VS 2005 scoorde Christijan Albers op die manier z'n enige 4 wk puntenBlokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:32:
[...]
Nee, want dan zou je geen finish hebben
Als ik me niet vergis is het laagste aantal finishers in een F1 race 3. Het was zeker minder dan de 6 die we hadden in de VS in 2005 of in Spa 98.
Toen Max het in Hongarije deed was het "de limiet opzoeken" en nu is het dom van Perez..
Die Coronel kun je toch niet serieus nemen
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Volgens mij was het laagste aantal 4 in Monaco in jaren 90 ergens? Uiteraard in tijd dat er nog veel mechanische pech was en op een nat circuit. Verstappen in eerste bocht eruit, Schumacher in eerste ronde eruit voor de tunnel, ....Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:32:
[...]
Nee, want dan zou je geen finish hebben
Als ik me niet vergis is het laagste aantal finishers in een F1 race 3. Het was zeker minder dan de 6 die we hadden in de VS in 2005 of in Spa 98.
Ja, dat verwacht ik wel. En als het blijft regenen wordt het een rollende start.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:35:
10 rondes achter de SC en dan racen?
Hij pakte duidelijk een veel te korte lijn, te veel kerb en toen was hij hem kwijt....DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:34:
[...]
Maar een aanzienlijk deel van de grid zal inmiddels wel die ronde hebben afgelegd. En hoe ik de beelden zag, gleed Perez er gewoon vanaf nadat hij over een kerb ging.
Hij had dom weg niet zo snel hoeven te rijden......
Cogitationis poenam nemo patitur
En een paar keer een rode vlag… wordt een lange middag.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:35:
10 rondes achter de SC en dan racen?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Moeten ze verplicht pitten als het de hele race nat blijft?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mag PER nog startten vanuit de pits?
Nee daar moet je een auto voor hebben.The_Scarabial schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:37:
Mag PER nog startten vanuit de pits?
Het is en blijft een verkenningsronde. Je weet niet hoe de baan erbij ligt maar je weet wel dat je er over een half uurtje met volle snelheid door gaat komen en wilt dus weten wat kan en niet kan. Tijdens de opwarmronde kan je namelijk niet je eigen ding doen.Bullet NL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:36:
[...]
Hij pakte duidelijk een veel te korte lijn, te veel kerb en toen was hij hem kwijt....
En het is niet de eerste keer dat we dit soort van foutjes zien. Max heeft het ook al voorgehad en ook andere coureurs hebben het wel eens voor bij regenweer.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Volgens mij zijn alle regels voor verplicht 2 verschillende banden volledig in de prullenbak met regenJasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:37:
Volgens mij niet, je mag de race uitrijden op 1 set inters/wets.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:37:
Hadden ze vroeger eigenlijk reserve auto's?....dan had Perez dat kunnen doen.
Maar helaas.
Maar helaas.
De hele race op Inters of Wets gaat sowieso niet lukken, dus pitten moeten ze toch wel.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:37:
Wie luistert er überhaupt nog naar wat die man zegt dan? Een van de redenen waarom ik gelijk wegzap als hij bij ziggo zit. Irriteer me mateloos aan hem. Alleen maar onzin wat hij spuwt..Nielless schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:35:
Toen Max het in Hongarije deed was het "de limiet opzoeken" en nu is het dom van Perez..![]()
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarschijnlijk niet nee. Maar daarbij komt dat die auto dus graag overstuurt als je na een bocht op het gas gaat terwijl je wielen nog niet helemaal recht zijn. Max remt gewoon eerder, neemt die bocht in een vloeiende beweging en gaat pas op het gas nadat die auto helemaal recht is en dat kleine beetje overstuur dat je zo vaak ziet, geweest is. Hij anticipeert erop. En dat lijkt het grote probleem te zijn war Gasly, Albon en nu ook Perez tegenaan lopen. Die auto is extreem snel, als je de coureur hebt die ermee om kan gaan.Bullet NL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:36:
[...]
Hij pakte duidelijk een veel te korte lijn, te veel kerb en toen was hij hem kwijt....
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iedereen: voordeel nu voor Red Bull met Bottas zo ver naar achter!
Perez: hold my tequila
Perez: hold my tequila
Ja, maar dat is tegenwoordig helaas verboden. Was altijd wel tof, die sprint terug naar de garage voor de reserve wagenYihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:38:
Maar helaas.
Liggen er echt kinderhoofdjes op start-finish? Of leek dat nou maar zo
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, de zogenaamde T-car. Als men die vandaag nog zou hebben zou deze ongetwijfeld wel zijn afgesteld voor Max bij RBR.Yihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:38:
Maar helaas.
Bij de laatste grote start crash op Spa nog wel… maar die reserve auto’s zijn lang geleden al afgeschaft.Yihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:38:
Maar helaas.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De limiet opzoeken in een rondje naar de grid is erg slim inderdaad.Nielless schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:35:
Toen Max het in Hongarije deed was het "de limiet opzoeken" en nu is het dom van Perez..![]()
Iets teveel de Verstappen fanclub, die kan niets fout doen.
Neehoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:39:
Groeven in het asfalt om regen af te voeren.hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:39:
Zou wel een rare horror plot twist aan de race zijn, maar ok..hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:39:

De bandenregel geld niet als het een natte race is.ParaDroid2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:38:
[...]
Volgens mij niet, je mag de race uitrijden op 1 set inters/wets.
Nee, zijn lijnen in het asfalt gevreesd, tegen standing waterhoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:39:
Cogitationis poenam nemo patitur
Onzin, dat Verstappen het deed was het ook dom en werd dat ook gewoon gezegddutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:39:
[...]
De limiet opzoeken in een rondje naar de grid is erg slim inderdaad.
Iets teveel de Verstappen fanclub, die kan niets fout doen.
Ik had het over de start als het licht groen is. Uiteraard is het plannen van inters, wets en slicks zeer lastig als de omstandigheden wisselen. Maar bij de start als het echt nat is, dan staat het hele veld gewoon op inters en is het meer afwachten en reageren. Als het droog is, kun je een berekende keuze maken.RobertMe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
Met een natte baan simpel? Wets vs inters vs slicks is een veel groter verschil dan slick vs slick vs slickZie Brazilië waar Red Bull te snel besluit om op basis van een halve ronde van anderen besluit om naar inters te gaan en dat vervolgens blijkt dat die in S3 de klim omhoog niet werken. Hockenheim 2019 waar ze Verstappen de mediums? hards? gaven terwijl die slechter opwarmen waardoor die spinde. Hamilton die Monaco 2016 wet => slicks doet en daardoor, mede geholpen door de pitstop fuckup van Red Bull de leiding pakt omdat die wet => inter => slick deed. Turkije vorig jaar waar Hamilton zijn inters zo op rijdt dat het slicks zijn.
Alleen het bepalen van het crossover point tussen de drie typen banden is al ontzettend moeilijk. Laat staan als je het onvoorspelbare weer mee moet nemen (dat "nu" de inters sneller zijn dan de wets betekent niet dat ze dat over 5 minuten ook nog zijn als er nog buien aan komen, en kun je zoveel tijd goed maken voor extra pitstop in die periode?). Daarnaast kun je ook weer gokken op een SC of rode vlag. Want extra mogelijkheid tot pitstop (ook het moment dat Red Bull en anderen in Brazilië 2016 weer van inters naar wets gingen).
Met die logica kun je nooit een harde band inzetten, haha. Met de harde band zul je uiteraard iets langzamer zijn dan met de zachtere. Het punt was ook dat je je dan bewust mogelijk laat inhalen. Als je op het eind van de raxe sneller bent op wit-geel t.o.v. geel- wit (als voorbeeld), dan zou je in theorie voor wit gaan bij de start. Vraag is hoe erg vuile lucht is, hoeveel DRS kan helpen en of inhalen makkelijk is.De harde band geeft én minder grip, én is moeilijker op temperatuur te houden. Daarop starten zou w.m.b. een domme keuze zijn om die redenen. Voordat je de band in working range hebt kun je al 3x naast de baan hebben gestaan.
Niet letterlijk 'moeten', maar als HAM op dezelfde strategie en banden rijdt, dan is het een eerlijke strijd, waarbij je geen 'foute' strategie rijdt t.o.v. elkaar.[...]
Waarom moet Hamilton dat? Om een andere strategie te hebben? Maar de teams weten niet waarop de ander start totdat de bandenwarmers er vanaf gaan, en dat gebeurt zo laat mogelijk. Dus even de banden aanpassen op basis van wat iemand anders doet kan niet.
Als HAM iets probeert met een een bepaalde strategie, dan is het een afwijking t.o.v. het theoretische optimum. Door op geel of rood toch voor Max te rijden. Net buiten DRS, maar wel in wat vuile lucht. Dan de juiste pitstop-timing. Dat kan net genoeg roet in het eten gooien voor de in theorie betere strategie die Max zal proberen.
We zullen het zien als de baan droog start. Rood lijkt mij in ieder geval erg onwaarschijnlijk. Maar goed, de mensen van RBR hebben de data en kunnen alles correct doorrekenen. En de input van de coureur meenemen. Ik zou op wit starten alsnog, zolang mogelijk alles achter je houden. Mocht dat niet lukken i.v.m. compoundverschil, dan vertrouwen op de betere efficiëntie van wit bij de volle tank en geel bij de halfvolle tank, om zo na alle pitstops alsnog op P1 te rijden. En ik denk dat RBR met Max dat ook wel zou durven.
Het is interessant, omdat het bijna altijd zo is dat de top10 op rood en soms geel weet te starten. Nu is de bandenkeuze weer eens vrij, met HAM op de tweede rij op circuit Spa... interessant.
Het lijkt een droge start te worden? Of mis ik iets. Ik ga eens naar de live beelden kijken. Veel plezier met de race iedereen.
Als ze zoals f3 achter de SC meerdere formations laps doen, is het in F1 dan ook een rollende start of altijd staande start?
Dank, nu zie ik het ook.TheBrut3 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
Groeven in het asfalt om regen af te voeren.
Lijkt er best wel op van een afstandje.
Bijnaam voor de klassieke, ouderwetse kasseipoor Leno schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
[...]
Zou wel een rare horror plot twist aan de race zijn, maar ok..
Wikipedia: Kassei
Wikipedia: Kasseipoor Leno schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
[...]
Maar een kasseienstrook in de F1 lijkt me geen heel geweldig idee.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kinderhoofd is niet de correcte term. Kinderkopje welpoor Leno schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
[...]
Williams are now the only team that have two cars in the top 10.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan zal het een rollende start zijn zoals gebruikelijk bij een SC periode.MC_Sparkles schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
Als ze zoals f3 achter de SC meerdere formations laps doen, is het in F1 dan ook een rollende start of altijd staande start?
Thnx Captain, maar het is nog altijd KinderkopjeBlokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:41:
[...]
Bijnaam voor de klassieke, ouderwetse kassei
Dat er kinderkopjes aan start/finish schijnen te liggen?streamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:41:
Toch bizar dat dit niet doorgegeven wordt naar de mensen op de baan.
Vettel voor sporting directorstreamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:41:
Toch bizar dat dit niet doorgegeven wordt naar de mensen op de baan.
Waarom hebben de teams de ventilatoren op de remmen staan nu?
Die hoeven toch niet gekoeld te worden. (althans nu voor de start)
Weet iemand dit?
Weet iemand dit?
[ Voor 10% gewijzigd door Yihaaa op 29-08-2021 14:43 ]
Dat is er eentje voor de boeken! Hopen dat ze ook het enige team zijn dat finisht met twee wagensg0tanks schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:42:
Williams are now the only team that have two cars in the top 10.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die moeten wel gekoeld worden.Yihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:43:
Die hoeven toch niet gekoeld te worden.
Weet iemand dit?
Denk dat dit eerst een paar rondjes SC worden.
Daarna hopelijk een staande start. Door de groeven in het asfalt is dat denk ik de veiligste optie hier.
Daarna hopelijk een staande start. Door de groeven in het asfalt is dat denk ik de veiligste optie hier.
Verwijderd
Kasseien in een wedstrijd voor racefietsen lijkt ook een heel slecht idee, toch bestaat hetMugwump schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:41:
[...]
Maar een kasseienstrook in de F1 lijkt me geen heel geweldig idee.
Geen zure reactie, maar ik denk dat BOT de race niet uitrijdt. Deze omstandigheden liggen hem gewoon niet.
Als wel, dan heel ver achteraan.
Als wel, dan heel ver achteraan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verstappen deed het om zijn versnellingsbak te synchroniseren. Daarvoor moest hij naar de 8ste versnelling. Daardoor kwam hij met te hard aanrijden en gleed van de baan.hjs schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
[...]
Onzin, dat Verstappen het deed was het ook dom en werd dat ook gewoon gezegd
Misschien zit er stiekem ook een kacheltje in om ze op te warmenYihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:43:
Die hoeven toch niet gekoeld te worden.
Weet iemand dit?
Warme lucht in blazen?Yihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:43:
Weet iemand dit?
alles kan off-topic
Je hebt op indianapolis natuurlijk ook de bakstenen finishlijn, dus waarom dan hier geen kasseien
Zichzelf eraf gereden, die start nietdawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
Ik ben net pas thuis, tv aan, geen Perez op de grid?
Wat is er gebeurd?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Te enthousiast de bocht door en hem kwijt. Teveel schade om terug naar de start te rijden.dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
Wat is er gebeurd?
https://twitter.com/F1/status/1431958637774352392dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
Wat is er gebeurd?
Hij gleed van de baan af.
Verwijderd
Verhitten. Die dingen werken alleen als ze loeiheet zijn, en in de kou/regen is het bijna niet te doen om ze tijdens de formatieronde (lage snelheden en weinig grip) goed heet te krijgen.Yihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:43:
Weet iemand dit?
Gecrashed tijdens verkennings rondjedawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
Wat is er gebeurd?

Auto kapot stuk kaboem einde hoofdstuk.
In de verkenningsronde bij t5/6 weinig grip, teveel op de curbs en de muur in, beetje zoals Max op Hongarije toendertijd, alleen teveel sxhade nudawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
Wat is er gebeurd?
Die heeft er vermoedelijk voor willen zorgen dat er achter de SC gestart wordt zodat Max de eerste ronde overleeftdawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
Wat is er gebeurd?
Bocht 6 gemist door teveel kerbs
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat die luchtinlaten veel te klein zijn om dat te doen. Verder vermoed ik zelf dat het ook te maken heeft met motortemperatuur aan de start. Want die dingen verliezen gewoon vermogen als de lucht te warm is.
Merci voor de headsup!Zorro schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:22:
Een mooie dag vandaag: De race is ook te volgen op CANVAS
Dus met de commentatoren van CANVAS!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is dan weer een voordeeltje voor MaxSir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:46:
Reminder: Er is GEEN DRS in de regen!!
Robert zit weer te neppen in de Assetto Corsa simulator zonder rain physics… maar wie weet dat…
Dat blijkbaar een hoop mensen niet weten/wisten wat de reden is dat PER er niet staat.Amphiebietje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:42:
[...]
Dat er kinderkopjes aan start/finish schijnen te liggen?
Klinkt aannemelijk idd, dat ze ze verwarmen, thanks.Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:45:
[...]
Verhitten. Die dingen werken alleen als ze loeiheet zijn, en in de kou/regen is het bijna niet te doen om ze tijdens de formatieronde (lage snelheden en weinig grip) goed heet te krijgen.
Iedereen, want het wordt besproken.PatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:46:
Robert zit weer te neppen in de Assetto Corsa simulator zonder rain physics… maar wie weet dat…
Ik denk om ze droog te houden (voor zover ik er wat van ken). Zitten vol kanalen om lucht/koeling te geleiden. Denk als daar water in geraakt en dat geraakt op de remmen zelf dat het ook problemen heeft. Dus om ze zoveel mogelijk droog te houden zou ik denken dat ze er lucht zitten door te blazen.Yihaaa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:43:
Weet iemand dit?
En voor RUS, RIC, RAI, VET, LAT, LEC, SAI, etc etcchevsticks schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:46:
[...]
Dat is dan weer een voordeeltje voor Max
Vraagje: werkt ie uberhaupt nog wel als je nog een pagina open hebt staan met de quickreply?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:41:
[modbreak] En de quickreply gaat uit voor de race.
Verder hou het nu eens gemoedelijk want ik zie nu alweer de zure reacties komen over Coronel, Mercedes, oranje bril etc. Stop ermee. [/]
Dat was pas na mijn opmerking hier!
- DaniëlWW2
- Niet online
Geen idee en dat mag je dan voor me gaan uittesten. Weet wel vrij zeker dat het na de eerste reactie niet meer zal werken.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:48:
[...]
Vraagje: werkt ie uberhaupt nog wel als je nog een pagina open hebt staan met de quickreply?
Ik had dat gisteren, het werkt dan nog één keertjeDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:49:
[...]
Geen idee en dat mag je dan voor me gaan uittesten. Weet wel vrij zeker dat het na de eerste reactie niet meer zal werken.![]()
Ik hoop echt dat we vandaag geen rode vlag te zien gaan krijgen.
Het zal vermoedelijk wel weer een spannende race worden
Het zal vermoedelijk wel weer een spannende race worden

Ik weet het nu echt niet meer. Ik hoor steeds verschillende berichten.
Volgens mij rijdt Max met (relatief) weinig vleugel. HAM heeft meer vleugel. HAM gaat dus in deze omstandigheden in het voordeel zijn toch? Gegokt op meer regen en voorlopig goed gegokt.
(RUS helemaal natuurlijk)
Volgens mij rijdt Max met (relatief) weinig vleugel. HAM heeft meer vleugel. HAM gaat dus in deze omstandigheden in het voordeel zijn toch? Gegokt op meer regen en voorlopig goed gegokt.
[ Voor 8% gewijzigd door vliegnerd op 29-08-2021 14:50 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Net bij de F3 heb ik er niet eentje na de eau rouge op het rechte stuk met een slipstream in zien halen. Dat terwijl ze met 5-7 tienden achter elkaar eau rouge in doken? Wijkt dat heel erg af tov de formule1? Anders hoeft max niet heel veel te vrezen blijkbaar.
Daarbij heeft hij laten zien in sectoren 2 en 3 sneller te zijn. Dus ik denk dat als hij vooraan kan blijven met de start en rustig blijft hij wel eens zn eerste thuisrace kan gaan winnen.
Daarbij heeft hij laten zien in sectoren 2 en 3 sneller te zijn. Dus ik denk dat als hij vooraan kan blijven met de start en rustig blijft hij wel eens zn eerste thuisrace kan gaan winnen.
Dat weten we dan ook weer!tlpeter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:49:
[...]
Ik had dat gisteren, het werkt dan nog één keertje
En weer over op de orde van de dag! NOG TIEN MINUTEN AAAAAAAAAAAH...
Weet niet of meer dat hebben, maar ik ben wel nerveuzer voor deze race nu als gevolg van de afgelopen 2 races...
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is naar meer vleugel gegaan, Hamilton heeft volgens mij niks veranderd. Het zal denk ik niet veel meer schelen en het is verder ook niet bijzonder relevant.vliegnerd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:50:
Ik weet het nu echt niet meer. Ik hoor steeds verschillende berichten.
Die helm van Verstappen heeft een hoog Volendam gehalte.
Daar staan de koperen potten ook te glimmen achter het raam
Daar staan de koperen potten ook te glimmen achter het raam
Formation lap achter de SC, dan waarschijnlijk ook een rollende start.
Precies, eerst maar eens op de baan zien te blijven. Lukte Perez ook niet.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:51:
[...] Het zal denk ik niet veel meer schelen en het is verder ook niet bijzonder relevant.
Hebben ze met de regen de vleugelafstelling nog mogen veranderen trouwens?
Werkte idd nog 1 keertje prima. 😎DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:49:
[...]
Geen idee en dat mag je dan voor me gaan uittesten. Weet wel vrij zeker dat het na de eerste reactie niet meer zal werken.![]()
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik ga mij focussen op een ander scherm. Fijne race allemaal!
Heeft er iemand beelden van per?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik zit er klaar voor. De omstandigheden beloven in ieder geval geen saaie race.
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het voordeel van Max is dat ie vooraan staat, en niet in de spray rijdt. Hopelijk zal de spray Lewis beletten om wat uit te spoken op Kemmel. Als ze niet achter de safetycar starten denk ik dat er wel een of meer wagens in onderdelen van Raidillon af gaan komen…
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Krijg Spa '98 en Coulthard vibes.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bullet NL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:40:
[...]
Nee, zijn lijnen in het asfalt gevreesd, tegen standing water
offtopic:
Groeven frees je, regen vrees je.
Groeven frees je, regen vrees je.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Net even opgezet omdat F1tv nog niet begonnen is qua commentaar (alleen beeld), maar het is eigenlijk wel een verademing op Canvas.Zorro schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:22:
Een mooie dag vandaag: De race is ook te volgen op CANVAS
Dus met de commentatoren van CANVAS!
Ziggo TwitterSnowhite0901 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:53:
https://streamable.com/upqu1hSnowhite0901 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:53:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken