[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.785 views

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
jvel92 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:26:
[...]

Ik geloof dat @knakworst bedoelt dat als je nu nog geen bag met DOT hebt, is dit nu niet het juiste moment om alsnog in te stappen en daar heeft hij een goed punt.

Heb je al wel een bag met DOT, dan ben ik het het met je eens dat je vooral moet blijven zitten.
Of je gaat DOT gebruiken waar het eigenlijk voor nodig is namelijk het funden van een parachain project (vanaf november).
Dan gebruik je het gewoon als geld en je krijgt dividend uit het project in de vorm van de project token en die zou min of meer je DOT moeten compenseren. De DOT, je geld dus krijg je na bv 2 jaar terug.
Hopelijk heb je dan dubbel lol, de project token die meer waard is en de DOT die meer waard is.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:58
Hier worden vandaag de eerste cryptowinsten verzilverd.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQ4Dp45pnE0MgTDIZJjSbvTpWfk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAyM4AOreoVWXHNBTx3DT2Em.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker aangenaam thuiswerken (totdat we FIRE zijn natuurlijk)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:06
DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:46:
Hier worden vandaag de eerste cryptowinsten verzilverd.[Afbeelding]

Lekker!!!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
roflexx schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:48:
[Afbeelding]

Kwam dit tegen op reddit. Iets om
Je zorgen over te maken?
Deze post gaat in op drie losstaande potentiële bedreigingen en probeert deze op een al te ambitieuze manier aan elkaar te knopen, met de bedoeling tot een soort apocalyptische climax te komen die niet alleen crypto, maar ook heel China en de gehele wereldeconomie de vernietiging helpt.

Tuurlijk ligt Binance onder een vergrootglas - kijk eens naar het succes dat ze hebben geboekt. Dat zorgt er gelukkig ook voor dat ze er alles aan doen om goed mee te werken - ze zijn nu zelfs van plan kantoren in Europa te openen. Alles voor de handreiking. CZ heeft zó veel geld dat goede PR & legal teams van net wat andere huize komen dan in de tijd van de gemiddelde CEX in 2016. Het is geen toeval dat Binance z'n futures activiteiten heeft stopgezet in een groot aantal landen, dat de UK Binance daarvoor op de vingers heeft getikt en dat de DNB een "waarschuwing" op hun site zette onlangs. Tot op heden reageert Binance prima op dit soort dingen. Hoort erbij. Coinbase wordt ook door de SEC aangevallen en dat gaat een stuk minder diplomatiek.

Tether FUD gekoppeld aan China is nooit bewezen. Ja, men weet nog steeds niet waar de backing van Tethers vandaan komen, maar om dan te claimen dat het grotendeels uit malafide Chinese partijen komt, tja.

Tot slot: een default van China is vrij lachwekkend. Een default van de VS is aannemelijker, maar ook dat zal niet gebeuren (iets met too big to fail). Overigens betekent een default van China automatisch een default van de VS, neem eens een kijkje inzake welke landen hoofdsponsor zijn van de Amerikaanse schuldenberg (yes, je hebt het goed geraden.)
Neemt niet weg dat er een concentratierisico is van Binance en Tethers, maar de post verzuimt in te gaan op hoe die twee met elkaar samenhangen.

U werkt in Bali? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jedi_Pimp op 14-10-2021 11:55 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Dot moontje?

UberLurker Departement #GG.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024

Mooi! ik kan letterlijk een blikje energie drank en een frikandel broodje kopen van mijn gainz.

• DaWayne
Wowhead schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Mooi! ik kan letterlijk een blikje energie drank en een frikandel broodje kopen van mijn gainz.
hehe, de 2e die wordt opgehangen vandaag komt ook gewoon uit ouwerwetse stonks.

Verwijderd

Nu we het toch over shitcoins hebben:

Weekly chart RVN/USDT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w4tf297RU_RwxRAyu5zB2UnPcPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2zivEbt2geW3Es5pzXQGG6Dd.jpg?f=fotoalbum_large

Support/resistance tussen 2 MA lijnen op de weekly.

Mocht de MA7 gebroken worden kan hij wel weer eens gaan rennen. Ik houd hem in de gaten met een schuin oog, misschien een mooie trade op te pakken binnenkort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qyGJ7ISlTdomF1Gh56A9DDyy2kk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yjb945ArK2tJ32QLOL7pa7u9.gif?f=user_large

Geen fiancieel advies natuurlijk. Zoals je kunt zien is de screenshot gemaakt met mijn telefoon, staan de candle inputs niet op open maar close waardoor de MA levels ietwat afwijken (niet te wijzigen in de app) en dat is toch wel een enorme red flag. Dikke trader retard. Mobile ape. Noob at work.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:31:
[...]

Als je strategie "stacking sats" is dan wel. Anders niet.
Mijn strategie is 'rijk worden'.

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

Klinkt als een doordachte strategie.

Misschien ook maar eens proberen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/paM0NlG5nWcPrQaRdDw9PxUkWFU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9s7dMuYaOxBfLHrzQGRIGXfr.png?f=user_large

Loool! Nee kan natuurlijk niet te maken hebben met de miljarden geprinte fiat en het negeren van de uit de hand lopende inflatie.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:15
Stokstaart schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:07:
[Afbeelding]

Loool! Nee kan natuurlijk niet te maken hebben met de miljarden geprinte fiat en het negeren van de uit de hand lopende inflatie.
kwam hier van de week ook al langs. pamp ieeet!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

[Afbeelding]

De wereld is momenteel een knetterleip zooitje, op zijn zachtst gezegd.

Maar wat doe je eraan als voltallig lid van het doorsnee klootjesvolk?

Vrij weinig in mijn optiek. Gewoon maar eens aankijken wat de boomers aan de top van de financiële voedselketen van de kliekjes financieel welzijn gaan bakken.

Hopen dat het bedrijf waar je werkt voorlopig niet omvalt en dat het gas geen 5 euro de kuub kost voordat je energie contract verloopt en het HR houtkacheltje staat te branden.

En ondertussen wat hopium in je pijp en shitcoins traden tegen dubieuze stablecoins.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/83995148/why-didnt-i-think-of-that.jpg

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:17:
[...]

De wereld is momenteel een knetterleip zooitje, op zijn zachtst gezegd.

Maar wat doe je eraan als voltallig lid van het doorsnee klootjesvolk?

Vrij weinig in mijn optiek. Gewoon maar eens aankijken wat de boomers aan de top van de financiële voedselketen van de kliekjes financieel welzijn gaan bakken.

Hopen dat het bedrijf waar je werkt voorlopig niet omvalt en dat het gas geen 5 euro de kuub kost voordat je energie contract verloopt en het HR houtkacheltje staat te branden.

En ondertussen wat hopium in je pijp en shitcoins traden tegen dubieuze stablecoins.
er is toch helemaal geen inflatie?
Ik kocht vorige week osb platen die zijn 100% duurder geworden sinds mei :+

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ondanks DOT fan en dat ik mee wil doen aan de crowdloans, net al mijn DOT in BTC omgezet. Ik vind de pump na de aankondiging niet overtuigend genoeg. Er is duidelijk te zien dat DOT gewoon wacht op Bitcoin. DOT liep al achter qua prijs, dus deze pump was eigenlijk niet zo groot als ik verwacht had. DOT had al lang op deze prijs moeten zitten. Met deze aankondiging had DOT direct naar ATH gemogen. De diehards die crowdloan willen joinen hebben al lang DOT ingekocht, want het is een redelijk nerd-project. Dus DOT gaat naar mijn verwachting niet tegen de stroom van Bitcoin pumpen.

Aangezien Bitcoin op een cruciaal punt zit wil ik geen risico lopen en wil ik in Bitcoin zitten. Voor elke serieuze beweging omhoog of omlaag trekt Bitcoin DOT gewoon leeg.

Ik ga wel nog proberen terug te komen in DOT. Wellicht verkoop ik ADA en SOL na een pumpje. Ik verwacht sowieso het meeste van DOT, pas nadat Bitcoin ATH voorbij is. En dan kan ik DOT wel voordeliger terug kopen.

https://opensea.io/seaart

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:39

Louw Post

Cerenas

twain4me schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:24:
[...]

er is toch helemaal geen inflatie?
Ik kocht vorige week osb platen die zijn 100% duurder geworden sinds mei :+
Dat komt door de chip tekorten. 8)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Louw Post schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

Dat komt door de chip tekorten. 8)
wat te denken van de tekorten van vrachtwagenchaufeurs?

tegenvallenende aardappeloost gaat immers ook niet in de koude kleren zitten.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
[Afbeelding]

Mening van een medewerker, niet van The Bank of England.

Edit:

Sir Jonathan Stephen Cunliffe, CB is a senior British civil servant, currently serving as Deputy Governor of the Bank of England for Financial Stability.

His Royal medewerker om alles lekker normaal te houden en nooit iets te veranderen en de lower people lekker de risico's the laten dragen van de royal elite. God save the queen!

[ Voor 43% gewijzigd door Sluw op 14-10-2021 12:40 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RpKP0EHy41Uu21pz1zzOyx2Pks=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCza641hx8zvLQGtR9R6lMXS.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• enomiss
enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:25:
Ondanks DOT fan en dat ik mee wil doen aan de crowdloans, net al mijn DOT in BTC omgezet. Ik vind de pump na de aankondiging niet overtuigend genoeg. Er is duidelijk te zien dat DOT gewoon wacht op Bitcoin. DOT liep al achter qua prijs, dus deze pump was eigenlijk niet zo groot als ik verwacht had. DOT had al lang op deze prijs moeten zitten. Met deze aankondiging had DOT direct naar ATH gemogen. De diehards die crowdloan willen joinen hebben al lang DOT ingekocht, want het is een redelijk nerd-project. Dus DOT gaat naar mijn verwachting niet tegen de stroom van Bitcoin pumpen.

Aangezien Bitcoin op een cruciaal punt zit wil ik geen risico lopen en wil ik in Bitcoin zitten. Voor elke serieuze beweging omhoog of omlaag trekt Bitcoin DOT gewoon leeg.

Ik ga wel nog proberen terug te komen in DOT. Wellicht verkoop ik ADA en SOL na een pumpje. Ik verwacht sowieso het meeste van DOT, pas nadat Bitcoin ATH voorbij is. En dan kan ik DOT wel voordeliger terug kopen.
Daarnaast speelt mijn visie op de wereld economie mee. De wereld gaat nog wat meemaken tussen nu en de komende jaren. Met de huidige inflatie, het gegeven dat goud een loopje neemt, zie ik op korte termijn meer toekomst in cryptoassets (Bitcoin) ipv cryptocurrencies (al het andere). Ik gok erop dat goud laat zien welke kant het opgaat, en dat Bitcoin volgt. Je ziet ook dat Ethereum nu helemaal niks laat zien. Er is even geen behoefte aan deze techniek, sowieso nog niet volwassen, alle pumps zijn fake, er wordt enkel geschoven tussen Bitcoin en altcoins. Eerst moet de cryptoasset Bitcoin gevuld worden en moet de marketcap van Bitcoin flink omhoog. Dit is de funding bag voor alle andere coins. Tot die tijd schuift het geld enkel heen en weer in zit je in een nutteloze strijd. Een altcoin vastzetten voor lange tijd is op dit moment een zeer groot risico. Bitcoin moet echt voorbij ATH voordat ik besluit deel te nemen aan de crowdloans. Ook zie ik toekomstige regelgeving gunstiger voor cryptoassets dan voor cryptocurrencies. Dit zie je sowieso al in Amerikaanse wetgeving. 2022 wordt het jaar van Bitcoin. Erop of eronder. De financiële fiat crisis gaat het uitwijzen. Als Bitcoin slaagt dan krijgen altcoins daarna een kans. Stablecoins zullen sowieso heftig aangepakt worden.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 14-10-2021 12:50 ]

Verwijderd

enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Daarnaast speelt mijn visie op de wereld economie mee. De wereld gaat nog wat meemaken tussen nu en de komende jaren. Met de huidige inflatie, het gegeven dat goud een loopje neemt, zie ik op korte termijn meer toekomst in cryptoassets (Bitcoin) ipv cryptocurrencies (al het andere). Ik gok erop dat goud laat zien welke kant het opgaat, en dat Bitcoin volgt. Je ziet ook dat Ethereum nu helemaal niks laat zien. Er is even geen behoefte aan deze techniek, sowieso nog niet volwassen, alle pumps zijn fake, er wordt enkel geschoven tussen Bitcoin en altcoins. Eerst moet de cryptoasset Bitcoin gevuld worden en moet de marketcap van Bitcoin flink omhoog. Dit is de funding bag voor alle andere coins. Tot die tijd schuift het geld enkel heen en weer in zit je in een nutteloze strijd. Een altcoin vastzetten voor lange tijd is op dit moment een zeer groot risico. Bitcoin moet echt voorbij ATH voordat ik besluit deel te nemen aan de crowdloans. Ook zie ik toekomstige regelgeving gunstiger voor cryptoassets dan voor cryptocurrencies. Dit zie je sowieso al in Amerikaanse wetgeving.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/teJF9KeluhPAGAWpq-kTn2HM_60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8U7U63BgdCAJtrJt6WbpZtW.jpg?f=fotoalbum_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:34

YES

Moderator General Chat
[...]

Daarnaast speelt mijn visie op de wereld economie mee. De wereld gaat nog wat meemaken tussen nu en de komende jaren. Met de huidige inflatie, het gegeven dat goud een loopje neemt, zie ik op korte termijn meer toekomst in cryptoassets (Bitcoin) ipv cryptocurrencies (al het andere). Ik gok erop dat goud laat zien welke kant het opgaat, en dat Bitcoin volgt. Je ziet ook dat Ethereum nu helemaal niks laat zien. Er is even geen behoefte aan deze techniek, sowieso nog niet volwassen, alle pumps zijn fake, er wordt enkel geschoven tussen Bitcoin en altcoins. Eerst moet de cryptoasset Bitcoin gevuld worden en moet de marketcap van Bitcoin flink omhoog. dit is de funding bad voor alle andere coins. Tot die tijd schuift het geld enkel heen en weer in zit je in een nutteloze strijd. Een altcoin vastzetten voor lange tijd is op dit moment een zeer groot risico. Bitcoin moet echt voorbij ATH voordat ik besluit deel te nemen aan de crowdloans. Ook zie ik toekomstige regelgeving gunstiger voor cryptoassets dan voor cryptocurrencies. Dit zie je sowieso al in Amerikaanse wetgeving.
Je post echt goede inhoudelijke stukken, complimenten! d:)b

Bij je opmerking over DOT vraag ik me nog wel wat af. Over wat voor termijn heb je het ongeveer, voor je wat met crowdloans/DOT gaat doen? Want de ATH is momenteel niet super ver weg voor Bitcoin, al hebben we nog wel even te gaan, natuurlijk. Of bedoel je met ATH dat je pas een tijd nadat een nieuwe ATH gezet is en de alts weer wat lucht krijgen, je pas weer wat met alts gaat doen?

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:35

BeyondThunder

Lost Lightning

• enomiss
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Je post echt goede inhoudelijke stukken, complimenten! d:)b

Bij je opmerking over DOT vraag ik me nog wel wat af. Over wat voor termijn heb je het ongeveer, voor je wat met crowdloans/DOT gaat doen? Want de ATH is momenteel niet super ver weg voor Bitcoin, al hebben we nog wel even te gaan, natuurlijk. Of bedoel je met ATH dat je pas een tijd nadat een nieuwe ATH gezet is en de alts weer wat lucht krijgen, je pas weer wat met alts gaat doen?
Dankje. Ik bedoel dat ik Bitcoin overtuigend voorbij zijn vorige ATH wil zien gaan. Een definitieve bevestiging dat de bullrun nog wat moois in petto heeft. Hier is nog even tijd voor tov wanneer de crowdloans beginnen. Dus daar hoop ik op. Als dat niet lukt voor Bitcoin, is deelname aan crowdloans waarschijnlijk niet verstandig.

Daarnaast realiseer ik me steeds meer dat ik nu nog Bitcoin kan binnen harken voor een redelijke prijs. Als Bitcoin straks 3 ton of 1 miljoen waard is, probeer dan nog maar eens je streefdoel aan Bitcoins/sats te bereiken. Dan sla je je voor je kop met je altcoins. Uiteindelijk is Bitcoin de enige coin die de potentie heeft om astronomisch naar de maan te gaan op korte tot middellange termijn. Het heeft de sterkste lobby en zal daarom de gunstigste wet- en regelgeving krijgen.

Ook blijft DOT afhankelijk van Ethereum. Daar is ook bevestiging nodig voor verdere pump van DOT.

DOT is afhankelijk van Bitcoin wbt prijsvorming.
DOT is afhankelijk van Ethereum wbt relevantie.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 14-10-2021 13:04 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Dankje. Ik bedoel dat ik Bitcoin overtuigend voorbij zijn vorige ATH wil zien gaan. Een definitieve bevestiging dat de bullrun nog wat moois in petto heeft. Hier is nog even tijd voor tov wanneer de crowdloans beginnen. Dus daar hoop ik op. Als dat niet lukt voor Bitcoin, is deelname aan crowdloans waarschijnlijk niet verstandig.

Daarnaast realiseer ik me steeds meer dat ik nu nog Bitcoin kan binnen harken voor een redelijke prijs. Als Bitcoin straks 3 ton of 1 miljoen waard is, probeer dan nog maar eens je streefdoel aan Bitcoin/sats te bereiken. Dan sla je je voor je kop met je altcoins. Uiteindelijk is Bitcoin de enige coin die de potentie heeft om astronomisch naar de maan te gaan op korte tot middellange termijn. Het heeft de sterkste lobby en zal daarom de gunstigste wet- en regelgeving krijgen.
Ja dan begreep ik je goed :) Ik heb KSM al in crowdloans gestoken dus die staan al een tijd vast en ik ga wel meemaken hoe die er voor staan als ze vrij komen, zal waarschijnlijk in de bear market zijn dus ik reken op dik in de min ;)

DOT heb ik ook nog maar daar twijfel ik over. Ze zijn in sats mooi gestegen gisteren en nu gestabiliseerd. Als er nog een mooi alt season aan komt verwacht ik dat niet nu al dus ergens is het wel aantrekkelijk om ze weer om te zetten naar BTC. Sats verzamelen is toch ook mijn doel uiteindelijk..

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik hoop maar dat ie crypto niet net zo 'accepteert' als hij de oppositie in zijn land accepteert ;)

• enomiss
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Ja dan begreep ik je goed :) Ik heb KSM al in crowdloans gestoken dus die staan al een tijd vast en ik ga wel meemaken hoe die er voor staan als ze vrij komen, zal waarschijnlijk in de bear market zijn dus ik reken op dik in de min ;)

DOT heb ik ook nog maar daar twijfel ik over. Ze zijn in sats mooi gestegen gisteren en nu gestabiliseerd. Als er nog een mooi alt season aan komt verwacht ik dat niet nu al dus ergens is het wel aantrekkelijk om ze weer om te zetten naar BTC. Sats verzamelen is toch ook mijn doel uiteindelijk..
Heb nog wat toegevoegd aan mijn post.
Voordeel van KSM crowdloan is dat je dadelijk al een deel van je rewards krijgt. Deze kun je nog net op tijd verkopen waarschijnlijk. De rewards van DOT liggen echt in periode die nog onzekerder is.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Oh jee.... Zijn wij dan toch de slechterikken met Bitcoin?
Als putin het met ons eens is.....

[YouTube: Are We The Baddies? - The German Soldiers]

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:06:
[...]

Heb nog wat toegevoegd aan mijn post.
Voordeel van KSM crowdloan is dat je dadelijk al een deel van je rewards krijgt. Deze kun je nog net op tijd verkopen waarschijnlijk. De rewards van DOT liggen echt in periode die nog onzekerder is.
KSM crowdloan heb ik ook gedaan in het kader van meemaken en ondervinden hoe zoiets gaat. Ik heb wel vertrouwen in dat DOT/KSM een bear doorkomen en wellicht daarna ook gewoon flink toenemen in waarde maar die garantie is er nooit. Dus ik heb er voor nu wel even genoeg in zitten, wellicht tijdens de bear market nog eens iets mee doen.
Maar met het oog op hopelijk een voortzetting van de bullrun en pas later eventueel nog een alt season, heeft het nu niet direct zin om mijn DOT aan te houden vrees ik. Vanmiddag of vanavond ga ik nog maar eens kijken of er nog iets van te verwachten valt de komende tijd, of dat ik het beter om kan zetten in sats :)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 06:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8hQ49GqR5NcVWPXtnrfALOynzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVdSHDvokwixTprXyLQWBHql.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• elektriekert
[...]

Hoeveel parkieten ga je er van kopen?

• Waah

Dat staat hier ook nog op het lijstje, met hetzelfde soort geld betaald ook :+

Maar wat, welke, waarom is nog de vraag. Willen ook verwarmen, er is zóveel keus, met zóveel uitzonderingen en zo weinig harde cijfers.

Dus lurk nog ff in het lucht/lucht en lucht/water topic :+

Mijn ultra-uber-shitcoin hondje staat sinds gisteren op x4 netto. Nog 2x vanaf hier, en dan kan ik elke kamer voorzien van airco-units :+
Al moet ik eerst nog ff wat verlies wegpoetsen... Maar dat is nu al goedgemaakt

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 14-10-2021 13:21 ]

• enomiss
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

KSM crowdloan heb ik ook gedaan in het kader van meemaken en ondervinden hoe zoiets gaat. Ik heb wel vertrouwen in dat DOT/KSM een bear doorkomen en wellicht daarna ook gewoon flink toenemen in waarde maar die garantie is er nooit. Dus ik heb er voor nu wel even genoeg in zitten, wellicht tijdens de bear market nog eens iets mee doen.
Maar met het oog op hopelijk een voortzetting van de bullrun en pas later eventueel nog een alt season, heeft het nu niet direct zin om mijn DOT aan te houden vrees ik. Vanmiddag of vanavond ga ik nog maar eens kijken of er nog iets van te verwachten valt de komende tijd, of dat ik het beter om kan zetten in sats :)
Ja exact. :) Ik heb het ook voornamelijk gedaan om ervan te leren. Zo zie ik mijn eerste jaar in crypto sowieso. Fouten mogen gemaakt worden. Belangrijkste is dat je ervan leert. Uiteindelijk komt er een moment dat je weet wat je doet (hopelijk). :P

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:21:
[...]

Ja exact. :) Ik heb het ook voornamelijk gedaan om ervan te leren. Zo zie ik mijn eerste jaar in crypto sowieso. Fouten mogen gemaakt worden. Belangrijkste is dat je ervan leert. Uiteindelijk komt er een moment dat je weet wat je doet (hopelijk). :P
En daarom doe je het ook, zeker aan het begin, met geld dat je kunt missen imo. soms duur leergeld maar leergeld. zolang je er maar wel iets van toepast wat je geleerd hebt en het niet wil goedmaken :D :+

Soort disclaimer: Crypto traden kost geld :D

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:23:
[...]

En daarom doe je het ook, zeker aan het begin, met geld dat je kunt missen imo. soms duur leergeld maar leergeld. zolang je er maar wel iets van toepast wat je geleerd hebt en het niet wil goedmaken :D :+

Kost heel veel geld zelfs.

Gelukkig staat er ook inkomsten tegenover :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:21:
[...]

Ja exact. :) Ik heb het ook voornamelijk gedaan om ervan te leren. Zo zie ik mijn eerste jaar in crypto sowieso. Fouten mogen gemaakt worden. Belangrijkste is dat je ervan leert.
Daar heb je gelijk in, maar een ander punt wat je maakte heb ik al wel een tijd ook in mijn achterhoofd. Momenteel kan je BTC nog kopen voor deze prijs. Hoe staat het er over een paar jaar voor. Mocht het echt zijn weg vinden en een definitieve plek op het mondiale podium verwerven (en dus niet verdrongen worden door banken/regeringen en hun CBDC's) dan is nu de kans nog aanwezig om te harken, tegen die tijd is dat niet meer te doen.
Uiteindelijk komt er een moment dat je weet wat je doet (hopelijk). :P
Dat is me toch wat te ambitieus 8)7

• malarkan
Ngangatar schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:24:
[...]

Kost heel veel geld zelfs.

Gelukkig staat er ook inkomsten tegenover :).
tenzij je je inleg er weer uithaalt. per saldo kom je dan altijd positief uit

met een enorme bag Shiba :+ en je oorspronkelijke inleg

• DaWayne
[...]

Zeker weten ja. Ik heb een halve airco aan Futures verloren schat ik in. Doe ik niet meer aan mee.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37

Nice! Hier ook vandaag een nieuwe crypto aanwinst! Kan moeders de vrouw via de WiFi de was doen. Of ik natuurlijk :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMpXDV0QSZCt6DlK6iP-5SEqiv0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EV5paK1Rbyp0A6gyEaNIJ6F7.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
Waah schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Dat staat hier ook nog op het lijstje, met hetzelfde soort geld betaald ook :+

Maar wat, welke, waarom is nog de vraag. Willen ook verwarmen, er is zóveel keus, met zóveel uitzonderingen en zo weinig harde cijfers.

Dus lurk nog ff in het lucht/lucht en lucht/water topic :+

Mijn ultra-uber-shitcoin hondje staat sinds gisteren op x4 netto. Nog 2x vanaf hier, en dan kan ik elke kamer voorzien van airco-units :+
Al moet ik eerst nog ff wat verlies wegpoetsen... Maar dat is nu al goedgemaakt
Hier staat ook sinds begin dit jaar een airco op zolder (mijn werkkamer). Staat op dit moment lekker warme lucht te blazen. Allemaal te danken aan de vlucht die ETH eind vorig jaar nam :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7wZyoudPCntgUO0y6yyThYNjg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4EHkJfHuuiNu9MhtprYyPcDO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Ray_ op 14-10-2021 13:28 ]

• malarkan
Pelox schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Nice! Hier ook vandaag een nieuwe crypto aanwinst! Kan moeders de vrouw via de WiFi de was doen. Of ik natuurlijk :9

[Afbeelding]
nice

hoe stopt de wifi de was in de machine? :?

• Pelox
malarkan schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:27:
[...]

nice

Weet ik het.. helemaal smart home domotica enzo.. ik heb geen idee, dat zoekt ze maar uit.. zitten ook knoppen op zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 14-10-2021 13:45 ]

Zero.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:25
[...]

[Afbeelding]
Kunnen wij deze ook bedienen met de QR code op foto? :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

nice

Gogo gadget armen natuurlijk.

• Pelox
wdbtje schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

Ja dat zag ik al idd haha succes ermee, wel graag eco stand gebruiken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 14-10-2021 13:31 ]

Zero.

• anti elppa
[...]

Daarnaast realiseer ik me steeds meer dat ik nu nog Bitcoin kan binnen harken voor een redelijke prijs. Als Bitcoin straks 3 ton of 1 miljoen waard is, probeer dan nog maar eens je streefdoel aan Bitcoins/sats te bereiken. Dan sla je je voor je kop met je altcoins. Uiteindelijk is Bitcoin de enige coin die de potentie heeft om astronomisch naar de maan te gaan op korte tot middellange termijn. Het heeft de sterkste lobby en zal daarom de gunstigste wet- en regelgeving krijgen.
een post naar mijn hart. Heerlijk!!!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Klopt maar op de lange termijn heb ik niet de illusie of het gevoel dat je met dat leergeld zo goed de markt leert kennen dat je genoeg risico's kan inschatten en vermijden dat je er met meer dan geld wat je kan missen in moet zitten. Maar dat is dan op mijzelf geprojecteerd.

Huidige inleg mag natuurlijk gerust tot enorme bedragen groeien, tegen die tijd haal ik er wel wat uit wellicht, voor mijn gemoedsrust. Al is natuurlijk crypto/BTC the way, dus niet alles laten uitbetalen uiteraard :+

• Waah
DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Zeker weten ja. Ik heb een halve airco aan Futures verloren schat ik in. Doe ik niet meer aan mee.
Ik ben wel voor een hele airco kwijtgeraakt aan scams, honeypots etc :+
En nee, hoef geen DOT :+ al krijg ik dat als newbie ook niet.

Gelukkig staat daar een bedrag tegenover aan winst dat dat ruimschoots goed gemaakt heeft.

Hier ook: Dit jaar is leergeld. ik zit er nooit voor meer dan 2000 euro in. Bij verkoop room ik dat direct af. Als het op is beslis ik opnieuw, maar ik wil nooit méér als 25% van de winst weer terugstoppen.

Tot nu toe 1x bijgestort. Dus gaat best aardig. En dat was ook gewoon een domme actie, waarvan ik veel geleerd heb.

Grootste les? Diep in de bear gewoon lekker DCA'en. En tijdens de bullrun met een klein percentage lekker super-shitcoins doen. Dat laatste is een goed betalende hobby. Maar de echte grote groei moet toch écht van BTC komen, en misschien wat altcoins.

Dit jaar speel ik dus érg safe. Ik kan vast grotere winsten pakken met grotere bedragen in shitcoins te pompen en de markt timen. Maar dan slaap ik niet lekker meer. Wil ook gewoon een dagje niet kunnen kijken zonder in de stress te raken.

Leuke van de ultra-shitcoins vind ik gewoon dat je er 200 in stopt, gaat slapen... de volgende dag weer kijkt en het nog maar 20 euro waard kan zijn (en dan: Shrug, Zoeken wel wat nieuws) of 2000 waard kan zijn. Waarbij je soms ff 2x moet knipperen of je niet dubbel ziet :+

[ Voor 20% gewijzigd door Waah op 14-10-2021 13:34 ]

• DaWayne
[...]

nice

Noem je jouw vrouw "de Wifi" dan?

Wat zeg je dan als iemand vraagt of hij op 'de wifi' mag?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[...]

[Afbeelding]
Had nog kortingspunten van ''thuisetenbezorgd'', gelijlk ff paar kerst cadeaus gekocht van paar tientjes voordat de drukte weer komt, onderhand al weer bijna november. Voor je het weet is het weer kerst.

Paar van die probeerpakketen met Thee en muesli etc

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 14-10-2021 13:35 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• malarkan
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

Klopt maar op de lange termijn heb ik niet de illusie of het gevoel dat je met dat leergeld zo goed de markt leert kennen dat je genoeg risico's kan inschatten en vermijden dat je er met meer dan geld wat je kan missen in moet zitten. Maar dat is dan op mijzelf geprojecteerd.

Huidige inleg mag natuurlijk gerust tot enorme bedragen groeien, tegen die tijd haal ik er wel wat uit wellicht, voor mijn gemoedsrust. Al is natuurlijk crypto/BTC the way, dus niet alles laten uitbetalen uiteraard :+
Kan ik het alleen maar mee eens zijn, mijn doel is om eerst wel de inleg er uit te halen zodat ik daarna voor mijn gevoel wel wat makkelijker het gevoel uit kan zetten. Ook al zit er nu geld in dat ik prima kan missen.

Het doel is natuurlijk de stack aan BTC/grote alts met goede verhalen en eigen bestaansrecht te groeien. en dan losse flufjes hier en daar om ritjes mee te maken om die uiteindelijk ook weer op de grotere hoop te gooien.

Uiteindelijk heeft @enomiss hier gelijk en is het op dit soort momenten wel erg belangrijk om BTC te laten groeien, maar in the long run moeten er wat mij betreft meerdere grote crypto's zijn met ieder hun sterke en goede punt voor anderen om op te groeien.

• Waah
wdbtje schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

Ik krijg hem niet gescant :+

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

Hij zal wel ut Grun komen, doar hebn ze allemoal mooie wiefies.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

VET/USDT zit weer bijna op het punt van voor de BTC run up. Laat Bitcoin nog maar even sideways gaan om de alts wat bij te laten trekken. Daarna weer vollle bak omhoog graag *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Waah
DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

50 BTC :+

• _Drake_
  • Laatst online: 14:32
[...]
Je ziet ook dat Ethereum nu helemaal niks laat zien.
Verder ben ik het wel met je stelling eens ;)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Waah schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Grootste les? Diep in de bear gewoon lekker DCA'en. En tijdens de bullrun met een klein percentage lekker super-shitcoins doen. Dat laatste is een goed betalende hobby. Maar de echte grote groei moet toch écht van BTC komen, en misschien wat altcoins.
Even puur hypothetisch; wat als we geen vergelijkbare bear krijgen zoals we die tijdens vorige cycles hebben gezien.

Zie deze aanname namelijk wel vaker gemaakt worden, in de volgende bear market ga ik flink inslaan. Zou natuurlijk weer een mooie kans zijn. Maar wie weet staan de majors als BTC en ETH nauwelijks onder de huidige niveau's als er een bear komt. Loop je dan niet het risico om voor altijd aan de zijkant te staan met je geld?

• A87
  • Niet online

A87

jvel92 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Even puur hypothetisch; wat als we geen vergelijkbare bear krijgen zoals we die tijdens vorige cycles hebben gezien.

Zie deze aanname namelijk wel vaker gemaakt worden, in de volgende bear market ga ik flink inslaan. Zou natuurlijk weer een mooie kans zijn. Maar wie weet staan de majors als BTC en ETH nauwelijks onder de huidige niveau's als er een bear komt. Loop je dan niet het risico om voor altijd aan de zijkant te staan met je geld?
In de bear markt van ergens mid 2022 -2023 zal ik weer wat inslaan denk ik

• YES

YES

Moderator General Chat
_Drake_ schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:37:
[...]

[...]

Verder ben ik het wel met je stelling eens ;)
Punt is denk ik meer wat ETH in het BTC pair liet zien. In dollars gaat het prima maar als BTC gas geeft is (ook) ETH in sats gewoon gezien.

• elektriekert
[...]

Ook blijft DOT afhankelijk van Ethereum. Daar is ook bevestiging nodig voor verdere pump van DOT.

DOT is afhankelijk van Bitcoin wbt prijsvorming.
DOT is afhankelijk van Ethereum wbt relevantie.
Ik zie niet in waarom sommige altcoins een slechte investering zou zijn, ja ze gaan nu nog het hardst omlaag wanneer er iets met bitcoin gebeurd, maar ze gaan ook het hardst omhoog.

Ik denk dat op lang termijn er een paar zijn die weerbaarder worden voor de schommelingen van bitcoin.

• A87
  • Niet online

A87

elektriekert schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Ik zie niet in waarom sommige altcoins een slechte investering zou zijn, ja ze gaan nu nog het hardst omlaag wanneer er iets met bitcoin gebeurd, maar ze gaan ook het hardst omhoog.

Ik denk dat op lang termijn er een paar zijn die weerbaarder worden voor de schommelingen van bitcoin.
Alles schommelt alsof het 2015 is

• anti elppa
[...]

Komt echt wel een bear. Alleen gaat ie niet zo diep zijn als vorige keren. Stel we halen de 200 a 250k, dan komt er wel bodem van 40 a 50k achteraan.

• Waah
[...]

het is een gok, en ja het kán dat ze nauwelijks onder het huidige niveau komen.

De kans dat dat gebeurd? Vrij klein.

Uiteindelijk is alles kansrekenen. Ja er zijn weinig cycles. Maar BTC zou de eerste munt zijn die níét onderhevig is aan cycles. O-)

• _Drake_
  • Laatst online: 14:32
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Punt is denk ik meer wat ETH in het BTC pair liet zien. In dollars gaat het prima maar als BTC gas geeft is (ook) ETH in sats gewoon gezien.
Mee eens hoor, maar is wel grappig om te zien dat er precies na dat bericht een pumpje komt :+
elektriekert schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Gewoon zorgen dat je een pf met beide hebt, maar zoals vele ook aangeven meen met alts tijdig je winst mits je op een korte termijn kijkt. Voor de lange termijn blijft het tricky, no way dat er over een paar zoveel alts overblijven, uiteindelijk zullen een paar grote het roer overnemen of nieuwe projecten.

[ Voor 50% gewijzigd door _Drake_ op 14-10-2021 13:44 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• YES

YES

Moderator General Chat
_Drake_ schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Mee eens hoor, maar is wel grappig om te zien dat er precies na dat bericht een pumpje komt :+
Haha ja dat zal je altijd zien met zulke posts :+

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Mee eens. Als bitcoin werkelijk topt op zeg 280k en eth op 12k. En er vanaf dat punt een 80% crash komt. Dan zit je op 56k en 2.4k als nieuwe bodem. Voor eth dan wel voordeliger dan nu, maar dan kun je net zo goed nu inslaan qua bitcoin.

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:47
Wel populair, die crypto airco's. Ik heb er ook 1 sinds de Doge pump!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZL6gpxLuCrDbH-ta-jHr3yZKMsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIXlu0W3IRyqiFzvuPajpOQY.jpg?f=fotoalbum_large

Marstek Venus A V143

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
sponsored by Doge.

• anti elppa
ravenstein schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:44:
Wel populair, die crypto airco's. Ik heb er ook 1 sinds de Doge pump!

[Afbeelding]
komt er ook natte honden lucht uit?

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Een vraag die ik al een tijd niet durf te stellen als n00b hier @jvel92 : hoe is men zo zeker dat er weer een (jarenlange) bear komt waarbij alles >90% door het putje gaat?

Is de markt niet anders, de positie van crypto, genoeg mensen die juist staan te wachten om in te stappen en de boel weer omhoog trekken als het 10-20% daalt?

Gewoon een vraag die bij mij leeft. Hoe weet men dit wel zeker en BTC $69k enzovoort niet?

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• YES

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

Mee eens. Als bitcoin werkelijk topt op zeg 280k en eth op 12k. En er vanaf dat punt een 80% crash komt. Dan zit je op 56k en 2.4k als nieuwe bodem. Voor eth dan wel voordeliger dan nu, maar dan kun je net zo goed nu inslaan qua bitcoin.
Ik zie de cycles als kans om meer sats te verzamelen voor je fiat. Deze bullrun ga ik gewoon bij bepaalde bedragen (70k, 100k, 150k enz) kijken hoe het sentiment is, wat ik zelf verwacht en wat mijn gevoel is. Als ik denk dat we in de buurt van de top zitten verkoop ik een aanzienlijk deel van mijn BTC voor een stable die dan rente gaat trekken ergens, en als we dan daadwerkelijk in de bear weer op 50 a 60k uitkomen pomp ik alles weer in BTC. Dan heb je flink meer sats dan voorheen.

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:47
anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

komt er ook natte honden lucht uit?
Nog niet, wellicht als ik hem niet onderhoud / schoonmaak >:)

Marstek Venus A V143

• anti elppa
UniMatrix schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:45:
Een vraag die ik al een tijd niet durf te stellen als n00b hier @jvel92 : hoe is men zo zeker dat er weer een (jarenlange) bear komt waarbij alles >90% door het putje gaat?

Is de markt niet anders, de positie van crypto, genoeg mensen die juist staan te wachten om in te stappen en de boel weer omhoog trekken als het 10-20% daalt?

Gewoon een vraag die bij mij leeft. Hoe weet men dit wel zeker en BTC $69k enzovoort niet?
niets is zeker. We kijken alleen naar data uit het verleden en werken met modellen. Dat het nu iets anders is kan, maar daar word ook al rekening mee gehouden in de modellen. In 2013 en 14 ging btc -88%, na 2017 ging ie -83%. Dus laat het nu wellicht -70% zijn. Dingen roepen dat het misschien maar -50% is, is bullshit, zoom ff uit en kijk naar Mei juni dit jaar.......zal et je vast verklappen, dat was -56% in een intermediate bear van 5 maanden.

Bij alles meer dan -40% moet je gewoon ranzig hard al je fiat erin gooien. Of het nu via DCA is of in 1x, weg met die troep

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 14-10-2021 13:52 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
UniMatrix schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:45:

Niks is zeker. Maar deze golfbeweging heeft zich reeds meermaals herhaald. Nog steeds is het vooral de emotie van de hobby investeerders die het sentiment bepaald. En deze investeerders gedragen zich dus blijkbaar elke keer op een soortgelijke manier

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:46:
[...]

Ik zie de cycles als kans om meer sats te verzamelen voor je fiat. Deze bullrun ga ik gewoon bij bepaalde bedragen (70k, 100k, 150k enz) kijken hoe het sentiment is, wat ik zelf verwacht en wat mijn gevoel is. Als ik denk dat we in de buurt van de top zitten verkoop ik een aanzienlijk deel van mijn BTC voor een stable die dan rente gaat trekken ergens, en als we dan daadwerkelijk in de bear weer op 50 a 60k uitkomen pomp ik alles weer in BTC. Dan heb je flink meer sats dan voorheen.
Dat is inderdaad de sats hamsteren tactiek. Ik kijk er hetzelfde naar. Maar waar jvel op doelt is: nu niks kopen en dus vol in fiat zitten want die bear komt er aan en dan 100% inslaan. Dan mis je dus de optie tot extra sats hamsteren.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:41:
[...]

Komt echt wel een bear. Alleen gaat ie niet zo diep zijn als vorige keren. Stel we halen de 200 a 250k, dan komt er wel bodem van 40 a 50k achteraan.
Mijn hypothese stelde ook niet dat er geen bear komt, want die komt sowieso een keer langs.

Er zijn best veel mensen, die met hun geld wachten op de bear, met de verwachting dat ze BTC en ETH weer goedkoop kunnen opscheppen. Maar als straks blijkt dat de bodem op 80k ligt (hypothetisch) was nu het ideale moment geweest om te kopen. Dit kun je alleen achteraf beoordelen uiteindelijk, maar wel iets om over na te denken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:51:
[...]

Dat is inderdaad de sats hamsteren tactiek. Ik kijk er hetzelfde naar. Maar waar jvel op doelt is: nu niks kopen en dus vol in fiat zitten want die bear komt er aan en dan 100% inslaan. Dan mis je dus de optie tot extra sats hamsteren.
Ah zo. Dat had ik niet goed gelezen dan. Maar dat is inderdaad niet de slimste tactiek lijkt me. Zolang je nog inschat dat we nog flink gaan stijgen is het beste moment om te investeren gisteren en het op één na beste moment om te investeren nu.
Als je denkt dat het klaar is met de bullrun en we in de bear terug zakken naar 20-30k dan kan je wachten maar ga je, denk ik, teleurgesteld raken in je eigen visie (wat jij dus ook zegt) 8)

• anti elppa
jvel92 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:51:
[...]

Mijn hypothese stelde ook niet dat er geen bear komt, want die komt sowieso een keer langs.

Er zijn best veel mensen, die met hun geld wachten op de bear, met de verwachting dat ze BTC en ETH weer goedkoop kunnen opscheppen. Maar als straks blijkt dat de bodem op 80k ligt (hypothetisch) was nu het ideale moment geweest om te kopen. Dit kun je alleen achteraf beoordelen uiteindelijk, maar wel iets om over na te denken.
Klopt, daar op in hakend, ik had nog wat extra bij mijn post gezet. Pak alle kansen die je kan pakken

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-01 19:07
ETH gekocht op 2420 euro twijfelen om nu 50% te verkopen en in bear trg lager aankopen.

Hmmm twijfels....

• Joosie200
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:50:
[...]
Bij alles meer dan -40% moet je gewoon ranzig hard al je fiat erin gooien. Of het nu via DCA is of in 1x, weg met die troep
Ik heb na de mei crash mijn vakantiegeld (vakantie, wat is dat?) erin gepompt. En dat was geen gekke keuze. Kan nu luxer op vakantie als ik wil. Das geld wat ik kan missen. Maar ik ben niet all in gegaan. Iets met: investeer enkel dat geld wat je kunt missen.

• Joosie200
  • Niet online
YES schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:53:
[...]
Zolang je nog inschat dat we nog flink gaan stijgen is het beste moment om te investeren gisteren en het op één na beste moment om te investeren nu.
Als je denkt dat het klaar is met de bullrun en we in de bear terug zakken naar 20-30k dan kan je wachten maar ga je, denk ik, teleurgesteld raken in je eigen visie (wat jij dus ook zegt) 8)
Klopt. Want bitcoin is voor als nog niet onder de voormalige ath uitgekomen in een bear. Daarom kun je lang wachten want bitcoin gaat enkel omhoog.

Kun je goed zien in de cycles tussen 2009 en nu. Van 1300 naar 20k naar 64k naar ???, na die 20k top kreeg bitcoin een aardige snoekduik maar kwam niet terug op 1300. Vanaf mei hadden we een aardige snoekduik vanaf 64k maar was 28/29k de bodem. Kan zo maar zijn dat we in de bear 64k als bodem niet meer gaan zien maar zeg 70k. Dan koop je toch liever nu meer sats voor je euro. En straks opnieuw na het meeliften op de ride into price discovery.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

volgens sommige milf hunten in lando greenparks :+

• Joosie200
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:02:
[...]

Touche _O-

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Moon

• malarkan

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:54
[...]

Echt waar !?!?!?
Mijn schoonmoeder gaat graag en vaak naar dat soort parken :X :X

Ik lul ook zomaar wat

• YES

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Klopt. Want bitcoin is voor als nog niet onder de voormalige ath uitgekomen in een bear. Daarom kun je lang wachten want bitcoin gaat enkel omhoog.

Kun je goed zien in de cycles tussen 2009 en nu. Van 1300 naar 20k naar 64k naar ???, na die 20k top kreeg bitcoin een aardige snoekduik maar kwam niet terug op 1300. Vanaf mei hadden we een aardige snoekduik vanaf 64k maar was 28/29k de bodem. Kan zo maar zijn dat we in de bear 64k als bodem niet meer gaan zien maar zeg 70k. Dan koop je toch liever nu meer sats voor je euro. En straks opnieuw na het meeliften op de ride into price discovery.
En daarom ook, naast cycles proberen te traden: DCA :+

• twain4me
  • Nu online

twain4me

shovelhead1340 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Echt waar !?!?!?
Mijn schoonmoeder gaat graag en vaak naar dat soort parken :X :X
pas maar op, voor dat je het weet is @Pelox je schoonvader _O-

• Pelox
[...]

More to come, stay tuned ;)

Zero.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Weet niet of dit al was voorbijgekomen, maar ik heb net dus 10 van de 20 XRP vanuit mijn wallet kunnen versturen *O*

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Nu Eth zo stijgt weet ik het zeker. BTC 69k s00n.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-01 21:48
Lekker bezig met al die airco's....Pump die CO2 maar up ;)

Vroeguuhhh deed je gewoon het raam open met +30 graden.

Watjes

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Oh je bedoelt LAMBO greenparks :9

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Met alle binance "restricties" tegenwoordig liep ik gisteren tegen het probleem aan dat ik mijn CC niet kon gebruiken, uiteindelijk heb ik dit via OkEx en AdvCash gedaan.

Maar hoe transferen jullie FIAT van bank naar Binance, en van Binance weer naar FIAT?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:46

Wom

Helza schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:22:
Met alle binance "restricties" tegenwoordig liep ik gisteren tegen het probleem aan dat ik mijn CC niet kon gebruiken, uiteindelijk heb ik dit via OkEx en AdvCash gedaan.

Maar hoe transferen jullie FIAT van bank naar Binance, en van Binance weer naar FIAT?
EUR -> BITVAVO -> TRX /XLM -> BINANCE/XXX.
Dat dan ook weer andersom.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Wom schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:26:
[...]

This is the way.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Wom schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:26:
[...]

top tnx, guess dat ik daar maar een account moet gaan aanmaken :
Pagina: 1 ... 150 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!