[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 63 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Mog schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:30:
[...]

Ik snap niet waarom je de blijde gebeurtenis van Max en Kelly's (aanstaande) kind aangrijpt om deze oude controverses over Nelson Piquet op te rakelen. Wat voegt het delen van deze negatieve informatie toe aan? Het lijkt alsof je bewust een schaduw probeert te werpen over wat eigenlijk een gelukkig moment voor hen is.
Ik zoek op Nelson Piquet als aanstaande opa van Max en Kelly hun kind. Dan kom ik dat tegen. Ik wist dat niet en velen van hier ook niet lijkt me vandaar dat ik het deel. Geen woorden in mijn mond leggen ik wil helemaal geen schaduw werpen over de geboorte van Max en Kelly hun baby.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Treveo schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:20:
[...]

Is toch nergens bevestigd nog?
En dan nog weten we niet of het kind uberhaupt gisteren geboren is. Kan net zo goed afgelopen weekend of bijna 2 weken terug zijn geweest. Helemaal prima toch als Verstappen de media dag skipt om een dag langer bij zijn pas geboren kind te zijn. Hoeft echt niet alleen maar te zijn omdat het ook echt op de media dag "gebeurt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:32:
[...]

De hele wereld wacht erop. Iemand als Max Verstappen krijgt nu eenmaal veel (media) aandacht.
Dat schept verwachtingen en idd geen verplichtingen.
De hele wereld wacht ook al 10+ jaar op nieuws omtrent Schumacher. Ook dat komt er niet en zal er niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

RobertMe schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:41:
[...]

Kan net zo goed afgelopen weekend of bijna 2 weken terug zijn geweest.
Dan kan Max een boete verwachten vanwege niet komen opdagen bij een verplicht media moment zonder goede reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Erazzzer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:45:
[...]

Dan kan Max een boete verwachten vanwege niet komen opdagen bij een verplicht media moment zonder goede reden.
Kan toch al lang met de FIA besproken zijn. Er wordt wel vaker een mediadag geskipt door coureurs.

Edit:
En daarnaast is het een media dag. Media die nog drie dagen hebben om vragen te stellen. En het voornaamste zal zijn dat de coyreurs ervoor aanwezig zijn. Is er geen verplichting gaat natuurlijk geen coureur opdagen. En afwezigheid i.v.m. een geboorte is een prima reden die je per coureur eens in de 1/2/3 jaar zou kunnen opvoeren.... Het is niet alsof die zegt "ik heb geen zin en kom niet", dan is een boete wellicht terecht.

[ Voor 40% gewijzigd door RobertMe op 02-05-2025 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
Erazzzer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:45:
[...]

Zonder goede reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Verstappen hoeft niet bij de bevalling te zijn. Sterker nog, als de bevalling dit weekend zou zijn (vandaag / morgen / zondag) zou die er hoogstwaarschijnlijk ook helemaal niet bij zijn.

Kijk maar hoe het bij Penelope ging. Kvyat die miraculeus op het podium finisht en ineens er uit flapt dat zijn vriendin dat weekend is bevallen. Die was er dus ook niet bij.

Maar uiteraard zul je er als vader wel bij willen zijn. En een media dag is dan prima te skippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

krietjur

Where am I?

Zou wel leuk zijn als GP het tijdens de race over de boordradio aan Max kan mededelen :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:44
Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:39:
[...]

Ik zoek op Nelson Piquet als aanstaande opa van Max en Kelly hun kind. Dan kom ik dat tegen. Ik wist dat niet en velen van hier ook niet lijkt me vandaar dat ik het deel. Geen woorden in mijn mond leggen ik wil helemaal geen schaduw werpen over de geboorte van Max en Kelly hun baby.
Ja hoor, jij denkt, Max krijgt een baby, dus ik zoek even op zijn schoonvader. Alsof je dit niet al wist. Je bent gewoon lekker aan het trollen zoals wel vaker. :)

Maar goed, lekker belangrijk ook. Leuk dat Max vader is en ik hoop dat het hem geen rondetijd kost. Ze zeggen toch wel eens dat het vaderschap coureurs 3 tienden kost?

[ Voor 13% gewijzigd door ZeromaNoiS op 02-05-2025 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ZeromaNoiS schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:55:
[...]

Maar goed, lekker belangrijk ook. Leuk dat Max vader is en ik hoop dat het hem geen rondetijd kost. Ze zeggen toch wel eens dat het vaderschap coureurs 3 tienden kost?
Max is al een tijdje vader van Penelope. Ik denk niet dat het verspreiden van genen hetgeen is wat 3 tienden kost ;)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Mog schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:58:
[...]

Max is al een tijdje vader van Penelope. Ik denk niet dat het verspreiden van genen hetgeen is wat 3 tienden kost ;)
Penelope heeft dan ook geen genen van Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TinusXIII schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:01:
[...]

Dat is precies wat hij bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TinusXIII schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:01:
[...]

Dat is precies wat ik zeg ;) Als het überhaupt al 3 tienden kost, is het het vaderschap, niet het doorgeven van je genen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Plenkske schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:18:
Even gegoogled en je bent er zo achter. Geen idee betreft Reddit, maar volgens een site is het vliegtuig 19:50
EDT geland, en dat is 01:50 onze tijd (CEST).

edit

En volgens de twitter pagina die automatisch tweets plaatst was het 01:38 onze tijd.
01.49u (CEST, UTC+2) vannacht is het vliegtuig stilgezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6n7q13P0I0h4ytTBEcg0IZK_lc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kPMx6QZmqlrQAwwuJ9AA9n3k.jpg?f=user_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 12:15
Wat kun je zowel tegen een F1 coureur als een bevallende vrouw zeggen in het heetst van de strijd?

spoiler:
Keep pushing!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Yep, send it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcht
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 13:11
Chocoball schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:57:
[Afbeelding]

Hij wil natuurlijk nog sneller thuis zijn :+
Mag hij de auto van de zaak meenemen? :)

Onderweg naar Tertius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:08
Willem30 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 08:00:
https://nl.motorsport.com...elektrisch-zijn/10717870/

Audi-CEO Gernot Döllner is er zeker van dat F1 op de elektrische toer gaat - en dus niet de kant van de V10's opgaat waarover gesproken wordt. :F
Ik denk niet dat er straks ruimte is voor 2 Dyson stofzuigercompetities :)

De FOM zet vol in op klimaatneutrale brandstof. Daarnaast zorgt meer elektrificatie voor zwaardere wagens met 2 type motoren aan boord en nu al is energie terugwinnen met alleen een MGU-K een uitdaging (de andere motorfanrikanten wilden geen terugwinning bij de vooras omdat Audi daar mogelijk een technische voorsprong had).

Gegeven is ook dat sommige fabrikanten al meer dan 300 miljoen hebben geïnvesteerd en niet op het laatste moment willen horen dat ze die kunnen weggooien voor een V10. Als Audi vol voor elektrificatie blijft gaan zijn er vanaf 2030 niet meer bij denk ik zo of misschien al eerder als Sauber niet de weg naar boven weet te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:19
Chocoball schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:54:
[...]

Ik denk niet dat er straks ruimte is voor 2 Dyson stofzuigercompetities :)
Die komen er ook niet omdat Alejandro Agag (de man achter Formula E) een exclusieve deal heeft met de FIA. Geen andere partij (lees FOM) mag een electrische raceklasse starten voor open single seat autos. Deze deal loopt tot 2039.

Bron oa: https://www.motorauthorit...ights-to-formula-e-series

(En voor de mensen die de Dyson link niet snappen .. Dyson was ooit in beeld om het elektrische gedeelte van de race autos te leveren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
Waah schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:29:
[...]

Wat kun je zowel tegen een F1 coureur als een bevallende vrouw zeggen in het heetst van de strijd?

spoiler:
Keep pushing!
"quickly done" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Klauwhamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:15:
[...]

Wat bedoel je hier mee? Leg je grapje eens uit?

[...]

Ik heb zo mijn twijfels over jouw definitie van het woord 'relevantie', amigo.
Beide opa's Nelson Piquet en Jos Verstappen staan niet bekend als "makkelijk" in de omgang.
Dat schept mijns inziens een band.

Wat betekent relevantie?
Relevantie is een term die wijst op de samenhang of het belang van een onderwerp ten opzichte van een ander onderwerp. Dit kan op wetenschappelijk gebied zijn, maatschappelijk of technisch.

Voor zover ik weet zijn we geen amigo's en heb ik hier sowieso weinig amigo's.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:44
Speedster schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:57:
[...]

Beide opa's Nelson Piquet en Jos Verstappen staan niet bekend als "makkelijk" in de omgang.
Dat schept mijns inziens een band.

Wat betekent relevantie?
Relevantie is een term die wijst op de samenhang of het belang van een onderwerp ten opzichte van een ander onderwerp. Dit kan op wetenschappelijk gebied zijn, maatschappelijk of technisch.

Voor zover ik weet zijn we geen amigo's en heb ik hier sowieso weinig amigo's.
Speltip 7, weet wanneer je moet stoppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
ZeromaNoiS schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:05:
[...]

Speltip 7, weet wanneer je moet stoppen. ;)
Dank voor de Tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:34
Chocoball schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:57:
[Afbeelding]

Hij wil natuurlijk nog sneller thuis zijn :+
Net bekend geworden:
Max Verstappen (27) en Kelly Piquet (36) zijn ouders geworden van dochter Lily.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mag hopen voor het kindje van Verstappen en Kelly, dat het gewoon kan opgroeien en dat het niets, maar dan ook helemaal niets, in de autosport gaat doen.
Als het nu al zo een punt is met de grootouders :N :N

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
De kogel is door de kerk, ze heet Lily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Willem30 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:09:
[...]

Net bekend geworden:
Max Verstappen (27) en Kelly Piquet (36) zijn ouders geworden van dochter Lily.
Bron?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 10:06
mat.hi.as schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:11:
Met 100kg rijden ze 300km ongeveer, dus grofweg 1 op 3. Dat is een stuk minder energiezuinig dan wat mijn gemiddelde auto rijdt, maar aan de andere kant, ik rij ook wat constanter qua snelheid. Stel dat je met een f1 auto je dagelijkse commute doet, en je qua snelheid meerijdt met de rest van het verkeer, hoeveel verbruikt die dan?
Het indrukwekkende van een 1000pk F1 auto is dat je met die hoeveelheid brandstof continue plankgas rijd. Volgas van bocht naar bocht, vol in de remmen en vol op het gas weer weg, tot de toerenbegrenzer doortrekken voor je schakelt. En dat 305km lang.

Doe dat maar even met je dagelijkse auto van bocht naar bocht, van het ene verkeerslicht naar het volgende, ik denk dat het verbruik je dan vies tegen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
Op de socials van allebei.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 12:50

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mietjes maken grietjes! :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://s2-quem.glbimg.com/iS-3F--FI6XSxFYXBKnWLodMFws=/0x0:1080x1351/984x0/smart/filters:strip_icc()/i.s3.glbimg.com/v1/AUTH_b0f0e84207c948ab8b8777be5a6a4395/internal_photos/bs/2025/u/g/PpiAJST4qIhO1ZXNJp4g/welcome-to-the-world-sweet-lily-our-hearts-are-fuller-than-ever-you-are-our-greatest-gift.-we-love-you-so-much.webp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Welkom Lily! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:00

Fanta

FordPerformance™️

Prachtig.

En mooi dat hij er bij kon zijn!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wauw! Welkom Lily, echt super dat hij er bij kon zijn _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben geen stylish guru, waarom zijn deze fotos altijd in het zwart/wit?

Verder kan ik mij voorstellen dat dit gemaakt is. Ben je niet als aanstaande moeder helemaal gesloopt? Ik zou niet zitten te wachten op een fotomoment.

Tuurlijk eigen keuze, vroeg mij gewoon af waar ze nog de energie van daan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:37:
[...]

Wauw! Welkom Lily, echt super dat hij er bij kon zijn _/-\o_
Eigen keuze, maar vond het zo vreemd dat de manager van Ajax zei dat hij niet bij de zwangerschap zou zijn.

Als je de keuze niet hebt, dan snap ik het nog. Maar die kon prima een wedstrijdje missen. Bij Max is dat anders, daar zit een heel team en flink veel geld in verbonden.

Maar ook dan had ik als Max gezegd, dit weekend zit maar iemand anders in de auto.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:57:
[...]

Verder kan ik mij voorstellen dat dit gemaakt is. Ben je niet als aanstaande moeder helemaal gesloopt? Ik zou niet zitten te wachten op een fotomoment.

Tuurlijk eigen keuze, vroeg mij gewoon af waar ze nog de energie van daan halen. :)
Voornamelijk om een bepaald gevoel te creëren.
Een goed gecomponeerde zwart-witfoto creëert een dramatisch en artistiek effect . Een wereld zonder kleuren moedigt de kijker aan om zich te concentreren op de gezichten, gebaren en composities achter het beeld. Vaak drukken ze melancholie, romantiek of zelfs hoop beter uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:59:
[...]

Eigen keuze, maar vond het zo vreemd dat de manager van Ajax zei dat hij niet bij de zwangerschap zou zijn.

Als je de keuze niet hebt, dan snap ik het nog. Maar die kon prima een wedstrijdje missen. Bij Max is dat anders, daar zit een heel team en flink veel geld in verbonden.

Maar ook dan had ik als Max gezegd, dit weekend zit maar iemand anders in de auto.
Mee eens hoor, maakt niet uit wat je doet of wie je bent. Bij zulke momenten hoor je er gewoon te staan voor je vrouw, vind het persoonlijk echt zeer kwalijk dat voetballers gewoon gaan voetballen. Maar dat zal wel aan mijn gedachtegang liggen.. :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
offtopic:
Is er al behoefte aan een F1 randzaken-randzaken topic? Zo klinkt het hier een beetje :+

per aspera ad astra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:18

Pierre

Van nature lui!

Gaat Max trakteren op beschuit met roze muisjes, zou wel lachen zijn.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
LAD93 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:03:
offtopic:
Is er al behoefte aan een F1 randzaken-randzaken topic? Zo klinkt het hier een beetje :+
Je bedoelt zoiets als F1 Boulevard?

Jij wilt toch ook weten hoe de vriendin van een (oud)coureur een interview geeft over haar liefdesleven, om vervolgens in diezelfde zin te zeggen dat ze dit prive willen houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Pierre schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:04:
Gaat Max trakteren op beschuit met roze muisjes, zou wel lachen zijn.
Max heeft wel goede humor, zou zeker kunnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Kelly is ook niet enkel aanstaan... weer moeder, maar heeft een instagram met miljoenen volgers, dan werken de logische spelregels iets anders :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:10:
[...]

Kelly is ook niet enkel aanstaan... weer moeder, maar heeft een instagram met miljoenen volgers, dan werken de logische spelregels iets anders :P
Dat vind ik dan ook best grappig, Max is toch niet zo?

Ken hem niet persoonlijk, maar hij komt mij ook over als een nuchter en niet iemand die echt geeft om allemaal aandacht wat niet over racen gaat.

Leuk dat mensen dit doen, maar hoop toch echt dat mensen in het echte leven gewoon even bijkomen en de tijd voor elkaar nemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:36
HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:13:
[...]

Leuk dat mensen dit doen, maar hoop toch echt dat mensen in het echte leven gewoon even bijkomen en de tijd voor elkaar nemen. :)
Die foto werd toch wel gemaakt en kan me zo voorstellen dat Kelly alleen even haar goedkeuring heeft moeten geven voor dit door iemand anders het op de socials knikkert.

Voor Max komt het mooi uit dat het net voor het weekend is. Toch beter dan na de laatste lap in Q3 te horen " And that's pole position!! Oh..and it's a girl"

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Goed gedaan Max! We zullen niet weten als die ouwe simracer hier ook mee leest.... ;-) Heeft naar 4x het aftikken van een WDC weer een mooie "prijs" gewonnen...

Ik gun het hem van harte....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:13:
[...]

Dat vind ik dan ook best grappig, Max is toch niet zo?

Ken hem niet persoonlijk, maar hij komt mij ook over als een nuchter en niet iemand die echt geeft om allemaal aandacht wat niet over racen gaat.

Maar ergens is het ook gewoon werk, in ieder geval voor Kelly, om zulke zaken weer op het internet te gooien, zal misschien even 2 minuten haar mooi doen, 5 foto's maken, beste eruit pikken en online gooien. Hoe nuchter Max ook mag zijn, denk ik dat hij ook wel begrijpt hoe marketing en social media werken.

Genoeg mensen die bij geboorte ergens een kiekje maken voor familie, dit geval gewoon een iets mooiere foto voor een iets grotere 'familie' :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
FastFred schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:12:
[...]

Het indrukwekkende van een 1000pk F1 auto is dat je met die hoeveelheid brandstof continue plankgas rijd. Volgas van bocht naar bocht, vol in de remmen en vol op het gas weer weg, tot de toerenbegrenzer doortrekken voor je schakelt. En dat 305km lang.

Doe dat maar even met je dagelijkse auto van bocht naar bocht, van het ene verkeerslicht naar het volgende, ik denk dat het verbruik je dan vies tegen valt.
Dat weet ik, daarom vraag ik me af hoe efficiënt ze wél zijn als ze gewoon 100 rijden op de snelweg, rustig uitrollen richting het stoplicht. Zit je dan qua verbruik richting een normale auto omdat die f1 auto belachelijk efficiënt is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Kleine verlenging voor het circuit van van Miami.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giwn4g5To1VV_FlGm1u4MjyVj8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JYL62KzgZLCPh7UhCA50Brrs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 14:11
[...]

Wat heeft Daan er mee te maken? :+

Enfin, vrijwel zeker dat het kind gewoon met de keizersnede gehaald is. Want dan kun je het plannen.
En dat lijkt mij minder intensief dan een "normale" bevalling. En het is niet haar eerste bevalling natuurlijk. Er is al een kleine torpedo uitgekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 02-05-2025 19:37 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 13:46
Rivanov schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:33:
[...]

Enfin, vrijwel zeker dat het kind gewoon met de keizersnede gehaald is. Want dan kun je het plannen.
En dat lijkt mij minder intensief dan een "normale" bevalling. En het is niet haar eerste bevalling natuurlijk. Er is al een kleine torpedo uitgekomen.
Meer waarschijnlijk bevalling op gang gebracht. Als model is een keizersnede wel het laatste wat je wilt als je iets te kiezen hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

Rivanov schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:33:
[...]

Lol de hersteltijd van een keizersnede is echt veel langer. En een "normale" bevalling kan je ook plannen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Duidelijk allen. Ben geen medicus.
Het maakt mij ook allemaal niets uit hoe zij het gedaan hebben... ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paar korte baby reactie (incl. de vader zelf) filmpjes:

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
[...]

Max heeft al “enkele dagen met mijn gezin doorgebracht” dus ik vermoed dat deze foto’s gewoon van de newbornshoot zijn en niet van enkele uren na de bevalling.

Denk dat het foto’s zijn waarop het meisje al een dag of 3-4 oud is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Den_S85 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 20:37:
[...]

Max heeft al “enkele dagen met mijn gezin doorgebracht” dus ik vermoed dat deze foto’s gewoon van de newbornshoot zijn en niet van enkele uren na de bevalling.

Denk dat het foto’s zijn waarop het meisje al een dag of 3-4 oud is ;)
Ik heb geen enkel idee haha, en ben blij dat alles gezond altijd is. Niet specifiek voor Max, maar in het algemeen zijn bevallingen toch nog altijd spannend vaak.

Als ik vrouw zou zijn, dan moest ik weken bijkomen. Maar misschien schiet je ook in een bepaalde modus als ouder zijnde? Geen idee, zelfs geen kids en denk ook geen interesse in al dat gedoe.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Laatst online: 14:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlaBacaxMD5q1S2iq37a_s8lpsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPDelM5lHNVu26f2NDjofkVV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Weer een interessante video van Driver61 over de uitgaven van een F1 team met o.a. Günther Steiner (reclame tussen 9:29-10.28).

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 04-05-2025 14:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Ik weet dat Red Bull vaak leuke PR uitjes heeft, maar deze van Williams zou bij mij toch echt met stip op nummer 1 staan. Meevliegen in een oefensessie met de Blue Angels, dream come true.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

HollowGamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 20:57:
[...]

Ik heb geen enkel idee haha, en ben blij dat alles gezond altijd is. Niet specifiek voor Max, maar in het algemeen zijn bevallingen toch nog altijd spannend vaak.

Als ik vrouw zou zijn, dan moest ik weken bijkomen. Maar misschien schiet je ook in een bepaalde modus als ouder zijnde? Geen idee, zelfs geen kids en denk ook geen interesse in al dat gedoe.
Ja uiteraard moet moeders weken bijkomen. Maar dat houdt ze gek genoeg niet tegen om er fotos van te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Nu online
Ik zag een programma van de week waarin Verstappen werd besproken. Er werd gezegd dat er een clausule in het contract van Verstappen staat, dat hij mag vertrekken als Verstappen bij de zomerstop niet minimaal derde staat.

En dat Aston Martin een bod heeft gedaan van 300 miljoen voor 3 jaar, mag hij naar dat team willen komen. En nu Stroll niet meer in de langere termijn plannen van Aston Martin voorkomt, is er ruimte voor Verstappen.

Aston Martin kan de stap omhoog gaan maken met Newey en zijn team, die al bezig zullen zijn met de auto voor 2026, Honda naar Aston Martin, en de modernste faciliteiten tot hun beschikking hebben, incl een windtunnel waar elk ander team jaloers op zal zijn. Maar wellicht nog te ver van de top om interessant te zijn voor Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:46
Charles Hill schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:35:
Ik zag een programma van de week waarin Verstappen werd besproken. Er werd gezegd dat er een clausule in het contract van Verstappen staat, dat hij mag vertrekken als Verstappen bij de zomerstop niet minimaal derde staat.

En dat Aston Martin een bod heeft gedaan van 300 miljoen voor 3 jaar, mag hij naar dat team willen komen. En nu Stroll niet meer in de langere termijn plannen van Aston Martin voorkomt, is er ruimte voor Verstappen.

Aston Martin kan de stap omhoog gaan maken met Newey en zijn team, die al bezig zullen zijn met de auto voor 2026, Honda naar Aston Martin, en de modernste faciliteiten tot hun beschikking hebben, incl een windtunnel waar elk ander team jaloers op zal zijn. Maar wellicht nog te ver van de top om interessant te zijn voor Verstappen.
Ergens snap ik zon clausule wel maar is dat als RB zijnde niet onmogelijk om te tekenen? Als je van je contract af wil ga je een paar bochten in Q2 iets van het gas af zodat je in de race minder punten scoort.

Lijkt me als rijder wel erg makkelijk te manipuleren als je weg zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 22:09
eMiz0r schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 00:06:
[...]

