Waarom stond Hamilton dan na de sprintrace in China op de hoogste trede?RobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:58:
Zou wel mooi zijn als Verstappen met een Ferrari een podium rijdt voor Hamilton
Ziet er ongeveer zo uit, met gewoon een Ferrari-badge voorop:HollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:42:
[...]
Stomme vraag, waar gaat dit over? En waar wordt dit uitgezonden?
Ik volg dat allemaal niet zo, maar gaat hij in een Ferrari rijden met RB-kleding?

Dus "ja, soort van".
Scroll even een paar posts terug, die Ferrari 296 GT3 rijdt Max morgenmiddag 12:00 voor een 4-uurs race op de Nordschleife. 2 weken geleden heeft ie zijn Nordschleife NLS permit behaald met een (geknepen) Porsche Cayman GT4. Volgend jaar de 24 uurs race op de RingHollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:42:
Ik volg dat allemaal niet zo, maar gaat hij in een Ferrari rijden met RB-kleding?

Max runt inmiddels zijn eigen GT3 team Verstappen.com gesponserd door Redbull idd. Hij heeft naast de Ferrari ook nog een Aston Martin GT3
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-09-2025 22:51 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Een sprintrace telt niet meeChocoball schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:43:
Waarom stond Hamilton dan na de sprintrace in China op de hoogste trede?
daarbij denk ik dat ze het in Italië alweer zijn vergeten na alle teleurstellingen en excuses ..
Voor hun stapt de 4-voudig wereldkampioen "over" op hun merk .. dat is in Italië best wel een dingetje
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verstappen gaat meedoen met een NLS race op de Nürburgring. Ik had heir dinsdag al een link geplaatst naar het endurance racetopic 2025 en daar vind je meer informatie.HollowGamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:42:
[...]
Dan heb jij een andere sprint als mij gezien?Chocoball schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:43:
[...]
Waarom stond Hamilton dan na de sprintrace in China op de hoogste trede?
spoiler:
Hoogste trede? Er is niet eens een podium(ceremonie) na een sprint. Uitstappen, plaquette in handen krijgen geduwd en weer wegwezen.
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.