UberLurker Departement #GG.
Eindelijk weer premium muesli van de Lidl!
Wel gemixt met de normale uiteraard, het is nog geen 64K.
En geen melk want nog lang geen 100k.WhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:29:
57K incoming.
Klopt, CV staat al uit sinds febRichh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Als je ETH gaat minen heb je helemaal geen GAS nodig, die rig maakt je huis wel warm
Marstek Venus A V143
En de volgende stap is Lidl Excellent, denk ik dan?WhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:29:
57K incoming.
Dat weet ik nog niet, maar de 57k is gebroken. Ik ga naar de Lidl!Qunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:36:
[...]
En de volgende stap is Lidl Excellent, denk ik dan?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vhciYjOJodgNhhtbbQXNMxDW.jpg?f=user_large)
(Neem hem niet al te serieus, Eth is wel next big thing...).
Lidl Deluxe is het hoogst haalbaarWhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
Dat weet ik nog niet, maar de 57k is gebroken. Ik ga naar de Lidl!
Komt goed uit want rond kerst is dat er weer en moet de koers ook hoog zijn (aldus PlanB).
hahaha lekker hoorDarrell schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:39:
En daar is de paal van @anti elppa .
Of hadden we het over de koersen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
knakworst schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:46:
[...]
[Afbeelding]
(Neem hem niet al te serieus, Eth is wel next big thing...).
Zero.
ALS ja. Maar als dan denk ik inderdaad dat ETH wel een dikke boost zal krijgen. Het zal namelijk zeker wel de msm bereiken. Bitcoin van de troon gestotenWaah schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:54:
Wat is jullie verwachting eigenlijk ALS de flippening gebeurd? Dikke pump voor ETH? of een dump van BTC? Of weinig?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hmmz, dan moet ETH eerst al (ruim) verdubbelen t.o.v. BTC. Een Boost daarna is wat mij betreft dan niet strikt noodzakelijk meerGelukszoekr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:56:
[...]
ALS ja. Maar als dan denk ik inderdaad dat ETH wel een dikke boost zal krijgen. Het zal namelijk zeker wel de msm bereiken. Bitcoin van de troon gestoten
Of Bitcoin halveren. Maar dan nog. bij een flippening zal ETH denk ik direct nog een aardige pump krijgen.DaWayne schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
Hmmz, dan moet ETH eerst al (ruim) verdubbelen t.o.v. BTC. Een Boost daarna is wat mij betreft dan niet strikt noodzakelijk meer
Maar ook ik zie het niet zomaar gebeuren hoor
Hoeft niet. Je ADA gewoon met dikke winst verkopen en BTC en/of ETH van maken.Uncle_Charles schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
Ik ga maar gewoon in een hoekje huilen tot halverwege 2025 dan. Het was aangenam heren!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
zei je dat nou echt?Gelukszoekr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:04:
[...]
Of Bitcoin halveren. Maar dan nog. bij een flippening zal ETH denk ik direct nog een aardige pump krijgen.
Maar ook ik zie het niet zomaar gebeuren hoor
Het is het een, of het ander toch?
Flippening betekent een x2.6 voor ETH.Waah schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:54:
Wat is jullie verwachting eigenlijk ALS de flippening gebeurd? Dikke pump voor ETH? of een dump van BTC? Of weinig?
ALS dat gebeurt wordt het heel spannend. Want:
- Er zullen BTC adopten zijn die hun ETH gaan verkopen (om BTC boven te krijgen)
- Er zullen ETH adopten zijn die hun BTC gaan verkopen (om ETH nog hoger te krijgen)
Ik denk dat er vooral enorm veel volatiliteit gaat ontstaan in de prijs van beiden rondom die flippening. Wie dan uiteindelijk (op lange termijn) als koning uit komt weet ik niet, maar het zou me niks verbazen als dat ETH blijkt te zijn. Waarom? Kijk eens naar dat ecosysteem!!! Zowat ALLES sluit daar op aan. Too big to fail? We zullen zien.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Groen? Ik? Ik word een beetje misselijk van al die groene gezonde klimaattokkies.WhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:49:
[...]
A87 met zijn 87 pampers.
Daar is @Ali Baba 1001 maar een groentje bij...
We moeten weed verbouwen en vrede roken, bitcoins minen en aan luxe uitgeven en raketten bouwen om mee naar de maan te vliegen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nu weet ik het zeker. Dit is naast @Uncle_Charles nog een @Verwijderd accountAli Baba 1001 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Groen? Ik? Ik word een beetje misselijk van al die groene gezonde klimaattokkies.
We moeten weed verbouwen en vrede roken, bitcoins minen en aan luxe uitgeven en raketten bouwen om mee naar de maan te vliegen.
Eerst zijn er nog andere smart-contract platformen waar ETH van moet winnen. Het is niet ondenkbaar dat er ook smart-contract functionaliteiten komen op Bitcoin. En het kan ook zo zijn dat hét smart contract platform nog gemaakt moet worden. Dat ETH de Netscape/Altavista/Nokia van vandaag de dag is. We weten het simpelweg nog niet.
Een flippening is wel eerder dichtbij geweest. Toen zat ik ook naar de charts te kijken, en je zag gewoon dat ze naar elkaar toe bewogen, er zat energie achter deze mogelijk flippening. Maar toen het niet ging gebeuren zag je ook redelijk snel weer geld van ETH naar BTC vloeien
Ga je mond spoelen met zeep!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eens! Zolang je maar door hebt wat er gaat gebeuren. Denk dat er genoeg mensen rijk zijn geworden met Nokia aandelen en daarna met Apple aandelen, zolang je ze maar op tijd durft te verkopen.Gelukszoekr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:21:
Puur theoretisch hè mensen. Ik kan me opzich nog wel voorstellen ETH op den duur Bitcoin voorbij zal gaan als Ethereum ook echt de standaard gaat worden voor smart contracts.
Eerst zijn er nog andere smart-contract platformen waar ETH van moet winnen. Het is niet ondenkbaar dat er ook smart-contract functionaliteiten komen op Bitcoin. En het kan ook zo zijn dat hét smart contract platform nog gemaakt moet worden. Dat ETH de Netscape/Altavista/Nokia van vandaag de dag is. We weten het simpelweg nog niet.
Een flippening is wel eerder dichtbij geweest. Toen zat ik ook naar de charts te kijken, en je zag gewoon dat ze naar elkaar toe bewogen, er zat energie achter deze mogelijk flippening. Maar toen het niet ging gebeuren zag je ook redelijk snel weer geld van ETH naar BTC vloeien
Zolang BTC geen smartcontracts krijgt denk ik dat ETH ooit groter gaat worden #remembermein10years
Verwijderd
Dit gaat alleen maar om marketcap in fiat. En die verdwijnt toch met de tijd. Good luck met Bitcoin 'flippen' wanneer sats de standaard zijn.
All shitcoins are equal but some are more equal then others.
Maar hey. Knakenmuntjes FTW.
Jaapio is een Scandinavische Fries, Ali Baba een Mediterrane Lambo…Darrell schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
Nu weet ik het zeker. Dit is naast @Uncle_Charles nog een @Verwijderd account
Edit: ik bedoel natuurlijk Limbo…die de hele dag aan een Lambo denkt.Ali Baba 1001 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Jaapio is een Scandinavische Fries, Ali Baba een Mediterrane Lambo…
wisten we het maar, als de flippening echt komt (promise?) dan all-in ETH 👍Egeau schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
Eens! Zolang je maar door hebt wat er gaat gebeuren. Denk dat er genoeg mensen rijk zijn geworden met Nokia aandelen en daarna met Apple aandelen, zolang je ze maar op tijd durft te verkopen.
Zolang BTC geen smartcontracts krijgt denk ik dat ETH ooit groter gaat worden #remembermein10years
nothing stops this train
Hehe, dat is dan wel massive groene candles najagen geblazenKol Nedra schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:36:
[...]
wisten we het maar, als de flippening echt komt (promise?) dan all-in ETH 👍
geld ook voor ADA, dus ik verwacht dat je echt beter in bitcoin kan zitten 🤗
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 11-10-2021 16:46 ]
nothing stops this train
Verwijderd
ik denk dat we ofwel up of down gaan! en sowieso naar rechts!zenith schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:49:
Gaat BTC deze middag langzaam door de 57k heen kruipen naar 58k of komt er nog een dipje naar de 56k?
Ja.zenith schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:49:
Gaat BTC deze middag langzaam door de 57k heen kruipen naar 58k of komt er nog een dipje naar de 56k?
edit: eigenlijk mogen we hier de tijdreismachine niet voor gebruiken dus mondje dicht
[ Voor 44% gewijzigd door sh4d0wman op 11-10-2021 16:55 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verkopen danA87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:52:
IK WORD HELEMAAL GEK VAN LTC op 180 verdomme!
Oogkleppen af please. Good luck wanneer Gwei de standaard zijn.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:27:
Ik maak me niet zo druk om een 'flippening'.
Dit gaat alleen maar om marketcap in fiat. En die verdwijnt toch met de tijd. Good luck met Bitcoin 'flippen' wanneer sats de standaard zijn.
All shitcoins are equal but some are more equal then others.
Maar hey. Knakenmuntjes FTW.
[ Voor 20% gewijzigd door MicroWhale op 11-10-2021 16:56 ]
A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:52:
:strip_exif()/f/image/671xdgKCNKzxuyLDTNGBM37D.jpg?f=fotoalbum_large)
Ziet er prima uit toch?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is er een hack geweest LS wtf
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 11-10-2021 17:04 ]
Of ben je gehunt?A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:04:
Eee wtf ik kijk op binance is mijn wallet 0,0000 WTF is dit?
[YouTube: The Best Business Show with Anthony Pompliano - Episode #64]
Lijkt mijn wallet wel op BSC, barst van de scamcoins.
RustaaaaghA87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:52:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KxBRf2EyN4lNBzZfQhn9mnKf.png?f=user_large)
Why the rush?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit is geen grap
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 11-10-2021 17:12 ]
https://www.binance.com/en/supportA87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:11:
HOE KAN IK CVONTACT OPNEMEN MET BINANCE??? ik zie dat mijn ltc zijn gehacvkt ik ben alles kwijt!! kan iemanfd ff helpe
Dit is geen grap
WIL JE CZ ZIJN NUMMER?A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:11:
HOE KAN IK CVONTACT OPNEMEN MET BINANCE??? ik zie dat mijn ltc zijn gehacvkt ik ben alles kwijt!! kan iemanfd ff helpe
Dit is geen grap
Gewoon ff f5, had ik net ook voor 5 seconden.A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:11:
Dit is geen grap
Rechteronder zie je een support/chat functieA87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:11:
Dit is geen grap
Had je sms 2 FA aan staan?A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:11:
Dit is geen grap
waarChaes schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:13:
[...]
Rechteronder zie je een support/chat functie
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gewoon een paar keer je vraag stellen totdat ie vraagt of je een persoon wilt spreken.A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:16:
SHIT waart moet ik klikken in die chat funtie hoe krijg ik iemand?? fuck zooi
ps... door met hoofdletters typen wordt je vraag niet sneller beantwoord.
[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 11-10-2021 17:18 ]
Boh LTC dikke pump naar 250 euro!A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:18:
ik zit nu in de chat te wachtenn godverdomme zaeg
Tip, Probeer rustig te blijven als je support aan de lijn krijgt.A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:18:
A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:18:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Heb je al bij je transaction history gekeken of er überhaupt iets weg is?A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:18:
Nu je dat zegt: Ik koppel bewust nooit mijn telefoonnummer aan 2FA, maar, toen ik laatst ergens met de Binance Card wilde betalen kon ik alleen de transactie goedkeuren via SMS code / telefoonnummer. Dus heb eenmalig het telefoonnummer opgegeven, maar Binance heeft daarna zelf besloten dat nummer nu ook voor 2FA te mogen gebruiken ipv een eenmalige SMS authenticatie voor de Card zoals ik het begreep.
Gelukkig kan je dat wel weer uitzetten, maar tip: Check het even en denk er goed over na of je dat wel wil, SMS'jes zijn té makkelijk te onderscheppen, dus moet je eigenlijk niet willen. Op https://www.binance.com/en/my/security kan je dit controleren en evt. uitschakelen. Authenticator apps op een telefoon zijn doorgaans veiliger dan SMS authenticatie. Maak uiteraard wel een goede en veilige backup van de 2FA code...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het kan snel gaanA87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:52:
A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:04:
Eee wtf ik kijk op binance is mijn wallet 0,0000 WTF is dit?
Alle drie??A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:24:
Ik zit in de chat op binance .. dit is echt klote. gewoon al ,mijn coins weg
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hopelijk is het een bug en komt het zo goed..A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:24:
Zero.
Ze hebben hem nu real life gehunt denk ik.Pelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:25:
[...]
Hopelijk is het een bug en komt het zo goed..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Even uitloggen en weer inloggen, zijn ze terug? Nee? Kijk even bij je trading historie. Zijn ze daadwerkelijk weg?A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:24:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
had 2fa gewoon aan
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 11-10-2021 17:26 ]
Bij Binance Pay wordt een telefoonnummer gevraagd volgens mij.Taro schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:20:
[...]
Nu je dat zegt: Ik koppel bewust nooit mijn telefoonnummer aan 2FA, maar, toen ik laatst ergens met de Binance Card wilde betalen kon ik alleen de transactie goedkeuren via SMS code / telefoonnummer. Dus heb eenmalig het telefoonnummer opgegeven, maar Binance heeft daarna zelf besloten dat nummer nu ook voor 2FA te mogen gebruiken ipv een eenmalige SMS authenticatie voor de Card zoals ik het begreep.
Gelukkig kan je dat wel weer uitzetten, maar tip: Check het even en denk er goed over na of je dat wel wil, SMS'jes zijn té makkelijk te onderscheppen, dus moet je eigenlijk niet willen. Op https://www.binance.com/en/my/security kan je dit controleren en evt. uitschakelen. Authenticator apps op een telefoon zijn doorgaans veiliger dan SMS authenticatie. Maak uiteraard wel een goede en veilige backup van de 2FA code...
En correct, vermijd SMS verificatie!!!
Veel mensen denken, hoe meer verificatie, hoe beter. Echter de zwakste schakel is de toegangspoort.
Nog wat redenen om het niet te gebruiken:
Je voicemail is alleen beveiligd met een 4-cijferige pincode. En bij de meeste providers heb je op afstand toegang tot je voicemail.
Makkelijk te phishing. Als je wat basisinformatie over de persoon weet, kunt je de pincode laten wijzigen.
Makkelijk te spoofen. Het is heel gemakkelijk om een sms-bericht te vervalsen. Er is geen SSL of certificaat om te verifiëren waar het echt vandaan komt.
https://opensea.io/seaart
Komt vast wel goed. Waar heb je je wallet bekeken, op de website? Dan ff de app checken.... of andersom....A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:24:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
ja doe ikBeyondThunder schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:19:
[...]
Tip, Probeer rustig te blijven als je support aan de lijn krijgt.
Zie je withdrawals? Kijk bij geschiedenis.A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:26:
Dit is geen grap er zijn nu mensen van binance bezig hier mee
had 2fa gewoon aan
Verwijderd
Succes @A87
Maak jezelf niet gek, daar schiet je sowieso niks mee op.
Hopelijk heb je ze snel weer terug.
Voor elke transactie een SMS, Mail en google authenticator code.
Dat moet toch wel veilig zijn?
Of is het advies om SMS in zijn geheel uit te schakelen?
Overal waar je kan alles met SMS uitschakelen.BeyondThunder schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:30:
Op Binance (inloggen) gebruik ik de google authenticator als MFA.
Voor elke transactie een SMS, Mail en google authenticator code.
Dat moet toch wel veilig zijn?
Of is het advies om SMS in zijn geheel uit te schakelen?
Android 11 mijn telefoon
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 11-10-2021 17:31 ]
Check nou even je transactiegeschiedenis. Zie je daar wat?A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:31:
PAS OP MENSEN ik had 2fa aan en ben gewoon gehackt
Android 11 mijn telefoon
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/gJHwbgNvuXcia41U2B47mGwR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V6stBvSPnKAaXVybZB6S819D.jpg?f=fotoalbum_large)