Ergens snap ik zon clausule wel maar is dat als RB zijnde niet onmogelijk om te tekenen? Als je van je contract af wil ga je een paar bochten in Q2 iets van het gas af zodat je in de race minder punten scoort.

Dat ging/gaat ook rond over Vettel. Die kon zijn clausule activeren om naar Ferrari te gaan. Stond op dat moment onder Ricciardo, op een vijfde plek.

https://www.skysports.com...or-2015-says-helmut-marko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Nu online
[...]

Volgens mij is er voor Verstappen geen enkele reden te bedenken om te vertrekken bij Red Bull als hij daar wereldkampioen kan worden. Behalve meer geld, maar denk niet dat dat een reden voor hem zal zijn om onder zijn contract vandaan te willen komen, zeker niet als hijzelf daarvoor met opzet slecht moet gaan presteren om achter Russell op de ranglijst te komen staan. Dat is niet zijn mentaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
[...]

dat zien de echt wel aan de data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Technofreakz schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 06:39:
[...]
En dan nog...
Al staat het niet in zijn contract kan hij met zijn eigen prestaties gaan lopen f*cken. En als team blijft er dan nog steeds maar een optie over en dat is hem uit de auto halen.
Want een coureur die moedwillig niet het maximale aan punten haalt heb je net zo min aan als een coureur die niet goed genoeg is en te weinig punten behaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Charles Hill schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:35:

Voorlopig is AM aan de achterkant van de grid te vinden.
Als ze in 2026 ineens het licht gezien hebben zijn er wel opties te bedenken voor 27 gok ik. Maar vooralsnog zijn ze in Q1 er al uit zonder hoop op vooruitgang.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Max Verstappen naar Aston Martin voelt voor mij als Cristiano Ronaldo naar Al-Nassr FC. Ik kan alleen maar hopen dat Verstappen dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 12:50
Technofreakz schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 06:39:
[...]
Verstappen zal dat dusdanig intelligent doen dat ze het echt niet gaan zien.

Zie afgelopen weekend. Hij vocht als een leeuw met de McLarens, niemand kan hem verwijten dat hij niet voor z'n positie vocht. Maar eigenlijk waren die wagens veel te snel voor hem en was het een kwestie van tijd voordat ze hem toch zouden passeren *). Maar ondertussen rookt hij wel zijn banden op en verliest hij veel tijd, waardoor zijn positie ten opzichte van de wagens erachter verslechterd.

*) alternatief scenario is dat hij met een McLaren de hekken in vliegt, maar dat geeft hetzelfde resultaat. Verstappen krijgt lof/kritiek dat hij ondanks de mindere wagen alles op alles zet, maar geen punten.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mog schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 08:35:
Max Verstappen naar Aston Martin voelt voor mij als Cristiano Ronaldo naar Al-Nassr FC. Ik kan alleen maar hopen dat Verstappen dat niet doet.
ik snap wat je bedoeld, maar is RBR nog wel een top team als Max weg gaat? Ik denk dat hij het team er beter laat uit zien dat dat het is. En met Newey en Honda in 2026 kan AM nog wel eens grote stappen maken.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:51
Mad-Matt schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 08:45:
[...]

ik snap wat je bedoeld, maar is RBR nog wel een top team als Max weg gaat? Ik denk dat hij het team er beter laat uit zien dat dat het is. En met Newey en Honda in 2026 kan AM nog wel eens grote stappen maken.
In mijn ogen is Red Bull sinds half vorig jaar al geen topteam meer. Het is dat Verstappen er rijdt, anders waren ze echt maar het 4e - 5e team. Het is niet meer het gefocuste topteam wat het was; ze maken steeds meer fouten in pitstops en strategie. Plus, ze weten niet wat het probleem is met de auto, of ze weten het wel en kunnen het niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sito schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 08:53:
[...]

In mijn ogen is Red Bull sinds half vorig jaar al geen topteam meer. Het is dat Verstappen er rijdt, anders waren ze echt maar het 4e - 5e team. Het is niet meer het gefocuste topteam wat het was; ze maken steeds meer fouten in pitstops en strategie. Plus, ze weten niet wat het probleem is met de auto, of ze weten het wel en kunnen het niet oplossen.
Ik ben het met je eens, ik heb dezelfde gedachte. Ook met de release van Verstappen tijdens de sprint, dat was echt een mega blunder. En alle pitstops zijn ongeveer een halve seconde trager dan voorheen. Elk raceweekend wel weer een nieuw probleem, nu weer met de remmen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Technofreakz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TfWvjJELOc2lAjuLGEYGUQxK0nY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j9hMOQReIT8pPlWKdXDntX5P.png?f=fotoalbum_large

Zelfs hier een photobomb

[ Voor 5% gewijzigd door Technofreakz op 06-05-2025 09:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:54
alexbl69 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 08:42:
[...]

Verstappen zal dat dusdanig intelligent doen dat ze het echt niet gaan zien.

Zie afgelopen weekend. Hij vocht als een leeuw met de McLarens, niemand kan hem verwijten dat hij niet voor z'n positie vocht. Maar eigenlijk waren die wagens veel te snel voor hem en was het een kwestie van tijd voordat ze hem toch zouden passeren *). Maar ondertussen rookt hij wel zijn banden op en verliest hij veel tijd, waardoor zijn positie ten opzichte van de wagens erachter verslechterd.

*) alternatief scenario is dat hij met een McLaren de hekken in vliegt, maar dat geeft hetzelfde resultaat. Verstappen krijgt lof/kritiek dat hij ondanks de mindere wagen alles op alles zet, maar geen punten.
Ik zie het al investering. Zelfs als hij op een driewieler rondrijdt je zal altijd je best moeten doen om hem te passeren. Iedereen zal een duel anders aangaan met hem. Zelfde (ander uiterste) zal iedereen Stroll met enige terughoudendheid inhalen omdat je weet dat hij iets idioots kan doen. Je imago is (ook) kritisch als je in een ‘21 duel komt.

Daarbij een mindset die hij ook uitspreekt. Positie 3-4 boeit niet. Het gaat alleen om de winst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:07

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Vergeet het handje niet he :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/fqzNrOhtWJCZxw1olo4umkzW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is iemand al bij de F1 Exhibition geweest, en was dat de moeite (en de prijs) waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

BM

Moderator Spielerij
BreadFan schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:46:
Is iemand al bij de F1 Exhibition geweest, en was dat de moeite (en de prijs) waard?
Wat mij betreft zeker een aanrader als je beetje interesse hebt in de historie van de F1. Had ergens gelezen dat er zo'n 90 minuten voor staat, ik ben met een maat van me ruim 2,5 uur binnen geweest, en me geen seconde verveelt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
BM schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:49:
[...]

Wat mij betreft zeker een aanrader als je beetje interesse hebt in de historie van de F1. Had ergens gelezen dat er zo'n 90 minuten voor staat, ik ben met een maat van me ruim 2,5 uur binnen geweest, en me geen seconde verveelt.
Ik had het meteen moeten vragen, maar is het ook leuk voor kinderen rond de 10 jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

BM

Moderator Spielerij
BreadFan schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:57:
[...]

Ik had het meteen moeten vragen, maar is het ook leuk voor kinderen rond de 10 jaar?
Ligt er denk ik aan hoe leuk ze f1, en de verhalen er achter vinden. Heb zelf geen kinderen, dus vind het moeilijk inschatten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TheBrut3 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 22:23:
Ik weet dat Red Bull vaak leuke PR uitjes heeft, maar deze van Williams zou bij mij toch echt met stip op nummer 1 staan. Meevliegen in een oefensessie met de Blue Angels, dream come true.

[YouTube: F1 Meets Fighter Jets: Alex Albon and James Vowles INSANE REACTIONS to Blue Angels Experience]
Poosje terug een docu over de Blue Angels gezien, de stunts die zij uithalen zijn echt insane, de G-Krachten die daarbij moeten worden ondergaan zijn soms ook off the charts, hoger dan F1 en vrij lang ook. Soms ook zonder extra zuurstof (of althans, in de training in elk geval). Enorm zwaar in elk geval. Even met hen meevliegen, is er helaas ook niet zomaar bij dus, des te indrukwekkender dit is!

Was volgens mij deze: YouTube: The Blue Angels - Official Trailer | Prime Video

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 07-05-2025 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BreadFan schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:57:
Niet helemaal direct een antwoord, maar vorig jaar was ik naar de 24 Uur van Le Mans. Daar is een museum bij, waar je eenmalig gratis naartoe kunt. Vorig jaar ben ik met mijn broer geweest, maar er stonden ook een boel kinderen bij (in de wachtrij!). Historie kan dus zeker ook voor kinderen interessant zijn.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Chocoball
De Nederlandse coureur Franz Hermann rijdt vandaag in zijn Ferrari 296 GT3 over de Nordschleife.

Afbeeldingslocatie: https://img.auto-motor-und-sport.de/_/bg:FFFFFF/f:best/h:698/rt:fit/w:1240/plain/2203822.jpg

Echter heeft de Nederlandse coureur verdomd veel gelijkenis met huidig F1-wereldkampioen Max Verstappen.

Afbeeldingslocatie: https://img.auto-motor-und-sport.de/_/bg:FFFFFF/f:best/h:698/rt:fit/w:1240/plain/2203829.jpg

Max ehh Franz schijnt bezig te zijn om zijn Nordschleifen-Permit te behalen wat noodzakelijk is om te kunnen rijden in de NLS (Nürburgring Langstrecken-Serie) en daarmee ook de 24 uur op de Nürburgring. Eigenlijk moest deze test geheim blijven maar dat is dus niet gelukt.

Meer foto's in het artikel.
https://www.auto-motor-un...ife-test-ferrari-296-gt3/

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 09-05-2025 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:38
Even klagen, mag dat hier? Ik wordt zo moe van de Nederlandse clickbait Formule 1 nieuws sites…

Headline;
McLaren kondigt spectaculaire rijderswissel aan

En dan vervolgens….
Het team van McLaren heeft hun eerste rookie voor een vrije training aangekondigd.
* CrazyFool is toch altijd blij met de gefilterde berichtgeving hier op Tweakers :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
CrazyFool schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:57:
Even klagen, mag dat hier? Ik wordt zo moe van de Nederlandse clickbait Formule 1 nieuws sites…

Headline;

En dan vervolgens….

[...]

* CrazyFool is toch altijd blij met de gefilterde berichtgeving hier op Tweakers :)
Had wat geweest als Franz Hermann uit het niets de plek van Norris had overgenomen :)

Zolang Franz ehh Max blijft rijden blijf ik mij inzetten om iedereen hier van goede F1 informatie en nieuws te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58
CrazyFool schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 11:57:

Headline;

En dan vervolgens….

[...]

Tip; niet lezen, gun ze je aandacht niet. Het is 98% teleurstelling 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

:D

En dan ook "gewoon" niet voor Jan de Vries (oid.) gaan, maar even langs den oosterbuur om een naam te 'lenen'.
Aardig meme-waardig wmb. :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 19:49
De test is niet geheel vlekkeloos verlopen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uG6XvwqpFvUByGMv2CQnZG1mvNQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/b6ckx0HnoTLPguo3WiUcBeMH.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
SuBBaSS schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:23:
:D

En dan ook "gewoon" niet voor Jan de Vries (oid.) gaan, maar even langs den oosterbuur om een naam te 'lenen'.
Aardig meme-waardig wmb. :*)
Franz, Franz, Franz, super Franz :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Dass kannst doch nicht machen Franz! :+

[ Voor 5% gewijzigd door SuBBaSS op 09-05-2025 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Racing-Paradise schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:10:
De test is niet geheel vlekkeloos verlopen

[Afbeelding]
Ferrari strategie de schuldige? :+

Hoewel de wagen vol staat en zit met Verstappen rijdt Franz voor het team Hermann Racing :)
Afbeeldingslocatie: https://img.auto-motor-und-sport.de/_/bg:FFFFFF/f:best/h:1238/rt:fit/w:2200/plain/2203961.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Chocoball op 09-05-2025 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 17:11:
[...]

Hoewel de wagen vol staat en zit met Verstappen rijdt Franz voor het team Hermann Racing :)
[Afbeelding]
We are checking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:19

AvK

Ready Set Go

SuBBaSS schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:27:
Dass kannst doch nicht machen Franz! :+
Franz.... was machts du da.... Ich mach Annanas!!!!!

Sorry....

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Breaking, volgens Red Bull ligt het niet aan de RB21 maar aan de coureur en wordt Max volgend seizoen vervangen door Franz.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ejfkft9vgsze1.jpeg

en nu stop ik met de Franz grapjes :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Chocoball schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 22:56:
Breaking, volgens Red Bull ligt het niet aan de RB21 maar aan de coureur en wordt Max volgend seizoen vervangen door Franz.
[Afbeelding]

Dit is alweer ontracht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TD5rACoHPpZSg6gL9UbNjmVHo-k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rJVMg2xyipCvaXX0n6Dzmv4t.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 22:56:
[Afbeelding]

Zou wel goed zijn als 2e coureur naast Max bij RBR denk ik :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:08
Chocoball schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 17:11:
[...]

[Afbeelding]
Opzetje is iig geslaagd. Als dit een week geleden bekend was geworden in plaats van op de dag zelf, was er een volksoploop geweest.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:20
Volgende test dan maar als M.E. van Buren. Zijn oom W.A van Buren had tenslotte ook startnummer 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:33

Amphiebietje

In de blubber

Heeft iemand Franz al gemeld dat zijn naam ook op een Red Bull auto is gezet die kaput is gegaan op de Nordschleife en die gereden werd voor iemand die zich voor hem uitgaf? Dat lijkt mij wel een rechtszaak waard.

En hebben ze al geinformeerd naar zijn plastisch chirurg? :+
Pagina: 1 ... 63 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.