Is maar de vraag of het een fout is he, ze heeft het gewoon laten staan op insta. En eerder meldde ze al dat ze first time met Ms. Verstappen in Parijs was.G_Dragon schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:49:
Dus Verstappen gaat een dochter krijgen, dankzij een fout van Kelly is het namelijk naar buitengekomen.
bron
/f/image/jwobsGczG54djR7mlohlaRP5.webp?f=fotoalbum_large)
Michael Schumacher geeft teken van leven: F1-legende signeert initialen op helm voor veiling. Twaalf jaar na zijn skiongeval heeft Michael Schumacher (56) een teken van leven gegeven. De zevenvoudige wereldkampioen Formule 1 signeerde een helm die geveild zal worden voor Jackie Stewarts goede doel ‘Race Against Dementia’.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bron graag. Ik dacht dat hij volledig afhankelijk is van zijn vrouw/verzorgers en niet kan praten.
[ Voor 11% gewijzigd door Mog op 13-04-2025 12:43 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Hoeveel wil je er?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zet die er dan bijG_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:44:
[...]
Hoeveel wil je er?En er zijn nog veel meer bronnen

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Er staat in dat artikel dat hij met hulp van zijn vrouw de initialen MS heeft neergezet. Dat kun je alsnog op allerlei manieren doen zelfs zonder dat hij er zich heel bewust van is. het is voor een goed doel, dus kan me voorstellen dat het dan allemaal niet zoveel uitmaakt in hoeverre hij "echt" die stift bewogen heeft
Oftewel..we weten niets meer dan we wisten..en dat is prima
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Haha nee joh dan heb je een hele waslijst
Dit. Op Reddit staan ook al reacties dat het meest waarschijnlijke is dat zijn vrouw de stift in Schumachers hand heeft gedaan en vervolgens zijzelf getekend heeft.sanderb schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:50:
Er staat in dat artikel dat hij met hulp van zijn vrouw de initialen MS heeft neergezet. Dat kun je alsnog op allerlei manieren doen zelfs zonder dat hij er zich heel bewust van is. het is voor een goed doel, dus kan me voorstellen dat het dan allemaal niet zoveel uitmaakt in hoeverre hij "echt" die stift bewogen heeft
Dit dan op basis van het extreem klein beetje dat er bekend is v.w.b. Schumachers gezondheid. Wat het toch wel relatief onmogelijk maakt dat hij de handtekening zelf gezet zou hebben.
Ik blijf het zo jammer vinden dat ze het allemaal zo stil houden, al heeft de familie natuurlijk alle recht daartoe.... Al is het, oneerbiedig gezegd, een kasplantje... Hij is held genoeg dat ie daardoor echt niets minder waard zal worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 13-04-2025 13:06 ]
Er wordt zoveel onzin geschreven over Michael Schumacher. Dus dan is het wel handig als er een betrouwbare bron is. Bovendien deze tekst:G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:44:
[...]
Hoeveel wil je er?En er zijn nog veel meer bronnen
Dat suggereert dat Schumacher in staat is om te schrijven. En dat blijkt dus niet het geval.Michael Schumacher geeft teken van leven: F1-legende signeert initialen op helm voor veiling.
Geef toe dat het bijna pasen is.
Maar een wederopstanding van Michael Schumacher lijkt mij erg onwaarschijnlijk
Wat bedoel je? Hij is niet dood.D-dark schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:46:
Geef toe dat het bijna pasen is.
Niemand (buiten een paar personen dichtbij) weet precies wat hij wel of niet kan. Dit is een van de weinige signalen of zijn toestand.
Zit net even het Race Cafe van afgelopen vrijdag avond te kijken.
Ligt het aan mij of is Olaf gewoon vervelend aanwezig....?
Zelfs Jack lijkt zich te ergeren.
Heb het halverwege af gezet.
Ligt het aan mij of is Olaf gewoon vervelend aanwezig....?
Zelfs Jack lijkt zich te ergeren.
Heb het halverwege af gezet.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Voor zijn familie hoop ik op het beste.Shinji schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:50:
[...]
Wat bedoel je? Hij is niet dood.
Niemand (buiten een paar personen dichtbij) weet precies wat hij wel of niet kan. Dit is een van de weinige signalen of zijn toestand.
Maar gezien de tijd die hij al in deze toestand doorbrengt vrees ik het ergste.
Hoe zelfstandig hij de helm heeft kunnen signeren blijft een vraag.
Ik vind het ook onbegrijpelijk. In het begin van de 20ste eeuw zetten we gehandicapten op het podium. Halverwege die eeuw werden ze verborgen voor de buitenwereld. Ik had gehoopt dat we in de 21ste eeuw een tussenvorm hadden gevonden.Dennisdn schreef op zondag 13 april 2025 @ 13:05:
Ik blijf het zo jammer vinden dat ze het allemaal zo stil houden, al heeft de familie natuurlijk alle recht daartoe.... Al is het, oneerbiedig gezegd, een kasplantje... Hij is held genoeg dat ie daardoor echt niets minder waard zal worden.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Wat een gameroom
Hometheather
Mancave
Hoe je het wilt noemen.
Maar heel dik om zo F1 te kijken
Via
https://www.instagram.com...ter?igsh=Mzh0MmdocWM2NTdr
Hometheather
Mancave
Hoe je het wilt noemen.
Via
Ruimte heb ik er wel voor maar het internet is te belabberd om zoveel video te streamen 😂
Heel erg gaaf!d-vine schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 15:59:
Wat een gameroom
Hometheather
Mancave
Hoe je het wilt noemen.
Via
[Streamable: unnamed]
Merch uitverkoop. Red Bull shirts van 2024 voor 22 etc: https://f1store.formula1.com/en/c-14672
[ Voor 39% gewijzigd door alienfruit op 19-04-2025 12:37 ]
Voor de liefhebbersalienfruit schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:37:
Merch uitverkoop. Red Bull shirts van 2024 voor 22 etc: https://f1store.formula1.com/en/c-14672
Of deze:Red Bull Racing 2024 Sergio Perez Team Polo
In Stock
Reduced: €17.80
Sahara Force India Esteban Ocon Special Edition France Cap - White
In Stock
Reduced: €8.70
Het officiële YouTubekanaal van Madring heeft een virtuele ronde vrijgegeven van het circuit van Madrid, waar in 2026 de GP van Spanje zal worden verreden.
Hebben ze Lance Stroll de ronde laten rijden?G_Dragon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:08:
Het officiële YouTubekanaal van Madring heeft een virtuele ronde vrijgegeven van het circuit van Madrid, waar in 2026 de GP van Spanje zal worden verreden.
[YouTube: Descubre el trazado completo de MADRING / Discover the complete MADRING layout]

Haha ik wou het er niet bij zetten maar wie ze ook hebben laten rijden, die gene kon niet rijdend-vine schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:40:
[...]
Hebben ze Lance Stroll de ronde laten rijden?
Ik vind die bocht vanaf 0:25 echt wel een pittige hoor voor Formule 1 auto's

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 25-04-2025 10:42 ]
Vette baan, zit van alles in. En zo te zien ook genoeg inhaalmogelijkheden.G_Dragon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:08:
[YouTube: Descubre el trazado completo de MADRING / Discover the complete MADRING layout]
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Die eerste bocht is al gevaarlijk... weinig downforce en een hobbeltje omhoog, dan ben je zo weg met een F1 auto.G_Dragon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:41:
[...]
Haha ik wou het er niet bij zetten maar wie ze ook hebben laten rijden, die gene kon niet rijden
De video heeft trouwens veel meer dislikes dan likes
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 25-04-2025 11:02 ]
Misschien dat het op pc anders is, maar de weg lijkt vrij rood, dus wellicht rijden ze op gravelG_Dragon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:41:
[...]
Haha ik wou het er niet bij zetten maar wie ze ook hebben laten rijden, die gene kon niet rijden
Waar dan? Evt het rechte stuk in het begin maar dat is ook behoorlijk krom dus wordt lastiger.
[ Voor 19% gewijzigd door Vuvuzela op 25-04-2025 13:34 ]
I served in a company of heroes.
Bocht 1, de chicane, haakse bocht naar rechts, haakse bocht naar links na de kombocht.. Om maar een paar voorbeelden te noemen.Vuvuzela schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:33:
[...]
Waar dan? Evt het rechte stuk in het begin maar dat is ook behoorlijk krom dus wordt lastiger.
En met inhalen bedoel ik dan natuurlijk wel inhalen met een beetje racegogme.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Twijfelde nog tussen het DtS en Randzaken topic aangezien het wel Netflix is maar geen DtS en wel weer over F1 gaat toch maar hier 

En iets meer ontopic, want daadwerkelijk F1:

Maar waarom Antonelli nu de grootste driver change is? Terwijl hijzelf zegt dat hij niet eens de vervanger van Hamilton is. Want Russell is de vervanger van Hamilton, en het lege zitje wordt door Antonelli gevuld. Maar Antonelli is dus niet binnen gehaald om meteen races, en een WDC, te winnen.. Daarvoor is Russell. (Nu nog?),

Maar waarom Antonelli nu de grootste driver change is? Terwijl hijzelf zegt dat hij niet eens de vervanger van Hamilton is. Want Russell is de vervanger van Hamilton, en het lege zitje wordt door Antonelli gevuld. Maar Antonelli is dus niet binnen gehaald om meteen races, en een WDC, te winnen.. Daarvoor is Russell. (Nu nog?),
Zou dit (1999 BAR01) in 2025 nog steeds mogen qua livery?
:no_upscale():strip_exif()/f/image/w3YXucBTGmRYd2qb9TVn40Cc.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EoM8pEjbQWS18lcsTIkB7Ou4.jpg?f=user_large)
Er staat me iets van bij dat dit verboden was. Maar ik weet niet meer of dat over split liveries ging of twee verschillende liveries per team.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/w3YXucBTGmRYd2qb9TVn40Cc.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EoM8pEjbQWS18lcsTIkB7Ou4.jpg?f=user_large)
Er staat me iets van bij dat dit verboden was. Maar ik weet niet meer of dat over split liveries ging of twee verschillende liveries per team.
Twee verschillende liveries mocht toen al niet en daarom hebben ze er twee op 1 auto geplakt.Mog schreef op woensdag 30 april 2025 @ 10:49:
Zou dit (1999 BAR01) in 2025 nog steeds mogen qua livery?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En ik kan mij ook niet indenken dat een livery "perfect symmetrisch" (los van omgedraaide logo's uiteraard) zou moeten zijn. Het is alleen nogal gek om het te doen. Maar voor de herkenbaarheid van de auto's ("deze 2 auto's zijn van hetzelfde team ") maakt het natuurlijk niet uit.
Nee, idd. Volgens mij was dat het. Je had later in 2007 de Earth livery op de Honda RA107:RobertMe schreef op woensdag 30 april 2025 @ 11:03:
[...]
Twee verschillende liveries mocht toen al niet en daarom hebben ze er twee op 1 auto geplakt.
En ik kan mij ook niet indenken dat een livery "perfect symmetrisch" (los van omgedraaide logo's uiteraard) zou moeten zijn. Het is alleen nogal gek om het te doen. Maar voor de herkenbaarheid van de auto's ("deze 2 auto's zijn van hetzelfde team ") maakt het natuurlijk niet uit.
:strip_exif()/f/image/H978F7ucKFE82EeFTfxuKihD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik snap niet waarom teams niet een beetje met (tegen) de symmetrie spelen.
https://nl.motorsport.com...elektrisch-zijn/10717870/
Audi-CEO Gernot Döllner is er zeker van dat F1 op de elektrische toer gaat - en dus niet de kant van de V10's opgaat waarover gesproken wordt.
Audi-CEO Gernot Döllner is er zeker van dat F1 op de elektrische toer gaat - en dus niet de kant van de V10's opgaat waarover gesproken wordt.

Gaat Ver het halen? Z'n vliegtuig staat nog in Nice.
Hij heeft een ander vliegtuig dat sneller is en ook een groter bereik heeft. Ook loopt Miami 6 uur achter op ons.meenkdrie schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:06:
Gaat Ver het halen? Z'n vliegtuig staat nog in Nice.
"When you grow up your heart dies"
Vandaag bevallen, vt1 overslaan, en dan zal hij er wel zijn.
Ik zou het doen!
Hoelaat zouden de media verplichtingen beginnen ? Wordt toch al krap denk ik als hij nog moet vliegen. Ik zou dan ook denken dat hij in een ander vliegtuig is gestapt.sjaool schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:17:
[...]
Hij heeft een ander vliegtuig dat sneller is en ook een groter bereik heeft. Ook loopt Miami 6 uur achter op ons.
Meen gelezen te hebben dat VER niet bij de media verplichtingen zal zijn.Plenkske schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:20:
[...]
Hoelaat zouden de media verplichtingen beginnen ? Wordt toch al krap denk ik als hij nog moet vliegen. Ik zou dan ook denken dat hij in een ander vliegtuig is gestapt.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ah, dan nog tijd zatAvK schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:21:
[...]
Meen gelezen te hebben dat VER niet bij de media verplichtingen zal zijn.
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Als Verstappen zijn vliegtuig nog in Nice is dan verklaard dat wel waarom het vliegtuig van Perez al een paar dagen geleden in Miami is aangekomen. Perez gaat natuurlijk i.p.v. Verstappen rijden.
spoiler:
Of Cadillac komt met een aankondiging over een coureur die volgend jaar voor hun zal rijden.
Hooguit een training niet maar zelfs dat haalt hij waarschijnlijk nog wel.fredhuizinga schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:54:
https://www.ad.nl/formule...miami-voor-race~a73eea97/
Hoop wel dattie gaat racen...
Er is ook maar 1 training. En die kan die wellicht niet eens missen? Het is immers een sprint weekend. Alhoewel je wel mag kwalificeren zonder vrije training (maar niet racen (& sprinten) zonder een andere sessie gereden te hebben).dutchgio schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:01:
[...]
Hooguit een training niet maar zelfs dat haalt hij waarschijnlijk nog wel.
BronErik van Haren
@ErikvHaren
·
28 m
Max Verstappen mist vandaag de mediadag in Miami. Wereldkampioen komt later vanwege heugelijk babynieuws, waar verder officieel nog niets over wordt gedeeld.
Red Bull bevestigt wel dat alles goed gaat en dat Verstappen morgen gewoon aanwezig zal zijn voor het race-weekend. #F1
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 01-05-2025 16:09 ]
Persoonlijk verwacht ik wel enige clementie van de FIA.RobertMe schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:05:
[...]
Er is ook maar 1 training. En die kan die wellicht niet eens missen? Het is immers een sprint weekend. Alhoewel je wel mag kwalificeren zonder vrije training (maar niet racen (& sprinten) zonder een andere sessie gereden te hebben).
AvK schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:10:
[...]
Persoonlijk verwacht ik wel enige clementie van de FIA.
offtopic:
Ik las dementie
Ik las dementie
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Tja, als je 4 banden kan wisselen in minder dan 3 seconden, hoelang moet een geboorte dan wel niet duren? /s /mansplain
ping 127.212.23.124
Aha andere pers activiteiten… 
* JB let himself out…
* JB let himself out…
Mijn boefje is liev!
Ik snap niet hoe Max dat doet. Ik vind met een jetlag bij een conferentie zitten al niet te doen.
Daarom ben jij ws. ook geen 4-voudig Wereldkampioen F1. Nee gekheid, die gasten zitten zoveel in vliegtuigen dat ze er volgens mij weinig last van hebben. Ik denk eerder dat hij zit te stuiteren omdat hij vader geworden is.Mog schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:16:
Ik snap niet hoe Max dat doet. Ik vind met een jetlag bij een conferentie zitten al niet te doen.
Dus daarom is de vcarb roze!
Zo vlak na de bevalling zal stuiteren er nog wel even niet in zitten.Bvanham schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:18:
[...]
Daarom ben jij ws. ook geen 4-voudig Wereldkampioen F1. Nee gekheid, die gasten zitten zoveel in vliegtuigen dat ze er volgens mij weinig last van hebben. Ik denk eerder dat hij zit te stuiteren omdat hij vader geworden is.
Kan best dat hij in Monaco al op een gewijzigd tijdschema leefde (als "het" al gebeurt is is Kelly daar vast ook blij mee als hij de nacht dienst overneemtMog schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:16:
Niet veel anders dus als dat F1 in Singapore op een volledig eigen tijdsschema leeft.
Een concurerend team die zijn auto aanpast voor een andere coureur?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja maar het is toch gewoon een Red Bull? Volgens sommige experts in deze topics.Illegal_Alien schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:24:
[...]
Een concurerend team die zijn auto aanpast voor een andere coureur?
Prive jet, en hij vliegt de goede kant op om minder last te hebben van een jetlag?Mog schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:16:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En als je je thuis ritme aanhoudt (als dat kan qua race tijden) heb je er ook geen of minder last van. Volgens mij was dat ook de reden dat die vorig jaar “midden in de nacht” zat te simmen. Dat was daar midden in de nacht maar wellicht niet volgens het ritme dat hij aanhoudt.YakuzA schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:36:
[...]
Prive jet, en hij vliegt de goede kant op om minder last te hebben van een jetlag?
Hij zal nu ook wel in het vliegtuig zitten te simracen danShinji schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 18:06:
[...]
En als je je thuis ritme aanhoudt (als dat kan qua race tijden) heb je er ook geen of minder last van. Volgens mij was dat ook de reden dat die vorig jaar “midden in de nacht” zat te simmen. Dat was daar midden in de nacht maar wellicht niet volgens het ritme dat hij aanhoudt.
Al die stress van de geboorte er weer even uit rijden
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Een van de belangrijkste bijzaken ter wereld, Diverse media melden dan Max later in Miami aankomt omdat hij voor het eerst papa is geworden...
.
Zou geweldig leuk nieuws zijn, hopelijk gaat alles goed met moeder en baby...
.
Zou geweldig leuk nieuws zijn, hopelijk gaat alles goed met moeder en baby...
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja, zoals iemand ooit zei “het als alsof je favoriete cafe in de fik wordt gestoken”.YakuzA schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 18:07:
[...]
Hij zal nu ook wel in het vliegtuig zitten te simracen dan
Al die stress van de geboorte er weer even uit rijden
Maar is het al gebeurd, of alleen maar een vermoeden vanwege het opstijgen van zn jet?
Als vrouw vloeken bij de bevalling, hoeveel boete staat daarop?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoe zou max zen gender reveal doen?
Gaat ie een auto rammen in een bepaalde kleur? 😏🤡
Gewoon helemaal niet!masauri schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 22:53:
[ Voor 78% gewijzigd door CreativeS op 01-05-2025 23:15 ]
It's a goat!masauri schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 22:53:
Dit post iemand net op Reddit, ik neem het nog een klein beetje met een korreltje zout.Today was preview day at the Miami GP and David Croft confirmed that Max Verstappen has welcomed his first child when he appeared in front of attendees next to Jenson Button. He also mentioned that he was on his way to Miami, which we already knew, but he also confirmed the birth of Max's child. Congratulations to Max Verstappen on the birth of his first child!
Als het geen waarheid blijkt te zijn dan komen we er vast snel genoeg achter.
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 02-05-2025 08:27 ]
Nou kreeg Sainz laatst een boete omdat ie te laat was bij het volkslied ofzo? Omdat hij er eentje uit moest drukken.
Nu heeft Max de mediadag gemist die volgens mij ook een soort van verplicht is, omdat zijn vriendin er mogelijk eentje uit moest drukken.
Gaat Max nou ook een boete krijgen?
Nu heeft Max de mediadag gemist die volgens mij ook een soort van verplicht is, omdat zijn vriendin er mogelijk eentje uit moest drukken.
Er uit drukken….
Ik zou het doen!
Alsof Max dan wakker zal liggen van 10/20/30/40k ?FastFred schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:38:
Nou kreeg Sainz laatst een boete omdat ie te laat was bij het volkslied ofzo? Omdat hij er eentje uit moest drukken.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Geen serieuze vraag, maar iets serieuzer antwoord: nee, want coureurs missen vaker de mediadag door bijv ziekte. Bovendien stond Max niet ingepland voor de officiële persco’s.FastFred schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:38:
Nou kreeg Sainz laatst een boete omdat ie te laat was bij het volkslied ofzo?
(..)
De naam van de Verstappen baby? Nelson Junior? O w8 die is er al.. Hoe dan ook Nelson zal MEGA trots zijn.
Fijn ventje Nelson Piquet:
Controversies
Piquet was known for insulting and slandering other drivers during and after his racing career. In 1988, Piquet made comments in a magazine about his rival Nigel Mansell, calling him an "uneducated blockhead" and describing his wife as "ugly". He also falsely accused Ayrton Senna of being homosexual and called Enzo Ferrari "senile", adding to the latter statement that the Ferrari team would have performed better at the time if Ferrari was 30 years younger.[54] Mansell was in particular incensed about the personal attacks on his family which he described as "out of order",[55] while Senna countered the accusations against his sexuality in a 1990 interview with the Brazilian edition of Playboy where he revealed that he lost his virginity to a prostitute when he was 13 years old. Senna speculated in the same interview that Piquet loathed him because he had previously slept with Piquet's then-future wife[56] Despite Senna's high-profile relationships with Brazilian television personalities like Xuxa from 1988 to 1990[57] and Adriane Galisteu at the time of his death in 1994,[58] Piquet continued to publicly refer to Senna as "gay" as late as 2020.[59]
In 2021, during an interview on a Brazilian podcast, Piquet referred to Lewis Hamilton by the Portuguese term "neguinho" when discussing an incident between Hamilton and Max Verstappen at the 2021 British Grand Prix.[60][61][62] After the comments resurfaced on social media in 2022, his use of the supposedly racial slur received condemnation from F1 and the community.[60][61] Piquet later apologised for his remarks, explaining that they were not intended to be racist.[63] Following this apology, new footage revealed Piquet also used homophobic language against Hamilton in a 2016 interview.[64] When asked of his opinion about Keke Rosberg, the 1982 Formula One World Champion, Piquet described him as "a turd that has no value".[64][65] He also went on to insinuate the reason Lewis Hamilton lost the 2016 Formula One World Championship to Rosberg's son, Nico Rosberg, was because Hamilton "must have been getting his ass fucked more often at that time, so things turned rough [for him]".[64][65]
In July 2022, Piquet was banned from the F1 paddock as a result of the slanderous statements made against Hamilton.[66][67] Craig Slater of Sky Sports F1 reported that despite his apology, Piquet, "for the foreseeable future at least, will not be welcome in the Formula 1 paddock".[68][69][non-primary source needed] The British Racing Drivers' Club also suspended Piquet’s membership, and were expected to terminate his status as an honorary member, following a 7 day notice period.[70] In March 2023, he was ordered by a Brazilian court to pay R$5,000,000 (approximately US$950,000) in moral damages.[71] The ban was lifted by the end of 2024, and Piquet was present at the São Paulo Grand Prix as a guest of Red Bull.[72]
Beide Opa's zullen het goed met elkaar kunnen vinden.
Controversies
Piquet was known for insulting and slandering other drivers during and after his racing career. In 1988, Piquet made comments in a magazine about his rival Nigel Mansell, calling him an "uneducated blockhead" and describing his wife as "ugly". He also falsely accused Ayrton Senna of being homosexual and called Enzo Ferrari "senile", adding to the latter statement that the Ferrari team would have performed better at the time if Ferrari was 30 years younger.[54] Mansell was in particular incensed about the personal attacks on his family which he described as "out of order",[55] while Senna countered the accusations against his sexuality in a 1990 interview with the Brazilian edition of Playboy where he revealed that he lost his virginity to a prostitute when he was 13 years old. Senna speculated in the same interview that Piquet loathed him because he had previously slept with Piquet's then-future wife[56] Despite Senna's high-profile relationships with Brazilian television personalities like Xuxa from 1988 to 1990[57] and Adriane Galisteu at the time of his death in 1994,[58] Piquet continued to publicly refer to Senna as "gay" as late as 2020.[59]
In 2021, during an interview on a Brazilian podcast, Piquet referred to Lewis Hamilton by the Portuguese term "neguinho" when discussing an incident between Hamilton and Max Verstappen at the 2021 British Grand Prix.[60][61][62] After the comments resurfaced on social media in 2022, his use of the supposedly racial slur received condemnation from F1 and the community.[60][61] Piquet later apologised for his remarks, explaining that they were not intended to be racist.[63] Following this apology, new footage revealed Piquet also used homophobic language against Hamilton in a 2016 interview.[64] When asked of his opinion about Keke Rosberg, the 1982 Formula One World Champion, Piquet described him as "a turd that has no value".[64][65] He also went on to insinuate the reason Lewis Hamilton lost the 2016 Formula One World Championship to Rosberg's son, Nico Rosberg, was because Hamilton "must have been getting his ass fucked more often at that time, so things turned rough [for him]".[64][65]
In July 2022, Piquet was banned from the F1 paddock as a result of the slanderous statements made against Hamilton.[66][67] Craig Slater of Sky Sports F1 reported that despite his apology, Piquet, "for the foreseeable future at least, will not be welcome in the Formula 1 paddock".[68][69][non-primary source needed] The British Racing Drivers' Club also suspended Piquet’s membership, and were expected to terminate his status as an honorary member, following a 7 day notice period.[70] In March 2023, he was ordered by a Brazilian court to pay R$5,000,000 (approximately US$950,000) in moral damages.[71] The ban was lifted by the end of 2024, and Piquet was present at the São Paulo Grand Prix as a guest of Red Bull.[72]
[ Voor 103% gewijzigd door Speedster op 02-05-2025 11:06 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Max is geland in Miami! Zou hij beschuit met muisjes meegenomen hebben

Verstappen is 16 minuten geleden geland in Miami als ik de mensen op Reddit mag geloven!
Als we naar Jos kijken dan klopt het denk ik wel. Die wint ook nog steeds van alles. Dus het langzamer worden kunnen we wel naar het land der fabelen verwijzen.Chocoball schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:57:
[Afbeelding]
Hij wil natuurlijk nog sneller thuis zijn
Wat is je punt en waarom is dat nu relevant?Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:50:
De naam van de Verstappen baby? Nelson Junior? O w8 die is er al.. Hoe dan ook Nelson zal MEGA trots zijn.
Controversies
Het punt is dat @Speedster niet alleen geen Verstappen fan is, maar elke gelegenheid aangrijpt om iets over Verstappen te klagen.
Edit/aanvulling:
Iedereen mag natuurlijk fan zijn van wie die wilt en natuurlijk is niet iedereen hier Verstappen fan. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ook maar alles aangegrepen moet worden om iets over Verstappen te klagen. En de (schoon)vader van Max Verstappen heeft dan ook vrij weinig te maken met F1, Max Verstappen, of het (mogelijk) geboren kindje van Max & Kelly.
Of moeten we hier ook gaan discussieren over hoe de vader van Norris aan zijn miljoenen is gekomen? Wat Antony Hamilton in zijn vrije tijd doet. Etc etc.
[ Voor 48% gewijzigd door RobertMe op 02-05-2025 12:38 ]
Maar hopen dat zijn ouders, ooms en tantes en opa's en oma's nooit wat geks hebben geroepen dan...RobertMe schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:09:
[...]
Het punt is dat @Speedster niet alleen geen Verstappen fan is, maar elke gelegenheid aangrijpt om iets over Verstappen te klagen.
Het punt is dat Max Verstappen een baby heeft verwekt bij Kelly Piquet en dat Nelson Piquet de vader is van Kelly. Zie daar de relevantie.
Dat is dan wel een extreem lange vlucht als hij gistermiddag uit Nice is vertrokken. Dus Reddit loopt wat achter of vergeet het tijdsverschil.G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:53:
[Afbeelding]
Verstappen is 16 minuten geleden geland in Miami als ik de mensen op Reddit mag geloven!
Wat bedoel je hier mee? Leg je grapje eens uit?Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:50:
Ik heb zo mijn twijfels over jouw definitie van het woord 'relevantie', amigo.Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:11:
Het punt is dat Max Verstappen een baby heeft verwekt bij Kelly Piquet en dat Nelson Piquet de vader is van Kelly. Zie daar de relevantie.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Ja, en Fabian Vettel is de broer van Sebastian Vettel. Feiten. Maar wat is je punt?Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Mijn post is geen "geklaag" over Max Verstappen alleen een constatering over Opa Piquet, ik wist dat ook niet hoe Opa Nelson zich in het verleden heeft gedragen.RobertMe schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:09:
[...]
Edit/aanvulling:
Iedereen mag natuurlijk fan zijn van wie die wilt en natuurlijk is niet iedereen hier Verstappen fan. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ook maar alles aangegrepen moet worden om iets over Verstappen te klagen. En de (schoon)vader van Max Verstappen heeft dan ook vrij weinig te maken met F1, Max Verstappen, of het (mogelijk) geboren kindje van Max & Kelly.
Of moeten we hier ook gaan discussieren over hoe de vader van Norris aan zijn miljoenen is gekomen? Want Antony Hamilton in zijn vrije tijd doet. Etc etc.
Ja precies waarom ik twijfelde of het wel waar zou zijn!Toke_gt schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Dat is dan wel een extreem lange vlucht als hij gistermiddag uit Nice is vertrokken. Dus Reddit loopt wat achter of vergeet het tijdsverschil.
Even gegoogled en je bent er zo achter. Geen idee betreft Reddit, maar volgens een site is het vliegtuig 19:50Toke_gt schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Dat is dan wel een extreem lange vlucht als hij gistermiddag uit Nice is vertrokken. Dus Reddit loopt wat achter of vergeet het tijdsverschil.
EDT geland, en dat is 01:50 onze tijd (CEST).
edit
En volgens de twitter pagina die automatisch tweets plaatst was het 01:38 onze tijd.
[ Voor 10% gewijzigd door Plenkske op 02-05-2025 11:22 ]
Geloof dat ik rond een uur of 16:00 foto's zag langskomen met 7 tot 8 uur vlucht. Dus hij zou al een tijdje aanwezig moeten zijn in miami.G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:17:
[...]
Ja precies waarom ik twijfelde of het wel waar zou zijn!
Mooi feit! Dat Max zijn kind maar een hele grote mag worden! Nee dat is geen sarcasme dat meen ik oprecht.Landon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:16:
Het kind van Max geboren op de sterfdag van Ayrton Senna.
Kan ook eigenlijk niet anders met zoveel race genen in zijn of haar bloed.
Nogmaals, waarom is dat relevant?Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:16:
[...]
Mijn post is geen "geklaag" over Max Verstappen alleen een constatering over Opa Piquet, ik wist dat ook niet hoe Opa Nelson zich in het verleden heeft gedragen.
Is toch nergens bevestigd nog?Landon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:16:
Het kind van Max geboren op de sterfdag van Ayrton Senna.
Opa van Max zijn aanstaande kind.
Waarom hoop je er op dat het zo snel mogelijk bekend gemaakt wordt? Al gaan ze van mijn part twee jaar in een hutje op de hei wonen en melden ze het niet, wat boeit het? Waarom moet een bekend iemand zoiets zo snel mogelijk wereldkundig maken? Waarom zijn ze dat aan de rest verplicht?
Ik snap niet waarom je de blijde gebeurtenis van Max en Kelly's (aanstaande) kind aangrijpt om deze oude controverses over Nelson Piquet op te rakelen. Wat voegt het delen van deze negatieve informatie toe aan? Het lijkt alsof je bewust een schaduw probeert te werpen over wat eigenlijk een gelukkig moment voor hen is.
De hele wereld wacht erop. Iemand als Max Verstappen krijgt nu eenmaal veel (media) aandacht.Shinji schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:28:
[...]
Waarom hoop je er op dat het zo snel mogelijk bekend gemaakt wordt? Al gaan ze van mijn part twee jaar in een hutje op de hei wonen en melden ze het niet, wat boeit het? Waarom moet een bekend iemand zoiets zo snel mogelijk wereldkundig maken? Waarom zijn ze dat aan de rest verplicht?
Dat schept verwachtingen en idd geen verplichtingen.
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.