"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
geduuuuld!! komt goed, DOT gaat naar de $85-$120 deze cycleSkrunsies schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:22:
Nou hup klaar met die leegloop, come on DOT
maar in 2028 $300+
nothing stops this train
Duidelijk als in 72K? Of valt dat onder overduidelijk.anti elppa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:22:
[...]
zou wachten tot we duidelijk door de 53k heen zijn
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
dom om zo snel te verkopen kopen 2030 $30.000Kol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
geduuuuld!! komt goed, DOT gaat naar de $85-$120 deze cycle
maar in 2028 $300+
En voor die 300$ koop je in 2028 nog net 2 broden en een fles water om de week mee door te kunnen komen..Kol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
maar in 2028 $300+
hier ligt het papiertje idd boven watersnood 1953 nivobaba420 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:24:
Vind papier maar niks, zeker in zo'n waterrijk landje als Nederland. Geef mij maar een CryptoSteel.
Zit hier no ook iets van ironie in? Ik heb wel wat zitten lezen maar kon nou niks bedenken waarom DOT zo hoog zou gaan?Kol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
maar in 2028 $300+
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik snuif teveel hopium blijkbaar, maargoed if you believe in something.......KRC schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Zit hier no ook iets van ironie in? Ik heb wel wat zitten lezen maar kon nou niks bedenken waarom DOT zo hoog zou gaan?
nothing stops this train
Welke lijn doel je nu op? 4H MA7?anti elppa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:27:
testen de lijn nu. Kijken of ie nu support word. Zou heel mooi zijn
Wow.. met geld koop je helaas nog geen smaak.. hij past wel mooi naast die BEN van @Pingo76Aarebe1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:26:
Voor mij is het nog ver weg maar een maat gaat vandaag toch echt z'n Lambo ophalen.
Jammer dat het regent. [Afbeelding]
Mo0oo0oo0On.
Ik heb liever een passief inkomen, tijd dat je niet hoeft te werken is voor mij veel meer waard dan een blik op wielenAarebe1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:26:
Voor mij is het nog ver weg maar een maat gaat vandaag toch echt z'n Lambo ophalen.
Mo0oo0oo0On.
nothing stops this train
ik kijk bijna nooit naar MA's. De lijn die ik bedoel is de lijn van ath over de 52,9k, de bear line zeg maar
ik heb in 2018 ook zitten lezen en kon niets bedenken waarom ada ooit maar in de buurt van 1 euro kon komen..KRC schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Zit hier no ook iets van ironie in? Ik heb wel wat zitten lezen maar kon nou niks bedenken waarom DOT zo hoog zou gaan?
haha goed punt!twain4me schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:30:
[...]
ik heb in 2018 ook zitten lezen en kon niets bedenken waarom ada ooit maar in de buurt van 1 euro kon komen..
Dus of wij lezen niet goed of het is gewoon niet te voorspellen
Trouwens, dan is er dus nog wel hoop voor SHIBU
Ik snap wel waarom het regent: Het universum huilt om zijn keuze. Daar staat gewoon een potentieel van 30k aan passief inkomen als een malle te devalueren.Aarebe1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:26:
Mo0oo0oo0On.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ADA wás in 2018 (bijna) 1 eurotwain4me schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:30:
[...]
ik heb in 2018 ook zitten lezen en kon niets bedenken waarom ada ooit maar in de buurt van 1 euro kon komen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Misschien is het wel beideKol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Ik heb liever een passief inkomen, tijd dat je niet hoeft te werken is voor mij veel meer waard dan een blik op wielen
Ik heb ook geen smaak blijkbaar. Want vind het wel een vette kleurcombi
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 06-10-2021 10:34 ]
Opletten, met de relatief lage total supply kan het hard gaan de komende weken.
[ Voor 68% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 06-10-2021 10:36 ]
het was onder de kerstboom
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het lijkt er wel verdraaid veel op! Ik heb de voorgaande launchpad muntjes eens door excel getrokken en blijkbaar speel je altijd winst
Zelfs de voetbalmunt van FC Barça levert nog 30% winst de eerste dag
Bekeken: C98, TKO, LINA, DEGO, SFP, INJ, ALPHA, BAR, ACM
Voor de meeste van die tokens geldt wel dat je de grote klapper de eerste dag maakt. Eerstedagswinst ligt tussen 33% en 3900%
In twee gevallen kan je de klapper op de dag na introductie maken: INJ ging nog eens x2 en SFP x3. Je kunt overwegen dat risico te nemen, omdat de token doorgaans niet na een dag al in lijken te storten. Blijf wel weg bij die voetbalmuntjes.
In de dagen daarna neemt de waarde eigenlijk altijd af en lijkt het aan te raden om je launchpad bag standaard te legen, zelfs als je aan de lange termijn denkt. Terugkopen na een week schijnt in verreweg de meeste gevallen na een maandje nog een extra dosis winst op te leveren. De prijs gaat dan namelijk gek genoeg meestal nog eens x10. Geen zin in die stress? Geen punt, hodl en je krijgt na die maand tussen 80% en 8500% winst. Ja, winst
Die maand is trouwens voor zo goed als alle munten het ATH. Met uitzondering van INJ en ALPHA die na een halfjaar beide 12000% winst haalden
Het lastige is dat volgens mij van alle lanchpad meuk BETA het meest op LINA lijkt. Die haalde de eerste dag 135% winst, bleef daar de tweede dag op hangen, is daarna alleen zachtjes gedaald en zit nu na een halfjaar zelfs op -38% winst. Geeft niet veel vertrouwen, dus dumpen die hap!
Op da interwebs niet veel over BETA kunnen vinden. Eén mannetje waagt zich aan de voorspelling dat BETA $3 waard wordt. Geen idee waarop dat gebaseerd is, maar kijkend naar de voorgangers van BETA lijkt me dat ook weer niet absurd.
Die verwachting middelend met LINA, ga ik werken met een eerstedag verwachting van 300%, oftewel $0,18 en koop eventueel na een week weer terug.
Wat denken jullie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Nee joh ik lul maar wat.
Totaal geen verstand van die hoerentroep.
"interessant, heel interessant"Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:39:
Het zou dus achteraf gezien gewoon een lower high kunnen zijn op de weekly, dat zou echt super bearish zijn. Als we echter de 1W MA7 als support weten te behouden zou de run niet in gevaar komen, theoretisch gezien. Echt mega spannend dus.
Nee joh ik lul maar wat.
hahaha ja je verpakt het weer prachtig als onzin, maar dit is zeer zeker een punt. Veel mensen hebben dit niet echt in de gaten volgens mij. Lekker met shitcoins spelen enzo.....Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:39:
Het zou dus achteraf gezien gewoon een lower high kunnen zijn op de weekly, dat zou echt super bearish zijn. Als we echter de 1W MA7 als support weten te behouden zou de run niet in gevaar komen, theoretisch gezien. Echt mega spannend dus.
Nee joh ik lul maar wat.
Ja echt joh, dikke analyse man. Zo zie ik het precies ook. Ik ga mijn hele strategie hierop afstemmen!Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:39:
Nee, wacht wa..Nee joh ik lul maar wat.
Elke keer weer
elke keer weer lig ik in een deuk van dat plaatje, elke keer als ik die term hoor moet ik aan dit plaatje denken.
Dan is mijn missie geslaagdmalarkan schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
Elke keer weer
elke keer weer lig ik in een deuk van dat plaatje, elke keer als ik die term hoor moet ik aan dit plaatje denken.![]()
![]()
![]()
Zero.
Verwijderd
Mochten er dan geen bullish signalen zijn verkoop ik toch echt.
[ Voor 31% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-10-2021 10:47 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
mijn buy-order van DOT/BTC staat op 52600 sats, dus laat maar komen.Valar Morghulis schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:49:
Alts zijn toch wel wat aan het bloeden. BTC-D stijgt ook gestaag
en vult ie niet, ach dan hodl ik BTC wel
tja ieder jaar gaat het omhoog, hoe kan dat nou? iets met tijdelijke inflatie tochJDx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:52:
Grappig, sinds de stijgende energieprijzen neem ik de profitability ook mee en zag in mijn telefoon dat 1 videokaart stil staat, meteen even de koers bekeken en jahoor, flinke rode candle.
[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2021 10:53 ]
nothing stops this train
Ga zo door met zulke memes zal alleen maar mijn zakjes vullen🙊
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ps inmiddels wel al een deel van mijn shib verkocht op 2000. Ik vond 75% profit toch wel even voldoende om gedeeltelijk eruit te gaan. Maar diep van binnen hoop ik echt die 10 cent te zien woopwoop
Ik vroeg me idd al af waarom je een vluchtnummer van Malaysian airways gebruikte als cryptoterm.Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:39:
Nee joh ik lul maar wat.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zou leuk zijn, ik zie toch dat hij nu best wat keren van de 10 euro cent afketst als het nog meer zakt haal ik nog wel een flufje.BTC100K2021 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:55:
Voor de CELR-ianen: koers hangt nu exact op de MA25 op de daily. Verder zakken = rekteroni richting 0,085
Gedurfd!Wowhead schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:04:
[...]
Zou leuk zijn, ik zie toch dat hij nu best wat keren van de 10 euro cent afketst als het nog meer zakt haal ik nog wel een flufje.
Geloof er geen zak van of het is een one in a million storyroflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:09:
Iemand die bezig is met nfts kopen en verkopen? Ik zie net bij een jongen die ik ken die had een nft gekocht voor 100dollar en verkocht voor 59000dollar.
#maxi
Ik denk gelijk aan witwassen, haha.roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:09:
Iemand die bezig is met nfts kopen en verkopen? Ik zie net bij een jongen die ik ken die had een nft gekocht voor 100dollar en verkocht voor 59000dollar.
/f/image/AoUry7En8LmBO5eumGV9mZQc.png?f=fotoalbum_large)
Oh, excuus voor de vele wit(zwart-)ruimte.
[ Voor 32% gewijzigd door Ray_ op 06-10-2021 11:13 ]
Omdat ik vanaf het begin op pancakeswap zat heb ik een NFT gekregen, gratis. Lang niks mee gedaan, maar laatst voor 1500 dollar verkocht. Dat vond ik al gekkenhuis tbh. Doe verder niks met NFTS flippen maar er worden best grote bedragen aan uitgegeven.roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:09:
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 06-10-2021 11:20 ]
Ik heb die in 2 stenen tafels gebeiteld en ergens begraven.iVibes schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Het opsplitsen van je seed phrase over 3 papiertjes zou je zo kunnen doen. Verspreid ze bijvoorbeeld bij familie en/of bij die lekkere buurvrouw...
Aan 1 papiertje hebben ze niets, maar je hebt altijd genoeg aan twee van de drie papiertjes. Mocht 1 van de drie locaties affikken...
[Afbeelding]
Thx. voor de waarschuwing. Ik hoop dat de MA25 het houdt.BTC100K2021 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:55:
Voor de CELR-ianen: koers hangt nu exact op de MA25 op de daily. Verder zakken = rekteroni richting 0,085
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Toch is het zo. Die nft markt is echt gek. Ook maar eens in verdiepen:)Aarebe1 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Geloof er geen zak van of het is een one in a million story![]()
#maxi
Zijn we er dan toch weer ingetuind met z’n allen mensen!!!Ray_ schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:11:
Poah. Spannund.
[Afbeelding]
Oh, excuus voor de vele wit(zwart-)ruimte.
Tja, wat stroom besparen voor de lucht/lucht warmtepomp, zo lang mogelijk de gaskraan dicht dit jaar.Kol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:52:
[...]
tja ieder jaar gaat het omhoog, hoe kan dat nou? iets met tijdelijke inflatie toch
De COP van een miningrig is slechts 0,99 ofzo.
Ow? Hij minet toch nog steeds evenveel muntjes? 1 ETH = 1 ETH (of welke munt/token dan ook). Die fiatwaarde komt vanzelf weer goed en tegen die tijd geldt "geen crypto verzameld = geen fiat voor jou".JDx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:52:
Grappig, sinds de stijgende energieprijzen neem ik de profitability ook mee en zag in mijn telefoon dat 1 videokaart stil staat, meteen even de koers bekeken en jahoor, flinke rode candle.
Ik mine straks dwars door de bear heen!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Klopt maar mijn miningwinst is op als de energierekening komt in Mei.resusaapje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:26:
[...]
Ow? Hij minet toch nog steeds evenveel muntjes? 1 ETH = 1 ETH (of welke munt/token dan ook). Die fiatwaarde komt vanzelf weer goed en tegen die tijd geldt "geen crypto verzameld = geen fiat voor jou".
Ik mine straks dwars door de bear heen!
Ken jezelf zeggen ze ofzo.
Ja, dat heet met een duur woord "investeren"JDx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Klopt maar mijn miningwinst is op als de energierekening komt in Mei.
Ken jezelf zeggen ze ofzo.
Maar yes, je moet wel de financiële middelen hebben om die rode periode te overbruggen. Zoals altijd: geld maakt geld
Is er voor gewone stock trading een nederlandse website/app die zoals bitvavo werkt, waar je gewoon hups gemakkelijk wat stock kan kopen en via de app in de gaten houden?
Ik wil mijn PF uit gaan breiden als een goal hebt bereikt aan geinvesteerd FIAT in Crypto en dan de volgende mijlstone investeren in stocks.
Heb je hiervoor speech-to-text gedaan?Wowhead schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:37:
Domme vraag ik ben nieuw met het gehele investeren geneuzel.
Is er voor gewone stock trading een nederlandse website/app die zoals bitvavo werkt, waar je gewoon hups gemakkelijk wat stock kan kopen en via de app in de gaten houden?
Ik wil mijn PF uit gaan breiden als een goal hebt bereikt aan geinvesteerd FIAT in Crypto en dan de volgende mijlstone investeren in stocks.
Angst. Het begint altijd met -2% en opeens is het FLOEPS -20%elektriekert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:34:
Waarom loopt iedereen meteen weer REKT te roeptoeteren, nog geen 2% eraf in da efkes.
Jij bent nieuw in dit topic? 😉elektriekert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:34:
Waarom loopt iedereen meteen weer REKT te roeptoeteren, nog geen 2% eraf in da efkes.
Het blijft toch een bedrijfseconomische beslissing. Opbrengst - kosten = winst. Zolang je opbrengst qua minen in waarde hoger uitkomt dan je kosten blijft minen rendabel. Zelfs al moet je jaarlijks bijbetalen. Of zoals men vroeger zei: den cost gaet voor den baet uit.
Qua koers eens zien of bitcoin boven de 50k kan blijven. Doe maar dippen of waar is Pingo heen?
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 06-10-2021 11:44 ]
Ik zit toch echt op bijna -15% in 3 dagen.elektriekert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:34:
DeGiroWowhead schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:37:
Amai jongen, doe dat 50x en die hele geitenbende is door het putje!elektriekert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:34:
Dan ben je feitelijk geld aan het lenen van de energiemaatschappij om te kunnen investeren.Joosie200 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:43:
Qua minen zie ik het zo: het geld wat je kwijt bent aan energieverbruik zet je om in te minen munten die als het meezit in de bullrun een x veelvoud oplevert dan wat het je gekost heeft.
Het blijft toch een bedrijfseconomische beslissing. Opbrengst - kosten = winst. Zolang je opbrengst qua minen in waarde hoger uitkomt dan je kosten blijft minen rendabel. Zelfs al moet je jaarlijks bijbetalen.
Qua koers eens zien of bitcoin boven de 50k kan blijven. Doe maar dippen of waar is Pingo heen?
Neen: ik betaal voorschot aan de energiemaatschappij. Tegelijkertijd krijg ik opbrengst van mijn PV installatie met een overschot aan kWh die ik teruglever. Kortom ik leen helemaal niks uit, ik reken een vast bedrag maandelijks af en op jaarbasis kijkt de energietoko of dat voldoende is ja of nee.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:45:
[...]
Dan ben je feitelijk geld aan het lenen van de energiemaatschappij om te kunnen investeren.
Je voorschot bewust 3x zo hoog zetten omdat je niet wil bijbetalen maar wil terug ontvangen op jaarbasis is je geld uitlenen. Terwijl de energieboer geen bank is.
Heb ook panelen, maar met een verhoging van het voorschot voelt het wellicht meer als echte winst.Joosie200 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Neen: ik betaal voorschot aan de energiemaatschappij. Tegelijkertijd krijg ik opbrengst van mijn PV installatie met een overschot aan kWh die ik teruglever. Kortom ik leen helemaal niks uit, ik reken een vast bedrag maandelijks af en op jaarbasis kijkt de energietoko of dat voldoende is ja of nee.
Je voorschot bewust 3x zo hoog zetten omdat je niet wil bijbetalen maar wil terug ontvangen op jaarbasis is je geld uitlenen. Terwijl de energieboer geen bank is.
Ik heb een laag voorschot: 25 euro. Is op jaarbasis 300 euro. Mijn 24/7 minen van eth is als ik het goed uitreken goed voor 20 euro aan stroomkosten per maand. Maar nu overdag met de zon draait mijn PV systeem een mooi overschot aan te verbrassen kWh.JDx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
Heb ook panelen, maar met een verhoging van het voorschot voelt het wellicht meer als echte winst.
Wanneer ik op jaarbasis 240 euro aan stroomkosten heb maar op maandelijkse basis 0,05 eth terug krijg = 0,6 eth koop ik feitelijk 0,6 eth voor 240 euro. Das een koopje met de huidige koers en babes die ik hier gisteren zag
Daar zit dus mijn winst. El cheapo eth hamsteren. En alles wat ik met PV overhou saldeer ik direct dankzij mijn ferraris meter. Winwin.
[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 06-10-2021 11:55 ]
Waar zeker in de huidige tijd ook een risico aanzit. Kijk in Engeland waar al een aantal partijen zijn omgevallen. Te veel betaalde voorschotten krijg je niet terug als de energiemaatschappij omvalt. Kleine kans, maar blijft een risico bij de stunters.Joosie200 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Ja ik geef het liever eerst uit en krijg het dan terug, nabetalingen zoals eigen risico enzo bij de zorgverzekering trek ik niet, zie ik altijd als verlies.Joosie200 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Ik heb een laag voorschot: 25 euro. Is op jaarbasis 300 euro. Mijn 24/7 minen van eth is als ik het goed uitreken goed voor 20 euro aan stroomkosten per maand. Maar nu overdag met de zon draait mijn PV systeem een mooi overschot aan te verbrassen kWh.
Wanneer ik op jaarbasis 240 euro aan stroomkosten heb maar op maandelijkse basis 0,05 eth terug krijg = 0,6 eth koop ik feitelijk 0,6 eth voor 240 euro. Das een koopje met de huidige koers en babes die ik hier gisteren zag
Beet offtopic maar gooi hem er toch maar ff in.JDx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:55:
[...]
Ja ik geef het liever eerst uit en krijg het dan terug, nabetalingen zoals eigen risico enzo bij de zorgverzekering trek ik niet, zie ik altijd als verlies.
https://www.vastelastenbo...-solvabiliteitsproblemen/
En nu weer terug naar REKT.
met een beetje mazzel hebben we dan een bear te pakken win-win
[ Voor 23% gewijzigd door twain4me op 06-10-2021 11:58 ]
Dat redden wij niet helaas met 2 ev's en een warmtepomp.twain4me schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:57:
Ik betaal 0 euro per maand aan de energieleverancier en krijg centjes van ze in december. mooi man die zonnepanelen
Komt er een wickje omlaag en dan weer up of hebben we weer een old skool woensdag t/m donderdag dip?
Zero.
opzich niet heel erg, dan wissel ik mijn shiba's in voor BTCPelox schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
Dat redden wij niet helaas met 2 ev's en een warmtepomp.
Komt er een wickje omlaag en dan weer up of hebben we weer een old skool woensdag t/m donderdag dip?
Helaas niet, 11 jaar in azie gewoond en mijn familie spreekt alleen engels, mijn nederlands is flink verwaterd
DEGIROWowhead schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:37:
nothing stops this train
Haha née, ik probeer jullie weer te remmen!
Nou de remsporen staan me in de broek vanwege die enorme dip net. REKTelektriekert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:25:
[...]
Haha née, ik probeer jullie weer te remmen!
Kijk wel even naar de kosten, die zijn bij de Giro niet heel goedkoop om even snel te traden met kleine flufjes. dan is het echt al grote percentages aan fees als basis.Wowhead schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:24:
Dankjullie wel!!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/L60wRveZWdc44OMmmsRvgyCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KvKafY8bv1aNy21c7Lk85gN6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RbydMuQoFZx7uSjZdUba0BaZ.png?f=fotoalbum_large)