Toon posts:

Het grote Enyaq levertijden topic

Pagina: 1 2 3
Acties:

• Robbie8454
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 16-01 17:52
Mede-auteur:
  • laforte
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15-01 23:19

laforte

Qua levertijden is het momenteel niet te volgen bij Skoda. Orders van oktober 2020 zijn nog niet uitgeleverd terwijl orders van 2021 wel al worden uitgeleverd. Veel heeft te maken met chip tekorten en materiaal tekort. In dit topic kun je je bestel datum en leverdatum doorgeven en alle wijzigingen die daarbij komen.

Nu met link om zelf te wijzigen

https://docs.google.com/s...qtVuCfIU/edit?usp=sharing

11-12-2021 gemiddelde levertijd: 33 weken

[Voor 255% gewijzigd door Robbie8454 op 22-12-2021 23:09]

• BigGreen
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 21:35
IV80 Sportline Arctic Silver
  • Warmtepomp
  • 125kW
  • Klimaat
  • Assistentie
  • Transport
  • Alarm
Besteld half Mei en verwachte levering week 43 volgens dealer.

Niets gehoord over vertraging en omdat er ook geen vertragende opties tussen zitten ga ik er vanuit dat het nog volgens planning gaat.

• Wicked-Game
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:39
BeaM-R schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:30:
[...]

Besteld week 31 en oorspronkelijke leverweek 30/31 :? Of is dat nog 2020?
Typo, moest week 13 zijn :D en leverweek 30/31 :D

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• Beckero
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13-01 16:23
Versie 60
Quartz Grey
besteld: week 8
eerste levering: week 30-31
huidige leverdatum: week 35
status: geleverd bij dealer (vandaag)

• Robbie8454
startpost weer aangepast. 1 op besteldatum en 1 op leverdatum

• SSJVegito
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 21:41
BeaM-R schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:09:
@SSJVegito bij mij staat bij 1e leverdatum wk 31, maar dat moet ook wk47 zijn.
Ik denk dat je @Robbie8454 bedoeld? Ik beheer het topic niet. :P

• Gupper
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:31
Gisteren is mijn auto eindelijk bij de dealer aangekomen en vandaag ben ik meteen uitgenodigd om naar mijn auto te kijken. Helaas duurt het nog wel een 2,5 weken voordat hij gereed is voor uitlevering. Maar hij is in ieder geval in NL en al bij de dealer en

• Robbie8454
dsangers schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 07:33:
[...]

Ben gebeld door de dealer destijds dat deze niet leverbaar was, maar fiscale waarde lijkt toch weer gelijk aan oorspronkelijke order, dus vandaar dat ik twijfel. Even zoeken in de auto of ik iets kan vinden, geen idee hoe dat systeem er uit ziet / te herkennen zou zijn. (Maar zal er ongetwijfeld niet op zitten).
Let daar even goed op. Ze hebben namelijk de basisprijs van de auto verhoogd. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Ik heb de auto in februari besteld en daar mijn handtekening ondergezet. In de kleine letters staat verder dat prijsverhogingen voor de dealer zijn.

• Arosa
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16-01 20:50
Om het andere topic niet verder te vervuilen met mijn soap.

Op 9 oktober 2020 de volgende auto besteld (bij de afdeling autobeheer):
Een Enyaq 60 in Arctic Silver en als opties:
- comfort pakket
- family pakket
- infotainment pakket
- infotainment online 3 jaar
- achteruitrijcamera en parkeersensoren vóór
- 100 kW oplaadmogelijkheid en toegang tot Ionity netwerk
- warmtepomp

Vervolgens een week of twee later bericht dat de auto via Athlon komt en A-Point de leverende dealer is.
En als verwachte leverweek toentertijd week 23 - 2021. Dit is vervolgens week 24 geworden, nog even week 21 geweest, daarna weer week 28 en vervolgens week 32.

Die laatste vond ik wel spannend, ik had in januari een vakantie geboekt en daarbij rekening gehouden met een elektrische Enyaq. Dakdragers geregeld voor de Enyaq en laadpaal bij het huisje! Maar in week 29 kreeg ik opnieuw te horen dat het weer later werd. Nee week 36 moest de auto echt in Nederland zijn en week 39 zou de aflevering worden. De auto was immers in week 24 al geproduceerd, maar miste nog iets.

Vervolgens krijg je dit bericht in week 36:

Gelukkig onderweg, levering zal niet lang meer duren.
Dat had je gedacht, een paar dagen later bericht van Athlon, levering medio week 45. :? Een paar belletjes met A-Point verder en ik snap het nog niet. 'Ja, uw auto is geproduceerd, gelukkig maar want Skoda kan momenteel geen auto's bouwen, vanwege problemen met leveringen van onderdelen' en 'Uw auto is onderweg naar Nederland en bevindt zich nu tussen fabriek en Pon en wordt in week 42/43 bij Pon verwacht.'
Ik heb eerder al het bouwproces van mijn Enyaq vergeleken met een Rolls-Royce, aangezien deze reeds in week 24 al geproduceerd is en nu pas klaar is (weet niet of ik dat moet geloven). Maar als mijn auto nu de fabriek definitief heeft verlaten, dan wordt deze naar Nederland gebracht met een stoomtrein.

Ik heb mij van het weekend nog kwaad gemaakt richting A-point en autobeheer, maar het haalt niets uit, hun kunnen er ook niets aan doen. Ik laat het maar los en hoor het wel een keer wanneer de Enyaq er eindelijk is. Dat hele Honeymoonnet was leuk, toen ik nog dacht dat het geloofwaardig was.

Tot zover mijn soap. Zet mij maar voor week 45 op de lijst.

• Arosa
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16-01 20:50
Zeg kennen jullie de mop van die Enyaq die absoluut niet eerder dan week 42/43 in Nederland zou zijn.

Net als mijn bovenbuurman is deze vanmorgen van de trein gekomen, 8 oktober is de aflevering gepland. 364 dagen nadat ik mijn handtekening heb gezet onder de overeenkomst.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Robbie8454
ElonDusk schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:44:
[...]

haha ja snap ik maar ik heb het over rijklaar maken shizzle dat dat 2 weken of soms 3 weken moet duren :X
Ah zo. Ja ik heb ook geen idee. Volgens mij kost t echt niet meer dan 2 dagen. Ze hoeven die van mij niet eens te poetsen of door de wasstraat te halen

• MasterNuttie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16-01 17:22
Vanmorgen het bericht dat hij op de trein staat te wachten, vermoedelijk week 41 in NL.

2 weken later zou ik hem wellicht kunnen ophalen.

Ben benieuwd 🤞

• Gupper
Wat ben ik blij dat mijn auto al bij de dealer staat en er een kenteken is aangevraagd. Nu nog even afwachten op de uitlevering.

• Maat28
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 08:45
TdJ75 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:02:
Ik heb weer een update gevraagd bij de dealer. Wordt nu week 46. Was 44.
Ik gaf aan dat wel dit jaar moest voor bijtelling.
Dat werd geen probleem, zei hij
Een dealer heeft daar totaal geen zicht en invloed op. ‘Dat het goed komt’ is echt een zoethoudertje helaas.

• jeroen94704
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:53
Maat28 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:31:
[...]

Een dealer heeft daar totaal geen zicht en invloed op. ‘Dat het goed komt’ is echt een zoethoudertje helaas.
Jij zegt het. Levering van mijn enyaq staat al tijden gepland voor week 46 (bij de dealer). Afgelopen week nog de dealer aan de telefoon gehad die aangaf dat dit jaar echt wel zou lukken. 2 dagen later:

• Gupper
Aanstaande donderdag mijn auto halen bij de dealer. Afspraak dit keer naar voren geschoven😀

Eindelijk de nieuwe auto na besteld te hebben in week 11.

Hopelijk volgen de autos van jullie ook spoedig.

• Robbie8454
Net weer gebeld met de dealer: op het moment dat je een gesprek begint met: “hallo, met je favoriete stalker”, is dat toch raar 😅 productie van de auto staat nog steeds voor deze week gepland. Einde van de week bel ik even of hij een chassisnummer nummer heeft gekregen. Zal het dan toch….

• nsbrcn
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18-12-2021
jeroen94704 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:01:
Nou, lekker geregeld allemaal. Mijn Enyaq is half Mei besteld, en zou wk48 geleverd worden. Zoals je boven kan lezen kreeg ik bericht dat dit is uitgesteld tot volgend jaar. Ik had nog hoop dat ik door slim opties toe te voegen/weg te halen de levertijd kon inkorten, maar helaas.

Net de dealer gesproken, en de update van Skoda was echt "het wordt 2022" zonder mogelijkheid om met opties te schuiven of iets dergelijks. Een precieze datum hebben ze nog niet, maar ze verwachten januari of februari.

Omdat het allemaal wel heel duur wordt zo (was al duurder dan begroot, maar ik wil heel graag elektrisch rijden) ben ik aan het kijken of ik de order nog kan annuleren. Niet mijn voorkeur, maar ja.
Mijn Enyaq is ook half mei besteld. Ik heb vandaag nog contact gehad met de dealer. Het was nog wachten op onderdelen, maar welke dat waren kon de dealer niet zeggen. Chassisnummer is bekend. De dealer verwacht de auto af te leveren in wk 43.

• jeroen94704
DJ-B schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:51:
Nog meer pech voor (zakelijke) rijders met een auto die pas volgend jaar geleverd wordt.
Autoweek meldt dat de bovengrens voor bijtelling in 2022 van € 40.000 naar € 35.000 verlaagd wordt.
Je mag dus € 5.000 * (22% - 16%) = € 300 meer bijtelling (bruto) per jaar gaan betalen.

bron

Update: nu ook op Rijksoverheid
Thanks. "Pech" is natuurlijk allemaal relatief, maar inderdaad, dat maakt het (weer) een beetje duurder.

• jeroen94704
DJ-B schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:00:
[...]

Mocht het je helpen: Leaseplan kan de Enyaq 80 dit jaar nog gegarandeerd op kenteken zetten.
Je kan geen opties kiezen: dat is al voor je gedaan (onze deal aanbieding)

Misschien is dat nog wat voor je.
Thanks! Ik heb inderdaad besteld via Leaseplan, alleen die van mij was geen deal-auto. Dat ben ben ik nu dus aan het proberen om te zetten.

• maniac_1979
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14-01 17:04
JesperdeZoete schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:18:
Nou hier ook eindelijk goed nieuws, auto op 4 jan 2021 besteld. Met standaar velgen enz en trekhaak.
En nu eindelijk op 5 oktober de levering.
Dus even relativeren als je hem in mei of juni hebt besteld, ze is al bijna 2 keer zolang onderweg. En dan nog zijn er mensen die heb in 2020 al besteld hebben en nog op de levering wachten.
Inderdaad. Ik zie hier berichten voorbij komen van mensen die in juni besteld hebben en hem al hebben 8)7 .
Zelf besteld in oktober 2020......Net bericht gehad, week 43 zou die komen.
Als ik een chassis nummer heb, dan ben ik verzekerd van 12% bijtelling?
Ik heb namelijk een mail van de dealer met een chassis nummer 8)

• Gupper
Morgen mijn Enyaq ophalen. Eindelijk genieten van de auto. Week 11 besteld.

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ben benieuwd. Vanaf bestelling heeft de datum steeds op leverweek 43 gestaan, dat lijkt een paar weken uit te lopen maar nog steeds in 2021...

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• jeroen94704
Ja, ik denk dat jij ook gebeld gaat worden :-(

[Voor 6% gewijzigd door jeroen94704 op 23-09-2021 16:11]

• DJ-B
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-01 17:26
jeroen94704 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:20:
[...]

Ja OK, maar je wilde hem iig kopen, en niet leasen via een andere leasemaatschappij.
Correct ;)

• Robbie8454
Vandaag de dealer weer gesproken. Auto wordt geproduceerd in week 38. Staat echter nog steeds op “ingepland” maandag dus maar weer een belafspraak. Ondertussen wel nog even een ritje gemaakt in de Enyaq. Blijft toch wel het wachten waard hoor, maar het moet nu niet heel lang meer gaan duren. Mijn geduld was een half jaar geleden al op 🤣🤣

• AlexZuH
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:50
Na een week stilte, en 4 dagen vanuit leasemaatschappij, zelf maar even om 1645 de dealer Almere gebeld vandaag.

nieuwe verkoper, vorige 2 zijn exit sinds vorige week. geen overdracht. Lang verhaal kort, de auto die ik zelf afgelopen zaterdag in de box / garage zag staan bij A-Point, is dus de door mij bestelde auto. "ik weet eigenlijk ook niet waarom deze auto nog niet ingepland staat, excuses, dank voor het belletje en we gaan het meteen regelen." Donderdag a.s. om 13:00. Das lekker doorpakken!

En gisteren op mazzel even langsgereden. Lo and Behold...

Superdikke UP GTI natuurlijk, maar daar gaat het even niet om.

Ik zie (nu op de foto pas overigens) dat het de Sportline velgen lijken (zwart ipv antraciet). Iemand anders die dat kan bevestigen?

[Voor 53% gewijzigd door AlexZuH op 26-09-2021 12:34]

• maniac_1979
Robbie8454 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:42:
Vandaag de dealer weer gesproken. Auto wordt geproduceerd in week 38. Staat echter nog steeds op “ingepland” maandag dus maar weer een belafspraak. Ondertussen wel nog even een ritje gemaakt in de Enyaq. Blijft toch wel het wachten waard hoor, maar het moet nu niet heel lang meer gaan duren. Mijn geduld was een half jaar geleden al op 🤣🤣
Ik heb ook een positief bericht van de dealer.
Mijn auto komt nog gewoon dit jaar. Hij is zelfs al geproduceerd _/-\o_ _/-\o_

• Pimmr
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:30
maniac_1979 schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:11:
[...]

Ik heb ook een positief bericht van de dealer.
Mijn auto komt nog gewoon dit jaar. Hij is zelfs al geproduceerd _/-\o_ _/-\o_
Da's mooi nieuws, gefeliciteerd. Ik zag dat je WK44 2020 had besteld, dus "gewoon" zou ik het niet willen noemen.. ;) hoe moet ik anders nog de stille hoop houden dat die van mij ook nog dit jaar komt :X

• maniac_1979
Pimmr schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:51:
[...]

Da's mooi nieuws, gefeliciteerd. Ik zag dat je WK44 2020 had besteld, dus "gewoon" zou ik het niet willen noemen.. ;) hoe moet ik anders nog de stille hoop houden dat die van mij ook nog dit jaar komt :X
Ik hoop het voor je, wanneer besteld?

• Kyran1
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 16-01 11:34
Ik heb ook van de week contact gehad met de dealer.

Status nu: 'banking'.

Verwachte levering momenteel auto in Nederland medio week 41.

Ik heb twee automatische berichten gehad vanuit Dealer/Skoda. Misschien vinden anderen dit ook interessant.

1.) Week 28, ingepland voor productie: week 34
2.) Week 36, gestart met productie

Hele goede hoop op in ieder geval levering dit jaar.

[Voor 7% gewijzigd door Kyran1 op 29-09-2021 19:37]

• AlexZuH
Gisteren zo blij als een kind

En ondanks alles, tóch de HUD geleverd gekregen. Geen gratis TA meer, maar soit.

• internetinfo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:12
Mijn voorkeursdealer (puur i.v.m. afstand) heeft geen Honeymoon, maar ze zijn er inmiddels wel aan gewend dat ik om de zoveel weken even informeer bel.

Definitief besteld op 15 mei met sinds het begin en nog steeds 29 oktober als verwachte leverdatum.
De status staat nog op "ingepland", nog geen VIN bekend. De "alles komt goed, meneer" is natuurlijk nietszeggend maar ze konden iig aangeven dat ik niet in de mailing zat met de modellen die naar 2022 zijn overgeheveld.

• maniac_1979
AlexZuH schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:16:
Gisteren zo blij als een kind

[Afbeelding]

En ondanks alles, tóch de HUD geleverd gekregen. Geen gratis TA meer, maar soit.

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Mooie kleur!

• SSJVegito
nsbrcn schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:18:
[...]

Het kan zijn dat die van @SSJVegito, jou en mij samen op dezelfde trein komen.
Die kans is zeker aanwezig, week 43 staat er nu nog. Ik geloof het alleen pas als die ook daadwerkelijk op de trein zit. Of sterker nog, als die in nederland bij de dealer is.

EDIT: Leverweek.

• Wicked-Game
Afgelopen dinsdag de mijne kunnen ophalen bij Wittebrug.

• Wicked-Game
Robbie8454 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:50:
@Wicked-Game mooi man! Zelfs met pano dak. Hoe tevreden ben je?😅
Tot nu toe heel tevreden! Gisteren een lange rit naar Breda gedaan, en daar vooral het assistentie plus pakket getest en dat werkt wel heel goed m.u.v. Verkeersbord herkenning. In ons land zijn er teveel borden, en dan ook nog 100/130 borden dat kan je het systeem niet kwalijk nemen. In principe ging het 8 van de 10 keer wel goed. Maar uitlaten is misschien wel het beste.

Verder heerlijke reisauto, en het Panoramadak is top! Eigenlijk alleen maar positief! Ook geen issues gehad met de auto tot nu toe. Geen rare meldingen of storingen. Dus eens zien hoe dat de komende tijd gaat.

• jeroen94704
maniac_1979 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:24:
[...]

Hmmm, dat is toch raar.
Ik las onlangs dat MAAS auto's nog modellen heeft die je via leaseplan kan leasen?
Ik durf het nu wel aan om je hier op het forum virtueel een dikke knuffel te geven voor de gouden tip!

Dinsdag gebeld met Maas, en ze hadden idd nog voorraad staan. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op een IV 60 SportLine in Black Magic. Afgelopen dagen waren nog spannend, omdat ze deze voorraadauto's niet onder voorbehoud reserveren, en ik natuurlijk een heel proces moet doorlopen: Dealerofferte naar LeasePlan, wachten op leaseofferte, blijkt een fout in te zitten, nog een keer wachten, weer niet helemaal goed, NOG een keer wachten, contactpersoon blijkt afwezig, collega van hem doet de laatste aanpassing, leaseofferte naar de leasemanager van mijn werk die ook mega-druk is ... aaargh!

Maar nu heb ik dan toch het verlossende woord: De dealer houdt voor mij de auto vast tot 6 oktober (woensdag) en aan mijn kant worden a.s. maandag alle handtekeningen e.d. gezet zodat de auto besteld kan worden.

PHEW!

Heb er weer een paar grijze haren bij, maar het lijkt nu toch echt goed te komen. En deze auto staat al fysiek in NL, dus hij kan ook niet meer vertraagd worden door de fabriek.

Totale config:

Enyaq iV 60 Sportline
Black Magic
Warmtepomp
Climate pakket
Snelladen
Achteruitrijcamera en parkeersensoren voor

• P_de_B
  • Niet online
ElonDusk schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:48:
Bij mij werkt honeymoon niet meer (sinds zaterdag staat er: er is een fout opgetreden). Andere die dat ook hebben?
Bij mij werkt het wel.

• SSJVegito
Robbie8454 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:50:
[...]

Ik zag laatst de eerste foto’s op Facebook en het viel mij eerlijk gezegd ook tegen. Ben dan toch wel blij met de keuze om voor een witte sportline te gaan. Al is de sportline bijna in elke kleur wel geslaagd.

Haha, ja daar zeg je wat. Ik snap heel goed dat lease rijders nu niet direct voor een CF zullen gaan. Ik weet eerlijk gezegd ook nog steeds niet niet wat nu de exacte werking is van de CF bij daglicht en bij donker 🤔
Witte sportline vind ik veruit het mooiste van alles. Achteraf gezien had ik hem graag in het wit gewild maar helaas. 8)7

• AlexZuH
GloriX schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:15:
Heeft iemand enig idee wat de kansen zijn op de voorraad autos op de Skoda site? Ik sprak de deal hier in de buurt en die gaf aan niks meer te hebben staan en ook geen Enyaq's van andere deals over te mogen nemen... kleur en dat soort dingen maakt mij minder uit dan hem dit jaar nog geleverd te krijgen. maar ik twijfel of er echt voorraad is zoals de site laat zien.
Even op gaspedaal.nl kijken, daar staan nu 400+ Enyaqs te koop, incl links naar de (merk)dealer.

Linkje

• TdJ75
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 23:03
GloriX schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:15:
Heeft iemand enig idee wat de kansen zijn op de voorraad autos op de Skoda site? Ik sprak de deal hier in de buurt en die gaf aan niks meer te hebben staan en ook geen Enyaq's van andere deals over te mogen nemen... kleur en dat soort dingen maakt mij minder uit dan hem dit jaar nog geleverd te krijgen. maar ik twijfel of er echt voorraad is zoals de site laat zien.
https://www.facebook.com/...ermalink/573891400496306/

• Pimmr
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:30
Mijn dagelijkse routine is om even Honeymoon te checken (zal vast niet de enige zijn) .. en nadat er al tijden WK07 2022 stond is deze sinds vandaag aangepast naar WK51. Mijn stille hoop leeft weer iets op, ook al heb ik genoeg voorbeelden gezien dat dit absoluut geen garantie is..

• P_de_B
  • Niet online
ElonDusk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Bij welke stap is dat als je nog 18 dagen hebt staan?
Bij mij is het nog 37 dagen en nog in stap 1 :+
Sinds 2 weken of zo stap 2: er is een productieweek bekend (wk 42)

• p.d.s.mane
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 06:35
Robbie8454 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:41:
[...]

Balen. Het nieuws is slecht, de post is briljant!
@Robbie8454 dank voor je medeleven over het slechte nieuws, je complimenten over mijn post, en met name voor het starten van deze topic en het bijhouden van de lijst van levertijden!
Dat maakt de leveringen helaas niet sneller, maar te weten dat men niet alleen veel te lang op de Enyaq moet wachten maakt het allemaal net iets minder pijnlijk ...

• SSJVegito
Robbie8454 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:34:
[...]

Dan is die in ieder geval al verder dan de mijne. Die staat nog steeds op definitief ingepland. En de afgelopen keer maakt duidelijk dat definitief blijkbaar een heel erg ruim begrip is in Tsjechië 😅
Ja dat blijkt inderdaad zo te zijn ja, ik moet zeggen dat mijn auto toen die ingeplanned stond wel degelijk geproduceerd is dus dat viel me dan nog enigsinds mee. 8)7

• Robbie8454
Net even bij de dealer geweest. Mijn auto heeft nu godzijdank een chassisnummer. Het verhaal ligt iets genuanceerder. Er worden geen nieuwe auto’s gebouwd. Ze proberen echter wel de auto’s voor Nederland nog op tijd te leveren omdat Nederland met de bijtellingsregels zit. Hier zijn dus afspraken over gemaakt tussen Skoda Nederland en de fabriek. Zou me dus nog even geen zorgen maken

• Robbie8454
SSJVegito schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:03:
[...]

Ik ben benieuwd, ik vind het alsnog godsgruwelijk lang duren allemaal. Dus die van jouw is in dezelfde staat als die van mij?
Dat denk ik dan? Tot die tijd heb ik m in ieder geval in schaal 1:43😅 altijd leuk om bij de dealer binnen te lopen: “ik kom mijn Enyaq ophalen!”
Dealer: 😳😳😳😳
Ik: “schaal 1:43”

[Voor 16% gewijzigd door Robbie8454 op 08-10-2021 12:16]

• p.d.s.mane
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 06:35
Robbie8454 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:59:
aangepast. Ik heb nu alleen de leverdatum vermeld. Die lijkt me het meest relevant voor iedereen. Als mensen nog toegevoegd willen worden dan graag het volgende vermelden:

versie / kleur / uitvoering
dealer / lease
bestelweek / leverweek
Dank je wel, @Robbie8454 !

Mijn leverweek is inmiddels echter 2022-13 (ipv. 2022-08) --- helaas ...

• Robbie8454
Bijgewerkt.

• Martinique
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08:58
Maat28 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:41:
Inmiddels ben ik de draad volledig kwijt met de leveringen. Afgelopen week verzekerde de dealer er mij nog van dat er voldoende chips waren om de beloofde leveringen in 2021 te kunnen doen. Dag erna is er het bericht dat Skoda fabriek wellicht dicht gaat…..wat ik in dit laatste bericht alleen mis is dat dit voor alle modellen zo is of dat er wellicht nog enkele modellen (waaronder de Enyaq?) de productie door blijft gaan? Whishfull thinking uiteraard
Mee eens, dealers weten zelf ook niet hoe het er voor staat. Bel drie dealers en je krijgt 3x een ander verhaal denk ik. Eerst was het nog zo dat er een lijst rond ging met auto’s die dit jaar niet meer geleverd gingen worden. Geen bericht was toen goed bericht. Twee weken later blijkt dat de fabriek mogelijk volledig sluit en alleen half gefabriceerde auto’s afgebouwd gaan worden… Mijn dealer blijft al maanden volhouden dat het goed komt maar ik heb vanaf het begin al een slag om de arm gehouden voor mezelf. En stiekem hopen dat het toch nog dit jaar lukt… 😉

• Robbie8454
Bijgewerkt.
November wordt een drukke maand🥴 (44-48)

[Voor 72% gewijzigd door Robbie8454 op 11-10-2021 09:37]

• TheJVH
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-01 01:29
Net even de dealer gebeld, mijn auto is definitief ingepland en hij gaf aan dat hij nog nooit mee had gemaakt dat een auto dan niet geproduceerd zou worden. Leverweek is week 48 en hij zou in week 45 naar Nederland moeten komen, ergens deze week zou ik een stap verder moeten zijn in Honeymoon...

• Robbie8454
maniac_1979 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:34:
Weet iemand hier al of die trein die deze week zou vertrekken vanuit Tjsechie naar Leusden al is vertrokken? _/-\o_ _/-\o_
Ik zag vanochtend, op de A12, weer een vrachtwagen rijden met Enyaqs

• maniac_1979
Robbie8454 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:37:
[...]

Ik zag vanochtend, op de A12, weer een vrachtwagen rijden met Enyaqs
Dat is mooi.
Ik durf de dealer niet meer te bellen. De laastste weken al zo vaak gebeld. |:(

• monster1805
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-01 11:09
monster1805 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:23:
Vandaag van stap 2 (ingepland voor productie in week van 27 september, aflevering week 44) naar stap 3 (in productie, aflevering week 50) in Honeymoonnet. Dus even nog 40 dagen langer wachten... Geen touw aan vast te knopen, maar dat was al de verwachting gezien de andere berichten hier.
En net bericht dat de Enyaq onderweg is naar Nederland... Ik klaag niet, maar :? 8)7

• Maat28
monster1805 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:51:
[...]

En net bericht dat de Enyaq onderweg is naar Nederland... Ik klaag niet, maar :? 8)7
Haha mooi nieuws maar geen touw meer aan vast te knopen🙃

• Bayes
  • Laatst online: 05-01 09:39
Bayes schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:53:
Ach, er zijn er maar weinig die zo lang moeten wachten als ik........

Geduld is een schone zaak... :/
Hij is onderweg van Tsjechië naar Nederland :)

Levering week 44/45 volgens de LM

Einde lijkt in zicht oOo

• Anonymous87
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 11-01 12:25
Maat28 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:58:
Volgende week zouden de dealers komen met een lijst van auto’s die dit jaar nog komen…aldus mijn dealer gaf dat aan.
Broekhuis Alkmaar gaf deze week bij mij ook aan dat inmiddels met iedereen contact is opgenomen wiens Enyaq naar levering 2022 gaat. Mijn eigen levering staat nog op "Definitief gepland" voor week 45, maar geen garanties uiteraard... Hopen op het beste dan maar!

• mimalizo
  • Laatst online: 20-11-2021
Ik moet toch wel een beetje lachen. Mensen die hopen dat hun auto dit jaar nog komt terwijl ze m amper twee maanden geleden hebben besteld. Er zijn hier mensen die hun auto in oktober besteld hebben. 2020 welteverstaan!! En hun auto nog steeds niet hebben.

Ik ben er ook zo eentje. Eind oktober besteld. Een witte 80 met alle rotzooi erop en eraan. Behalve een warmtepomp. Nutteloos ding voor €1.500. En geen trekhaak. Want dan denkt mijn vrouw dat er een caravan moet komen…
Toen het kon. Meteen omgezet naar een sportline.

Maar moraal van het verhaal. Aankomende vrijdag mag ik m dan eindelijk ophalen! Gisteren al even stiekem mogen gluren. Wat een apparaat!!

• nsbrcn
nsbrcn schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:17:
[...]

Schiet me maar lek. 7(8)7 Vandaag nog gebeld met de dealer. Al een maand staat de status op banking. |:(
Zojuist heeft de dealer gebeld voor een afleverafspraak voor volgende week!!! oOo oOo

• nsbrcn
Pimmr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

Top! Hij stond voor 45 toch? Da's 2 weken eerder. Meer van dit soort berichten graag :)
Initiele leverweek stond op 45. Daarna stond deze op 48.

• HeiaStart
  • Laatst online: 12-01 16:08
Zojuist nogmaals de bevestiging dat de levering van de Enyaq niet te doorgronden is.
In tegenstelling tot de laatste update van 2 weken gelden (verwachte aanleverweek werd een week verplaatst naar 47), blijkt mijn auto inmiddels bij de dealer te staan. Kan volgende week vrijdag worden opgehaald.

Blijft bijzonder, maar ook hoopvol voor een aantal onder jullie ;)

• Robbie8454
Even met de dealer gesproken. De lijst is binnen en ik sta er gelukkig niet op. Het zijn hoofdzakelijk auto’s die vanaf augustus zijn besteld. Ik blijf dus hoopvol dat de auto dit jaar nog komt. Vooralsnog staat de auto ongewijzigd op week 47

• Ocna
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 09-01 08:28
HeiaStart schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:13:
Zojuist nogmaals de bevestiging dat de levering van de Enyaq niet te doorgronden is.
In tegenstelling tot de laatste update van 2 weken gelden (verwachte aanleverweek werd een week verplaatst naar 47), blijkt mijn auto inmiddels bij de dealer te staan. Kan volgende week vrijdag worden opgehaald.

Blijft bijzonder, maar ook hoopvol voor een aantal onder jullie ;)
Bij mij hetzelfde bericht vanochtend, bij mij was het ook week 47. Kan hem volgende week donderdag ophalen. Dealer is tilburg-bastiaanen in Breda.

• Robbie8454
Even een kanttekening: ik ben het helemaal eens dat leveringen niet netjes zijn verlopen. Skoda heeft zelf de keuze gemaakt om sportline modellen en founders editions voor te trekken. Vermoedelijk om zoveel mogelijk diversiteit te laten zien. Echter ligt een groot deel ook bij de sluitingen van de fabrieken in Azië. Verwachte orders komen simpelweg niet of worden uitgesteld. Het is niet meer te volgen. Achteraf gezien kun je zeggen dat Skoda daar beter op in had kunnen spelen, maar ja dat is achteraf. Persoonlijk ben ik blij dat ze de keuze hebben gemaakt om de eerste orders nu af te gaan ronden, maar dat maakt het niet minder lullig voor de mensen die later hebben besteld en ook 2021 hebben doorgekregen. Daar zit denk ik ook een stuk van de dealer in. Ik kreeg in februari namelijk al te horen dat ik snel moest zijn ivm mogelijke leveringsproblemen later in het jaar

• nsbrcn
Eergisteren ben ik gebeld door de dealer dat ik m as maandag mag ophalen.

[Voor 12% gewijzigd door nsbrcn op 20-10-2021 09:31]

• P_de_B
  • Niet online
Er is op 'autoniveau' inderdaad iets meer duidelijkheid.
We hebben een lijst van PON gekregen met daarop de auto's die worden doorgeschoven naar volgend jaar.
Gelukkig staat jouw auto niet op deze lijst. Dus zoals het er nu voor staat wordt jouw auto dit jaar nog geproduceerd en uitgeleverd.
Volgens de laatste informatie is de verwachte aanleverweek bij ons nog steeds week 46.
Aldus mijn dealer vandaag.

[Voor 3% gewijzigd door P_de_B op 21-10-2021 10:46]

• nsbrcn
maniac_1979 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:39:
Ik ben er helemaal klaar mee inmiddels.
Ik zie hier de ene na de andere auto geleverd worden die pas in juni of later besteld zijn.
De mijne oktober 2020. Dealer gaf pas nog aan, dat hij geproduceerd is. Na navraag van de week, blijkt hij weer op banking te staan. :( .
"Hij komt dit jaar nog" volgens de dealer.
Ik heb er geen vertrouwen meer in.
Zo jammer dit.
Tot vorige week stond die van mij ook op banking. Opeens belt de dealer afgelopen maandag, dat hij al bij hun op stoep staat.. 8)7
Ik hoop voor je dat ook zo'n spontane bericht van de dealer krijgt om een aflever afspraak in te plannen.

[Voor 7% gewijzigd door nsbrcn op 21-10-2021 10:52]

• SSJVegito
Ter update, de auto van mij is schijnbaar binnen gekomen en deze wordt 28 oktober afgeleverd. Ik hoop voor jullie dat er meer mensen zijn die dit ook te horen krijgen.

• monster1805
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-01 11:09
ElonDusk schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:17:
Weet iemand bij hoeveel dagen (nog xx dagen) in Honeymoon je ongeveer naar stap 2 gaat?
Mijne staat nu op nog 44 dagen en nog steeds stap 1.
:X
Daar is geen touw aan vast te knopen. Er kunnen zo nog maar een x aantal dagen bijkomen in stap 1 (ik ging van 31 naar 90). Of bij elk van de volgende stappen. Zekerheid heb ja pas vanaf stap 4 (op transport) of 5 (bij PDI)

• P_de_B
  • Niet online
ElonDusk schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:17:
Weet iemand bij hoeveel dagen (nog xx dagen) in Honeymoon je ongeveer naar stap 2 gaat?
Mijne staat nu op nog 44 dagen en nog steeds stap 1.
:X
Daar lijkt geen lijn in te zitten meer. Ik sta al een hele tijd op stap 2, maar nog maar 9 dagen te gaan. Volgens mij kun je beter de dealer vragen nav de lijst die ze van de importeur hebben gekregen.

• internetinfo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:12
P_de_B schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:27:
[...]

Daar lijkt geen lijn in te zitten meer. Ik sta al een hele tijd op stap 2, maar nog maar 9 dagen te gaan. Volgens mij kun je beter de dealer vragen nav de lijst die ze van de importeur hebben gekregen.
Het is toch ergens ook van de zotte dat dealers zelf niet voor communicatie zorgen? Voor mijn part tweewekelijks "Beste Tweaker, zoals je wellicht weet gaat er een lijst met afmeldingen rond. Niet voor jou pik, jij zit vooralsnog gebakken!".

Maar nee, in plaats daarvan voelen we ons hier bijna (misplaatst) schuldig omdat we zelf de dealer maar weer "lastig vallen" door te bellen. 8)7

• Helly!
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 15-01 21:14
vandaag bevestiging ontvangen en leverafspraak gemaakt voor wk. 44.
betreft Iv 80 sportline (incl. Pano en trekhaak als kritische opties).
Besteld week 16, oorspronkelijke planning wk 42.
#blijmee

• Robbie8454
Er gebeurt nu zoveel dat het me nog niet gelukt is om de lijst bij te werken. Ik hoop hier morgen even voor te kunnen gaan zitten

• Robbie8454
Aangepast: weet niet zeker of alles nu nog klopt 8)7

• nsbrcn
nsbrcn schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Tot vorige week stond die van mij ook op banking. Opeens belt de dealer afgelopen maandag, dat hij al bij hun op stoep staat.. 8)7
Ik hoop voor je dat ook zo'n spontane bericht van de dealer krijgt om een aflever afspraak in te plannen.
De Enyaq vandaag eindelijk opgehaald! Wat een fijne auto om te rijden! Veel succes voor degene die m nog moet krijgen. Het wachten is het zeker waard!

• P_de_B
  • Niet online
Dat hele Honeymoon zegt denk ik weinig. Die van mij staat nu op 5 dagen en in stap 2.

• TheJVH
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-01 01:29
Ik geloof eerder Honeymoon als de dealer. Die dealer zal lullen als brugman om je aan het lijntje te houden, Honeymoon is gewoon een API die via de leverancier wordt aangesproken. Gebeurt niet zomaar dat die datum opschuift hoor, daar is echt wel een goede reden voor.

• Maat28
Robbie8454 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

Oh dat is wel balen dan. Sinds de sluiting van de fabrieken vermoed ik dat die garantie ook niks meer zegt. PON heeft weinig invloed op wat de fabriek besluit te produceren. Ik vermoed dat de reden van ‘banking’ nu steeds belangrijker wordt. Welke chip zorgt voor welke functie en welke hardware onderdelen komen wel of niet binnen.

Daarom ben ik ook nog steeds niet overtuigd dat mijn auto binnen gaat komen. Hij zit bomvol, maar dus ook heel veel facetten die vertraging op kunnen leveren. 7(8)7
De prijs garantie is er 100% voor auto’s die besteld zijn voor 1 augustus 2021 (aldus de dealer). Maar eerlijk gezegd ben ik alweer een beetje klaar met deze auto voordat hij er is🙃

Oh herstel; je doelt waarschijnlijk op de aflevergarantie in 2021…..nee die garantie is een wassen neus gebleken.

[Voor 6% gewijzigd door Maat28 op 26-10-2021 00:27]

• sebbe_1
  • Laatst online: 07-01 10:05
Dat is wel positief nieuws. Dealer had ook aangegeven dat auto een chassisnummer had en drie weken later stond deze bij de dealer. Mag em morgen dan eindelijk ophalen.
Robbie8454 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:55:
Vanochtend ook nog even gebeld. Auto heeft een chassisnummer, maar er is nog geen verdere informatie. Levering staat nog steeds op week 47 en dealer heeft er vertrouwen in dat hij komt. Ik sta niet op de lijst. Als een van de weinigen. Dealer moet 30 tot 40% van de klanten van dit jaar gaan bellen met slecht nieuws 🥴

• Daan8
  • Laatst online: 16-01 20:36
markiep schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:11:
Vorige week contact gehad met Muntstad, auto ging as-we-speak (spoke?) de fabriek in.

Vandaag weer even gebeld, status was niet veranderd dus gaan we ervan uit dat de auto nog in de fabriek staat.

Skoda echter, is er vrij zeker van dat alles goed komt; transport is al gepland. Auto moet in Utrecht aankomen in de week van 15 nov (wk 46).

Besteld 16 juni, Sportline 80 grey, trekhaak voorbereiding, 21", ass plus, comf plus, klimaat, family, snelladen
ben benieuwd mark heb hem vrijwel gelijk met jou besteld.

• SSJVegito
P_de_B schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Die van mij is in maart besteld door de dealer, met minder opties op een reeds toegewezen productieplek. Lijkt me niet dat beschikbaarheid van onderdelen een rol speelt. Dan moet er dus iets anders aan de hand zijn. Of ze kunnen niet plannen en doen maar wat (lijkt me stug dat een bedrijf dat lang kan) of er spelen andere overwegingen dan first come first serve mee...

Overigens zegt mijn dealer nog steeds wk 47, dus dat is prima. Maar het begint wel ergens minder lekker te ruiken als je mij vraagt.
En dit betekend niet dat het om de beschikbaarheid van onderdelen gaat omdat? Volgens mij is wat @Robbie8454 zegt wel degelijk waar.

Dat first come first serve lijkt het al heel lang niet meer op.Dat er hier members zijn die 2020 besteld hebben en langer wachten of nogsteeds wachten terwijl er ook members zijn die hun auto al rijden die in juni besteld is zegt wel genoeg lijkt mij.

• SSJVegito
Robbie8454 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:31:
[...]

Volgens mij is dan de gereserveerde productie plek weer van belang. De dealers krijgen deze toegewezen. Dan kan je dus geluk of pech hebben.
Dat kan ook maar bestellen in 2020 en later krijgen dan iemand in 06-2021 vind ik nogsteeds heel vreemd.

• Robbie8454
SSJVegito schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:37:
[...]

Dat kan ook maar bestellen in 2020 en later krijgen dan iemand in 06-2021 vind ik nogsteeds heel vreemd.
Volledig mee eens. Zou een hoop rust geven als ze daar eens wat meer transparant in zouden zijn. Leg de gemaakte keuzes uit, denk ik dan

• BigGreen
Robbie8454 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:58:
[...]

Volledig mee eens. Zou een hoop rust geven als ze daar eens wat meer transparant in zouden zijn. Leg de gemaakte keuzes uit, denk ik dan
Wat meer en betere communicatie richting de klanten vanuit Skoda en de Dealers zou wat mij betreft niet misstaan.
De enige communicatie tussen mij en de dealer is van mijn kant gekomen.

• Robbie8454
ElonDusk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:12:
Nou peeps. Succes voor iedereen die nog moet wachten. Ik heb mijne geannuleerd en ben voor de model 3 gegaan. Hopelijk nog in dec geleverd _/-\o_
Jammer, maar de 3 is ook een goede keuze. Beide hebben hun voor en tegens. En het zat al in je naam. Hopelijk komt ie op tijd!

• maniac_1979
BigGreen schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:33:
[...]

Wat meer en betere communicatie richting de klanten vanuit Skoda en de Dealers zou wat mij betreft niet misstaan.
De enige communicatie tussen mij en de dealer is van mijn kant gekomen.
Hier hetzelfde. Zo jammer dit.
Iedere keer bellen en vragen. Komt echt dit jaar nog. (Nog 9 weken) 8)7

• TdJ75
SierdW schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Maar weer eens gebeld met van Mossel. Eerder was mijn auto gepland voor productie in week 42, de week dat de fabrieken gingen sluiten. Nieuwe productie is gepland voor 30 oktober. Verwachte levering nog steeds voor dit jaar gepland, week 48/49.
Graag die van mij dan op dezelfde trein en ook richting het Noorden

• HeiaStart
  • Laatst online: 12-01 16:08
vandaag een heugelijke dag, D-day oftewel Enyaq-day!
Mijn Enyaq (besteld medio april) is geleverd.
Goede informatie van de dealer gekregen, nam er ruim de tijd voor.
En nu zelf ervaren. Eerste indruk is zeer positief ;)

• Berend-
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 05-01 21:29
Zojuist een telefoontje van mijn dealer gehad en mag de auto volgende week woensdag ophalen.
Van week 45 -> 39 -> 43 -> 48 -> 45
Kortom, na een hoop gewissel komt hij uiteindelijk in de oorspronkelijke leverweek.

• BigGreen
Oh ik heb ook besteld in week 19 en hoop op een goed bericht eerdaags _/-\o_

• iketot
  • Laatst online: 21:37
Heb vandaag te horen gekregen dat me auto auto gisteren is binnen gekomen O+

Moet wel wachten officieel tot 27 januari voordat ik de huidige auto kan inwisselen, maar hij is in ieder geval binnen.
Toch even kijken met de leasemaatschappij of ik de huidige auto wat eerder kan inwisselen..

Had hem 1e - 2e week juni besteld met de volgende uitvoering :

Enyaq IV 80 - Moon White met de volgende opties :

Sportline
Transport pakket
Comfort plus pakket
Assistentiepakket
Klimaat plus pakket
Family pakket
Panoramadak
Elektrisch inklapbare trekhaak
Elektrisch verstelbare stoel met geheugenfunctie
125 kW oplaadmogelijkheid
en setje dakdragers voor de koffer

Kan niet wachten :P

• iketot
markiep schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:22:
Lekker man, LM / dealer? Erg benieuwd wanneer ik mijn langverwachte telefoontje ga krijgen!!

[...]
Thanks! Gaat om Wittebrug Lease in Den Haag. Hopelijk krijg je snel je telefoontje!

Ik had een tijd niets gehoord (eind augustus was ik in de buurt en hoorde ik dat hij week 37 zou worden geproduceerd. Dacht gisteren ik zal weer eens bellen, maar kreeg ze niet te pakken, en vandaag werd ik opgebeld met het goede nieuws. Toevallig dus gisteren binnen. Hij vertelde wel dat hij helaas vooral bezig is met bellen van mensen die de auto niet meer krijgen dit jaar. Zei dat ik 1 van de weinige ben die hem nog heeft, dus ik prijs me erg gelukkig!

• iketot
Mag in overleg met de leasemaatschappij de auto eerder inwisselen, in plaats van 27 januari mag ik nu mid-december (week van 13) de auto kosteloos (want eerder dan contract) omruilen.

Het aftellen is begonnen!

• TdJ75
Vandaag dealer maar weer gebeld voor een update. Hij staat over 2 weken bij de dealer. Dan nog klaarmaken (1 a 2 weken). Dus week 47 of 48 rijden. Aftellen is begonnen.

• Nickvg1993
  • Nu online
Vandaag op myskoda.be gezien dat hij in productie is gegaan op 5 november. Fingers crossed dus dat ik over enkele weken ook kan rijden!

• Robbie8454
Na de vakantie, zal ik de lijst, waar mogelijk, even weer bijwerken

• TdJ75
Robbie8454 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:57:
Na de vakantie, zal ik de lijst, waar mogelijk, even weer bijwerken
Fijne vakantie

• Jannemanneke67
  • Laatst online: 23-12-2021
Hallo,

Heb eind maart via LM: LP bij Pouw deventer een Enyaq 60 besteld waarvan de bestelling 12 april als status besteld heeft gekregen. Lever datum was w33 werd begin aug w44 en eind okt w47. Afgelopen donderdag contact met dealer gehad die mij bevestigd dat de auto in productie is gegaan. Ik heb dus de goede hoop dat hij nog wel dit jaar geleverd wordt.🙏🏼
Voor de facts:
Enyaq 60
50kw
Kleur Wit
Loft bekleding
Velg regulus (als standaard velg niet leverbaar is)
Trekhaak voorb (als trekhaak niet leverbaar is)
Panoramadak
Klimaat
Family
Comfort
Sport
Assistentie
Matrix led (als standaard niet voorradig is)
Pagina: 1 2 3

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee