AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik vermoed dat dat deze streams zijn die gepland staan voor dit weekend:
https://www.youtube.com/c/N%C3%BCrburgring_official/streams
-
Hier de NLS website met het programma. Deelnemerslijst komt woensdag (morgen) voor het raceweekend (Verstappen zal onder eigen naam rijden anders kan hij zijn vergunning niet krijgen).
Kwalificatie begint al om 8.30 en als het goed is worden kwalificatie en race via het eerder genoemde YouTube kanaal uitgezonden. Mogelijk ook via hun eigen kanaal https://www.youtube.com/@VLNOFFICIAL/videos.
[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 09-09-2025 20:47 ]
Die man haalt echt alles uit de kast om weer te winnen
High Performance Meets Parenthood.
— Aston Martin (@astonmartin) 9 september 2025
Introducing the Aston Martin egg3® from @BabyStyle_UK.
Born from a synergy between two icons of British craftsmanship, combining precision engineering with timeless design.#AstonMartin pic.twitter.com/2sqns2mGZR
:strip_exif()/f/image/z7LFzuJGgAtrbHsPdraAh3uV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/byR08MWHhs3XpliozEyS5tcD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ccKLud9woCyBFH7VzamLSuer.jpg?f=fotoalbum_large)
Je favoriete vlees in een green egg leggen....d-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
Adrian Newey wilt Max wel heel erg graag terug.
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is toch een Stroller. OK, ik laat mijzelf wel uitd-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Pr6Ay9T7cGQLVHmssvifH15X.jpg?f=user_large)
Helaas, ik zit er naast
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 10-09-2025 19:39 ]
Erg tof ding, met een kleine op komst vind ik hem zeker interessant, ik gok tot ik de prijs zied-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gaaf ding!d-vine schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:25:
[X]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik had alleen de 'kap' zwart gemaakt, om een cabrio effect te krijgen.
P.S. Het is 'hij wil', dus zonder 't'. Ik ben normaal niet zo van het corrigeren, maar dit vind ik zo'n lelijke grammaticafout, dat ik er toch even iets over wil zeggen..

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Of je koopt gewoon een Aston Martin bij de dealer en onderhandelt dat je deze er bij krijgt.Mad-Matt schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:03:
[...]
Erg tof ding, met een kleine op komst vind ik hem zeker interessant, ik gok tot ik de prijs zie
Vanaf 2500 pond, je moet er wel wat voor over hebbenMad-Matt schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:03:
[...]
Erg tof ding, met een kleine op komst vind ik hem zeker interessant, ik gok tot ik de prijs zie
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
https://peugeot-sport.com...ot-totalenergies-in-2026/
Misschien iets te randzaak. NL fitness youtuber die een dag meeloopt met Yuki.
[ Voor 77% gewijzigd door Vuvuzela op 11-09-2025 18:42 ]
I served in a company of heroes.
Hij rijdt het weekend op de Nurburgring, vandaag mag hij zijn praktijk en theorie examen doen. Als hij dat haalt, rijdt hij dit weekend GT4. Als hij dan voldoende meters maakt, rijdt hij over 2 weken de NLS in GT3.niki_lauda schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:54:
Randzaak. Het vliegtuig van Max is op Koln-Bonn geland.
Ps: kaartjes incl pitwalk zijn€25
[ Voor 8% gewijzigd door jan390 op 12-09-2025 13:26 ]
Ik begreep dat ze ook zouden kunnen besluiten dat de meters van dit weekend genoeg zijn voor de volledige licentie ?jan390 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:11:
Als hij dan voldoende meters maakt, rijdt hij over 2 weken de NLS in GT3.
Lionspeed het nu 2× een 718 cayman GT4 CS ingeschreven, maar met Max is waarschijnlijk alles mogelijk. Hij staat ook nog niet op de deelnemerslijst, dus we gaan het zienPlenkske schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:55:
[...]
Ik begreep dat ze ook zouden kunnen besluiten dat de meters van dit weekend genoeg zijn voor de volledige licentie ?
Het gaat om 2x 14 ronden zonder straf.weten te rijden. Nu kan dat in 1 race door op zaterdag 2x 14 ronden te rijden of in 2 races op zaterdag (race 7) en zondag (race 8 ) volgens AMuS.TheBrut3 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:03:
Volgens mij moet Max gewoon de normale route doorlopen. Dus 2 races met in totaal minimaal 14 rondes en per race minimaal 20% van de tijd gereden en daarna krijgt hij de DMSB Grade A.
[ Voor 32% gewijzigd door Chocoball op 12-09-2025 14:56 ]

https://www.telegraaf.nl/...re-racer-is/90043185.htmlDe lokale organisatie verwacht door de komst van Verstappen veel fans - naar verluidt rond de 50.000 - op zaterdag. Uit voorzorg zijn twee extra tribunes c.q. kijkplekken geopend: de AMG tribune en de Schwalbenschwanz. Die blijven bij dit soort races normaal gezien dicht.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Als Otto Normal met zo'n wagen het circuit op mag dan vinden we dat heel wat en kunnen we lang niet tot de max. Voor Max is het waarschijnlijk net een opgevoerde boodschappenkar.....
Langer filmpje:
[ Voor 32% gewijzigd door Help!!!! op 12-09-2025 19:36 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Chocoball in "Endurance/Sportscar race topic 2025 editie"
Zaterdag moet nog komen--HYPER--392 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:31:
Ik blijf toch altijd weer verbaasd hoe grote meneer Max Verstappen inmiddels is geworden . Ff 50000 man op de tribune omdat hij zijn licentie gaat halen .
Er staat dat de organisatie meer kijkers verwacht, en dat de "geruchten" zijn dat ze menen dat het er 50k extra kunnen zijn. Kan net zo goed blijken dat er mogen 1k extra zijn en that's it
Staat nu 24e overall 😎
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Psst -> Chocoball in "Endurance/Sportscar race topic 2025 editie"Boeryepes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:12:
Max valt al op in de natte kwalificatie ... rijdt in zijn gedetunede Cayman 13s langzamer dan de snelste fullpower Cup3 Pro klasse.
Staat nu 24e overall 😎
https://livetiming.azurewebsites.net/events/20/results/
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Psssst:Help!!!! schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:29:
Luchtige video, dagje mee met Yuki.
[YouTube: I Survived 24 Hours With an F1 Driver]
Vuvuzela schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:32:
[YouTube: I Survived 24 Hours With an F1 Driver]
Misschien iets te randzaak. NL fitness youtuber die een dag meeloopt met Yuki.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En de roze highlights zijn de sprint weekenden zo te zien.G_Dragon schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:17:
De starttijden voor volgend jaar zijn bekend!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/edit:
uhm ja, dat staat er ook nog letterlijk
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 16-09-2025 11:26 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De Nederlandse GP op een maandag?G_Dragon schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:17:
De starttijden voor volgend jaar zijn bekend!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de sprint is een weekje eerder!
Maar deze waren allemaal al gepost in het seizoenstopic, en daar wel de correcte (waarschijnlijk snel aangepaste) versie. Lijkt me verder ook niet echt wat normaal onder "randzaken" valt.
https://www.instagram.com/p/DOrKUtKjTto/
https://www.formule1.nl/n...tand-wijken-geen-racebaanGewapend met protestborden met de leus ‘Stop Fórmula-1 Madrid’, protesteerden zij tegen de komst van de koningsklasse. “Onze wijken zijn geen racebaan”, klonk het op het plein. Ook enkele Formule 1-liefhebbers plaatsen hun vraagtekens bij de introductie van een nieuw stratencircuit. De komst van Madrid betekent immers ook het verdwijnen van de Spaanse GP op het Circuit de Barcelona-Catalunya, een geliefde baan onder zowel fans als coureurs.
Het is ook gewoon te bizar..U123456 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:26:
Bewoners in opstand tegen GP Madrid:
[...]
https://www.formule1.nl/n...tand-wijken-geen-racebaan
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.