Het grote Enyaq levertijden topic

Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 31-05 10:20
ArjanBro schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:21:
[...]

Begreep het nieuwe piepje als je boven de max snelheid rijd en iets met de cruisecontrol, frontassist. Kwam eigenlijk neer op verbeterde veiligheidszaken, maar een precieze uitleg kon de dealer niet geven.
Kwam deze tegen:
https://insideevs.de/news...-enyaq-facelift-erlkonig/

Lijkt mogelijk een aanpassing van de plaatsing van sensoren etc, mogelijk om deze te verbeteren. En mogelijk een nieuwe batterij van 79 ipv 77kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 09:25
Hoop niet dat ze de badge veranderen op de motorkap, heb hier al een aangepaste liggen: zwart met race blue achtergrond 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 27-03 20:43
ArjanBro schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 12:49:
Zojuist bericht gekregen van de dealer dat de bestelde enyaq 85 (2 nov 23) in de lijn staat voor de planning. Het gaat een MY2025 worden, maar aangezien deze al voor een bepaalde datum besteld is, komt hiervoor niet de prijsverhoging van MY2025 erbij. Met een beetje geluk eind augustus/begin september levering (aldus de dealer)
Goed nieuws! Ik heb ‘m eind nov besteld dus ben benieuwd of ik binnenkort ook wat hoor. Zou leuk zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 08:55

mark9534

Ondertitel ?

mark9534 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 01:15:
We hebben afgelopen woensdag 13-3 ook een 85 Sportline met vrijwel alle opties besteld. Leverdatum wat ik mee kreeg is 27 juli.

Wat de dealer mij vertelde is dat er een hele lange vrachttrein gevuld wordt met auto’s. Als jouw auto dan bijvoorbeeld als één van de eerste wordt geladen dan duurt het dus nog wel even voordat die hele trein vol zit en kan gaan rijden. Misschien dat dat een verklaring is voor de afwijkende levertijden? Wat betreft de opties die je kiest zou het geen vertragende factor moeten zijn. First in first out. Zo is het mij althans verteld.
Reactie van mijn Dealer ontvangen na vraag of dat er al een productiedatum bekend is:
Wij hebben helaas van Skoda deze week bericht ontvangen dat er vertraging zit in de productie van de Enyaq 85.
Ze gaan vanaf week 30 de productie weer starten van dit model, dus in de maanden juli/augustus/september gaat de auto gebouwd worden.
Helaas weet ik nog niet precies wat dit betekent voor jou auto, maar aangezien deze aan het begin besteld is verwacht ik dat deze wel als een van de eerste opgepakt gaat worden.
Hard maken kan ik dit echter niet...
Per augustus zit er een prijsverhoging aan te komen van €1200,-, maar na overleg met Skoda is besloten om de auto's die voor 03-04 besteld zijn prijsgarantie te geven.
Dit houdt dus in dat jou auto er gelukkig in ieder geval niet mee te maken krijgt.

Een ander voordeel dat je hebt is dat je nu wel een modeljaar 2025 gaat krijgen i.p.v. een modeljaar 2024.

Gezien de verwachte levertijd toen we deze bestelde eind juli lag, hoop ik dat de vertraging mee zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
mark9534 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 21:16:
[...]

Reactie van mijn Dealer ontvangen na vraag of dat er al een productiedatum bekend is:
Wij hebben helaas van Skoda deze week bericht ontvangen dat er vertraging zit in de productie van de Enyaq 85.
Ze gaan vanaf week 30 de productie weer starten van dit model, dus in de maanden juli/augustus/september gaat de auto gebouwd worden.
Helaas weet ik nog niet precies wat dit betekent voor jou auto, maar aangezien deze aan het begin besteld is verwacht ik dat deze wel als een van de eerste opgepakt gaat worden.
Hard maken kan ik dit echter niet...
Per augustus zit er een prijsverhoging aan te komen van €1200,-, maar na overleg met Skoda is besloten om de auto's die voor 03-04 besteld zijn prijsgarantie te geven.
Dit houdt dus in dat jou auto er gelukkig in ieder geval niet mee te maken krijgt.

Een ander voordeel dat je hebt is dat je nu wel een modeljaar 2025 gaat krijgen i.p.v. een modeljaar 2024.

Gezien de verwachte levertijd toen we deze bestelde eind juli lag, hoop ik dat de vertraging mee zal vallen.
Nette reactie en mooi dat de cutoff voor de prijsverhoging vermeld wordt. Vind wel de zin "maar aangezien... gaat worden" grappig. Er zijn namelijk nog heel wat wachtenden voor u....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Na weken stabiel op week 37 gestaan te hebben zit er weer beweging in de planning. Ik ben nu verschoven naar week 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 23:04
nomobo schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:12:
Na weken stabiel op week 37 gestaan te hebben zit er weer beweging in de planning. Ik ben nu verschoven naar week 34.
Zo die is nieuw, een verschuiving naar voren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
One-eye864 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:58:
[...]

Zo die is nieuw, een verschuiving naar voren ;)
Ja, wist ook niet dat dat kon. Zal wel een foutje zijn...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
nomobo schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:14:
[...]

Ja, wist ook niet dat dat kon. Zal wel een foutje zijn...:)
Vraag niet hoe het kan ..... maar geniet ervan (tenminste zo lang als hij hier op staat want dikke kans dat hij snel weer de andere kant op springt 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-05 13:22
Mijn oude (huidige) leasemaatschappij belde net nav een ingepland onderhoud voor 12 juli. Ze willen geen kosten meer maken met deze auto, ik heb twee weken de tijd om wat anders te zoeken bij de nieuwe maatschappij en dan willen ze deze auto terug.

Wagenparkbeheerder is op vakantie dus die moet over een week snel wat regelen voor me. Denk niet dat er binnen twee weken een Enyaq voor de deur staat echter ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door DionM op 30-05-2024 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:20
Ik kreeg van de dealer te horen dat my2025 qua aanpassingen beperkt is: chatgpt implementatie en een nieuwe paraplu. 😎

Lijkt mij wel heel mager. Wellicht zijn er onderhuids nog andere kleine aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanBro
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 12-11-2024
Als ik meerdere sites moet geloven, zijn er ook aanpassingen aan de buitenzijde

https://www.autoweek.nl/a...e-auto-spoedig-vernieuwd/

https://www.carscoops.com...-a-new-modern-solid-face/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Vooralsnog lijkt de enige aanpassing visueel de koelopening aan de voorzijde. Alle andere visuele zaken zijn volgend jaar pas.
Het is een beetje verwarrend omdat modeljaar 2025 en intro in 2025 een beetje doorelkaar lopen. Het gaan iig kleine dingen zijn voor MY2025 (dus vanaf aug 24) en MY2026 (dus vanaf wrs okt 25).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
helloitsme schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:29:
Ik kreeg van de dealer te horen dat my2025 qua aanpassingen beperkt is: chatgpt implementatie en een nieuwe paraplu. 😎

Lijkt mij wel heel mager. Wellicht zijn er onderhuids nog andere kleine aanpassingen.
Lijkt me niet dat de productielijn aangepast hoeft te worden voor wat andere software en een nieuwe andere paraplu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
nomobo schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:48:
[...]

Lijkt me niet dat de productielijn aangepast hoeft te worden voor wat andere software en een nieuwe andere paraplu :P
Lijkt mij ook niet, maar communicatie vanuit de dealers us nogal verschillend merk ik. Zo was er recent ook iemand die te horen kreeg dat er vakantie zou zijn in juli en dat ze in week 30 weer verder zouden gaan, maar mijn auto staat blijkbaar gepland in week 27...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 31-05 18:16
nomobo schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:12:
Die van mij is er tussen uit gehaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
helloitsme schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:40:
[...]

Lijkt mij ook niet, maar communicatie vanuit de dealers us nogal verschillend merk ik. Zo was er recent ook iemand die te horen kreeg dat er vakantie zou zijn in juli en dat ze in week 30 weer verder zouden gaan, maar mijn auto staat blijkbaar gepland in week 27...
Ja, maar dat is wel iets wat echt in de communicatie vanuit Pon staat. Hoe zeker ben je van die week, staat dat in je Honeymoon? En dan als _est of als _def?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
pollekeb schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 19:31:
[...]

Die van mij is er tussen uit gehaald :*)
Ja, bedankt daarvoor :)

Iemand anders nog een Scenic misschien? Bij voorkeur iemand die voor januari besteld heeft >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• helloitsme
nomobo schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:08:
[...]

Ja, maar dat is wel iets wat echt in de communicatie vanuit Pon staat. Hoe zeker ben je van die week, staat dat in je Honeymoon? En dan als _est of als _def?
het staat in de mail van de dealer dat de productie bevestigd is en dat de auto in week 27 gebouwd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
Mijn production estimate is zojuist van 32 naar week 34 gegaan. Besteld op 23 november. Schiet niet echt op zo... In de api data staat nu trouwens bij 'car model year' 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Dope87 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 19:20:
Mijn production estimate is zojuist van 32 naar week 34 gegaan. Besteld op 23 november. Schiet niet echt op zo... In de api data staat nu trouwens bij 'car model year' 2025
Bij mij ook. Het schiet momenteel wel alle kanten op. Stond weken op 37, ging van de week naar 34, 39, nu naar 38. Ben inmiddels allang blij als ie voor kerst komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo1983
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 18:02
Ik volg dit topic al een aantal maanden. In week 11 is mijn auto besteld (85 sportline geen opties via LM) en de levertijd (28 mei geupdate) die ik net door krijg is week 31 levering...
Met deze berichten in het achterhoofd ben je geneigd om te denken dat het niet klopt en die boodschap later pas gecommuniceerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSimons
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 26-09-2024
Ook ik lees al een tijdje mee.
Mijn Enyaq 85 (Sportline, Raceblue, business upgrade en trekhaak) is 7 feb (week 6) besteld.
Originele leverdatum: half juni.
Na paar keer navragen een verwachte productiedatum van week 37 (medio september) gecommuniceerd gekregen vanuit de dealer.

Ik hou er dus ook rekening mee dat het sowieso Oktober gaat worden voor ik er in mag rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Dope87 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 19:20:
Hier sinds vrijdag ook in Honeymoon naar stap 2. "Definitieve" productiedatum is week 31 en levering staat nog steeds op week 41. En ook bij mij car_model_year naar 2025 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblue_eye
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 12:05
Mijn Enyaq 85 (Business Edition, Black magic, Trekhaak, Panorama dak) is 24-5-2024 besteld en Honeymoon geeft nu de volgende info:

"date_order": "2024-05-24"
"car_model_year": "2025"
"week_production_est": "37"
"week_delivery": "41-2024"

Gezien de vertraging zal dit vast nog wel wat gaan uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
rblue_eye schreef op maandag 3 juni 2024 @ 16:26:
Mijn Enyaq 85 (Business Edition, Black magic, Trekhaak, Panorama dak) is 24-5-2024 besteld en Honeymoon geeft nu de volgende info:

"date_order": "2024-05-24"
"week_production_est": "37"
"week_delivery": "41-2024"

Gezien de vertraging zal dit vast nog wel wat gaan uitlopen.
Dat zou iig erg snel zijn. Die van mij staat op dit moment op est 38, maar die is al besteld in januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
We krijgen in ieder geval het nieuwe kenteken. GGG-33-G oid wordt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurkie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 21:06
Onze IV60 Selection is 14 maart besteld, bij de dealer geïnformeerd naar de status. Hij staat op transport deze kant op. Geplande afleverdatum van 28 juni lijkt dus wel haalbaar. Ik weet niet hoelang de aflevering, na de status transport, in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrianb
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05 09:57
Fijne nieuws gekregen dat ik over drietal maanden een Enyaq mag bestellen als bedrijfswagen. Van werkgever nog geen details buiten 'die met de long range' dus ik vermoed 80 of 85.

Geïnformeerd bij lokale dealer (België) die aangeeft dat nieuwe bestellingen vandaag, worden verwacht geproduceerd te zijn in november-december 2024.
Bestelling in september zou tussen januari-maart verwacht zijn.

Lijkt dit jullie realistisch?

[ Voor 12% gewijzigd door Adrianb op 05-06-2024 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:25
Adrianb schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:18:
Fijne nieuws gekregen dat ik over drietal maanden een Enyaq mag bestellen als bedrijfswagen. Van werkgever nog geen details buiten 'die met de long range' dus ik vermoed 80 of 85.

Geïnformeerd bij lokale dealer (België) die aangeeft dat nieuwe bestellingen vandaag, worden verwacht geproduceerd te zijn in november-december 2024.
Bestelling in september zou tussen januari-maart verwacht zijn.

Lijkt dit jullie realistisch?
80s worden niet meer nieuw gemaakt.
Tja wie zijn wij om de verwachtingen van een dealer tegen te spreken. Maar als je even zoekt in dit topic, dan zul je zien dat de levertijden in België doorgaans minimaal die periode die je noemt waren (en vaak langer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Ok, het is officieel. Skoda weet het ook niet meer. Sinds vandaag heb ik dit:

"week_production_est": null,
"week_production_def": null,
"prodnum": null,
"prodnum_org": null,
"prodnum_year": null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Oei hier gelukkig niet veranderd en nog steeds "op schema" voor week 41.

Wel gisteravond de data van de Enyaq in Home Assistant gezet zodat ik een pushbericht krijg als er iets veranderd. Bespaard regelmatig de site checken ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DB7AxMpbjWp7x0_TyCj2f4jc-0o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tNrDGT07uxwjOxrUFD1sTQp4.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
nomobo schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:42:
Ok, het is officieel. Skoda weet het ook niet meer. Sinds vandaag heb ik dit:

"week_production_est": null,
"week_production_def": null,
"prodnum": null,
"prodnum_org": null,
"prodnum_year": null
same here, ook estimate naar null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanBro
Hoor net van de dealer, dat de mijne nog steeds op "Productiesturing" staat, wat zou betekenen dat ze een productieplek aan het zoeken zijn, maar wanneer daar verandering in komt, nobody knows ....

(ik moet het helaas met de info van de dealer doen omdat hun honeymoonnet niet meer werkt na een fusie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
Mijn dealer heeft ook geen honeymoon. Heb besloten ook niet meer te vragen. Zie vanzelf wanneer ie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Zat zojuist even in de configurator te kijken en de 60 is er nu uit. Tevens is de prijs van de 85 sportline verhoogd met 1200,- en de Selection en Business met 1000,-. Heb verder nog geen wijzigingen kunnen ontdekken. De prijslijst is ook nog niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 18:38
(Verkeerde topic)

[ Voor 93% gewijzigd door jvbijleveld op 06-06-2024 22:36 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23
ArjanBro schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:18:
Hoor net van de dealer, dat de mijne nog steeds op "Productiesturing" staat, wat zou betekenen dat ze een productieplek aan het zoeken zijn, maar wanneer daar verandering in komt, nobody knows ....

(ik moet het helaas met de info van de dealer doen omdat hun honeymoonnet niet meer werkt na een fusie)
Is dat Muntstad toevallig? Mij meldden ze telkens dat ik pas een mail krijg na een statuswijziging. Nog altijd geen mail gehad, dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Laatst online: 30-05 06:58
Net melding gehad van de LM: enyaq 85 besteld op 1 november, auto is onderweg naar dealer. Levering over 3 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomobo
mathman schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:36:
[...]

Is dat Muntstad toevallig? Mij meldden ze telkens dat ik pas een mail krijg na een statuswijziging. Nog altijd geen mail gehad, dus...
De honeymoon van Muntstad/Poncenter werkt gewoon. Alleen de url is anders.
En het klopt dat je mail krijgt bij wijziging van de stap, maar aanpassing van de verwachte productieweek is geen andere stap, dus daar krijg je geen mail van. Stap 2 is als de defintieve productieweek bekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjanBro
mathman schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:36:
[...]

Nee, bij Maas-De Koning in Gouda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05 23:21
cryptapix schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:20:
@pekkos in dit topic, of Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 3

Ik meen daarui begrepen te hebben dat de deadline om nieuws 60 te bestellen al was verstreken. Dat je ze bij Skoda nog kan bestellen zou zijn omdat ze nog op voorraad zijn. Er wordt gezegd dat 60s niet aan de nieuwe Europese security regels voldoen en ze daarom vanaf juni niet meer gemaakt worden ofzoiets.
Helaas ik kreeg gisteren te horen dat de 60 inderdaad niet besteld kan worden. (nu pas....zijn al weer bijna een maand verder)
LM was akkoord, maar bij bestellen liepen ze er toch tegen aan. Heerlijk al die tussen partijen.

Dus vandaag bestelling omgezet naar:

Enyaq Coupe 85 Selection - Zwart - Business upgrade pakket.

Ben benieuwd naar de levertijd. zal wel 2025 worden verwacht ik?

[ Voor 5% gewijzigd door pekkos op 07-06-2024 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
pekkos schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:56:
[...]

Helaas ik kreeg gisteren te horen dat de 60 inderdaad niet besteld kan worden. (nu pas....zijn al weer bijna een maand verder)
LM was akkoord, maar bij bestellen liepen ze er toch tegen aan. Heerlijk al die tussen partijen.

Dus vandaag bestelling omgezet naar:

Enyaq Coupe 85 Selection - Zwart - Business upgrade pakket.

Ben benieuwd naar de levertijd. zal wel 2025 worden verwacht ik?
Van 60 naar 85 is toch een flinke sprong in kosten/bijtelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
nomobo schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:04:
[...]

De honeymoon van Muntstad/Poncenter werkt gewoon. Alleen de url is anders.
En het klopt dat je mail krijgt bij wijziging van de stap, maar aanpassing van de verwachte productieweek is geen andere stap, dus daar krijg je geen mail van. Stap 2 is als de defintieve productieweek bekend is.
Niet zeker of de URL gelijk is tov eerder maar bij mij staat er nu pondealer.honeymoon..... Ipv muntstad.honeymoon dus misschien even pondealer ervoor zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmyH
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 09-08-2024
Hier (voorlopig) eens goed nieuws.

Enyaq 85 coupé business edition, black magic, pack max met trekhaak besteld op 12-12-2023 (België).
Sinds vandaag staat deze in Myskoda nu op status 'scheduled' met productie in week 32 (begin augustus).

Wel staat 'car model year' nog steeds op '2024', dus omschakeling naar MY2025 dan pas later?
Heeft iemand zicht op wanneer de productie switch naar MY2025 zou gebeuren? Ik vind het niet terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
EmmyH schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:41:
Hier (voorlopig) eens goed nieuws.

Enyaq 85 coupé business editiion, black magic, pack max met trekhaak bestelt op 12-12-2023.
Sinds vandaag staat deze in Myskoda nu op status 'scheduled' met productie in week 32 (begin augustus).

Wel staat 'car model year' nog steeds op '2024', dus omschakeling naar MY2025 dan pas later?
Heeft iemand zicht op wanneer de productie switch naar MY2025 zou gebeuren? Ik vind het niet terug in dit topic.
Gefeliciteerd!, blijkbaar wordt er af en toe nog wel iets gemaakt :-)
Wel raar, de verwachting was dat vanaf week 30 MY2025 geleverd zou worden, al weten we überhaupt nog steeds niet wat het verschil met de MY2024 gaat zijn. Het lijkt wel om zeer minimale verschillen te gaan (er zijn zelfs bronnen die suggereren dat er een aantal kleine dingen verwijderd worden, ruitensproeierverwarming bijvoorbeeld). Denk iig niet dat het veel uitmaakt of je een MY2024 of 2025 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrianb
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05 09:57
Zit er mogelijks geen interieur-update in bij '24-'25? Zou de Enyaq in lijn brengen met de Superb en de Kodiaq wat betreft configureerbare draaiknoppen etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• One-eye864
One-eye864 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:13:
Oei hier gelukkig niet veranderd en nog steeds "op schema" voor week 41.

Wel gisteravond de data van de Enyaq in Home Assistant gezet zodat ik een pushbericht krijg als er iets veranderd. Bespaard regelmatig de site checken ;)
Zojuist de eerste update vanuit Home Assistent ontvangen dat de data aangepast is!
De productieweek staat nogsteeds op week 31 maar levering is van 41 naar 37 gegaan dus dat zou betekenen dat we weer 4 weken ingelopen zijn!

[ Voor 28% gewijzigd door One-eye864 op 12-06-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Ligt het nou aan mij of kun je in de configurator op de Nederlandse Skoda site het panoramadak niet meer selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:25
Jas99 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:12:
Ligt het nou aan mij of kun je in de configurator op de Nederlandse Skoda site het panoramadak niet meer selecteren?
Het ligt helaas aan jou ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYqy3qBEmsOvq3CUm17nNBLw4vE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kVQ3rL37xuwJcUpJxvkRs6jf.png?f=fotoalbum_large

Vreemde is wel dat ik het in eerste instantie ook niet kon vinden. Toen keek ik bij de sportline (en vervolgens business) en zag ik dat het daar wel een optie was. Terug naar selection en toen zag ik het (ineens?) wel staan. Zal er wel over heen hebben gekeken.

Je vraag is overigens wel meer geschikt voor Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 3 ipv in dit topic over levertijden.

[ Voor 10% gewijzigd door cryptapix op 14-06-2024 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Hmm vreemd inderdaad, had al wat heen en weer zitten klikken en frummelen met de configurator (wat moet je anders tijdens het wachten na die uitstel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurkie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 21:06
Hier inmiddels meer dan twee weken op status transport, iemand idee hoe lang dat kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Gisteren weer eens gebeld met Skoda Pon Utrecht: oorspronkelijk stond de verwachte levering op week 36 (2-8 sept), dit is vertraagd naar verwachte levering week 42 (14-20 okt). Reden volgens Pon: problemen met levering van de accu's.

App van Leaseplan / Ayvens was vanochtend ook up-to-date gebracht.

dit gaat om een 85 Business edition in Race Blue, met trekhaak en transport pakket. Besteld eind maart, begin april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
mathman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:04:
Gisteren weer eens gebeld met Skoda Pon Utrecht: oorspronkelijk stond de verwachte levering op week 36 (2-8 sept), dit is vertraagd naar verwachte levering week 42 (14-20 okt). Reden volgens Pon: problemen met levering van de accu's.

dit gaat om een 85 Business edition in Race Blue, met trekhaak en transport pakket. Besteld eind maart, begin april.
Klinkt nog vrij optimistisch. Mijn oorspronkelijke leverweek was week 20 (begin januari besteld). Er is in mijn geval niet eens een verwachte leverweek meer bekend. Zelfde dealer. In mijn geval 85 sportline Black Magic+trekhaak, pano, adv pakket en transportpakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DionM
mathman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:04:

Ik heb 'm begin februari besteld (andere dealer) maar volgens de app van Ayvens komt ie nog steeds eind juli.

1 juli krijg ik een voorloop Enyaq dus kan ik vast oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
nomobo schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:47:

Klinkt nog vrij optimistisch. Mijn oorspronkelijke leverweek was week 20 (begin januari besteld). Er is in mijn geval niet eens een verwachte leverweek meer bekend. Zelfde dealer. In mijn geval 85 sportline Black Magic+trekhaak, pano, adv pakket en transportpakket.
Tja, ik meld hier alleen maar wat de dealer zegt natuurlijk :)
En hieronder zien we dus ook nog een leverdatum van juli (maar volgens mij dus nog niet een definitieve bevestiging)
Hij gaf overigens ook aan dat er geen touw aan vast te knopen was welke auto nu een productiedatum kreeg. Er zat volgens hem niet echt een structuur in (als in dat de oudste allemaal een productiedatum hadden). Ze zagen wel dat meer en meer auto's daadwerkelijk een productiedatum hadden, echter de mijne nog niet.

Wanneer heb je voor het laatst gebeld met ze voor een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
Ik half mei en toen verwachtte de dealer eind juli gewoon te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeshnl
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-04 11:28
DionM schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:39:
Ik half mei en toen verwachtte de dealer eind juli gewoon te halen.
Lijkt mij sterk. Als dat zo was had die van mij er al moeten zijn. Besteld in Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
mathman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:20:
[...]

Tja, ik meld hier alleen maar wat de dealer zegt natuurlijk :)
En hieronder zien we dus ook nog een leverdatum van juli (maar volgens mij dus nog niet een definitieve bevestiging)
Hij gaf overigens ook aan dat er geen touw aan vast te knopen was welke auto nu een productiedatum kreeg. Er zat volgens hem niet echt een structuur in (als in dat de oudste allemaal een productiedatum hadden). Ze zagen wel dat meer en meer auto's daadwerkelijk een productiedatum hadden, echter de mijne nog niet.

Wanneer heb je voor het laatst gebeld met ze voor een update?
2-3 weken terug. Moest een indicatie van ze hebben omdat ik steeds mn huidige auto moet laten verlengen. Hij is nu verlengd tot 10-9 dus hoef me weer even een paar weken niet druk te maken.

Maar een beetje irritant is het gewoon wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomobo
Boeshnl schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:50:
[...]

Lijkt mij sterk. Als dat zo was had die van mij er al moeten zijn. Besteld in Januari.
DionM bedoeld niet besteld, maar gebeld :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeshnl
nomobo schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:52:
[...]

DionM bedoeld niet besteld, maar gebeld :-)
Oeps. My bad 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dope87
Ik heb 'm eind november ' 23 besteld bij Skoda in Utrecht. Verwachte leverweek in honeymoon is week 25 (dat is deze week). Maar staat nog steeds op stap 1 dus dat klopt sowieso niet. Is al eerder gebeurd, toen verstreek ook de leverweek zonder vooruitgang in de stappen. In de prod est staat al een hele tijd 'null'. App van leaseplan is aangepast naar week 42. Volgens mij zet LP 'm gewoon standaard x periode naar de toekomst wanneer verwachte week niet gehaald wordt. Lijkt me sterk dat zij betere info hebben dan Skoda zelf.

Paar weken terug ook even gebeld met de dealer (5 juni). Die gaf wel aan dat ze first in, first out hanteren en 'm dus produceren in volgorde van besteldatum. Ze wisten eigenlijk net zo veel als wij, namelijk dat de productielijn in week 30 weer up and running is. Zal mij benieuwen. Merkte tussen de regels door nogal wat frustratie van de dealer over de informatievoorziening vanuit de fabriek. Dealer tast ook in het duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Dope87 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:00:
Die gaf wel aan dat ze first in, first out hanteren en 'm dus produceren in volgorde van besteldatum.
Als dat zo is dan geloof ik nooit dat mensen die in de afgelopen 2 maanden besteld hebben hun auto nog dit jaar krijgen. Toch zijn er al genoeg mensen die Q4 23 besteld hebben en hem al hebben of waarvan ie onderweg is. Dus ben echt bang dat het iets anders werkt, maar de dealer het ook echt niet meer weet. (zelfs niet als ze onderdeel van de importeur zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oosterboeren
  • Laatst online: 24-09-2024
In Nov '23 besteld
Van feb naar apr naar mei naar juli naar september qua verwachte levering.

85 business line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanBro
Vanmiddag de dealer gesproken, 2 nov 23 besteld, nog steeds geen productie week bekend. :?

85 business line, velvet red, business max, trekhaak, pan. dak, warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 12:43
Bij mij is de status recent gewijzigd naar "Frozen Period", komt er eindelijk toch wat schot in de zaak! Eind januari besteld

[ Voor 9% gewijzigd door dirtybolle op 20-06-2024 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Apollo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 15:23
Hier een Enyaq 85kW Business besteld in november 2023. Eerste indicatie leverdatum was 30-5-2024, werd in mei verschoven naar 21-06-2024 maar bij even nabellen bij de dealer, staat nu de voorlopige verwachte leverdatum pas op 6 september.

De reden zou zijn dat Skoda problemen had met de accupakketten, en de levering gelijk zou 'updaten' naar het 2025 model.. (?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dirtybolle
dirtybolle schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:05:
Bij mij is de status recent gewijzigd naar "Frozen Period", komt er eindelijk toch wat schot in de zaak! Eind januari besteld
En ondertussen ook scheduled voor week 34!

code:
1
2
"Production_Week_SEN__c": "2024 34",
"Status__c": "Scheduled",

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeshnl
dirtybolle schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:31:
[...]

En ondertussen ook scheduled voor week 34!

code:
1
2
"Production_Week_SEN__c": "2024 34",
"Status__c": "Scheduled",
Goed nieuws! En wanneer had je hem ook alweer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Boeshnl schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:06:
[...]

dirtybolle in "Het grote Enyaq levertijden topic"

eind januari dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Mooie hoop voor langzaamaan een beetje duidelijkheid voor een leverdatum...

Hier tweede helft februari besteld, laatste update van de dealer was levering ± week 42. (initieel levering in week 30).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DionM
Net even gebeld met de dealer. Mijn auto wordt in week 27 gebouwd (dat is volgende week) en zou dan in week 31/32 in Nederland zijn.

Mijn auto is op 21-02 besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door DionM op 24-06-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
Boeshnl schreef op zondag 23 juni 2024 @ 22:06:
[...]

eind januari bij de dealer besteld 🇧🇪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmyH
dirtybolle schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:45:
[...]

eind januari bij de dealer besteld 🇧🇪
Hier mid-december besteld (ook BE) en in Myskoda staat 'scheduled week 32'
Hopelijk staat dit dan vast en verschuift de productieweek niet meer!

Welke model year staat er bij jou in Myskoda? 2024 of 2025?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
EmmyH schreef op maandag 24 juni 2024 @ 14:49:
[...]

Hier mid-december besteld (ook BE) en in Myskoda staat 'scheduled week 32'
Hopelijk staat dit dan vast en verschuift de productieweek niet meer!

Welke model year staat er bij jou in Myskoda? 2024 of 2025?
Volgens mij staat er geen model year vermeld bij mij, bij welke property zie je dat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hgo_
  • Laatst online: 21-10-2024
Dit is licht frustrerend.

begin December besteld via de leasingmaatschappij (België), bevestigsdatum van de fabriek in MySkoda staat op 3 januari 2024 maar mijn wagen heeft gewoon nog steeds de "ordered" status. Dealer is erg slecht in beantwoorden van mail

Ik heb dus geen flauw idee wanneer de wagen nu effectief komt in tegenstelling tot mensen die later besteld hebben en gewoon al een bouwweek hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybrown00
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-02 11:25
Hoe komen jullie tot die link? Ik heb een bestelling geplaatst bij LeasePlan waar ik wel een voorlopige datum zie daar maar geen mail gekregen van Skoda of iets dergelijks.
AutoNatie heeft ook geen link.
Bestelling doorgegeven begin maart. Initiele termijn was half augustus dixit AN. In de portal van LP staat 9 september. Na eens te bellen met AN blijkt nu dat ze hem verwachten rond 20 december.
Gaat 'm dit jaar niet meer worden gok ik dan ... Allemaal zeer frustrerend.
Enyaq 85 Corporate, fully loaded met eco suite behalve warmtepomp.

Mijn god wat duurt wachten lang ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
charleybrown00 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 16:31:
Hoe komen jullie tot die link? Ik heb een bestelling geplaatst bij LeasePlan waar ik wel een voorlopige datum zie daar maar geen mail gekregen van Skoda of iets dergelijks.
Bestelling doorgegeven begin maart. Initiele termijn was half augustus dixit AN. In de portal van LP staat 9 september. Na eens te bellen met AN blijkt nu dat ze hem verwachten rond 20 december.

Leaseplan bestelt bij Huiskes (tenminste, in mijn geval) en zij hebben geen honeymoon.

Ik neem met regelmaat contact op met mijn contactpersoon daar en vandaag kwam hij dus met de melding dat de productiedatum van mijn auto definitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
Ik had 'm ook via leaseplan besteld bij Muntstad Utrecht. In eerste instantie ook geen link, maar dat kwam omdat ze het emailadres van de dealer hadden ingevuld in hun systeem. Ze hebben mij gewoon handmatig de url gestuurd van mijn auto.

Overigens fijn dat er schot in de zaak zit, helaas (voor mij) dus niet 'first in - first out' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
car_model_type:
"5AZQK2"
car_model_year:
"2025"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
dirtybolle schreef op maandag 24 juni 2024 @ 15:10:
[...]

Volgens mij staat er geen model year vermeld bij mij, bij welke property zie je dat staan?
car_model_type:
"5AZQK2"
car_model_year:
"2025"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
Dope87 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 07:47:
[...]

car_model_type:
"5AZQK2"
car_model_year:
"2025"
Ah nee die properties heb ik niet in de response op myskoda.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
dirtybolle schreef op maandag 24 juni 2024 @ 15:10:
[...]

Dat is deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanBro
Dope87 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:29:
Ik had 'm ook via leaseplan besteld bij Muntstad Utrecht. In eerste instantie ook geen link, maar dat kwam omdat ze het emailadres van de dealer hadden ingevuld in hun systeem. Ze hebben mij gewoon handmatig de url gestuurd van mijn auto.

Overigens fijn dat er schot in de zaak zit, helaas (voor mij) dus niet 'first in - first out' ...
Zelfde bij mij, 2 nov 23 besteld, zojuist dealer gebeld, maar geen datum bij de auto's met het business pakket, wel de basis versie. Dealer verwacht dat ze nu aan het plannen zijn en dat dan deze week er wel een datum gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
ArjanBro schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:37:
[...]

Zelfde bij mij, 2 nov 23 besteld, zojuist dealer gebeld, maar geen datum bij de auto's met het business pakket, wel de basis versie. Dealer verwacht dat ze nu aan het plannen zijn en dat dan deze week er wel een datum gaat komen.
Aha oké! Ja ik heb sportline icm businesspakket en trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
Dope87 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:43:
[...]

Aha oké! Ja ik heb sportline icm businesspakket en trekhaak
Ah dan is dat het idd. Ik heb ook een businesspakket. Er zal dus iets zijn met 1 van de dingen in dat pakket wat extra vertraging oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybrown00
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-02 11:25
Mijn bestelling is bij LeasePlan BE. 85 corporate met trekhaak, open dak, eco suite, ... Fin soit, alles behalve warmtepomp.
Misschien eens polsen bij LeasePlan of zij iets van tracking kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
Leaseplan stuurt mij naar de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmyH
ArjanBro schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:37:
[...]

Hier ook de business/corporate versie (+ pack MAX) en wel een datum gekregen. Wel België en de coupé versie, misschien maakt dat het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmyH
charleybrown00 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 16:31:

Ik heb ook besteld (via leasemaatschappij) bij Autonatie (België). Heel weinig informatie van hun kant, dus heb ik me zelf geregistreed op Myskoda (met emailadres dat bekend was bij Autonatie) en dan via neuzen in de broncode, de status van mijn bestelling gevonden en kunnen opvolgen :+
Ik denk dat de info om hier toe te komen ergens eerder in dit topic beschreven staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-04 15:13
EmmyH schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:09:
[...]

Hier ook de business/corporate versie (+ pack MAX) en wel een datum gekregen. Wel België en de coupé versie, misschien maakt dat het verschil?
Wanneer heb jij jouw Enyaq besteld?
Hier 85 Corporate besteld 29/02. Ecosuite en trekhaak bijbesteld.
Nog geen update, blijft op Ordered staan en modelyear 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomobo
EmmyH schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:09:
[...]

Jullie pack Max is onze pack Business, dus dat is wel gek. Ik verwachte half dat het met 1 van de componenten van het pack te maken zou hebben.

Laten we iig concluderen dat er geen pijl op te trekken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmmyH
Jeanke schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:24:
[...]

Wanneer heb jij jouw Enyaq besteld?
Hier 85 Corporate besteld 29/02. Ecosuite en trekhaak bijbesteld.
Nog geen update, blijft op Ordered staan en modelyear 2024
Besteld midden december bij de dealer (via LM), en op dezelfde dag is de bestelling aanvaard door de fabriek (volgens Myskoda). Enyaq coupé 85 corporate, elektrische trekhaak + pack max + pack transport.

Mijn bestelling is ook pas 2 weken geleden veranderd van 'ordered' naar 'scheduled week 32'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionM
Ik heb niets aan de app zonder vin. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeanke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-04 15:13
DionM schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:36:
Ik heb niets aan de app zonder vin. Hoe doen jullie dat?
Als je inlogt op Myskoda via het emailadres dat aangemeld is bij de dealer, kun je naar Myskoda.be/SKVehicleDetails gaan. Hier zie je normaal gezien alle data maar dit is gedisabled.
De broncode, beschikbaar op pc via developer tools van je browser toont echter in 'apexremote' data van je wagen(s). Ik heb deze info van facebook maar vind het zelf zeer handig om toch aan de informatie te geraken die skoda/D'Ieteren achter de coulissen wilt houden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uEUs3-1hhQPtnWGW-6WuJqvs4m0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrGRygPwrxdMf42wUvzUHR0y.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xtJLKvxxLwTlY13tZzwoPDARdkU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0x79RbDn2eBvJkI1zFlbtrb.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Jeanke schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:22:
[...]

Als je inlogt op Myskoda via het emailadres dat aangemeld is bij de dealer, kun je naar Myskoda.be/SKVehicleDetails gaan. Hier zie je normaal gezien alle data maar dit is gedisabled.
De broncode, beschikbaar op pc via developer tools van je browser toont echter in 'apexremote' data van je wagen(s). Ik heb deze info van facebook maar vind het zelf zeer handig om toch aan de informatie te geraken die skoda/D'Ieteren achter de coulissen wilt houden.
[Afbeelding][Afbeelding]
Werkt helaas blijkbaar alleen via de belgische my skoda..
Binnenkort maar eens naar Muntstad / Pon Utrecht bellen voor het linkje zoals hierboven gegeven is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope87
Vandaag is bij mij de verwachte afleverweek aangepast naar week 39 (nov besteld). Dealer blijft maar aangeven dat ze geen andere info hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhisperOfMalice
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 12-01 11:17
Net bevestiging gekregen van de dealer dat mijn Skoda Enyaq Corporate die ik besteld heb eind januari, opschuift van 11 september naar 11 november.
Ik vrees ergens dat deze niet meer voor dit jaar gaat zijn.
Hebben we al meer informatie wat de verbeteringen van model jaar 2025 gaan zijn?

@dirtybolle

Vreemd dat die van jou zoveel eerder geleverd zou worden. Nochtans rond dezelfde periode besteld.

[ Voor 16% gewijzigd door WhisperOfMalice op 28-06-2024 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
WhisperOfMalice schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 12:28:
Net bevestiging gekregen van de dealer dat mijn Skoda Enyaq Corporate die ik besteld heb eind januari, opschuift van 11 september naar 11 november.
Ik vrees ergens dat deze niet meer voor dit jaar gaat zijn.
Hebben we al meer informatie wat de verbeteringen van model jaar 2025 gaan zijn?

@dirtybolle

Vreemd dat die van jou zoveel eerder geleverd zou worden. Nochtans rond dezelfde periode besteld.
En wat zegt de order status in myskoda? Mijne is recent ingepland voor productie, week 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhisperOfMalice
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 12-01 11:17
dirtybolle schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 13:47:
[...]

En wat zegt de order status in myskoda? Mijne is recent ingepland voor productie, week 34.
Ik denk dat ik dit niet kan controleren aangezien dit via KBC lease besteld is. Ik heb zelf wel rechtstreeks contact met de dealer maar heb dus geen account op My Skoda.
Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste