Toon posts:

Het grote Enyaq levertijden topic

Pagina: 1
Acties:

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-03 06:22
Om het andere topic niet verder te vervuilen met mijn soap.

Op 9 oktober 2020 de volgende auto besteld (bij de afdeling autobeheer):
Een Enyaq 60 in Arctic Silver en als opties:
- comfort pakket
- family pakket
- infotainment pakket
- infotainment online 3 jaar
- achteruitrijcamera en parkeersensoren vóór
- 100 kW oplaadmogelijkheid en toegang tot Ionity netwerk
- warmtepomp

Vervolgens een week of twee later bericht dat de auto via Athlon komt en A-Point de leverende dealer is.
En als verwachte leverweek toentertijd week 23 - 2021. Dit is vervolgens week 24 geworden, nog even week 21 geweest, daarna weer week 28 en vervolgens week 32.

Die laatste vond ik wel spannend, ik had in januari een vakantie geboekt en daarbij rekening gehouden met een elektrische Enyaq. Dakdragers geregeld voor de Enyaq en laadpaal bij het huisje! Maar in week 29 kreeg ik opnieuw te horen dat het weer later werd. Nee week 36 moest de auto echt in Nederland zijn en week 39 zou de aflevering worden. De auto was immers in week 24 al geproduceerd, maar miste nog iets.

Vervolgens krijg je dit bericht in week 36:

Gelukkig onderweg, levering zal niet lang meer duren.
Dat had je gedacht, een paar dagen later bericht van Athlon, levering medio week 45. :? Een paar belletjes met A-Point verder en ik snap het nog niet. 'Ja, uw auto is geproduceerd, gelukkig maar want Skoda kan momenteel geen auto's bouwen, vanwege problemen met leveringen van onderdelen' en 'Uw auto is onderweg naar Nederland en bevindt zich nu tussen fabriek en Pon en wordt in week 42/43 bij Pon verwacht.'
Ik heb eerder al het bouwproces van mijn Enyaq vergeleken met een Rolls-Royce, aangezien deze reeds in week 24 al geproduceerd is en nu pas klaar is (weet niet of ik dat moet geloven). Maar als mijn auto nu de fabriek definitief heeft verlaten, dan wordt deze naar Nederland gebracht met een stoomtrein.

Ik heb mij van het weekend nog kwaad gemaakt richting A-point en autobeheer, maar het haalt niets uit, hun kunnen er ook niets aan doen. Ik laat het maar los en hoor het wel een keer wanneer de Enyaq er eindelijk is. Dat hele Honeymoonnet was leuk, toen ik nog dacht dat het geloofwaardig was.

Tot zover mijn soap. Zet mij maar voor week 45 op de lijst.

• jeroen94704
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 19:29
Maat28 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:31:
[...]

Een dealer heeft daar totaal geen zicht en invloed op. ‘Dat het goed komt’ is echt een zoethoudertje helaas.
Jij zegt het. Levering van mijn enyaq staat al tijden gepland voor week 46 (bij de dealer). Afgelopen week nog de dealer aan de telefoon gehad die aangaf dat dit jaar echt wel zou lukken. 2 dagen later:

EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O

• Gupper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:46
PFFF lekker weer.

Is je auto eindelijk in Nederland en staat hij voor donderdag op de planning om hem uit te leveren ligt Skoda verzekeringen weer dwars.

Het kenteken is al geruime tijd bekend bij alle andere verzekeraars en het RDW. Echter bij Skoda verzekeringen blijkt hij maar niet in het systeem te komen. Doordat ik toch graag de verzekering wil ben ik maar is gaan bellen. Volgens de medewerker moet de auto eerst de "Datum eerste toelating" Kortom op naamgezet zijn. Bij naavraag bij de dealer schijnt dit niet mogelijk te zijn aangezien hij pas op naam gezet kan worden als de auto verzekerd is. ... Lang leven het KIP en EI verhaal.

Kortom als je plannen hebt om je auto te verzekeren bij Skoda houd hier dan rekening mee.

Via Independer is de verzekering ook aan te schaffen bij Skoda echter is hij daar 11% duurder.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ben benieuwd. Vanaf bestelling heeft de datum steeds op leverweek 43 gestaan, dat lijkt een paar weken uit te lopen maar nog steeds in 2021...

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Na een week stilte, en 4 dagen vanuit leasemaatschappij, zelf maar even om 1645 de dealer Almere gebeld vandaag.

nieuwe verkoper, vorige 2 zijn exit sinds vorige week. geen overdracht. Lang verhaal kort, de auto die ik zelf afgelopen zaterdag in de box / garage zag staan bij A-Point, is dus de door mij bestelde auto. "ik weet eigenlijk ook niet waarom deze auto nog niet ingepland staat, excuses, dank voor het belletje en we gaan het meteen regelen." Donderdag a.s. om 13:00. Das lekker doorpakken!

En gisteren op mazzel even langsgereden. Lo and Behold...

Superdikke UP GTI natuurlijk, maar daar gaat het even niet om.

Ik zie (nu op de foto pas overigens) dat het de Sportline velgen lijken (zwart ipv antraciet). Iemand anders die dat kan bevestigen?

[Voor 53% gewijzigd door AlexZuH op 26-09-2021 12:34]

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Gisteren zo blij als een kind

En ondanks alles, tóch de HUD geleverd gekregen. Geen gratis TA meer, maar soit.

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:31
Afgelopen dinsdag de mijne kunnen ophalen bij Wittebrug.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• mimalizo
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-03-2022
Ik moet toch wel een beetje lachen. Mensen die hopen dat hun auto dit jaar nog komt terwijl ze m amper twee maanden geleden hebben besteld. Er zijn hier mensen die hun auto in oktober besteld hebben. 2020 welteverstaan!! En hun auto nog steeds niet hebben.

Ik ben er ook zo eentje. Eind oktober besteld. Een witte 80 met alle rotzooi erop en eraan. Behalve een warmtepomp. Nutteloos ding voor €1.500. En geen trekhaak. Want dan denkt mijn vrouw dat er een caravan moet komen…
Toen het kon. Meteen omgezet naar een sportline.

Maar moraal van het verhaal. Aankomende vrijdag mag ik m dan eindelijk ophalen! Gisteren al even stiekem mogen gluren. Wat een apparaat!!

• WhyTea
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-03 07:35
Nickvg1993 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:07:
[...]

Die van mij staat op vermoedelijke leverdatum 04/11 op myskoda.be

Hoe kun jij dit allemaal zien?
Geleerd van @Beckero om in Edge Chromium of Google Chrome via de developer tools de json response uit te lezen.

Druk op F12, selecteer bovenaan Network en zorg je dat FETCH/XHR aanstaat.
Als je dan je pagina refresht zal je links een lijst zien te voorschijn komen. Wellicht is het de eerste apexremote die tevoorschijn komt (je hebt die nodig met action COMP_CONTR_VehicleSelector)

Als je daar alles open klikt ga je alle details krijgen. Datums zijn in Unix formaat maar je kan die via epochconverter.com makkelijk omzetten.

P.S. Na "Importer Transport" volgen nog "Importer Arrival", en dan "Dealer Arrival".

[Voor 21% gewijzigd door WhyTea op 21-10-2021 14:29. Reden: extra info]

• monster1805
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-03 11:15
ElonDusk schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:17:
Weet iemand bij hoeveel dagen (nog xx dagen) in Honeymoon je ongeveer naar stap 2 gaat?
Mijne staat nu op nog 44 dagen en nog steeds stap 1.
:X
Daar is geen touw aan vast te knopen. Er kunnen zo nog maar een x aantal dagen bijkomen in stap 1 (ik ging van 31 naar 90). Of bij elk van de volgende stappen. Zekerheid heb ja pas vanaf stap 4 (op transport) of 5 (bij PDI)

• Nickvg1993
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 05-11-2022

Dit passeerde op het Enyaq forum hier op Tweakers voor degene die daar niet in volgen.
Vanaf week 44 zou de enyaq terug in productie gaan tov de eerdere veronderstelling dat de fabrieken tot eind dit jaar dicht zouden zijn.

• BigGreen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05:28
Net gebeld door de dealer en auto staat op de trein!
Kon nog niet zeggen wanneer die aankomt in Nederland (dat gaat zo met treinen)
Dan nog wachten op transport van Pon naar Dealer

Heel blij dat de auto onderweg is

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Robbie8454 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:14:
[...]

En vrijdag van week 47. Nog steeds niks bekend. Ook geen status verandering. Ben het nu wel aardig zat
Maar wat zegt de dealer dan? Die heeft gewoon iets als:

en dat is bij mij nauwkeurig gebleken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• BigGreen
  • Laatst online: 05:28
Afgelopen vrijdag mijn Enyaq opgehaald en inmiddels wat kilometers mee gemaakt.
Heel tevreden tot nu maar nog wel even wennen met de bediening van de vele mogelijkheden.

• jeroenribbink
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-03 21:48
PJdeS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:21:
Beste mensen, wat is jullie verwachting als je Productie wk 50 te horen krijgt vanuit Dealer Broekhuis Harderwijk. Zou de wagen nog dit jaar geleverd kunnen worden? Besteld juni 2021.

iv 80
Graphite grey (was Quartz)
Loft
Family
Assistentie
Klimaat
Comfort Plus
Sport Plus
Electrische trekhaak
Panoramadak
125kW laden
20" velgen
Onze auto is ook (begin) juni 2021 besteld bij Pouw Harderwijk. Kreeg ik twee weken terug (week 47) een bericht dat hij in week 46 ingepland was voor productie. Kreeg ik vandaag een bericht dat hij in productie is gegaan.

Als ik onderhuids bij honeymoonnet kijk stond er sinds het begin est_production_week: 49 (deze week)

Afleverweek staat nog op week 50, maar dat kunnen ze op deze manier never nooit halen.

• Nickvg1993
  • Laatst online: 05-11-2022

Ik mag deze badboy donderdag gaan ophalen. Kan niet wachten.
Besteld in week 30 (betreft wagen van een slot van week 14) in productie gegaan op 5 november.

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:34
Vandaag na 6 lange weken wachten (moment dat de auto in Nederland was gekomen tot vandaag - Auto was in juni besteld) was het dan eindelijk zo ver en mocht ik me Enyaq IV80 Sportline ophalen!

Wat een dikke bak, echt een genot om in te rijden! Uiteraard wat plaatjes O+
Succes nog aan de rest die moeten wachten!

• Pdro
  • Laatst online: 26-03 23:02

😭

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:08
Dealer gisteren: "Morgen krijgen we als het goed is de lijst met auto's die dit jaar niet meer komen."

Zojuist vanmorgen Honeymoon update:

Zou dus op transport moeten zijn met bekend chassisnummer... hoop dat ik toch bij de lucky few mag horen.

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022
Bijna van mij😅😅

• p.d.s.mane
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09-03 13:18

p.d.s.mane

MeMyself&I

Ik krijg sinds 23 dec 2021 alleen deze bij honeymoonnet.nl (dan wel a-point.honeymoonnet.nl) te zijn,

Hadden/hebben anderen soortgelijke problemen met honeymoonnet.nl ?

80 Sportline, privékoop NL, besteld Za 14/08 w.32 '21, productie Wo 26/01 w.04 '22, banking Di 15/02 w.07 '22, transport Do 07/04 w.14 '22, in NL Do 21/04 w.16 '22, kenteken Di 10/05 w.19 '22, aflevering Vr 13/05 w.19 '22, levertijd 273 d. = 39 w. = 9 m.

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:08
De registraties lopen weer wat op de laatste dagen.. Ondanks belofte dat de registratie van mijn Enyaq ging lukken toch maar even het werkelijke kenteken opgevraagd, zodat ik het zelf kon zien. En ja hoor, 2021 registratie is een feit, 27 december. Bizar dat een paar dagen verschil je al gauw 4000 euro scheelt....

• Robbie8454
  • Laatst online: 16-05-2022
Daar is ie dan eindelijk!!
Wat een bak zeg!

Naast mijzelf lijkt ie echt heel groot… of ik heel klein🤣

[Voor 34% gewijzigd door Robbie8454 op 14-01-2022 20:41]

• Exclusive114
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik heb deze week het volgende bericht gehad:

Besteld week 30-2021
Verwachte levering week 5-2022 > week 8-2022 > week 12-2022 > week 52-2021 > week 10-2022 > week 17-2022

[Voor 16% gewijzigd door Exclusive114 op 28-01-2022 22:38]

• frankveldink
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:07
Vorige week dinsdag 8 feb (week 6) een Sportline 80 besteld, Full Option behalve de trekhaak.
  • Productie in week 35 (laatste week augustus)
  • Gewenste afleverdatum in week 42 (20 oktober)
Op dit moment is Side Assist en Sound System Canton helaas niet te bestellen en staan ook niet aangegeven in de Skoda Configurator. Omdat ik beide opties nog wel wil toevoegen hou ik nauwlettend de Tsjechische en Duitse Skoda Configurator in de gaten en daar staan beiden wel genoemd als toe te voegen opties:

Ik heb gezocht in het forum en de meeste meldingen gaan over de 1e batch Enyaq's eind 2020 waar de opties wel nog te bestellen waren maar niet geleverd zijn i.v.m. chiptekort. Maar over de toekomstverwachting voor specifiek 2022 blijft het vooralsnog stil... wellicht is er dan ook helemaal niks te melden... :) dan wachten we gewoon af wat komende maanden gaat brengen.

Is jullie hier verder iets over bekend of ter ore gekomen?

• p.d.s.mane

p.d.s.mane

MeMyself&I

De eersten 6 maanden van mijn Enyaq bestelling --- nog (een kleine) 3 maanden te gaan (wachten) ...

80 Sportline, privékoop NL, besteld Za 14/08 w.32 '21, productie Wo 26/01 w.04 '22, banking Di 15/02 w.07 '22, transport Do 07/04 w.14 '22, in NL Do 21/04 w.16 '22, kenteken Di 10/05 w.19 '22, aflevering Vr 13/05 w.19 '22, levertijd 273 d. = 39 w. = 9 m.

• p.d.s.mane

p.d.s.mane

MeMyself&I

Voor wat het waard is: van mijn dealer kreeg ik net deze bericht vanuit de importeur:

[Edit: tekst uit image even overgetypt voor de zoekfunctie:]
Momenteel zijn er nog 2.300 ENYAQ's met een geplande productieweek in 2021 maar in werkelijkheid zijn deze nog niet geproduceerd of staan op banking. Volgens de laatste informatie vanuit de fabriek start de productie van al deze auto's uiterlijk eind maart. In verband met de aanhoudende schaarste van semi-conductors worden deze auto geproduceerd en vervolgens op banking gezet.

SKODA AUTO stuurt op een periode van maximaal 90 dagen waarop een ENYAQ op banking mag staan. Met inachtneming van deze 90-dagen regeling betekend dat alle auto's met een verwachte levering in 2021 uiterlijk eind juni in Nederland worden verwacht.

[Voor 55% gewijzigd door p.d.s.mane op 25-02-2022 22:36]

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:38
Pegasus18 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:10:
[...]

Begrijpelijk.. ja dat het lang gaat duren is me inmiddels wel duidelijk. Het ging mij vooral ook even om de conclusie dat je bij genoemde prijsverhoging zou kunnen fluiten naar de ev subsidie, dat lijkt mij eigenlijk niet. Ik heb deze vraag even neergelegd bij RVO en krijg binnenkort antwoord per mail als het goed is.
Oh, dat is niet eens im frage - dat is gewoon zo: op het moment van kentekenregistratie wordt er gekeken naar de cataloguswaarde. Als die door prijsverhogingen hoger uitkomt, verlies je je EV-subsidie.

Ik wilde eerder bellen of ze garanties kunnen geven m.b.t. de levertijden en/of compensatie. Voor de subsidie zou ik niet naar mijn dealer bellen - die heeft daar geen verstand van.

Edit: zie ook hieronder - staat bij de voorwaarden van de subsidie:

[Voor 13% gewijzigd door Martinez- op 25-02-2022 15:32]

• Mortimerke
  • Laatst online: 15-02 00:38
Hier ook net bericht gehad. 4 maanden extra levertijd erbij.
Besteld op 3 juni 2021 :?

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:38
p.d.s.mane schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:47:
[...]

Misschien kan ik niet goed lezen, maar de FAQ gaat over de Enyaq iV productie, die gestopt werd omdat er onderdelen uit Oekraïne ontbreken; er staat volgens mij niets in dat het (alleen) om Enyaq iV's voor de Russische markt gaat, of wel? Echter, de Enyaq iV staat niet eens op de Russische Skoda site(https://www.skoda-avto.ru/), dus wordt die ueberhaupt in Rusland verkocht?

Dit storyboard gaat volgens mij over de gevolgen van inval van Rusland in Oekraïne, waardoor Skoda in Rusland geen auto's meer bouwt en verkoopt, en last heeft van ontbrekende onderdelen/toelevering uit Oekraïne. Het laatste heeft dus ook invloed on de "Westerse markt(en)" ...

Zie het gearceerde. Volgens mijn dealer heeft het echt alleen betrekking tot de Russische Enyaqs - die van mij komt uit Tsjechië en zou geen hinder hiervan ondervinden.

Voor de rest is het koffiedik kijken.

Edit: Iets verderop staat inderdaad dat de Enyaq niet geproduceerd wordt in Rusland. Enfin - als ik de mijne in week 32 krijg dan klaag ik niet :) .

[Voor 6% gewijzigd door Martinez- op 08-03-2022 15:18]

• jeroen1988!
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-03 19:56
Toen ik begin januari mijn Enyaq uitkoos, en dit was zoals eerder gezegd inderdaad zo'n aanbiedingmodel tbv de privelease, vertelde de dealer mij dat de modellen per oktober 1000 euro duurder zouden worden. Maar dit zou door Skoda 'gecompenseerd' worden op de nieuwprijs ivm de subsidie. Geen idee hoe dit in zijn werk zou gaan en eigenlijk ook niet naar gevraagd omdat men beloofde dat deze modellen in het 2e kwartaal sowieso geleverd gingen worden. Zal van de week voor de zekerheid nog maar eens bellen...

Ik werd trouwens een week of 5 geleden gebeld met de mededeling dat als men nu een Enyaq in de privelease zou bestellen je een tankpas twv 750 euro erbij krijgt. De dealer zei dat ik hem eigenlijk net te vroeg besteld had maar deze uiteraard ook zou krijgen. Dus uh mocht iemand hier niet van op de hoogte zijn... Heb het hier namelijk nog niet voorbij zien komen maar het is deze actie.

• p.d.s.mane

p.d.s.mane

MeMyself&I

Vers van de Skoda persconferentie
(https://www.skoda.nl/nieu...fers-skoda-op-22-maart/):

Productie van de Enyaq iV ligt op dit moment inderdaad geheel stil. Ze hopen de productie "over enkele weken" te kunnen hervatten...

Volgens https://www.skoda-storybo...eases/faq-russia-ukraine/ proberen ze wel nu de auto's op de banking af te maken:

• Maat28
  • Laatst online: 14:46

Vanmorgen geleverd😊👍 juni 2021 besteld.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Tristan_87
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb 1 April mijn Enyaq geleverd gekregen, wat een beauty!
Er stond trouwens op het certificaat dat de auto op 28 Januari is gebouwd. Hij was besteld op 23 oktober. Best rap dus.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jw80
  • Laatst online: 27-03 23:00
De productie lijkt weer volledig hervat. Hopelijk zorgt dat voor snelle aflevering van bestelde auto’s.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartholo1985
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-03 08:29
jeroen1988! schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:14:
Daar ben ik ook benieuwd naar maar heb daar echt nog niemand over gehoord! 7(8)7
Dit is de huidige status bij mij. Afgelopen dinsdag vernomen dat de auto op banking staat en dat de auto op 20 mei aan zou moeten komen in NL (maar dat lijkt me sterk).

Er staat trouwens Seat Breda omdat de verkoper bij de dealer zowel Seat als Skoda verkoopt, de dealer is TB in Breda.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verhagen
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 05-09-2022
Het lijkt erop dat Skoda weer vooruit aan het plannen is. Ik heb in februari een 60 besteld vanuit de private lease actie. Sindsdien was de enige communicatie dat de geschatte afleverweek week 44 is. Gisteren kreeg ik op honeymoonnet de melding dat productie is gepland voor week 26! :)

Nu blijft de geplande afleverweek staan op week 44..... dat betekent dus 18 weken tussen productie en aflevering, ik weet niet wat ze in die weken gaan doen, maar het lijkt mij wat lang! :F

Specs van de bestelde auto zijn als volgt:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 8y-one
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-03 09:00
Gisteren opgehaald, wat rijdt dat lekker zeg.

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:02

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Topicstarter
Besteld in november en gisteren opgehaald. De eerste 300km staan er inmiddels op :)

Fijne auto om in te rijden, heb alles redelijk ingesteld zoals gewenst. Het jeukt nog wel om e.e.a. aan te gaan passen met OBDeleven maar dat kan altijd nog. Het onderstel moet ik ook nog even aan wennen, hij staat behoorlijk strak afgeveerd, dat merk je ook wel bij een putdeksel of gat in de weg. Zal denk ik een stukje gewenning zijn.

Tot nu toe meer dan tevreden!

edit: tot mijn verbazing werkt de side assist en 360 cam gewoon. Bij bestellen is mij vertelt dat de side assist niet meer geleverd kon worden.

[Voor 5% gewijzigd door laforte op 04-06-2022 21:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:47
Besteld eind mei, verwacht week 3 2023 iv 80x ( €2600 meegenomen als stelpost voor de prijsverhogingen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mortimerke
Na net iets meer dan een jaar wachten zijn ze ook aan de mijne begonnen 8)

https://tweakers.net/i/5kHKrbkkcIdu-g71W819T5fbUuY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b7zbzUP4r4Rki9pvwDrN91Pz.png?f=user_large

Acties:
  • +1Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:22
markweb4871 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:14:
[...]

Levering Juni 2022 gaat niet gehaald worden. Levertijd nu onbekend voor de vRS Coupe.
Voorlopige indicatie oktober 2022

Rijdt wel erg fijn de RS:

[Voor 16% gewijzigd door markweb4871 op 09-06-2022 23:05]

• jeroen1988!
Vanochtend de Enyaq opgehaald bij PON in Amersfoort! *O*
Betreft dus 1 van de privatelease actie...
Zo blij als een kind :P

• jeroen1988!
Mastehose schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:47:
[...]

Van harte en veilige kilometers!

Even nieuwsgierig, welke opties heb je op je auto?
Weinig haha!

Kon bij deze kleur enkel kiezen tussen
1. Klimaat
of
2. Parkeersensoren voor en achteruitrijcamera.

Heb gekozen voor het klimaatpakket. Daarnaast ook de Regulus velgen want moest binnen de 19" blijven. De standaard Proteus vind ik echt niet mooi.
Had uiteraard liever voor de Betria gegaan maar dat was allemaal lastig en we kwamen ruim boven de 45.000 uit. Om nou zelf een setje te kopen voor 3500 euro vond ik ook zo wat. Ook had ik de matrix lampen wel willen hebben maarja, ook boven de 45.000. Uiteindelijk koste deze om precies te zijn 44.290,-

Wat jij/jullie aan opties of is dat allemaal vergelijkbaar?

• RHS1989
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-10-2022
Mijn Enyaq 80 sportline lijkt er nu toch aan te komen... (on)geduldig aan het wachten vanaf bestelling November 2021 maar als ik hier de voorgaande berichten lees valt het nog best mee....

• TheNachtraaf
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-01 13:52
this schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:33:
[...]

Zoeken in deze thread (of 1 van de 2 andere Enyaq threads) op apexremote en je zal normaal een stappenplan tegenkomen.

Blijkbaar zou het mogelijk zijn om deze ook zichtbaar te zien in myskoda.be zelf. Maar je moet er lastig voor doen, ik heb het geprobeerd via de dealer en die is niet op de hoogte. En D'Ieteren zelf contacteren had ik ook geen zin in.
Driewerf helaas: via apexremote krijg ik geen resultaten terug. Ik denk dat de bestelling eerst in myskoda moet terecht komen, maar ik heb geen idee waarom dat niet is...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-03 21:48
Vandaag plots deze mail:

Check dan ook even de F12 methode op de skoda website (voorheen stond production week op 25/2022), staat nog altijd op production week 25, maar...
Staat nu wel op internal transfer, heeft een VIN nummer én production date staat nu op 14/06, dus...

Ik hoop dat die nu nergens blijft haperen op één of ander onderdeel tekort, maar kijk de hoop is weer even aanwezig.

Besteld begin augustus vorig jaar...

• Demander
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
12 April een IV60 uit de private lease besteld (degene die nog beschikbaar waren want vorig jaar door de dealer besteld, Muntstad Skoda Utrecht).

Is de volgende geworden:

• Black Magic Metallic
• Lichtmetalen velgen Antraciet Regulus 19" 235/55/R19
• Metallic lak
• Achteruitrijcamera en parkeersensoren voor
• Stof/Kunstleder Loft

Hij gaat 23 juli de band op om in elkaar gezet te worden.Zal waarschijnlijk week 34 worden dat ik hem kan ophalen.

Nu laat ik bij de dealer achteraf de ramen tinten vanaf de B-stijl. Zij doen dat via een bedrijf.

Nu gaf de dealer aan dat dit bij de standaard getinte ruiten op de Skoda tussen de HP04 en HP15 zit.

Heeft iemand ervaring met het achteraf tinten van de Enyaq? Hij adviseerde om het niet te donker te maken omdat anders het verschil tussen de A- en B-stijl zo groot wordt.

Zelf zit ik aan de HP15 variant te denken.

• Hans84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 20-07-2022

Vandaag opgehaald. Een 80 sportline. Heerlijke auto.
In nov 21 besteld. Levertijd viel mee

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-03 21:48
Die van mij woensdag opgehaald.... Lijkt er wel op. Me very happy

• frankveldink
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:07

source: https://www.enyaqforums.c.../viewtopic.php?f=7&t=1245#top

Als ze inderdaad de productielijn(en) klaar maken voor MY23 dan zijn dit de enige configuraties die er nog vanaf gaan rollen?

Interessant dat CANTON terug van weg geweest is :P

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Mortimerke
Ik heb de mijne gisteren mogen gaan afhalen, de 14 maanden wachttijd is eindelijk beloond ;)

• aritmeester
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:25
Voor mij is het wachten ook begonnen.
Ik heb een Enyaq Coupé Business Edition besteld. Er zijn weinig opties meer te kiezen dus mijn enige opties zijn:
  • Moon White
  • Vega 20 inch lichtmetaal

Ik heb gisteren de link naar honeymoonnet gekregen. Vooralsnog staat de productie op 2022-49 en de levering 2022-52. We gaan zien welke kanten dit nog op gaat schuiven 🤞

• efbeel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-03 10:37
Race Blue 80x Sportline. Zakelijke lease. 9 Nov 2021 besteld, afgelopen vrijdag geleverd door Pon. Weekje eerder dan aangegeven bij bestelling.

M.u.v. 360 view zit alles er op wat besteld was. Zelfs Side Assist waarvan verwacht werd dat het er niet op zou zitten.

Uitgerust met ME3.0 maar moest nog kleine update uitvoeren om te kunnen koppelen aan Skoda Connect. Download van de update liep vast maar na kort zekering 19 te hebben verwijderd, werkte het prima.

Wat een heerlijke auto. Reed hiervoor VW Passat GTE en wilde nu volledig elektrisch. Contrast met Renault Megane diesel, die ik ter overbrugging reed, kan niet groter zijn.

iV 80X Sportline Race Blue, ME3.0, Comfort Plus, Assistentie Plus, Infotainment Plus, Klimaat Plus, Family, Side Assist

• efbeel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-03 10:37
Wilde schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:54:
[...]

Betrof dit de "updaten van de handleiding" update? die lukt bij mij nmlk ook niet
Precies die. Maar die bevat ook verbeteringen voor het aanmelden bij Skoda Connect.

iV 80X Sportline Race Blue, ME3.0, Comfort Plus, Assistentie Plus, Infotainment Plus, Klimaat Plus, Family, Side Assist

• virtualj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:54
Vandaag eindelijk men Enyaq 80 iV kunnen ophalen :)B. Heel leuke auto!

De problemen met verbinden van MySkoda die ik hier zag passeren wat lijken ze nu ook te hebben opgelost. Dat verliep zonder problemen.

De timeline voor 14 maand wachten:

08-07-2021 - Bestelling geplaatst in België
22-06-2022 - Frozen Period
20-07-2022 - In production
25-07-2022 - Produced
27-07-2022 - Importer Transport
24-08-2022 - Importer Arrival
27-08-2022 - Dealer Transport
30-08-2022 - Dealer Arrived
08-09-2022 - Opgehaald bij dealer

• aritmeester
Devilfish schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:16:
Werkt het truukje met de json bekijken ook voor Nederlandse bestellingen?
Als je een honeymoonnet link van je dealer hebt gekregen wel ja:

Wat je er mee kunt weet ik niet. Bij mij stond er eerst (verwachte) productie 2022-49 en leverweek 2022-52. De leverweek staat inmiddels op 2022-44 maar de productieweek is (nog?) niet veranderd :?

(Wat ik wél nuttige informatie vind is dat ik modeljaar 2023 krijg 🎉)

[Voor 9% gewijzigd door aritmeester op 13-09-2022 10:34. Reden: screenshot privacy filter]

• sdh1981
  • Laatst online: 27-03 19:00

Gisteren opgehaald. Wat rijdt het lekker en stil.

• Mister V
  • Laatst online: 19-10-2022
virtualj schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:12:
Vandaag eindelijk men Enyaq 80 iV kunnen ophalen :)B. Heel leuke auto!

De timeline voor 14 maand
Mooie kleur en uitvoering, zie ik :P

[Voor 42% gewijzigd door Mister V op 15-09-2022 13:04]

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:00

BeaM-R

Powerrrrr

Eerste Enyaq Coupé RS'en in Nederland?
Bij Van den Brug in Heerenveen.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Mini Cooper Clubman Chili * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• matthijscamp
  • Laatst online: 29-03 16:03
adraienyaq schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:13:
Zijn hier nog mensen die ook nog steeds wachten op hun Enyaq uit de private lease actie?
Ik zit ook nog steeds te wachten... Februari besteld en verwachte afleverweek volgens Honeymoonnet staat nu ineens op week 52 2022... Ooit begonnen bij week 33, toen 38, 44 en nu dus 52.
Van de dealer het volgende per mail bevestigd gehad:

De prijsverhoging was toen al wel bekend, alleen de hoogte nog niet. Ook was de verwachting van zowel dealer als importeur op moment van bestellen dat de levering ruim op tijd zou zijn om de prijsverhoging voor te zijn, maar uiteraard geen garanties...
Ook nog gevraagd of er dan geleverd werd met de huidige optiepakketten of de gevraagde configuratie met als antwoord:
https://tweakers.net/i/fKac54Aw-iEpvDm6phzK5c3C7uc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C1dUVfzpCHNycVU9GCWzQdFl.png?f=fotoalbum_large

We blijven wachten....

• Berry0101
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-10-2022
Was vergeten een update te geven maar wij hebben 3 sep de 80x op kunnen halen.
Besteld 1-2-2022. Full options maar 3D view niet geleverd zoals verwacht.

• matthijscamp
DUCMANs schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:02:
[...]

En hoe het draait... Heb net weer gekeken:

week_production_est "05"
week_production_def null
week_delivery "18-2023"

Delivery dus 9 weken naar achteren terwijl 'week production estimated' hetzelfde is gebleven.
Schiet mij maar lek....
Tja... Die week_production_est is bij ook nog nooit gewijzigd. De week_delivery helaas wel, dit heeft ooit op week 35 gestaan:

Ik ga alvast even bekijken wat er gebeurd met die SEPP als de levering in 2023 gaat plaatsvinden...

• Mabo
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 26-10-2022

Begin februari besteld. 23 september gearriveerd bij dealer. 15 oktober ophalen als ik terugkom van vakantie.

• PGro3772
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13:23

Na 11 maanden wachten heb ik eindelijk mijn Enyaq in ontvangst mogen nemen. Voor een ieder die ook zit te wachten kan ik alleen zeggen; Hou vol, achteraf is het de moeite waard!

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-03 21:39
En hij is opgehaald...

(Belgische bestelling)
Customer Allocation Date = 23/9/2021
18/8/2022 - Status = Frozen Period
22/8/2022 - Status = Scheduled + production_week_SEN_c = "2022 38"
19/9/2022 - Status = In production + production_date_c =16/9
20/9/2022 - Status = In production + VIN nr (encrypted)
22/9/2022 - Status = Internal Transfer
23/9/2022 - Status = Importer Transport
30/9/2022 - Status = Importer Arrival
3/10/2022 - Status = Dealer Transport + Imported_date_c = 1/10
4/10/2022 - Status = Dealer Arrived
20/10/2022 - Opgehaald bij dealer.

• mr_jows
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-03 15:45

Zojuist even bekeken. Erg mooi, staat erg hoog nog nu door de transportblokken. Nog even geduld hebben. Zag geen sensoren in de wielkasten voor, maar wel camera’s in de spiegels. Dat zal wel voor de 360 graden camera zijn. HUD zat er bij mij trouwens gewoon op. Heb hier ergens gelezen dat een koper het er niet bijbestelde, omdat zijn dealer zei dat t niet leverbaar was. Wel dus.

Opties:

21” Vision
RS Suite bekleding
Warmtepomp
Infotainment Plus
Canton Sound System
Family pakket
Klimaat plus
Comfort Stoel Plus
Sport Plus
Zij-airbags achter
Assistentie Plus

[Voor 6% gewijzigd door mr_jows op 09-11-2022 17:02]

• matthijscamp
Eindelijk een teken van voortgang voor mijn Enyaq!
Tijdens mijn wekelijkse check via F12 op Honeymoonnet staat er nu dus een definitieve productiedatum en week:

Allemaal erg krap dus of deze nog dit jaar wordt geleverd, hoe lang heeft er bij de meeste gezeten tussen start productie en daadwerkelijke aflevering?
Heb nog steeds recht op de SEPP voor 2022, klopt het dat de aanvraag/besteldatum hierin leidend is. Ook als de auto niet in 2022 geleverd wordt?

• matthijscamp
RolfdeVries schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:39:
[...]

Op welke wijze haal je deze informatie naar voren met F12?
In Honeymoonnet op F12 drukken. Selecteer dan in de bestandsbalk Network. Daarna kies je voor: Fetch/FXR.
Ververs door F5 te gebruiken.
Je krijgt dan 4 regels te zien, die met de hele lange code heb je nodig. Klap nu het menu data open en klik op Preview.
Nu krijg je een hele lijst met allerlei statussen, onderaan staat de definitieve productieweek.

• alwinp
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-03 09:47
alwinp schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:37:
[...]

Top, veel (rij)plezier gewenst! welke kleur/opties? Ik mag mijn RS de 15e ophalen _/-\o_ , kleur/opties:
- Velvet Red
- Elektrisch inklapbare trekhaak
- Sound System "CANTON"
- Comfort Stoel Plus
- RS Suite interieur design selectie
- Assistentie Plus
- Family

(besteld medio maart 2022)
Vanmiddag eindelijk m'n RS op mogen halen, super blij mee!

• Skoda
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 26-02 17:04

• lennart218
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-03 22:29
Afgelopen dinsdag mail gehad vanuit de dealer (honeymoonnet) dat de auto die dag in productie ging.
Nu maar hopen dat deze gemaakt wordt/is.. hopelijk snel op transport...hoe lang nog?

[Voor 48% gewijzigd door lennart218 op 08-12-2022 17:28]

• Hilco
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 09:12
Ik heb hem afgelopen vrijdag opgehaald, precies 2 weken. Anderhalf week transport naar nederland, en dinsdag belden ze mij dat hij vorige week zou komen en ik hem die vrijdag op kon halen. Transport in nederland en keuring kan dus een paar dagen zijn. Ik denk dat ze zelf ook zoveel mogelijk er door heen willen drukken dit jaar

• matthijscamp
Viewlite schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:53:
[...]

Staat er niet ergens een definitieve productiedatum? Pas als je die ziet staan, staat de productie vast volgens mij…
Dat dacht ik dus ook, maar deze is nu al elke week opgeschoven... Met nu dus:

Vooral die week 33 doet nog steeds zeer als ik er naar kijk

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-03 18:46
Viewlite schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 16:34:
[...]

Dat snap ik… zuur zeg. Dacht ook dat stap 2 een echte definitieve productiedatum was. Zal de mijne ook wel weer vertraagd zijn, die stond voor 24 dec definitief gepland. Helaas geen honeymoonnet, dus morgen dealer maar even bellen.
Honeymoon geeft bij mij nog stap 1 terwijl die nu op transport moet staan volgens de dealer. Wel zie ik op honeymoon wat details over de auto, ik vind het wel vreemd dat er verschillende bronnen zijn.

[Voor 3% gewijzigd door stefanmarchal op 28-12-2022 11:37]

||

• BE_MR
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:04
Pffff schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:42:
Enyaq IV80 Besteld oktober 2021. Aanvankelijk levering 08/2022. Eind augustus 2022 werd dit 01/2023. Midden november 2022 werd dit mei 2023 en vandaag kreeg ik te horen dat het juni zal worden……
Kan iemand me vertellen wat de oorzaak is want de communicatie bij Skoda?? 🙈🙈🙈
Hier besteld begin november 2021, en deze week deze mail ontvangen.

Jammer genoeg geen extra info van dealer of leasing maatschappij. Vertraging wegens COVID-19 lijkt mij ook wat makkelijk, maar wat kan je er aan doen? Niemand weet van iets, zeer frustrerend.

• lennart218
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-03 22:29
Afgelopen week de Enyaq 80 Sportline opgehaald.
Het is het wachten waard, fantastische auto.

Productie: week 49
In Nederland: week 51
Op kenteken: week 52
Ophalen: week 3

[Voor 25% gewijzigd door lennart218 op 25-01-2023 21:41]

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-03 18:46
Wij hebben de auto ook opgehaald, hij rijdt erg fijn!

Besteld: week 23 (voorraad auto)
Indicatie: augustus > september,> december
Geproduceerd: 11 december
Bij de dealer: 13 januari
Afgehaald: 20 januari

Ps. Sorry voor de slechte kwaliteit, het is een screenshot van een video, ik had geen foto beschikbaar.

[Voor 23% gewijzigd door stefanmarchal op 26-01-2023 08:34]

||

• SjakieDeBoer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:59
Nou, sinds maandag ben ik ook berijder van een Enyaq (60) en wel deze;

• BE_MR
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:04
Vervelend nieuws, volkswagen gaat blijkbaar de leveringen van halfgeleiders naar skoda verminderen.

https://www.tijd.be/onder...-chiptekort/10443796.html

• DUCMANs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:04
st3rn schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:49:
[...]...Ik overweeg ook mijn enyaq bestelling (september 2022) te annuleren om dezelfde reden.
Heb die van mij einde augustus '22 besteld en sinds paar dagen wel een geplande productie datum:

Dat kan en zal ongetwijfeld nog wijzigen meer er zit schot in 🔫
Misschien toch nog maar niet annuleren ?

• DUCMANs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:04
Na bestelling vraag je aan je dealer de betreffende 'honeymoonnet.nl'-bestellink .
Daarin zie je dan een nette pagina met maar heel weinig detail info:

Die pagina maakt gebruik van een JSON-file die je middels de Developer console van je (FireFox F12) browser kunt achter halen. Als je je URL van die JSON file gevonden hebt kun je die ook weer openen in Firefox en krijg meer en vooral leesbare info.

• StretchNL
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 15:13
Viewlite schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:50:
[...]

Dat is heel fijn en leuk! Jij hebt dus die Neptune velgen erop gekregen? Tevreden?
Nogmaals veel plezier ermee en fijne kilometers gewenst!
Ja, ik vind ze zelf beter staan nu ik wat meer naar kijk. Eventueel konden de zwarte kappen er nog uit, maar vind het wel juist wel tof in mijn zwarte uitvoering.

Wrappen van de grill staat ondertussen al op de planning.

Een collega van mijn zijn 60 staat nog in bestelling. Die heeft 2 maand later dan mij besteld dus als ik een leverdatum heb zal ik die weer posten

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Pizzaman schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 20:05:
[...]

Auto is de 15e zonder problemen afgeleverd. Enige probleem is dat ik zelf ook de 15e ziek ben geworden en dus nog nauwelijks in de auto heb kunnen rijden. :/

Opvallend; de 21 inch velgen zijn nauwelijks beschermd door het rubber van de band. Dat wordt oppassen met inparkeren. Had ik helemaal niet gezien bij het bestellen. :')
Eindelijk een rondje gereden en snel een fotootje gemaakt;

• StretchNL
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 15:13
jeronantropis schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:36:
[...]

Zitten die "wieldoppen" standaard bij de Neptune velgen? Noch op de (Belgische) Skoda site, noch via Google vind ik er iets over terug. Enkel dus (grijze) gewone Neptune velgen zonder doppen (vind ik dus persoonlijk niet zo mooi; zilver of zwart, maar geen grijs, toch niet bij m'n zwarte wagen).

Ik vind de wieldoppen in elk geval heel geslaagd :9 ; als die covers er op zitten bij levering, zou ik het niet echt erg vinden om (grijze) Neptunes te krijgen ipv mijn bestelde Vega's 8) ...

Zouden die doppen kunnen worden bijbesteld; iemand toevallig een onderdeel nummer hiervan?
Hoe bedoel je? Als ik in de NL configurator de velgen selecteer zie je de zwarte kappen er gewoon op zitten, die zijn dus te verwijderen. Zie op de afbeelding hier onder rechts:

• aritmeester
StretchNL schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Hoe bedoel je? Als ik in de NL configurator de velgen selecteer zie je de zwarte kappen er gewoon op zitten, die zijn dus te verwijderen. Zie op de afbeelding hier onder rechts:

[Afbeelding]
Hier haal je Proteus en Neptune velgen door elkaar!

Zie hieronder de Proteus velgen met en zonder Aero wieldop:

• Dennis__
  • Laatst online: 18:49
Ik krijg altijd volgende error als ik de levertijd controleer.

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:17
Dennis__ schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:12:
[...]

omg dat duurde wel een paar dagen tot dat ik door had dat je die kleine pijltjes moest open klikken :*)
Waarom repareren ze die website niet?

Customer_Allocation_Date__c: 1675382400000
Earliest_Delivery_Date__c: 1694995200000
Latest_Delivery_Date__c: 1702771200000

Is er een verschil tussen model 2023 en de eerste versies? {s: 8, v: {Model_Year_Text__c: "2023"
Die latest delivery date etc... mag je met korreltje zout nemen.
Bij mij stond hier November op als latest delivery date.
En hij is pas geproduceerd deze week & nu transport.

Wat interessantste is de status.
Moment dat hij scheduled staat mag je hem binnen de 2 maand verwachten.
Beetje daarna krijg je productie week en gaat het vooruit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 23:05

911GT2

en blazen maar!

Over een paar weken mag ik mijn Enyaq RS op gaan halen (hij staat al bij de dealer want hij was sneller geleverd dan verwacht).

30 september besteld en in theorie kon ik hem in de eerste week van februari rijden.

[Voor 48% gewijzigd door 911GT2 op 06-03-2023 11:55]

• Dennis__
  • Laatst online: 18:49
scifoflux schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:02:
[...]

VIN is encrypted denk ik. Dus je kunt er niet veel mee aanvangen.
Maar wil je geen valse hoop geven. Maar denk niet dat u wagen in september zal arriveren.
Ik heb net gezien dat ik precies 2 orders op mijn login heb?
Of ben ik fout?
Hieronder een halve picture zodat ni iedereen de nummers ziet.

• aritmeester
Is je auto eindelijk onderweg en dan gebeurt dit:

BRON: https://www.primavera24.d...-sich-vollsperrung-auf-a3

Gelukkig niet mijn auto en hopelijk maakt de chauffeur het goed.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee