OkQunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:26:
Grijze lijn is de koers
EDIT: kan wel.. Zat verkeerd te kijken!
[ Voor 8% gewijzigd door technoaddict op 11-10-2021 13:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
OkQunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:26:
Grijze lijn is de koers
[ Voor 8% gewijzigd door technoaddict op 11-10-2021 13:32 ]
Nee, dat is de SP500 tot vandaag (we zitten al in oktober).Qunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:26:
Grijze lijn is de koers
[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 11-10-2021 13:30 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Idd! Staat rechts onder.Richh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:29:
[...]
Nee, dat is de SP500 tot vandaag (we zitten al in oktober).
edit: er staat gewoon een legenda rechtsonderin he
We zitten nu aan het eind van de "gele zone". In voorgaande cycles begon dan elke keer de bear market.Kol Nedra schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:06:
plan B met een updated EOY prediction
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Klopt. Al kan ie ook hier consolideren.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
We zitten nu aan het eind van de "gele zone". In voorgaande cycles begon dan elke keer de bear market.
Als hij zich achter deze grafiek wilt blijven schuilen, zouden we nu dus eerst flink omlaag moeten, maandenlang consolideren en pas rondom de volgende halving (2023/2024) de volgende stap moeten maken.
Of zie ik dat verkeerd
Ja dikke doei, zo lang gaan we niet wachtenRichh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:38:
[...]
Klopt. Al kan ie ook hier consolideren.
Bij de volgende halving duurt het vervolgens dus weer 1,5-2 jaar tot een top. Dus dan zit je in 2026.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 13:40 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha, dan ga je dus rekt in fiat?Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Ja dikke doei, zo lang gaan we niet wachten
Wil geen e-Lambo, dus het moet voor 2023 gebeuren.
Weg met die geitenmunt anders...
Ja op een gegeven moment moet je langzamerhand gaan cashen, o.a. omdat regulatie op de loer ligt. Wil daar de huidige cycle voor gebruiken. We gaan het meemakenRichh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Haha, dan ga je dus rekt in fiat?
De ECB en de FED pakken je toch wel
Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Ja dikke doei, zo lang gaan we niet wachten
Wil geen e-Lambo, dus het moet voor 2023 gebeuren.
Weg met die geitenmunt anders...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CQMQs5N1wOhao40kTwPs7cqX.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Haha nee klopt, maar op de ladder van relatieve veiligheid...Richh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:15:
[...]
Dat is het ook niet. Overigens, als ik analist was geweest had ik ook graag gehad dat zoveel mogelijk mensen hun spaargeld op z'n minst in stables parkeren
Daarop doorgaand: het depositogarantiestelsel is óók geen risicoloos verhaal. Alle banken die daaronder vallen, investeren jouw euro's stiekem. Dat zorgt voor problemen bij een bankrun. En het stelsel zorgt ervoor dat alle banken elkaar moeten backen wat eigenlijk juist een systeemrisico is.
Lees/luistertip: het avontuur van Paul Buitink die een bank buiten het depositogarantiestelsel wou opzetten (en daar natuurlijk niet in slaagde...)
https://www.bnr.nl/podcas...tobank-ten-grave-gedragen
(google kent nog veel meer artikelen).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik vermoed niet dat BTC veel gaat hangen tussen ATH en 100k... hij zal waarschijnlijk ergens tussen 100k en 150k hangen (alt season) en daarna doorgaan naar 200k+.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
Zal pas echt kunnen beginnen wanneer BTC de volgende ATH heeft gepakt en daar een tijdje rond blijft hangen. Als dat bijv. 80-85k zal zijn, gaan we iets absurds (in positieve zin) meemaken met zijn allen. Voor mijn gevoel is alt season nog niet echt begonnen.
Het verstandigst is natuurlijk om grotendeels in BTC te zitten, zodra je merkt dat-ie de oude ATH gaat verpulveren. En dan pas terug naar alts wanneer BTC een beetje is uitgeraast. (lees: wanneer traders hun kansen weer gaan zoeken in alts)
Anderzijds; als BTC gaat moonen, gaan alts er op een gegeven moment wel weer achteraan. Je haalt dan wellicht niet het onderste uit de kan, maar je kan jezelf zodoende wel stress besparen door lekker te blijven zitten en je ("DCA-out") verkoopprijzen rustig te bepalen. Ik ga zelf voor de laatste methode
https://opensea.io/seaart
Toevallig net door AMLD wetgeving aan het bladeren ter voorbereiding op de FCA examensJedi_Pimp schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:07:
[...]
Haha nee klopt, maar op de ladder van relatieve veiligheid...
Ik ken/volg Buitink al een tijdje, thanks, ga ik eens naar luisteren. Ik raad je op mijn beurt deze Cryptocast met Buitink en Lelieveldt aan. Vooral deel B is interessant, waarin ze compleet gehakt maken van de KYC/AMLD5 bepalingen.
Zo las ik hem onlangs ook. Dat is ook het nadeel van zomaar neergooien van dit soort grafiekjes zonder enige duidelijke uitleg. Een ieder heeft zijn eigen interpretatie.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
We zitten nu aan het eind van de "gele zone". In voorgaande cycles begon dan elke keer de bear market.
Als hij zich achter deze grafiek wilt blijven schuilen, zouden we nu dus eerst flink omlaag moeten, maandenlang consolideren en pas rondom de volgende halving (2023/2024) de volgende stap moeten maken.
Of zie ik dat verkeerd
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zou prima voor onze portemonees natuurlijk, maar denk je niet dat er te weinig liquiditeit is om BTC op korte termijn 200-300% (!) te laten stijgen vanaf het huidige niveau?enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:10:
[...]
Ik vermoed niet dat BTC veel gaat hangen tussen ATH en 100k... hij zal waarschijnlijk ergens tussen 100k en 150k hangen (alt season) en daarna doorgaan naar 200k+.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 14:20 ]
De kleuren hebben geen voorspellende waarde. Het is de tijd tot aan de volgende halving. Niets meer en niets minder.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Of zie ik dat verkeerd
Het is aan jezelf om je te verdiepen... Plan B heeft het ontelbare keren uitgelegd in ontelbare podcasts.Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
Zo las ik hem onlangs ook. Dat is ook het nadeel van zomaar neergooien van dit soort grafiekjes zonder enige duidelijke uitleg. Een ieder heeft zijn eigen interpretatie.
Gelukkig is er hierover genoeg te googlen maar niet iedereen weet hoe google werkt.
Jup en in de 2 a 3 cycles hiervoor begint de bear market op vrijwel exact hetzelfde aantal maanden tot aan de volgende halving. Ongeveer nuenomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:20:
[...]
De kleuren hebben geen voorspellende waarde. Het is de tijd tot aan de volgende halving. Niets meer en niets minder.
Op korte tijd? We hebben tot de volgende halving om het 4-jarige gemiddelde van de s2f te halen.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:18:
[...]
Zou prima voor onze portemonees natuurlijk, maar denk je niet dat er te weinig liquiditeit is om BTC op korte termijn 200-300% (!) te laten stijgen vanaf het huidige niveau?
Het geld moet ergens vandaan komen namelijk.
En veel geld zal gedurende die rit (helaas) ook weer in alts vloeien. Zo eenvoudig is die rit naar 100-150k niet verwacht ik.
Kijk dan naar mijn laatste zin: "Gelukkig is hierover genoeg te googlen", oftewel dat is door mij al gedaan, maak je geen zorgen over mijn eigen onderzoek. Mocht je met "jezelf" alle gebruikers bedoelen, dan prima.enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Het is aan jezelf om je te verdiepen... Plan B heeft het ontelbare keren uitgelegd in ontelbare podcasts.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 11-10-2021 14:24 ]
En zojuist pas ontvangen. Volgens Bitvavo support ging er iets mis en moesten ze een developer inschakelen. Opzich zijn ze daar best snel, hoewel het voor de developer wel 10 dagen kon gaan duren.donderdag 7 oktober 2021 09:21 StevenzeN
Gistermiddag om 13:00 via Bitvavo een XLM transfer naar Binance gedaan, nog niet binnen.
[ Voor 10% gewijzigd door StevenzeN op 11-10-2021 14:25 ]
"This cycle is different"Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Jup en in de 2 a 3 cycles hiervoor begint de bear market op vrijwel exact hetzelfde aantal maanden tot aan de volgende halving. Ongeveer nu
Volledig mee eens. Althans, ik durf mijn plannen niet te maken op basis van zo'n kleine basis qua data.enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:25:
[...]
"This cycle is different"
Die paar cyclussen die we gehad hebben is te weinig data om de 'vorm' van een cyclus te voorspellen.
Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
Jup en in de 2 a 3 cycles hiervoor begint de bear market op vrijwel exact hetzelfde aantal maanden tot aan de volgende halving. Ongeveer nu
[ Voor 26% gewijzigd door Chaes op 11-10-2021 14:28 ]
Het was niet persoonlijk bedoeld.Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Kijk dan naar mijn laatste zin: "Gelukkig is hierover genoeg te googlen", oftewel dat is door mij al gedaan, maak je geen zorgen over mijn eigen onderzoek. Mocht je met "jezelf" alle gebruikers bedoelen, dan prima.
Het gaat mij erom dat als je naar afgelopen pagina slowchat kijkt, dat er veel verschillende interpretaties zijn zonder begeleidende tekst. Iets wat elke keer naar voren komt wanneer iemand even een screenshot plaatst van een grafiek. Wel of geen Plan-B.
Nee joh, tis maar speelgeld
Warren is bearish voor crypto dus die moet gewoon zijn dikke rijke kutbek houden.
Al gedaan $1000 geleden
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2021 14:43 ]
Flufje ja. Stonden op 1w op +31%, dat is in het verleden nog nooit zonder correctie geweest.
Verander je je username even naar Poorr?Richh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Flufje ja. Stonden op 1w op +31%, dat is in het verleden nog nooit zonder correctie geweest.
Toch is ie dit weekend prima doorgekomen
Ik verwacht nog steeds een retrace naar 51k.
Wowhead schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:35:
Net al mijn crypto verkocht, durf het niet aan om stinkend rijk te worden.
Aan iedereen die vanaf dit punt uitstapt kan ik alleen maar een dikke duim omhoog geven. We blijven vooral vanuit greed zitten en dat is zelden een goede graagdmeter. Gaat die 10K hoger, dan was er flink meer te halen. Haalt die de 100K? Dan laat je een mooie kans liggen.
Het is altijd al de afkorting van mijn voornaam geweestWhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:38:
[...]
Verander je je username even naar Poorr?
1 BTC = 1 BTC!
Ik ook hoor. Ik ga eerst mijn exit strategie uitvoeren en dan vertel ik wel wat leuke statements.Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
Aan iedereen die vanaf dit punt uitstapt kan ik alleen maar een dikke duim omhoog geven. We blijven vooral vanuit greed zitten en dat is zelden een goede graagdmeter. Gaat die 10K hoger, dan was er flink meer te halen. Haalt die de 100K? Dan laat je een mooie kans liggen.
Maar feitelijk; winst = winst en als bijvoorbeeld ik nu uit zou stappen is mijn totale inleg sinds 2 april x 3 gegaan. Vooraf zou ik daar direct voor getekend hebben. Soms is het gewoon mooi genoeg geweest en niemand weet wanneer de Bear komt.
Ik zit er overigens nog in, mijn greed is nog niet op mute gegaan, maar we komen dichter en dichter bij de eerste fase van mijn exitplan.
Nounounounou wat een taalgebruik zeg.StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:30:
[...]
Warren is bearish voor crypto dus die moet gewoon zijn dikke rijke kutbek houden.
Nooit te vroeg genoegen nemen met winst.Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
Maar feitelijk; winst = winst en als bijvoorbeeld ik nu uit zou stappen is mijn totale inleg sinds 2 april x 3 gegaan. Vooraf zou ik daar direct voor getekend hebben. Soms is het gewoon mooi genoeg geweest en niemand weet wanneer de Bear komt.
Ik zit er overigens nog in, mijn greed is nog niet op mute gegaan, maar we komen dichter en dichter bij de eerste fase van mijn exitplan.
Even voor de duidelijk, die was niet serieus heRichh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
Het is altijd al de afkorting van mijn voornaam geweest![]()
Gekeken naar jouw laatste PF post is deze opmerking overigens wel zeer terecht
SELL!!! SELLLLL!!!!!enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Nooit te vroeg genoegen nemen met winst.
Dit kan jij zijn na epic pamps.
[Afbeelding]
Gelukkig heb ik het bonnetje van de Hornbach nogWhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:43:
[...]
Even voor de duidelijk, die was niet serieus he
Ik kan niet wachten!enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
[Afbeelding]
Echt heftig hoor, sterkte met het verwerken en anders 0800-0432 even bellen.
Voor wat voor shoot is deze foto eigenlijk genomenenomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
[Afbeelding]
Dat zou ik ook zeggenWhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:43:
[...]
Even voor de duidelijk, die was niet serieus he
Hey mede ZIL bagholder!AlterBridge schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:44:
BTC +30%
Eth +25%
Ada+80%
Vet +7%
Link -3%
Holo -40%
Zilliqa -45%
Nounounounou wat een vriendelijkheid zeg.StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Echt heftig hoor, sterkte met het verwerken en anders 0800-0432 even bellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 14:46 ]
Tov?AlterBridge schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:44:
BTC +30%
Eth +25%
Ada+80%
Vet +7%
Link -3%
Holo -40%
Zilliqa -45%
Nounounounou sorry maandag he.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Nounounounou wat een vriendelijkheid zeg.
Wij zijn toch Dot-matties?
ZIL vindt ie niet zo tov denk ik.
Jij bent mijn DOT guru en ik ben je eeuwig dankbaar.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Nounounounou wat een vriendelijkheid zeg.
Wij zijn toch Dot-matties?
Afdelingsuitje van A87.AlterBridge schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Voor wat voor shoot is deze foto eigenlijk genomen? Hij is doodeng!
Nou dat is dan ook weer lichtelijk overdreven.StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Jij bent mijn DOT guru en ik ben je eeuwig dankbaar.
Mijn GAK, helaas voor ruim de helft op 19 mei rond 11:00. Check de chart maar wat er om 15:00 gebeurde
Op $100 krijg jij een donatie.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Nou dat is dan ook weer lichtelijk overdreven.
Maar een donatie is uiteraard altijd welkom.
Ik zie nu echt 87 van dit soort mannekes aan de bar mt een telefoon waarbij de ene helft zegt: HE SOLD?
zoals je ziet verloopt elke cycle de top een aantal kleur tinten. Er kan nu dus nog prima 3 a 4 maanden extra komen voor we op de top zitten. Sowieso kan je dit model niet zo exact gebruiken. Dat zegt plan B ook elke keer. Het geeft een richting door de base line. Maar hoe hoog top komt, op welk moment, en omgekeerd, waar het dal is en wanneer zegt het model niet tot op de euro en maand nauwkeurig.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Of zie ik dat verkeerd
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
AlterBridge schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:44:
BTC +30%
Eth +25%
Ada+80%
Vet +7%
Link -3%
Holo -40%
Zilliqa -45%
Hmm, diep in de altcoins en de Bogdanoff meme is nog nieuw?AlterBridge schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Voor wat voor shoot is deze foto eigenlijk genomen? Hij is doodeng!
A87 met zijn 87 pampers.Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:48:
[...]
Ik zie nu echt 87 van dit soort mannekes aan de bar mt een telefoon waarbij de ene helft zegt: HE SOLD?
En de andere helft antwoord: PAMP IET!
En de 87e, onze eigen A87, staat er bij en kijkt er goedkeurend naar.
Hoef ik niet te checken, dat weet bijna iedereen hier wel uit zijn hoofdAlterBridge schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:48:
[...]
Mijn GAK, helaas voor ruim de helft op 19 mei rond 11:00. Check de chart maar wat er om 15:00 gebeurde
Liev, maar hoeft niet hoor. Op $100 heb ik geen donaties meer nodig
Andere richting op dan mag ook hoorMooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:49:
[...]
Liev, maar hoeft niet hoor. Op $100 heb ik geen donaties meer nodig
Ik lurk al een tijd mee, alleen helaas niet voordat ik HOT en ZIL kochtRichh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:49:
[...]
[...]
Hmm, diep in de altcoins en de Bogdanoff meme is nog nieuw?
Welkom in het slowchat topic!
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:53:
Fuck die planB en zijn hopium regenboog kaartje.
Dit is Bitcoin.
Heb je 'm nu alweer in je hand?anti elppa schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:55:
ik denk dat er zo een mooie kaars komt
ehhhhh denk dat ze er dan hetzelfde uitzien als in het jaar 2140enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:58:
Durft iemand te schetsen hoe een Bogdanoff er over 30 jaar uitziet?
Iets zegt me dat dat precies hetzelfde als nu is.enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:58:
Hoop de juiste kant op… 4K om door de 60 heen te rammen lijkt me heerlijkanti elppa schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:55:
ik denk dat er zo een mooie kaars komt
Verwijderd
JoebarRC schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:59:
[...]
Hoop de juiste kant op… 4K om door de 60 heen te rammen lijkt me heerlijk![]()
(Dromen mag he)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UCTs8KFtKY5sfwirsE9BN6yw.jpg?f=user_large)
Over 30 jaar, foto vanaf de maan:enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:58:
Zero.
Mijn stagiaire kan onder mijn tafel kan kijken vanaf haar plek en ik wil haar onschuldigheid uiteraard niet verpesten. Stiekem wel, maar heb geen zin in een strafblad, eerst die Bitcoins wegsluizenVerwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:59:
[...]
Net alsof jij dat niet hebt.
Beetje koersen loer'n, beetje slowchat'n.
[Afbeelding]
Yep, al sinds 2018 en woon nog steeds op hetzelfde adres dus heb bernies wanten nodig in de komende barre winter waar je een eth per m3 gas gaat betalen
Mijn vrije dagen in een notendop
Lijkt op die kapper uit Urk van tv.Pelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:01:
[...]
Over 30 jaar, foto vanaf de maan:
[Afbeelding]
Zo vermoeiend om heel de tijd te doen alsof je druk bent, ik haat dat echt.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:02:
[...]
Mijn stagiaire kan onder mijn tafel kan kijken vanaf haar plek en ik wil haar onschuldigheid uiteraard niet verpesten. Geen zin in een strafblad, eerst die Bitcoins wegsluizen
Ze moet nog 2 weken, daarna kan ik weer lekker mezelf zijn op 't werk
Zero.
Maar ik ben écht druk. Heb vandaag al 6x de brievenbus gecheckt om ff naar de overbuurvrouw te kunnen zwaaienPelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
Zo vermoeiend om heel de tijd te doen alsof je druk bent, ik haat dat echt.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 15:07 ]
Gek dat Crypto nog niet mainstream wil worden hePelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:01:
[...]
Over 30 jaar, foto vanaf de maan:
[Afbeelding]
enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Kweenie, maar met een rooie staaf zou ik toch òòk echt effe naar de dokter.Waah schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Dan is het een rode kaars hoop ik... Als het een groene kaars is zou ik tóch ff naar de dokter
Daar heb je de opper pampers wel.WhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:49:
[...]
A87 met zijn 87 pampers.
Daar is @Ali Baba 1001 maar een groentje bij...
Ligt eraan hoe roodSkrunsies schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:12:
[...]
Kweenie, maar met een rooie staaf zou ik toch òòk echt effe naar de dokter.
Als je ETH gaat minen heb je helemaal geen GAS nodig, die rig maakt je huis wel warmJoebarRC schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:03:
[...]
Yep, al sinds 2018 en woon nog steeds op hetzelfde adres dus heb bernies wanten nodig in de komende barre winter waar je een eth per m3 gas gaat betalen![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq