AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik vermoed dat dat deze streams zijn die gepland staan voor dit weekend:
https://www.youtube.com/c/N%C3%BCrburgring_official/streams
-
Hier de NLS website met het programma. Deelnemerslijst komt woensdag (morgen) voor het raceweekend (Verstappen zal onder eigen naam rijden anders kan hij zijn vergunning niet krijgen).
Kwalificatie begint al om 8.30 en als het goed is worden kwalificatie en race via het eerder genoemde YouTube kanaal uitgezonden. Mogelijk ook via hun eigen kanaal https://www.youtube.com/@VLNOFFICIAL/videos.
[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 09-09-2025 20:47 ]
Die man haalt echt alles uit de kast om weer te winnen
High Performance Meets Parenthood.
— Aston Martin (@astonmartin) 9 september 2025
Introducing the Aston Martin egg3® from @BabyStyle_UK.
Born from a synergy between two icons of British craftsmanship, combining precision engineering with timeless design.#AstonMartin pic.twitter.com/2sqns2mGZR
:strip_exif()/f/image/z7LFzuJGgAtrbHsPdraAh3uV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/byR08MWHhs3XpliozEyS5tcD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ccKLud9woCyBFH7VzamLSuer.jpg?f=fotoalbum_large)
Je favoriete vlees in een green egg leggen....d-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
Adrian Newey wilt Max wel heel erg graag terug.
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is toch een Stroller. OK, ik laat mijzelf wel uitd-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Pr6Ay9T7cGQLVHmssvifH15X.jpg?f=user_large)
Helaas, ik zit er naast
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 10-09-2025 19:39 ]
Erg tof ding, met een kleine op komst vind ik hem zeker interessant, ik gok tot ik de prijs zied-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gaaf ding!d-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik had alleen de 'kap' zwart gemaakt, om een cabrio effect te krijgen.
P.S. Het is 'hij wil', dus zonder 't'. Ik ben normaal niet zo van het corrigeren, maar dit vind ik zo'n lelijke grammaticafout, dat ik er toch even iets over wil zeggen..

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Of je koopt gewoon een Aston Martin bij de dealer en onderhandelt dat je deze er bij krijgt.Mad-Matt schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:03:
[...]
Erg tof ding, met een kleine op komst vind ik hem zeker interessant, ik gok tot ik de prijs zie
Vanaf 2500 pond, je moet er wel wat voor over hebbenMad-Matt schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:03:
[...]
Erg tof ding, met een kleine op komst vind ik hem zeker interessant, ik gok tot ik de prijs zie
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
https://peugeot-sport.com...ot-totalenergies-in-2026/
Misschien iets te randzaak. NL fitness youtuber die een dag meeloopt met Yuki.
[ Voor 77% gewijzigd door Vuvuzela op 11-09-2025 18:42 ]
I served in a company of heroes.
Hij rijdt het weekend op de Nurburgring, vandaag mag hij zijn praktijk en theorie examen doen. Als hij dat haalt, rijdt hij dit weekend GT4. Als hij dan voldoende meters maakt, rijdt hij over 2 weken de NLS in GT3.niki_lauda schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:54:
Randzaak. Het vliegtuig van Max is op Koln-Bonn geland.
Ps: kaartjes incl pitwalk zijn€25
[ Voor 8% gewijzigd door jan390 op 12-09-2025 13:26 ]
Ik begreep dat ze ook zouden kunnen besluiten dat de meters van dit weekend genoeg zijn voor de volledige licentie ?jan390 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:11:
Als hij dan voldoende meters maakt, rijdt hij over 2 weken de NLS in GT3.
Lionspeed het nu 2× een 718 cayman GT4 CS ingeschreven, maar met Max is waarschijnlijk alles mogelijk. Hij staat ook nog niet op de deelnemerslijst, dus we gaan het zienPlenkske schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:55:
[...]
Ik begreep dat ze ook zouden kunnen besluiten dat de meters van dit weekend genoeg zijn voor de volledige licentie ?
Het gaat om 2x 14 ronden zonder straf.weten te rijden. Nu kan dat in 1 race door op zaterdag 2x 14 ronden te rijden of in 2 races op zaterdag (race 7) en zondag (race 8 ) volgens AMuS.TheBrut3 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:03:
Volgens mij moet Max gewoon de normale route doorlopen. Dus 2 races met in totaal minimaal 14 rondes en per race minimaal 20% van de tijd gereden en daarna krijgt hij de DMSB Grade A.
[ Voor 32% gewijzigd door Chocoball op 12-09-2025 14:56 ]

https://www.telegraaf.nl/...re-racer-is/90043185.htmlDe lokale organisatie verwacht door de komst van Verstappen veel fans - naar verluidt rond de 50.000 - op zaterdag. Uit voorzorg zijn twee extra tribunes c.q. kijkplekken geopend: de AMG tribune en de Schwalbenschwanz. Die blijven bij dit soort races normaal gezien dicht.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Als Otto Normal met zo'n wagen het circuit op mag dan vinden we dat heel wat en kunnen we lang niet tot de max. Voor Max is het waarschijnlijk net een opgevoerde boodschappenkar.....
Langer filmpje:
[ Voor 32% gewijzigd door Help!!!! op 12-09-2025 19:36 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Chocoball in "Endurance/Sportscar race topic 2025 editie"
Zaterdag moet nog komen--HYPER--392 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:31:
Ik blijf toch altijd weer verbaasd hoe grote meneer Max Verstappen inmiddels is geworden . Ff 50000 man op de tribune omdat hij zijn licentie gaat halen .
Er staat dat de organisatie meer kijkers verwacht, en dat de "geruchten" zijn dat ze menen dat het er 50k extra kunnen zijn. Kan net zo goed blijken dat er mogen 1k extra zijn en that's it
Staat nu 24e overall 😎
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Psst -> Chocoball in "Endurance/Sportscar race topic 2025 editie"Boeryepes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:12:
Max valt al op in de natte kwalificatie ... rijdt in zijn gedetunede Cayman 13s langzamer dan de snelste fullpower Cup3 Pro klasse.
Staat nu 24e overall 😎
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Psssst:Help!!!! schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:29:
Luchtige video, dagje mee met Yuki.
[YouTube: I Survived 24 Hours With an F1 Driver]
Vuvuzela schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:32:
[YouTube: I Survived 24 Hours With an F1 Driver]
Misschien iets te randzaak. NL fitness youtuber die een dag meeloopt met Yuki.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En de roze highlights zijn de sprint weekenden zo te zien.G_Dragon schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:17:
De starttijden voor volgend jaar zijn bekend!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/edit:
uhm ja, dat staat er ook nog letterlijk
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 16-09-2025 11:26 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De Nederlandse GP op een maandag?G_Dragon schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:17:
De starttijden voor volgend jaar zijn bekend!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de sprint is een weekje eerder!
Maar deze waren allemaal al gepost in het seizoenstopic, en daar wel de correcte (waarschijnlijk snel aangepaste) versie. Lijkt me verder ook niet echt wat normaal onder "randzaken" valt.
https://www.instagram.com/p/DOrKUtKjTto/
https://www.formule1.nl/n...tand-wijken-geen-racebaanGewapend met protestborden met de leus ‘Stop Fórmula-1 Madrid’, protesteerden zij tegen de komst van de koningsklasse. “Onze wijken zijn geen racebaan”, klonk het op het plein. Ook enkele Formule 1-liefhebbers plaatsen hun vraagtekens bij de introductie van een nieuw stratencircuit. De komst van Madrid betekent immers ook het verdwijnen van de Spaanse GP op het Circuit de Barcelona-Catalunya, een geliefde baan onder zowel fans als coureurs.
Het is ook gewoon te bizar..U123456 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:26:
Bewoners in opstand tegen GP Madrid:
[...]
https://www.formule1.nl/n...tand-wijken-geen-racebaan
Max has been green light for his plans to compete in the the Nürburgring 24 Hours in 2026 !!
— Verstappen News (@verstappenews) 17 september 2025
oh my god?? pic.twitter.com/jHS1dVAvqV
PC Specs
Door Marko ja. Moet z’n permit nog halen hè.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat heeft die afgelopen weekend toch gedaan?Rivanov schreef op donderdag 18 september 2025 @ 06:21:
[...]
Door Marko ja. Moet z’n permit nog halen hè.
Dat was een deel er van. Hij heeft nog niet aan alle voorwaarden voldaan volgens mij.Shinji schreef op donderdag 18 september 2025 @ 07:18:
[...]
Dat heeft die afgelopen weekend toch gedaan?
/edit: ah, wel dus. My bad.
Max Verstappen has received his Nordschleife permit (Grade A) despite a rule complication. Normally he had to start in two different cars, but because one car could not start after a technical defect, he drove only one car. After discussion, the committee decided to see this as force majeure and granted the permit after all. As a result, Verstappen may now participate in the Nürburgring Endurance Series and the 24-hour race with a GT3 car.
[ Voor 48% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2025 07:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja dat zou helemaal geweldig zijn!D-dark schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:16:
[...]
Nu nog Alonso en Vettel zo gek krijgen om mee te doen
PC Specs
Champions only. En dan startnummer 1, en winnen.D-dark schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:16:
[...]
Ik gok op Lulham, Vermeulen en eventueel King.D-dark schreef op donderdag 18 september 2025 @ 09:16:
Ik ook, mede vanwege het feit dat Lulham ook zijn grade-A licentie afgelopen weekend gekregen heeft.TheBrut3 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:51:
[...]
Ik gok op Lulham, Vermeulen en eventueel King.
Wellicht heb ik het hier over het hoofd gezien. Maar Ben krijgt concurrentie.
Leukste race simulator uitleg tot nu toe
What It's Like Driving the Racing Bulls F1 Simulator
[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 19-09-2025 08:46 ]
Dat hij concurrentie kreeg was al een tijdje bekend, namelijk van Tim Mayer. Laura Villars is wel een nieuwe uitdager.Shinji schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:32:
https://www.nu.nl/formule...r-presidentschap-fia.html
Volgens mij had Sainz zelfs aangegeven dat hij mee zou doen als er niemand anders zich kandidaat zou stellen. Volgens mij is er binnen de race wereld best een grote groep die af wil van MBS.
Alonso stopt in 2026 of 2027. Ik hoop dat hij dan inderdaad een goede auto heeft en als hij het nog zou kunnen afsluiten met een titel zou dat fantastisch zijn. Toch een coureur die beter is dan het aantal titels dat hij heeft weten binnen te slepen, door verkeerde team keuzes.
Kop: Tweevoudig kampioen Alonso kondigt afscheid van de Formule 1 aancodex schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:51:
https://www.gpblog.com/nl...heid-van-de-formule-1-aan
Alonso stopt in 2026 of 2027. Ik hoop dat hij dan inderdaad een goede auto heeft en als hij het nog zou kunnen afsluiten met een titel zou dat fantastisch zijn. Toch een coureur die beter is dan het aantal titels dat hij heeft weten binnen te slepen, door verkeerde team keuzes.
Eerste alinea: Fernando Alonso overweegt na komend seizoen te stoppen met Formule 1. Dat heeft de Spanjaard (44) laten weten in een interview met een Spaanse krant.
Wat is GPBlog toch een ongelooflijke &$!#% site.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Tuurlijk, als het lukt om wereldkampioen te worden is het mooie reden om een punt achter je loopbaan te zetten.Fernando Alonso beseft dat met de ingrijpende reglementswijzigingen van 2026 het zijn laatste kans wordt om een Grand Prix te winnen - laat staan wereldkampioen te worden. Als dat laatste lukt, dan is het zeer waarschijnlijk dat de Spanjaard een punt zet achter zijn loopbaan
Met nadruk op als...
Het is echt vreselijk. Racing.nl is zelfs nog verschrikkelijker.Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:02:
[...]
Kop: Tweevoudig kampioen Alonso kondigt afscheid van de Formule 1 aan
Eerste alinea: Fernando Alonso overweegt na komend seizoen te stoppen met Formule 1. Dat heeft de Spanjaard (44) laten weten in een interview met een Spaanse krant.
Wat is GPBlog toch een ongelooflijke &$!#% site.
Vraag me af hoe "serieus" dat is. Lijkt mij meer voor de bühne dan wat anders ("kijk, een vrouwelijke kandidaat, wat een emancipatie"). Jong, 0 management ervaring, en wat het vast ook niet goed doet: vrouw. MBS regelt dat hij president wordt in het middden oosten etc waar die de lokale clubjes (vaker meer dan 1 per land, terwijl het er hier maar 1 per land is) een F1 race toezegt etc. Daarom dat al die clubjes op hem stemmen en vervolgens een serieuze kandidaat van de "serieuze" landen niet voldoende stemmen krijgt (elke club heeft 1 stem. Dus regel dat de 2 clubjes in een land als Rwanda op je stemmen en je tegenkandidaat heeft al de stem van 2 "normale" landen nodig). En in het midden oosten, Afrika, etc, zie ik ze sowieso niet snel op een vrouw stemmen, als ze dus uberhaupt al niet op MBS zouden stemmen.Shinji schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:32:
https://www.nu.nl/formule...r-presidentschap-fia.html
PSN
Nee hoor deze is te klein...YakuzA schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:27:
Max bij de aankoop inspectie van zijn vliegtuig
[YouTube: Max Verstappen × HondaJet | Full Story]
Voor mijn gevoel boeit het hem geen drol, puur werk om een reclamefilmpje te maken. Het vliegtuig van Max is een stuk groter en heeft vooral een veel groter bereik, met zo'n HondaJet Elite 2 kan hij niks.YakuzA schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:27:
Max bij de aankoop inspectie van zijn vliegtuig
[YouTube: Max Verstappen × HondaJet | Full Story]
Klopt Max heeft een FA8X DASSAULT Falcon 8X tot zijn beschikking.TheBrut3 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:19:
[...]
Voor mijn gevoel boeit het hem geen drol, puur werk om een reclamefilmpje te maken. Het vliegtuig van Max is een stuk groter en heeft vooral een veel groter bereik, met zo'n HondaJet Elite 2 kan hij niks.
Wikipedia: Dassault Falcon family
https://www.gpfans.com/nl...e-rijden-nu-in-een-busje/
[ Voor 14% gewijzigd door Piggen op 22-09-2025 11:39 ]
Tailnumber PH-UTL ,niki_lauda schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:00:
[...]
Klopt Max heeft een FA8X DASSAULT Falcon 8X tot zijn beschikking.
Wikipedia: Dassault Falcon family
Makkelijk te onthouden ook.. PH = Nederlandse registratie en UTL = Unleash The Lion.
Dat betekent, stam + t .
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Klopt, Exxaero beheert nu Verstappen´s voormalige privé jet. Die kan nu door anderen worden gehuurd.Illegal_Alien schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:10:
Heeft/had ook de PH-DTF.
Vreemd ik zie in mijn app gewoon dat de Phutl is geland in Nice om 20:50 zulutijd op 21 september.Piggen schreef op maandag 22 september 2025 @ 11:36:
Sainz en Leclerc konden kennelijk niet landen op Nice vanwege een storm, en zijn toen vanuit Italië met een busje naar Monaco gereden, met Carlos als chauffeur
https://www.gpfans.com/nl...e-rijden-nu-in-een-busje/
https://www.wsj.com/sport...ppen-f1-red-bull-1908a855
Kortstondige storm blijkbaar waardoor de vlucht van Sainz en Leclerc er niet kon landen.niki_lauda schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:41:
[...]
Vreemd ik zie in mijn app gewoon dat de Phutl is geland in Nice om 20:50 zulutijd op 21 september.
paywallChocoball schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:01:
Een alleraardigst interview met de enige persoon waar Verstappen naar luistert...zijn race engineer GP althans dat wil de titel ons laten geloven.
https://www.wsj.com/sport...ppen-f1-red-bull-1908a855
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Hmm, dat is minder. Het is wel terug te lezen op Reddit.
https://www.nu.nl/formule...urgring-nordschleife.html
Ben benieuwd op hoeveel rondjes hij de nr2 zet
Chocoball in "Endurance/Sportscar race topic 2025 editie"
Men kan niet eeuwig rondjes blijven draaien. Een half uur vroeger of later kan een wereld van verschil maken in de omstandigheden. En hoewel je mogelijks wel een half uur kunt wachten, bestaat de kans dat je dan zoveel van je reserve hebt opgebruikt dat als het dan nog niet is opgeklaard je niet voldoende meer over hebt om op een alternatieve locatie te landen.niki_lauda schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:41:
[...]
Vreemd ik zie in mijn app gewoon dat de Phutl is geland in Nice om 20:50 zulutijd op 21 september.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zie letterlijk twee posts boven jeDrials schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:59:
Max gaat zaterdag meedoen aan een gt3 race, weet iemand of dat wordt uitgezonden?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
/f/image/F48vJNYefnMmG15YXswj3dLU.png?f=fotoalbum_large)
Romain Grosjean will drive an F1 car for the first time since his accident in 2020 as he once more gets behind the wheel with Haas! ❤️
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
*knip*
Paywalls omzeilen is niet toegestaan.
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 26-09-2025 15:35 ]
Breaking!!!!
PSN
Sainz en Leclerc zaten waarschijnlijk dan in een andere vliegtuig dan die van Max. Misschien een kleiner model dat niet door die storm kon vliegen en de Dassault van Max dat wel kan/mag. Anders had je Max ook wel in het busje gezien.dutchgio schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:07:
[...]
Kortstondige storm blijkbaar waardoor de vlucht van Sainz en Leclerc er niet kon landen.
Of Max is op een ander moment vertrokken... Of heeft een prive-taxi besteld.Quantor schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:49:
[...]
Sainz en Leclerc zaten waarschijnlijk dan in een andere vliegtuig dan die van Max. Misschien een kleiner model dat niet door die storm kon vliegen en de Dassault van Max dat wel kan/mag. Anders had je Max ook wel in het busje gezien.
Genoeg andere opties. En geen idee of Max wel vaker met de Ferrari-mannen reist.
Ik denk niet dat Verstappen vaak met anderen reist. Ik denk wel omgekeerd dat anderen vaak met Verstappen reizenWaah schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:43:
[...]
Of Max is op een ander moment vertrokken... Of heeft een prive-taxi besteld.
Genoeg andere opties. En geen idee of Max wel vaker met de Ferrari-mannen reist.
Maar van de video's / foto's die ik mij vaag kan herinneren wel eens gezien te hebben denk ik niet dat Leclerc of Sainz daar wel eens bij waren. Eerder een Hulkenberg of zo.
niki_lauda schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:41:
[...]
Max Verstappen will finish the ground-effect regs with a win rate above 50% no matter what happens over the last 7 races 😮 pic.twitter.com/SMqO1eUzQu
— Daniel Valente 🏎️ (@F1GuyDan) 24 september 2025
:strip_exif()/f/image/5brpD1eOgrlCZzQQFA7dlq95.jpg?f=fotoalbum_large)
So as of right now, Max Verstappen has a 55.29% win rate from 2022-2025.
— Daniel Valente 🏎️ (@F1GuyDan) 24 september 2025
Michael Schumacher had a 56.47% win rate from 2000-2004.
https://www.nu.nl/formule...niet-of-hij-het-redt.html
Zal vast wel een hoop negatiefs op komen, maar wetende hoe gek hij met zijn huisdieren is, snap ik het wel. (En het is nou niet alsof hij meedoet om de knikkers, dit jaar, en het is maar een bandentest).
Zhou heeft hem vervangen.
m.i. niet meer dan normaal dat je een bandentest schieten laat om zoiets. Je bent er toch niet helemaal bij met je hoofd. En anders maar een dagje vrij nemen. Kan de testrijder ook mooi even in actie komen.Wild Chocolate schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:04:
Lewis heeft een bandentest op Mugello laten schieten omdat het slecht gaat met zijn hond:
https://www.nu.nl/formule...niet-of-hij-het-redt.html
Zal vast wel een hoop negatiefs op komen, maar wetende hoe gek hij met zijn huisdieren is, snap ik het wel. (En het is nou niet alsof hij meedoet om de knikkers, dit jaar, en het is maar een bandentest).
Zhou heeft hem vervangen.
hopelijk komt het goed met Roscoe maar het klinkt niet goed allemaal

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Natuurlijk is dit volledig offtopic maar rashonden zijn levende genetische rampen en wij mensen zijn daar direct verantwoordelijk voor. De Britse bulldog is daar geen uitzondering op en het is wat mal dat uitgerekend de normaliter zo bewuste Hamilton dit soort lijdende gedrochten in stand houdt.Alfa Novanta schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:09:
[...]
m.i. niet meer dan normaal dat je een bandentest schieten laat om zoiets. Je bent er toch niet helemaal bij met je hoofd. En anders maar een dagje vrij nemen. Kan de testrijder ook mooi even in actie komen.
hopelijk komt het goed met Roscoe maar het klinkt niet goed allemaal
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
https://www.dailymail.co....alth-dog-Roscoe-coma.html

Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Het is zijn kind die daar ligt, hopen op het beste voor hem 🙏Pazo schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:46:
Op Daily Mail staat er ook een artikel over, met een aantal foto's.
https://www.dailymail.co....alth-dog-Roscoe-coma.html
[Afbeelding]
Jouw symbool is een high fiveDrials schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:38:
[...]
Het is zijn kind die daar ligt, hopen op het beste voor hem 🙏
En een hond is zeker geen kind.
Welk punt probeer je nou te makenArjantje72 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:02:
[...]
Jouw symbool is een high five
En een hond is zeker geen kind.
Huisdieren - zeker honden - zijn 'a man's best friend'. Ik vind het nogal laag om een hond 'geen kind' te noemen. Een huisdier is evengoed een onderdeel van een familie...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Huisdieren zijn zeker onderdeel van een familie en verlies doet altijd veel pijn. Het verschil is dat je huisdieren altijd een keer gaat verliezen, want meestal leven ze maar 10-20 jaar. Ik heb al van aardig wat katten afscheid moeten nemen. Een kind echter ga je vanuit dat die jou gaat overleven dus de impact van het verlies van een kind is veel groter.Wok schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:10:
[...]
Welk punt probeer je nou te maken
Huisdieren - zeker honden - zijn 'a man's best friend'. Ik vind het nogal laag om een hond 'geen kind' te noemen. Een huisdier is evengoed een onderdeel van een familie...
Neemt niet weg dat zeker bij mensen zonder kinderen een huisdier vaak als hun "kindje" beschouwd wordt.
Dus, veel sterkte voor Lewis. Kan me goed voorstellen dat die nu liever bij z'n hondje is dan ergens op een circuit een setje banden oprookt.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
PC Specs
Voor de liefhebbers, ik had ook al wat bewegend beeld in het endurance racetopc gezet.
Die kans is best groot volgens mij. Ik las hier ergens dat er maar 4 pro teams mee doen.RobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:58:
Zou wel mooi zijn als Verstappen met een Ferrari een podium rijdt voor Hamilton
eens, honden/dieren kunnen niet praten, zijn onschuldig, hebben geen invloed gehad op hun fokken oid. daarvoor zijn wij verantwoordelijk. Daarbij de liefde van een hond voor zijn baasje is vrijwel altijd onvoorwaardelijk. Ook als het baasje dit niet zo voelt. Voor de hond ben jij alles, jij geeft hem eten, zorgt voor een dak en slaapplek en geeft (meestal) affectie. Dus ja ... ze konden voor mij ook mijn rug op.Wok schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:10:
Lewis heeft nog geen kinderen van zichzelf dus dit komt voor hem ook het dichtst bij, Roscoe is al 12 jaar onderdeel van zijn dagelijks leven, sleept hem overal heen. Roscoe stamt nog uit de tijd dat Lewis een relatie had met Nicole. Dus ja, voor hem komt het dicht bij zijn kind. Wie zijn wij om daarover te oordelen m.i. siert het hem om zoveel te geven om een dier.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
In Italië zijn ze al helemaal knettergek vanwege Max zijn deelname .. en idd, de kans is groot dat hij deze race op zijn naam gaat schrijven. De grootste namen doen nu niet mee. Zover ik zag idd slechts 4 PRO teams bij de SP9 klasse waarin Max rijdt, waarvan hij 1 is. Maargoed, het blijft techniek en 4 uur is best lang en de Nordschleife is verraderlijk en owja Lulham moet hem ook nog 2 stints op de baan houden, dus fingers crossed!RobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:58:
Zou wel mooi zijn als Verstappen met een Ferrari een podium rijdt voor Hamilton
Ik was ook zo, totdat ik zelf een huisdier heb gekregen. Je gaat echt van zo'n beest houden, en bent ook altijd bang dat hun iets overkomt of dat je iets niet hebt opgemerkt.Wok schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:10:
[...]
Welk punt probeer je nou te maken
Van honden ben ik vaak minder fan, dat komt doordat ze gefokt worden voor uiterlijk, en daardoor allemaal afwijkingen krijgen. Ik ken de hond van Lewis niet, maar buiten dat, kan ik goed zijn verdriet voorstellen.
Ik had gelezen over een hartstilstand? Ik zou niet weten wat ik moet doen bij mijn kat, misschien toch eens opzoeken. Verder heb ik het niet echt gevolgd, is het beestje overleden? Wat ik wel weet is dat die hond overal naartoe gaat, en echt zijn vriend is.
Stomme vraag, waar gaat dit over? En waar wordt dit uitgezonden?Alfa Novanta schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:39:
[...]
In Italië zijn ze al helemaal knettergek vanwege Max zijn deelname .. en idd, de kans is groot dat hij deze race op zijn naam gaat schrijven. De grootste namen doen nu niet mee. Zover ik zag idd slechts 4 PRO teams bij de SP9 klasse waarin Max rijdt, waarvan hij 1 is. Maargoed, het blijft techniek en 4 uur is best lang en de Nordschleife is verraderlijk en owja Lulham moet hem ook nog 2 stints op de baan houden, dus fingers crossed!
Ik volg dat allemaal niet zo, maar gaat hij in een Ferrari rijden met RB-kleding?
12 jaar is al een aardige leeftijd voor zo'n dier, hoop dan ook maar voor hem dat hij het redt. Maar in wezen zit hij al ruim in de 'overtime' aangezien dit ras gemiddeld (maar!) 6 tot 8 jaar leeft.
https://thehappypuppysite...do-english-bulldogs-live/
Dat geeft wel te denken....
Maar hoe dan ook; de band met- en het verlies van zo'n diertje is natuurlijk niet niks.
Voel voor de man. En dat gebeurt me niet vaak.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.