Het kan hard gaan binnen 24 uur.
Van totale euforie tot saai technisch geneuzel.
Ach, gelukkig hebben we de snapshots nog.
Van totale euforie tot saai technisch geneuzel.
Ach, gelukkig hebben we de snapshots nog.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
1) Just another n00b doing crypto tradesVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
Vraagje voor de kenners. Wat is C98 en waarom heeft het peper in z'n reet?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dan is die noob al vanaf 21 juli druk bezig. C98 trekt zich niets van de rest van de markt aan en gaat zijn eigen weg voorlopig, erg leuk om te zien. Behoorlijke sloot mensen die dat muntje "gratis" hebben vanaf de launch en die schik hebben van wat die doet. Ik heb er 9 per BNB gehad en lach me rot.D_Jeff schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:41:
[...]
1) Just another n00b doing crypto trades
2) Het 1-na-laatste launchpad project van Binance
3) Iets met hype enz -- voor meer vragen: Buurtjes Meme topic gaat meer beantwoorden
#GeenFinAdvies
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
En een safehouse voor wanneer de Bitcoin dipt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
Vraagje voor de kenners. Wat is C98 en waarom heeft het peper in z'n reet?
WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Hallo mensen ik heb een vraag,
gisteravond heb ik Kardaanoo gekocht op 2,97. Mensen zeiden dat ie naar de 150 kan gaan eind van het jaar.
Maar nu zie ik allemaal rode balkjes. Mensen zeiden ook dat Kardaanoo niet in prijs kon zakken. Waarom is deze nu dan nog maar 2,77? Dat kan dan toch helemaal niet?
Een vertwijfelde groet van een beginner in XRP-land,
Sjoerd
Verwijderd
Bitcoin dip = C98 pumpBlender_01 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:48:
[...]
En een safehouse voor wanneer de Bitcoin dipt.
C98 +40%
He Sjoerd, je moet je wallet even opnieuw koppelen, ik kan dat wel voor je doen. DM me even je 12 woordjes.WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
gisteravond heb ik Kardaanoo gekocht op 2,97. Mensen zeiden dat ie naar de 150 kan gaan eind van het jaar.
Maar nu zie ik allemaal rode balkjes. Mensen zeiden ook dat Kardaanoo niet in prijs kon zakken. Waarom is deze nu dan nog maar 2,77? Dat kan dan toch helemaal niet?
Sjoerd
Tja Sjoerd moeten we daar serieus op in gaan? Je zegt het goed, KAN... Gaan. Als we dat vantevoren allemaal wisten waren we allemaal rijk. Je hebt m op het hoogste moment gekocht, dat kan. Maar ik zou hem gewoon lekker vasthouden en je niet te druk maken. Ondertussen even goed verdiepen in alles.WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Sjoerd
12 woordjes ?JW04 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:50:
[...]
He Sjoerd, je moet je wallet even opnieuw koppelen, ik kan dat wel voor je doen. DM me even je 12 woordjes.
Ga hier verder https://forum.viva.nl/index.phpWhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Sjoerd
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ach Sjoerdje toch. Dat is net zo'n verhaal als Bitcoin. Die zal eind van het jaar de 100.000 halen. Be patient, jochieWhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Sjoerd
eldeegee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Tja Sjoerd moeten we daar serieus op in gaan? Je zegt het goed, KAN... Gaan. Als we dat vantevoren allemaal wisten waren we allemaal rijk. Je hebt m op het hoogste moment gekocht, dat kan. Maar ik zou hem gewoon lekker vasthouden en je niet te druk maken. Ondertussen even goed verdiepen in alles.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 22:12 ]
https://www.reddit.com/r/woosh/eldeegee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Tja Sjoerd moeten we daar serieus op in gaan? Je zegt het goed, KAN... Gaan. Als we dat vantevoren allemaal wisten waren we allemaal rijk. Je hebt m op het hoogste moment gekocht, dat kan. Maar ik zou hem gewoon lekker vasthouden en je niet te druk maken. Ondertussen even goed verdiepen in alles.
SheissemünzenWhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:55:
Haha gozers
Maar wat een ** Knip ** kan het ook zijn he. Was aan het werken vandaag (ja ja, paar daagjes per week moet dat helaas nog, vooral na dagen als deze...) en zag zo de gainz van de laatste anderhalve dag verdampen. Gewoon eeuwig zonde. Als niemand verkoopt wordt iedereen ook rijker.
Soort van. Op papier.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 22:12 ]
Maak je geen zorgen. Ik heb gehoord dat ‘ie $150 gaat doen. Echt waar.WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Sjoerd
En morgen schijnt het zonnetje weer.WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:55:
Haha gozers
Maar wat een ** Knip ** kan het ook zijn he. Was aan het werken vandaag (ja ja, paar daagjes per week moet dat helaas nog, vooral na dagen als deze...) en zag zo de gainz van de laatste anderhalve dag verdampen. Gewoon eeuwig zonde. Als niemand verkoopt wordt iedereen ook rijker.
Soort van. Op papier.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 22:13 ]
kardanoh is eind van het jaar 1000 euries waard!WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Sjoerd
Verwijderd
Ik heb een idee.WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:55:
Haha gozers
Soort van. Op papier.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 24-08-2021 22:13 ]
Ja als dat de totale marketcap is want als niet-ADA bezitter misgun ik iedereen die het wel heeft zijn winst!!WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:57:
Dit hele topic wanneer ADA 288K aantikt;
[YouTube: Wochenende Saufen ! Geil ! Scheiss Arbeit !]
Nee Tron - Justin Sun.YES schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:58:
[...]
Aha! SUN kopen dus!![]()
Meteen allin gegaan, thanks voor je financiële advies!
Verwijderd
Hoi Sjoerd,WhySoSerious schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
Sjoerd
ftfyVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Bitcoin dip = Quant pump!
Bitcoin crash = Quant moon!
Maktub
Geniaal antwoordeldeegee schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wat dan wel? Weet ik hoe het heurt als ik richting Spa Francorchamps ga dit weekendMozes123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Ik ben geen Nederlander dus van bier moet je me niets leren kennen![]()
In Belgisch Limburg is appelcompote en stoofvlees samen niet echt een match :-)
Je stapt nu weer in? Gedurfd.Joosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:15:
[...]
Wat dan wel? Weet ik hoe het heurt als ik richting Spa Francorchamps ga dit weekend
Ondertussen zit bitcoin rond mijn rebuy te hoveren. Niet slecht
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
1) ik had wat Brugse zot op
[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 24-08-2021 22:25 ]
47.5-48k als support leveltje lijkt me heel plausibel, daar kun je wel op spelen gezien het huidige marktsentimentJoosie200 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
1) ik had wat Brugse zot op
2) geloof in 48k als nieuw support
Indien 2 faalt dan heb ik meer Brugse zot nodig
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Rond 15.30 uur vanmiddag een dip van ongeveer 2.46 naar 1.99. Weinig "Golden" handjes in die muntSideshowbobbie schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:59:
ADA herstelt zich al weer aardig. Prima zo.
Ik heb deze tasje aan:GioStyle schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:
Hele avond deze nummer op repeat:
YouTube: Vengaboys - We're Going to Ibiza!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik vind dit wel heel speciaal:Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
België blinkt uit in de speciaalbiertjes, maar wat is het beste Belgische pils?
JupilerMooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
47.5-48k als support leveltje lijkt me heel plausibel, daar kun je wel op spelen gezien het huidige marktsentiment
Gaaf!Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:30:
[...]
Ik vind dit wel heel speciaal:
[YouTube: The Beer Pipeline of Bruges]
Wat een uitvinding!
Op een zonnig terras na een uitputtende winkelmiddag met tegenzin?Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
Prima aankoop, lekker biertje!Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
Gaaf!
Maar wat zal dat een vermogen hebben gekost. Gefund via crowdfunding begrijp ik.
*me bestelt ff een sixpack Brugse Zot, die had ik nog niet geprobeerd.
Zie ook dat Straffe Hendrik door die brouwerij wordt gebrouwen, die ken ik wel
Verwijderd
Straffe HendrikMooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
Gaaf!
Maar wat zal dat een vermogen hebben gekost. Gefund via crowdfunding begrijp ik.
*me bestelt ff een sixpack Brugse Zot, die had ik nog niet geprobeerd.
Zie ook dat Straffe Hendrik door die brouwerij wordt gebrouwen, die ken ik wel
Die vind ik niet zo lekker helaas.

Tijd terug rondleiding gedaan in die brouwerij tijdens een stedentripje naar Brugge, mooi om te zien. En uiteraard wat bier mee naar huis genomenQunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:30:
[...]
Ik vind dit wel heel speciaal:
[YouTube: The Beer Pipeline of Bruges]
Wat een uitvinding!
[ Voor 29% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 24-08-2021 22:47 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ben sowieso zot op Brugge en Antwerpen. Vooral Antwerpen is mijn type stad; industrieel, lichtgrauw, eigenzinnig en vol verborgen pareltjes. Lijkt me heerlijk om daar te wonen, al is het momenteel net zo onbetaalbaar als in de grote Nederlandse steden.Bananeman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:45:
[...]
Tijd terug rondleiding gedaan in die brouwerij tijdens een stedentripje naar Brugge, mooi om te zien. En uiteraard wat bier mee naar huis genomen
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 22:48 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Hahah wtf. Wat een vage stijl!Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:46:
https://www.imdb.com/video/vi1963638809
Cryptozoo hoe toepasselijk
Jah behoorlijk vaag en weird. Beetje zoals de slowchat
Verwijderd
Deze moet je niet kijken na het nuttigen van een goede kruidenmelange, dan word je echt wel paraAli Baba 1001 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:55:
[...]
Jah behoorlijk vaag en weird. Beetje zoals de slowchat
En dan dat begin, meesterlijk:
‘The cryptozoo is like a sanctuary. A place for all the unloved animals in the world.’
ETH verkocht en Tron gekocht? Klinkt goed.D_Jeff schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
Zo.. na een tijdje zijlijn, toch maar weer aan de PF-shuffle gegaan.
Exit:
ETH
*lijstje alts*
Share vergroot:
BTC (naar 40%)
Playground:
TRX
Watchlist:
NMR
RVN
#DYOR #GeenFinAdvies
mag ik nu een koekje @Verwijderd ?![]()
![]()
Haha, ik vond de trailer al genoeg eigenlijk. Maar ik steek me wel nog een een groene candle op en dan bedje in.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Deze moet je niet kijken na het nuttigen van een goede kruidenmelange, dan wordt je echt wel para
Iedereen roept hier: Tron is "de iDeal vervanger" voor Binance.Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
ETH verkocht en Tron gekocht? Klinkt goed.
[ Voor 3% gewijzigd door D_Jeff op 24-08-2021 23:05 ]
Nee, ik vind #GeenFinAdvies hier inderdaad wel op zijn plaatsD_Jeff schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:03:
[...]
Iedereen roept hier: Tron is "de iDeal vervanger" voor Binance.
>> Mooi, doet maar een flufje
ETH: Zit ongeveer 12% van "Apex One" af en beweegt meer richting beneden dan naar boven.
Mooie gains gehad
AANV.: #GeenFinAdvies
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 23:13 ]
[ Voor 22% gewijzigd door D_Jeff op 24-08-2021 23:17 ]
1. Wash trading dusD_Jeff schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:13:
TRX viel mij op toen het raafje (RVN) bijna door het putje dreigde te gaan.
Zelfs op de 22 juli dip was het muntjes iets hoger in waarde dan de raaf
Zit er nog leven in TRX? De koers laat zien bij verschillende beurzen dat er voldoende leven in zit.
Daarnaast, wanneer zag BTC z'n laatste update? Ook alweer even geleden
nothing stops this train
Onderbouwing is welkom.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:19:
niks mis met TRX, tron network wordt zeer veel gebruikt.
[ Voor 53% gewijzigd door Mooody op 24-08-2021 23:26 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
in 2017 was ik er niet bij, en weet weinig van TRX.Mooody schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Onderbouwing is welkom.
De usecase van Tron is vandaag dus blijkbaar het voordelig verplaatsen van waarde, terwijl ze een smart contract platform wilden zijn.
Ja sorry voor de felheidTron komt weer om de hoek kijken net als eind 2017. Toen was ik ook al lekker fel tegen Justin Sun en zijn praatjes. Vier jaar later hoor je Sun niet meer, maar staat Tron er nog exact hetzelfde bij als in 2017/2018. Stelling: Tron bestaat enkel nog, omdat Justin Sun en CZ matties zijn.
nothing stops this train
4 stappen plan. Dat getuigd van innovatie, compassie, en een soort van kolchoz en sovchoz theorie
hmm, tijdens het avond eten zag ik al dat ie maar niet door de 48k wilde breken. Dus toch maar weer ingekocht toen BTC op 48.060 dollar stond. Kort daarna ook nog een flufje ETH erbij gedaan. Mocht ie later nog een keer zakken koop ik alsnog wat extra in.Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:37:
[...]
Kwam in Mei als noob binnen vallen en veel te hoog gekocht. Toen in de dip nog wat bij gekocht toen die op 33k stond. Ik stond net quitte toen btc de 50k aantikte..
Gezien ik toch een dip verwacht voordat we naar 100k gaan, heb ik besloten zonder verlies/winst te verkopen en in de eerst volgende dip weer bij te kopen. Alles is beter dan bij (gemiddeld) 50k kopen, dus als ie naar 45k zakt is dat helemaal prima.
Is wel een gok op de dip ja, dat was mijn keuze en daar moet u het mee doen..en ik dus ook
[ Voor 32% gewijzigd door Urbanus op 25-08-2021 00:55 . Reden: nice song ]
Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:37:
[...]
Kwam in Mei als noob binnen vallen en veel te hoog gekocht. Toen in de dip nog wat bij gekocht toen die op 33k stond. Ik stond net quitte toen btc de 50k aantikte..
Gezien ik toch een dip verwacht voordat we naar 100k gaan, heb ik besloten zonder verlies/winst te verkopen en in de eerst volgende dip weer bij te kopen. Alles is beter dan bij (gemiddeld) 50k kopen, dus als ie naar 45k zakt is dat helemaal prima.
Is wel een gok op de dip ja, dat was mijn keuze en daar moet u het mee doen..en ik dus ook
Vrijwel iedereen komt als noob binnenvallen.Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:37:
[...]
hmm, tijdens het avond eten zag ik al dat ie maar niet door de 48k wilde breken. Dus toch maar weer ingekocht toen BTC op 48.060 dollar stond. Kort daarna ook nog een flufje ETH erbij gedaan. Mocht ie later nog een keer zakken koop ik alsnog wat extra in.
Uiteindelijk wel wat satoshi's gewonnen met dezelfde inleg, maar een grotere dip was fijn geweest.
De grootste pijn zit hem eigenlijk in het feit dat ik zomer 2020 mezelf ervan weerhouden heb om met crypto te starten
Hmmmmm.......ook die wijsneuzen geven een richting. Juist de stille mensen, mis iktoilet_paper schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 00:56:
[...]
[...]
Zolang je maar niet zoals sommige anderen de wijsneus uit gaat hangen is het wat mij betreft alles helemaal prima
Een richting geven is niet zo moeilijk...Urbanus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:02:
[...]
Hmmmmm.......ook die wijsneuzen geven een richting. Juist de stille mensen, mis ik
Ik zeg ook daarom "richting".toilet_paper schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:07:
[...]
Een richting geven is niet zo moeilijk...
De pareltjes eruit pikken (waar ik mezelf niet onder schaar) die de góeie richting aangeven, is een kwestie van goed opletten
Waar ligt de grens?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Bitcoin dip = C98 pump
Bitcoin crash = C98 moon ?
[ Voor 4% gewijzigd door Blender_01 op 25-08-2021 01:20 ]
Is heel gewoon een klein wonder wat je kan en mag omarmen als je er inzit. Gefeliciteerd. Weinig Hodlers die je dat kunnen nadoen in zo'n korte tijdBlender_01 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:18:
[...]
Als de koers van bijvoorbeeld C98 in 1 maand stijgt van 0.075 naar 5.90 is dat dan een pump of m00nt die dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Urbanus op 25-08-2021 01:26 ]
Urbanus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:21:
[...]
Is heel gewoon een klein wonder wat je kan en mag omarmen als je er inzit. Gefeliciteerd. Weinig Hodlers die je dat kunnen nadoen in zo'n korte tijd
Maar diehard bitcoin fanaten zullen je verwijten dat je geluk hebt en niet weet wat je doet![]()
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Ik zou zeggen; dikke lambom00nBlender_01 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:18:
[...]
Waar ligt de grens?
Als de koers van bijvoorbeeld C98 in 1 maand stijgt van 0.075 naar 5.90 (+7766%) is dat dan een pump of m00nt die dan?
Niet zozeer geluk of niet weten wat je doet, wel belangrijk om te kijken naar het nemen van winst. Een muntje die bijna x100 gaat na 6 weken te bestaan is vrij risicovol om te blijven hodlenUrbanus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 01:21:
[...]
Is heel gewoon een klein wonder wat je kan en mag omarmen als je er inzit. Gefeliciteerd. Weinig Hodlers die je dat kunnen nadoen in zo'n korte tijd
Maar diehard bitcoin fanaten zullen je verwijten dat je geluk hebt en niet weet wat je doet![]()
Danke danke.Richh schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 00:59:
Gefelicitaart @Ali Baba 1001
Dat er maar veel speciaalbiertjes gedronken mogen worden?
Verwijderd
Gefelicitaart!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
Danke danke.
Ik drink nog maar zelden alcohol, maar ok vandaag tik ik een speciaalbiertje naar binnen! De zon schijnt!
Volgend jaar 40, dan is het echt feest.
Van harte kerel!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
Danke danke.
Ik drink nog maar zelden alcohol, maar ok vandaag tik ik een speciaalbiertje naar binnen! De zon schijnt!
Gefeliciteerd!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
Danke danke.
Gefeliciteerd ouwe rover!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
Danke danke.
Zero.
Gefeliciflaptaart!!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
Danke danke.
BNB is vandaag ook goed aan het herstellen.Beltoni schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:27:
Ook C98 laten staan, gewoon uit nieuwsgierigheid wat deze coin na zo'n launchpad gaat doen. Waarschijnlijk is het verstandig om de winst te pakken maar als HODLer ga ik kijken waar het schip strand. Tegelijkertijd zien we MBOX, het volgende launchpad product, ook flink stijgen. Weet niet of dat het positief is dat deze binance producten het goed doen terwijl de rest van de markt even stabiliseert...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AjUdvS4yH1pAIEQfFyJ1eS2V.jpg?f=user_large)
[...]
Danke danke.
[...]
Danke danke.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq