“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nou dan maar naar Spa van 1998 kijken… ik heb best wel zin om nog even naar rijdende auto’s te kijken in regen omstandigheden
Hoe kan de FIA hier iets aan doen?Ankona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:46:
Wat een aanfluiting voor de sport. Leuk voor Max, wellicht een pleistertje om het onrecht van de afgelopen races een klein beetje te compenseren. Maar wat doet de FIA hier de sport mee tekort.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tickets terugbetalen is een te groot financieel debacle voor het circuit. Dit is nu eenmaal “risico van het vak”C.QL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:48:
Beter hadden ze het meteen verplaatst naar morgen, en wie dan niet kan hun ticket terugbetalen.
Dat dit niet ging doorgaan, zag iedereen toch wel aankomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 29-08-2021 18:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor ons achter de TV maakt het niet veel uit, maar voor die mensen daar..dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:47:
Tja het blijft een misser, dit had je ook om kwart over 3 kunnen doen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Russel kan ik misschien nog begrijpen, maar voor de rest is dit echt een farce. Natuurlijk is het door het weer, maar dit is echt smerig naar de mensen op de tribune en helemaal de organisator.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Spoiler alert: Schumacher crasht.CrazyFool schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:48:
Jammer, jammer, jammer
Nou dan maar naar Spa van 1998 kijken… ik heb best wel zin om nog even naar rijdende auto’s te kijken in regen omstandigheden
Echt, de raceuitslag zo bombastisch aankondigen, pijnlijk dit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat terugbetalen: het is niet alleen de F1 race het is ook de rest. F3 en Porsche. En waarom zou Spa de kaartjes terugmoeten betalen? Regen is toch overmacht?C.QL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:48:
Beter hadden ze het meteen verplaatst naar morgen, en wie dan niet kan hun ticket terugbetalen.
Dat dit niet ging doorgaan, zag iedereen toch wel aankomen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, maar als je niet kunt racen.... race dan ook niet. Streep erdoor, jammer. Nu worden er gratis punten uitgedeeld en wordt het publiek maar aan een lijntje gehouden.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:47:
[...]
Tja, je kunt moeilijk de baan helemaal overdekken en/of het weer beïnvloeden.
Dit was geen race. Dit is gewoon oneigenlijk gebruik maken van de regeltjes om alsnog punten uit te delen.
alles kan off-topic
De buienradar was spannender dan de race
Ja dat is erg triest, en al helemaal dat het zo lang duurde.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:48:
[...]
Voor ons achter de TV maakt het niet veel uit, maar voor die mensen daar..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja Mazepin, maar zit niet bij de top tien en telt niet mee.Yamotek schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:46:
Was er nog een snelste raceronde?
Je hebt het hier niet over tickets van 100 euro..Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:49:
[...]
Dat terugbetalen: het is niet alleen de F1 race het is ook de rest. F3 en Porsche. En waarom zou Spa de kaartjes terugmoeten betalen? Regen is toch overmacht?
Verwijderd
Vrij duidelijk dat Russell beter is dan Hamilton
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Moet gelukkig niemand een beslissing nemen of ie 1 of een half punt moet krijgen.DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:49:
[...]
Ja Mazepin, maar zit niet bij de top tien en telt niet mee.
No keyboard detected. Press F1 to continue.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tsja, dat gevoel voor respect had en heeft Hamilton niet bepaald. Die gaat nog over the top vieren..... Maarja.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:49:
Ik vind het wel fijn dat Max geen enkele poging lijkt te doen om dit te vieren. Want hier valt niks aan te vieren.
Russel kan ik misschien nog begrijpen, maar voor de rest is dit echt een farce. Natuurlijk is het door het weer, maar dit is echt smerig naar de mensen op de tribune en helemaal de organisator.

Valt ook weinig over te zeggen verder. Max heeft wat puntes terug, wel stuk minder dan als hij 1e en Lewis 2e was geworden, maarja. Volgende week zandvoort. Benieuwd of dat een covid19 drama gaat worden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het is de kortste met de langste uitzending

Ps maar ik zie geen punten
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
De bezoekers zijn niet te benijden.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Credits to the team, without them I wouldn't have won
Bottas heeft 0 punten hè.Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
Nu vind ik het nog zuurder dat de Mercs gisteren met de hakken over de sloot Q3 hebben gehaald...
huh? Ik dacht dat Grosjean ze ging doen.
Doe me denbken aan Concert by Sea jaren geleden.Joris748 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
Geen race en nog tot ver na middernacht wachten tot een tractor je auto uit de modder getrokken heeft.
De bezoekers zijn niet te benijden.
Russell oogt er wel blij mee, zie het maar als een beloning voor het resultaat in de kwalificatie.Frieda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
Ben benieuwd hoe de top 3 dit gaat vieren, moet je wel echt je blije hoofd voor opzetten zeg! Ik kan dit toch geen race noemen. Juichen voor de fans dan maar
Hoezo? Zij hebben een historische en unieke race meegemaakt van 2 ronden achter de SC.vhal schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:46:
Nou, op zo'n manier wil je toch niet eens op het podium willen staan...
Grote verliezers zijn wel de toeschouwers
Die zit weer in het vliegtuig naar Amerika.Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit lijkt beter:
P1: bestuurder van de Medical car
P2: Bernd Maylander
P3: Die karter van gisteren die in de grindbak belandde?
Denk dat ze de graphics voor halve punten niet in de computer hebben.Mel33 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
Greatest crowd ever. Wait what, where?maartend schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
Interview.
Credits to the team, without them I wouldn't have won
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Was het met Grosjean toen ook niet best een lange uitzending?Mel33 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
Historische race
Het is de kortste met de langste uitzending
![]()
![]()
![]()
Die is terug naar Amerika voor belangrijkere zaken.Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
Klopt. Maar voor het zelfde geldt had het een geweldige race geweest.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:50:
[...]
Je hebt het hier niet over tickets van 100 euro..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op al die heuvels in de modder? Respect voor alle mensen daar hoor.
Toch waanzin dat je de press conference doet plus podium ceremonie.dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
Russell oogt er wel blij mee, zie het maar als een beloning voor het resultaat in de kwalificatie.

I have no special talent. I am only passionately curious.

zus? pics?Rivanov schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:52:
Heeft Russel nog steeds iets met de zus van Nyck de Vries?
Ik zou het doen!
Commerciele verplichtingricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:52:
[...]
Toch waanzin dat je de press conference doet plus podium ceremonie.
Er vallen wellicht wat races weg door covid, misschien toch maar wederom een keer proberen?ChipSkylark schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:51:
Ik vind het uiteindelijk wel prima dat er punten worden vergeven. De qualificatie is toch ook gewoon onderdeel van de race, dus dat wordt op deze manier dan ook beloond. Leuk ook voor George en het publiek.
Nu weer. Zelfde geluid.
Ah en nu snap ik waarom. Het boegeroep richting Hamilton wordt zo overstemd. Toen het begon werd het volume van het bandje snel omhoog gedraaid.
[ Voor 45% gewijzigd door Justevo op 29-08-2021 18:54 ]
Door alle spray kun je in een F1 wagen er weinig van zien.Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:52:
[...]
Op al die heuvels in de modder? Respect voor alle mensen daar hoor.
Maar hey zelfs Lewis begint er over.
Snap dat Russel blij is. Beloning voor hard werken met de kwali.
Bij het voetbal zie je de meeste supporters al vroegtijdig vertrekken als ze geen hoop meer hebben dat er een wedstrijd inzit
Omdat je betaald voor een race? Voor de main event? Dat jij geld zat hebtJasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:49:
[...]
Dat terugbetalen: het is niet alleen de F1 race het is ook de rest. F3 en Porsche. En waarom zou Spa de kaartjes terugmoeten betalen? Regen is toch overmacht?
Dude. 22 levens onder jouw verantwoordelijkheid is wel iets anders dan 2 sokken.pjlgt schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:53:
Zou die Masi ‘s ochtends ook zo besluiteloos zijn als ie sokken uitzoekt?
Nee het is vooral door de absurde veiligheidseisen. Zoals Brundle na de 1e start al zei (zonder daarbij te zeggen of het goed of slecht was), vroeger zouden ze in dit soort omstandigheden gewoon racen. Wat is sowieso het nut van full wets als je ze toch niet van plan bent om te gebruiken.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:49:
Ik vind het wel fijn dat Max geen enkele poging lijkt te doen om dit te vieren. Want hier valt niks aan te vieren.
Zo onveilig is het ook nooit geweest en F1 is gewoon inherent niet de meest veilige sport. Die gasten krijgen miljoenen betaald omdat ze (zoals commentatoren het vaak stellen) hun leven elke race op de weegschaal leggen (nouja, dat is uiteraard ook zeer overdreven ik zou liever met een F1-wagen met 300 in de muur vliegen dan met een normale wagen een ongeluk op de snelweg hebben, maar goed).
Persoonlijk vind ik wel dat ze gewoon veel te ver gaan met de hele safety issues. Als ze gewoon niet meer willen racen in regenachtige omstandigheden, maak daar dan gewoon regels voor in plaats van telkens weer met dit soort gezeur te komen. Kan je ook meteen die full wets afschaffen. En je verhindert er de problemen mee die je al hebt genoemd.
Die moet een vlucht halen voor IndyCar dus is vertrokken.Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee je zag ze op beeld klappenJustevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:53:
Haha nee joh, hadden ze nou gewoon een applaus bandje aangezet?
Nu weer. Zelfde geluid.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee, de kwali valt reglementair gezien onder de oefensessies.ChipSkylark schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:51:
Ik vind het uiteindelijk wel prima dat er punten worden vergeven. De qualificatie is toch ook gewoon onderdeel van de race, dus dat wordt op deze manier dan ook beloond. Leuk ook voor George en het publiek.
Lewis mist dus snelheid in zijn auto blijkbaar
Ook geld terug.
Misschien kunnen de drivers met de pet rondgaan.
[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2021 18:57 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Raceweekend* zo beter?Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:54:
[...]
Nee, de kwali valt reglementair gezien onder de oefensessies.
Nee. Tijdens het interview met Russel werd het ineens afgekapt. Net terug geluisterd.
En net tijdens het boegeroep richting Hamilton werd het volume van het bandje snel omhoog gezet. Luister maar terug.
Even wegen of ze niet teveel hebben gegeten tijdens de rode vlag
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Niet om de discussie op te laden, maar ik weet zeker dat er ook al F1 fans weg zijn, al is het alleen maar omdat de georganiseerde bussen rond 18.00 al weer zouden vertrekken...D-Ed schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:53:
Applaus voor alle F1 fans bij Spa!!
Bij het voetbal zie je de meeste supporters al vroegtijdig vertrekken als ze geen hoop meer hebben dat er een wedstrijd inzit
Bruh :’’’) ahahahahasiggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:54:
Lewis is echt vies, echt, dit kun je niet verdedigen. Oproepen dat de fans geld moeten terugkrijgen en dan gewoon zeggen dat er gestart werd puur om die 2 laps in te krijgen. Zou hij dat gezegd hebben als ie pole had gehad? Gewoon laf.
Ik stop met de regendans anders hebben we volgende week weer een waardeloze race. 😅
Anderzijds hoort het bij de sport. Als ik naar de Efteling ga en er is een attractie stuk of het onweert en ik kan niet in de Python oid dan krijg je ook je poen niet terug. Je koopt een dagje daar zijn.dglavimans schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:53:
[...]
Omdat je betaald voor een race? Voor de main event? Dat jij geld zat hebt
Natuurlijk zou een tegemoetkoming fijn zijn, daar niet van.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Niet op reageren, al helemaal niet met dit soort whataboutismen.
[ Voor 55% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2021 18:58 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het weer is nooit zo voorspelbaar dat je dat met zekerheid kunt zeggen. Als je dat op voorhand bepaald gaat dat de organisatie veel geld kosten aan het terugbetalen van tickets en als er dan toch een opklaring is heb je 2 keer pech.Hackus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:54:
Jammer dat er geen Race was, had ook gewoon afgelast kunnen worden.
Hoezo? Bottas heeft 0 punten.RenaldoN schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:55:
Daar gingen dus ook de 5 strafplekken voor bottas en stroll.
Mijn boefje is liev!
Bang voor boo-geluiden?Szwoar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:55:
Waarom lijkt het alsof ze soms neppe juichgeluiden toevoegen bij de interviews? Voegt weinig toe na een dag als vandaag
Haters everywhere but I don’t really care
Uh wat? Doe even reëel.siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:54:
Lewis is echt vies, echt, dit kun je niet verdedigen. Oproepen dat de fans geld moeten terugkrijgen en dan gewoon zeggen dat er gestart werd puur om die 2 laps in te krijgen. Zou hij dat gezegd hebben als ie pole had gehad? Gewoon laf.
Eindelijk zegt hij wat zinnigs en is het weer niet goed.
Sponsoren hebben daarvoor betaald verwacht ik dus. En mensen kijken er nog naar, al is het alleen maar uit nieuwsgierigheidricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:52:
[...]
Toch waanzin dat je de press conference doet plus podium ceremonie.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken