:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RLQMNuJu2J6r53TF3iDeI8V7.jpg?f=user_large)
Amai ge zijt een zot om nu terug in te stappen of wa. Hodl en drink een Straffe Hendrik of Brugse Zot
naja helaas dan maar niet meer, wilde max $165 geven per aandeel. stock bubble staat te hoog voor fomo, toch maar deze maand meer naar crypto.
nothing stops this train
Als de prijs te hoog staat voor FOMO dan heb jij echt een waardeloos FOMO niveau goos. Wellicht tijd voor een avondcursusje om je skills een beetje op te halen.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:48:
oh shit balen; Stock Alibaba stond zondag nog op $158 en dacht moet ik niet vergeten om aan te schaffen als me salaris er is; staat ie verdomme nu op $171.60 😶
naja helaas dan maar niet meer, wilde max $165 geven per aandeel. stock bubble staat te hoog voor fomo, toch maar deze maand meer naar crypto.
Je bent ons tot schande! Een schande!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen ajb? Brugse zot van de tap is een zeldzaamheid in deze contreienJoosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:42:
[Afbeelding]
Amai ge zijt een zot om nu terug in te stappen of wa. Hodl en drink een Straffe Hendrik of Brugse ZotOngefilterd vanaf de tap hier in Brugge smaakt goed.
Edit: en proost natuurlijk!
Daar lust ik ook wel een van.Joosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:42:
[Afbeelding]
Amai ge zijt een zot om nu terug in te stappen of wa. Hodl en drink een Straffe Hendrik of Brugse ZotOngefilterd vanaf de tap hier in Brugge smaakt goed.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maanden de tijd gehad.Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:22:
Doet u mij maar een flinke BTC dip, ik moet nog inkopen voordat hij naar 100k jankt later dit jaar.
naja, niks mis met defensief in aandelen zitten. verstand ervan heb ik zeker niet dat klopt 🥲Ngangatar schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:51:
[...]
Als de prijs te hoog staat voor FOMO dan heb jij echt een waardeloos FOMO niveau goos. Wellicht tijd voor een avondcursusje om je skills een beetje op te halen.
Je bent ons tot schande! Een schande!
nothing stops this train
Haha idd. Ik blijf me altijd verbazen over de " waar blijft de dip nu posts" van mensen die wel al in het topic rondliepen toen we nog 40% lager stonden. Dat is geen kwestie van wachten op de dip, dat is een kwestie van alleen vertrouwen hebben als de boel omhoog gaat maar juist als de boel omhoog gaat geen inkoop moment meer kunnen zien. Dan wordt het natuurlijk lastig ooit aan boord te komen..
Ik ben weer terug uit Portugal. Misschien moet ik nog even acclimatiseren na een weekje niet in het topic. Ik zie wel dat het nummer 1 " topic " dat ik gemist heb de Cardano run van afgelopen week is geweest. Heeft jullie goed bezig gehouden
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Tegen zo’n crash(je) valt niet tegenaan te werken… ej mensen, HODL!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Done. Je suis een (Brugse) zotknakworst schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:03:
Kan iedereen weer in die grote ponzi stappen crypto kopen?
[Afbeelding]
Mijn uitzicht gisteravond in BruggeJoosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:42:
[Afbeelding]
Cheers! Ook een mooie plek om er van te genieten.Slux schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:06:
[...]
Mijn uitzicht gisteravond in Brugge![]()
[Afbeelding]
Net een flufje gekocht op 48250. Laat maar bouncen op de 48k als support en kablam op naar 57k
Is dit 'm?
Ik ETH op 3180. Ben benieuwd….Joosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Cheers! Ook een mooie plek om er van te genieten.
Net een flufje gekocht op 48250. Laat maar bouncen op de 48k als support en kablam op naar 57k
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 24-08-2021 18:22 ]
Zero.
Ha fake... vrouwen praten niet met tweakers.. en ze gaan al helemaal niet aan het zelfde tafeltje zitten
edit: wtf ligt er eigenlijk op tafel is dat een menu of de encyclopidie?
[ Voor 7% gewijzigd door twain4me op 24-08-2021 18:23 ]
Tief even wat borden tegen de muur voor extra geluk...Pelox schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:16:
Kalinichta! We gaan rekt op zijn Grieks.. [Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daar gaan we voorSt@m schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:26:
Perfecte bounce op de 47.7, nu hopen dat ie ook echt terug bounced
Dat is mijn schoonmoeder..twain4me schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:22:
[...]
Ha fake... vrouwen praten niet met tweakers.. en ze gaan al helemaal niet aan het zelfde tafeltje zitten
edit: wtf ligt er eigenlijk op tafel is dat een menu of de encyclopidie?
Daar zit het geld
Zero.
Kwam in Mei als noob binnen vallen en veel te hoog gekocht. Toen in de dip nog wat bij gekocht toen die op 33k stond. Ik stond net quitte toen btc de 50k aantikte..
Gezien ik toch een dip verwacht voordat we naar 100k gaan, heb ik besloten zonder verlies/winst te verkopen en in de eerst volgende dip weer bij te kopen. Alles is beter dan bij (gemiddeld) 50k kopen, dus als ie naar 45k zakt is dat helemaal prima.
Is wel een gok op de dip ja, dat was mijn keuze en daar moet u het mee doen
als je hem moet afbestellen van een dipje van een paar % zou ik dat idd maar doen.Sideshowbobbie schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:38:
Moet ik mijn lambo wederom afbestellen of gaan we weer de goede kant op?
Toch gek. Bij jou moet ik op zn grieks aan wat anders denken dan bier.Pelox schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:16:
Kalinichta! We gaan rekt op zijn Grieks.. [Afbeelding]
zo zo hij is wat, 8% omhoog gegaan oid. Dat hebben de meeste cryptos dagelijks gedaan afgelopen weekKol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:48:
oh shit balen; Stock Alibaba stond zondag nog op $158 en dacht moet ik niet vergeten om aan te schaffen als me salaris er is; staat ie verdomme nu op $171.60 😶
https://aggr.trade/Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:51:
Hoe heet die website met een live chart, waar je het geluid aan kan zetten met al die pingels? Prachtig is dat, en ik moet nu even goed in de gaten wat de dip gaat doen.
zwembroek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:17:
[...]
Gewoon alles wat op Binance staat. 50$ per coin kan niet mis gaan!
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AMniTAEaMWJG5NDEr3lOhHV0.jpg?f=user_large)
trouwens wie er een brievenbus in de vorm van een shitcoin tegen komt...
https://www.rijnmond.nl/n...-kinderen-al-week-vermist
[ Voor 130% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 19:48 ]
1) je mined NIETS met Pi. Het is een beetje ads kijken, of je zet die uit, en tijd verspillen. Het is gewoon piepkleine beetjes met Pi genereren voor je tijd.
2) je moet KYC doen. Dus je privedata voor een 'crypto' (pushing it).
Je kunt voor 10 euro waarschijnlijk oneindige hoeveelheden van Pi kopen zodra het live gaat. Dusss....kweenie. Lees er niks positiefs over op reddit = geen goed nieuws.
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 19:43 ]
Ja, is al vaker voorbij gekomen.
De conclusie is ongeveer hier terug te vinden:
Outerspace in "pi munt"
En hier
Taro in "Pi crypto"
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 19:43 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 19:43 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Om3sSWxaWpRKirNIRA7rSWBM.jpg?f=user_large)
Ik wacht op mijn stoofvlees nondeju. Dus dan maar een bierproeverijtje doen bij Cambrinus in Brugge. Ondertussen heeft bitcoin een bounce gehad op 47.7k. Mooi zo, hodl!
Gast... lekker!Joosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:41:
Had iemand dorst?
[Afbeelding]
Ik wacht op mijn stoofvlees nondeju. Dus dan maar een bierproeverijtje doen bij Cambrinus in Brugge. Ondertussen heeft bitcoin een bounce gehad op 47.7k. Mooi zo, hodl!
Verwijderd
Heb er zelfs ooit een meme van gemaakt toen 1 of ander spam wegwerp account hier maar door bleef gaan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/96wji0W5fYvQ4ZSUKc94HPnX.jpg?f=user_large)
To be fair: ik zie er zelf helemaal niets qua potentie in, maar het is en blijft crypto. Misschien levert het je ooit wat op, succes in ieder geval.
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 19:45 ]
Hij bewerkte een post van MIJ dus ik kreeg een notificatie en ik dacht wtf...ik heb niks gedaanRay_ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:50:
Dit voelt net als vroeger toen je op je donder kreeg van je moeder. Het gevoel dat je in de problemen zat, en het went nooit.
[Afbeelding]
geknuffeld.. maarja je ziet wat daar van komt.Servor schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:57:
Ik ben er even een dagje niet, wat hebben jullie met BTC gedaan?
gehodlt als een malle...Servor schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:57:
Ik ben er even een dagje niet, wat hebben jullie met BTC gedaan?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Als ik dat als proevertijtje zou doen voor het eten, lag ik voor het eten al onder de tafelJoosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:41:
Had iemand dorst?
[Afbeelding]
Nu bezig met syncen... Exact 20:00 begonnen. Ben benieuwd hoelang het duurt.
Verwijderd
Leuk man. Heb je een SSD? Was bij mij binnen 48 uur klaar.Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:03:
Ik heb mijn node binnen en geinstalleerd.
Nu bezig met syncen... Exact 20:00 begonnen. Ben benieuwd hoelang het duurt.
Welkom bij het decentraalste netwerk ter wereld
Ik hield het wijselijk bij eentje voor het eten kwam:Pingo76 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:58:
[...]
Als ik dat als proevertijtje zou doen voor het eten, lag ik voor het eten al onder de tafel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4UWykIPBXozPzEMUui1PGRPe.jpg?f=user_large)
The battle van 48k is on. Beter voor mijn flufje dat bitcoin de 48k houdt, anders is 44k snel in beeld.
Ik zou direct wat verkopen als ik jou was. Pak je toch mooi ff 4% verlies mee binnen een dag!Crawl NL schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:01:
All roads lead to Bitcoin.....dus gisteren op 50.000 weer een lekkere fluf BTC aangeschaft. Gewoon omdat het kan
Ja, en hij is nog kleiner dan de Raspberry Pi zelf!Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:06:
[...]
Leuk man. Heb je een SSD? Was bij mij binnen 48 uur klaar.
Welkom bij het decentraalste netwerk ter wereld
Dat is van de links van enkele pagina's terug.
En bedankt! Ik voel mij ook heel decentraal nu. Ik adem decentraal sinds hij aanstaat en begonnen is met syncen
Op jouw advies net verkocht met 3,86% verlies. Dank daarvoor.iVibes schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:08:
[...]Ik zou direct wat verkopen als ik jou was. Pak je toch mooi ff 4% verlies mee binnen een dag!
Dat groen aan de rechterkant van het bord moogt ge wegdoen, het zijn ondertussen rode candlesJoosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:06:
[...]
Ik hield het wijselijk bij eentje voor het eten kwam:
[Afbeelding]
The battle van 48k is on. Beter voor mijn flufje dat bitcoin de 48k houdt, anders is 44k snel in beeld.
Is dat appelcompotte aan de onderkant van uw bord?
Smakelijk in ieder geval
Verwijderd
Ah, nice schijfje iddQunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:13:
[...]
Ja, en hij is nog kleiner dan de Raspberry Pi zelf!
En bedankt! Ik voel mij ook heel decentraal nu. Ik adem decentraal sinds hij aanstaat en begonnen is met syncen
Die Umbrel software is wel top, je kunt allerlei apps toevoegen om het netwerk te monitoren. Werkt hier allemaal smooth.
En via Tor browser kun je waar je ook zit met je eigen node connecten, ook wel grappig.
Netjes hoor, goed bezig!Crawl NL schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:16:
[...]
Op jouw advies net verkocht met 3,86% verlies. Dank daarvoor.
Zou je kunnen uitleggen wat je precies host als node? Of host je gewoon een node op de blockchain?Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:13:
[...]
Ik maak nu onderdeel uit van Bitcoin. Dus als jij een transactie doet en een miner dat accepteert, controleer ik zowel jou als de miner weer. Mocht je een betaling willen doen, zou het theoretisch via mijn node gedaan kunnen worden. Mijn node zal jouw transactie aanmelden in de pool zodat miners het kunnen oppakken.Sito schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:23:
[...]
Zou je kunnen uitleggen wat je precies host als node? Of host je gewoon een node op de blockchain?
Een full-node is dus een computer wat alles verifieert.
Nu heeft Umbrell ook Lightning, en dat is de laag boven Bitcoin om snel een betaling te verrichten.
Ohja en hoe meer nodes, des te moeilijker het zal zijn om bitcoin te sluiten. Zelfs als internet uitgezet zal worden, blijft het doorgaan, want er zijn andere manieren om met elkaar te verbinden. Zelfs potlood en pen kan (als er geen internet is en de moeilijkheidsgraad vrijwel nihil is)...
[ Voor 17% gewijzigd door Qunix op 24-08-2021 20:29 ]
Scheelt dat ik rood kriekbier had om weg te tikken. Yes, fritten, stoof en appelcompote. Prima en de hoeveelheid bier is goed in verhouding. Vier glaasjes van 150ml dus 1 pint of 2 flesjes van 30cl zoals in NL.Mozes123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
Dat groen aan de rechterkant van het bord moogt ge wegdoen, het zijn ondertussen rode candles![]()
Is dat appelcompotte aan de onderkant van uw bord?
Smakelijk in ieder geval
Je bedoelt als vervanger van Ethereum?Da_maniaC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
Dat zullen er geen 1000 zijn op Day one. https://cardanocrowd.com/dapps/
Ook is de vraag hoeveel % van de bestaande markt gebruik wil maken van de ERC20 converter.
Als ik zelf een ERC20 based dApp (eg. business) zou hebben, zou ik het zeker overwegen.
Zouden de meeste Ethereum projecten niet eerst de kat uit de boom gaan kijken denk je? Ethereum bestaat ruim 6 jaar, Cardano is nog niet getest (logisch want nog niet live). Lijkt me prettig om eerst te zien hoe het netwerk zich houdt onder heavy load voordat iemand zijn liquiditeitsprotocolletjes er op gaat draaien.
Daarbij mijn vraag: Wat is het exacte voordeel van lanceren op Cardano vs Ethereum? De fees kunnen het niet zijn, omdat je daar layer 2 chains als Loopring en Matic voor kan gebruiken. Ben oprecht benieuwd, want als ik het USP van Cardano begrijp tov de concurrentie, kan ik daar nog wat mee doen in de bear market
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 20:43 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Onderstaande niet lezen aub, is stupidQunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:13:
[...]
Gaaf, zit er zelf ook al tijden over te denken.
Het klopt dat je meer aan stroom betaalt dan je aan minen verdiend toch? Dat kun je na verloop van tijd ombuigen door te hodlen uiteraard.
Maar het feit dat je Bitcoin minet is natuurlijk leuk gespreksstof op alle verjaardagfeestjes
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 20:46 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Het is een node, geen minerMooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:
[...]
Het klopt dat je meer aan stroom betaalt dan je aan minen verdiend toch? Dat kun je na verloop van tijd ombuigen door te hodlen uiteraard.
Maar het feit dat je Bitcoin minet is natuurlijk leuk gespreksstof op alle verjaardagfeestjes
Je krijgt hier niets voor terug. Dit is puur vrijwillig het netwerk ondersteunen, uit liefde voor Bitcoin, of pure haat jegens het huidige monetaire beleid van de centrale banken.
Insert 'I'm in it for the tech' meme.
En verdien je daar ook nog wat mee?Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:26:
[...]
Ik maak nu onderdeel uit van Bitcoin. Dus als jij een transactie doet en een miner dat accepteert, controleer ik zowel jou als de miner weer. Mocht je een betaling willen doen, zou het theoretisch via mijn node gedaan kunnen worden. Mijn node zal jouw transactie aanmelden in de pool zodat miners het kunnen oppakken.
Een full-node is dus een computer wat alles verifieert.
Nu heeft Umbrell ook Lightning, en dat is de laag boven Bitcoin om snel een betaling te verrichten.
Ohja en hoe meer nodes, des te moeilijker het zal zijn om bitcoin te sluiten. Zelfs als internet uitgezet zal worden, blijft het doorgaan, want er zijn andere manieren om met elkaar te verbinden. Zelfs potlood en pen kan (als er geen internet is en de moeilijkheidsgraad vrijwel nihil is)...
val ik ff door de mandVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Het is een node, geen miner![]()
Je krijgt hier niets voor terug. Dit is puur vrijwillig het netwerk ondersteunen, uit liefde voor Bitcoin, of pure haat jegens het huidige monetaire beleid van de centrale banken.
Ik lees nu ook node
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Als je wilt minen, dan moet je dit kopen: https://whatsminer.net/shop/Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:
[...]
Bitcoin node: nee
Lightning node: misschien
Als je lightning node dusdanig veel liquiditeit heeft én goede connecties (kanalen met andere), dan kan je een fee vragen. Kan toch riant oplopen zo...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Ik ben geen Nederlander dus van bier moet je me niets leren kennenJoosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:30:
[...]
Scheelt dat ik rood kriekbier had om weg te tikken. Yes, fritten, stoof en appelcompote. Prima en de hoeveelheid bier is goed in verhouding. Vier glaasjes van 150ml dus 1 pint of 2 flesjes van 30cl zoals in NL.
In Belgisch Limburg is appelcompote en stoofvlees samen niet echt een match :-)
Jij komt uit Egypte toch?Mozes123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Ik ben geen Nederlander dus van bier moet je me niets leren kennen![]()
In Belgisch Limburg is appelcompote en stoofvlees samen niet echt een match :-)
Is zoiets een beetje lucratief om ETH mee te minen?Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Als je wilt minen, dan moet je dit kopen: https://whatsminer.net/shop/
[...]
Bitcoin node: nee
Lightning node: misschien
Als je lightning node dusdanig veel liquiditeit heeft én goede connecties (kanalen met andere), dan kan je een fee vragen. Kan toch riant oplopen zo...
https://www.bol.com/nl/nl...tominer/9300000044460470/
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 20:52 ]
Die reviews zeggen genoeg toch?Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:
[...]
Is zoiets een beetje lucratief om ETH mee te minen?
(Of zeggen de duimpjes bij de review meer?
Verwijderd
Stond nog een leuk feitje op r/Bitcoin:Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Als je wilt minen, dan moet je dit kopen: https://whatsminer.net/shop/
This is 1 out of 144 hashing chips contained in an Antminer S17. You would need a few dozen top line GPUs like the RTX3090 to match the performance of this single chip.
:strip_exif()/f/image/OXE28ZRiQpvVEVIMltPdmKd8.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.reddit.com/r/...ashing_chips_contained_in
ASICS ftw
Ben sinds een paar dagen een beetje NiceHash aan het draaien op mijn RTX3080. Geloof niet dat ik er rijk van ga wordenVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:01:
[...]
Stond nog een leuk feitje op r/Bitcoin:
This is 1 out of 144 hashing chips contained in an Antminer S17. You would need a few dozen top line GPUs like the RTX3090 to match the performance of this single chip.
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...ashing_chips_contained_in
ASICS ftw
Verwijderd
En dan gaat hij echt door het putje? Of gaan we moonlamboGioStyle schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:05:
Jullie hebben nog iets meer dan 4 uur de tijd om ADA te kopen.
Voor eckte miners ga je waarschijnlijk niet het bij Bol kunnen kopenMooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:
[...]
Is zoiets een beetje lucratief om ETH mee te minen?
Meestal een aparte Chinese webwinkel.
Dan wordt Japan wakker, maar dan echtVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:06:
[...]
En dan gaat hij echt door het putje? Of gaan we moonlambo
Dat is, imho een vorm van grieks schrijven.
Voor een te hoge prijs verkopen aan de jappen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:06:
[...]
En dan gaat hij echt door het putje? Of gaan we moonlambo
Hij gaat al langzaam omhoog nu dus het is begonnen.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Land of the rising sundennis112 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:10:
[...]
Hij gaat al langzaam omhoog nu dus het is begonnen.
Ada (お金) is Japans voor zon dus moet goedkomen
Op enkel 3 reviews ga ik geen 10k uitgeven. Kans is groot dat 2 van de 3 door een medewerker zijn geschreven.RoNoS schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:55:
[...]
Die reviews zeggen genoeg toch?
(Of zeggen de duimpjes bij de review meer?)
Kan ook helemaal de verkeerde kant opgaan natuurlijk dat ze gaan cashen en alles flink gaat dalen, maarja als je dat allemaal vantevoren wistBananeman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:11:
[...]
Land of the rising sun
Ada (お金) is Japans voor zon dus moet goedkomen
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Verwijderd
Ik zou me ff goed inlezen en ook even grondig in de mining topics neuzen voordat je tot actie overgaat.Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:19:
[...]
Op enkel 3 reviews ga ik geen 10k uitgeven. Kans is groot dat 2 van de 3 door een medewerker zijn geschreven.
Het is nu qua mining wel een beroerd moment om up en running te gaan vanaf 0.
Skyhigh crypto prijzen zijn hoge hardware prijzen en vaak ook hoge hashrates op PoW coins.
Soort van adakiri, dat risico is er idd. Daarom: バナナを食べる (hodl)dennis112 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:23:
[...]
Kan ook helemaal de verkeerde kant opgaan natuurlijk dat ze gaan cashen en alles flink gaat dalen, maarja als je dat allemaal vantevoren wist
Vind 10K voor 6 RTX 3070 kaarten en wat omlijstende hardware idd stevig geprijsd.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
Skyhigh crypto prijzen zijn hoge hardware prijzen en vaak ook hoge hashrates op PoW coins.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/rEAxUpStxtbhp581ykNFoeti.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WYpvP1KiqkiSaj2cs9dPbzt2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QN8XIo8fN9puVh2NfkMQcu15.jpg?f=fotoalbum_large)