nothing stops this train
Jammer, want morgen staat Wrekt Woensdag ook al gepland
Dan is het gewoon ff wachten op Moonshot Maandag.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 15:23 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Precies een dag erna de donderdagdip.Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Jammer, want morgen staat Wrekt Woensdag ook al gepland
Het eerste halfuur van de cryptocast is vanaf deze week elke dinsdag op BNRKol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:19:
op de radio BNR gaat nu over crypto...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Om af te sluiten met vrije val vrijdag..
Ik koop nog wat bijknakworst schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:24:
Zelfs ADA begint te zakken nu.
Ik zou even wachten tot sell the news september.
Om daarna te belanden in Zwalkende Zaterdag en Zakkende Zondag.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Aave & curve, beefi al, nu ook SushiSwap
Popular decentralized exchange (DEX) SushiSwap is the latest decentralized finance (DeFi) project to join Avalanche’s $180 million incentive program. Avalanche Rush has already attracted lending protocol Aave and automated market maker (AMM) Curve.
Ja belachelijk.... Altijd als ik niet hodl dan daalt het, gaat het sideways of stijgt het....Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:34:
Waarom zakt altijd alles als ik hodl?
Naja zeg.
En dan HODL ik..... en dan daalt het, gaat het sideways of stijgt het weer.
Lijkt me een waterdicht plan.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het is dat ik weet dat er een godmode achter zit anders dacht ik het is net een cryptokoers waar we naar kijken.roflexx schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:38:
Lol ada gaat alle kanten op
just hodl!
nothing stops this train
Je kunt dit toch gewoon in je online belasting aangifte invullen? Dan zie je meteen wat je moet betalen.majic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:59:
Zodra waarde boven de 50k komt ga je dus betalen dan - dus stel dat ik op 1 januari 100,000 zou hebben ooit, wat is de belasting dan die je gaat betalen?
En daarna verander je de waarde van je bezittingen weer terug in €15,- of wat het dan ook was.
Ik lul ook zomaar wat
13:37roflexx schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:44:
Hoe laat komt een coin uit staking op binance? Mn avax komt uit staking vandaag.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Op het laagste punt van de dip.roflexx schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:44:
Hoe laat komt een coin uit staking op binance? Mn avax komt uit staking vandaag.
nothing stops this train
Verwijderd
Hier inderdaad.
In elk ander geval, ga even naar je Staking. Klik op je magische internetmunt, en lees what er bij staat. Datum+tijd, meestal 13:00.
Omg het staat er gewoon onderaan haha. Morgen dus om 12:00. ThanksVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Hier inderdaad.
In elk ander geval, ga even naar je Staking. Klik op je magische internetmunt, en lees what er bij staat. Datum+tijd, meestal 13:00.
Dat is ook wel logisch, morgen om 12.00u heerst er totale rektheid.roflexx schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:51:
[...]
Omg het staat er gewoon onderaan haha. Morgen dus om 12:00. Thanks
Zero.
True. Avax flipt btc.Pelox schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:52:
[...]
Dat is ook wel logisch, morgen om 12.00u heerst er totale rektheid.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
wat is binnenkort? in deze bullrun komt ie niet zo laag meer. tijdens de bearmarket wel....
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Zeg. We zouden toch geen 2.6-2.7 meer halen op ADA deze run?Kol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
wat is binnenkort? in deze bullrun komt ie niet zo laag meer. tijdens de bearmarket wel....
De run zal wel over zijn dan. Welkom beartje!
[ Voor 4% gewijzigd door roflexx op 24-08-2021 16:20 ]
Denk het wel...volgens mij gaat ie nog wat verder zakken (misschien vannacht pas)roflexx schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:20:
Was dit nou een bulltrap?
#maarikhebgeenglazenboluiteraard
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
ik durf dat niet, ik hodl liever, of traden in btc pairing....
nothing stops this train
Ik heb ook ontzettende FOMO like that.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:22:
congrats voor die ada hoog verkocht heeft en nu lager kunnen inspringen 👍
ik durf dat niet, ik hodl liever, of traden in btc pairing....
Daarom dat ik dit maar met 20% doe van mijn PF voor die desbetreffende coin en niet met meer.
#
ADA veel resistance op 2.70 USD
[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 24-08-2021 16:23 ]
Verwijderd
Totale paniek inderdaad hier. Zit in blinde paniek in het zonnetje met een bakje cappuccino.keanu_ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:26:
Dit is gewoon een gezonde correctie. Wat een paniek
De adrenaline giert me door het lichaam.
In totale paniek mijn Binance leeg gerooft van Fiat en in BTC gezet.keanu_ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:26:
Nu eerst een biertje, even bijkomen.
Dat weet je pas als we weer tot het vorige niveau zijn gestegen.roflexx schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:20:
Was dit nou een bulltrap?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Tja, ik zal de whitepapers nog eens gaan lezen, zowel van BTC als van IKEAYES schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:27:
[...]
Wat is vrijheid? Er zijn veel dingen die de overheid mede mogelijk maakt die onze vrijheid juist vergroten volgens mij. Maar om die mening/stelling goed te kunnen toelichten zou je eerst moeten vaststellen wat je als vrijheid beschouwt in een dergelijke discussie.
En iets anders gebruiken dan waarvoor het oorspronkelijk bedoelt is, is niet altijd slecht in mijn ogen.
De IKEA VARIERA dekselhouder is bedoelt voor pannendeksels maar is onder barbecuers populair om meerdere racks spareribs in te zetten in de barbecue.
Is dat dan per definitie niet goed?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Een gezonde correctie zou zijn terug naar dik onder de $2.keanu_ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:26:
ADA stond slechts 1 maand geleden op $1.20. Dat was dezelfde ADA als nu.
Ik bedoel: Probeer het realistisch te benaderen als je niet onevenredig veel risico wil lopen (en dat wil je waarschijnlijk niet).
Heb via het omroepsysteem een paar keer "HODL" geroepen, toen zag je de rust gelukkig wat terugkeren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

St@m schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:36:
Heb via het omroepsysteem een paar keer "HODL" geroepen, toen zag je de rust gelukkig wat terugkeren.
[ Voor 55% gewijzigd door BTFD op 24-08-2021 16:38 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 18:48 ]
Dan doe ik even met je mee hier in het park, in het zonnetje, hond erbij en een koud flesje Spa roodcandle. Zowel ikzelf, als de hond, het park, het flesje spa roodcandle zijn volledig in paniek. Waarom heb ik dan ook geen Spa groencandle meegenomen verdo.....Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:28:
[...]
Totale paniek inderdaad hier. Zit in blinde paniek in het zonnetje met een bakje cappuccino.
De adrenaline giert me door het lichaam.
Nu ik goed kijk, lijkt zelfs het zonnetje volledig in paniek....
Onmogelijk, ik las gisteren op internet dat ADA zijn eigen beweging heeft inmiddels en compleet los staat qua koers van het inferieure BTC muntje....-W0kk3L- schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:36:
ADA volgt gewoon braaf de drop bij BTC. En iedere keer dat BTC nu omhoog gaat, gaat ADA dat ook. Alleen bij BTC zit er nu nagenoeg geen volume achter.
Snel nog wat FTM bijkopen!
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 24-08-2021 16:42 ]
Maar het is ook nog steeds de buy-in voor investeerders die geloven in ADA als dadelijk de smart contracts ge-released worden. ETH had daardoor in APR-JUN 2017 ook zijn eerste grote 'price surge' (die correctie kwam ook een maand later pas).Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:36:
[...]
Een gezonde correctie zou zijn terug naar dik onder de $2.
ADA stond slechts 1 maand geleden op $1.20. Dat was dezelfde ADA als nu.
Ik bedoel: Probeer het realistisch te benaderen als je niet onevenredig veel risico wil lopen (en dat wil je waarschijnlijk niet).
[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 24-08-2021 16:45 ]
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel honderden projecten er in de rij staan om iets te lanceren op Cardano.Da_maniaC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:43:
[...]
Maar het is ook nog steeds de buy-in voor investeerders die geloven in ADA als dadelijk de smart contracts ge-released worden. ETH had daardoor in APR-JUN 2017 ook zijn eerste grote 'price surge'.
Is daar data van aanwezig?
St@m schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:36:
Was net in de supermarkt.. niet normaal. Iedereen was aan het hamsteren en had het over de crash der crashes..
You sir, saved my day.
Nog steeds paniek hier maar nu wel met een grijns op mijn gezicht.
Dat zullen er geen 1000 zijn op Day one. https://cardanocrowd.com/dapps/Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:45:
[...]
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel honderden projecten er in de rij staan om iets te lanceren op Cardano.
Is daar data van aanwezig?
Ook is de vraag hoeveel % van de bestaande markt gebruik wil maken van de ERC20 converter.
Als ik zelf een ERC20 based dApp (eg. business) zou hebben, zou ik het zeker overwegen.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:
Sheissemünzen.
/f/image/25JdrTjhpWcY5KxXp37KQAep.webp?f=fotoalbum_large)
Dat iedereen even weer weet hoe het nou ook alweer zit met crypto
Tja, slechts 10 dagen per jaar is er wat aan las ik ergens....YES schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Gaan we alweer omhoog? ik zit goddomme al 15 minuten te wachten op mn afterdip-winst.YES schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
[Afbeelding]
BTC en ETH sowieso HODL..
Winst van de afgelopen 4 dagen alweer bijna weg
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 24-08-2021 16:55 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als 42k getest wordt gewoon je hele hebben en houden omzetten in fiat en erin gooien. Niet meer investeren dan je bereid bent te verliezen? Als je niets meer hebt kan je ook niets meer verliezen dus all-in met die smeerzooi die met fiat bekostigt is!!St@m schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:53:
Achja, ik had sell orders gezet voor het slapen gaan gisteren. Niets gehit, vandaag druk geweest en zie net pas dat we een beetje dippen. Jammer, waren weer mooie entries geweest, nu HODL en tot de cryptogoden bidden dat we niet de 42k gaan testen
BTC en ETH sowieso HODL..
Ik zal het even overleggen met vrouw en kinderenYES schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:55:
[...]
Als 42k getest wordt gewoon je hele hebben en houden omzetten in fiat en erin gooien. Niet meer investeren dan je bereid bent te verliezen? Als je niets meer hebt kan je ook niets meer verliezen dus all-in met die smeerzooi die met fiat bekostigt is!!
Zo dat zijn een hoop hoogwaardige projecten inderdaad!Da_maniaC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
Dat zullen er geen 1000 zijn op Day one. https://cardanocrowd.com/dapps/
Ook is de vraag hoeveel % van de bestaande markt gebruik wil maken van de ERC20 converter.
Als ik zelf een ERC20 based dApp (eg. business) zou hebben, zou ik het zeker overwegen.
Cryptoknitties...ik kwam niet meer bij
Tegeltje!YES schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:55:
[...]
Als je niets meer hebt kan je ook niets meer verliezen
NFT'tje van maken en schathemeltje rijk worden
Verwijderd
Nee joh ik lul maar wat, loop hier weer sleutelpuntjes hopium te tikken.
Dit kaartenhuis dat balanceert op een touw boven een ravijn kan elk moment neerstorten tot dikke 6 cent rekteroni.
Maar wat dacht je van "Crypto Tittiez"? Als ik dat zie, dan ga ik pas stuk! Was een ETH dApps projectje van rond de launch.majic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:56:
[...]
Zo dat zijn een hoop hoogwaardige projecten inderdaad!![]()
Cryptoknitties...ik kwam niet meer bij![]()
Ergo; ook bij ETH waren een sloot twijfelachtige dApps (inmiddels abandoned) te vinden...
[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 24-08-2021 17:07 ]
Deze post was net zo volatiel als crypto. Hulde.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:04:
Als we dit level kunnen vasthouden is dat echt super gezond en super bullish. Organisch ook. Geeft aan dat er zeer sterke supercycle support is en dat niemand zijn coins...
Nee joh ik lul maar wat, loop hier weer sleutelpuntjes hopium te tikken.
Dit kaartenhuis dat balanceert op een touw boven een ravijn kan elk moment neerstorten tot dikke 6 cent rekteroni.
Tot die tijd, geen echte bull run.
PSN/Steam: Xamsix
Volgens mij is het meerendeel van die club nu te vinden in de Comments sectie van Cryptoface zijn YT kanaal en bitboy_crypto zijn IG.Xamsix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:08:
Waarom ik twijfel of de echte bull run van eerder dit jaar doorgaat? Voornamelijk omdat het nog erg gezellig in dit topic is en alles goed te volgen valt. Ik wacht op de nieuwelingen, op de emoties, het gescheld, het extreme maxi-gedoe, de cumrockets en de bans.
Vertekend beeld, die zijn allemaal verbannen naar het memetopic. Dit topic is voor de diamond hands only.Xamsix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:08:
Waarom ik twijfel of de echte bull run van eerder dit jaar doorgaat? Voornamelijk omdat het nog erg gezellig in dit topic is en alles goed te volgen valt. Ik wacht op de nieuwelingen, op de emoties, het gescheld, het extreme maxi-gedoe, de cumrockets en de bans.
Iedereen wel weer de delta app deinstalleren graag.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 24-08-2021 17:12 ]
Er werd de laatste tijd toch echt weer behoorlijk in Euro's gesproken ipv Dollars en het aantal posts welke doorgaans beantwoord kunnen worden door de topic start te lezen liep 1 op 2 ipv de standaard 1 op 3.Xamsix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:08:
9 en ik vind het teveel, gaan er zeker nog 4 uit zodra ik het gevoel heb dat ze hun doel bereikt hebben.vickypollard schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:12:
Hoeveel coins hebben jullie in jullie PF zitten? Ik heb in mijn enthousiasme over een aantal projecten ondertussen aardig wat verschillende in m'n PF zitten en het gaat vaak om ~€50 per coin, naast een paar stabielere coins waar ik meer in heb. Ook niet echt iets om over naar huis te schrijven dus. Ik zit een beetje te kijken of ik niet wat moet verplaatsen zodat ik een wat overzichtelijker portfolio heb met wat grotere posities, maar was dus even benieuwd naar hoe jullie PF's er in grote lijnen uitzien qua aantallen en verdeling.
Misschien filteren mn ogen die posts vanzelf nu, veel training gehadNgangatar schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Er werd de laatste tijd toch echt weer behoorlijk in Euro's gesproken ipv Dollars en het aantal posts welke doorgaans beantwoord kunnen worden door de topic start te lezen liep 1 op 2 ipv de standaard 1 op 3.
Heb er nu 6, waarbij 2 een groot percentage vertegenwoordigen. Schaal later deze week terug naar 5.vickypollard schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:12:
Hoeveel coins hebben jullie in jullie PF zitten? Ik heb in mijn enthousiasme over een aantal projecten ondertussen aardig wat verschillende in m'n PF zitten en het gaat vaak om ~€50 per coin, naast een paar stabielere coins waar ik meer in heb. Ook niet echt iets om over naar huis te schrijven dus. Ik zit een beetje te kijken of ik niet wat moet verplaatsen zodat ik een wat overzichtelijker portfolio heb met wat grotere posities, maar was dus even benieuwd naar hoe jullie PF's er in grote lijnen uitzien qua aantallen en verdeling.
6, waarvan BTC, Ethereum en Polkadot het grootste aandeel zijn.vickypollard schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:12:
€50 per coin is wat mij betreft de moeite niet waard, behalve om mee te spelen/traden oefenen.
Gewoon alles wat op Binance staat. 50$ per coin kan niet mis gaan!vickypollard schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:12:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik HODL en DCA DAI.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:16:
USDT en BUSD doen het weer sterk op deze dipdag. Goei muntje.
Doet het ook vrij goed in deze cycle en ik verwacht gigagains in een paar jaar.
Verwijderd
Kijk. Voor dit soort advies zit ik hier. All-in.Ngangatar schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:18:
[...]
Ik HODL en DCA DAI.
Doet het ook vrij goed in deze cycle en ik verwacht gigagains in een paar jaar.
Haha, ja dat was eigenlijk ook weer niet echt m'n bedoeling. Ik heb het sinds een paar jaar weer opgepakt en ik denk dat ik een beetje keuzestress had.zwembroek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:17:
[...]
Gewoon alles wat op Binance staat. 50$ per coin kan niet mis gaan!
[Afbeelding]
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
Kijk. Voor dit soort advies zit ik hier. All-in.
Voor evt nieuwelingen, lees eerst even over DAI op Google mocht je interesse krijgen.
Heel herkenbaar, niets is makkelijker dan elke keer wanneer je iets positiefs leest over een munt om er voor 50 euro van aan te schaffen. Gelukkig heb ik me vaak kunnen bedwingen, maar ik vermoed dat velen hier dit gevoel herkennen, of ze nu wel of niet kochten uiteindelijk.vickypollard schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:23:
Thanks voor de input. Ik ga m'n PF heroverwegen, even opnieuw lezen waarom ik sommige dingen ook alweer het investeren waard vond![]()
[...]
Haha, ja dat was eigenlijk ook weer niet echt m'n bedoeling. Ik heb het sinds een paar jaar weer opgepakt en ik denk dat ik een beetje keuzestress had.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 24-08-2021 17:29 ]
Zelf zit ik alleen in BTC op dit moment. Ik werk met een bedrag die ik er dagelijks stort/vanaf haal op basis van een target die ik dagelijks verschuif.vickypollard schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:12:
Boven target is verkopen, beneden target is kopen. Niet de meest snelle weg naar x100 gains, wel een leuk passief inkomen.
tijdens dip altijd dca buying 😉
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/xFL23h6Ebs1Mz5BoNknZFas4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/P31KfGdUjEPWXxBAHAmGOtrf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zu5J2hLgQARYTXzNnSw8ECha.jpg?f=fotoalbum_large)