[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 67 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

codex schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:08:
Eens uit interesse in gedoken, Erik van Haren heeft nog nooit een gerucht de wereld in gebracht dat niet bleek te kloppen (voor zover ik kan vinden). Het enige dat dus nog zou kunnen is een partij die de afkoopsom betaald. Ik vind het jammer, ik had Max graag al volgend jaar ergens anders gezien. Dat wordt een jaartje midfield, want beter dan dat zie ik echt niet gebeuren.
2026 is sowieso een tombola, dus ook als hij veranderd van team kan het net zo goed een jaar midfield betekenen.

1e gok is 'wie heeft de beste motor' gezien de mogelijkheid op een 2014 scenario.
2e gok is, welk team met die motor heeft het het beste voor elkaar of weet te winnen met de 2e motor van het veld.

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 28-07-2025 13:41 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 06:21
codex schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:08:
Eens uit interesse in gedoken, Erik van Haren heeft nog nooit een gerucht de wereld in gebracht dat niet bleek te kloppen (voor zover ik kan vinden). Het enige dat dus nog zou kunnen is een partij die de afkoopsom betaald. Ik vind het jammer, ik had Max graag al volgend jaar ergens anders gezien. Dat wordt een jaartje midfield, want beter dan dat zie ik echt niet gebeuren.
De vraag is waar Max heen zou moeten dan? Op dit moment zit hij in een positie waarin hij bij elk team behalve McLaren zo in zou kunnen stappen. En iedereen is in de veronderstelling dat alleen hij die zepenkist van een RBR aan de gang krijgt, oftewel als blijk van zijn kwaliteiten dus zijn onderhandelingspositie naar andere teams zal niet zo snel veranderen.

Dus Max kan volgens mij beter gewoon blijven zitten, wachten wie er in 2026 boven water komt drijven en pas daarna een switch maken ipv nu volledig gokken op wie het het beste voor volgend jaar voor elkaar heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door eMiz0r op 28-07-2025 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:40
De F1 opening ititles met de muziek van Hans Zimmer uit de F1 film. Het kan maar of het beter is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02

codex

Geen OpenAI agent :)

MikeyMan schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:18:
[...]
Zeker ook omdat ie niet voor 1 jaar gaat switchen.
Dit is het enige wat ik van zijn keuze begrijp. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Max & Co het idee hebben dat RBR volgend jaar een kampioenswaardige auto op de grid zet of überhaupt een top 3 team zal zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:23
Nieuwe sponsor Audi F1 vanaf 2026:
Revolut becomes title partner of the future Audi F1 Team

The future Audi F1 Team and Revolut, the global fintech leader with over 60 million customers, are joining forces in a landmark agreement that will see Revolut become the title partner of the team from the 2026 FIA Formula One World Championship season onward.
Bron: https://www.audi-mediacen...future-audi-f1-team-16752

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Voor de liefhebbers er is een speciale 2 euro muntstuk ter ere van het Spa-Francorchamps circuit gemaakt. Prijzen variëren van 11 tot 29,95 euro.

Afbeeldingslocatie: https://www.spa-francorchamps.be/assets/cache/953e5374-8225-463e-b236-dd831f76a2e8/2025-07-25-csf-formula1-2-81.jpg

https://www.spa-francorch...2-euro-commemorative-coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
"Beetje" raar dat een groot automerk een titel sponsor heeft, en die niks met auto's te maken heeft. Mercedes en Aston Martin hebben dan wel een titelsponsor, maar dat is ook meteen hun leverancier van de benzine en olie. (En McLaren is gewoon McLaren? Geen titel sponsor, wel o.a. Google als sponsor maar niet in de naam).

En terwijl ik dit typte bedacht ik mij dat Ferrari ook een titelsponsor heeft, niet Shell, maar een computer & printer merk :F . En Alpine (/Renault) is natuurlijk geen groot automerk :+ (met BWT denk ik ook echt als titel sponsor? En niet alleen "groot op de auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:02

Fanta

FordPerformance™️

Chocoball schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:24:
Voor de liefhebbers er is een speciale 2 euro muntstuk ter ere van het Spa-Francorchamps circuit gemaakt. Prijzen variëren van 11 tot 29,95 euro.

[Afbeelding]

https://www.spa-francorch...2-euro-commemorative-coin
Die van 29,95 (in mooi doosje) zijn helaas al uitverkocht lijkt het, die had ik graag willen hebben!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:19
Fanta schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:51:
[...]

Die van 29,95 (in mooi doosje) zijn helaas al uitverkocht lijkt het, die had ik graag willen hebben!
Staan al een paar op Marktplaats :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

mat.hi.as schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Staan al een paar op Marktplaats :X
Dat zat er wel in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 10:42:
[...]

"Beetje" raar dat een groot automerk een titel sponsor heeft, en die niks met auto's te maken heeft. Mercedes en Aston Martin hebben dan wel een titelsponsor, maar dat is ook meteen hun leverancier van de benzine en olie. (En McLaren is gewoon McLaren? Geen titel sponsor, wel o.a. Google als sponsor maar niet in de naam).

En terwijl ik dit typte bedacht ik mij dat Ferrari ook een titelsponsor heeft, niet Shell, maar een computer & printer merk :F . En Alpine (/Renault) is natuurlijk geen groot automerk :+ (met BWT denk ik ook echt als titel sponsor? En niet alleen "groot op de auto).
McLaren heeft nog steeds BAT als ‘(hoofd)sponsor’, maar die mogen dan alleen wat shady rook/vape merkjes op de zijkant printen bij bepaalde races ;)
‘A better tomorrow’ en dat soort grappen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
[...]

Zo raar is het niet? Ferrari heeft bijvoorbeeld: "Scuderia Ferrari HP". HP heeft ook niks met auto's te maken, misschien wel leverancier van computers en dergelijke voor het F1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Oracle, Aramco, Visa Cash App. om er een paar te noemen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-07-2025 11:49 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:01:
[...]

McLaren heeft nog steeds BAT als ‘(hoofd)sponsor’, maar die mogen dan alleen wat shady rook/vape merkjes op de zijkant printen bij bepaalde races ;)
‘A better tomorrow’ en dat soort grappen.
Maar BAT is geen titelsponsor? Het team heet gewoon "McLaren", en niet "McLaren a better tomorrow". (Zoals dus wel AMG Mercedes Petronas" (is of was?), of Aramco Aston Martin").
NeverSettle schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:43:
[...]

Zo raar is het niet? Ferrari heeft bijvoorbeeld: "Scuderia Ferrari HP". HP heeft ook niks met auto's te maken, misschien wel leverancier van computers en dergelijke voor het F1 team.
Dat schreef ik halverwege mijn post ook al ;). Dat Ferrari idd HP als titelsponsor heeft.

,
Illegal_Alien schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:48:
Oracle, Aramco, Visa Cash App. om er een paar te noemen. :P
Maar Red Bull en Racing Bulls zijn geen automerken ;) Van een automerk zou ik toch eerder verwachten dat die groot met eigen naam pronken (evt met een partner uit de automotive), want " win on sunday sell on monday". En dat laatste gaat natuurlijk niet op voor blikjes Red Bull, die gaan niet meer auto's verkopen door te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 12:50:
[...]

Maar BAT is geen titelsponsor? Het team heet gewoon "McLaren", en niet "McLaren a better tomorrow". (Zoals dus wel AMG Mercedes Petronas" (is of was?), of Aramco Aston Martin").
Klopt, waarschijnlijk omdat dat niet mag? :P
De laatste echte titel sponsor van McLaren was Vodafone, vanaf 2007 :D
Das inderdaad al een flink tijdje terug.

Overigens levert Aramco alleen maar stickers aan AM, de echte smeersels de de auto in gaan komen gewoon uit Petronas vaten (net zoals alle andere Merc power teams) :P

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 30-07-2025 13:22 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
RobertMe schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 12:50:

Dat schreef ik halverwege mijn post ook al ;). Dat Ferrari idd HP als titelsponsor heeft.
Volledig overheen gelezen., mijn fout. :P
YakuzA schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:00:

Overigens levert Aramco alleen maar stickers aan AM, de echte smeersels de de auto in gaan komen gewoon uit Petronas vaten (net zoals alle andere Merc power teams) :P
Alle smeermiddelen?

Ik kan mij nog herinneren dat Renault het niet fijn vond dat zij hun dynamo tijd moesten splitsen voor Red Bull ( (Exxon Mobil/Esso) en Renault (BP) zelf.

[ Voor 48% gewijzigd door NeverSettle op 30-07-2025 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

NeverSettle schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:00:
[...]

Alle smeermiddelen?

Ik kan mij nog herinneren dat Renault het niet fijn vond dat zij hun dynamo tijd moesten splitsen voor Red Bull ( (Exxon Mobil/Esso) en Renault (BP) zelf.
Voor zover bekend levert Petronas voor alle Merc motor teams de benzine en olie die de auto in gaat :)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertVK
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15-08 09:02
eMiz0r schreef op maandag 28 juli 2025 @ 13:26:
[...]

De vraag is waar Max heen zou moeten dan? Op dit moment zit hij in een positie waarin hij bij elk team behalve McLaren zo in zou kunnen stappen. En iedereen is in de veronderstelling dat alleen hij die zepenkist van een RBR aan de gang krijgt, oftewel als blijk van zijn kwaliteiten dus zijn onderhandelingspositie naar andere teams zal niet zo snel veranderen.

Dus Max kan volgens mij beter gewoon blijven zitten, wachten wie er in 2026 boven water komt drijven en pas daarna een switch maken ipv nu volledig gokken op wie het het beste voor volgend jaar voor elkaar heeft.
Dit snap ik echt niet. Hoe langer Max bij een afglijdend RB blijft, hoe minder zijn 'stock' waard wordt. Stel je voor dat Max nog 1,5 jaar om de 4e/5e plaats strijdt en dat Mercedes volgend jaar kampioen wordt met Russell. Denk je dan echt dat Toto op z'n knieën gaat om Max te krijgen in '27? Als het al gebeurt, zal de deal veel slechter zijn.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:05

Perfecte combo. Max met de beste auto-journo.

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 30-07-2025 16:11 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

BertVK schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:59:
[...]

Dit snap ik echt niet. Hoe langer Max bij een afglijdend RB blijft, hoe minder zijn 'stock' waard wordt. Stel je voor dat Max nog 1,5 jaar om de 4e/5e plaats strijdt en dat Mercedes volgend jaar kampioen wordt met Russell. Denk je dan echt dat Toto op z'n knieën gaat om Max te krijgen in '27? Als het al gebeurt, zal de deal veel slechter zijn.
Hoe is Ferrari op z'n knieën gegaan voor Hamilton? Ik verwacht niets anders voor Max.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
-dubbel- was al gepost zie ik.

[ Voor 88% gewijzigd door warp op 30-07-2025 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

zonoskar schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 16:13:
[...]

Hoe is Ferrari op z'n knieën gegaan voor Hamilton? Ik verwacht niets anders voor Max.
Ferrari was geen kampioen. Dus die situatie is anders dan de hypothetische mercedes situatie.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-O0axKrcIgf6VjdmAo8r_TlbfJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wb5UhNd6GEyN2U22bY8V0TUv.jpg?f=fotoalbum_large

:+ :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbW9qKIpCMnmzN739s_8LVMekTc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ump7gMOmwwnBUcLGDWZmY8uT.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
@G_Dragon
Spijker, kop.

Betrapte me erop dat het zondag m'n eerste gedachte was toen ik de TV aanzette: 'K*t, regen. Dat wordt weer uitstel of afstel'.

Nog niet zo lang geleden was een regenrace een garantie op extra spektakel, nu niet meer.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:17
Ik denk het beste interview met Max wat ik ooit heb gezien. Lekker nerden, stukje rijden, ff die nieuwe wagen op z'n staart trappen.

Het lijkt wel alsof het rijden voor Max zo natuurlijk / normaal is, dat hij het amper goed kan uitleggen hoe hij rijdt en waarom. Als je alle factoren die hij meeneemt bij het nemen van een bocht optelt, dan is dat eigenlijk echt bizar. Kleur/staat van het asfalt, staat van de banden, weer, weer van voorgaande dag/dagen, curbs/gras/grind naast de baan, limieten van de wagen, camber, banking en dan vergeet ik er vast nog een hele boel...

Max is gewoon een computer :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

It was called the J-Damper, a mysterious device at the heart of the biggest spy scandal in Formula 1 history. For years, its true nature was a closely guarded secret, giving one team a massive advantage while rival engineers with the stolen plans were left baffled.

In this exclusive interview, we sit down with the inventor himself, Professor Malcolm Smith of the University of Cambridge, to hear the incredible true story of the inerter. He reveals how a principle from electrical engineering allowed him to correct a 70-year-old flaw in mechanical theory, leading him to build the first prototype out of a child's Meccano set.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geweldige video, goed interview en mooie visuals. top filmpje!

//edit; volgens mij wel duidelijk wat max na f1 (na redbull) gaat doen

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 31-07-2025 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Oh alweer ;)

Is inmiddels al weer 3 pagina's geleden zie ik dat ik deze video had geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:42
KMAG en Felipe Massa investeren in een voetbalclub in een streek die niemand kent vanwege het voetbal:

https://sporza.be/nl/2025...oetbalclub~1754077823533/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

FC Le Mans heeft toch een tijdje in de hoogste klasse gespeeld en was een middenmoter.
En zo te zien is het budget hetzelfde als wat je voor één goede F1 coureur betaalt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:10
Ik weet niet wat het is maar dit seizoen erger ik mij steeds meer aan al dat publiek/de vriendin/moeder die steeds in beeld komen, ga weg en laat de baan zien.

In dat opzicht was 2020 een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:37
Pirelli is bagger met die regenbanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:37
mr thee schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:51:
Ik weet niet wat het is maar dit seizoen erger ik mij steeds meer aan al dat publiek/de vriendin/moeder die steeds in beeld komen, ga weg en laat de baan zien.

Helemaal mee eens. Kan mij het schelen hoe iemands vriendin/familie er uit ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:29
desalniettemin schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:55:
[...]

Vooral vol blijven houden. Dit is nu al een paar keer ontkracht, door meerdere teambazen. Het is niet Pirelli die onbruikbare bagger heeft gemaakt. Het is met name de spray van de grondeffect-auto die voor te onveilige situaties door slecht zicht zorgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

desalniettemin schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:55:
[...]

Daar kan je niets van weten, want ze worden niet gebruikt.

Oh wacht, nu heb ik de grap uitgelegd.. :X :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
mr thee schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:51:

Inderdaad. Pitspoezen mogen niet meer, maar golddiggers krijgen alle aandacht. Past eigenlijk ook wel bij 2025 en al het fake maatschappelijk correcte gedrag van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:23
In 2018, Lawrence Stroll Bought The Team For $117M – Now Aston Martin F1 Is Worth $3.2B

Then known as the historically embattled Racing Point, the Canadian billionaire acquired the whole enchilada for US$117 million. Considering the current valuation, that’s over 28X on the initial investment.

Though god only knows the additional capital Stroll likely had to pony up to turn the operation around. Keeping your own son on the payroll as a full-time driver and poaching the GOAT F1 engineer, Adrien Newey, from Red Bull Racing doesn’t come cheap, of course.
https://www.bosshunting.c...ston-martin-f1-valuation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Adrien?

Also; er is ook flink geinvesteerd in de fabriek natuurlijk. Minimaal 250 miljoen.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 04-08-2025 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
TheBrut3 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:05:
[...]

Inderdaad. Pitspoezen mogen niet meer, maar golddiggers krijgen alle aandacht. Past eigenlijk ook wel bij 2025 en al het fake maatschappelijk correcte gedrag van tegenwoordig.
De vrouwen/vriendinnen van de coureurs worden al zo lang ik me kan herinneren af en toe in beeld gebracht. De afgelopen jaren was dat weg, waarschijnlijk omdat je er over kan twisten of het veel toevoegt, dit jaar is het weer terug. Weet iemand waarom eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Omdat de moeder van Norris zo'n mooi hartje kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Daarnaast zijn ze al een tijdje afgestapt van de vaste shots die imho wel wat extra jeu gaven. Horner bij de start, een aantal vaste mechanics of Wolff met een van z'n adjudanten (af en toe nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RambOo schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:18:
Daarnaast zijn ze al een tijdje afgestapt van de vaste shots die imho wel wat extra jeu gaven. Horner bij de start, een aantal vaste mechanics of Wolff met een van z'n adjudanten (af en toe nog).
Tag heuer als het de starttijd is :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:40:
[...]

Tag heuer als het de starttijd is :P
Tag heuer is bij start formation lap ;) Horner zag je vaker direct voor de start als de eerste auto's net op de grid stonden (uiteraard voor green flag / lampen die aan gaan).

Denk wel dat ze tegenwoordig veel prominenter de groene vlag in beeld brengen? Waarbij ik gisteren zelfs zag dat er een FIA logo op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:51
Viel me de afgelopen race al op inderdaad. Ze hielden de groene vlag strak ipv te zwaaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
Ecclestone heeft uitgesproken dat hij vindt dat Hamilton beter per direct kan stoppen...

Voormalig Formule 1-baas Bernie Ecclestone (94) vindt dat Lewis Hamilton (40) per direct moet stoppen: ’Ik wil niet dat hem iets ergs overkomt’

Denk dat hij zegt wat velen in 'het wereldje' denken, maar niet uit willen of durven spreken.

Vind het wel heel jammer. Hamilton is één van de meest getalenteerde coureurs, en zijn prijzenkast staat terecht helemaal vol. Maar zeker na zijn uitspraken na de kwalificatie van afgelopen zaterdag bekruipt je het gevoel dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Doet me een beetje denken aan het gesprek dat Sid Watkins met Senna (die toen in een vergelijkbare staat was) had de dag voordat hij verongelukte: 'stop er toch mee, je hoeft niks meer te bewijzen'.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:45
alexbl69 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:37:
Ecclestone heeft uitgesproken dat hij vindt dat Hamilton beter per direct kan stoppen...

Voormalig Formule 1-baas Bernie Ecclestone (94) vindt dat Lewis Hamilton (40) per direct moet stoppen: ’Ik wil niet dat hem iets ergs overkomt’

Denk dat hij zegt wat velen in 'het wereldje' denken, maar niet uit willen of durven spreken.

Vind het wel heel jammer. Hamilton is één van de meest getalenteerde coureurs, en zijn prijzenkast staat terecht helemaal vol. Maar zeker na zijn uitspraken na de kwalificatie van afgelopen zaterdag bekruipt je het gevoel dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Doet me een beetje denken aan het gesprek dat Sid Watkins met Senna (die toen in een vergelijkbare staat was) had de dag voordat hij verongelukte: 'stop er toch mee, je hoeft niks meer te bewijzen'.
“Eccelstone vindt daarom dat Hamilton een drastisch besluit moet nemen en per direct afscheid moet nemen als Formule 1-coureur. Hamilton moet zijn salaris volledig laten uitbetalen, vindt Eccelstone. Dat zou per jaar 70 miljoen euro bedragen.“

Haha, zo kennen we Bernie weer! Per direct stoppen, maar wel de volledige 70 miljoen voor het gehele jaar cashen, right…

Telegraaf en namen… Ecclestone heet de man

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ach wat een gezeur. Hamilton is altijd al een crybaby geweest en het zit hem nu een beetje tegen dus hij zit te janken. Hij staat nog altijd 5 plekken hoger dan Fernando Alonso. Ik zie Alonso niet zeuren. Ik zie Alonso vooral plezier hebben.

Het is een mentale instelling die Hamilton volgens mij niet heeft. Altijd de snelste auto gehad en nu niet meer. En dan ligt het opeens aan hem. Nee hoor. Die Ferrari is gewoon niet sneller (nou ja, een beetje, zie Leclerc).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:47
Een gebruiker van een groot ander forum op het internet heeft afgelopen weekend in Hongarije allerlei radiokanalen opgevangen van o.a. marshals, TV regie, F1TV regie etc. Hij meldt op het forum dat er gebruik wordt gemaakt van o.a. analoge UHF radio om te communiceren tussen regie, heli, FIA weegbrug, etc. Met meerdere SDR dongles heeft hij de audio opgevangen en in een torrent beschikbaar gesteld.

Omdat er ook TV beelden bij deze torrent aanwezig zijn kan ik vanwege de regels hier niet naar linken, maar het is wel erg interessant om de gehele regie van begin tot eind met de F1 kwalificatie mee te luisteren. Het is in ieder geval vergelijkbaar met YouTube: How TV Directors Captured the Action in Germany.

Ook grappig om de radio van de weegbrug te horen tijdens de kwalificatie, het lijkt tijdens Q1 en Q2 er op dat het niet willekeurig bepaald wordt maar dat Jo Bauer zelf aangeeft welke auto hij op de weegbrug wil hebben (althans, ik ga er even vanuit dat het Jo is die we via dat radiokanaal horen).

Verder merk je tijdens Q3 dat de regie inderdaad soort van ligt te slapen. De focus van de regie ligt op NOR en PIA en opeens merkt de regisseur op dat LEC 'out of nowhere' paars paars rijdt. Ze gooien hem dan maar als PiP in de timing tower en nadat gebleken is dat hij P1 staat, discussiëren ze nog of ze een hele of halve ronde als herhaling gaan uitzenden. 8)7

- Edit woensdagavond 22:45u -
Zo te zien is alles weer offline gehaald, wellicht uit eigen overweging of misschien dat de FOM aan het jagen was. Het is ook linke soep… hoe dan ook, op Reddit (want daar stond het) is het niet meer te vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door StefanVerkerk op 06-08-2025 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[...]

Ik vond het vooral raar om een automerk in een teamnaam te hebben als dat merk weinig tot niks bijdraagt aan de motor (looking at you, Aston Martin). Maar dan bedenk ik me dat door de clustering van automerken, dat eigenlijk heel gebruikelijk is tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:25
Bundin schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:22:
[...]

Ik vond het vooral raar om een automerk in een teamnaam te hebben als dat merk weinig tot niks bijdraagt aan de motor (looking at you, Aston Martin). Maar dan bedenk ik me dat door de clustering van automerken, dat eigenlijk heel gebruikelijk is tegenwoordig :)
Zowel in de F1 als in de personenauto's maakt Aston Martin gebruik van Mercedes motoren......
Dus het gaat voor beiden niet op dan ;)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

NiaX schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:05:
[...]

De vrouwen/vriendinnen van de coureurs worden al zo lang ik me kan herinneren af en toe in beeld gebracht. De afgelopen jaren was dat weg, waarschijnlijk omdat je er over kan twisten of het veel toevoegt, dit jaar is het weer terug. Weet iemand waarom eigenlijk?
Volgens mij is dat nu omdat ze niet meer zomaar de mooie dames uit het publiek mogen tonen, wat ze vroeger nog wel eens deden. Want toen kwam er poeha dat het sexisten waren en vervolgens zag je alleen nog wat generieke publiek-shots en af en toe wat in de paddock. Maar nu zoeken ze de partners weer actief op. Al moet ik zeggen dat het niet echt veel meer is dan vorig jaar, volgens mij.

Wellicht is het ook een beetje drama creëren en de boel wat spannender doen lijken of zo. Plus je ziet bepaalde partners elke race mee gaan. Met Verstappen komt lang niet altijd de rest mee om te kijken. Kelly is er volgens mij al een tijdje niet meer geweest bv. Dus dan hebben ze ook niemand om in beeld te nemen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Martinspire schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:14:
[...]

Met Verstappen komt lang niet altijd de rest mee om te kijken. Kelly is er volgens mij al een tijdje niet meer geweest bv. Dus dan hebben ze ook niemand om in beeld te nemen.
Met zo’n jonge baby zal het inderdaad wat minder fijn/gewenst zijn om de wereld over te toeren idd :)

Je hebt nog wel af en toe de Bottas die bij Wolff staat nu :p

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 05-08-2025 10:45 ]

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
Chalets Leclerc episode 16 Ferrari entering the dark side

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Marc H

- - Is wakker - -

Indrukwekkend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULsUY3qC-fE3Uac5w3lE89LjYw0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hvnKCuMPcTFvxhX6u3cO4K2g.png?f=fotoalbum_large

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 11:29
https://www.motorsportwee...e-partner-in-new-f1-deal/

Audi has signed a deal with outgoing Alpine Formula 1 engine partner Mecachrome to become a parts supplier for its in-house power unit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Dit voelt meer als de Senna serie op Netflix aan dan die prachtige F1 film :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
Iemand nog op zoek naar een uitdagende baan?

https://fluidjobs.com/job...trategy-engineer?hl=en-US

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0ybKJ2pdMqVvuC8rXvkVNjUe2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0FKL2Vy5tM1p8auC4Aq3zDC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Pfft, geen salarisindicatie, geen thuiswerken. Ga ik niet op reageren.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:32

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Huidige is Hannah Schmitz, gaat die weg of andere functie binnen RedBull?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sepp14 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:38:
[...]

Je valt dan onder haar:
In 2021, Schmitz was promoted to Principal Strategy Engineer.
/edit: dat is dus na 10 jaar, ze begon in 2011 als senior idd :)

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 08-08-2025 12:43 ]

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Zowel Will Courtenay als Hannah Schmitz zijn/waren head of strategy, niet senior strategist. Will gaat in 2026 naar McLaren. Senior strategist was Stephen Knowles (die per 2022 bij Red Bull werkt na eerst een baan bij Mercedes, incl 2021 :+). Stephen Knowles is intussen, na het vertrek van Wheatly, sporting director. Dus in principe zijn/gaan er twee weg uit de senior/head functie en blijft alleen Hannah over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

die gaat Christian vervangen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

RobertMe schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:14:
[...]

Zowel Will Courtenay als Hannah Schmitz zijn/waren head of strategy, niet senior strategist. Will gaat in 2026 naar McLaren. Senior strategist was Stephen Knowles (die per 2022 bij Red Bull werkt na eerst een baan bij Mercedes, incl 2021 :+). Stephen Knowles is intussen, na het vertrek van Wheatly, sporting director. Dus in principe zijn/gaan er twee weg uit de senior/head functie en blijft alleen Hannah over.
Dank voor de uitleg d:)b

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Om het nog gecompliceerder te maken. Will Courtenay is Head of Race Strategy maar gaat het team in 2026 verlaten voor de rol van Sporting Director bij McLaren. Hannah Schmitz is Pprincipal Strategy Engineer. Stephen Knowles was Senior Strategy Engineer maar is sinds het vertrek van Jonathan Wheatley Head of Sporting Regulations geworden. Denk dat met het vertrek van Courtnay er wel een promotie voor Schmitz in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Chocoball schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:10:
[...]

Om het nog gecompliceerder te maken. Will Courtenay is Head of Race Strategy maar gaat het team in 2026 verlaten voor de rol van Sporting Director bij McLaren. Hannah Schmitz is Pprincipal Strategy Engineer. Stephen Knowles was Senior Strategy Engineer maar is sinds het vertrek van Jonathan Wheatley Head of Sporting Regulations geworden. Denk dat met het vertrek van Courtnay er wel een promotie voor Schmitz in zit.
Ben het nu kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:15
Head = managent en hr verantwoordelijkheid team
Principal = de inhoudelijke opper goeroe...
Toch twee verschillende functieprofielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

RogerSch schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:50:
[...]

Head = managent en hr verantwoordelijkheid team
Principal = de inhoudelijke opper goeroe...
Toch twee verschillende functieprofielen.
Zoveel namen, zoveel wisselingen doelde ik op.
En het is is ook eind van de week, minder scherp ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:05

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

fwiw:

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Zijn vacatures voor F1 teams, en dan al helemaal al in "hogere" functies, niet sowieso best raar op LinkedIn? Die hele F1 wereld is toch ook een grote "ons kent ons". Waarbij personeel of intern promotie maakt of promotie maakt bij een team-wissel. Kans lijkt mij dan ook klein dat in dit geval een "senior strategist" zich ineens meld op basis van een LinkedIn vacature. Voor lagere posities kan dat werken, want dan zullen vaker mensen van buitenaf worden aangetrokken ("junior" monteurs bv. Of afgestudeerden met een engineering / aero / ... achtergrond). Maar een "senior"? Daar wil je toch sowieso iemand hebben met F1 ervaring, en dan zit je dus weer met de "ons kent ons", dan zijn er of mensen die aankloppen van "eey, als jullie nog een leuke functie voor me hebben houd ik me aanbevolen" of andersom "zou Pietje van bij team X niet geschikt zijn? Zullen we die eens benaderen?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:59
Lijkt me dat je voor zo’n rol ook een bepaald profiel kan selecteren dat er geschikt voor is. Een super data science achtig iemand kan vast wel wat op zo’n rol tegenwoordig. Ik kan wel wat mensen bedenken die ik in mijn carrière ben tegengekomen die daar wat zouden kunnen. Zeker als je een senior fundering hebt met bv Hannah kan je daar op basis van competenties wel iemand aan toevoegen die niet nadrukkelijk F1 als achtergrond heeft. Ik denk dat ze juist om zo’n indiscrete manier moeten recruiten omdat, zoals eerder benoemd door bv Marco, ze moeite hebben om in deze staat van het team mensen te vinden. Het team is gewoon niet zo aantrek meer. Hopelijk kan Mekies die pijn wat verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wil je niet gewoon zoveel mogelijk lui over de vloer hebben. Als het niks is ben je er ook zo vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Lynx schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:44:
Zeker als je een senior fundering hebt met bv Hannah kan je daar op basis van competenties wel iemand aan toevoegen die niet nadrukkelijk F1 als achtergrond heeft.
Maar alleen Hannah heb je niks aan. Het team werkt juist de afgelopen jaren met 2 man aan de pitmuur en 1 op de fabriek (als in: van Will, Hannah en Stephen zitten er altijd 2 aan de pitmuur en de derde kijkt van op de fabriek mee en verwerkt als eerste de informatie waar alle "mee-kijkers / -luisteraars" mee komen aan zetten). En daarvoor (zonder Stephen) was het ook altijd met Will & Hannah een op de fabriek en een aan de pitmuur. En als Hannah in de fabriek zit wil je wel nog steeds iemand aan de pitmuur hebben die en capabel is en in een split second beslissingen kan nemen als dat nodig is (SC bv). Dan moet je niet iemand aan de pitmuur hebben met "weinig ervaring" die nog steeds naar Hannah "moet kijken" of wat die zegt hout snijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:59:
Wil je niet gewoon zoveel mogelijk lui over de vloer hebben. Als het niks is ben je er ook zo vanaf.
Budgetcap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja ok, maar voor starters betalen ze net aan minimumloon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 17-09 07:35
Mocht je het gemist hebben:

YouTube: Max Verstappen And Chris Harris Drive ALL NEW Ford Mustang GTD! | Fo...

Chris Harris (ja van ...) en Verstappen rijden in een nieuwe Ford Mustang op een circuit. Dit is een van de beste zo niet beste interview met Max wat ik gezien heb, Het is een Ford promo, maar goed gemaakt. Petje af voor Chris Harris ook.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

loekf2 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 16:02:
Mocht je het gemist hebben:

YouTube: Max Verstappen And Chris Harris Drive ALL NEW Ford Mustang GTD! | Fo...

Chris Harris (ja van ...) en Verstappen rijden in een nieuwe Ford Mustang op een circuit. Dit is een van de beste zo niet beste interview met Max wat ik gezien heb, Het is een Ford promo, maar goed gemaakt. Petje af voor Chris Harris ook.
Ik denk dat jij hem gemist had.. :+

Rivanov in "[F1] Randzaken"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 17-09 07:35
Shoot, maar idd Harris is een van de betere / de beste auto journo _/-\o_

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Had hem al gezien maar is idd een super interview. _/-\o_

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Eerder heb ik een video gedeeld over de inerter of J-damper zoals McLaren het apparaat noemde. De maker was verrast dat zijn video viraal ging maar aangezien het vooral een gesprek was tussen 2 academici en wat lastig te volgen was. Plus de grote vraag wat doet een inerter? In de herkansing probeert hij de vraag wat een inerter doet te beantwoorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

loekf2 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 17:43:
[...]

Shoot, maar idd Harris is een van de betere / de beste auto journo _/-\o_
Jay Leno had deze zelfde bak (incl. de ford bobo erbij) in een van zijn laatste video's.
Dat was vergeleken met dit filmpje met Harris wel zo 'cringy'.
Duidelijk een beestachtige bak, maar de hoeveelste porsche/ ferrari killer is dit wel niet? Het moet en zal benadrukt worden.

Bijv. dat raampje achterin waardoor je de achterwielophanging kunt zien; "Eat that, Porsche".
Nou, ze zitten te beven in Stuttgart over die gimmick. :Z

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chocoball
Voor de liefhebbers, 18 minuten leesvoer over wanneer electrische apparaten hun intrede in F1 deden. Zoals in de jaren 70 bij Tyrrell een datalogger die werkte met audiocassettebandjes.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:1100/format:webp/0*pxWlqx8IzIaSzIV7

https://medium.com/@F1Buf...c-revolution-c7d9b8bb1ec7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Mooie video van Monaco 2025:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

even een crosspost omdat ik niet wist in wel topic hij beter past ;)
ToolkiT in "Het Grote Lego Topic - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

:+
Helmut Marko expects Max Verstappen to "reconsider" Red Bull if 2026 not a success
https://www.motorsport.co...026-uncertainty/10751627/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
1 uur en 24 minuten met Bradley Scanes, de voormalige performance coach van Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Heb je ooit een F1 Medical Center van binnen gezien? Nu wel... :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Kimi Antonelli was at risk at Mercedes for F1 2026, George Russell claims

George Russell has revealed he never thought his Formula 1 seat at Mercedes was under threat for next year, claiming ‘it was more of a question of who his team-mate would be’.
:P
https://www.motorsport.co...-russell-claims/10754065/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Artikel met video over Nederlandse die steward is tijdens een aantal F1 weekenden. Blijkt gewoon vrijwilligerswerk…

Natalie Corsmit is na opa John nu ook F1-steward: 'Kan er soms heftig aan toegaan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:15
De data die de teams aan Pirelli communiceren over de prestatie-levels van de 2026 auto's voor de ontwikkeling van de banden verschilt nogal...
Downforce levels schelen tot 30% en de rondetijden tot 4s tussen de teams 7(8)7

https://www.the-race.com/...f1-2026-performance-gaps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

henri86 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:26:
De data die de teams aan Pirelli communiceren over de prestatie-levels van de 2026 auto's voor de ontwikkeling van de banden verschilt nogal...
Downforce levels schelen tot 30% en de rondetijden tot 4s tussen de teams 7(8)7

https://www.the-race.com/...f1-2026-performance-gaps/
Had niets anders verwacht met een veel kleinere diffuser en smallere auto met smallere vleugels.
Hoe wil je daar ooit meer downforce uit halen dan de huidige auto’s? :)

We zullen het volgend jaar zien iig. Nieuwe regels geven altijd een grote spread in het veld.

/edit: las hem als 30% tov vorig jaar, maar ook voor verschillen tussen teams in de prognose geld eigenlijk hetzelfde. Ze moeten weer opnieuw het trucje leren in de nieuwe regels.

[ Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 30-08-2025 16:10 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

als je wilt weten welk mario kart circuit geschikt zou zijn om op de kalender te komen :+

en gelijk een informatieve manier om een inkijkje te krijgen in het regelement

[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 06-09-2025 19:06 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Chocoball
AMuS schijnt te weten dat Verstappen komende vrijdag (12 september) in de Eifel is om zijn theorie- en praktijkdeel te behalen voor zijn NLS (Nürburgring Langstrecken-Serie) vergunning. Daarna mag hij nog niet meteen in de Ferrari 296 GT3 stappen maar moet hij in een lichtere wagen aan een race deelnemen.

Waarschijnlijk een Porsche Cayman GT4 CS van het Team Lionspeed GP waar zijn teamleden Thierry Vermeulen en Chris Lulhalm in reden om hun NLS 'rijbewijs' te halen. Deze race vindt op zaterdag 13 september plaats. Aangezien Verstappen in de FIA platinum categorie is ingedeeld kan hij het waarschijnlijk bij 1 race laten, zoniet dan zou hij ook zondag (14 september) een race moeten rijden.

Na de grand prix van Azerbeidzjan zou Verstappen op 27 september het plan hebben om aan de 9e omloop op de Nordschleife mee te doen in de GT3-klasse. Dan zullen we ook weten of Franz Hermann zijn onofficiële recordtijd aan een zekere Max Verstappen gaat verliezen.

https://www.auto-motor-un...-rennen-nuerburgring-nls/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Franz Hermann gaat idd weer wat rondjes Nordschleife doen, deze keer wel vantevoren aangekondigd :+
https://www.motorsport.co...t-this-weekend-/10757959/
In a throwback to the days when F1 drivers moonlighted in all manner of categories, Max Verstappen will make his long-awaited Nurburgring Endurance Series debut on the Nordschleife this weekend. Provided he behaves himself in the classroom on Friday...
Zolang hij zich vrijdag bij de briefing maar gedraagd :P

[ Voor 45% gewijzigd door YakuzA op 09-09-2025 16:17 ]

PSN

Pagina: 1 ... 67 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.