg je duimpje maar
[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 16-09-2021 18:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!