Waarom stond Hamilton dan na de sprintrace in China op de hoogste trede?RobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:58:
Zou wel mooi zijn als Verstappen met een Ferrari een podium rijdt voor Hamilton
Ziet er ongeveer zo uit, met gewoon een Ferrari-badge voorop:HollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:42:
[...]
Stomme vraag, waar gaat dit over? En waar wordt dit uitgezonden?
Ik volg dat allemaal niet zo, maar gaat hij in een Ferrari rijden met RB-kleding?

Dus "ja, soort van".
Scroll even een paar posts terug, die Ferrari 296 GT3 rijdt Max morgenmiddag 12:00 voor een 4-uurs race op de Nordschleife. 2 weken geleden heeft ie zijn Nordschleife NLS permit behaald met een (geknepen) Porsche Cayman GT4. Volgend jaar de 24 uurs race op de RingHollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:42:
Ik volg dat allemaal niet zo, maar gaat hij in een Ferrari rijden met RB-kleding?

Max runt inmiddels zijn eigen GT3 team Verstappen.com gesponserd door Redbull idd. Hij heeft naast de Ferrari ook nog een Aston Martin GT3
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-09-2025 22:51 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Een sprintrace telt niet meeChocoball schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:43:
Waarom stond Hamilton dan na de sprintrace in China op de hoogste trede?
daarbij denk ik dat ze het in Italië alweer zijn vergeten na alle teleurstellingen en excuses ..
Voor hun stapt de 4-voudig wereldkampioen "over" op hun merk .. dat is in Italië best wel een dingetje
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verstappen gaat meedoen met een NLS race op de Nürburgring. Ik had heir dinsdag al een link geplaatst naar het endurance racetopic 2025 en daar vind je meer informatie.HollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:42:
[...]
Dan heb jij een andere sprint als mij gezien?Chocoball schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:43:
[...]
Waarom stond Hamilton dan na de sprintrace in China op de hoogste trede?
spoiler:
Hoogste trede? Er is niet eens een podium(ceremonie) na een sprint. Uitstappen, plaquette in handen krijgen geduwd en weer wegwezen.
OfftopicRobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:25:
[...]
Dan heb jij een andere sprint als mij gezien?spoiler:Hoogste trede? Er is niet eens een podium(ceremonie) na een sprint. Uitstappen, plaquette in handen krijgen geduwd en weer wegwezen.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 29-09-2025 13:57 ]
Roscoe is overleden. Van de week is hij in coma geraakt en heeft het dus niet gered.
Instagram post van Hamilton: https://www.instagram.com...qk/?igsh=ZHU5MnJkcmR6dGdn
Rest in Peace Roscoe Hamilton, a true star in his own right ✨
— Formula 1 (@F1) 29 september 2025
Lewis Hamilton’s beloved Roscoe brought smiles to the paddock and warmed the hearts of fans all over the world. Our thoughts are with Lewis during this difficult time.
Rest easy Roscoe, from paddock pup to Dogue… pic.twitter.com/0E3qrNeyoO
Instagram post van Hamilton: https://www.instagram.com...qk/?igsh=ZHU5MnJkcmR6dGdn
[ Voor 25% gewijzigd door Extigo op 29-09-2025 13:45 ]
Hier wil ik dus een “vind ik niet leuk” knop voor hebben.Extigo schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:45:
Roscoe is overleden. Van de week is hij in coma geraakt en heeft het dus niet gered.
[X]
Arme Lewis, heel heftig om je maatje te verliezen.Extigo schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:45:
[X]
Als hij nou zondag in Singapore de race wint, kan hij die aan Roscoe opdragen

Mocht de FIA weer eens klagen dat men zich niet aan de regels houd, dan kunnen we ze met hun eigen regels en baangoedkeuring om de oren slaan blijkbaar.
Niet dat het helpt....
spoiler: er is maar 1 baan die misschien aan de regels voldoet, en dat is Mexico. De rest faalt op meerdere punten om aan de FIA's eigen regels te voldoen
Niet dat het helpt....
spoiler: er is maar 1 baan die misschien aan de regels voldoet, en dat is Mexico. De rest faalt op meerdere punten om aan de FIA's eigen regels te voldoen

Wat is de TLDW?Waah schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:14:
Mocht de FIA weer eens klagen dat men zich niet aan de regels houd, dan kunnen we ze met hun eigen regels en baangoedkeuring om de oren slaan blijkbaar.
[YouTube: These F1 tracks are ILLEGAL]
Niet dat het helpt....
Dat FIA Grade 1 niet overal correct gecertificeerd is?
Wikipedia: List of motor racing circuits by FIA grade
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat volgens de regels van de FIA (grade 1) zo'n beetje geen enkel circuit aan die regels voldoet. Zaken als "minimaal 250m vanaf start tot 1e bocht", "minimale breedte van de baan" etc.YakuzA schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:35:
[...]
Wat is de TLDW?
Dat FIA Grade 1 niet overal correct gecertificeerd is?
Wikipedia: List of motor racing circuits by FIA grade
zit allemaal uiteraard in de bewoording van de regels, die 250m is geen regel maar een 'het is wenselijk dat':Waah schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:12:
[...]
Dat volgens de regels van de FIA (grade 1) zo'n beetje geen enkel circuit aan die regels voldoet. Zaken als "minimaal 250m vanaf start tot 1e bocht", "minimale breedte van de baan" etc.
En de 12 meter breed is alleen voor 'permanent tracks' en geld dus weer niet voor monaco/baku etc:The FIA says the startline should ‘preferably’ be at least 250 metres away from the first corner.
Permanent tracks must be at least 12 metres wide at all points
/edit:
Eindelijk tijd om het filmpje te kijken, de 1e keer zegt hij netjes dat het 'guidelines' zijn. om vervolgens de hele rest van het filmpje de 'guidelines' ineens 'rules' te noemen.
Ik nam het duidelijk weer te serieus
[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 01-10-2025 10:07 ]
PSN
Driver61 heeft een mooie video gemaakt van race sturen in de formule 1, en Vettels zijn extra pedal op het stuur en wat innovaties
[ Voor 16% gewijzigd door d-vine op 01-10-2025 14:05 ]
Carlos heeft zo te zien ook niet stil gezeten in de afgelopen break
Bijzonder hoogleraar onderzoekt titelkansen Verstappen: 'Minder dan 1 procent' https://nos.nl/l/2585113
Ik hoef geen hoogleraar te zijn om te weten dat de kans 50% is. Of hij wordt het, of hij wordt het niet.U123456 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:21:
Bijzonder hoogleraar onderzoekt titelkansen Verstappen: 'Minder dan 1 procent' https://nos.nl/l/2585113
Dit is vooral een demonstratie van hoe media uitspraken van professoren en wetenschappers zo vaak verdraaien want dat zegt de man helemaal niet. Hij zegt alleen dat als Verstappen een 60% kans zou hebben om voor Piastri te staan en hij moet tien keer op rij die kans raken, dàt is minder dan 1 procent. Hij doet, in ieder geval in wat daar gequote wordt, helemaal geen uitspraken over de exacte kans dat Max kampioen zou worden.U123456 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:21:
Gamertag: FinrazielNL
So you say there is a chance...U123456 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:21:
Signatures zijn voor boomers.
Bij kansberekening ga ik vanuit dat er nog verschillende factoren een rol spelen. Er bestaat een kans dat een rode vlag, diskwalificatie of DNF tijdens één van de resterende races invloed gaat hebben op de titelstrijd. Dan kan je zo'n berekening weggooien met een korreltje zout nemen.U123456 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:21:
Ik lees dat Stella heeft gezegd dat McLaren de ontwikkeling voor de 2025 auto heeft stopgezet en al volledig op 2026 focust. Dus dat betekent gewoon dat iedereen dichterbij komt.
Of dat dichtbij genoeg is...?
Of dat dichtbij genoeg is...?
Best treurig inderdaad dat dit het niveau is van de NOS journalist. De vraag "hoe groot is de kans dat Verstappen alle wedstrijden die na Singapore worden verreden wint", die door de hoogleraar wordt uitgerekend, wordt door de journalist 1-op-1 vertaald naar "hoe groot is de kans dat Verstappen wereldkampioen wordt". Het is geen gegeven dat Piastri alle wedstrijden direct achter Verstappen eindigt. Sterker nog, die kans is vrij klein. En het verliezen van een sprintrace heeft bovendien veel minder impact dan een race. En dat laat ik de psychologische effecten die toe gaan nemen nog buiten beschouwing.Finraziel schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:35:
[...]
Dit is vooral een demonstratie van hoe media uitspraken van professoren en wetenschappers zo vaak verdraaien want dat zegt de man helemaal niet. Hij zegt alleen dat als Verstappen een 60% kans zou hebben om voor Piastri te staan en hij moet tien keer op rij die kans raken, dàt is minder dan 1 procent. Hij doet, in ieder geval in wat daar gequote wordt, helemaal geen uitspraken over de exacte kans dat Max kampioen zou worden.
Als je de wedkantoren er nu bij pakt, dan blijkt dat de kans dat Verstappen wereldkampioen wordt meer in de richting van 10 a 20 procent ligt dan bij de 1 procent.
Of deze al gepost is geen idee, maar hier kan je zien hoe in de F1 Movie echte race beelden gebruikt worden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Afgelopen weekend was het meer plamuur-tv dan F1tv naar o.a. mijn bescheiden mening. Nu roert ook Sainz zich blijkbaar, die is achteraf ook niet echt blij met de regie: https://www.nu.nl/formule...vriendinnen-coureurs.html
Samengevat zegt de 1e alinea van het artikel wel alles:
Het is jammer dat de sport steeds minder van belang is en al het geneuzel eromheen steeds meer.
Ik 'mis' eigenlijk nog het verdienmodel om ipv Amazon of zo het merk plamuur erbij te zetten. Maar beter kan ik ze niet dat soort tips.Carlos Sainz heeft kritiek geuit op de regie van de Formule 1, die volgens hem te weinig aandacht heeft voor wat er tijdens de races gebeurt. De Spanjaard vindt dat vriendinnen van coureurs en andere beroemdheden te veel in beeld worden gebracht.

Het is jammer dat de sport steeds minder van belang is en al het geneuzel eromheen steeds meer.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zijn vriendin was vaak in beeld, dus die zal zich wel bij hem beklaagd hebben. Maar hij heeft natuurlijk groot gelijk, die celebrity shitshow gaat helemaal nergens meer over.Bastien schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:09:
Afgelopen weekend was het meer plamuur-tv dan F1tv naar o.a. mijn bescheiden mening. Nu roert ook Sainz zich blijkbaar, die is achteraf ook niet echt blij met de regie: https://www.nu.nl/formule...vriendinnen-coureurs.html
[...]
Ik 'mis' eigenlijk nog het verdienmodel om ipv Amazon of zo het merk plamuur erbij te zetten. Maar beter kan ik ze niet dat soort tips.
Had het afgelopen week al over een extra kanaal. We hebben er immers al zo'n 30, dus daar kan er best nog eentje bij. Een soort 'purist'-channel. Dus zonder al die onzinnige meuk. Enkel de baan. Hooguit een shot als een team banden pakt of klaarstaat in de pitstraat. En alleen een skyline als deze wat toevoegt: al er regen aan lijkt te komen.
Maar geen oneindige wide views van de omgeving, closeups van zogenaamde beroemdheden (zogenaamd want ik ken ze nooit
Voegt allemaal niets toe.
En laat nu eens de coureurs zien als ze uit hun auto stappen en met elkaar gaan praten. Maar daar schijnen ze dit seizoen volkomen allergisch voor te zijn. Zal wel komen omdat een coureur een keer een (voor Amerikaanse begrippen) 'verkeerd' woord heeft gebruikt
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Normaal gesproken hebben ze geen beste reputatie mbt het brengen van nieuws, maar dit klinkt toch wel behoorlijk plausibel:
https://www.f1maximaal.nl...n-ben-sulayem-uitgesloten
Samenvatting:
FIA-president Mohammed Ben Sulayem heeft via statutenwijzigingen zijn herverkiezing in december 2025 veiliggesteld. Hoewel meerdere kandidaten – waaronder Tim Mayer, Laura Villars en Virginie Philipott – zich hadden gemeld, heeft Ben Sulayem de regels zo aangepast dat zij geen geldig presidentieel team kunnen vormen en dus worden uitgesloten van deelname.
De aanpassingen, in juni goedgekeurd door 83,35% van de leden ondanks waarschuwingen voor een aantasting van de democratie binnen de FIA, geven het bestuur de macht om kandidaten goed of af te keuren zonder verantwoording af te leggen.
Een cruciaal gevolg van deze wijziging is dat er slechts één goedgekeurde Zuid-Amerikaanse kandidaat is: Fabiana Ecclestone, de vrouw van oud-Formule 1-baas Bernie Ecclestone, die Ben Sulayem steunt. Daardoor kunnen andere kandidaten geen compleet team samenstellen. Ook de weinige Afrikaanse vertegenwoordigers kiezen zijn kant, waardoor tegenstanders minstens twee teamleden tekortkomen.
De deadline voor het indienen van teams is 24 oktober, maar alleen Ben Sulayem voldoet aan de vereisten. Daarmee lijkt zijn herverkiezing tot FIA-president in december 2025 al verzekerd.
Samenvatting:
FIA-president Mohammed Ben Sulayem heeft via statutenwijzigingen zijn herverkiezing in december 2025 veiliggesteld. Hoewel meerdere kandidaten – waaronder Tim Mayer, Laura Villars en Virginie Philipott – zich hadden gemeld, heeft Ben Sulayem de regels zo aangepast dat zij geen geldig presidentieel team kunnen vormen en dus worden uitgesloten van deelname.
De aanpassingen, in juni goedgekeurd door 83,35% van de leden ondanks waarschuwingen voor een aantasting van de democratie binnen de FIA, geven het bestuur de macht om kandidaten goed of af te keuren zonder verantwoording af te leggen.
Een cruciaal gevolg van deze wijziging is dat er slechts één goedgekeurde Zuid-Amerikaanse kandidaat is: Fabiana Ecclestone, de vrouw van oud-Formule 1-baas Bernie Ecclestone, die Ben Sulayem steunt. Daardoor kunnen andere kandidaten geen compleet team samenstellen. Ook de weinige Afrikaanse vertegenwoordigers kiezen zijn kant, waardoor tegenstanders minstens twee teamleden tekortkomen.
De deadline voor het indienen van teams is 24 oktober, maar alleen Ben Sulayem voldoet aan de vereisten. Daarmee lijkt zijn herverkiezing tot FIA-president in december 2025 al verzekerd.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik ben bezig alle seizoenen sinds mijn eerste seizoen terug te kijken. Monaco 1996 was mijn eerste race (gelijk een van de meest epische GP’s ooit). Heb nu Australië, Brazilië, Argentinië, Imola, Europa (Nurburgring) en Monaco gehad.
Een aantal observaties:
Een aantal observaties:
- Damn, wat was Damon Hill goed
- Wat waren de auto’s eenvoudig
- Wat mis ik tanken als strategische en onbekende factor
- Wat waren de helmen duidelijk in beeld en makkelijk te herkennen
- Wat waren de auto’s nerveus
- Wat ploften de motoren
- Wat was het gat in punten tussen de winnaar en de rest groot
- Wat was Williams dominant
- Wat lagen de kwalificatie tijden ver uit elkaar (en de 107% regel)
- Wat is de beeldkwaliteit goed
- Wat hadden ze al veel onboard camera’s
- Wat deden ze weinig aan veiligheidsmaatregelen en safety cars
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Cool! Waar kijk je die precies terug als ik vragen mag?
PSN: Sluuz
Neem aan F1 TV Pro.Sluuz schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:53:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bijzonder treurig als dit klopt, maar zou ook niemand verbazen lijkt me.Tripl3 D schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:54:
Normaal gesproken hebben ze geen beste reputatie mbt het brengen van nieuws, maar dit klinkt toch wel behoorlijk plausibel:
Samenvatting:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
F1TV Pro kun je alles terugkijken. Je kan de volledige races terugkijken of de 10 minuten samenvatting. Die laatste doe ik. Alleen Monaco volledig teruggekeken. Net de regenrace in Spanje gehad. Die is volgens mij ook spectaculair genoeg om helemaal terug te kijken.Sluuz schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:53:
De intro muziek was zooo vet!
[ Voor 12% gewijzigd door Mog op 09-10-2025 09:24 ]
Goede bananenrepubliek show weer dus.Tripl3 D schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 07:54:
Samenvatting:
https://www.motorsport.co...ction-unopposed/10766239/
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 09-10-2025 10:30 ]
PSN
Beste intro ever Fleetwood MacMog schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:22:
[...]
F1TV Pro kun je alles terugkijken. Je kan de volledige races terugkijken of de 10 minuten samenvatting. Die laatste doe ik. Alleen Monaco volledig teruggekeken. Net de regenrace in Spanje gehad. Die is volgens mij ook spectaculair genoeg om helemaal terug te kijken.
De intro muziek was zooo vet!
[YouTube: FIA Formula 1 Intro]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat is die van de BBC toch? The Chain?
Yep, ken je klassiekersMog schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:15:
[...]
Dat is die van de BBC toch? The Chain?
[YouTube: BBC F1 Intro 1996]
Grootste wapenfeit in de F1: "Wist je dat.... Sophie in verwachting is"Mog schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:06:
Allemaal leuke feitjes op Formule.nl:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit zijn feitjes van toen neem ik aan?Mog schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:06:
Allemaal leuke feitjes op Formule.nl:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gezien het lettertype, taalgebruik en UI uit jaren 90 komt, denk ik dat het veilig is om aan te nemen
PSN
Dan is mijn aanname correctYakuzA schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 16:24:
[...]
Gezien het lettertype, taalgebruik en UI uit jaren 90 komt, denk ik dat het veilig is om aan te nemen
Ik had het leuker gevonden als het om Max ging, Jos is toch een beetje passé

Sorry, ik zit helemaal in mijn F1 retro periodeMad-Matt schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 16:31:
[...]
Dan is mijn aanname correct
Ik had het leuker gevonden als het om Max ging, Jos is toch een beetje passé
Ja, jos heeft vandaag de dag niet meer een van de beste lichamelijke conditie van de F1.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Gaat het in die feitjes toch een beetje over Max met die zwangerschap of is dat z'n zus ? (Maar dan zou er een feitje staan over een zoontje?)
[ Voor 22% gewijzigd door DDX op 09-10-2025 17:07 ]
Ongetwijfeld Max, anders zou er wel staan "tweede kind".
Er staat bij 'In 1997 bij Tyrell!!'. Jos heeft tot en met 2003 in de F1 gereden, dus het lijkt me dat die zin er staat omdat hij in dat seizoen bij Tyrell gaat rijden, waardoor het waarschijnlijk is dat dit begin 1997 is gemaakt. Max is in september 1997 geboren.DDX schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 17:06:
Gaat het in die feitjes toch een beetje over Max met die zwangerschap of is dat z'n zus ? (Maar dan zou er een feitje staan over een zoontje?)
Het is je vergevenMog schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 16:45:
[...]
Sorry, ik zit helemaal in mijn F1 retro periode
Breng de pitspoezen terug door de partner van iedere coureur voor zijn auto te zetten, zoals vroeger. Die zagen we ook nooit meer tijdens de race.Bastien schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:09:
[...]
Ik 'mis' eigenlijk nog het verdienmodel om ipv Amazon of zo het merk plamuur erbij te zetten. Maar beter kan ik ze niet dat soort tips.
Ik kan mij daar de laatste jaren enorm aan ergeren, al die onzin langs de baan, hoepel een eind op met die zooi. Zal mij het roesten hoeveel pukkels de vriendin van coureur X heeft

Ach, toen Mika Häkkinen actief was, kwam zijn toenmalige vrouw Erja ook elke race in beeld. Is van alle tijden denk ik. Neemt niet weg dat ik mij er toen ook aan ergerde, vandaar dat ik zelfs de naam nog weet 25 jaar laten
[ Voor 2% gewijzigd door Wom op 10-10-2025 11:18 . Reden: Las net dat ze al paar jaar gescheiden zijn. ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het ligt natuurlijk ook nogal aan de context. Een shot van de garage na een (inhaal)actie van de coureur waarbij de partner (juichend?) in beeld is, sure. Maar wat moeten we met de vriendin van Sainz terwijl we Sainz de hele race niet gezien hebben? (Incl zijn 4 of 5 inhaalacties in de laatste ~10 ronden).
Eerst grid girls bannen maar nu wel de vriendinnen van de coureurs showen, want dat is anders ofzo... breng dan de grid girls terug
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Dat laatste is idd veel kwalijker. Afgelopen race serieus veel actie op de baan niet in beeld gebracht.RobertMe schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:43:
Het ligt natuurlijk ook nogal aan de context. Een shot van de garage na een (inhaal)actie van de coureur waarbij de partner (juichend?) in beeld is, sure. Maar wat moeten we met de vriendin van Sainz terwijl we Sainz de hele race niet gezien hebben? (Incl zijn 4 of 5 inhaalacties in de laatste ~10 ronden).
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zou zijn manager er achter zitten, die denkt misschien als Sainz niet in beeld komt dan maar zijn partnerRobertMe schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:43:
Sterker nog, er staat 7 Grand Prix' in 1997 (wat niet rijmt met 31 in totaal), dus het is gemaakt na 15 juni 1997 en voor 29 juni 1997.alexbl69 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:12:
[...]
Er staat bij 'In 1997 bij Tyrell!!'. Jos heeft tot en met 2003 in de F1 gereden, dus het lijkt me dat die zin er staat omdat hij in dat seizoen bij Tyrell gaat rijden, waardoor het waarschijnlijk is dat dit begin 1997 is gemaakt. Max is in september 1997 geboren.
Leuk uitzoekwerkje ditMaasluip schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:35:
[...]
Sterker nog, er staat 7 Grand Prix' in 1997 (wat niet rijmt met 31 in totaal), dus het is gemaakt na 15 juni 1997 en voor 29 juni 1997.
De 7e Grand Prix van 1997 was inderdaad op 15 juni (Canada), die erna was inderdaad op 29 juni (Frankrijk).
Die 31 Grand Prix is het aantal dat hij gereden tot aan het seizoen 1997. Heb het nageteld op wiki en het klopt precies
Dus eigenlijk had hij toen dit werd opgesteld al 38 GPs gereden.
Ik zit nu bij Hockenheim 1996 (race 11). Verstappen valt voor de 10e keer dit seizoen uit. OMG… Die man was briljant of lag in de grindbak.
Dan is het met zijn zoon toch een stuk verbeterdMog schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:23:
Ik zit nu bij Hockenheim 1996 (race 11). Verstappen valt voor de 10e keer dit seizoen uit. OMG… Die man was briljant of lag in de grindbak.
Stond niet voor niets bekend als Jos Grindbak.Mog schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:23:
Weet ik. Maar ik was lid van de fanclub en Jos Grindbak was een verboden termKist schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Stond niet voor niets bekend als Jos Grindbak.
Jos kon aan het geluid van het grind herkennen welk circuit het was.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
fwiw:
There's something ironic af about watching f1twt find out and be outraged about ZB being Quadrant's CEO now in 2025 because when we were pointing out the issues + conflicts of interest during Daniel's stint at McL we were told we were being delusional biased fans. https://t.co/hlahqMDbug pic.twitter.com/nZe5GCmC1Y
— jaimie (@333pringles) 10 oktober 2025
🚨 McLaren CEO Zak Brown, per Companies House, was Director and CEO of Lando Norris' company Quadrant. He held both roles from June 2020 until he resigned in July 2025, when Norris sold a significant stake to Veloce Media. #F1 pic.twitter.com/3Q8j0PXeUq
— Cameron (@CxmeronCc) 10 oktober 2025
"Zak [Brown] told me it was not his decision to hire Oscar [Piastri]. He said it was the decision of the team manager Andreas Seidl."
— MV33Racing🏎 (@MV33Racing) 9 oktober 2025
Alex Palou 2025 ✍️
[Motor_Sport] pic.twitter.com/0imAOM1oeq
Formula 1 journalist Roberto Chinchero to Daniel Ricciardo:⁰
— MV33Racing🏎 (@MV33Racing) 10 oktober 2025
🗣️ “I told you not to trust Zak [Brown].”pic.twitter.com/jPNexFY58K
[ Voor 67% gewijzigd door Help!!!! op 11-10-2025 08:10 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Cameron CC heeft ook wat mooie posts gedaan over Zak en zijn zaken.
🗣️Alex Palou’s barrister, Nick De Marco KC cross-examining Zak Brown: “You have destroyed evidence in this case. You’ve turned on disappearing messages when instructed not to do so, because you were worried what the consequences might be [...] After the lawyers told you not to… pic.twitter.com/cA2kdVRBl8
— Cameron (@CxmeronCc) 8 oktober 2025
:strip_exif()/f/image/apxJymkbpFhHKTaATTADijRZ.jpg?f=fotoalbum_large)
🗣️ Alex Palou on Zak Brown: "Zak told me it was not his decision to hire Oscar. He said it was the decision of the team manager Andreas Seidl.
— Cameron (@CxmeronCc) 9 oktober 2025
"Zak told me he believed we could make it happen and that he would give me all the preparation I needed to get to F1 [...] At the time… pic.twitter.com/ggiVoKQYTK
🚨 McLaren CEO Zak Brown, per Companies House, was Director and CEO of Lando Norris' company Quadrant. He held both roles from June 2020 until he resigned in July 2025, when Norris sold a significant stake to Veloce Media. #F1 pic.twitter.com/3Q8j0PXeUq
:strip_exif()/f/image/wTOBqqsj8CpTyfZLRkkHxh8f.jpg?f=fotoalbum_large)
🗣️ Alex Palou says he signed a McLaren contract "based on lies and false impressions.”
In reference to a blackout date in Palou's contract with Chip Ganassi Racing Palou said, "I found out my lawyers knew about the clause but Mr Brown was paying my lawyers [...] Mr Brown knew… pic.twitter.com/vjwBoYGqk7
Waar gaat dit over? Is er geen artikel met context in plaats van wat losse Twitter embeds?
Ik kwam deze tegen:
https://www.reddit.com/r/...ct_was_based_on_lies_ill/
Blijkbaar is Palou onder valse voorwendselen (F1 seat) naar MCL gehaald, hij is daarna bij MCL weg gegaan en MCL heeft hem aangeklaagd voor 20 miljoen dollar vanwege gemiste inkomsten sponsorgeld.
Daar loopt nu een rechtzaak over begrijp ik en Zak was volgens Palou op de hoogte dat hij nooit een kans maakte op F1.
Maar het hoort meer in randzaken thuis denk ik persoonlijk.
https://www.reddit.com/r/...ct_was_based_on_lies_ill/
Blijkbaar is Palou onder valse voorwendselen (F1 seat) naar MCL gehaald, hij is daarna bij MCL weg gegaan en MCL heeft hem aangeklaagd voor 20 miljoen dollar vanwege gemiste inkomsten sponsorgeld.
Daar loopt nu een rechtzaak over begrijp ik en Zak was volgens Palou op de hoogte dat hij nooit een kans maakte op F1.
Maar het hoort meer in randzaken thuis denk ik persoonlijk.
^
O.a. de dubbelrol van Zak speelt zich ook af in groot deel van 2025 en is een verklaring voor het vermeende favoritism van Zak voor Lando in seizoen 2025 vandaar in dat topic. Maar het is mij verder om het even.
O.a. de dubbelrol van Zak speelt zich ook af in groot deel van 2025 en is een verklaring voor het vermeende favoritism van Zak voor Lando in seizoen 2025 vandaar in dat topic. Maar het is mij verder om het even.
PC Specs
Wat Verstappen lof .....
Ex Ferrari Chairman, Luca di Montezemolo:
— Verstappen News (@verstappenews) 10 oktober 2025
"For me, today, Verstappen is by far the number one [..]"
"The couple between Sainz and Leclerc was very good- but no question, Verstappen is by far the best in my view. By far." pic.twitter.com/NuRGqe7d5U
PC Specs
Dat los wel ja, maar die hele rechtzaak niet.Help!!!! schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:06:
^
Hier nog een artikel over de Palou rechtszaak
https://www.formule1.nl/n...tszaak-mclaren-zak-brown/
Daarin wordt ook gesteld dat Zak Brown telefonisch tegenover Helmut Marko had aangegeven dat ze geen interesse meer zouden hebben in Palou. Dit omdat destijds Alpha Tauri nog interesse had in Palou en wilde weten hoe de contract situatie met McLaren er voor stond.
Disclaimer! formule1.nl is wmb niet een heel erg betrouwbare site 😉
Edit: Artikel is inmiddels aangepast waardoor context 100% anders is, nl dat Alpha Tauri geen interesse meer in Palou had nadat Marko met Zak Brown gesproken had.
https://www.formule1.nl/n...tszaak-mclaren-zak-brown/
Daarin wordt ook gesteld dat Zak Brown telefonisch tegenover Helmut Marko had aangegeven dat ze geen interesse meer zouden hebben in Palou. Dit omdat destijds Alpha Tauri nog interesse had in Palou en wilde weten hoe de contract situatie met McLaren er voor stond.
Disclaimer! formule1.nl is wmb niet een heel erg betrouwbare site 😉
Edit: Artikel is inmiddels aangepast waardoor context 100% anders is, nl dat Alpha Tauri geen interesse meer in Palou had nadat Marko met Zak Brown gesproken had.
[ Voor 15% gewijzigd door stefanass op 11-10-2025 23:54 ]
Was het niet ook zo dat Zak (mede-)eigenaar van verschillende F1/autosport outlets is (of was)? motorsport.com/autosport.com en andere grote waar Zak eigenaar is(/was?) en dus potentieel invloed uitoefend op hoe deze sites schrijven over zijn team (en in deze kweste waarschijnlijk ook "over hem").
🚨 An Apple-F1 deal is set to be announced at the United States Grand Prix this weekend. The deal is reportedly worth $200m per year for 5 years, and will give Apple exclusive TV rights for Formula 1 in the U.S. market. The announcement has been delayed however, as Apple has… pic.twitter.com/IjmXG16HI9
— Cameron (@CxmeronCc) 11 oktober 2025
PC Specs
En dan had je op zondagavond op radio 1 Tom van 't Hek met het sportprogramma "Langs de Lijn: het Hek van de Dam" waarin de presentator zo ongenadig was voor JosKist schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Stond niet voor niets bekend als Jos Grindbak.
Was het vergeten, maar inderdaad. Altijd bashen. De goede races niet zien / benoemen. Gelukkig wordt Jos zijn reputatie tegenwoordig een beetje hersteld. Hij kon heel hard racen. Zat niet voor niks naast Schumacher natuurlijk. Maakte net te veel fouten. Maar heeft het hersteld met Max.Rukapul schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:26:
[...]
En dan had je op zondagavond op radio 1 Tom van 't Hek met het sportprogramma "Langs de Lijn: het Hek van de Dam" waarin de presentator zo ongenadig was voor Jos
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Jos was op goede dagen bloedsnel. Wat hem nooit goed heeft gedaan was zn korte lontje (ook buiten de auto) en gewoon pech door niet in een goede auto te zitten; na benetton had elk team waar hij voor reed chronisch geldgebrek. Sponsorgeld was toen anders, en Nederland stond niet echt bovenaan als raceland en dan wordt het lastiger om bij een team te komen.
Wise enough to play the fool
Dat was nogal aardig voor mijn tijd. Maar kun je dat echt zo stellen? Ik bedoel, er zijn zoveel redenen waarom iemand in een team kan komen te rijden. Toptalenten in junior klassen kunnen in F1 niet presteren (zie Vandoorne bv die hoog stond aangeschreven meen ik toch). Het kan een gevalletje "juiste plek op het juiste moment" zijn (zie het debut van Schumi zelf bv, die stond volgens mij ook niet op de radar van de topteams? Terwijl hij na zijn ene race wel de contracten voor het oprapen had). Etc etc.AvK schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:08:
Zat niet voor niks naast Schumacher natuurlijk.
En was Schumi niet ook meteen de hele keerzijde van het verhaal? Van Schumacher verloor iedereen, dat is ook nogal een carriere killer. (Eigenlijk dus juiste plek op het verkeerde moment
Edit:
TL;DR: versie dus: zat Jos echt in die auto naast Schumacher omdat die net zo goed als Schumacher zou zijn (en vervolgens dus 2 "nr 1" coureurs), of zat Jos in die auto omdat er nu eenmaal 2 auto's moeten deelnemen? (zoals Yuki nu naast Max rijdt

[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 11-10-2025 23:15 ]
Hij was sowieso geen 2e coureur maar reserve voor dat jaar. Hij kreeg de kans omdat de nr 2 van Benetton, JJ Lehto, na een ongeluk was uitgeschakeld. Voor een reserve deed hij het eigenlijk best goed met 2 podiumplaatsen in een debuutjaar, maar had ook wel de “pech” dat hij naast Schumacher reed die gewoon uitzonderlijk was. In die tijd was het ook gewoon ook veel moeilijker om een plekje te veroveren en moest het meerendeel van de coureurs flink wat geld mee nemen aan sponsoren etc.wat voor een Nederlander in die tijd ook erg lastig was, omdat er nauwelijks race historie was in dit land. Talent had hij zeker, maar had imo net niet het totaalpakket om een echte topper te worden.RobertMe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 23:09:
[...]
Edit:
TL;DR: versie dus: zat Jos echt in die auto naast Schumacher omdat die net zo goed als Schumacher zou zijn (en vervolgens dus 2 "nr 1" coureurs), of zat Jos in die auto omdat er nu eenmaal 2 auto's moeten deelnemen? (zoals Yuki nu naast Max rijdt). En het antwoord zal er vast ergens tussenin zitten.
Ik denk dat zijn korte lontje er eigenlijk maar weinig mee te maken had, vooral het geldgebrek. Hij heeft bij bijv. Simtek echt wel laten zien dat hij kon rijden, maar in die tijd was het nog normaal dat een auto maar de helft van de race meeging. Jammer maar helaas. Echt heel veel kansen daarna heeft hij eigenlijk ook niet gehad, altijd backmarkers met soms een leuke prestatie, maar uiteindelijk wel allemaal brakke teams.teacher schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:54:
Jos was op goede dagen bloedsnel. Wat hem nooit goed heeft gedaan was zn korte lontje (ook buiten de auto) en gewoon pech door niet in een goede auto te zitten; na benetton had elk team waar hij voor reed chronisch geldgebrek. Sponsorgeld was toen anders, en Nederland stond niet echt bovenaan als raceland en dan wordt het lastiger om bij een team te komen.
Ik vind het wel echt lastig om Jos op waarde in te schatten, ik denk dat hij echt wel een vrij goede coureur was, vooral in de regen, maar hij had soms toch ook wel moeite om "zwakkere teammates" (waarvan ik op voorhand dacht dat hij ze wel zou verslaan) te verslaan, zowel bij Arrows als bij Stewart. Ik was in mijn jeugd echt een huge fan van Jos, maar ik denk dat hij uiteindelijk gewoon een soort van Gasly in het hedendaagse veld zou zijn ofzo. Niet geweldig, maar zeker ook niet slecht.
Bij Stewart was hij een instapper. Ik denk dat hij het in het hedendaagse veld juist beter had kunnen doen. Bij Jos was het alles of niets. En dus vaak niets omdat er gewoon geen marge meer was. Met de huidige training en begeleiding had dat beter kunnen gaan. Hoewel je natuurlijk nog wel het Verstappen karakter heb. Zoals Frits van Amersfoort zei: als het niet gaat, dan gaat een Verstappen duwen. En als een Verstappen gaat duwen, dan gaat er iets stuk (dat ging zowel over Jos als Max)Snowdog schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 00:11:
[...]
Ik denk dat zijn korte lontje er eigenlijk maar weinig mee te maken had, vooral het geldgebrek. Hij heeft bij bijv. Simtek echt wel laten zien dat hij kon rijden, maar in die tijd was het nog normaal dat een auto maar de helft van de race meeging. Jammer maar helaas. Echt heel veel kansen daarna heeft hij eigenlijk ook niet gehad, altijd backmarkers met soms een leuke prestatie, maar uiteindelijk wel allemaal brakke teams.
Ik vind het wel echt lastig om Jos op waarde in te schatten, ik denk dat hij echt wel een vrij goede coureur was, vooral in de regen, maar hij had soms toch ook wel moeite om "zwakkere teammates" (waarvan ik op voorhand dacht dat hij ze wel zou verslaan) te verslaan, zowel bij Arrows als bij Stewart. Ik was in mijn jeugd echt een huge fan van Jos, maar ik denk dat hij uiteindelijk gewoon een soort van Gasly in het hedendaagse veld zou zijn ofzo. Niet geweldig, maar zeker ook niet slecht.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Van verschillende kanten hoor je dat Jos een heel goede coureur was, maar dus net altijd dat ene foutje teveel maakte omdat hij toch net niet zo snel was als de snelsten (Schumacher). Dat kan natuurlijk vanwege zijn temperament zijn, Max was in het begin ook wat onbesuisd en die heeft dat af kunnen leren.RobertMe schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 23:09:
[...]
Dat was nogal aardig voor mijn tijd. Maar kun je dat echt zo stellen?
Jos had het probleem wat de 2e coureur bij Red Bull nu heeft. Enige verschil was wel dat Schumacher echt een andere wagen reed dan Jos. Als je kijkt wat Jos nu doet in de rallysport dan weet je dat hij nog steeds een erg goede coureur is.Maasluip schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:29:
[...]
Van verschillende kanten hoor je dat Jos een heel goede coureur was, maar dus net altijd dat ene foutje teveel maakte omdat hij toch net niet zo snel was als de snelsten (Schumacher). Dat kan natuurlijk vanwege zijn temperament zijn, Max was in het begin ook wat onbesuisd en die heeft dat af kunnen leren.
"When you grow up your heart dies"
Dit inderdaad. Hij heeft de pech gehad dat hij niet in het begin van z'n carrière relatief in de luwte wat ervaring op kon doen. Nu werd hij als rookie direct naast de met afstand beste coureur van zijn generatie gezet, die hoogstwaarschijnlijk ook nog reed met een auto uitgerust met deels illegale rijhulpen waar Verstappen niet de beschikking over had.stefanass schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 00:09:
[...]
Hij was sowieso geen 2e coureur maar reserve voor dat jaar. Hij kreeg de kans omdat de nr 2 van Benetton, JJ Lehto, na een ongeluk was uitgeschakeld. Voor een reserve deed hij het eigenlijk best goed met 2 podiumplaatsen in een debuutjaar, maar had ook wel de “pech” dat hij naast Schumacher reed die gewoon uitzonderlijk was. In die tijd was het ook gewoon ook veel moeilijker om een plekje te veroveren en moest het meerendeel van de coureurs flink wat geld mee nemen aan sponsoren etc.wat voor een Nederlander in die tijd ook erg lastig was, omdat er nauwelijks race historie was in dit land. Talent had hij zeker, maar had imo net niet het totaalpakket om een echte topper te worden.
Denk niet dat hij het niveau van Schumacher/Hakkinnen of zijn zoon zou hebben geëvenaard, maar een carrière a la Coulthard was mijns inziens zeker mogelijk geweest als zijn entree iets 'conventioneler' was geweest.
Jos had ook de kans om in 1994 testrijder bij McLaren te worden (beelden van een test uit 1993) maar koos dus voor Benetton. Wie weet hoe het anders was gelopen.
Ik herinner met het Beyond the Grid-interview met Mika Salo, die iets zei als 'Jos kon razendsnel zijn, maar ik maakte me daar niet zo druk om, want ik wist dat hij op een gegeven moment een fout zou maken'. Nu waren Jos en Mika geen vrienden van elkaar, maar er zit wel wat in.Maasluip schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:29:
[...]
Van verschillende kanten hoor je dat Jos een heel goede coureur was, maar dus net altijd dat ene foutje teveel maakte omdat hij toch net niet zo snel was als de snelsten (Schumacher). Dat kan natuurlijk vanwege zijn temperament zijn, Max was in het begin ook wat onbesuisd en die heeft dat af kunnen leren.
Nja, ik doelde voornamelijk op de stelling dat "Jos niet voor niks naast Schumacher zat". Een Gasly / Albon / Perez / Lawson / Tsunoda kun je ook niet van stellen dat ze "zo goed zijn omdat ze niet voor niks naast M. Verstappen reden". Dat tweede stoeltje moet gevuld worden en daar wil je een goede coureur in hebben. Maar als in dat eerste stoeltje een coureur van de buitencategorie zit kun je niet stellen dat de tweede coureur dat dan ook zal zijn.Maasluip schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:29:
[...]
In de verschillende topics komen vaak opmerkingen voorbij dat de regels en limitaties voor de auto in F1 losser zouden moeten en vrijheden om te innoveren groter op bijvoorbeeld aero en motoren. Hoewel ik daar zelf niet echt een mening over heb vond ik deze vingeroefening op basis van bestaande concepten best interessant. Waarom de regels er zijn en nog veel belangrijker hoe het gebrek aan regels F1 juist om zeep zou kunnen helpen:
YouTube: What If F1 Had NO RULES (The Car the FIA Will Never Allow)
YouTube: What If F1 Had NO RULES (The Car the FIA Will Never Allow)
fwiw, inzake George Russell:
Never doubt Verstappen.
— #1Statpad (@MV33Statpad) 14 oktober 2025
He'll tell you like it is.
'Trust a snake to be a snake'. https://t.co/2yNlGLiW4h pic.twitter.com/TibxqWeR9V
[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 15-10-2025 19:20 ]
PC Specs
Waar komt deze oude koe ineens vandaan? Die clip is toch van vorig jaar na de dubieuze impeding penalty tijdens een out lap on de kwalificatie (in Qatar?)
Misschien gewoon even lezen in de tweets?RobertMe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:45:
[...]
Waar komt deze oude koe ineens vandaan? Die clip is toch van vorig jaar na de dubieuze impeding penalty tijdens een out lap on de kwalificatie (in Qatar?)
Dat Ted heeft gezegd dat Russell toen zei...? Blijft een oude koe
Tsja, Sky verslaggever Ted Kravitz wil hiermee zijn nieuwe boek promoten. Als ik Russell was zou ik niet blij zijn met deze oude koe. Verstappen is sowieso geen vriend van Kravitz.
[ Voor 4% gewijzigd door U123456 op 15-10-2025 21:46 ]
Ah.... De koe is nu naar boven gehaald in een boek van Ted. Dat verklaard wel waarom er nu ineens weer gesproken wordt over iets van een jaar terug.U123456 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:45:
Tsja, Sky verslaggever Ted Kravitz wil hiermee zijn nieuwe boek promoten. Als ik Russell was zou ik niet blij zijn met deze oude koe. Verstappen is sowieso geen vriend van Kravitz.
Dit was 2 weken geleden,
YouTube: Sainz Snr welcomes surprise guest in Raptor T1+ | Ford Racing
Sainz in een Ford Raptor omringd door Red Bull, z'n papa rijdt voor Ford Red Bull.
Maar toch
YouTube: Sainz Snr welcomes surprise guest in Raptor T1+ | Ford Racing
Sainz in een Ford Raptor omringd door Red Bull, z'n papa rijdt voor Ford Red Bull.
Maar toch
ICE ICE Baby
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.