merauder schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:35:
Zie ik het goed, en ontstaat er op de 15m/1u nu een C&H op BTC en SHIB?
/f/image/QggTpUbNGMNKvHnjRHpxhbzY.png?f=fotoalbum_large)
zoiets?
Gaaf! Handig voor een wat minder beperkte visieWowhead schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Helaas niet, 11 jaar in azie gewoond en mijn familie spreekt alleen engels, mijn nederlands is flink verwaterd
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
traden is niet aan te raden, traden kun je beter bij crypto blijvenmalarkan schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:28:
[...]
Kijk wel even naar de kosten, die zijn bij de Giro niet heel goedkoop om even snel te traden met kleine flufjes. dan is het echt al grote percentages aan fees als basis.
de zeer veel ETF's kun je 1x per maand (aantal mag je zelf weten) gratis kopen/verkopen (zonder fees)
degrio gebruik je niet voor traden, maar voor investeren
nothing stops this train
zenith schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:36:
Zo, de groene kaars is er gelukkig. Lessons learned, stoploss niet te los... ;-)
Is het nou rekteroni of gaat alles nog volgens plan.eldeegee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:39:
51.5 k zal die straks wel doorheen drukken.
Kan jullie niet meer volgen hoor haha. Half uur geleden was het nog rekt..
Kijk eens op de weekly bij btc en ethmerauder schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:35:
Zie ik het goed, en ontstaat er op de 15m/1u nu een C&H op BTC en SHIB?
Zero.
Rekteroni volgens plan.Aarebe1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
[...]
Is het nou rekteroni of gaat alles nog volgens plan.
Kan jullie niet meer volgen hoor haha. Half uur geleden was het nog rekt..![]()
Helemaal mee eens! Goede toevoeging. Ik heb er ook alleen maar een hodl investingspot.Kol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:51:
[...]
traden is niet aan te raden, traden kun je beter bij crypto blijven
de zeer veel ETF's kun je 1x per maand (aantal mag je zelf weten) gratis kopen/verkopen (zonder fees)
degrio gebruik je niet voor traden, maar voor investeren
Vandaag nog?roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:05:
Bijna al mn alts verkocht en all in btc.
Precies te laat.roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:05:
oeffff nu alle alts in het rood getrokken zijn? Duim voor je dat btc door die 52 gaat knallen dan.roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:05:
[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 06-10-2021 13:13 ]
Dalen nog wel verder. Heb dot en link laten staankeepitfrosty schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
oeffff nu alle alts in het rood getrokken zijn? Duim voor je dat btc door die 52 gaat knallen dan.
30k voor 1 DOT?twain4me schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:25:
[...]
dom om zo snel te verkopen kopen 2030 $30.000
https://opensea.io/seaart
Als btc doordrukt wel inderdaad.roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:17:
[...]
Dalen nog wel verder. Heb dot en link laten staan
Wat wordt de volgende shitcoin die uitgepoept wordt in de launchpad? Even inkopen dus.resusaapje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:39:
[...]
Het lijkt er wel verdraaid veel op! Ik heb de voorgaande launchpad muntjes eens door excel getrokken en blijkbaar speel je altijd winst![]()
Zelfs de voetbalmunt van FC Barça levert nog 30% winst de eerste dag
Bekeken: C98, TKO, LINA, DEGO, SFP, INJ, ALPHA, BAR, ACM
Voor de meeste van die tokens geldt wel dat je de grote klapper de eerste dag maakt. Eerstedagswinst ligt tussen 33% en 3900%
In twee gevallen kan je de klapper op de dag na introductie maken: INJ ging nog eens x2 en SFP x3. Je kunt overwegen dat risico te nemen, omdat de token doorgaans niet na een dag al in lijken te storten. Blijf wel weg bij die voetbalmuntjes.
In de dagen daarna neemt de waarde eigenlijk altijd af en lijkt het aan te raden om je launchpad bag standaard te legen, zelfs als je aan de lange termijn denkt. Terugkopen na een week schijnt in verreweg de meeste gevallen na een maandje nog een extra dosis winst op te leveren. De prijs gaat dan namelijk gek genoeg meestal nog eens x10. Geen zin in die stress? Geen punt, hodl en je krijgt na die maand tussen 80% en 8500% winst. Ja, winst![]()
Die maand is trouwens voor zo goed als alle munten het ATH. Met uitzondering van INJ en ALPHA die na een halfjaar beide 12000% winst haalden![]()
Het lastige is dat volgens mij van alle lanchpad meuk BETA het meest op LINA lijkt. Die haalde de eerste dag 135% winst, bleef daar de tweede dag op hangen, is daarna alleen zachtjes gedaald en zit nu na een halfjaar zelfs op -38% winst. Geeft niet veel vertrouwen, dus dumpen die hap!![]()
Op da interwebs niet veel over BETA kunnen vinden. Eén mannetje waagt zich aan de voorspelling dat BETA $3 waard wordt. Geen idee waarop dat gebaseerd is, maar kijkend naar de voorgangers van BETA lijkt me dat ook weer niet absurd.
Die verwachting middelend met LINA, ga ik werken met een eerstedag verwachting van 300%, oftewel $0,18 en koop eventueel na een week weer terug.
Wat denken jullie?
https://opensea.io/seaart
Het voelt weer bullish asf!
Ik kan niet wachten tot BTC de €100k hit. En dan iedereen in m'n omgeving even eraan herinneren.
"Ik zeg het je al jaren pik, koop BTC!"
Bitcoin - A weapon of mass disruption
90% BTC sinds 2015roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:05:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Oja eth heb ik trouwens niet verkocht, die blijft nog wel sterk.sh4d0wman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:29:
[...]
90% BTC sinds 20157 Gestaag omhoog en geen stress van de verkeerde shitcoin. Had ooit ook ETH maar verkocht in de vorige bulk. Ik heb nog wel VET wat dat is geen shitcoin.
En XMR voor [this message has been redacted].
Zolang SHIB nog 50+% per dag doet is het alt-season.Gelukszoekr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:28:
Dag bitches!
Het voelt weer bullish asf!
Ik kan niet wachten tot BTC de €100k hit. En dan iedereen in m'n omgeving even eraan herinneren.
"Ik zeg het je al jaren pik, koop BTC!"
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
De Shiba's, Safemoons etc doen maar lekker hun ding.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Zolang SHIB nog 50+% per dag doet is het alt-season.
Ik voel geen fomo of stress als BTC maxi. Ik kan lekker bezig zijn met mn andere hobby zonder zorgen over koop/verkoop momenten. Heerlijk
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als je meer wil kan ik er nog wel een nul bij fantaseren hoor
Letterlijk de enige, weinig alt season aan:PfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Zolang SHIB nog 50+% per dag doet is het alt-season.
Zou graag jullie meningen willen horen.
Ik begin langzaam aan een beetje spijt te krijgen van mijn keus (start nov '20) om volle bak voor Ada te gaan, met wat kleine toevoegingen zoals VET, MATIC, DOT, LUNA en SOL. Dit heeft prima uitgepakt en sta op een leuke winst. MAAR: ik heb geen BTC en/of ETH... Wou vooral quick gains en nu baal ik van het feit dat ik nul BTC/ETH heb ingeslagen.
Ik wil het dus herverdelen, maar de vraag of er daar een goed moment voor is... of gewoon doen en niet naar omkijken...?
Legt accupakket in lader
[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 06-10-2021 14:03 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
jaa, is persoonlijk ook wel toch? hodl'en vind ik meer 3-5jaarGioStyle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:59:
Quick gains en dan een jaar lang hodl'en?
Twee dingen:WildeHengst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:58:
Heren van het goede leven!
Ik begin langzaam aan een beetje spijt te krijgen van mijn keus (start nov '20) om volle bak voor Ada te gaan, met wat kleine toevoegingen zoals VET, MATIC, DOT, LUNA en SOL. Dit heeft prima uitgepakt en sta op een leuke winst van een flufje nu. MAAR: ik heb geen BTC en/of ETH... Wou vooral quick gains en nu baal ik van het feit dat ik nul BTC/ETH heb ingeslagen.
Ik wil het dus herverdelen, maar de vraag of er daar een goed moment voor is... of gewoon doen en niet naar omkijken...?
1. Geen bedragen noemen. Hoe minuscuul ook, leer jezelf dat aan
2. Ik zou om gaan zetten naar BTC/ETH (en eventueel een deel winst pakken als je nog grote uitgaven wilt doen de komende tijd). Met de winst die je hebt gemaakt heb je het geweldig gedaan en als de boel instort zit je in BTC/ETH het minst slecht denk ik.
WildeHengst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:58:
Ik begin langzaam aan een beetje spijt te krijgen van mijn keus (start nov '20) om volle bak voor Ada te gaan, met wat kleine toevoegingen zoals VET, MATIC, DOT, LUNA en SOL. Dit heeft prima uitgepakt en sta op een leuke winst van 3€ nu. MAAR: ik heb geen BTC en/of ETH... Wou vooral quick gains en nu baal ik van het feit dat ik nul BTC/ETH heb ingeslagen.
Zat al aan de knoppenYES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:03:
[...]
Als hij verstandig is en zijn bericht edit om het bedrag weg te halen blijft dat in jouw quote staan. Misschien zo aardig om het even weg te halen in jouw eigen quote.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat: BTCWildeHengst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:58:
Ik begin langzaam aan een beetje spijt te krijgen van mijn keus (start nov '20) om volle bak voor Ada te gaan, met wat kleine toevoegingen zoals VET, MATIC, DOT, LUNA en SOL. Dit heeft prima uitgepakt en sta op een leuke winst van *flufje* nu. MAAR: ik heb geen BTC en/of ETH... Wou vooral quick gains en nu baal ik van het feit dat ik nul BTC/ETH heb ingeslagen.
Wanneer: nu
Hoeveel: alles
Waarom: omdat de koning dat wil..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
haha! Slim en gewijzigd!YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:02:
[...]
Twee dingen:
1. Geen bedragen noemen. Het bedrag wat je noemt helemaal niet.
2. Ik zou om gaan zetten naar BTC/ETH (en eventueel een deel winst pakken als je nog grote uitgaven wilt doen de komende tijd). Met de winst die je hebt gemaakt heb je het geweldig gedaan en als de boel instort zit je in BTC/ETH het minst slecht denk ik.
jaaa, dat is het nou.. Heb het geld niet nodig nu en wil het nu ook wat langer vast zetten. Met de Alts is er toch wat meer spanning.
Zeker als je het lang weg wilt zetten zou ik voor BTC/ETH gaan. Als je graag met alts wilt spelen zou ik de bear market afwachten en dan met zeg 10% van je PF waarde alts gaan opscheppen waarvan je veel verwacht. Dan heb je over een paar jaar wellicht geluk en nog veel meer gains.WildeHengst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:06:
[...]
haha! Slim en gewijzigd!
jaaa, dat is het nou.. Heb het geld niet nodig nu en wil het nu ook wat langer vast zetten. Met de Alts is er toch wat meer spanning.
Echt, ik ben nu net een half jaar bezig en BTC/ETH geeft mij véél meer rust dan alts. En dat terwijl ik mijn pf op basis van één alt (ANKR) in de eerste maanden compleet heb doen exploderen waardoor ik nu op een heel dikke winst sta maar nu hopelijk nog een flink deel van de bullrun met BTC/ETH mee ga liften.
Denk dat je daar nu een beetje te laat voor bent..Deman23 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:11:
Persoonlijk vind ik ook ETH zwakjes en behoorlijk wat terrein verliezen op BTC. Overweeg ook m’n ETH om te zetten naar BTC maar misschien is dat teveel FOMO van mijn kant..
Just my 2 cents
Als je de prognoses van waar BTC eind deze bullrun zou moeten staan bekijkt is het nog ruim op tijd. Maar goed, of die modellen het uiteindelijk bij het rechte eind hebben moeten we afwachten..keinless schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:12:
[...]
Denk dat je daar nu een beetje te laat voor bent..
Just my 2 cents
Ben ik ook bang voor. Mijn portfolio is ongeveer 50/50 BTC en ETH en ETH krijgt ongetwijfeld ook zijn momentum weer als BTC is uitgeraasd..keinless schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:12:
[...]
Denk dat je daar nu een beetje te laat voor bent..
Just my 2 cents
Maar zat er wel aan te denken om alles even op BTC te zetten tijdelijk. Maar zoals je zegt ik ben daar ongetwijfeld te laat mee.
Aan de andere kant verwachten de modellen dan ook een ETH van 10k.YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:14:
[...]
Als je de prognoses van waar BTC eind deze bullrun zou moeten staan bekijkt is het nog ruim op tijd. Maar goed, of die modellen het uiteindelijk bij het rechte eind hebben moeten we afwachten..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Had je inderdaad eerder moeten doen. Je kunt niet elke pump chasen. ETH maakt nu even pas op de plaats voor BTC. De focus komt vanzelf wel weer terug op ETH.Deman23 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:16:
[...]
Ben ik ook bang voor. Mijn portfolio is ongeveer 50/50 BTC en ETH en ETH krijgt ongetwijfeld ook zijn momentum weer als BTC is uitgeraasd..
Maar zat er wel aan te denken om alles even op BTC te zetten tijdelijk. Maar zoals je zegt ik ben daar ongetwijfeld te laat mee.
Verwijderd
Dit zei mijn vrouw gisteren ook.LarryD schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:17:
Hij stoot weer even lekker door.
Ik was toen helaas aan het werk.
Vragen...
Klopt, dat is een goede toevoeging! Ik blijf ook mooi zo zitten zoals ik nu zit. BTC/ ETH in een 60/40 qua waarde in de HODL pot momenteel. Maar zeggen tegen iemand dat het te laat is om nu iets om te zetten naar BTC vind ik niet terecht.zwembroek schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:16:
[...]
Aan de andere kant verwachten de modellen dan ook een ETH van 10k.
Klopt, maar hoe weet jij dat?
Wat doe je als de Alts het weer overnemen? Lekker blijven zitten of in wat Alts stoppen?YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:18:
[...]
Klopt, dat is een goede toevoeging! Ik blijf ook mooi zo zitten zoals ik nu zit. BTC/ ETH in een 60/40 qua waarde in de HODL pot momenteel. Maar zeggen tegen iemand dat het te laat is om nu iets om te zetten naar BTC vind ik niet terecht.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit soort berichten komen altijd langs als de een het goed doet en de ander niet. Ik zou zeggen, heb een beetje geduld. Switchen is vaak risicovol en zeker bij ETH en BTC hebben ze gewoon hun eigen momentum en gaan ze niet gelijk.Deman23 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:11:
Persoonlijk vind ik ook ETH zwakjes en behoorlijk wat terrein verliezen op BTC. Overweeg ook m’n ETH om te zetten naar BTC maar misschien is dat teveel FOMO van mijn kant..
In de huidige cycle? Nee. Ik heb vanmorgen een paar dingen herschikt en nu is van de totale waarde die ik aan crypto bezit, maar 3% voor handelen op een exchange (Binance) aanwezig. De rest staat of op mijn Ledger, rente te trekken of zitten vast in een crowdloan.WildeHengst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:20:
[...]
Wat doe je als de Alts het weer overnemen? Lekker blijven zitten of in wat Alts stoppen?
Ik heb in mijn HODL pot 89% BTC/ETH waarbij BTC 56% in neemt en ETH 33%. De overige 11% bestaat uit DOT en KSM, wat dus alts zijn. Maar die alts ga ik door de bear heen houden.
Aan die HODL pot verandert niets de komende tijd.
Het kleine handel potje zit nu in BTC en dat laat ik ook nog even zo. Als de alts het overnemen dan zet ik die 3% misschien nog om in een alt. En eventueel stort ik dan extra fiat bij, maar daar twijfel ik over aangezien het alt season vlak voor de bullrun afloopt ook echt abrupt kan stoppen en dan moet je maar net op tijd zijn met verkopen.
Echt zo typisch die brakke vloer, stokoude radiator en een gordijntje meegenomen uit een vorig huis ofzo die totaal niet past, maar wel een dikke TV
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
True, ik blijf lekker zitten. Sowieso voor de langere termijnSluw schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Dit soort berichten komen altijd langs als de een het goed doet en de ander niet. Ik zou zeggen, heb een beetje geduld. Switchen is vaak risicovol en zeker bij ETH en BTC hebben ze gewoon hun eigen momentum en gaan ze niet gelijk.
Is dat niet wachten tot de dag dat die lekkere buurvrouw met een familielid ervandoor gaat en al je crypto meeneemt?iVibes schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Het opsplitsen van je seed phrase over 3 papiertjes zou je zo kunnen doen. Verspreid ze bijvoorbeeld bij familie en/of bij die lekkere buurvrouw...
Aan 1 papiertje hebben ze niets, maar je hebt altijd genoeg aan twee van de drie papiertjes. Mocht 1 van de drie locaties affikken...
[Afbeelding]
Je kent me al aardig...JDx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:26:
[...]
Echt zo typisch die brakke vloer, stokoude radiator en een gordijntje meegenomen uit een vorig huis ofzo die totaal niet past, maar wel een dikke TV
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Dan hebben we een weekly higher high.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XSBysmqrKt13szXzTXIdQO78.jpg?f=user_large)
Even een flinke nieuwe ATH over de 100k, met 10-15% retrace en dan sideways zodat mijn shitcoins naar ongekende hoogtes kunnen pompen.
En rap een beetje.
Heb meer te doen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik gaf aan dat ik "denk" dat het te laat is, uit ervaring is candles chasen niet de beste manier.YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:18:
[...]
Klopt, dat is een goede toevoeging! Ik blijf ook mooi zo zitten zoals ik nu zit. BTC/ ETH in een 60/40 qua waarde in de HODL pot momenteel. Maar zeggen tegen iemand dat het te laat is om nu iets om te zetten naar BTC vind ik niet terecht.
Ik zeg helemaal niet wat hij wel en niet moet doen, maar deel alleen mijn mening op dit gebied
Die 25% van mijn CELR die gisteren is verkocht op 0,15 is vandaag weer gekocht op 0,12998. De winst is in BTC gegaan. Op naar boven maar weer.zwembroek schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:32:
Celr bounced ook op de MA. Hoop dat we de 0,20 cent nog raken deze maand.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Want DOT gaat het zoveel beter doen?StevenzeN schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:42:
Moeilijke dagen zo wanneer je alleen in de shitcoins zit. Mijn 2.5x CELR volledig in den DOT gestampt.
Als je 'm op ETH/EUR zet valt het meeWhySoSerious schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:43:
Boh wat krijgt ETH voor een klappen zeg...
Dan hoef je alleen je restant Celr nog maar in te ruilen voor DOT.
maar nu moet je vooral kijken met shitcoin/BTC pair, welke het minst hard Rekt gaat is dus een betere investering?Ray_ schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Als je 'm op ETH/EUR zet valt het mee![]()
[...]
Dan hoef je alleen je restant Celr nog maar in te ruilen voor DOT.
nothing stops this train
Verwijderd
Ach, we hebben alle tijd tot de weekly close.YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:41:
Zou toch prettig zijn als we nu in één ferme beuk door die 52.9K rammen. Organische groei bovendoen
Maar vandaag nog even richting de 55k zou misschien wel mooi wat fomo aanwakkeren, vooral wanneer die boomer stonks een beetje halfslap blijven inkakken.
Hedge die motherfuckers.
Nu terugzakken richting de 50k zou wel een behoorlijke anti climax zijn. Totaal geen ramp, maar wel teleurstellend.
Maar zo serieus wil ik het allemaal ook niet bekijken. Pompen met die poepmunten.
HOT en NU doen het lekkerKol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
maar nu moet je vooral kijken met shitcoin/BTC pair, welke het minst hard Rekt gaat is dus een betere investering?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoezo? Staat op 18% op de weeklyWhySoSerious schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:43:
Een berichtje op een nieuws pagina zou het fomo goed kunnen aanwakkeren. Zeker na de vorige crashes,.. “nu weer bijna op het hoogtstw punt ooit enzo,..”Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Ach, we hebben alle tijd tot de weekly close.
Maar vandaag nog even richting de 55k zou misschien wel mooi wat fomo aanwakkeren, vooral wanneer die boomer stonks een beetje halfslap blijven inkakken.
Hedge die motherfuckers.
Nu terugzakken richting de 50k zou wel een behoorlijke anti climax zijn. Totaal geen ramp, maar wel teleurstellend.
Maar zo serieus wil ik het allemaal ook niet bekijken. Pompen met die poepmunten.
Verwijderd
WhySoSerious schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:43:
ze vroeg aan mij of ik ook al eruit was gegaan: ik zei nee ik heb JUIST extra gekocht toen China met de ''ban'' kwam. Ze snapte er helemaal niks van met haar euro georiënteerde gedachte
Ik zal haar morgen ff aanspreken hoe ze nu erover denkt
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2021 14:56 ]
nothing stops this train
Muziekje erop en zo meteen die 53K aanschouwen.
*Jammer dat ik weer iets te lang getwijfeld heb vanmorgen en geen buyorders in de 50K regio heb gezet
[ Voor 70% gewijzigd door sjorremans op 06-10-2021 14:57 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Maar het zou me ook niets verbazen als de hele speculatieve santekraam na het neerzetten van een higher high totaal de teerput inpleurt als een dikke fuck you naar het investeerders plebs in crypto.
'Hier heb je je hedgende store of value, smerige nerds.'
Maarja daar ga ik in eerste instantie niet van uit.
Het is tenslotte dikke tech waar we in zitten.
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:56:
Ik ben altijd voor positiviteit.
Maar het zou me ook niets verbazen als de hele speculatieve santekraam na het neerzetten van een higher high totaal de teerput inpleurt als een dikke fuck you naar het investeerders plebs in crypto.
'Hier heb je je hedgende store of value, smerige nerds.'
Maarja daar ga ik in eerste instantie niet van uit.
Het is tenslotte dikke tech waar we in zitten.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/NoImJ4yUWD2dtjZ2v8EgJaCH.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JdQcWoUzJANnrBmV5MJKt0Cj.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kqzGFKsXYtyJ3gDVI1crDoxE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s5DG9zx6WAyd5hVohNxpigqh.jpg?f=fotoalbum_large)