[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.779 views

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:28

WhySoSerious

Be the change.

Goedemorgen (toekomstige) miljonairs!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:25
heerlijk zo........kijken of we nu dus in 1x door de 60-61 komen. Ik twijfel nu wel wat of ik mijn long nog wat af moet schalen. Had er van de week op 57.5 ff 20% uitgehaald, ding begon idioot groot te worden. Zit nu weer op hetzelfde punt. Misschien nog maar een x 20% eruit halen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:45:
Goedemorgen (toekomstige) miljonairs!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-01 17:44
Le PUMP LE BAGUETTE 🥖

Goeiemorgen :)

$ alias cd='rm -rf'

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 07:08
https://nos.nl/l/2401735

Bullish nieuws voor ETH?

• Pelox
Oke. Wie regelt de bbq?

Zero.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Dank je voor het delen. Hier krijg ik echt rillingen van:
Onderzocht wordt nog hoe zulk digitaal geld zo geprogrammeerd kan worden dat het alleen aan bepaalde zaken kan worden uitgegeven. Zo kan een overheidssubsidie voor wonen of studie in dat geval geprogrammeerd worden om alleen voor het betalen van de huur of collegegeld ingezet te kunnen worden.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Overigens prima wakker worden zo, met die BTC pump. Hoever zitten we onder de ATH?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• baba420
  • Laatst online: 14-01 07:08
troje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:03:
[...]

Dank je voor het delen. Hier krijg ik echt rillingen van:

[...]
Dat stukje ECB is dan weer bullish news voor Bitcoin. Alhoewel, de meeste zijn zo mak geworden in het volgen van de regels. Zo snel die Corona QR omarmt is, zo snel zal de CBDC omarmd worden ben ik bang.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

troje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:05:
Overigens prima wakker worden zo, met die BTC pump. Hoever zitten we onder de ATH?
5K, luie donder.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

We schieten zo in een keer door naar 60,8k ofzo denk ik.

• anti elppa
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:07:
We schieten zo in een keer door naar 60,8k ofzo denk ik.
ja denk ik ook. gewoon 1 grote groene paal op de daily :9~ :9~

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Heb de laatste babes uit album @Verwijderd gedownload. Binnenkort moet hij écht weer werken...

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:47:
heerlijk zo........kijken of we nu dus in 1x door de 60-61 komen. Ik twijfel nu wel wat of ik mijn long nog wat af moet schalen. Had er van de week op 57.5 ff 20% uitgehaald, ding begon idioot groot te worden. Zit nu weer op hetzelfde punt. Misschien nog maar een x 20% eruit halen
Bedenk je ook ff dat het vrijdag is hè... bijna weekend(ip) dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:20:
Heb de laatste babes uit album @Verwijderd gedownload. Binnenkort moet hij écht weer werken...
Zet de 60K maar klaar...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:20:
[...]

Vanavond 69K, terug naar 53K in het weekend in maandag dan op 288K te eindigen vind ik een prima scenario hoor.

• anti elppa
MicroWhale schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:20:
[...]

ja goed punt..........fomo archhhhh

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dat was heerlijk wakker worden vannacht.

Oude mannen kwaaltje, daarna ff PF kijken op telefoon, stomverbaasd erachter komen dat je hardop moon zegt en tevreden verder pitten........

Zelfs de bakkies espresso smaken beter als normaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Ngangatar op 15-10-2021 07:28 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Servor
  • Niet online
Rond de 60K zullen wel aardig wat verkoop ordertjes geraakt worden van de paper hands.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Servor schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:28:
Rond de 60K zullen wel aardig wat verkoop ordertjes geraakt worden van de paper hands.
Ongetwijfeld, al had ik ook meer tegenstand verwacht tussen de 57 en de 59.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Noob waarschuwing.

Als iemand zegt dat je nu btc moet kopen, moet je btc kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVgqPzDl_9WG15qaPwsc1TkkJ3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V1AxiLsq3Bi2X15bdSQST0hy.jpg?f=fotoalbum_large

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:22:
[...]

Vanavond 69K, terug naar 53K in het weekend in maandag dan op 288K te eindigen vind ik een prima scenario hoor.
Scenario: (y) *O*
Waarschijnlijkheid: :Z :w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• anti elppa
Servor schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:28:
60 is op bitstamp iig nog een mini dingetje 107 btc te gaan. Daarna op 61.4 nog een drempel van 290 coins. op finex amper iets van weertsand

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:27:

Oude mannen kwaaltje, daarna ff PF kijken op telefoon, stomverbaasd erachter komen dat je hardop moon zegt en tevreden verder pitten........

Zelfs de bakkies espresso smaken beter als dan normaal.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:29:
Noob waarschuwing.

Als iemand zegt dat je nu btc moet kopen, moet je btc kopen.

[Afbeelding]
Ik snap werkelijk niet dat we die melding in de Binance app nog steeds krijgen, ook al is KYC compleet afgerond etc.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 20:40
Sorry voor de pump. Ik had vannacht voor 500 EUR aan BTC ingekocht.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

's avonds een taalnazi, 's morgens een taalnazi :o

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:30:
[...]

Ik snap werkelijk niet dat we die melding in de Binance app nog steeds krijgen, ook al is KYC compleet afgerond etc.
Ik snap (om veiligheidsredenen) niet dat mensen Binance app op hun telefoon hebben. B)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:32:
[...]

Ik snap (om veiligheidsredenen) niet dat mensen Binance app op hun telefoon hebben. B)
Daar zit ook weer wat in. Zal denk ik ook afhangen van wat je er in hebt zitten, bij mij is dat als noob nog vrij klein. Ik denk en hoop dat de Whales hier daar iets verder in zijn.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooie psychologische BTC aanbieding overigens. Dan moet je toch gewoon inslaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFmfp8Kz7LPIvm_VtOoMUVPu7SA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s8fD7pMvCKkbLxaodvYKIMRK.png?f=fotoalbum_large

Toch veel mooier dan een roestbak op 4 wielen die je daar ook voor kan krijgen? Wat voor schroot heb je nou voor 60k? https://cartelligent.com/...ng-vehicles-around-60000/

[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 15-10-2021 07:40 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
60k vandaag, kan niet anders 🙃

nothing stops this train

• anti elppa
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:39:
60k vandaag, kan niet anders 🙃
op stamp was ie al 60 net :9

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Baas boven baas. Ach, dan hebben we op Nance dat gevoel nog tegoed.

Hopelijk ook op Bitvavo 60K vandaag _/-\o_ oOo

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
60k gaan we vandaag wel breken maar of we hem gaan vasthouden tot zo avond moet ik nog zien. Hoor veel van de instappers om me heen van laatste jaar over uitcashen en ‘deel veilig stellen’ en dat soort dingen praten. De sell pressure zal wel even hoog worden rond dit level. Ik doe uiteraard zoals al 4 jaar gewoon niets, als je hold als we van 60 naar 30 droppen dan nu ook gewoon😊 Let’s go!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

twit schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:43:
60k gaan we vandaag wel breken maar of we hem gaan vasthouden tot zo avond moet ik nog zien. Hoor veel van de instappers om me heen van laatste jaar over uitcashen en ‘deel veilig stellen’ en dat soort dingen praten. De sell pressure zal wel even hoog worden rond dit level. Ik doe uiteraard zoals al 4 jaar gewoon niets, als je hold als we van 60 naar 30 droppen dan nu ook gewoon😊 Let’s go!
Tussen iets zeggen en doen zit nog een wereld van verschil in een bullmarkt hè.

Bron: myself...

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Ik denk dat er meer sell pressure bij 100k is
>:)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI8gItDaTVTaSNCs7TVakgiQzsE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-01 20:50
ETH, BTC en vooral ook Matic hebben het goed gedaan afgelopen nacht

• anti elppa
Intelcore schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:53:
ETH, BTC en vooral ook Matic hebben het goed gedaan afgelopen nacht
hoezo, eth is alleen maar gezakt in stats

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:34:
[...]

Daar zit ook weer wat in. Zal denk ik ook afhangen van wat je er in hebt zitten, bij mij is dat als noob nog vrij klein. Ik denk en hoop dat de Whales hier daar iets verder in zijn.
Mwah, heeft niet zoveel met whale zijn te maken... Ik zie het meer als het slim scheiden van je toegangssleutels. Bankpasje in je portemonee prima. Met alleen dat pasje kunnen ze niet veel. Je hebt ook de pincode nodig. Authenticator op je telefoon is prima, want dan moeten ze nog je wachtwoord weten, etc...

Binance app + een authenticator op dezelfde telefoon.... tsja... dan zeg je eigenlijk tegen degene die je telefoon kan openen (en dat kan gemakkelijker dan je denkt): Alsjeblieft, hier heb je mijn geld. Want ook mail, etc... zijn daarop toegankelijk. Dat is net als de pincode achterop je bankpas zetten.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:54:
[...]

Ugh, fiat peasants.. |:( :+

• Pelox
MicroWhale schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:59:
[...]

Mwah, heeft niet zoveel met whale zijn te maken... Ik zie het meer als het slim scheiden van je toegangssleutels. Bankpasje in je portemonee prima. Met alleen dat pasje kunnen ze niet veel. Je hebt ook de pincode nodig. Authenticator op je telefoon is prima, want dan moeten ze nog je wachtwoord weten, etc...

Binance app + een authenticator op dezelfde telefoon.... tsja... dan zeg je eigenlijk tegen degene die je telefoon kan openen (en dat kan gemakkelijker dan je denkt): Alsjeblieft, hier heb je mijn geld. Want ook mail, etc... zijn daarop toegankelijk. Dat is net als de pincode achterop je bankpas zetten.
Authenticator zou ook een wachtwoord of code moeten hebben.. best raar dat dat niet het geval is.. Of mis ik iets?

Zero.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-01 20:50
https://cryptopotato.com/...-back-at-57k-a-day-later/

Het lijkt erop dat whales onze strategie overnemen, buy high sell low

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Dat die app op je telefoon hebben en ook je authenticator daarop hebben staan hetzelfde is als je pincode op je bankpas schrijven, daar ben ik het niet mee eens. Je pincode op je bankpas is nog veel stommer.

Ik snap als je een beetje wilt traden en niet altijd toegang hebt tot een pc/laptop wel dat je Binance op je telefoon hebt staan, maar je zet me wel aan het denken met je opmerking. Ik heb Bitwarden ook op mijn telefoon, met biometrische toegang, dat is eigenlijk net zoiets als binance en authenticator op je telefoon, alleen dan dat je met Bitwarden bij een heleboel zaken kan.

Ik ga Bitwarden eraf gooien en maar eens kijken of daar een andere, seperate, 2FA optie voor is, die dan dus niet op je telefoon staat.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:05:
[...]

Authenticator zou ook een wachtwoord of code moeten hebben.. best raar dat dat niet het geval is.. Of mis ik iets?
Daar heb ik me ook over zitten verbazen. Ook niet eens een optie inderdaad.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12-2025
YES schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:07:
[...]

Daar heb ik me ook over zitten verbazen. Ook niet eens een optie inderdaad.
Authy heeft die optie wel :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Dan ga ik daar eens naar kijken, thanks!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Darrell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 00:07:

Third-Largest Bitcoin Whale Sold at $56K and Bought Back at $57K a Day Later
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

https://opensea.io/seaart

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Gelukkig is daar yubikey voor als oplossing. Zodra mijn totaal PF over meerdere exchanges een bepaald getal aan tikt gaat die er komen. Moet wel zeggen dat de weg daar naar toe sneller gaat als verwacht.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-01 16:12
Darrell schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 00:07:

Third-Largest Bitcoin Whale Sold at $56K and Bought Back at $57K a Day Later
Ha, wat een amateur. Ik heb eens verkocht voor 12K en teruggekocht op 16K.

Ook al is het daarna over de kop gegaan, die actie doet nog steeds een beetje pijn.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:06:
[...]

Dat die app op je telefoon hebben en ook je authenticator daarop hebben staan hetzelfde is als je pincode op je bankpas schrijven, daar ben ik het niet mee eens. Je pincode op je bankpas is nog veel stommer.
Wat is het verschil dan? Als je binance app, authenticator en je mail op je telefoon hebt kan ik je funds zo wegsluizen. Net als bij die pincode op je bankpas. Sterker nog. Voor dat eerste word ik niet eens opgepakt, voor dat tweede wel. hypothetisch gezien dan hè :D
Ik snap als je een beetje wilt traden en niet altijd toegang hebt tot een pc/laptop wel dat je Binance op je telefoon hebt staan, maar je zet me wel aan het denken met je opmerking. Ik heb Bitwarden ook op mijn telefoon, met biometrische toegang, dat is eigenlijk net zoiets als binance en authenticator op je telefoon, alleen dan dat je met Bitwarden bij een heleboel zaken kan.

Ik ga Bitwarden eraf gooien en maar eens kijken of daar een andere, seperate, 2FA optie voor is, die dan dus niet op je telefoon staat.
Over dit soort dingen loont. Het is uiteindelijk toch je geld dat achter al die beveiliging zit. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 15-10-2021 08:22 ]

• Pelox
Ray_ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:13:
[...]

Ook al is het daarna over de kop gegaan, die actie doet nog steeds een beetje pijn.
De een doet aan sell low, buy high de ander gaat van zijn eth naar landal :9

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:20:
[...]

Wat is het verschil dan? Als je binance app, authenticator en je mail op je telefoon hebt kan ik je funds zo wegsluizen. Net als bij die pincode op je bankpas. Sterker nog. Voor dat eerste word ik niet eens opgepakt, voor dat tweede wel. hypothetisch gezien dan hè :D

[...]

Over dit soort dingen loont. Het is uiteindelijk toch je geld dat achter al die beveiliging zit. d:)b
Een pinpas met daarop genoteerde pincode kan je door fysieke kracht of door een slinkse truc afpakken. Een telefoon ook. Waarmee ben je dan het verst als je die hebt?

Je doet het nu voorkomen alsof elke noob die een keer met zijn vingers je scherm aanraakt de vergrendeling eraf krijgt. Volgens mij kost dat echt wel even wat meer tijd en moeite, als je het al kan. En die tijd is juist kostbaar, omdat je dan eventueel nog de kans krijgt accounts te blokken of passwords/MFA te wijzigen.

Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het prima is om al je spul op één device te houden hoor, maar ik vond de vergelijking te simpel. Alleen draait het daar verder niet echt om natuurlijk, go security!
En het is echt handig dat we hier over dat soort dingen praten want ik denk nu alweer na over hoe ik de boel beter kan regelen d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door YES op 15-10-2021 08:26 ]

• Kol Nedra
[...]

[...]

authenticator gebruiken met een andere telefoon +een ander account (proton-mail adres) een schone mail adres die je alleen voor deze doeleinden gebruikt.

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[...]

Kom gewoon een biertje drinken of zo i.p.v. onze muntjes te hacken, jij ouwe NFT klaverjas set creator, dat past je veel beter.

• enomiss
anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eW2ZLjV-oT7QCMAt0h4zHXAlRi8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/25JxFJN0bZk2DQdPrW9hSHRP.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje
  • Laatst online: 19:57

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:27:

PF kijken op telefoon, stomverbaasd erachter komen dat je hardop moon zegt
Ah, jij hebt ook Nucypher ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:05:
[...]

Authy (voor Android) biedt die optie. @Katseviool was me voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Uncle_Charles op 15-10-2021 08:33 ]

irony > *

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Welnee, ik zeg al moon bij een stijging van 0,2% op de 5 seconde chart.

REKT!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Ray_ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:13:
[...]

Ik gekocht op 5k, paniek verkocht op 3.5k en weer teruggekocht op 7k 8)7
Toch geen moment spijt van gehad terugkijkend en heeeeel veel van geleerd :) :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Uncle_Charles schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:32:
[...]

Authy (voor Android) biedt die optie. @Katseviool was me voor.
Gaf jij ff lekker een reply voor de Katseviool dan ;)

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2025
Wel lekker wakker worden

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 15:05
Mijn twitter vriend Quinten François (Young & Investing) voorspelde vorige week al dat BTC deze vrijdag 60K zou aantikken :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Waah
  • Laatst online: 00:09
[...]

[...]

Binance app moet je toch inloggen? Succes als je het wachtwoord niet weet :+

[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 15-10-2021 08:40 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:37:
Mijn twitter vriend Quinten François (Young & Investing) voorspelde vorige week al dat BTC deze vrijdag 60K zou aantikken :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JrXU1dh0j4pJ7BnxXX3YYzdTlNo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wtg208fAzni07f3jjefXUNNU.jpg?f=user_large
Volgende keer ff tweetje delen hier als ie net geplaatst is hè :+

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 15-10-2021 08:45 ]

• Bushalte
sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:37:
Wat een ziener

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ok, ik ben nog bezig met het lezen van het grote dikke TA handboek maar kom nu een duidelijk teken van ETH tegen waar ik nog niet over heb gelezen, wat verteld dit ons, oh grote Tweaker SC goeroes? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPNiqaTDOKq4To1X5AwjrS2Ohsg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S83WgzmxQIyItcCELg4L2WSr.png?f=fotoalbum_large

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:45:
Ok, ik ben nog bezig met het lezen van het grote dikke TA handboek maar kom nu een duidelijk teken van ETH tegen waar ik nog niet over heb gelezen, wat verteld dit ons, oh grote Tweaker SC goeroes? _/-\o_

[Afbeelding]
dat de derde groene meer volume had dan de andere 3 in dat hokje :P

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 15:05
Ik vind dat hij niet onder doet wat betreft analyses en voorspellingen in vergelijking met PlanB :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:45:
wat verteld dit ons, oh grote Tweaker SC goeroes? _/-\o_

[Afbeelding]
F*ck you and F*ck your ETH! :+

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 15-10-2021 08:47 ]

• Bushalte
sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Ik vind dat hij niet onder doet wat betreft analyses en voorspellingen in vergelijking met PlanB :)
Prima joh, ik ken hem niet.
Ik lul maar wat. Voor mij is de enige echte eindbaas Benjamin Cowen. Als is het maar vanwege zijn stoelen-patroon in zijn kamer. :+

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:47:
Ik vind het knap dat je die long zo lang vast kan houden. Zou het zelf nog niet kunnen. :)

• YES

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Mijn eerdere reactie was natuurlijk flauw, maar wel met een kleine kern van serieusheid. Als hij goed is, deel dan wat vaker wat tweets van hem, zo help je hem misschien nog aan meer volgers. Ik ken hem namelijk ook niet (volg ook helemaal geen crypto social accounts) maar figuren als Cowen, PlanB en zo ken ik puur door dit topic.

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Heb alleen ETH en DOT gekocht.
Zie meer toekomst in Ethereum dan Bitcoin.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Afbeeldingslocatie: https://www.blockchainmuffin.com/meme/2018/09/27/700_and-thats-how-we-started-talking-about-moon-and-lambos.jpg

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/1180/1*M9SZmmhGKOmp0Zd3sukRvQ.png

• BootjeVaren
Area schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:55:
https://gathering.tweaker...ist_messages/2069040/last

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

tomtom901

Moderator General Chat
Vast even op nu.nl gekeken of er al iets staat over Bitcoin zodat alle retail er weer in FOMO'd.Nog niet, misschien als we door de 60k gaan.

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
tomtom901 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:57:
Vast even op nu.nl gekeken of er al iets staat over Bitcoin zodat alle retail er weer in FOMO'd.Nog niet, misschien als we door de 60k gaan.
60k+ misschien wel, maar zal ook niks verbazen dat ze het helemaal niet melden want het nieuws van deze staat doet aan selectieve gestuurde berichtgeving....
of wellicht melden ze het maandag pas...

nothing stops this train

• Kol Nedra
beide ook zeker grote kans voor een mooie toekomst, maar vergeet BTC niet, als BTC met 60% daalt gaan de altjes 85+% 👀

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Nieuwe ATH van BTC komt overal in het nieuws, 60K is alleen een rond getal, geen mijlpaal (op Binance ook niet gehaald op 2 dollar na).

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:03:
[...]

beide ook zeker grote kans voor een mooie toekomst, maar vergeet BTC niet, als BTC met 60% daalt gaan de altjes 85+% 👀
Extra discount dus.

• BootjeVaren
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/11/24/01/1124015ba59f01cc5413c22c039c2cfe.jpg

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-01 17:34
Wow NU Cypher. Hoe dan?

• Kol Nedra
crypto.com vind dat het al gebeurd is 👀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huex7jXYTCeEq0irISAY6vDoVc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tzowVRsHgm4WE7D3XkJZQShv.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• resusaapje
  • Laatst online: 19:57

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:31
JAAAAAAA, dan stop ik met werken :P

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:34
Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:08:
[...]

ik rond 5 uur vanmiddag ook. zou mooi zijn als hij er dan al is.

• Pelox
Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:08:
[...]

Ik heb daar een dot van 7000 usd voor nodig.. :-(

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Vibravis
Als DOT echt SOL gaat flippen dan ren ik in mijn blote reet door de straat haha.

• enomiss
Mensen moeten natuurlijk gewoon polkawallet gebruiken.

Dit is aan de ene kant goed en slecht nieuws...

Een hoop nieuwe investeerders. Voordeel.
Crowdloans zullen enorm snel vol gaan zitten. Nadeel.
Meer investeerders betekent minder rewards per investeerder. Nadeel.
Binance heeft veel pump en dump gebruikers voor snelle gains. Nadeel.
Eigenlijk onvoorspelbaar of dit goed of slecht nieuws is... Ben bang dat veel projecten vanuit de crowdloans nu doodbloeden aan pumps en dumps.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 15-10-2021 09:13 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

zenith schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:48:
[...]

Ik vind het knap dat je die long zo lang vast kan houden. Zou het zelf nog niet kunnen. :)
Ik hou elke dag een long vast...

• Pelox
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:12:
[...]

Ik hou elke dag een long vast...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/343fvotfR1XGwP8uxcBI8nKg81Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vxmYCrNXRLHyqbl1Qe3o8QFc.jpg?f=user_large

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Vibravis schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:11:
Als DOT echt SOL gaat flippen dan ren ik in mijn blote reet door de straat haha.
Was al duidelijk dat SOL niet boven DOT zou staan op termijn.

SOL is een autootje, waar DOT de snelweg is waar de autootjes op rijden. Op Polkadot zal Moonbeam een grote concurrent van Solana (en Cardano, EOS, Tezos e.d.) worden naar verwachting.

Die directe link met Ethereum is goud waard. Langzamerhand gaat dat begrepen worden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 15-10-2021 09:15 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Vibravis
Mooody schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:13:
[...]

Was al duidelijk dat SOL niet boven DOT zou staan op termijn.

SOL is een autootje, waar DOT de snelweg is. Op Polkadot zal Moonbeam een grote concurrent van Solana worden naar verwachting.
Ja dat is de theorie. Veel users zitten er voor de gains en snappen weinig van de onderliggende technieken zoals layers. Dat is wel jammer.

Ik denk nog steeds dat technische kennis nodig is om te kunnen bepalen waar je moet instappen.

• BootjeVaren
zenith schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:48:
[...]

Ik heb ook een long lopen sinds woensdag. Wen je aan. Wordt je wel iedere nacht 5 x wakker en verouder je 10 jaar in een week. Leuk die crypto markt. :D
Pagina: 1 ... 153 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!