Als je niet snapt hoe het werkt, kan je dan niet beter hodlen?Pingo76 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:35:
[...]
Zo een drama om niets om te snappen hoe limit orders werkendan wil ik wel dat ze gehaald worden. Anders was het allemaal voor niets
Bij gebrek aan bepaalde functionaliteit in het forumPingo76 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:31:
Waar blijft “Dalende Donderdag” mijn inkooporders wachten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NT3rgX5zu7mwqhEfQG4TwZD7.jpg?f=user_large)
Of het leren? Als ze de essentie nu begrijpt is het juist goed om er mee aan de slag te gaan.StevenzeN schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:36:
[...]
Als je niet snapt hoe het werkt, kan je dan niet beter hodlen?
Nou ik snap inmiddels hoe ik die orders moet plaatsenStevenzeN schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:36:
[...]
Als je niet snapt hoe het werkt, kan je dan niet beter hodlen?
Dat is natuurlijk helemaal waar.JW04 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:38:
[...]
Of het leren? Als ze de essentie nu begrijpt is het juist goed om er mee aan de slag te gaan.
Wat ik wil snappen, snap ik nuJW04 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:38:
[...]
Of het leren? Als ze de essentie nu begrijpt is het juist goed om er mee aan de slag te gaan.
Dan moet er nog ruim 50% bij. Ik zeg heel eerlijk, plausibelVis schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:34:
[...]
Zal ie vandaag de top 100 binnen knallen? MOOON
Dan heb je de verkeerde muntjes.veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:33:
[...]
Kweet niet waar jij kijkt, maar bij mij gaat er niks omhoog momenteel.
Nee, want “handmatig” traden op 1 miskleun na, ging verbazingwekkend goed. Al zeg ik her zelf
sell of buy?Pingo76 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:39:
[...]
Nou ik snap inmiddels hoe ik die orders moet plaatsenVoorheen deed ik het “handmatig” zeg maar, limit orders plaatsen geeft me meer rust. Hoef ik Bitvavo niet zo in de gaten te houden
sell limit order hebben mij ook flink wat geld gekost. Zag er allemaal zo top uit, hoef je niks te doen, een kleine dildo en je order wordt geraakt en kan je duurder inkopen.
Buymannowlahn schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:51:
[...]
sell of buy?
sell limit order hebben mij ook flink wat geld gekost. Zag er allemaal zo top uit, hoef je niks te doen, een kleine dildo en je order wordt geraakt en kan je duurder inkopen.
nee, misschien over twee maanden?Vis schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:34:
[...]
Zal ie vandaag de top 100 binnen knallen? MOOON
Vertel me dan vooral even welke de "goeie" muntjes zijn, dan ruil ik mijn BTC,ETH,BNB en ADA daar meteen voor in!
rare term is dat toch. Elke munt doet de hele tijd aan price discovery.
Das waar, maar lees op dit forum veel rekt en moon en TA's en HODL enzo..Glenn Hoddle schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:53:
rare term is dat toch. Elke munt doet de hele tijd aan price discovery.
Maar lees maar weinig "price discovery modus.." En op joetjoep hebben ze het er allemaal over, dan zal het wel waar zijn toch?
UberLurker Departement #GG.
Da's pas na de ATH, dus dat duurt nog wel evenSkrunsies schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:52:
Heel mooi allemaal, maar "When DOT in price discovery modus....??"
In dit tempo nog zeker 2 maanden
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 16-09-2021 12:58 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
St@m schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:57:
[...]
Da's pas na de ATH, dus dat duurt nog wel even

Even een weekje? Even een maandje? Duurt lang dat crypto, DOT staat al een dikke 2 dagen stil

edit: Zag pas later je antwoord, 2 a 3 maanden....
[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 16-09-2021 13:00 ]
Ja, dat laatste is ook maar een aanname he, kan ook morgen ineens pompen en een nieuwe ATH bereiken.. maar dat acht ik niet waarschijnlijk. Eerst zaak om in het hogere prijsgebied te komen. >39/40Skrunsies schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:59:
[...]
![]()
Even een weekje? Even een maandje? Duurt lang dat crypto, DOT staat al een dikke 2 dagen stil
edit: Zag pas later je antwoord, 2 a 3 maanden....
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 16-09-2021 13:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tis ook maar gekheid, ik zelf verwacht meer hype begin oktober, wanneer deze rondes parachain op KSM zijn geweest. Daarna zal er wel meer bekendheid komen over de parachains op PolkadotSt@m schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:01:
[...]
Ja, dat laatste is ook maar een aanname he, kan ook morgen ineens pompen en een nieuwe ATH bereiken.. maar dat acht ik niet waarschijnlijk.
Als DOT parrachains er zijn..... dan is het moon!!
nothing stops this train
Hoeveel ruimte zie jij nog dan en waar basseer je dat op?mannowlahn schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:23:
[...]
Lol, ik moet soms grinniken om dit soort berichten. Mensen die bv nog ada kopen boven de 2 dollar en dan bv celr kopen onder de 10 cent en dan al weer verkopen na 40% winst. Kijkt niemand dan naar wat voor ruimte en crypot munt heeft?
Gisteren na dat wow verhaal even snel heartstone geïnstalleerd, ben sinds gisteravond zowat nog stop aan het spelen
Zo te zien heb ik een halve moon gemist en staan we weer op hetzelfde punt als gisteren. Niks aan het handje dus. Ik ga weer verder met gamen.
Enne ja in het zonnetje op de laptop
ben geen nerd natuurlijk.

Zo te zien heb ik een halve moon gemist en staan we weer op hetzelfde punt als gisteren. Niks aan het handje dus. Ik ga weer verder met gamen.
Enne ja in het zonnetje op de laptop
Zero.
New World kerel. Zodra dat uit is 28 september zit ik waarschijnlijk weerPelox schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:23:
Gisteren na dat wow verhaal even snel heartstone geïnstalleerd, ben sinds gisteravond zowat nog stop aan het spelen![]()
Enne ja in het zonnetje op de laptopben geen nerd natuurlijk.
in hibernate-modus
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik speel nu met wat vrienden Scum, nog nooit zo'n vermakelijk kutspel gespeeld.Pelox schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:23:
Gisteren na dat wow verhaal even snel heartstone geïnstalleerd, ben sinds gisteravond zowat nog stop aan het spelen![]()
Ashes of Creation man! Hé @NgangatarGelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:27:
[...]
New World kerel. Zodra dat uit is 28 september zit ik waarschijnlijk weer
in hibernate-modus
BG's zijn heerlijk tijdverdrijf, tegelijk wat naar koersen starenPelox schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:23:
en tussendoor nog wat werken (queries draaien duurt lang...)
Dat heeft nog niet eens een release date toch?StevenzeN schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:27:
[...]
Ashes of Creation man! Hé @Ngangatar
Nee true, wss zit ik ook in New World tot die tijdGelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:28:
[...]
Dat heeft nog niet eens een release date toch?
Heb nog wel een discord voor je, beetje nieuwe vrienden maken. Tijdens de open beta afgelopen weekend speelde ik onder de naam "BuyBitcoin"StevenzeN schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:29:
[...]
Nee true, wss zit ik ook in New World tot die tijd
weet wel waar ik met de boormachine langs moet, niemand hoeft hier echt nog te werken of heeft een luizenbaantje, zo te lezen. Dag en nacht gamen, koersen kijken en Tweakerforum volgen...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Thuiswerken, lekker man.Wiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:34:
weet wel waar ik met de boormachine langs moet, niemand hoeft hier echt nog te werken of heeft een luizenbaantje, zo te lezen. Dag en nacht gamen, koersen kijken en Tweakerforum volgen...
Wat een leven hè.Wiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:34:
Ik heb inderdaad nog wel een fotolijstje dat ooit een keer aan de muur moet komen. Dus als je je verveeld met die boormachine. Ik heb koffie
Donderdag papadag. De enige dag in de week dat ik echt geen tijd heb om de koersen te bekijken.Wiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:34:
Zero.
precies, op het ene scherm voornamelijk battlegorunds en op het andere scherm staat de koersen+slowchat topic aanmalarkan schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:27:
[...]
BG's zijn heerlijk tijdverdrijf, tegelijk wat naar koersen staren
en tussendoor nog wat werken (queries draaien duurt lang...)
binnenkort merchaneries vanaf 12 oktober

nothing stops this train
Beste spel ooit is Deep Rock Galactic. Lekker minen als space dwarf. Rock and Stone!
Ga nou niet zo parra doen als ik sta op je Prada schoen.Kol Nedra schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:07:
Als DOT parrachains er zijn..... dan is het moon!!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zit iedereen hier in de WW dat ze niet hoeven te werken overdag ofzo?
Mijn team is druk bezig. Een goede manager maakt zichzelf overbodig hèChaes schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:48:
Thuiswerken!Chaes schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:48:
BTC, ADA, CELR. Staan allemaal in de plus bij mij.veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:53:
[...]
Vertel me dan vooral even welke de "goeie" muntjes zijn, dan ruil ik mijn BTC,ETH,BNB en ADA daar meteen voor in!
Ruil je BNB en ADA maar in voor DOT dan.veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:53:
[...]
Verder heulemaal geen bias of zo.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Net de helft van mijn ADA verkocht, ik ben gewoon te laat ingestapt (2.5 euro), als het nog een keertje hemaal in elkaar kakt dan koop ik wel weer wat ADA, wel leuke voor het staken. Ik zie later wel of het een fout is geweest of neit (ging om een klein bedragje)
Ik leer nu ook beter om naar de total coin cap te kijken om te begrijpen wat de mogelijke winstkoers kan zijn. Ik zie het namelijk nu niet meer zo snel de 5 dollar/euro aan tikken en ook al zou die dat doen is de winst marginaal in mijn mening. (dubbel is nice)
Ik leer nu ook beter om naar de total coin cap te kijken om te begrijpen wat de mogelijke winstkoers kan zijn. Ik zie het namelijk nu niet meer zo snel de 5 dollar/euro aan tikken en ook al zou die dat doen is de winst marginaal in mijn mening. (dubbel is nice)
[ Voor 35% gewijzigd door Wowhead op 16-09-2021 14:05 ]
En dan 2 jaar staken voor een parachain shitcoin zeker. Tegen de tijd dat dat vrij komt is Charles al lang de eerste Wereldpresident en heeft ADA het hele crypto universum in handen. (is is Haskell de enige overgebleven programmeertaal)MicroWhale schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:55:
[...]
Ruil je BNB en ADA maar in voor DOT dan.![]()
Verder heulemaal geen bias of zo.
[ Voor 6% gewijzigd door veertje op 16-09-2021 14:01 ]
https://www.youtube.com/watch?v=ytWz0qVvBZ0veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:43:
Beste spel ooit is Deep Rock Galactic. Lekker minen als space dwarf. Rock and Stone!
Dan ruil je alleen je BNB inveertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:00:
[...]
En dan 2 jaar staken voor een parachain shitcoin zeker. Tegen de tijd dat dat vrij komt is Charles al lang de eerste Wereldpresident en heeft ADA het hele crypto universum in handen. (is is Haskell de enige overgebleven programmeertaal)

ps: krijgen we binnen nu en 2 jaar een wereld president ?
[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 16-09-2021 14:08 ]
Ik zeg al mijn muntjes gaan lekkerrrrrrrrr,
Voor het eerst in twee hele weken dat ik in de crypto zit, in de plus haha ik zeg niks moon we gaan voor Mars 😤😤😤
Voor het eerst in twee hele weken dat ik in de crypto zit, in de plus haha ik zeg niks moon we gaan voor Mars 😤😤😤
Zodra Polkadot een cashback kaart introduceert!Skrunsies schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:06:
[...]
Dan ruil je alleen je BNB in
ps: krijgen we binnen nu en 2 jaar een wereld president ?
Ja wereldpresident Charles (niet Xavier)
[ Voor 7% gewijzigd door veertje op 16-09-2021 14:16 ]
Doe maar even die ADA pet af, die staat je niet.veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:00:
[...]
En dan 2 jaar staken voor een parachain shitcoin zeker. Tegen de tijd dat dat vrij komt is Charles al lang de eerste Wereldpresident en heeft ADA het hele crypto universum in handen. (is is Haskell de enige overgebleven programmeertaal)
Had ik jou de wekelijkse steekpenningen al toegestuurd?veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:00:
[...]
irony > *
Je bedoelt een cashback card die het WEL doetveertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:15:
[...]
Zodra Polkadot een cashback kaart introduceert!
Ja wereldpresident Charles (niet Xavier)
CELR is weer een mooie sprint aan het maken!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nog niet, zet maar in een smart contract.Uncle_Charles schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:17:
[...]
Had ik jou de wekelijkse steekpenningen al toegestuurd?
Die van Binance doet het prima nochtansSkrunsies schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:18:
[...]
Je bedoelt een cashback card die het WEL doet
Ik zie het al, je bent niet gehaastveertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:18:
[...]
Nog niet, zet maar in een smart contract.
irony > *
ADA army begint meer en meer op Doge en XRP sekte te lijken. En dan kunnen die ten minste nog iets tastbaars aanbidden.
De schuld is nu 146Triljard
https://www.truthinaccoun...jfbza8yTNeh8aAsmaEALw_wcB
https://www.truthinaccoun...jfbza8yTNeh8aAsmaEALw_wcB
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dan kan je ook nu je inleg eruit halen. Dan kan je nooit meer verlies draaien. Hoe lekker is dat!nijmege01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:09:
Dan heb ik weer es niet opgelet, meende vanmorgen ergens gelezen te hebben dat er onderhoud was ofzoGlenn Hoddle schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:19:
[...]
Die van Binance doet het prima nochtans
Hoppa Celr is door de 11 cent heen, daar gaan we!
precies dit. Terwijl ik dit bericht tik geef ik wat werk aan 1 van mijn vele minions....zodat ik lekker youtube kan kijken en wat crypto kan handelen. PERFECT zo.Gelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:49:
[...]
Mijn team is druk bezig. Een goede manager maakt zichzelf overbodig hè
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie ruimte tussen de 1 en 3 dollar kijkende naar Matic en wetende dat Celr meer kan dan Matic.wehave schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:18:
[...]
Hoeveel ruimte zie jij nog dan en waar basseer je dat op?
veertje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:00:
[...]

Ah okay, waarom heb je ETH dan? Want dat is voor Koning Sjarrel een duivels muntje.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
begin om 15:30 met werken tot 0:00Chaes schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:48:
lekker extra fiat vergoeding+in de avond minder hard werken 🙌
nothing stops this train
MicroWhale schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:22:
[...]
![]()
Ah okay, waarom heb je ETH dan? Want dat is voor Koning Sjarrel een duivels muntje.
:strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Dat is een top muntje met een echte wereld presidentMicroWhale schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:22:
[...]
![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yVGrHgQyxINao7fwbCmXQ7u8.gif?f=user_large)
je moet dat ada toch ergens mee kopen.. het is niet dat je zomaar een magisch internetmuntje kan verzinnenMicroWhale schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:22:
[...]
![]()
Haha same , zat in closed beta.Gelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:27:
[...]
New World kerel. Zodra dat uit is 28 september zit ik waarschijnlijk weer
in hibernate-modus
echt aftellen.
Dat mechanische paardje van jouw heeft wel een hele dikke gleuf voor de fee's. Maar dat staat niet zo mooi op de tekening zeker?
stel he dat ADA nu een stablecoin is geworden zal ik nog tevreden zijn....... de staking rewards zijn prima en tikt wel aan over enkele tijd 👍
nothing stops this train
Zo hoog zijn de staking rewards toch helemaal niet? Zat projecten die 10-15% apy gevenKol Nedra schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:29:
stel he dat ADA nu een stablecoin is geworden zal ik nog tevreden zijn....... de staking rewards zijn prima en tikt wel aan over enkele tijd 👍
Ja, dat las ik ook, maar rond twaalven deed hij het bij mij gewoon.Skrunsies schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:21:
[...]
Dan heb ik weer es niet opgelet, meende vanmorgen ergens gelezen te hebben dat er onderhoud was ofzo
waarom gaat CELER eigenlijk zo snel nu? hebben ze iets nieuws gereleased? pump en dump aan de gang? of iets dat ik over het hoofd zie?
Helemaal correct. Wil er wel even aan toevoegen dat je ADA's gewoon via je ledger gestaked kunnen worden en er geen unlocking periode is, dat maakt (deels) goed voor de APY < 10-15%Gelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:31:
[...]
Zo hoog zijn de staking rewards toch helemaal niet? Zat projecten die 10-15% apy geven
irony > *
Je ziet kuddegedrag over het hoofd.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:34:
waarom gaat CELER eigenlijk zo snel nu? hebben ze iets nieuws gereleased? pump en dump aan de gang? of iets dat ik over het hoofd zie?
dus gewoon FOMO?
[ Voor 21% gewijzigd door Wowhead op 16-09-2021 14:38 ]
Ja maar dat klinkt te positief.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:37:
[...]
dus gewoon FOMO?Maar waar komt dat vandaan dan, ik heb helemaal niets bijzonders over hun gelezen de afgelopen weken.
dan lees je de verkeerde dingen.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:37:
[...]
dus gewoon FOMO?Maar waar komt dat vandaan dan, ik heb helemaal niets bijzonders over hun gelezen de afgelopen weken.
Ik zal mijn abbo bij de Donald Duck opzeggen.
Schiet niet op die euro 😁😁Gelukszoekr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:21:
[...]
Dan kan je ook nu je inleg eruit halen. Dan kan je nooit meer verlies draaien. Hoe lekker is dat!
Verwijderd
Zijn er hier mensen die Eth staken d.m.v. Ledger&Lido?
https://www.ledger.com/bl...staking-within-your-reach
ik heb de afgelopen week elke dag wel iets qua nieuws gezien hier.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:37:
[...]
Yep. Nadeel imo is dat ze geen prijs hebben voor stETH op Ledger dus je portfolio is gelijk in f*ckedVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:46:
Leuk gevoel.nijmege01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:09:
Indertijd ook ingestapt op ath, weekje nadien alles -50% en meer.
Ondertussen toch mooie verdubbeling kunnen bekomen.
Mooie les om hoog in te stappen
Staat wel beter financieel advies in dan word gegeven in een gemiddeld crypto joetjoep kanaaltje.Wowhead schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:45:
[...]
Ik zal mijn abbo bij de Donald Duck opzeggen.
Wel naar gekeken, maar de kosten waren zo hoog, dat het mij pas iets na meer dan een jaar zou gaan opleveren en tegen die tijd is eth2 er ook alVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:46:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heb je dan al iets gecashed? anders is die verdubbeling ook maar tijdelijkMasstje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:52:
[...]
Leuk gevoel.
Indertijd ook ingestapt op ath, weekje nadien alles -50% en meer.
Ondertussen toch mooie verdubbeling kunnen bekomen.
Mooie les om hoog in te stappen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YwsvXaUUFFzVFiUMeTFn8XfL.jpg?f=user_large)
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Ben ook wel benieuwd naar Cardano en dat eventDeeSung schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:01:
Binnenkort heel veel nieuws voor Cardano.
https://summit.cardano.org/
Binnen 2 weken.
Mijn liefde voor crypto kent weer een dieptepunt na het zien van deze shit
Yep stake mijn ETH bij Lido. Maar geen gebruik gemaakt van de Ledger Live app overigens. Zou nu wel even goed kijken naar de fees die je op dit moment betaald in verhouding met de hoeveelheid ETH dat je bezit.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:46:
Verwijderd
Kosten vallen wel iets mee toch? zag iets van 17$ op youtube.resusaapje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:55:
[...]
Wel naar gekeken, maar de kosten waren zo hoog, dat het mij pas iets na meer dan een jaar zou gaan opleveren en tegen die tijd is eth2 er ook al
Dat roep ik ook al maandentegen die tijd is eth2 er ook al
Edit: Er staat bij Fee's 24$ met een APR van 4.9%.
Dat is niet gek toch? Die fee is eenmalig right?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2021 15:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!