"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Airco is zuiniger dan je waarschijnlijk nu denktCrawl NL schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:18:
Lekker bezig met al die airco's....Pump die CO2 maar up![]()
Vroeguuhhh deed je gewoon het raam open met +30 graden.
Watjes
En in de winter kan je er héél goed mee verwarmen. Veel milieuvriendelijker dan gas (je haalt er 3 tot 7x meer warmte mee binnen dan met gas verbranden in een HR-ketel.
Dus pump die CO2 maar
(en je raam open met 30+ graden buiten, dan ben je binnen extra aan het opwarmen of heb je 0 isolatie. Ik weet niet wat ik erger vind....
Edit: ik omschrijf het verkeerd, ik ga het later proberen middels een diagram.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 14-10-2021 15:32 ]
https://opensea.io/seaart
Je zegt het zelf toch al?Helza schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:22:
Met alle binance "restricties" tegenwoordig liep ik gisteren tegen het probleem aan dat ik mijn CC niet kon gebruiken, uiteindelijk heb ik dit via OkEx en AdvCash gedaan.
Maar hoe transferen jullie FIAT van bank naar Binance, en van Binance weer naar FIAT?
AdvCash
Als ik op withdraw klik zie ik de optie wel gewoon.Helza schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:37:
[...]
Ik heb geen AdvCash optie op binance zelf gezien
Heb ook al gebruikt en had binnen een dag het geld.
fiat ----> ideal Bitvavo, dan TRX kopen, vervolgens deze naar Kucoin. dan deze omzetten naar ETH. vervolgens ETH doorsturen naar een privé wallet (gebruik ERC20, hoe meer en hoger de fees des te beter voor de ETH prijs) ---> dan kun je deze weer doorsturen naar Kraken. vervolgens op Kraken zet je ETH om naar USDT. met deze USDT ---> stuur je door naar Binance.Helza schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:22:
Met alle binance "restricties" tegenwoordig liep ik gisteren tegen het probleem aan dat ik mijn CC niet kon gebruiken, uiteindelijk heb ik dit via OkEx en AdvCash gedaan.
Maar hoe transferen jullie FIAT van bank naar Binance, en van Binance weer naar FIAT?
nu heb je USDT op Binance staan 👍
nothing stops this train
Ha en dan zeggen ze dat crypto moeilijk is. Ik snap die mensen nietKol Nedra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
fiat ----> ideal Bitvavo, dan TRX kopen, vervolgens deze naar Kucoin. dan deze omzetten naar ETH. vervolgens ETH doorsturen naar een privé wallet (gebruik ERC20, hoe meer en hoger de fees des te beter voor de ETH prijs) ---> dan kun je deze weer doorsturen naar Kraken. vervolgens op Kraken zet je ETH om naar USDT. met deze USDT ---> stuur je door naar Binance.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En wat kost zo'n grapje wel nietKol Nedra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
fiat ----> ideal Bitvavo, dan TRX kopen, vervolgens deze naar Kucoin. dan deze omzetten naar ETH. vervolgens ETH doorsturen naar een privé wallet (gebruik ERC20, hoe meer en hoger de fees des te beter voor de ETH prijs) ---> dan kun je deze weer doorsturen naar Kraken. vervolgens op Kraken zet je ETH om naar USDT. met deze USDT ---> stuur je door naar Binance.
Een COP van tot wel 7, ben jij een verkoper van airco'sWaah schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Airco is zuiniger dan je waarschijnlijk nu denkt![]()
En in de winter kan je er héél goed mee verwarmen. Veel milieuvriendelijker dan gas (je haalt er 3 tot 7x meer warmte mee binnen dan met gas verbranden in een HR-ketel.
Dus pump die CO2 maar![]()
(en je raam open met 30+ graden buiten, dan ben je binnen extra aan het opwarmen of heb je 0 isolatie. Ik weet niet wat ik erger vind....
Met de huidige koers van de bitcoin maakt de stijging op de energierekening iets minder erg.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik altijd maar denken dat die shitcoin zich bezig hield met supply chain management.
een goede airco heeft nog een COP van 3 bij -7. En een SCOP van 5,1 tot 5,6.Amd RuLuzzz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Een COP van tot wel 7, ben jij een verkoper van airco'sEen COP van 3 tot 4 is iets realistischer
Met de huidige koers van de bitcoin maakt de stijging op de energierekening iets minder erg.
Een Cop van 7 (als het gewoon dit weer is, dus 15 graden buiten) kan prima
Zo gek zijn de getallen niet dus niet
En het ging over de CO2 pump.
én de besparing op energie kan allemaal weer in BTC
De vraag is alleen wat rendabeler is: Nu in Crypto laten staan en hopen dat je op tijd verkoopt, of niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 14-10-2021 15:04 ]
Ik kan me nog ergens voorstellen dat DHL iets wil met de supplychain management. Maar wat ze met NFT's aanmoeten?
Wel een mooie announcement van een announcement
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het valt nog mee, als je naar de afgelopen 7 dagen kijkt komen de meeste alts net uit hun dipje en is BTC nog steeds meer gestegen. Zeker geen alt season praktijken, meer een beetje mee sloffen met BTC.anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:46:
zie al die poepmunten weer de lucht in vliegen......mooi kut allemaal. Nouja oke, zolang het maar niet langer dan 24h is
ja klopt. Oke, BTC, kom op dan, ga maar ff naar 75k aubSluw schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Het valt nog mee, als je naar de afgelopen 7 dagen kijkt komen de meeste alts net uit hun dipje en is BTC nog steeds meer gestegen. Zeker geen alt season praktijken, meer een beetje mee sloffen met BTC.
Meer liquiditeit om bitcoin dadelijk te pompen dan toch?anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:46:
zie al die poepmunten weer de lucht in vliegen......mooi kut allemaal. Nouja oke, zolang het maar niet langer dan 24h is
One of the biggest logistics companies in the world Handshake VeChain
Stay tunedEyes. #NFTs $VET $VTHO
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Sidenotes: Airco verwarming is minder behagelijk maar inderdaad wel efficiënter (dus naast de CV gebruiken is meestal ideal). En die 3 tot 7 keer zakt wel bij lagere temperaturen buiten. Als laatste: het is wel bijvoorbeeld 5x zo efficiënt, maar gas is wel goedkoper dan electriciteit dus de besparing in de portemonnee is niet die '3-7x'. Maar elke cent extra in Crypto telt. Dus gewoon dikkewollentrui.Waah schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Airco is zuiniger dan je waarschijnlijk nu denkt![]()
Dus pump die CO2 maar![]()
[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-10-2021 15:53 ]
was Rond die tijd dat die 2 meisjes in de jungle verdwenen in 2014 In panama.. Tijd vliegt.
Voor je het weet zit je hier ben je 80 jaar oud
[ Voor 73% gewijzigd door A87 op 14-10-2021 16:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
In crypto-termen een eeuwigheid geleden..A87 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:03:
Bizar dat het al weer bijna 60Keks aantikt.. per btc, niet zo lang geleden was zon ding 100 euro.
was Rond die tijd dat die 2 meisjes in de jungle verdwenen in 2014 In panama.. Tijd vliegt.
Voor je het weet zit je hier ben je 80 jaar oud
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ohw heerlijk het gaat over vroegerCrawl NL schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:18:
Lekker bezig met al die airco's....Pump die CO2 maar up![]()
Vroeguuhhh deed je gewoon het raam open met +30 graden.
Watjes
vroegah, toen de polders droog waren en de vrouwen nat.
vroegah waren de mannen van staal en de boten van hout
vroegah zat bier in een houten kratje en moest je zuipen om de kachel aan te houden
vroegah toen je poep nog met een lange oe schreef
vroegah toen jezus nog herman hete
vroegah toen de mist zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten.
vroegah toen bitcoin nog een piramide spel was
vroegah toen condooms nog met een riek geoogst werden
vroegah toen mensen dachten dat bitconnect een puik idee was.
vroegah
ja ik zit erin sinds 2013.......is eigenlijk maar heel kort, zeker vergeleken bij de rest van mijn leven, maar het voelt als een eeuwigheid, alsof tijd in crypto anders is als gewone tijdNeoflexNL schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:06:
[...]
In crypto-termen een eeuwigheid geleden..
en nu toch een officiele listing op liquid ! en onofficieel op XTPelox schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:02:
[...]
De grootste scam ooit. Ik zie mijn eth nooit meer terug.
nee, eerst gaat btc er weer vandoor, ik gok vandaag, maar wellicht morgenKol Nedra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:08:
eerst was het btc en nu eth pamperino......na ETH dus large caps de beurt?
[Afbeelding]
ADA en XRP moon soon!
Er weer vandoor is een ruim begrip, kan ook rekt gaananti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:12:
[...]
nee, eerst gaat btc er weer vandoor, ik gok vandaag, maar wellicht morgen
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
nee gaan voorlopig niet rekt (en daar bedoel ik 15 tot 20% drops mee)PlanR schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:14:
[...]
Er weer vandoor is een ruim begrip, kan ook rekt gaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zou wel homor zijn als eth ooit 60k word, heb het dubbele in eth kwa aantal, dus primaroflexx schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:18:
Flippening in progress?
Ik geloof er uiteraard alleen niet in
Ik zag het.. nu hopen op een exchange waar ik op zit zodat ik ze kan dumpen, moet ik ze wel eerst ontvangen trouwens... heb pas 20%Palindrome schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:10:
[...]
en nu toch een officiele listing op liquid ! en onofficieel op XT
Zero.
zijn ook nog wat samenwerkingen aangekondigd als die hype oppikt is het wellicht waarde ze nog even te bewaren.Pelox schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Ik zag het.. nu hopen op een exchange waar ik op zit zodat ik ze kan dumpen, moet ik ze wel eerst ontvangen trouwens... heb pas 20%
Agree. Denk dat de teller uiterlijk bij 20k wel stopt en ook daar ben ik absoluut niet zeker van eerlijk gezegd.anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
zou wel homor zijn als eth ooit 60k word, heb het dubbele in eth kwa aantal, dus prima
Heel eerlijk, ik denk dat eth deze run niet voorbij de 6k komt. Wat prima is. heb die rommel ergens vorig jaar opgepikt voor 230 dollar per stuk. In sats is nog niet eens echt heel dik. Daar zit ik op 230% ongeveerDeman23 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:37:
[...]
Agree. Denk dat de teller uiterlijk bij 20k wel stopt en ook daar ben ik absoluut niet zeker van eerlijk gezegd.
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 14-10-2021 16:43 ]
Je vergeet er ééntwain4me schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:08:
[...]
Ohw heerlijk het gaat over vroeger
vroegah, toen de polders droog waren en de vrouwen nat.
vroegah waren de mannen van staal en de boten van hout
vroegah zat bier in een houten kratje en moest je zuipen om de kachel aan te houden
vroegah toen je poep nog met een lange oe schreef
vroegah toen jezus nog herman hete
vroegah toen de mist zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten.
vroegah toen bitcoin nog een piramide spel was
vroegah toen condooms nog met een riek geoogst werden
vroegah toen mensen dachten dat bitconnect een puik idee was.
vroegah
vroegah toen de lucht nog schoon was en de sex vies
Ik denk dat het deze run ook nog onder de 5 cijfers voor de komma blijft. Geloof er wel ooit in dat het de 10K voorbij gaat. Niet zozeer deze run. Maar bedragen die bitcoin nu al laat zien of een flippening, No way..anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:40:
[...]
Heel eerlijk, ik denk dat eth deze run niet voorbij de 6k komt. Wat prima is. heb die rommel ergens vorig jaar opgepikt voor 230 dollar per stuk. In sats is nog niet eens echt heel dik. Daar zit ik op 230% ongeveer
helemaal eens. En mocht het wel gebeuren, helemaal primaDeman23 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
Ik denk dat het deze run ook nog onder de 5 cijfers voor de komma blijft. Geloof er wel ooit in dat het de 10K voorbij gaat. Niet zozeer deze run. Maar bedragen die bitcoin nu al laat zien of een flippening, No way..
bij dit bedrag is er sprake van flippening 👀anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
zou wel homor zijn als eth ooit 60k word, heb het dubbele in eth kwa aantal, dus prima
mits btc niet meer stijgt....
nothing stops this train
Zal vast allemaal onzin zijn die partnerships maar ik moet wel hodlen omdat het nog maanden gaat duren voor ik die rommel in mijn wallet krijg.Palindrome schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:36:
[...]
zijn ook nog wat samenwerkingen aangekondigd als die hype oppikt is het wellicht waarde ze nog even te bewaren.
Zero.
ja oke met market gap is dat al veel eerder idd. maar nog steeds weinig kans gok ikKol Nedra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
bij dit bedrag is er sprake van flippening 👀
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 14-10-2021 17:07 ]
Dit is IMO nog lang geen fase 2 (hoop 't niet althans).Kol Nedra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:08:
eerst was het btc en nu eth pamperino......na ETH dus large caps de beurt?
[Afbeelding]
ADA en XRP moon soon!
En er geen sprake is van volume verandering, wat ook het geval isKol Nedra schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
bij dit bedrag is er sprake van flippening 👀
[Afbeelding]
Vind vergelijkingen op market cap eigenlijk altijd een beetje flauw, dan kan je Ripple ook meenemen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja ik denk, ik ga niet weer over market cap beginnen (2 dagen terug al genoeg over gehad)Richh schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:09:
[...]
En er geen sprake is van volume verandering, wat ook het geval is
Vind vergelijkingen op market cap eigenlijk altijd een beetje flauw, dan kan je Ripple ook meenemen
Mij maakt het niet uit wie er wint als de andere er maar in de buurt blijft.
En de flufjes Dot, Link en Solanda doen lekker mee.
Breken klinkt niet positiefanti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:28:
btc hikt nu tegen een lijntje, eens kijken of die zo gaat breken
ik praat nooit over naar beneden, dat weet je toch
Heb net verkocht, hoop dat die weer ff naar beneden gaat. Sorryanti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:28:
btc hikt nu tegen een lijntje, eens kijken of die zo gaat breken
Ik had tijden dat ik shortte. En leuk kunnen pakken. Maar voelt als verraad. Sorry! Zit nu all-in Btc. Gas erop..anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:34:
[...]
ik praat nooit over naar beneden, dat weet je toch
als je daytrade/ scalpt is dit wel mooi gebied om te doen idd. Ik doet dat al een poos niet meer. Ik probeer met mijn longs vooral meer in dagen/ weken te werken. Wat ik wel doe is opschalen of afschalen in mijn long op basis van TAzenith schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:36:
[...]
Heb net verkocht, hoop dat die weer ff naar beneden gaat. Sorry
ja btc shorten heb ik ook maar 1 keer gedaan jaren terug. Voelt gewoon niet okePlanR schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:36:
[...]
Ik had tijden dat ik shortte. En leuk kunnen pakken. Maar voelt als verraad. Sorry! Zit nu all-in Btc. Gas erop..
Als ik dat doe, ga ik met minder btc’s verder.. pakt nooit echt lekker uit.anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:37:
[...]
als je daytrade/ scalpt is dit wel mooi gebied om te doen idd. Ik doet dat al een poos niet meer. Ik probeer met mijn longs vooral meer in dagen/ weken te werken. Wat ik wel doe is opschalen of afschalen in mijn long op basis van TA
Dank voor de tip, ik heb wat wallets kunnen leegtrekken!Ali Baba 1001 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:07:
Weet niet of dit al was voorbijgekomen, maar ik heb net dus 10 van de 20 XRP vanuit mijn wallet kunnen versturen
Zero.
Waarom nog van die lelijke elek. auto's makenTesla heeft al $1 miljard winst door Bitcoin
Tesla maakte eerste miljard winst in tweede kwartaal met verkoop van auto’s
Tesla’s nettowinst uit zijn Bitcoin bezit blijkt net zo hoog te zijn als zijn netto winst van de verkoop van auto’s uit het tweede kwartaal.
Bron: https://newsbit.nl/tesla-...ljard-winst-door-bitcoin/
Dat is toevallig, maar ook weer niet: komt overeen met mijn verwachting zoals eerder geschetst. Het is nu niet de tijd voor Ethereum. Dit geloof ik echt. De voortzetting van deze cyclus is een symptoom en mede afhankelijk van de wereldeconomie met stijgende inflatie en stijgende waardering voor bewezen assets. Het grote nieuwe geld zit hem de komende maanden in hedging vs inflatie. Niet afkomstig van mensen die een gokje willen wagen. Iedereen die wat voorstelt in het wereldje ziet een financiële fiat crisis op de loer liggen. Ik zie het aantal nieuwsberichten en artikelen over een aankomende crisis en blijvende inflatie exponentieel toenemen. In tijden van 'nood' is er geen behoefte aan investeren in niet-bewezen hippe tech. Ik verwacht alleen glorie voor Bitcoin de komende maanden. Het wordt erop of eronder. Of Bitcoin gaat als goud 2.0 functioneren conform Plan B, of Bitcoin gaat (voor langere tijd) ten onder samen met de financiële crisis. Dit wordt de grote test voor Bitcoin. Wanneer doorstaan zal Bitcoin astronomisch in waarde stijgen. Eigenlijk is er geen ander scenario denkbaar momenteel: erop of eronder.Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:38:
Kraken heeft de staking rewards van ETH subtiel verlaagd van 5-7% naar 4-7%. Wordt dit ergens aangekondigd van te voren of dachten ze hun gebruikers hiermee leuk te kunnen verrrassen?
Alle altcoins lopen tegen een plafond op van de market cap in verhouding tot Bitcoin. Ze hebben een hoger plafond nodig boven de vorige ATH van Bitcoin, wat mede voor bevestiging van voortzetting van de bullmarket zorgt. Je ziet dat er nu enkel verschuivingen plaatsvinden in altcoin-land, je moet toevallig in het juiste muntje zitten. Volgens mij stijgt de altcoin market cap in zijn geheel totaal niet de laatste tijd, terwijl Bitcoin de altcoin markt laat bloeden. Komende maanden gaat zich uitwijzen of de market cap van Bitcoin vergroot kan worden. Zolang Bitcoin beweegt is er geen tijd voor altcoins. Als Bitcoin de plan B / goud 2.0 test niet doorstaat zullen veel altcoins compleet rekt gaan. Oftewel, er is geen scenario voor altcoins de komende tijd.
NFA
Je punchline is dus wat we je al de hele tijd aangeven. Het is een andere beveiligingslaag. Namelijk papier VS staal. Dat secret sharing het risico op dooie papiertjes tot een bepaald niveau kan ondervangen doet daar niks aan af. JIJ maakt er van 'shamir is beter'. Je hoeft me niet aardig te vinden maar proberen te begrijpen wat we zeggen is handig voor het gesprek en al helemaal voor wat derden er uit begrijpen mbt beveiliging. Overigens is shamir geen principe maar een implementatie van een principe, multisign is er ook een implementatie van. Het principe is secret sharing. (Waarbij sharing staat voor zowel delen als opdelen)enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Niet mijn woorden, maar eigenlijk wel ja. Na A87 is wel duidelijk dat veel mensen hier zich eerst mogen gaan verdiepen in zaken voordat ze zich in een zinloze discussie gaan mengen die andere mensen in verwarring brengt.
Mocht iemand een beter alternatief voor Shamir weten, sta ik daar helemaal voor open.
Beveiliging is geen onderwerp om meningen over te ventileren. Best practices zijn feiten tot nader ontkracht door een hacker.
Punchline:
Shamir is niet een alternatief voor een andere methode. Shamir is een principe, en kun je vrijwel in alle gevallen, en op vrijwel alle methoden toepassen. Een hardware wallet die Shamir ondersteunt van nature heeft de voorkeur.
Ik hoef om deze niet aardig gevonden te worden. Wat telt is jouw beveiliging.
[ Voor 12% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-10-2021 18:15 ]
De meeste personen waren toch echt allerlei alternatieven aan het opnoemen t.o.v. Shamir. Uit het merendeel van de posts bleek duidelijk dat Shamir niet op die manier begrepen werd.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:08:
[...]
Je punchline is dus wat we je al de hele tijd aangeven. Het is een andere beveiligingslaag. Namelijk papier VS staal. JIJ maakt er van 'shamir is beter'. Je hoeft me niet aardig te vinden maar proberen te begrijpen wat we zeggen is handig voor het gesprek en al helemaal voor wat derden er uit begrijpen mbt beveiliging. Overigens is shamir geen principe maar een implementatie van een principe, multisign is er ook een implementatie van. Het principe is secret sharing. (Waarbij sharing staat voor zowel delen als opdelen)
Shamir > staal: Want je kan altijd een overtreffende trap met Shamir bedenken. De winst met staal loopt statistisch altijd achter t.o.v. de overtreffende trap met Shamir. Het 'object' an sich, waar je het 'principe' op toepast is minder relevant. Het is de verkeerde focus op statistische winst. In Shamir zit de paramater 'tijd'. Zo gebeuren er zelden meerdere zeldzame dingen tegelijk. Dus er is tussendoor altijd een mogelijkheid om een papiertje te vervangen. Daarmee zeg ik niet dat staal per definitie slechter is, het voegt op een gegeven moment statistisch wenig tot niets toe als je Shamir goed toepast. Daarnaast blijft een seed op fancy staal makkelijk te identificeren, wat juist negatief kan uitpakken. Voor de euro's die je uitgeeft aan staal kun je bijvoorbeeld beter een externe kluis huren wat direct uitvoering is van het Shamir principe.
Secret sharing heeft met personen te maken, Shamir kun je ook toepassen zonder andere mensen erbij te betrekken. Wat het juiste woord ervoor is, principe of iets anders is niet zo interessant...
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 14-10-2021 18:34 ]
Eens. Shamir goed toepassen is niet eenvoudig. Ten eerste moet je het goed begrijpen voordat je het goed kunt toepassen. Je moet het heel goed uitdenken. Maar mits goed toegepast: superieur.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:27:
De overtreffende trap met shamir kan in de praktijk ook negatieve kanten hebben. Daar ga je aan voorbij in je 'statistiek'. Theorieën en een perfect world daar wonen we niet in.
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 14-10-2021 18:31 ]
En bij dat goed toepassen en uitdenken hoort dus ook deugdelijk materiaal of juist expres materiaal met een voorspelbare kortere tijd waarin het zal vergaan (wat ook ligt aan hoe en waar je ze bewaard) gebruiken voor opslag van de secret shares en of deugdelijke controles en roulatie. Er is geen one size fits all en dus ook zeker niet 'meer shares is beter dan stalen shares'.enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:28:
[...]
Eens. Shamir goed toepassen is niet eenvoudig. Ten eerste moet je het goed begrijpen voor je het goed kunt toepassen. Je met het heel goed uitdenken. Maar mits goed toegepast: superieur.
[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-10-2021 18:36 ]
Dit bericht zegt van wel, maar datum en bron zijn onduidelijk.
https://coin.fyi/news/vec...rtnership-with-dhl-9ncj5t
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Oftwel; all-in zijn gegaan op de absolute bodem en al lang en breed in je dikke lambo rijden met pure boliviaanse en 10k escortjes, terwijl de nerds nog kibbelen over de veiligste manier van seeds bewaren.
Terwijl jij je seed in die escortjes blaft...Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:40:
Stalen ballen kom je het verst mee heb ik gehoord.
Oftwel; all-in zijn gegaan op de absolute bodem en al lang en breed in je dikke lambo rijden met pure boliviaanse en 10k escortjes, terwijl de nerds nog kibbelen over de veiligste manier van seeds bewaren.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Ik vis achter beide netten. Geen stalen ballen maar ook geen verstand van beveiliging.Ronald.42 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:43:
[...]
Terwijl jij je seed in die escortjes blaft...
Wel nerd, kan niks.
Maatschappelijk rekt.
Ronald.42 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:43:
[...]
Terwijl jij je seed in die escortjes blaft...
Zero.
Meh, MTO was ook best vies...Pelox schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:02:
[...]
De grootste scam ooit. Ik zie mijn eth nooit meer terug.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
volgens mij heb je 2 mijlpalen nog niet gehaald.
Uitkeringstrekker en Scootmobiel.
Verwijderd
Je moet ook doelen houden.twain4me schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:57:
[...]
volgens mij heb je 2 mijlpalen nog niet gehaald.
Uitkeringstrekker en Scootmobiel.
Asap, ik moet even via bitvavo en kraken alle fiat naar Binance versturen.roflexx schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:38:
Waar blijft die btc pump?
Een sprookjesprins die kritiek geeft
Als die volle idioot musk een raket de lucht in stuurt van zijn doge winsten moet hij dat lekker zelf weten volgens mij. Als ik zoveel winst met een meme shitcoin zou pakken stuur ik ook direct een raket de lucht in!
Ja er zijn genoeg problemen prins. 1 van deze problemen is dat er nog veel te veel mensen in sprookjes geloven. En er zijn heel wat sprookjes op deze aarde.
Ps. We gaan rekt.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 14-10-2021 19:02 ]
Zero.
Verwijderd
Lekker uit je ivoren toren goed hard deugen en roeptoeteren.Pelox schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:59:
https://nos.nl/artikel/24...op-problemen-van-de-aarde
Een sprookjesprins die kritiek geeft![]()
Als die volle idioot musk een raket de lucht in stuurt van zijn doge winsten moet hij dat lekker zelf weten volgens mij. Als ik zoveel winst met een meme shitcoin zou pakken stuur ik ook direct een raket de lucht in!
Ja er zijn genoeg problemen prins. 1 van deze problemen is dat er nog veel te veel mensen in sprookjes geloven. En er zijn heel wat sprookjes op deze aarde.
Ps. We gaan rekt.
Wat een leven.
Ik lig al 18 jaar voor hetzelfde gat gun me wat fantasie
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Maar ondertussen wel janken als zijn kaviaar een halve graden celcius te koud wordt geserveerd door het hofmeisje.GioStyle schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:05:
Wat een droeftoeter is dat. Lekker je adelijke titel gebruiken om commercieel te gaan. Blijkbaar valt dat wel onder 'deugen'.
Klein beetje ETH aangehouden in ETH2.0 staking.
SOL en ADA ingeruild voor DOT.
BNB houd ik aan ivm cashback en launchpads.
Moet nog 2 shitcoins kwijt op Binance.
Ik wil met een overzichtelijk portfolio met het gewicht op Bitcoin de komende tijd ingaan zodat ik snel kan handelen. DOT staking rente en crowdloans is de rede waarom ik enkel deze altcoin naast BNB aanhoud.
[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 14-10-2021 19:25 ]
Dat de wifi de free HotSpot is voor de hele buurt?DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:34:
[...]
Noem je jouw vrouw "de Wifi" dan?
Wat zeg je dan als iemand vraagt of hij op 'de wifi' mag?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
200 tot 250K?anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:41:
[...]
Komt echt wel een bear. Alleen gaat ie niet zo diep zijn als vorige keren. Stel we halen de 200 a 250k, dan komt er wel bodem van 40 a 50k achteraan.
En ik maar denken dat jij bullish was....
FTFYVerwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Maar ondertussen wel janken als zijn kaviaar een halve graden celcius te koud wordt geserveerd door het global warming
enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:14:
Ik heb dus alle DOT verkocht tegen BTC.
Klein beetje ETH aangehouden.
SOL en ADA verkocht tegen DOT.
BNB houd ik aan ivm cashback.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kom je tegen als je met een telraampje je pf op orde brengt.
Lol, soortgelijke acties hier.enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:14:
Ik heb dus alle DOT ingeruild voor BTC.
Klein beetje ETH aangehouden in ETH2.0 staking.
SOL en ADA ingeruild voor DOT.
BNB houd ik aan ivm cashback en launchpads.
Ik wil met een overzichtelijk portfolio met het gewicht op Bitcoin de komende tijd ingaan zodat ik snel kan handelen. DOT staking rente en crowdloans is de rede waarom ik enkel deze altcoin naast BNB aanhoud.
Heb nu nog BTC, ETH om vast te houden voorlopig. Vandaagwas er weer een alt die zijn sellorder heeft gehit en in BTC is verdwenen tijdens het werk.
Daarnaast nog een weekje DOT, CELR en SHIB in staking. DOT even over denken hoeveel er in BTC zal gaan, CELR gaat er volledig in.
Dan ook nog een Fluf LINK en wat BNB voor cashback en Launchpad goodies.
Oh en wat KSM op Kraken.
Dat zijn nog maar 8 muntjes, gaat de goede kant op qua overzichtelijkheid.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 14-10-2021 19:29 ]
Oke oke, 400 danNgangatar schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:16:
[...]
200 tot 250K?
En ik maar denken dat jij bullish was....
We gingen toch tot de dollar voor CELR mien jong wat is dit nou 😜Ngangatar schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:29:
[...]
Lol, soortgelijke acties hier.
Heb nu nog BTC, ETH om vast te houden voorlopig. Vandaagwas er weer een alt die zijn sellorder heeft gehit en in BTC is verdwenen tijdens het werk.
Daarnaast nog een weekje DOT, CELR en SHIB in staking. DOT even over denken hoeveel er in BTC zal gaan, CELR gaat er volledig in.
Dan ook nog een Fluf LINK en wat BNB voor cashback en Launchpad goodies.
Oh en wat KSM op Kraken.
Dat zijn nog maar 8 muntjes, gaat de goede kant op qua overzichtelijkheid.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Daar staat ie over een week toch ook?Vis schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:33:
[...]
We gingen toch tot de dollar voor CELR mien jong wat is dit nou 😜
Nu ADA en SOL nog even de lucht in.
Hoe meer ETH er voor ETH 2.0 wordt gestaked hoe lager de rewards per staked ETH worden. De rewards komen nu alleen nog mag voort uit de block rewards van de beacon chain. De beacon chain is de PoS chain waar jouw ETH staat gestaked. Wanneer mainnet en de beacon chain worden samengevoegd (de merge) zullen de rewards weer toenemen, want dan gaan de fees niet meer naar de miners maar naar de validators (stakers). Schattingen lopen uiteen van 8% tot 20%.Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:38:
Kraken heeft de staking rewards van ETH subtiel verlaagd van 5-7% naar 4-7%. Wordt dit ergens aangekondigd van te voren of dachten ze hun gebruikers hiermee leuk te kunnen verrrassen?
You wanted Swaps. 🔄 We’re building Swaps.
— Celsius (@CelsiusNetwork) 14 oktober 2021
🔜 Soon you can choose the coin that works for you with zero fees and instant order executions. Yeah… you read that right. #CelsiusSwaps pic.twitter.com/uIFwieCcRA
Heb daar 'veel' ETH staan, maar kost toch altijd een berg fee om het daar te krijgen. Dat gaat dus goedkoper worden straks
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Z66f7ZAVeSt6LqI01ITu9Xjd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JmZtrZoskSU8jXNy6qE6CMsr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V6stBvSPnKAaXVybZB6S819D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7d86EqDqPRb9PzeynVRAkwPl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FXY4JfltbvxKHwuZIqRrCXZE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E1MLYZdUpPCVfLgJaIDWtdR6.jpg?f=fotoalbum_large)