Elmo was gisteravond ziek, vandaag is-ie weer topfitQunix schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:17:
@Mooody, toch weer rood? Ik hoop niet dat het bearish is...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
https://satos.eu/en/about-us
Ik ben aan het kijken op welke manieren ik Bitcoin weer naar Euro krijg. Bij Bitonic en Bitvavo zijn nu telefoonnrs verplicht. Ik zit buiten de EU dus dat leverde een probleem op bij verificatie. Mijn rekening is gewoon Rabobank. Via familie valt er waarschijnlijk wel omheen te werken.
Binance heeft verder alleen nog Advcash maar ik ben er nog niet achter hoe dat precies werkt en hoe betrouwbaar dat bedrijf is.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Investeren in security kan nooit kwaad. Je e-mail etc. wil je ook beveiligen.Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:11:
[...]
Gelukkig is daar yubikey voor als oplossing. Zodra mijn totaal PF over meerdere exchanges een bepaald getal aan tikt gaat die er komen. Moet wel zeggen dat de weg daar naar toe sneller gaat als dan verwacht.
https://opensea.io/seaart
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 15-10-2021 09:31 ]
Zero.
Ga maar vast dan want dit gaat zeker gebeuren.Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
Als DOT echt SOL gaat flippen dan ren ik in mijn blote reet door de straat haha.
Beter zilver nu toch?Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:27:
Ik keek even met een schuin oog naar de goudprijs, maar die is er de afgelopen 25 ook niet op achteruit gegaan he.. 6x over de kop.. Ook niet iets waar je nu zomaar in moet stappen denk ik..
Precies, SOL naar 50, DOT naar 60. Zoiets toch?roflexx schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:28:
[...]
Ga maar vast dan want dit gaat zeker gebeuren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het geld moet ergens vandaan komen. Bij de laatste Launchpad zag je Beta 50x doen en BNB dik in de min. Zodra er veel crowdloans zijn die wat opbrengen verwacht ik dat het uiteindelijk de DOT koers kan belemmeren.enomiss schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
[...]
Mensen moeten natuurlijk gewoon polkawallet gebruiken.
Dit is aan de ene kant goed en slecht nieuws...
Een hoop nieuwe investeerders. Voordeel.
Crowdloans zullen enorm snel vol gaan zitten. Nadeel.
Meer investeerders betekent minder rewards per investeerder. Nadeel.
Binance heeft veel pump en dump gebruikers voor snelle gains. Nadeel.
Eigenlijk onvoorspelbaar of dit goed of slecht nieuws is... Ben bang dat veel projecten vanuit de crowdloans nu doodbloeden aan pumps en dumps.
Ik kom graag een biertje drinken, maar laat mijn telefoon wel thuis dan.Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:29:
[...]
Kom gewoon een biertje drinken of zo i.p.v. onze muntjes te hacken, jij ouwe NFT klaverjas set creator, dat past je veel beter.
Neem ik het kaartspel ook wel mee.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Had jij je 24 woorden op je billen? Dan ren ik er achteraan.Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
Als DOT echt SOL gaat flippen dan ren ik in mijn blote reet door de straat haha.
Daarom alleen DOT houden: Iedereen op Binance koopt DOT om een splintertje van een crowdloan mee te krijgen. OnMoonig veul voordeel!!enomiss schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
[...]
Eigenlijk onvoorspelbaar of dit goed of slecht nieuws is... Ben bang dat veel projecten vanuit de crowdloans nu doodbloeden aan pumps en dumps.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen idee... maar die is ook al tig keer over de kop. Als het zo doorstijgt stap ik toch maar in de garageboxen en stacaravans dan..
Zero.
Te vroeg verkocht zie ik ripwimpie007 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:04:
Wow NU Cypher. Hoe dan?
Heb je een Kraken account onderzocht?sh4d0wman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:19:
Iemand die dit bedrijf kent / er ervaring mee heeft?
https://satos.eu/en/about-us
Ik ben aan het kijken op welke manieren ik Bitcoin weer naar Euro krijg. Bij Bitonic en Bitvavo zijn nu telefoonnrs verplicht. Ik zit buiten de EU dus dat leverde een probleem op bij verificatie. Mijn rekening is gewoon Rabobank. Via familie valt er waarschijnlijk wel omheen te werken.
Binance heeft verder alleen nog Advcash maar ik ben er nog niet achter hoe dat precies werkt en hoe betrouwbaar dat bedrijf is.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Eensch.YES schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:24:
[...]
Een pinpas met daarop genoteerde pincode kan je door fysieke kracht of door een slinkse truc afpakken. Een telefoon ook. Waarmee ben je dan het verst als je die hebt?
Je doet het nu voorkomen alsof elke noob die een keer met zijn vingers je scherm aanraakt de vergrendeling eraf krijgt. Volgens mij kost dat echt wel even wat meer tijd en moeite, als je het al kan. En die tijd is juist kostbaar, omdat je dan eventueel nog de kans krijgt accounts te blokken of passwords/MFA te wijzigen.
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het prima is om al je spul op één device te houden hoor, maar ik vond de vergelijking te simpel. Alleen draait het daar verder niet echt om natuurlijk, go security!
En het is echt handig dat we hier over dat soort dingen praten want ik denk nu alweer na over hoe ik de boel beter kan regelen
Ik denk dat het shit alt speelkwartier is tot zondagmiddag daarna btc moon.Joosie200 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:17:
Bitcoin heeft er zin in hmm?
Yep die ondersteunen het niet en ik kan geen adres verifieren (tevens vereist bij Coinbase). Zit door corona nog steeds in een buurland van Thailand vast waar niks op mijn naam staat (huur / bank / energie rekening)
[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 15-10-2021 09:43 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee dat gelukkig niet. Denk ook niet dat je er vrolijk van gaat worden om erachter te rennenknakworst schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:31:
[...]
Had jij je 24 woorden op je billen? Dan ren ik er achteraan.
Gelukkig voor jou is tweakers wereldwijd te bereikensh4d0wman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Yep die ondersteunen het niet en ik kan geen adres verifieren (tevens vereist bij Coinbase). Zit door corona nog steeds in een buurland van Thailand vast waar niks op mijn naam staat (huur / bank / energie rekening)
Verwijderd
*Shitcoins stabieler doen dan Rabobank spaarrekening*
* Jaapio sad, Jaapio wil ook schitcoins die parabolisch doen
Ik stake NU (lol) en dacht dat een weekje later verkopen ook wel kan. En in-der-daad!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:45:
* Jaapio kijkt eens naar zijn eigen shitcoins
Mooi, smijt ik nog wat pleuro in bitcoin. 69k soon is geen running gag meer.knakworst schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Ik denk dat het shit alt speelkwartier is tot zondagmiddag daarna btc moon.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Ook wel ongegrond, de meeste zijn al ruim x10 of meer gegaan
Ik ben een smerig verwend stuk vreten.
Misschien moet je eens gaan kijken bij apeswap. Lekker banana staken voor +500%Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:48:
[...]
Ook wel ongegrond, de meeste zijn al ruim x10 of meer gegaan![]()
Ja en ik bedenk me net dat ik met DOT, KSM (en eventueel ETH als je die mee wilt tellen als alt) ook niet slecht zitVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:48:
[...]
Ook wel ongegrond, de meeste zijn al ruim x10 of meer gegaan![]()
Verwijderd
Je zou het niet zeggen, maar ik heb morele grenzen.Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Misschien moet je eens gaan kijken bij apeswap. Lekker banana staken voor +500%
Er is een handelsplatform waar je apen kan ruilen? En je krijgt er een enorm rendement in bananen? Als eerste vraag ik me af wat het WNF er van vind en ten tweede wat je met bananen moet als je je aap net ingeruild hebt?Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Geld = geld en fuck die dikke techVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Je zou het niet zeggen, maar ik heb morele grenzen.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:45:
* Jaapio kijkt eens naar zijn eigen shitcoins
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hoe bedoel je? NU staat al sinds juni op Nance.sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:48:
Pump van NuCypher komt door de listening op Binance?
Ik kan zo snel niks opmerkelijks vinden. Wel is het zo dat NuCypher en Keep samen zullen gaan, project "KeaNu". Maar wanneer?
En "Creaton is building a crypto-native Patreon (or OnlyFans 😉)"
Pr0n, altijd goed voor meer munnie
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
"Invests in Dogecoin just to make fun of crypto nerds"... and makes a million.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Real life Mario Kart spelen?YES schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:52:
[...]ten tweede wat je met bananen moet als je je aap net ingeruild hebt?
Banana pancakes maken?
Bananabrood maken?
Verwijderd
Dit is hoe ik ooit was, en weer moet worden.
Bitcoin heeft me het sobere konijnenhol ingezogen.
NU heeft mijn verkoopwaarde bereikt. Helaas stake ik (tegen 38%, blame me!) en redeeming duurt drie hele dagen
FVCK!
Verwijderd
resusaapje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:02:
fvck!
NU heeft mijn verkoopwaarde bereikt. Helaas stake ik (tegen 38%, blame me!) en redeeming duurt drie hele dagen![]()
FVCK!
Als je dan toch deepshit bezig bent doe je ze in yieldparrot, krijg je er gelijk nog lory's bovenop.Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Je hebt gelijk, ik was even in de veronderstelling dat NU afgelopen nacht werd gelist op Binance.resusaapje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:55:
[...]
Hoe bedoel je? NU staat al sinds juni op Nance.
Ik kan zo snel niks opmerkelijks vinden. Wel is het zo dat NuCypher en Keep samen zullen gaan, project "KeaNu". Maar wanneer?
En "Creaton is building a crypto-native Patreon (or OnlyFans 😉)"
Pr0n, altijd goed voor meer munnie
Dikke pump in ieder geval, ik heb ze ooit nog met verlies verkocht helaas
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ah thnx voor de tip. Zal daar eens naar gaan kijken met mijn shit bagknakworst schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:05:
[...]
Als je dan toch deepshit bezig bent doe je ze in yieldparrot, krijg je er gelijk nog lory's bovenop.
[Afbeelding]
Wanneer begrijpen Henk en Ingrid dat je BTC/USDT moet aanklikken?
Regel 1 van buffet is toch om nooit geld te verliezen, dus verkoop nooit met verliessjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:06:
[...]
Je hebt gelijk, ik was even in de veronderstelling dat NU afgelopen nacht werd gelist op Binance.
Verwijderd
Hahaha same here. Had een leuke bag NU. Helaas NU niet meer.sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:06:
[...]
Je hebt gelijk, ik was even in de veronderstelling dat NU afgelopen nacht werd gelist op Binance.
Een solid 10% verlies op gemaakt ooit.
NU kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.
Helaas heeft dat NU weinig zin. Kan me NU beter focussen op positieve dingen.
Ze lazen op NU.nl: KEEP your BTC! En BTC is te duur dus dan ben je er snel uit.knakworst schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:08:
Het is wel bijzonder dat nu/btc en keep/btc sky high gaan op Nance.
Wanneer begrijpen Henk en Ingrid dat je BTC/USDT moet aanklikken?
dit zeker! dan zal ik eerder F.I.R.E halen 🤗Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
Als DOT echt ETH gaat flippen dan ren ik in mijn blote reet door de straat haha.
nothing stops this train
Done!!!!
Bedankt voor de tip. Een deeltje was al vrij gekomen
NU staat nu op 600% en met de verkoop van mijn flufje heb ik de investering er uit. Bizar! Leve crypto!
[ Voor 4% gewijzigd door UniMatrix op 15-10-2021 10:13 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Same here. Damn!sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:06:
[...]
Zero.
Zilver is qua prijs het meest ondergewaarde en meest gemanipuleerde element op deze aardbol; het blijft al jaren hangen in de 15-30 range. Ik heb het afgelopen jaar een groot deel van cryptowinsten omgezet in zilver. Gaat ooit naar de maan.Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:35:
[...]
Geen idee... maar die is ook al tig keer over de kop. Als het zo doorstijgt stap ik toch maar in de garageboxen en stacaravans dan..
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Gebruik je (nu) voor de crowdload de polkawallet of polka.js extension?.enomiss schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
[...]
De ballon loopt leeg..
[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 15-10-2021 10:27 ]
Zero.
RustaaaagPelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:25:
Kom op Eth door naar de 4k aub!
BTC pump lol
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Dat niet alleen, puur elementaal zilver groeit in kristallen op elektrolyse:Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
Zilver is qua prijs het meest ondergewaarde en meest gemanipuleerde element op deze aardbol. Maar het blijft al jaren hangen in de 15-30 range. Ik heb het afgelopen jaar een groot deel van cryptowinsten omgezet in zilver. Gaat ooit naar de maan.

Mocht ik ooit dankzij de crypto veel tijd om handen krijgen, dan is het scoren van goedkope sterling op vlooienmarkten om op deze wijze te zuiveren en vervolgens zelf in 999 zuivere baren te gieten wel een erg onweerstaanbare hobby
Als ik veel tijd om handen krijg dan ga ik 6 maand per jaar naar Ibiza cocktails sippen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Dat niet alleen, puur elementaal zilver groeit in kristallen op elektrolyse:
[Afbeelding]
Mocht ik ooit dankzij de crypto veel tijd om handen krijgen, dan is het scoren van goedkope sterling op vlooienmarkten om op deze wijze zuiveren en vervolgens zelf in 999 zuivere baren te gieten wel een erg onweerstaanbare hobby
Verwijderd
Ja ok, maar dat heb je na 50 jaar ook wel gezien toch?BootjeVaren schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:38:
[...]
Als ik veel tijd om handen krijg dan ga ik 6 maand per jaar naar Ibiza cocktails sippen.
Verkeerde topic maat.BastiaanNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:40:
Heeft iemand hier Shiboshis gescoord gisteren?
Ik dacht dat het onder cryptocurrency viel. Als ik zoek op tweakers zijn er inderdaad 0 hits. Het was maar een vraag...
nee er is een verschil tussen crypto en meme-coins, is een apart topic voorBastiaanNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:45:
[...]
Ik dacht dat het onder cryptocurrency viel. Als ik zoek op tweakers zijn er inderdaad 0 hits. Het was maar een vraag...
BastiaanNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:40:
Heeft iemand hier Shiboshis gescoord gisteren?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
En daarom heb ik gister al mijn KSM de deur uit gedaan. Potdomme, dat was spannend omdat 't voor mijn doen om een behoorlijk bedrag ging. Ik wil niet de Pingo uit gaan hangen, maar ik ben blij dat de daling is ingezet en hopelijk zondagavond z'n dieptepunt bereikt.Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:14:
Morgen komen de kusama's uit de parachains welke niet gewonnen hebben dacht ik, mogelijk een dumpje daarna.
En anders stop ik 't wel weer in BTC.
Ik had de ksm welke niet in parachain zitten ook al verkocht idd. Morgen krijg ik nog wat terug, even kijken of het dan de moeite is om te verkopen.Ray_ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:47:
[...]
En daarom heb ik gister al mijn KSM de deur uit gedaan. Potdomme, dat was spannend omdat 't voor mijn doen om een behoorlijk bedrag ging. Ik wil niet de Pingo uit gaan hangen, maar ik ben blij dat de daling is ingezet en hopelijk zondagavond z'n dieptepunt bereikt.
En anders stop ik 't wel weer in BTC.
Zero.
Dodge word hier toch ook besproken? Hij mag toch gewoon ze vraag stellenmalarkan schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
nee er is een verschil tussen crypto en meme-coins, is een apart topic voor
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Dat niet alleen, puur elementaal zilver groeit in kristallen op elektrolyse:
[Afbeelding]
Mocht ik ooit dankzij de crypto veel tijd om handen krijgen, dan is het scoren van goedkope sterling op vlooienmarkten om op deze wijze zuiveren en vervolgens zelf in 999 zuivere baren te gieten wel een erg onweerstaanbare hobby
Kijk dat gaat mijn pet tulband te boven…
Ik kom uit de middeleeuwen, en toen waren er ook allerlei magiërs bezig met dit soort processen. Die werden vooral gewantrouwd, en eindigden veelal op de brandstapel.
Maar ff serieus, das wel cool maar pfff je moet er maar zin in hebben. Jij bent echter een hardwerkende noorderling, ik ben een luie zuiderling, nog zo’n verschil dat duidelijk maakt dat wij NIET een en dezelfde persoon zijn.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik moet eerlijk zijn dat ik doge hier nooit echt serieus besproken heb gezien, alleen maar als voorbeeld dat hij als memecoin de koning isKRC schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:49:
[...]
Dodge word hier toch ook besproken? Hij mag toch gewoon ze vraag stellen
Meestal gaat het hier over Lambo's, maar zo'n Dodge Viper, hoewel het in de bochten een lomp ding is, vind ik ook een betere keuze hoor.KRC schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:49:
[...]
Dodge word hier toch ook besproken? Hij mag toch gewoon ze vraag stellen
Geen nep nieuws verkondigen aub.Mu.siQ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:34:
Could be me maar waar zijn de Eth babes?
BTC pump lol
:fill(white):strip_exif()/f/image/gKtG2E6kmmUzrBilT737qTna.png?f=user_large)
vind iedereen dit eigelijk nog normaal?
Dodge...KRC schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:49:
[...]
Dodge wordT hier toch ook besproken? Hij mag toch gewoon z'N vraag stellen
Ik heb nog steeds wat SXP die "per ongeluk" in ERC20 zit. Kost me €45 om om te zetten of te verkopen. Gedwongen hodlLazyke schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:52:
[Afbeelding]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Nee, niet normaal inderdaad.Lazyke schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:52:
[Afbeelding]
Weet je een beter alternatief?
Ja, MATICYES schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:54:
[...]
Nee, niet normaal inderdaad.
Beide met dezelfde seed. Dus dezelfde wallet.JoebarRC schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:24:
[...]
Gebruik je (nu) voor de crowdload de polkawallet of polka.js extension?.
Echter sommige crowdloans doe ik via de betreffende site zelf omdat je daar referral codes kan invoeren. Dit kan vooralsnog niet op de 2 eerder genoemde.
Verre van! Iets als Spookyswap op FantomChain heeft transactiekosten van een aantal centen.Lazyke schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:52:
[Afbeelding]
Sowieso zijn veel chains veel goedkoper.
Ik zie dat ik nog een portie HAPPY heb.
Nooit verkocht omdat het niks meer waard was.
Je weet het nooit met al die henks en ingrids wat bij een BTC ATH in cryptocyberspace gaan komen.
[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 15-10-2021 11:00 ]
Winter is coming.
Succes met je short
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
VanavondPelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:04:
Ondanks de mooie pump begint mijn pf weer langzaam rood te kleuren.. Wen 69k?
Dan koop je toch gewoon een ander eiland?Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Ja ok, maar dat heb je na 50 jaar ook wel gezien toch?
Bitcoin lijkt sinds 30 sept op de 4u 10MA vaak support te vinden in deze race naar boven.
Ik gok op 57.8k-58.2k en dan richting ATH.
[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 15-10-2021 11:22 ]
Hoort dat bij the Great Reset? Is het begonnen?
Cardano, Solana, Polygon, Tron, Pulse, Zilliqa?YES schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:54:
[...]
Nee, niet normaal inderdaad.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Mijn vriendin is net wakkeriVibes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:18:
Het is 11 uur geweest en er worden vast wel ergens mensen wakker op deze wereld dus hoogste tijd om te moonen...
UberLurker Departement #GG.
Just another word for HODL.gijsvogel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:13:
KEEP staat ineens op +70% en bijna ATH door vandaag... 🧐
Nee standaard glitch in de matrix.gijsvogel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:13:
KEEP staat ineens op +70% en bijna ATH door vandaag... 🧐
Maar dus nu kopen! Chase those green candles!
Wederom laten inslapen met rubber hamertje en over half uurtje nog een keertje proberen.Skrunsies schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:21:
[...]
Mijn vriendin is net wakker, super chagarijnig... Wordt hier niks gemoond
Kleine correctie in bovenstaande.enomiss schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
Bitcoin lijkt sinds 30 sept op de 4u 10MA vaak support te vinden in deze race naar boven.
Ik gok op 57.8k-58.2k en dan richting ATH.
Onderstaande bedoel ik.
Hoe parabolischer het gaat, hoe lager de MA voor support.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 15-10-2021 11:27 ]
Met de kans op een ATH van Bitcoin, blijf ik mooi even af van de alts af. Vele alts staan op ogenschijnlijke mooie entry's, alleen heb je daar niet veel aan als Bitcoin er vandoor gaat. Vele coins zullen wel stijgen in USDT maar niet in BTC, oftewel je kan dan vaak beter in Bitcoin zitten.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/BwOpSJibHHEmGEKwJphvCd5P.jpg?f=fotoalbum_large)