⛔ Trackers of betalen ⛔
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Gunner schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:09:
Voor diegene die geen ziggo of sportpakket (of geen Olav willen horen)hebben; sporza zendt het ook uit op kanaal 30 kpn. Andere providers heb ik geen kanaalnummer van.
Ziggo kanaal 52.
Als je kijkt hoe mistig het is en dan daarbij bedenkt hoeveel spray een F1 maakt, moet je bijna tot de conclusie komen dat er vandaag niet geraced kan worden.
Het zicht zal na 2 rondjes nagenoeg 0 zijn.
How do you save a random generator ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Die is langs de baan blijven staan. Die komt niet terug naar de pittbox tot de race voorbij is.Hippocampus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:09:
Ok, het is dat RBR geen heil zag in reparatie van de auto van Perez maar nu met het herhaaldelijk uitstellen van de start zit ik me af te vragen of er eigenlijk een regel is tot in welke ronde men alsnog met de race mag meedoen als je je auto aan het repareren bent?
En zelfs als ie terug komt in de pitbox en gerepareerd kan worden, heeft het geen enkele zin om met meerdere rondes achterstand nog te gaan rijden. Alleen maar slijtage.
Ok laat maar auto staat in de pitbox
Je moet ergens op besparen hé?ZeRoC00L schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
Moeten ze bij Williams de paraplu zelf vasthouden?
Zeker. Ze hebben nog ruim vier dagen tot de vrijdagtrainingDe_Bastaard schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:15:
Is perez eigenlijk nog te fixen?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Volgens de tracker in race control staat die nog vlak bij de plek waar hij eraf gingDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
Nee, die was niet op tijd op de baan om daar te mogen starten. Verder geen idee of de auto al terug is in de pitstraat en hoe het dan zit.
EDIT: oh, staat nu vol in beeld in de pit
[ Voor 5% gewijzigd door tripel7 op 29-08-2021 15:20 ]
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
Met al deze vertraging kan hij toch alsnog uit de pit starten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Met een email met screenshot van buienradar erachteraan?BMW_M3 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
"Halo Masi, diz iz Toto. Delay ze start until sun shine.
Wat als ze helemaal niet gaan starten? Dan morgen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Minimaal aantal ronden moet worden gereden ik dacht 70%Spotmatic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
Is het zo dat zodra er een start achter de SC is, maar later de race wordt gecancelled, de startgrid meteen de uitslag is, of moet er een minimaal aantal ronden zijn?
Zou me niks verbazen, is dat voorkennis onderzoekje naar het handelen van ome Toto al afgerond?BMW_M3 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
Ik ook niet, kan de race daardoor afgelast worden?G_Dragon schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
Ik heb er geen goede hoop bij als ik buienradar zo bekijk..
Toto stuurt een mailtje naar Masi met hoe de wolken gaan en buien zullen gaanBMW_M3 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
*have you checked your email ?*
De naam Spa zal ook wel overgenomen zijn door kuuroorden om tot rust te komen, want van zo lang wachten wordt je vanzelf wel rustig.MarcelGo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
Wat komt er ook al weer nog meer uit Spa? O ja nou weet ik het weer....
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
de wagen staat nog in bocht 6 toch?hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:19:
Mogen ze de wagen van Perez echt niet fixen?
EDIT: :LOL nee dus hij staat overduidelijk in de pit
[ Voor 10% gewijzigd door Wognummer op 29-08-2021 15:20 ]
Volgens Sporza gaan ze proberen de wagen te repareren.hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:19:
Mogen ze de wagen van Perez echt niet fixen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij is terug in te pitbox hoorFastFred schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Die is langs de baan blijven staan. Die komt niet terug naar de pittbox tot de race voorbij is.
En zelfs als ie terug komt in de pitbox en gerepareerd kan worden, heeft het geen enkele zin om met meerdere rondes achterstand nog te gaan rijden. Alleen maar slijtage.
Dan is huidige grid de finish.Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:19:
[...]
Met een email met screenshot van buienradar erachteraan?
Wat als ze helemaal niet gaan starten? Dan morgen?
Tip: maak eerst je cursus Nederlands afscrappy.doo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:19:
Op zich ook wel fijn al die delays. Ik moest de was nog ophangen... En het huis stofzuigen en de kattenbak verschonen en de slaapkamer verfen en de zolder isoleren en mijn cursus Spaans afmaken.
Wordt alleen nog maar erger…G_Dragon schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Cancel dan maar, kunnen we wat anders doen vanmiddag. Een race tussendoor pauzeren is ook niks.G_Dragon schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:
alles kan off-topic
Dunno, welke regel uit het boek is dat?ricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:04:
[...]
PER mag sowieso niet meer starten, want niet op eigen kracht naar de grid of pits. Einde verhaal
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
En daarom vertrouw ik die trackers dus niet.tripel7 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:19:
[...]
Volgens de tracker in race control staat die nog vlak bij de plek waar hij eraf ging
EDIT: oh, staat nu vol in beeld in de pit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vlag maar af dan.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:20:
Dan is huidige grid de finish.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Maarten_E schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:17:
[...]
"Kijk ze op Tweakers eens klagen, muhahaahahahaha!"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
I served in a company of heroes.
Zou lekker wezen dan als aanwezige publiek. Kan je daarna nog compensatie vragen?
⏩ PVOutput☀️
Zoals Olav net zei, hij moet dispensatie aanvragen bij de race leiding om te mogen starten vanuit de pits. Standaard mag dit niet.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mer zal wel protesteren.Chiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:21:
20 minuten was te weinig om de schade te repareren, maar nu is het de moeite waard om te proberen, ook al start ie achteraan biedt dat genoeg mogelijkheden met deze omstandigheden… hopelijk gaat het lukken en krijgen ze dispensatie
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alleen wat jammer dat ze nu nog niet in de rust van Ajax starten. Wacht dan nog maar een klein uurscrappy.doo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:19:
Op zich ook wel fijn al die delays. Ik moest de was nog ophangen... En het huis stofzuigen en de kattenbak verschonen en de slaapkamer verfen en de zolder isoleren en mijn cursus Spaans afmaken.
Ik zou het doen!
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:52
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
In alle eerlijkheid denk ik dat pas na 16.00 uur een serieuze poging wordt gedaan om de race te starten.
Ligt de tracker niet toch in bocht 5 onder een graspolleke?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
En daarom vertrouw ik die trackers dus niet.
En op het moment dat er een ongeluk gebeurd zoals bijvoorbeeld Jules Bianchi, dan staan alle "fans" op het internet weer te schreeuwen dat het onverantwoord was en dat ze nooit hadden mogen starten.Incognitum schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:10:
Wat een onzin dit. 20 jaar geleden werd gewoon geraced zonder uitstel of wat dan ook.
Wat bijna iedereen vergeet is dat de huidige auto's praktisch niet te rijden zijn in de regen. "Langzaam" rijden kan niet met de huidige auto's: banden, remmen, downforce, etc. werkt alleen wanneer de auto snel gaat. Ze staan bovendien zo laag op de grond dat je heel snel aquaplaning krijgt. Dan kan je nog "de beste coureur van de wereld" zijn, tegen aquaplaning doe je helemaal niets.
Dit gaat een slachting worden...
Hoop dat Max zijn auto goed houd en de race uitrijdt.

De komende 40-50 minuten gaan ze niet hoor. Het gaat alleen maar harder regenen volgens de voorspellingen.Amphiebietje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:22:
PER wordt gerepareerd, dus ze moeten gaan beginnen, want anders doet PER alsnog mee. En dan kan natuurlijk niet.
De twee uur zijn nog niet ingegaansambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:22:
dit zou wel eens een halve punten race kunnen worden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waardoor lucky ham aan het eind van het seizoen nipt het wk wintrammes schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:22:
Dat worden halve punten.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ga er van uit dat de tracker iets met GPS communicatie is. Maar de FOM pakt dit niet goed op. Ook niet de eerste keer dat die trackers iets vreemds doen.nachtnet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Ligt de tracker niet toch in bocht 5 onder een graspolleke?
Wie gaat het record van Coulthard verbeteren?Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:23:
Heavier rain incoming!!!
Dit gaat een slachting worden...
Hoop dat Max zijn auto goed houd en de race uitrijdt.
En Kimi is slim, vanuit de pit starten is nu misschien wel het slimste
People as things, that’s where it starts.
Maar de 3u wel (die telt vanaf de geplande starttijd)
Dan kan ie 'm bij de start iig niet in een ander zetten.RobinHood schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Wie gaat het record van Coulthard verbeteren?![]()
En Kimi is slim, vanuit de pit starten is nu misschien wel het slimste
Dat was toch z'n expertise op Spa.
De auto staat al in de pits. (was al te zien op de feed.)DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Ik ga er van uit dat de tracker iets met GPS communicatie is. Maar de FOM pakt dit niet goed op. Ook niet de eerste keer dat die trackers iets vreemds doen.
de tracker schakelt uit samen met de rest van de auto.
Dus wellicht dat daarom die nog in bocht 6 staat. "last known position".
Masi in elk geval niet.RobinHood schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Wie gaat het record van Coulthard verbeteren?
Hoe zorgen ze er eigenlijk voor dat de kuip waar de piloot in zit niet vol loopt tijdens een regenrace?
Nee heb liever dat ze achter hem blijven, niet er op.
Op Sky (F1TV) zeiden ze 5 minuten geleden dat de 4u totale racetijd pas ingaat vanaf de startijd. Dus als ze rollen achter de SC.Dentist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:24:
[...]
Maar de 3u wel (die telt vanaf de geplande starttijd)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Heeft Mercedes de afgelopen jaren nog nooit gedaan, dus nee.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Staat er iemand op slicks?
Ga ik nu even een dekentje pakken.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
⏩ PVOutput☀️
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Zij hebben geen dekentjes, de arme sloebers.Cass Casey schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:25:
Kom op zeg! Hier regent het ook en ben net gewoon op de fiets naar de winkel geweest. Kinderachtig, die F1.
Ga ik nu even een dekentje pakken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenTheStig op 29-08-2021 15:26 ]
Volgens mij een eigen Radar systeem op het circuitsambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:24:
welke buienradar gebruiken ze daar eigenlijk?
Op SRF citeerden ze het reglement - en daar staat (kennelijk) geplande start-tijd.vliegnerd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:25:
[...]
Op Sky (F1TV) zeiden ze 5 minuten geleden dat de 4u totale racetijd pas ingaat vanaf de startijd. Dus als ze rollen achter de SC.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:52
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mag hij starten met bijv. 3 ronden achterstand, en dan bij een eventuele safetycar "lapped cars may overtake"?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken