Toon posts:

Het grote Enyaq levertijden topic

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21:43
Skoda_M schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:25:
[...]

hebben ze geen voorraad auto meer? anders https://vandenbrug.nl/elektrisch-rijden?Merk=%C5%A0KODA# staan er nog zelfs van 8%...
Bijna allemaal erg dure uitvoeringen, 60k plus zeg maar.

• TdJ75
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 22:19
Robbie8454 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:56:
Nou, het laatste nieuws: let op:

Mijn auto, besteld in februari, komt dit jaar niet meer.

Skoda heeft een statement naar buiten gebracht dat alle auto’s vanaf productieweek 48 en de auto’s die in banking staan naar volgend jaar gaan. Drie keer raden welke status mijn auto vandaag ineens kreeg: banking. Auto stond op transport status. Week 51 bij Pon

Dealer snapt er ook helemaal niks meer van. Voelde zich enorm lullig, terwijl hij er niks aan kan doen. Wel voorraadmodellen kunnen leveren, maar een auto uit februari doodleuk verplaatsen naar 2022.
Onbegrijpelijk dit.

• Martinique
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:55

Skoda heeft een statement naar buiten gebracht dat alle auto’s vanaf productieweek 48 en de auto’s die in banking staan naar volgend jaar gaan. Drie keer raden welke status mijn auto vandaag ineens kreeg: banking. Auto stond op transport status. Week 51 bij Pon

Dealer snapt er ook helemaal niks meer van. Voelde zich enorm lullig, terwijl hij er niks aan kan doen. Wel voorraadmodellen kunnen leveren, maar een auto uit februari doodleuk verplaatsen naar 2022.
Zo dat is ontzettend balen |:(
Je bent volgens mij de langst wachtende nu hier, terwijl auto’s die na jou besteld zijn al geleverd zijn.
Laat je de order staan / is er nog een plan B?

Edit: of kan de dealer niet als tegemoetkoming zijn best doen dat hij nu al op kenteken komt?

[Voor 5% gewijzigd door Martinique op 17-12-2021 19:48]

• Robbie8454
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 16:36
Martinique schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:44:
[...]

Zo dat is ontzettend balen |:(
Je bent volgens mij de langst wachtende nu hier, terwijl auto’s die na jou besteld zijn al geleverd zijn.
Laat je de order staan / is er nog een plan B?

Edit: of kan de dealer niet als tegemoetkoming zijn best doen dat hij nu al op kenteken komt?
Ja er is nog een plan b, maar ik ga eerst even kijken wat pon gaat zeggen of waar de dealer zelf nog mee komt. Eind volgende week weet ik jullie vast meer te vertellen. Voor nu ben ik vooral laaiend over de hele gang van zaken. De dealer verwijt ik niks, maar alles daar omheen….

• Maat28
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 19:53
Robbie8454 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:18:
[...]

Ja er is nog een plan b, maar ik ga eerst even kijken wat pon gaat zeggen of waar de dealer zelf nog mee komt. Eind volgende week weet ik jullie vast meer te vertellen. Voor nu ben ik vooral laaiend over de hele gang van zaken. De dealer verwijt ik niks, maar alles daar omheen….
Wat irritant! Nou daar zal die van mij dan ook wel bij zitten. Ik heb nog niets van de dealer vernomen. Vorige maand toen ik de dealer vroeg naar de mogelijkheden van een voorraad auto kreeg ik te horen dat de verkoper die niet voor de lease in wilde zetten omdat dat niet voor zijn bonus regeling meetelde……tja leer mij dealers kennen. Om te janken gewoon.

• DJ-B
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:55

Dit is wel erg raar, iets terug in dit topic staat een auto die in week 49 is geproduceerd en een week later al bij PON stond.

• Robbie8454
DJ-B schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:22:
[...]

Dit is wel erg raar, iets terug in dit topic staat een auto die in week 49 is geproduceerd en een week later al bij PON stond.
Tja. Officieel had hij 17-12 bij Pon moeten staan en komende week dus bij de dealer. En nu ineens banking. Totaal vaag allemaal. Weet wel dat ze bij Pon of/en Skoda de prioriteiten niet op orde hebben.

• DJ-B
Robbie8454 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:46:
[...]

Tja. Officieel had hij 17-12 bij Pon moeten staan en komende week dus bij de dealer. En nu ineens banking. Totaal vaag allemaal. Weet wel dat ze bij Pon of/en Skoda de prioriteiten niet op orde hebben.
Ja super frustrerend voor je.
Mijn Enyaq wordt week 51 gebouwd en week 52 in NL op kenteken gezet.
Ik heb 17 december nog contact gehad met de dealer en alle seinen staan nog op groen.

• Rtech.
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-01 07:30
Hier ongeveer dezelfde situatie als Robbie. Enyaq 80 sportline is (wel iets later) midden Mei besteld. Op 14-09 in productie gegaan en vrij vlot daarna in banking gegaan.

Auto stond tot vrijdag (na verschillende aangepaste data) nog op levering w52. Deze is nu doorgeschroven naar week 4 - 2022. Auto is waarschijnlijk begin september al (ver) weggevoerd van de fabriek en elders op een parkeerterrein geparkeerd. Er zou namelijk maar beperkt opslagcapaciteit zijn bij de fabriek. Deze auto’s zijn daarmee eigenlijk volledig buiten het proces gekomen. Het is dan ook maar de vraag of deze überhaupt eind januari komt.

Het beteft een leaseauto via leaseplan. Super frustrerend met name gezien de bijtelling. Wat ik niet begrijp is dat de auto niet al op keteken kan worden gezet. De dealer houdt vol dat de auto in Nederland moet zijn. Weet iemand hoe dit precies zit? Er is namelijk gewoon een auto met een VIN-registratie.

@Robbie8454 wat is jou plan B als ik vragen mag?

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Rtech. schreef op zondag 19 december 2021 @ 09:39:
Hier ongeveer dezelfde situatie als Robbie. Enyaq 80 sportline is (wel iets later) midden Mei besteld. Op 14-09 in productie gegaan en vrij vlot daarna in banking gegaan.
Die van mij - ook een 80 Sportline - op zelfde moment besteld, maar veel later geproduceerd. Toch rij ik er al 3 weken in. Het lijkt inderdaad zo dat een groep auto's ergens 'vergeten' zijn en dat later geproduceerde auto's voorrang hebben gekregen. Ik kan me je frustratie voorstellen.
Het beteft een leaseauto via leaseplan. Super frustrerend met name gezien de bijtelling. Wat ik niet begrijp is dat de auto niet al op keteken kan worden gezet. De dealer houdt vol dat de auto in Nederland moet zijn. Weet iemand hoe dit precies zit? Er is namelijk gewoon een auto met een VIN-registratie.

@Robbie8454 wat is jou plan B als ik vragen mag?
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat het inderdaad mogelijk moet zijn een auto op kenteken te zetten als de VIN bekend is. Je dealer zal daar wel aan mee moeten willen werken verwacht ik.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• sphere
  • Laatst online: 17:37

sphere

Debian abuser

DJ-B schreef op zondag 19 december 2021 @ 09:06:
Ja super frustrerend voor je.
Mijn Enyaq wordt week 51 gebouwd en week 52 in NL op kenteken gezet.
Ik heb 17 december nog contact gehad met de dealer en alle seinen staan nog op groen.
Ik heb vrijdag juist gehoord dat een "zekerheidje" nu ineens niet meer op tijd op kenteken lijkt te komen. Wie is jouw dealer?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• DJ-B
sphere schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:13:
[...]

Ik heb vrijdag juist gehoord dat een "zekerheidje" nu ineens niet meer op tijd op kenteken lijkt te komen. Wie is jouw dealer?
Ik heb bij Leaseplan een auto besteld met gegarandeerde levering in 2021.
De auto komt via Ames Dordrecht.

Ik zal morgen nogmaals bellen en hier feedback geven.
Voor wat het waard is natuurlijk, volgens mij is er één constante in de communicatie vanuit Skoda en dat is dat niets consistent is.

• Robbie8454
@Rtech. kom ik nog op terug

• internetinfo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
Afgelopen vrijdag had ik de dealer maar weer eens gebeld en hij had schokkend nieuws. Aflevering week 50 dit jaar gaat em niet meer worden.

...maar week 51 wel :*) vrijdag de 24e krijg ik, als alles goed gaat, mijn Enyaq geleverd!

Definitief verloop: w43->w47->w10->w48->w50->w51.

• laforte
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-01 19:14

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Topicstarter
Als iemand bij de leasemaatschappij wagenplan van z’n Enyaq in bestelling af ziet dan hoor ik het graag. Ik neem graag je bestelslot over ;)

• Pdro
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 19:52

😭

• sphere

sphere

Debian abuser

Kak. Zou fijn zijn als we dat persbericht konden vinden, ik zie alleen maar iets van de herfst, oktober/september. Ga vandaag maar eens de leasemaatschappij bellen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• DJ-B
sphere schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:30:
[...]

Kak. Zou fijn zijn als we dat persbericht konden vinden, ik zie alleen maar iets van de herfst, oktober/september. Ga vandaag maar eens de leasemaatschappij bellen.
Ja, typische communicatie weer…

• DJ-B
DJ-B schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:51:
[...]

Ik heb bij Leaseplan een auto besteld met gegarandeerde levering in 2021.
De auto komt via Ames Dordrecht.

Ik zal morgen nogmaals bellen en hier feedback geven.
Voor wat het waard is natuurlijk, volgens mij is er één constante in de communicatie vanuit Skoda en dat is dat niets consistent is.
Ook hier hetzelfde probleem. Geen auto meer dit jaar.
Je vraagt jezelf af waarom je nog afspraken maakt met elkaar.

• SSJVegito
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 21:17
DJ-B schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:02:
[...]

Ook hier hetzelfde probleem. Geen auto meer dit jaar.
Je vraagt jezelf af waarom je nog afspraken maakt met elkaar.
Die chip tekorten kunnen ze misschien niet alles aan doen maar wat ik wel heel kwalijk vind is dat de volgorde van bestelling niks zegt over levering. Dat er mensen zijn die Jan/Feb besteld hebben en nogsteeds wachten en dat er dan iemand in augustus besteld en hem al een aantal weken rijd vind ik ronduit belachelijk.

• BeaM-R
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 17:58

BeaM-R

Powerrrrr

BeaM-R schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:07:
[...]

Mijn Enyaq iV60 Sportline ook in augustus besteld. 3 augustus om precies te zijn. Gisteren nog eens gebeld en ze verzekerde mij dat ik hem dit jaar nog rijd. Fingers crossed 🤞
Vandaag nog maar eens gebeld, en hij is binnen bij de dealer! Vrijdag binnengekomen en staat inmiddels ook op kenteken. Ze gingen proberen hem dit jaar nog uit te leveren, of anders begin januari.

[Voor 14% gewijzigd door BeaM-R op 20-12-2021 15:07]

2017 Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT * 2008 Mini Cooper Clubman Chili * 1998 Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Enahs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 23:03
BeaM-R schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:34:
[...]

Vandaag nog maar eens gebeld, en hij is binnen bij de dealer! Vrijdag binnengekomen en staat inmiddels ook op kenteken. Ze gingen proberen hem dit jaar nog uit te leveren, of anders begin januari.
Congrats! Beetje jaloers ben ik wel.
Mijn witte IV60 Sportline besteld eind juli, maar nog geen duidelijkheid over wanneer de mijne komt.
Heb jij nog iets gehoord over eventueel vervallen opties?

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@Enahs Nee geen opties die vervallen zijn maar ik had ook niet veel opties besteld. Enkel comfort plus en klimaat pakket.

2017 Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT * 2008 Mini Cooper Clubman Chili * 1998 Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Exclusive114
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 23-01 10:53
Idem hier,

Echter bereikt vanuit de importeur ons het bericht dat uw auto dit jaar niet binnen gaat komen.
Uiteraard vinden wij het erg vervelend u dit te moeten berichten.
Uw auto kunnen we om deze reden niet tenaamstellen in 2021 en zal om die reden onder de fiscale regelgeving van 2022 komen te vallen.

• PieterM80
  • Registratie: december 2021
  • Laatst online: 20-12-2021
Enyaq 80x
Besteld op: 25/11/2021 - w47/2021
Beloofde leverdatum: 24/12/2022 - w51/2022 (wel zo eerlijk? ;-) )
Kleur: black magic
Firmawagen
Besteld bij: Skoda garage - Kruisem ( B )

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@PieterM80 Pffff, gewoon een jaar levertijd.

• donrad
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 20-01 14:46
Enyaq 80 , brilliant silver , pano + warmtepomp + pack convenience plus
besteld week 39 2021 , beloofd week 34 2022
top motors - wevelgem

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 11:08
lubbertkramer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:08:
Ik mag mij hier ook melden, mijn 4 jaar oude superb gaat eruit en gaat plaats maken voor een Arctic Silver Enyaq 80. Gekozen voor een (actie) auto van Leaseplan boven zelf samenstellen simpel vanwege de bijtelling. *O* Die hebben gewoon een aantal samenstellingen besteld en dat komt voor mij als leaserijder nu wel mooi uit :)

Wilde persoonlijk liever een Sportline 80 zwart met Eco suite bruin en iets meer + varianten dan hieronder maar dan had ik moeten wachten tot de zomer van 2022 of zelfs langer als ik het hier zo lees :9 Ga wel een aantal zaken missen zoals de elektrische kofferbak van mijn SuperB die bij de Enyaq in het Comfort+ pakket zit die hier niet op zit. Maar goed, niets te klagen nu goedkoper in de bijtelling dan mijn Superb _/-\o_

Samenstelling Enyaq 80 arctic silver:
  • - Assistentie pakket
  • - Comfort pakket
  • - Klimaat pakket
  • - Family pakket
  • - Licht pakket
  • - Warmtepomp
  • - 19inch Antraciet Regulus
Uiteindelijk slecht nieuws gekregen, de zogenoemde actie- voorraadmodellen zijn ook niet meer leverbaar dit jaar bij Leaseplan door de Skoda berichtgeving. Inmiddels in overleg met Leaseplan mijn bestelling dan ook geannuleerd en ga nu voor mijn tweede keuze een Polestar 2 de wel op voorraad staat

• Pimmr
  • Registratie: november 2004
Dealer gisteren: "Morgen krijgen we als het goed is de lijst met auto's die dit jaar niet meer komen."

Zojuist vanmorgen Honeymoon update:

Zou dus op transport moeten zijn met bekend chassisnummer... hoop dat ik toch bij de lucky few mag horen.

• ElonDusk
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:52
Ik ben blij dat ik niet heb gewacht en meteen mijn order had gecanceld (eind okt). Toen mijn afleverdatum van week 45 naar week 12 ging zei mijn dealer dat dat niet eens zeker was.

Mocht je je order willen cancellen en een andere EV zoeken (voor dit jaar nog)
Als je snel bent (en het wilt) er staan wat Tesla's op voorraad.

https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3

Model 3

• jeroenribbink
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:50
Ik kreeg van de week hetzelfde bericht als @Pimmr en vandaag zag ik in het request van Honeymoon mijn kenteken staan. Nog geen 30 minuten later had ik de verkoper aan de lijn voor het maken van een afspraak.
Onze IV 60, racing blue metallic, 19 inch, mogen we a.s. vrijdag ophalen.

Ik ben erg blij dat deze dealer en honeymoon conform verwachting heeft kunnen leveren, maar ik vind het erg zuur dat er velen zijn die dit niet kunnen zeggen. Sorry :'(

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Ik ben zo vrij geweest om de lijst uit de openingspost in google sheets te gooien. Verder ook wat uitgebreid en keuzes middels dropdown menu's gemaakt waar mogelijk.

https://docs.google.com/s...qtVuCfIU/edit?usp=sharing

Iedereen kan hier ook zijn eigen status in wijzigen/aanvullen zodat de topicstarter(s) er niet zoveel werk meer mee hebben.

Welllicht handig voor in de openingspost @Robbie8454 of @laforte

• Robbie8454
BeaM-R schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:02:
Ik ben zo vrij geweest om de lijst uit de openingspost in google sheets te gooien. Verder ook wat uitgebreid en keuzes middels dropdown menu's gemaakt waar mogelijk.

Iedereen kan hier ook zijn eigen status in wijzigen/aanvullen zodat de topicstarter(s) er niet zoveel werk meer mee hebben.

bedankt! Staat in de start post

• SSJVegito

Die van mij heb ik al een tijd geleden mogen ontvangen dus het klopt nog niet helemaal, kon het alleen niet zelf bewerken.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@SSJVegito Hij stond nog op viewer i.p.v. editor. Werkt het nu wel?

• SSJVegito
BeaM-R schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:20:
@SSJVegito Hij stond nog op viewer i.p.v. editor. Werkt het nu wel?
Nu wel inderdaad, alleen uitvoering "Standaard" kon ik niet selecteren. Of zo iets dergelijks.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@SSJVegito ook opgelost nu.

• lasnippert
  • Laatst online: 17-01 20:22
lasnippert schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:44:
Bericht gehad van dealer. 22-12 kan ik 'm ophalen :-)

Besteld: 15-06-2021
Uitvoering:IV80 Quartz Grey Sportline (zakelijke koop)

Tijdens bestelling elektrisch wegklapbare trekhaak gewisseld voor trekhaakvoorbereiding. Trekhaken hebben nu een levertijd van 3 weken; dat zou aflevering 1e week januari betekenen (inclusief montage trekhaak achteraf). Ik schrok wel van de meerkosten. ipv 990 af-fabriek, nu 200 (trekhaakvoorbereiding) + 1435 (montage achteraf)
Gisteren dus opgehaald! Aflevering i.v.m. corona netjes 'buiten', werd alle tijd voor genomen. Standaard de 'luxe kentekenplaten', en een witte plaat (die was blijkbaar nog in de bestelling blijven hangen) Google sheets is bijgewerkt. 8)

• p.d.s.mane
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 23-01 07:39

Geweldig. Dank je wel!

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt
en voor de "volledigheid" ook nog even kolommen voor de pakketten/opties "Licht Plus", "Transport", "Alarm met SAFE", "Nettenscherm achter" en "Zijairbags achter" toegevoegd ;)

• p.d.s.mane
p.d.s.mane schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:30:
[...]

HoneyMoonNet op Do 25 nov 2021 's ochtends:
'Verwachte afleverweek: 52' (Za 01 jan 2022), dus (toen) nog 37 dagen, dan wel 5,29 weken, dan wel 1,22 maanden

HoneyMoonNet op Do 25 nov 2021 's avonds:
'Verwachte afleverweek: 06' (Za 12 feb 2022), dus nu nog 79 dagen, dan wel 11,29 weken, dan wel 2,60 maanden

Op dan wel nu weer een vertraging van 6 weken.

Dealer zij dat hij nog steeds op "definitief ingepland voor productie" staat, maar dat de vertraging mogelijk door verwachte transpoortproblemen zou komen omdat nu in de komende weken/maanden 2000-3000 ENYAQ's naar NL moeten komen --- nou ik weet niet meer wat ik moet geloven ... :-(
Zojuist van mijn dealer (A-Point te Amsterdam) dit "mogen" ontvangen:
"
Het leek het perfecte kerstcadeau te worden, maar helaas zit het flink tegen bij de fabriek.
Gisteren hebben wij bericht ontvangen van de fabriek dat er dit jaar minder Skoda Enyaq geleverd kunnen worden dan eerder was beloofd door gebrek aan semiconductors. Het spijt ons zeer je te berichten dat ook de voor jouw bestelde Skoda Enyaq niet meer in 2021 geleverd kan worden. De verwachting is dat uw auto rond week 11 - 2022 geleverd zal worden.

Wij zijn ons er van bewust dat dit bericht zeer teleurstellend voor jou zal zijn en bieden u onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging.
"
;( :'( :(

(HoneyMoonNet staat trouwens nog steeds op week 06/2022 ...)

• Enahs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 23:03
Gisteren het verlossende telefoontje gekregen van de dealer dat mijn auto dit jaar nog komt. Volgende week dinsdag heb ik de afspraak staan om op te halen.
Zojuist bevestiging van kenteken en VIN.

@BeaM-R Dank voor de Google Sheet. Mijn configuratie is bijgewerkt.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@Enahs Ah kijk, dat is goed nieuws!

• efbeel
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21:48
Robbie8454 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:11:
[...]
bedankt! Staat in de start post
Nu ook mijn Sportline toegevoegd.
Ben zo vrij geweest om de tabel te sorteren op besteldatum zodat de verschillende leveringstermijnen makkelijker te zien zijn.

Verwacht iV 80X Sportline Race Blue, Comfort Plus, Assistentie Plus, Infotainment Plus, Klimaat Plus, Family

• Pimmr
p.d.s.mane schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:45:
[...]

"
Het leek het perfecte kerstcadeau te worden, maar helaas zit het flink tegen bij de fabriek.
Gisteren hebben wij bericht ontvangen van de fabriek dat er dit jaar minder Skoda Enyaq geleverd kunnen worden dan eerder was beloofd door gebrek aan semiconductors. Het spijt ons zeer je te berichten dat ook de voor jouw bestelde Skoda Enyaq niet meer in 2021 geleverd kan worden. De verwachting is dat uw auto rond week 11 - 2022 geleverd zal worden.

Wij zijn ons er van bewust dat dit bericht zeer teleurstellend voor jou zal zijn en bieden u onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging.
"

Das goed balen, ik kan het me helemaal voorstellen...

• Dutchie1691
  • Laatst online: 23-12-2021
Eind November 2021 besteld.

Skoda Enyaq IV Sportline
Kleur : Zwart
Warmtepomp
Elektrische inklapbare trekhaak
Transport
Klimaat plus
Comfort plus
Elektrische verstelbare stoel
Assistentie

Verwachten levertijd juni 2022 🧐

Ik ben benieuwd 🙈

• Robbie8454
@Rtech. kogel is door de kerk. Auto gaat niet door. Plan b is nu uitgevoerd. Koop een demo die voor 95% hetzelfde is. Alleen geen crystal face. Krijg m begin januari. Ik ben content

• Skoda_M
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 21-01 14:33
startpost bijgewerkt.
afgeleverd bij de dealer en dit jaar op kenteken, maar door drukte aflevering aan huis op 07-01-2022.

• Pimmr
En zojuist dan belletje van de dealer om de aflevering in te plannen! 12 januari rij ik een Enyaq met 2021 registratie. Mooi kerstcadeau dacht ik zo oOo

• p.d.s.mane
p.d.s.mane schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:45:
[...]

"

"

HoneyMoonNet stond er later vanmiddag heel even op week 07/2022(!??), maar is nu voor mij helemaal niet meer bereikbaar:
"
404
Pagina niet gevonden
Controleer de link op fouten.
"

Dealer beweert dat hij wel is definitief ingepland (en dat ik dus niets meer kan aanpassen), en dat hij zeker Q1 2022 geleverd zal worden - blijft spannend - gaat er deze kerst en oud&nieuw gewoon wat meer drank erdoorheen - uiteraard alleen thuis.

Fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar iedereen!

• ramonp
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23-01 11:41

ramonp

© 2021

Ik kreeg bericht dat de mijne afgelopen dinsdag in Nederland is aangekomen :)
Krijg hem waarschijnlijk in januari.

IV60, race blue, klimaat, family, 125kWh laden, achteruitrij camera en trekhaak.
Half juni besteld.

Ik had optie om te annuleren wanneer de auto dit jaar niet meer geleverd kon worden, i.v.m. bijtelling.

OGR & RC5 Stats @ RamonP

• Yeltz
  • Registratie: mei 2013
  • Nu online
ramonp schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:21:

IV60, race blue, klimaat, family, 125kWh laden, achteruitrij camera en trekhaak.
Half juni besteld.

Ik had optie om te annuleren wanneer de auto dit jaar niet meer geleverd kon worden, i.v.m. bijtelling.
Van harte gefeliciteerd!

Ik heb een soortgelijke auto besteld (iV60, race blue, klimaat plus, family, assistentie basis) - begin mei besteld.
Mijn auto komt echter pas 2022 kreeg ik gisteren te horen :'(

Belangrijk verschil: ik had de clausule ivm bijtelling niet opgenomen. #lessonslearned |:(

• Maat28
ramonp schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:21:

Half juni besteld.

Had de dealer bij jou ook geen idee wanneer/of de auto überhaupt nog dit jaar kwam? Er moet wel iemand zijn toch die weet waar die auto zich bevindt? De productiedatum van de mijne was 8 december maar de dealer weet helemaal niets of de auto ook geproduceerd is en wanneer die komt. Weet importeur Pon hierover meer?

• Skoda_M
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 21-01 14:33
Maat28 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:13:
[...]

Had de dealer bij jou ook geen idee wanneer/of de auto überhaupt nog dit jaar kwam? Er moet wel iemand zijn toch die weet waar die auto zich bevindt? De productiedatum van de mijne was 8 december maar de dealer weet helemaal niets of de auto ook geproduceerd is en wanneer die komt. Weet importeur Pon hierover meer?
bij mij was de productiedatum 08-12 en gelost 15-12 bij PON. dus als die daadwerkelijk 8-12 geproduceerd is, zou die al bij PON moeten staan en kan je dealer dat ook zien.

• Robbie8454
Bijna van mij😅😅

• ramonp
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23-01 11:41

ramonp

© 2021

Maat28 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:13:
[...]

Ik had zelf geen rechtstreeks contact met de dealer en lm, ging allemaal via 1 persoon intern bij ons.
Ik heb steeds zelf naar een status moeten vragen.
Laatste wat ik hoorde was dat de auto waarschijnlijk eind december in Nederland zou zijn en in januari uitgeleverd zou gaan worden. Dit was net voor dat het nieuws kwam dat er toch minder auto's uitgeleverd zouden worden.
Het was dus nog even spannend...

OGR & RC5 Stats @ RamonP

• jurma
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:06

jurma

simply connecting...

Mijn huidige lease auto moet er pas 1-3-2022 uit, maar de dealer had begin December gebeld dat er meerdere skodas naar Nederland kwamen ook die van mij. Op basis daarvan mijn huidig lease contract afgekocht zodat ik dit jaar nog het financiele voordeel had, totdat ik vorige week plotseling een telefoon kreeg van de dealer. Vanwege problemen bij Skoda worden er heel veel niet meer geleverd, zou ook evt voor mij zijn.

Nu kreeg ik vandaag weer een telefoon van de dealer, mijn auto is in Nederland en kan deze 31 December ophalen, dus nog gelukkig dit jaar op kenteken.
Totaal niet te volgen dit, maar zoals ik lees ben ik 1 van weinige gelukkigen.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Maat28
ramonp schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:17:
[...]

Ik had zelf geen rechtstreeks contact met de dealer en lm, ging allemaal via 1 persoon intern bij ons.
Ik heb steeds zelf naar een status moeten vragen.
Laatste wat ik hoorde was dat de auto waarschijnlijk eind december in Nederland zou zijn en in januari uitgeleverd zou gaan worden. Dit was net voor dat het nieuws kwam dat er toch minder auto's uitgeleverd zouden worden.
Het was dus nog even spannend...
Allright! Same here maar ik heb nog geen bericht……dealer weet van niets

• p.d.s.mane
Mooi!

... laad de ID.3 aan de overkant draadloos? - laadklep is open maar geen kabel te zien ... ;)

• Robbie8454
p.d.s.mane schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:09:
[...]

Mooi!

... laad de ID.3 aan de overkant draadloos? - laadklep is open maar geen kabel te zien ... ;)
Haha! Dat zag ik ook. Die reed een minuut later weg. Met gesloten klep, dat wel😜

• Vanitas1996
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-01 08:18
Auto staat bij mij als “vertrekt richting Leusden” pon verwacht hem deze week in Leusden. Is dat een beetje realistisch?

• p.d.s.mane

Ik krijg sinds 23 dec 2021 alleen deze bij honeymoonnet.nl (dan wel a-point.honeymoonnet.nl) te zijn,

Hadden/hebben anderen soortgelijke problemen met honeymoonnet.nl ?

• DeeM77
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:08
p.d.s.mane schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:38:

Ik krijg sinds 23 dec 2021 alleen deze bij honeymoonnet.nl (dan wel a-point.honeymoonnet.nl) te zijn,

Hadden/hebben anderen soortgelijke problemen met honeymoonnet.nl ?
Vandaag van de dealer gehoord dat ze het tijdelijk uit hebben gezet. De informatie is niet betrouwbaar en ze wachten op een nieuwe planning uit de fabriek welke in week 2 kan worden verwacht.

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

• Maat28
Is er hier iemand die een claim aan Skoda in voorbereiding heeft ivm niet nakomen van beloofde levering in 2021? Meerdere malen is mij beloofd dat de auto in 2021 geleverd gaat worden maar het blijft tot aan de laatste dag spannend. Ook al is er een chip issue, dit kan gewoon niet. Het chip issue was er ten tijde van de beloofde levertijd ook al. Ik wil ze er niet zomaar vanaf laten komen. Er zijn al dakdragers en granny lader beloofd als tegemoetkoming maar dat is natuurlijk een beetje een dode mus.

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:43
Maat28 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:57:
Is er hier iemand die een claim aan Skoda in voorbereiding heeft ivm niet nakomen van beloofde levering in 2021? Meerdere malen is mij beloofd dat de auto in 2021 geleverd gaat worden maar het blijft tot aan de laatste dag spannend. Ook al is er een chip issue, dit kan gewoon niet. Het chip issue was er ten tijde van de beloofde levertijd ook al. Ik wil ze er niet zomaar vanaf laten komen. Er zijn al dakdragers en granny lader beloofd als tegemoetkoming maar dat is natuurlijk een beetje een dode mus.
Bij een claim gaat het erom wat je op papier hebt. Is er voor levering in 2021 een garantie gegeven? En staat dit zwart op wit? Dan kun je over een claim nadenken. Anders is het jammer maar helaas en is elke tegemoetkoming eigenlijk leuk meegenomen. Zelfs als de auto in 2022 komt hebben ze voor jou tien andere kopers. Is lullig maar zo is het wel.

• Maat28
Inspired schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:02:
[...]

Bij een claim gaat het erom wat je op papier hebt. Is er voor levering in 2021 een garantie gegeven? En staat dit zwart op wit? Dan kun je over een claim nadenken. Anders is het jammer maar helaas en is elke tegemoetkoming eigenlijk leuk meegenomen. Zelfs als de auto in 2022 komt hebben ze voor jou tien andere kopers. Is lullig maar zo is het wel.
Thanks voor de reactie. De auto verkoopt zich idd wel, het gaat mij om de beloften die (ook per e-mail) gedaan zijn. Dit zou ik in mijn werk eens zo moeten doen….wordt never geaccepteerd. De financiële schade is circa 4000 euro over 4 jaar…..daar mag Skoda best iets meer in tegemoet komen. Er is mij zelfs onmogelijk gemaakt door de dealer om gebruik te maken van een voorraad auto….want dit telde niet mee voor de bonus van de verkoper. Ja dan haal je bij mij het bloed wel onder de nagels vandaan.

• sphere

sphere

Debian abuser

@Maat28 dit is gewoon allemaal heel erg ingewikkeld. Het is de vraag of je wel rechtstreeks partij bent, en als dat zo is (dus niet via een leasemaatschappij) dan is je een offerte gedaan waar zeer waarschijnlijk voorwaarden aan vast zaten.

Lang verhaal kort, ik zou er niet op rekenen.

Vandaag zelf gebeld over een voorraad auto, dealer wilde mij niet leveren, omdat hij dacht dat hij meer marge zou krijgen op verkoop/private lease.

• Maat28
sphere schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:56:
@Maat28 dit is gewoon allemaal heel erg ingewikkeld. Het is de vraag of je wel rechtstreeks partij bent, en als dat zo is (dus niet via een leasemaatschappij) dan is je een offerte gedaan waar zeer waarschijnlijk voorwaarden aan vast zaten.

Lang verhaal kort, ik zou er niet op rekenen.

Vandaag zelf gebeld over een voorraad auto, dealer wilde mij niet leveren, omdat hij dacht dat hij meer marge zou krijgen op verkoop/private lease.
Dat is toch te triest voor woorden dat het alternatief van een voorraad auto niet gegeven kan worden. Ik reken ook nergens op maar ze (de dealer) mag best weten dat die een raar spelletje speelt en tegemoetkoming op
zijn minst op de plaats is.

• Vanitas1996
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-01 08:18
Vanitas1996 schreef op maandag 27 december 2021 @ 20:11:
Auto staat bij mij als “vertrekt richting Leusden” pon verwacht hem deze week in Leusden. Is dat een beetje realistisch?
Auto was maandag aangepast naar status “vertrekt richting PON Leusden” vandaag aangekomen in Leusden en wordt dus in 2021 op kenteken gezet! *O*

• Pimmr
De registraties lopen weer wat op de laatste dagen.. Ondanks belofte dat de registratie van mijn Enyaq ging lukken toch maar even het werkelijke kenteken opgevraagd, zodat ik het zelf kon zien. En ja hoor, 2021 registratie is een feit, 27 december. Bizar dat een paar dagen verschil je al gauw 4000 euro scheelt....

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Die van mij is 17-12 op kenteken gezet, maar nog niks gehoord over de aflevering. Dat zal begin volgend jaar worden vrees ik. Maar belangrijkste is dat hij op kenteken staat :)

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 00:34
Pimmr schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:22:
De registraties lopen weer wat op de laatste dagen.. Ondanks belofte dat de registratie van mijn Enyaq ging lukken toch maar even het werkelijke kenteken opgevraagd, zodat ik het zelf kon zien. En ja hoor, 2021 registratie is een feit, 27 december. Bizar dat een paar dagen verschil je al gauw 4000 euro scheelt....
Bij ons wordt vanaf half November geen leaseauto meer op kenteken gezet…

In België is ook gewoon de datum van bestelling leidend voor de berekening en niet de leverdatum. Dus dat speelt hier niet, vind dat ook wat eerlijker.
Dan kan je een overwogen keuze maken op moment dat je besteld.

• Pimmr
Engineer Stewie schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:11:
[...]

Bij ons wordt vanaf half November geen leaseauto meer op kenteken gezet…

In België is ook gewoon de datum van bestelling leidend voor de berekening en niet de leverdatum. Dus dat speelt hier niet, vind dat ook wat eerlijker.
Dan kan je een overwogen keuze maken op moment dat je besteld.
Dat geld hier ook voor ICE, maar vanwege het belastingvoordeel wordt daar bij EVs een uitzondering voor gemaakt. Maar ben het helemaal met je eens dat de besteldatum als peildatum veel eerlijker is!

• royverdegem
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 22-01 23:00
Hier hetzelfde, Enyaq60 in september besteld, levertijd week 22/2022. Huidige auto moest nog tot 8-3-2022. Kom ik net terug van vakantie (29 december), blijkt de auto bij de dealer EN al op kenteken! Na overleg met werkgever mag de auto per 8 januari uitgeleverd worden. Scheelt toch zo'n €4000 over 4 jaar.
jurma schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:31:
Mijn huidige lease auto moet er pas 1-3-2022 uit, maar de dealer had begin December gebeld dat er meerdere skodas naar Nederland kwamen ook die van mij. Op basis daarvan mijn huidig lease contract afgekocht zodat ik dit jaar nog het financiele voordeel had, totdat ik vorige week plotseling een telefoon kreeg van de dealer. Vanwege problemen bij Skoda worden er heel veel niet meer geleverd, zou ook evt voor mij zijn.

Nu kreeg ik vandaag weer een telefoon van de dealer, mijn auto is in Nederland en kan deze 31 December ophalen, dus nog gelukkig dit jaar op kenteken.
Totaal niet te volgen dit, maar zoals ik lees ben ik 1 van weinige gelukkigen.

• Mojor
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06-01 21:35
Enyaq 60 rond 17 juni besteld, zou week 8 2022 worden maar is 30 dec op naam gezet 😅. Vandaag kentekenbewijs in de bus.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Gisteren nog maar weer eens gebeld. Auto staat al sinds 17 dec bij de dealer en op kenteken. 30 dec. is hij op naam gezet. Maar nog steeds niets gehoord betreffende een afleverdatum.
Blijkt de auto dus helemaal klaar te staan alleen wachten ze nog tot de all season banden binnen zijn (verplichting vanuit de lease). :(
Dan denk ik ook, dan ben je gewoon te laat geweest met bestellen. Als je die 17 dec gelijk besteld had had je ze allang binnen. Bij elke online bandenboer zijn ze binnen 2-3 dagen te leveren.

• jurma
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:06

jurma

simply connecting...

BeaM-R schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:39:
Gisteren nog maar weer eens gebeld. Auto staat al sinds 17 dec bij de dealer en op kenteken. 30 dec. is hij op naam gezet. Maar nog steeds niets gehoord betreffende een afleverdatum.
Blijkt de auto dus helemaal klaar te staan alleen wachten ze nog tot de all season banden binnen zijn (verplichting vanuit de lease). :(
Dan denk ik ook, dan ben je gewoon te laat geweest met bestellen. Als je die 17 dec gelijk besteld had had je ze allang binnen. Bij elke online bandenboer zijn ze binnen 2-3 dagen te leveren.
Maar wees blij dat je auto nog wel in 2021 op kenteken staat.
Dan heb je nog wel het voordeel.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• sphere

sphere

Debian abuser

Heeft iemand een idee wanneer auto's die eind december zouden komen nu gepland zijn? Mjin leasemaatschappij neemt gewoon telefoon niet op en antwoorden niet op emails d:)b

• Mennoski
  • Laatst online: 18:47
sphere schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:40:
Heeft iemand een idee wanneer auto's die eind december zouden komen nu gepland zijn? Mjin leasemaatschappij neemt gewoon telefoon niet op en antwoorden niet op emails d:)b
Op aandringen heb ik inmiddels week 4 doorgekregen. Voor wat het waard is dan, gezien week 41, 43, 47, 51, 52 al geweest zijn in de eerdere voorspellingen...

• Pdro
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 19:52
sphere schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:40:
Die van mij week 7

• scifoflux
  • Laatst online: 20-01 20:36
Enyaq 80
Besteld op: 30/12/2021
Beloofde leverdatum: Maart 2023
Kleur: black magic
Trekhaak, Warmtepomp, Climate basic, Convenience Basic
Firmawagen
leasing: leaseplan
Besteld bij: Skoda garage - Zaventem ( B )

Denk persoonlijk dat hem eerder Q4 2022 zal zijn.
Denk dat de eerste datum puur voor hun in te dekken is en geen valse verwachtingen te scheppen.
Maar heb nog genoeg aan mijn hoofd dat de tijd snel zal gaan.
Nieuw huis aan het bouwen.

• Machine2Machine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-01 14:48
Zelfde voorspelling hier: Graphite Grey Actie(niet echt 'actie' meer) auto van leaseplan, die geleverd zou worden in week 46, 49 , 52 en nu week 7.

• donrad
  • Laatst online: 20-01 14:46
Welkom bij de saloncondities van Skoda . Begin oktober een enyaq 80 besteld , nu is deze _saloncondities_inbegrepen 3 % duurder .
Boerenbedrog dus ...

• this
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 21:49
scifoflux schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:22:
Denk persoonlijk dat hem eerder Q4 2022 zal zijn.
Denk dat de eerste datum puur voor hun in te dekken is en geen valse verwachtingen te scheppen.
Dat denk ik eigenlijk niet, dat zal gewoon effectief zo in de planning staan op basis van de parameters die ze nu hebben.
De dealer heeft zich al willen indekken door te zeggen dat mijn leverdatum (augustus 2022) wel eens véél later kan worden als het tegenvalt.

• Nickster86
  • Registratie: januari 2022
  • Laatst online: 18-01 20:17
Hier ook besteld via LeasePlan, Skoda Enyaq (actie) maar nog niet mogen vernemen of deze nog op 2021 is gekentekend.. hoop deze week wel meer te horen.

• lennart218
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:50
Hier eindelijk de Enyaq besteld (via Lease), kan niet wachten.

Skoda Enyaq iV 80 Sportline
Graphite Grey Metallic

Opties:
• Elektrisch inklapbare trekhaak
• Klimaat
• Comfort Plus
• Family
• Panoramadak
• Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie incl. elektrisch verstelbare lendensteun
• Assistentie

Besteld week 1, verwachte levering wk 33.
(Eind april moet de Superb eruit....)

• scifoflux
  • Laatst online: 20-01 20:36
this schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:07:
[...]

Dat denk ik eigenlijk niet, dat zal gewoon effectief zo in de planning staan op basis van de parameters die ze nu hebben.
De dealer heeft zich al willen indekken door te zeggen dat mijn leverdatum (augustus 2022) wel eens véél later kan worden als het tegenvalt.
Ik deel die mening niet volledig.

Ik weet dat de dealers veel bagger van klanten over hun hebben gekregen met de vertraging.
Dus als ik van hun was zou ik echt de verst mogelijk datum willen verkopen.
Komt hij vroeger, dan zal geen enkele klant of rijder komen klagen of zagen.

Wanneer hij komt maakt voor mij niet veel uit.
Ik zal de dealer hiervoor niet uitmaken of achter zijn veren zitten.
Maar als ik een gokje zou moeten doen zeg ik Q4.
Heb ik betting verloor, dan is het zo. :)

• this
scifoflux schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:03:
[...]

Ik deel die mening niet volledig.

Ik weet dat de dealers veel bagger van klanten over hun hebben gekregen met de vertraging.
Dus als ik van hun was zou ik echt de verst mogelijk datum willen verkopen.
Komt hij vroeger, dan zal geen enkele klant of rijder komen klagen of zagen.

Wanneer hij komt maakt voor mij niet veel uit.
Ik zal de dealer hiervoor niet uitmaken of achter zijn veren zitten.
Maar als ik een gokje zou moeten doen zeg ik Q4.
Heb ik betting verloor, dan is het zo. :)
Maar dealers hebben niets te zeggen over de levertijd, dat bepaalt Skoda zelf.
De dealer krijgt/reserveert een productieslot en Skoda geeft daar een geschatte productietijd voor op.
En volgens mij gaan die echt niet in hun software lastig gaan doen met fake levertijden.
Het is ook maar de eindconsument dat je hier 'blij' mee maakt. De rest (dealer, leasingmaatschappij, ...) heeft geen boodschap aan fake levertijden.

Dat gezegd zijnde, ik geloof best dat jouw auto eerder kan geproduceerd worden. Niemand weet hoe lang die chipproblematiek nog duurt, mogelijks begint alles in een stroomversnelling te komen over een half jaar ofzo.
Maar dat is nu nog glazen bol kijken.

• sphere

sphere

Debian abuser

Levering aug/sept. Ik ga er niet op wachten, succes voor degene die doorzetten.

• laforte
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-01 19:14

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Topicstarter
sphere schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:48:
Levering aug/sept. Ik ga er niet op wachten, succes voor degene die doorzetten.
Wanneer heb je besteld dan?

• sphere

sphere

Debian abuser

laforte schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Wanneer heb je besteld dan?
Ik zou een vrije voorraad auto krijgen in december. Die werd verlaat, miste 2021 en blijkt nu helemaal niet meer te komen: moet hem eerst bestellen.

• Robbie8454
Vrijdag kan ik eindelijk een Enyaq ophalen. Niet die ik besteld had, maar komt wel erg dicht in de buurt. Ik mis nu het transport pakket, maar krijg de schuimbak er alsnog bij. Tevens een rubbermat voor de achterbak en een IV pakket met tas. Daarnaast wordt de “80” van de kofferbak gehaald en het embleem wordt vervangen voor een zwarte. Als het goed is krijg ik DRL met achterlichten aan. De vrijdag erna wordt mijn audio upgrade geïnstalleerd. Ik ben benieuwd! Bijna bij de finish

• this
sphere schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Ik zou een vrije voorraad auto krijgen in december. Die werd verlaat, miste 2021 en blijkt nu helemaal niet meer te komen: moet hem eerst bestellen.
Ook wel bijzonder, in november en december las ik vaak dat heel 2022 uitverkocht was.
Of bedoel je aug/sept 2023?
Robbie8454 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:03:Daarnaast wordt de “80” van de kofferbak gehaald en het embleem wordt vervangen voor een zwarte.
Was dat een gratis mogelijkheid om een zwart embleem te krijgen? Anders ga ik die ook wel nog even vragen bij de dealer :P

• sphere

sphere

Debian abuser

this schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:21:
[...]

Ook wel bijzonder, in november en december las ik vaak dat heel 2022 uitverkocht was.

[...]

Was dat een gratis mogelijkheid om een zwart embleem te krijgen? Anders ga ik die ook wel nog even vragen bij de dealer :P
Was een vrije auto voor zakelijke lease die nog zou komen.

• Robbie8454
this schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:21:
[...]

[...]

Haha, nee helaas die heb ik zelf moeten bestellen. Wordt wel gratis vervangen

• p.d.s.mane
HoneyMoonNet lijkt inderdaad geheel waardeloos te zijn.

Ik kreeg vanmiddag deze (automatische) email van mijn dealer / verkoopadviseur (van zijn @pon.com adres):
Beste heer ...,

Ik weet inmiddels in welke week uw nieuwe ŠKODA Enyaq iV wordt geproduceerd.
Op 'Mijn ŠKODA’ ziet u de laatste stand van zaken.

Helaas kan ik de gecommuniceerde levertijd nog niet garanderen.
Dit heeft te maken met de coronapandemie.

Mijn Škoda pagina

Met vriendelijke groet,
13 Seat-Skoda Amsterdam
De "Mijn Škoda pagina" link wijst naar HoneyMoonNet, en daar is pagina/fase 2 erbij gekomen, waar staat:
Goed nieuws! We hebben bericht ontvangen dat uw ŠKODA Enyaq iV in week 50 zal worden geproduceerd; dit is de week van maandag 12 december 2022.
Op pagina/fase 1 staat wel nog "Verwachte afleverweek: 11(2022)" en "nog 064 dagen" ...

8)7

(bestelt week 33/2021)

[Voor 4% gewijzigd door p.d.s.mane op 14-01-2022 02:01]

• Robbie8454
Daar is ie dan eindelijk!!
Wat een bak zeg!

Naast mijzelf lijkt ie echt heel groot… of ik heel klein🤣

[Voor 34% gewijzigd door Robbie8454 op 14-01-2022 20:41]

• SSJVegito
Robbie8454 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:11:
Daar is ie dan eindelijk!!
Wat een bak zeg!

[Afbeelding]

Naast mijzelf lijkt ie echt heel groot… of ik heel klein🤣

[Afbeelding]
Ziet er super stoer uit in die kleuren! Veel plezier ermee!

• Onedayflyer682
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:27
p.d.s.mane schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 00:56:

Op pagina/fase 1 staat wel nog "Verwachte afleverweek: 11(2022)" en "nog 064 dagen" ...
Ik heb het idee dat ze recent een grote bak met bestellingen at random allemaal op deze status hebben gegooid. Bij mij (en andere collega's) zie ik sinds vorige week exact dezelfde status waarbij diverse besteldatums zijn. Daar is dus geen logica in te ontdekken.

• PJdeS
  • Laatst online: 21-01 16:52
Net bericht ontvangen vanuit Arval LM, levering van 25/02 naar 25/03, besteld begin juni 2021. iV80 met aardig wat opties. vanuit leverende dealer was er zelfs aangegeven dat ie nog op kenteken 2021 kwam te staan..... pfffff.
Ik zie veel mensen vanuit de Superb overstappen, die zullen het met mij eens zijn dat het geen straf is om nog wat langer in een full option Superb te moeten doorrijden :-)
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee