[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.314 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:56
Ach, ik heb nog een bag met ADA. Die doet het ook zo goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
vind je dat raar dan na die bizarre move afgelopen week? Kan gerust nog 30 tot 40% af deze week. Stel het word toch ineens bear dan mag je gerust -90% verwachten.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:14:
[...]

vind je dat raar dan na die bizarre move afgelopen week? Kan gerust nog 30 tot 40% af deze week. Stel het word toch ineens bear dan mag je gerust -90% verwachten.
ADA terug naar 0.05 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
had het over SOL. Maar ook ADA kan aankomende bear zwaar terug idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
anti elppa schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:19:
[...]

had het over SOL. Maar ook ADA kan aankomende bear zwaar terug idd
Nog nauwelijks te geloven. En dit willen we helemaal niet ;(

Hopen dat het allemaal mee gaat vallen.

Fijne maandag, arbeiten!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
PlanR schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:28:
[...]

Nog nauwelijks te geloven. En dit willen we helemaal niet ;(

Hopen dat het allemaal mee gaat vallen.

Fijne maandag, arbeiten!
wen er maar aan. Ik ben nog steeds bull hoor, en ik vewacht dat we nog een mooie run krijgen aankomende 6 maanden, maar er komt ooit weer een bear, en zorg dat je daar af en toe nog ff aan denkt. ff een reality check zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:01
anti elppa schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:33:
[...]

wen er maar aan. Ik ben nog steeds bull hoor, en ik vewacht dat we nog een mooie run krijgen aankomende 6 maanden, maar er komt ooit weer een bear, en zorg dat je daar af en toe nog ff aan denkt. ff een reality check zeg maar.
Ik ga er ook vanuit maar niks is zeker in crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Van dat pak kan je mijn huis kopen.

Gare zooi wel met die koersen, mining difficulty van de coins wil ook nog niet echt zakken, dus de profits zakken net zo hard als de koers.

Wel #19 dat doet me goed, beter getal dan de vorige.

[ Voor 31% gewijzigd door JDx op 13-09-2021 07:33 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09

WhySoSerious

Be the change.

Scheissemünzen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ga je met een goed gevoel naar bed en dan weer rekt wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Xavorius schreef op maandag 13 september 2021 @ 02:42:
[...]

"Oud" nieuws. RaptorXS in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Volgens sommige tweakers ben je blijkbaar een dwarsligger als je hier niet zo blij mee bent. Bijzonder want @RaptorXS had wel degelijk een punt met zijn zorg.
Je overdrijft wel een beetje.

Het is nog niet zo extreem gelijk, het is eerst een haalbaarheidsstudie. Er zit nog wel wat ruimte tussen een haalbaarheidsstudie en het ook al toepassen van deze zaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zo, weer braaf de topicstart zitten lezen. Toch leuk dat elke keer dat ik dat doe ik er weer nieuwe dingen uithaal.

Taro, dat is echt een mooi stuk proza inmiddels en iedere nieuweling kan daar bakken met info uithalen, jammer dat het geen verplichte kost is.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Vies marktje weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ach we zitten nog boven de 42 / 43k. En mijn buys zijn vannacht gehit in de 44k. Sats hamsteren :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Mijn over-optimistische buy order van FTM @ 1,40 was niet helemaal de juiste gebleken oops :D

Ging er van uit dat we vandaag de weekenddip wel achter ons kunnen laten :/ lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:27:
Mijn over-optimistische buy order van FTM @ 1,40 was niet helemaal de juiste gebleken oops :D

Ging er van uit dat we vandaag de weekenddip wel achter ons kunnen laten :/ lol.
Nog steeds op de terugkooplijst hier maar geen idee of we alweer bij "af" zijn.

Klasse overigens dat jij hier enthousiast over een mooie munt komt praten, deze ook knetterhard aan loopt te raden voor en bij een uptrend, maar ook eerlijk post wanneer die inzakt met de rest van de markt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wie nog geen celr heeft heeft nu ook een mooie kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
Ngangatar schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:29:
[...]

Nog steeds op de terugkooplijst hier maar geen idee of we alweer bij "af" zijn.

Klasse overigens dat jij hier enthousiast over een mooie munt komt praten, deze ook knetterhard aan loopt te raden voor en bij een uptrend, maar ook eerlijk post wanneer die inzakt met de rest van de markt mee.
Ja ik had graag op 1,30 bij gekocht maar heb geen poen meer :/ Op = op :/
Zit al op 40% loans bij Venus en in de huidige marktcondities ga ik die liever niet verhogen.

En wat betreft Fantom, de post van vandaag gaat over FTM als speculatieve asset. Daytraden dus. Terwijl ik nog steeds long-term erg bullish ben en blijf (en niet alleen FTM maar meer en meer ook Arbitrum en div. andere sterk groeiende main-nets).

FTM was zeker overheated rond de 1,80 en een correctie zat er dik aan te komen. Erg veel snelle groei in korte tijd. Komt wel weer goed - er komen sowieso eerst een _enorme_ hoop unlocks op de markt komende 4-5 dagen dus ik verwacht geen 1,50+ voor komende week tenzij BTC weer sterk omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQgo4DJle_EZwzP7hoZUBLh8sQs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uAGWOAmzVSZz3xJs10hpRzVZ.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik wou echte smart contract, maar raakte niet verder dan iets eenvoudig om mijn kreeft een naam te geven.

irony > *

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

WTF :/
"Je kan deze post geen duimpje geven..."
Ik schrok me rot! Dacht meteen 'wat heb ik nou weer gedaan?'
Blijkt er gewoon een nieuw topic te zijn. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:37:
[...]

Ja ik had graag op 1,30 bij gekocht maar heb geen poen meer :/ Op = op :/
Zit al op 40% loans bij Venus en in de huidige marktcondities ga ik die liever niet verhogen.

En wat betreft Fantom, de post van vandaag gaat over FTM als speculatieve asset. Daytraden dus. Terwijl ik nog steeds long-term erg bullish ben en blijf (en niet alleen FTM maar meer en meer ook Arbitrum en div. andere sterk groeiende main-nets).

FTM was zeker overheated rond de 1,80 en een correctie zat er dik aan te komen. Erg veel snelle groei in korte tijd. Komt wel weer goed - er komen sowieso eerst een _enorme_ hoop unlocks op de markt komende 4-5 dagen dus ik verwacht geen 1,50+ voor komende week tenzij BTC weer sterk omhoog gaat.
2 weken geleden noemde je hem al overheated net onder de dollar, dus ja, we zaten al beter dan gehoopt.

Ik wacht ook met DCA op het ogenblik, heb verleden week 4 mooie DCA's gedaan en vind het wel even genoeg tot alles weer een beetje begint te lopen. Als ik nu zou besluiten een extra stukje FTM en/of CELR haal, dan is dat bijvoorbeeld omdat ik mijn fluf XRP zal verkopen en dan de inleg in deze 2 alts stop en de winsten in BTC/ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ngangatar schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:14:
Zo, weer braaf de topicstart zitten lezen. Toch leuk dat elke keer dat ik dat doe ik er weer nieuwe dingen uithaal.

Taro, dat is echt een mooi stuk proza inmiddels en iedere nieuweling kan daar bakken met info uithalen, jammer dat het geen verplichte kost is.
Nu weet ik eindelijk wat moon en rekt betekent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:57:
WTF :/

[...]

Ik schrok me rot! Dacht meteen 'wat heb ik nou weer gedaan?'
Blijkt er gewoon een nieuw topic te zijn. :D
Welkom bij mijn periodieke gedachtegang :). Rot Taro :). :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:06:
[...]

Nu weet ik eindelijk wat moon en rekt betekent.
Ik ben en blijf een noob. Ik weet zeker dat als ik over 2 maanden de volgende lees dat er weer wat shib op zijn plaats valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:21

St@m

@ Your Service

Ngangatar schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:05:
[...]

2 weken geleden noemde je hem al overheated net onder de dollar, dus ja, we zaten al beter dan gehoopt.

Ik wacht ook met DCA op het ogenblik, heb verleden week 4 mooie DCA's gedaan en vind het wel even genoeg tot alles weer een beetje begint te lopen. Als ik nu al een extra stukje FTM en/of CELR haal, dan is dat bijvoorbeeld omdat ik mijn fluf XRP zal verkopen en dan de inleg in deze 2 alts stop en de winsten in BTC/ETH.
DCA overslaan omdat het 'er niet mooi uitziet' is natuurlijk geen DCA :p dan is je strategie 'bijkopen als het er mooi uitziet' :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:08:
[...]

DCA overslaan omdat het 'er niet mooi uitziet' is natuurlijk geen DCA :p dan is je strategie 'bijkopen als het er mooi uitziet' :p
Ik sla niets over :).

Ik DCA 1 x per maand en gooi er daarnaast wat extra in wanneer ik mogelijkheden zie. Wellicht zou ik die extra momenten dan geen DCA moeten noemen, true that.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Als je het per volledige cyclus pakt: Je kunt in de bear prima DCA-en en in de bull trapsgewijs verkopen. Goede, solide strategie omdat ik dat zelf ook doe. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic
[...]

Er is natuurlijk zo iets als smart DCA. Blind op een fixed dag en uur DCA'en is heel makkelijk geld weggooien.
Even de chart lezen en je centjes een paar uur eerder of later, of een dagje eerder of later investeren kan zomaar 10-20% verschil uitmaken in wat je krijgt voor je FIAT. En op een vrij voorspelbare manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:23
roflexx schreef op maandag 13 september 2021 @ 07:46:
Ga je met een goed gevoel naar bed en dan weer rekt wakker.
Dit was niet de bedoeling idd...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

MicroWhale schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:12:
[...]

Als je het per volledige cyclus pakt: Je kunt in de bear prima DCA-en en in de bull trapsgewijs verkopen. Goede, solide strategie omdat ik dat zelf ook doe. :+
Tuurlijk kan dat, maar dat is niet wat @Ngangatar schetst toch? Maar tis al toegelicht.
majic schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:13:
[...]

Er is natuurlijk zo iets als smart DCA. Blind op een fixed dag en uur DCA'en is heel makkelijk geld weggooien.
Even de chart lezen en je centjes een paar uur eerder of later, of een dagje eerder of later investeren kan zomaar 10-20% verschil uitmaken in wat je krijgt voor je FIAT. En op een vrij voorspelbare manier.
Nee, het idee van DCA is dat je de markt niet kan timen en daarom over de langere termijn de gemiddelde prijs betaalt. Dat is dus niet wachten op een dip omdat dat beter zou uitkomen. Natuurlijk hoef je niet altijd op exact hetzelfde moment te kopen, maar wat doe je als ipv de prijs daalt deze stijgt? Nog langer wachten? Dan is het dus geen DCA meer.

En als je zo makkelijk de charts kan lezen en ernaar kunt handelen ga ik er eigenlijk vanuit dat je miljonair bent ;)

[ Voor 55% gewijzigd door St@m op 13-09-2021 09:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
A87 schreef op maandag 13 september 2021 @ 02:24:
Gadverdamme >>EU WIL ALLE BEZITTINGEN VAN BURGERS REGISTREREN...
https://www.goudstandaard...n-van-burgers-registreren

Important news :S
Eng eng eng.

Crypto is mijn bewuste keuze. Ik zet zoveel mogelijk FIAT om in crypto, want ik ben geen fan van hoe banken werken. Ik ben zoveel mogelijk van social media af, want ik haat hoe je alles te grabbel gooit inclusief je overheid.

Maar hoe hard wij ook proberen een zo`n klein mogelijke footprint te maken men verzint toch wel weer een nieuwe manier om toch jou helemaal naakt in de spotlight te krijgen, en daar baat alleen de overheid en coorporaties van.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:47
Huh?! ADA nog geen 10$?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:33
Helemaal niet erg dit, voor een nieuwe ATH moet BTC eerst wat dominance terugpakken, munten als SOL zijn veel te hard gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:53:
Was de KSM parachain Robonomics nou een interessante? Staat ertussen: https://www.kraken.com/u/earn/parachains. Heb wat KSM in Kilt zitten, maar om nou iedere keer iets voor een jaar vast te zetten, daar hik ik wel tegenaan ;)

Edit: Ja, in vorige deel langsgekomen als interessant project zie ik. Nou vooruit... Is misschien ook wel goed, dan moet ik er wel afblijven :)
Calamari was deze ronde de gem met rewards lucratief zoals MOVR. Helaas ben je daar te laat voor.

Basilisk is ook een goede. Maar momenteel geen goed instap moment gezien de reward multiplier. Volgens mij staat deze weer voor 45u op 1.0 bij het volgende slot. Dit slot wordt sowieso niet gewonnen door Basilisk, dus het is goed om even te wachten tot de race om het volgende slot.

Ik snap niet waarom mensen hier denken aan iets als Robonomics. Iets wat geen slot wint is nutteloos om in te investeren. De contributie per project vertelt je letterlijk welk project booming is en welk project dus een grote kans heeft op succes en waardevolle rewards. Wellicht wint Robonomics in een later stadium een slot, maar dan is het onverstandig om nu al contributie te doen. Dan mis je staking en zit je KSM niks te doen. Dit zullen mensen achter het project je ook adviseren. Want men wil over het algemeen met zo min mogelijk KSM/bieding een slot scoren. Dan krijgt het project een gunstigere start en zijn de rewards meer waard.

Het mooie van de crowdloans is dat zolang je lange termijn vertrouwen hebt in KSM en DOT, dan loop je geen risico. Je koopt niks. Het is letterlijk gratis wat je krijgt. Geniaal toch. Dit gaat heel groot worden.

Je rewards krijg je overigens al voordat je je KSM terug krijgt. Waar je bijvoorbeeld KSM van kan terug kopen. Ervan uitgaande dat je mooie rewards hebt, mis je in theorie je KSM dus niet die je eerder vastgezet hebt...

[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 13-09-2021 09:36 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door enomiss op 13-09-2021 09:29 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
Wowhead schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:15:
[...]

Eng eng eng.

Crypto is mijn bewuste keuze. Ik zet zoveel mogelijk FIAT om in crypto, want ik ben geen fan van hoe banken werken. Ik ben zoveel mogelijk van social media af, want ik haat hoe je alles te grabbel gooit inclusief je overheid.
Ik neem aan dat je het niet opgeeft, en bewust aan belastingontduiking doet?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:26:
Helemaal niet erg dit, voor een nieuwe ATH moet BTC eerst wat dominance terugpakken, munten als SOL zijn veel te hard gegaan.
Heb je al een nickname voor 2022?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
knakworst schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:29:
[...]

Heb je al een nickname voor 2022?
Zoek ik een nieuw forum om gezichtsverlies te voorkomen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Eng eng eng.

Van crypto afstappen en alles in cash stoppen dus ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

anandus schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:41:
[...]

Van crypto afstappen en alles in cash stoppen dus ;)
Vroeger was het onder je matras, toen in de diepvries, nu schijnt het in de magnetron te zijn 8)

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JDx schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:44:
[...]

Vroeger was het onder je matras, toen in de diepvries, nu schijnt het in de magnetron te zijn 8)
Niet gewoon in de wastrommel? Kleine wasjes, grote wasjes stop ze in de wasmasjien. Laat maar lekker draaien in de wasmasjien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Joosie200 schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:50:
[...]

Niet gewoon in de wastrommel? Kleine wasjes, grote wasjes stop ze in de wasmasjien. Laat maar lekker draaien in de wasmasjien!
Da's alleen voor het witwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Ziet er allemaal niet heel goed uit nu.Ben benieuwd hoe ver we nu zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
[...]

Eng eng eng.

Maar hoe hard wij ook proberen een zo`n klein mogelijke footprint te maken men verzint toch wel weer een nieuwe manier om toch jou helemaal naakt in de spotlight te krijgen, en daar baat alleen de overheid en coorporaties van.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQVjqU0YhQfzf9RpIB-g895qlUw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GoEXYtuuALBTHF2X6zketiGk.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Dat doe ik al :P minus whatsapp, dat is het laatste stukje dat ik eruit gooi, ik gebruik ook geen signal meer.

men belt me maar op als er wat is :P ik heb altijd gezeur als ik via chat messages met mijn vrouw werkt, erg vermoeiend via de telefoon gelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Gelukszoekr schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:28:
[...]

Ik neem aan dat je het niet opgeeft, en bewust aan belastingontduiking doet?
Nee te veel risico, maar moet wel belasting afdragen aan een hypothetische winst... Zouden ze ook preventief met gokken kunnen doen, iedereen een extra belasting, want er is een kans dat je gaat gokken een keertje en winst maakt, kunnen ze beter voor zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
[...]

Deels mee eens. Mijn langere termijn DCA is met een relatief klein bedrag en voornamelijk gericht op de volgende halving. Hier druk ik blind een relatief klein bedrag in, op een gezette datum en kijk ik niet meer naar om.

Zeker nu money printer goes brrrr zal het wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hopium? Neeeh, self-fulfilling prophecy.

1 Bitcoin kan volgens Fidelity $1 miljard waard worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De Speld doet ook aan crypto zo te lezen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hups, buy orders worden langzaamaan gevuld, mag zo wel weer stijgen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
De Doldwaze ADA Discount Dagen zijn begonnen

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
St@m schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:22:
Hups, buy orders worden langzaamaan gevuld, mag zo wel weer stijgen :D
Hoop het voor je. Ik denk dat BTC die 43 nog wel wil kietelen deze week

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
Bananeman schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:22:
De Doldwaze ADA Discount Dagen zijn begonnen
Als dit al de doldwaze dagen zijn dan ben ik benieuwd welke woorden je gebruikt als Cardano weer een eurotje kost

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

keepitfrosty schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:24:
[...]

Hoop het voor je. Ik denk dat BTC die 43 nog wel wil kietelen deze week
Als dat gebeurd denk ik dat we nog wel lager gaan, dan worden mij SL gehit en jammer dan. Zoek ik de volgende trade.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:52

Side-Kick

Timmy!

Groene candles == dikke tech
Rode candles == dikke ponzi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:29:
[...]

Als dit al de doldwaze dagen zijn dan ben ik benieuwd welke woorden je gebruikt als Cardano weer een eurotje kost
prima, laat maar komen! dan nog net winst 🤗
lekker staken ieder jaar 5-8% erbij ✅

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Ik ben nog maar net ingestapt en al mijn muntjes staan in de rode percentages :P

Ik zie het wel positief in, meer kans om goedkoper in te slaan dan een maand geleden toen ik begon.

Ik ga alleen voor de grote jongens op het moment, te weinig geld om te investeren in shitcoins dus ik speel het liever op safe, met de wel bekende smaken, maar het is wel spannend zo allemaal :D

zoeizo HODL het geld wat ik in crypto geparkeerd hebt heb ik al afgeschreven dus mocht het echt verdampen allemaal dan is het maar zo, in iedergeval mijn FOMO dorst gelest en kan ik niet 10 jaar later zeggen, SHITTTT was ik er maar ingestapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
[...]

Op=op. Alles moet weg, faillissement uitverkoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
Wat ik mij af vraag, zijn er mensen die liever met losses hun crypto verkopen en dan weer als het lager staat in kopen, om zo te laten zien aan andere dat hun zo goed zijn in crypto door groene percentages te laten zien en dan verzwijgen dat ze best veel geld hebben verkwanselt aan verkoop met loss en dan lager terug in kopen, om zo hun portofolio nummers positief over te laten komen?

(dus te hoog ingestapt op een muntje en dat staat dan niet zo mooi als een percentage gain als het muntje ietsjes omhoog gaat)

Met name influencers etc, ben echt benieuwd of men dit doen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Wowhead op 13-09-2021 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Wowhead schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:30:
Ik ben nog maar net ingestapt en al mijn muntjes staan in de rode percentages :P

Ik zie het wel positief in, meer kans om goedkoper in te slaan dan een maand geleden toen ik begon.

Ik ga alleen voor de grote jongens op het moment, te weinig geld om te investeren in shitcoins dus ik speel het liever op safe, met de wel bekende smaken, maar het is wel spannend zo allemaal :D

zoeizo HODL het geld wat ik in crypto geparkeerd hebt heb ik al afgeschreven dus mocht het echt verdampen allemaal dan is het maar zo, in iedergeval mijn FOMO dorst gelest en kan ik niet 10 jaar later zeggen, SHITTTT was ik er maar ingestapt.
Ik had hetzelfde, al had ik het geluk dat ik op ETC en MATIC toen ik in de mei bull instapte nog een leuk extra centje heb kunnen verdienen...

Speel nu inmiddels weer quitte, had SOL in locked staking staan met de hoop dat ie toch nog even wat verder ging groeien... helaas nu dippie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik verkoop nooit, zeker niet als je in het rood staat...... buy high sell low te risky voor mij...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
[...]

Desastreuze ADA Dump Dagen
ADA Door Het Putje Weken
Had Ik Maar Verkocht Op ATH Maand

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Bananeman schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:37:
[...]

Desastreuze ADA Dump Dagen
ADA Door Het Putje Weken
Had Ik Maar Verkocht Op ATH Maand
Had ik maar ingekocht maart 2020 gevoel bedoel je...

irony > *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Uncle_Charles schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:39:
[...]

Had ik maar ingekocht maart 2020 gevoel bedoel je...
De "Was Ik Maar Eerder Met Crypto Begonnen"-maanden liggen al achter me. Onwards :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Not gonna happen. ADA ftw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wowhead schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:34:
Wat ik mij af vraag, zijn er mensen die liever met losses hun crypto verkopen en dan weer als het lager staat in kopen, om zo te laten zien aan andere dat hun zo goed zijn in crypto door groene percentages te laten zien en dan verzwijgen dat ze best veel geld hebben verkwanselt aan verkoop met loss en dan lager terug in kopen, om zo hun portofolio nummers positief over te laten komen?

(dus te hoog ingestapt op een muntje en dat staat dan niet zo mooi als een percentage gain als het muntje ietsjes omhoog gaat)

Dat zou imo een verkeerde reden zijn. Ik heb het wel gedaan (verkoop met loss), maar meer omdat ik geen heil meer zag in hodl en ik andere muntjes had gespot waarmee ik mijn losses wél zou kunnen goedmaken.

Gewoon nooit van iemand anders zijn PF uitgaan als je iets wilt kopen. Je kunt Delta downloaden en een compleet fake PF aanmaken. Leuk om te laten zien maar je hebt er geen fuck aan en het zegt ook niks over de toekomst....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

mij niet gezien, gewoon hodl. Maarja dat kan ik makkelijk schrijven aangezien ik in crypto zit sinds 2013. Aan de andere kant heb ik ook diep rood gestaan in 2014 op mijn aankopen uit 2013.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenzeN

Tuurlijk, rekt gaan, je handel met verlies verkopen en de volgende shitcoin zoeken om het dunnetjes over te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:52:
[...]

Tuurlijk, rekt gaan, je handel met verlies verkopen en de volgende shitcoin zoeken om het dunnetjes over te doen.
Logisch is het niet, maar toch komt er een punt (ergens in de bear) waar je voor sommige muntjes mogelijk
deze beslissing moet gaan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verlies beperken heet dat, en dat is gewoon een prima strategie?

Hou je liever al je muntjes vast van 100% naar -80%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

MicroWhale schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:56:
[...]

Logisch is het niet, maar toch komt er een punt (ergens in de bear) waar je voor sommige muntjes mogelijk
HODL, als lange termijn investering.

Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Wat ik mij af vraag, zijn er mensen die liever met losses hun crypto verkopen en dan weer als het lager staat in kopen,

In theorie kan het, maar je bent nooit snel genoeg als de groene kaars recht naar boven sprint. In 2018 paar keer gelukt om te verkopen tijdens een dip, om daarna veel meer terug te kopen op de bodem. Maar dat is dus gewoon geluk, want de keren daarna ben je te laat en eindig je met minder munten en met minder fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
MicroWhale schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat je dan in de verkeerde munten zit. Als je zelf research gedaan hebt en een mooi aantal munten hebt kunnen vergaren waarin je vertrouwen hebt dan kan je die best door de bear heen hodlen en staken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Radjesh schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:57:
[...]
HODL, als lange termijn investering.
Dan ben je niet blij met mededelingen als:
"Binance will delist the follow pairs: [your shitcoin]"

De kans dat je dan ooit nog winst gaat zien is vrij klein. Maar grote munten als ETH en BTC kun je redelijk safe hodlen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
[quote]Wowhead schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:08:
[...]

Dat doe ik al :P minus whatsapp, dat is het laatste stukje dat ik eruit gooi, ik gebruik ook geen signal meer.

men belt me maar op als er wat is :P ik heb altijd gezeur als ik via chat messages met mijn vrouw werkt, erg vermoeiend via de telefoon gelijk opgelost.
[/quote]

Heeft iemand al gezegd dat het probleem in het woordje vrouw zit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat je dan in de verkeerde munten zit. Als je zelf research gedaan hebt en een mooi aantal munten hebt kunnen vergaren waarin je vertrouwen hebt dan kan je die best door de bear heen hodlen en staken denk ik.
Ik denk, achteraf gezien, dat dat klopt. Zo heb ik ergens in 2017 ARK gekocht voor teveel. toen de bull goed en wel voorbij was werd het ingehaald door projecten die hetzelfde deden maar dan op layer-1 en sneller/beter/meer connectief met andere chains...

Wat doe je dan? Ik heb verkocht.
Slim? Ja, want ARK heeft bij lange na niet de concurrentie bij kunnen houden. (En had ik nu nog op verlies gestaan)

Achteraf gezien (nogmaals) ligt het aan het ontbreken van een verkoopstrategie in combinatie met teveel vertrouwen in het muntje zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb net een binance card (voor de cashback) aangevraagd en er wat euros opgezet.

Ik heb er x50€ opgezet. Maar in de binance app bovenaan wordt dit eerst omgerekend naar BTC en dan terug naar euro. Hier staat dat de waarde slechts x45€ is. Zijn dit gewoon afrondingsfoutjes of is er echt ergens 5 € verloren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roKC5tixjHyoIsr4N3FEN5Z5PmI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rlviYlylm4xjP7ZOtumhwn21.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wat heb je exact gedaan? Nieuw geld gestort met je cc? Dan heb je een fee betaald. Geld omgezet van BTC naar Euro? Dan heb je fees betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:00
geusie schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:16:
Ik heb net een binance card (voor de cashback) aangevraagd en er wat euros opgezet.

Ik heb er x50€ opgezet. Maar in de binance app bovenaan wordt dit eerst omgerekend naar BTC en dan terug naar euro. Hier staat dat de waarde slechts x45€ is. Zijn dit gewoon afrondingsfoutjes of is er echt ergens 5 € verloren?

[Afbeelding]
Geen probleem, dat zijn gewoon omrekenfoutjes. Zolang er x50 euro bij je Available balance staat kun je ook precies x50 euro uitgeven met de kaart.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
[...]

Het punt is juist dat het niet te voorspellen is. Zie alle moonberichten van gisteren nog en het resultaat van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Hoe zit het eigenlijk met Binance en hun BSC netwerk? Als de exchange om wat voor reden omvalt - kan het BSC netwerk dan realistisch verder draaien of is het teveel gekoppeld aan de activiteiten van de exchange?

Coins als BTC, ETH kun je natuurlijk overzetten naar een wallet maar de (shit)coins op BSC gaan dan lekker mee met het moederschip...

Disclaimer: Niet bedoeld als fud maar wel voor een risicoinschatting - ja ik heb wat (shit)coins in die hoek. Oh en geen financieel advies :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 09-09 04:25
Twee Dee schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:29:
Hoe zit het eigenlijk met Binance en hun BSC netwerk? Als de exchange om wat voor reden omvalt - kan het BSC netwerk dan realistisch verder draaien of is het teveel gekoppeld aan de activiteiten van de exchange?

Coins als BTC, ETH kun je natuurlijk overzetten naar een wallet maar de (shit)coins op BSC gaan dan lekker mee met het moederschip...

Disclaimer: Niet bedoeld als fud maar wel voor een risicoinschatting - ja ik heb wat (shit)coins in die hoek. Oh en geen financieel advies :+
Binance dood = BSC dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42

[Afbeelding]
Zoals je zelf ook ziet, staat er bij Available Balances €50 achter het Euro icoon.
Al het andere moet je niet naar kijken, want dat doet er niet toe.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Volgens mij is dit alvast een calculatie van je koopkracht van volgende week.

Inflatie is een moederneuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
Is dat zo? Ik dacht dat BSC wel van Binance was maar volgens mij kan je ook gewoon een validator worden als je minimaal 10,000 BNB hebt een een node die aan de hardware vereisten voldoet? Soort van semi-decentraal netwerk is het wel maar volgens mij zou het prima los van Binance kunnen draaien als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 12:53
Egeau schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:57:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat BSC wel van Binance was maar volgens mij kan je ook gewoon een validator worden als je minimaal 10,000 BNB hebt een een node die aan de hardware vereisten voldoet? Soort van semi-decentraal netwerk is het wel maar volgens mij zou het prima los van Binance kunnen draaien als het moet.
Klopt maar als Binance niet meer is gaat BNB ook naar zo goed als nul en trekt alles in het BSC netwerk mee. Althans, zo loopt het over het algemeen.

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Waar zit nu nog support voor BTC behalve de MA25 op de weekly (44.306)?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
St@m schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:20:
Wat heb je exact gedaan? Nieuw geld gestort met je cc? Dan heb je een fee betaald. Geld omgezet van BTC naar Euro? Dan heb je fees betaald.
Op bitvavo geld gestort met bancontact (gratis). Omgezet naar XLM (kleine fee). Gratis withdrawel naar binance. Terug omgezet naar euro via limit order, waardoor zelfs een beetje winst door de betere koers op binance.

Volgens de andere posts moet ik mij dus blijkbaar geen zorgen maken, want bij available balance staat idd 50€. Thanks voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
Tabacca schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:00:
[...]

Klopt maar als Binance niet meer is gaat BNB ook naar zo goed als nul en trekt alles in het BSC netwerk mee. Althans, zo loopt het over het algemeen.
Klopt dat als Binance valt dit zeer slecht is voor de waarde van BNB maar de waarde van BNB zegt toch niets over de werking van BSC? Het netwerk blijft wel functioneren als BNB amper wat waard is.

Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je je node stopt als het meer kost om een validator te zijn dan het oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
BTC100K2021 schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:00:
Waar zit nu nog support voor BTC behalve de MA25 op de weekly (44.306)?
Golden cross jongen, dit was het.
500% stijging want bij BTC Direct zeggen ze dat.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Egeau schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:05:
[...]

Klopt dat als Binance valt dit zeer slecht is voor de waarde van BNB maar de waarde van BNB zegt toch niets over de werking van BSC? Het netwerk blijft wel functioneren als BNB amper wat waard is.

Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je je node stopt als het meer kost om een validator te zijn dan het oplevert.
Als het een gezond netwerk is, zouden er genoeg projecten moeten zijn die er baat bij hebben dat BSC blijft draaien. Dan is het voortzetten veel meer waard dan een eventuele miner-fee. Of dit in de praktijk al zo is ben ik dus wel nieuwsgierig naar.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEmLqZre1N3NoabvabxjWrVWL0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/olD9tZ6nf8cMJWVprhBhQZwj.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
PlanR schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:08:
[...]
Golden cross jongen, dit was het.
500% stijging want bij BTC Direct zeggen ze dat.
Ik denk dat ik ook BTC Direct analist kan worden. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IZiOVQ7aGWNaxzg_5MQ5c4m_lA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m8BXNPRIVz4APIfYegP3J5QB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ben wel erg benieuwd of dat ook echt een ding is. Gok zo morgen/ overmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 12:53
Egeau schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:05:
[...]

In theorie klopt dit en het netwerk zal vast ook wel blijven functioneren enkel het ding is dat mensen op zo'n moment het vertrouwen kwijtraken in het netwerk en over gaan stappen naar andere chains. Toen BSC begon had je nog zo goed als geen andere chains met zo'n lage fee structuur enz. Tegenwoordig heb je nog goedkopere en snellere netwerken waardoor een overstap relatief makkelijk gemaakt is.
In crypto draait het heel veel om vertrouwen en sentiment, als alle vertrouwen in BSC verdwijnt zal het gewoon doodbloeden denk ik.

Scheißemünze

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:17:
[...]

Ik denk dat ik ook BTC Direct analist kan worden. 8)7

[Afbeelding]
Je gebruikt de verkeerde fiat, ik schrik me een ongeluk! |:(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:29:
[...]

Je gebruikt de verkeerde fiat, ik schrik me een ongeluk! |:(
Ja, dat zijn namelijk de prijzen van morgen :).

Pagina: 1 2 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!