In mijn portfolio:
50% HBAR
25% DOT
25% BTC
Ik had eerst 90% HBAR en sinds ik dit topic heb gelezen heb ik mijn overige 10% shitcoins verkocht en mijn stapel HBAR opgedeeld naar DOT en BTC. Beide goede calls, DOT is 30% gestegen en ik verwacht dat BTC klimt naar een nieuwe ATH. Dan loopt mijn HBAR niet zo erg leeg. HBAR heeft laatst zijn 2 jarige jubileum gehad, door een speciale aankondiging steeg ie naar 55 cent. Daarna weer gecorrigeerd naar 38 cent... Eerder moeten verkopen maar ik heb een average buy van 24 cent dus ik heb nog wel winst.
Niet perse een plug voor Hedera/HBAR, vind het zelf wel mooie technologie maar ik heb te weinig technisch inhoudelijke kennis om precies te vertellen waarom.
De reden om mijn stapel HBAR op te delen naar DOT en BTC is omdat het toch wel veel risico is op het moment dat BTC hard gaat de alts vallen. DOT is daar wel een stuk stabieler in lijkt mij en 12% staking is wel lekker.
Ik ben wel benieuwd naar wat een logische volgende stap gaat zijn in deze markt. Groter aandeel nemen in BTC? Daarna BTC bij nieuw ATH laten uitbetalen in een stablecoin? En wanneer weer door te schuiven naar de alts? Ja lastig hoor..
Nou dat was mijn eerste post hier, hoop dat het binnen de regels valt. Doei