[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 64 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Eigenlijk toch wel lekker, zo'n privé vliegtuig. Lekker een dagje sturen op de Ring, rond 7 uur vlieg je richting huis, 8 uur landen en om half 9 weer aan de koffie in Monaco met het vrouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

TheBrut3 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 11:45:
Eigenlijk toch wel lekker, zo'n privé vliegtuig. Lekker een dagje sturen op de Ring, rond 7 uur vlieg je richting huis, 8 uur landen en om half 9 weer aan de koffie in Monaco met het vrouwtje.
Best chill inderdaad als je even wil ontsnappen aan het baby gehuil 🥰

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
SuBBaSS schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:23:
:D

En dan ook "gewoon" niet voor Jan de Vries (oid.) gaan, maar even langs den oosterbuur om een naam te 'lenen'.
Aardig meme-waardig wmb. :*)
Heel random hoeft het niet te zijn. Opa Verstappen heette immers Frans.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53
TheBrut3 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 11:45:
Laat extinction rebellion het niet horen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:24

SuBBaSS

-has Ryzen

Rivanov schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 16:33:
[...]

Wist ik niet maar geloof ik zo.
Verklaart (imo) het 'duitse sausje' alsnog niet, maar dat maakt het wmb. alleen maar geiniger.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:29
Die Franz is wel een redelijke racer denk ik. Schijnt met redelijk volle tank en verkeer een ronderecord te hebben gereden, 7:48.

Bron: Micha Charaudin op de Instagram van Verstappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21lvbMBoI2AmwctlqNxSlVh9XEM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0d9VMdCFCH9NoNg6i0IFpxMd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door TinusXIII op 10-05-2025 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53
TinusXIII schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 17:22:
Die Franz is wel een redelijke racer denk ik. Schijnt met redelijk volle tank en verkeer een ronderecord te hebben gereden, 7:48.

[Afbeelding]
Als dat waar is, bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
TinusXIII schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 17:22:

[Afbeelding]
Alleen is er bij de test geen "officiële" tijdwaarneming / "telt het niet als officieel record". Dus als het al waar is kan die er niks mee.

En voor diegene die denken dat het track record 5 minuut en xx seconden is.... Dat is alleen op de Nordschleife. Terwijl de NLS zowel de Nordschleife als (een stuk van) het GP circuit rijden. Oftewel een langere ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
RobertMe schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 17:43:
En voor diegene die denken dat het track record 5 minuut en xx seconden is.... Dat is alleen op de Nordschleife. Terwijl de NLS zowel de Nordschleife als (een stuk van) het GP circuit rijden. Oftewel een langere ronde.
En dat is gezet met een 919 EVO, dat is wel even andere koek dan een GT3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:37
SuBBaSS schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 17:14:
[...]

Wist ik niet maar geloof ik zo.
Verklaart (imo) het 'duitse sausje' alsnog niet, maar dat maakt het wmb. alleen maar geiniger.
Limburger. Praktisch Duitsland. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
RobertMe schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 17:43:
[...]

Alleen is er bij de test geen "officiële" tijdwaarneming / "telt het niet als officieel record". Dus als het al waar is kan die er niks mee.

En alleen voor deze klasse.

Alsnog, 7:48 voor de NLS is echt heel netjes.

Ik wil Verstappen graag een keer in de 24 uur zien. Benieuwd hoe hij het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TheBrut3 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 18:02:
[...]

En dat is gezet met een 919 EVO, dat is wel even andere koek dan een GT3.
Wat kinda irrelevant is in deze. Want het wordt overal neergezet als "absoluut ronderecord", dus dan zou die bij wijze van ook sneller kunnen zijn dan de Porsche (want absoluut ronderecord, toch? :P). Alleen heeft die Porsche dus nooit dezelfde ronde gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 16:33:
[...]

Ken de stamboom van familie Verstappen niet maar dat de pa van Jos Frans heette wist ik wel.
Goede kans dat er aan ma's kant een opa Herman rondliep.

Wel altijd ff oppassen met die Duitse namen want Hermann Franz was nogal een beruchte SS generaal.
Tenzij je tot "ons" koningshuis behoort zou jezelf vernoemen naar een nazi weleens wat reputatieschade kunnen opleveren.
Maar dat zullen ze bij RBR wel ff gechecked hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door PalingDrone op 11-05-2025 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Het circuit van Albert Park gaat een enorm nieuw pitgebouw krijgen wat ook voor andere activiteiten bedoeld is. Het gebouw zal pas in 2028 klaar zijn maar de grand prix van Australiëe staat tot en met 2037 op de kalender.

Afbeeldingslocatie: https://static.ffx.io/images/$zoom_0.233%2C$multiply_1.9577%2C$ratio_1.5%2C$width_756%2C$x_70%2C$y_0/t_crop_custom/q_62%2Cf_auto/74bacfa86dccc9e6dadbfe8ba93abb53be2c7702

https://www.theage.com.au...orts-20250511-p5ly6v.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Ik lees er teveel over en ben duidelijk gefrustreerd maar (m.n. in comments) lees ik nu weer een nieuw gerucht. De familie van MBS behoort tot de investeerders in MCL. Dat en het bericht dat MBS heeft uitgesproken MCL te steunen en tevens RBR stelt op te moeten houden met beschuldigen zonder formele (betaalde) klacht bevestigt nogmaals eens de ongeschiktheid van deze man en (risico op voor nu) gekleurdheid van regelgevend orgaan.

Weet iemand waar dat gerucht vandaan komt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lynx schreef op maandag 12 mei 2025 @ 10:45:
Ik lees er teveel over en ben duidelijk gefrustreerd maar (m.n. in comments) lees ik nu weer een nieuw gerucht. De familie van MBS behoort tot de investeerders in MCL. Dat en het bericht dat MBS heeft uitgesproken MCL te steunen en tevens RBR stelt op te moeten houden met beschuldigen zonder formele (betaalde) klacht bevestigt nogmaals eens de ongeschiktheid van deze man en (risico op voor nu) gekleurdheid van regelgevend orgaan.

Kan je erbij zetten wat de afkortingen zijn? Niet lullig bedoelt, ik zit niet zo diep in de F1 wereld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Mohammed Ben Sulayem
McLaren
Red Bull Racing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
HollowGamer schreef op maandag 12 mei 2025 @ 10:53:
[...]

Kan je erbij zetten wat de afkortingen zijn? Niet lullig bedoelt, ik zit niet zo diep in de F1 wereld. :)
MCL = McLaren Racing
RBR = Red Bull Racing
MBS = Mohammed Ben Sulayem

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

@Lynx als je iets leest over 'geruchten' is het wel handig om een bron bij te zetten, nu is het gewoon een beetje GTST voeren :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Nou dat is precies wat ik zeg. In de comment sectie van o.a. gpblog werd dit gericht gedeponeerd. Vandaar dat ik vraag waar dat vandaan komt.

Overigens heb ik me al wel eens een dergelijke gedachtengang gehad aangezien Bahrein de “tweede thuis gp” van MCL werd genoemd.

[ Voor 32% gewijzigd door Lynx op 12-05-2025 12:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Lynx schreef op maandag 12 mei 2025 @ 12:55:
Nou dat is precies wat ik zeg. In de comment sectie van o.a. gpblog werd dit gericht gedeponeerd. Vandaar dat ik vraag waar dat vandaan komt.

Overigens heb ik me al wel eens een dergelijke gedachtengang gehad aangezien Bahrein de “tweede thuis gp” van MCL werd genoemd.
Ik denk dat je te graag wil geloven dat McLaren valsspeelt, of geholpen wordt.
Accepteer gewoon dat ze op dit moment hun zaakjes beter voor elkaar hebben. Mocht op een later moment toch blijken dat ze vals hebben gespeeld, dan is dát pas het moment om boos te worden (als het je dat waard is). Nu telkens dingen blijven insinueren en zoeken heeft niet zo heel veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:12

De commentsectie zou ik voor het vinden van feiten denk ik negeren O-)
Ik haal bij Nu.nl mijn nieuws liever van het bericht, dan van de commentsectie.

Een commentsectie kan heel vermakelijk zijn, maar is zelden de plek waar je echt nieuws gaat vinden.

Dit klinkt vooral als een fan die dit graag wil zien... Niet gestaafd op enkele waarheid of bron.

Als McLaren de remmen en banden weet te koelen met slimme luchtdoorvoer, dan zijn ze IMHO terecht dominant. Niet leuk voor de races misschien, maar wel natuurlijk het doel van de F1: Innovatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dit soort roddels in de comment sectie van de max verstappen fanclub pagina zou ik dit inderdaad niet echt serieus nemen :)

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:34
Hopelijk is de film net zo goed als de hype. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Dacht op 0.54 dat het Mercedes was met de fabriek in Brackley en de teamkleding (wit overhemd, sponsoren in het zwart net als bij Mercedes) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
1:30-1:36 ziet er uit als Silverstone 2021 copse. Ben benieuwd hoe dat neergezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 19-09 18:09
Chocoball schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:58:
[...]

Dacht op 0.54 dat het Mercedes was met de fabriek in Brackley en de teamkleding (wit overhemd, sponsoren in het zwart net als bij Mercedes) :)
Klopt (het fabriek gedeelte, zie link)
En v.a. 1:38 zie je dat ze in het McLaren Technology Centre zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rembock op 12-05-2025 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor de geinteresseerden is er op Netflix ook een documentaire over Kimi Antonelli, 'Watch the Seat'.
Gaat over dat hij in de F1 komt. Best aardig.

https://www.netflix.com/nl-en/title/82051628

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 12-05-2025 16:49 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Na Franz nu de Maxine hype? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Georgina gedraagt zich ook echt zoals George _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lynx schreef op maandag 12 mei 2025 @ 10:45:

Dit zou heel bizar zijn en het zou me niets verbazen.
Van het weekend naar de F1 experience geweest en nog wat gelezen over Bernie Eccelstone. Ik denk echt dat de F1 beter zou zijn met hem nog aan het roer. Maar goed, die man was ook alles behalve heilig, maar hij had wel passie voor de sport en z'n kindje (de F1).

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:09
Mooi overzicht van BBC over 75 jaar F1:

https://www.bbc.co.uk/spo...bc-sport-and-getty-images

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:07

AvK

Ready Set Go

Zeker een mooi overzicht met schitterende foto's. Dank! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kwam net naar dit topic om die link te posten!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Nog even over de side quest van Max Verstappen Franz Hermann

- Ook al zou hij zou een ronderecord hebben gereden dan telt dat niet bij een indviduele - of testrit.
- Meedoen aan de 24-uur (21-22 juni) gaat niet zonder Nordschleifen-Permit.
- Hij moet er eerst moet slagen voor een theoretisch deel en praktijkdeel.
- Daarna 2 NLS races afwerken in een lagere klasse dan GT3 om zo aan het snelheidsverschil met GT3 op de baan te wennen.
- Op 13-14 september is er een NLS double header en zou hij dit in theorie kunnen afwerken. Om de permit te krijgen moet hij minimaal 14 ronden afleggen zonder een straf op te lopen.
- Optioneel kan hij om dispensatie vragen.
- Max Franz schijnt al op zoek te zijn naar een team waar hij de 2 racces kan doen.

https://www.auto-motor-un...plaene-24h-rennen-permit/

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gelukkig was er 'toevallig' een helicopter ter plaatse om het rondje van Franz Hermann te filmen :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:25
die Fernanda sla ik even over!
machtige kaaklijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
YakuzA schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:31:
Gelukkig was er 'toevallig' een helicopter ter plaatse om het rondje van Franz Hermann te filmen :p[YouTube: Max Verstappen's first steps on the Nordschleife]
Ik heb gelezen dat Franz Hermaan schinbaar ook zijn opwachting maakt n de nieuwe F1 film. Zo is hij naast de coureurs van het Apex team te zien. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Ik ga toch maar even schaamteloos een kickstarter promoten hier. :$ Ik heb er niets mee te maken maar ik zou het enorm jammer vinden als men hun doel niet haalt.

LEDSRACE: Interactieve LED-art van het Zandvoort Circuit
💡 Een verbluffende SmartLED-racecircuitdisplay, een mix van PCB-kunst en technologie. Speel races na of programmeer je eigen.

Persoonlijk vind ik het een leuk project om in mijn mancave te hangen naast mijn racesim.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Nog even wat quotes van Franz Hermann uit een interview.
Ahead of the upcoming race weekend, Verstappen was asked how he came up with it.
“They asked me for a fake name, so I said let’s make it as German as we can,”

Pressed further as to why he felt the need to create a fake name, he replied:
“Because then you’re not on the entry list. Otherwise, people rock up at 8am knowing that my name is on the entry list.I knew that once I was there that people would realise, it’s normal, but at least I wasn’t on the entry list name.So at least at 8, 9am, it was pretty calm.”

Asked if he would consider competing in the Nurburgring 24 Hours, the 27-year-old stated: “Yeah, I would like to do that in the future.That’s why I’m doing all these things, to prepare a bit, get a bit of experience.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Chocoball schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:30:
Nog even over de side quest van Max Verstappen Franz Hermann

- Ook al zou hij zou een ronderecord hebben gereden dan telt dat niet bij een indviduele - of testrit.
- Meedoen aan de 24-uur (21-22 juni) gaat niet zonder Nordschleife-Permit.
- Hij moet er eerst moet slagen voor een theoretisch deel en praktijkdeel.
- Daarna 2 NLS races afwerken in een lagere klasse dan GT3 om zo aan het snelheidsverschil met GT3 op de baan te wennen.
- Op 13-14 september is er een NLS double header en zou hij dit in theorie kunnen afwerken. Om de permit te krijgen moet hij minimaal 14 ronden afleggen zonder een straf op te lopen.
- Max Franz schijnt al op zoek te zijn naar een team waar hij de 2 racces kan doen.

https://www.auto-motor-un...plaene-24h-rennen-permit/
Wat is de kans dat ze 1 of 2 extra races doen puur om Verstappen aan zijn licentie te helpen? Ik bedoel, geld en reclame is geen probleem voor dit soort dingen, lijkt mij. Verder kan ik mij nog best voorstellen dat ze hem een uitzondering geven op basis van zijn palmares. En als ie bv op een andere baan nog wat gaat racen. Ik bedoel, de regels zijn leuk en aardig en ze zullen vast streng zijn, maar ik kan mij best indenken dat sponsors van de ring en andere teams het ook best wel prima vinden als de komende race veel meer aandacht krijgt vanwege Verstappen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:35

DDX

Wat voor record heeft verstappen eigenlijk gereden ?
Snelste f1 actieve f1 coureur in een gt3 auto ?
Aangezien ze zoveel verschillende soorten records hebben.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DDX schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:34:
Geen. Want het kan alleen een record zijn tijdens een race (of iets dergelijks) en dit was een "test" dag. Nog los van dat het alleen gespeculeer is over dat hij die rondetijd gereden zou hebben. Waarbij het dus niet alleen zo is dat zijn eigen "record" tijd niet officieel is. Maar er dus ook geen lijstje is van "onofficiele records" van anderen. Misschien heeft iemand anders nog wel seconden sneller gereden tijdens zo'n zelfde "test" dag, maar is dat ook nooit "de boeken in gegaan".

Maar de vergelijking wordt volgens mij wel gemaakt met "the one and only" record van die NLS race. Dat de enige race / activiteit is waarbij zowel de Nordschleife zelf als het GP circuit gebruikt wordt? (Bv het record van de Porsche is alleen op de Nordschleife, zonder GP circuit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DDX schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:34:
Hij was sneller dan de snelste officiële ronde op de Gesamtstrecke, Nordschleife en deel GP-Strecke, de layout van NLS/24h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:29:
[...]

Wat is de kans dat ze 1 of 2 extra races doen puur om Verstappen aan zijn licentie te helpen? Ik bedoel, geld en reclame is geen probleem voor dit soort dingen, lijkt mij. Verder kan ik mij nog best voorstellen dat ze hem een uitzondering geven op basis van zijn palmares. En als ie bv op een andere baan nog wat gaat racen. Ik bedoel, de regels zijn leuk en aardig en ze zullen vast streng zijn, maar ik kan mij best indenken dat sponsors van de ring en andere teams het ook best wel prima vinden als de komende race veel meer aandacht krijgt vanwege Verstappen...
Ik was blijkbaar nog een punt vergeten want hij kan inderdaad om dispensatie vragen volgens het artikel.

Ik moet mijzelf hier corrigeren want een neiuw artikel schrijft weer wat anders. De opties zijn 2 races onder de genoemde conditites rijden of Individuele beoordeling aanvragen bij de DPN die over de verstrekking van de vergunning gaat .

[ Voor 13% gewijzigd door Chocoball op 16-05-2025 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:30
TheBrut3 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 21:07:
[...]

Hij was sneller dan de snelste officiële ronde op de Gesamtstrecke, Nordschleife en deel GP-Strecke, de layout van NLS/24h.
Dus binnen 6min30. Eigenlijk bizar dat iemand meteen zo snel is op dit hele moeilijke circuit. Al die simrondes zullen zeker meegeholpen hebben, maar toch.
We kunnen ook voorzichtig concluderen dat het vaderschap hem niet voorzichtiger heeft gemaakt. Weinig ruimte voor fouten daar.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Joris748 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 21:33:
Dus binnen 6min30. Eigenlijk bizar dat iemand meteen zo snel is op dit hele moeilijke circuit. Al die simrondes zullen zeker meegeholpen hebben, maar toch.
We kunnen ook voorzichtig concluderen dat het vaderschap hem niet voorzichtiger heeft gemaakt. Weinig ruimte voor fouten daar.
Nee, ongeveer 7:47. Volgens mij is de tijd niet officieel bekendgemaakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Max verteld hier zelf over:

https://nos.nl/artikel/25...-franz-hermann-verstappen
Dat de missie niet lang geheim zou blijven had Verstappen ingecalculeerd. "Natuurlijk besefte ik dat mensen me op het circuit vrij snel zouden ontmaskeren, maar het was om een uur of acht nog lekker rustig. Dus de truc heeft gewerkt."

En passant reed Verstappen een officieus ronderecord. "Maar daar ging het me helemaal niet om. Ik wilde helemaal niet laten zien hoe snel ik ben. Ik was er voor mijn lol en om de baan te leren kennen."

.........

Helemaal nieuw was de 'groene hel' niet voor Verstappen. "Ik heb duizenden rondjes gereden op de simulator, dus wist wat ik kon verwachten. Dus als je daar dan komt weet je al waar het naar links en naar rechts gaat en hoe het circuit loopt. Ik kon me daarom op details als de grip en nieuwe stukjes asfalt richten."

[ Voor 21% gewijzigd door Exocet op 16-05-2025 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
400 races voor Red Bull

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:31
Als dit pas de baan is leren kennen, dan wil ik niet weten wat hij in een rave kan bewerkstelligen :p

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
powerboat schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:58:
[...]

Als dit pas de baan is leren kennen, dan wil ik niet weten wat hij in een rave kan bewerkstelligen :p
Hangt ervanaf wat die van extra hulpmiddelen hij slikt :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:31
Puc van S. schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 16:06:
[...]

Hangt ervanaf wat die van extra hulpmiddelen hij slikt :P
hahaha ik zie het nu dat ik een typefout heb gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:19
Ja, gelikte filmpjes maken kunnen ze wel daar bij RedBull 8)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Eric H schreef op maandag 19 mei 2025 @ 06:52:
[...]

Ja, gelikte filmpjes maken kunnen ze wel daar bij RedBull 8)
En een race winning auto ook blijkbaar. Team met de meeste race wins sinds ze meedoen sinds 2005....

Dus de afgelopen 20 jaar stond een coureur van Red Bull het vaakst op de hoogste trede van de F1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
De meeste wins in de 21ste eeuw tot nu toe zelfs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnJOMvfbkXLJazcR5zYecnqaYH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sN6uk1TqyoCcNyRNRemqB4O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:19
Waah schreef op maandag 19 mei 2025 @ 10:30:
[...]

En een race winning auto ook blijkbaar. Team met de meeste race wins sinds ze meedoen sinds 2005....

Dus de afgelopen 20 jaar stond een coureur van Red Bull het vaakst op de hoogste trede van de F1
Oh, maar het was geenszins (een poging tot) sarcasme of cynisme hoor.

Integendeel, ik hou wel van dat soort beeldmateriaal.
Ook filmpjes/montages van andere RedBull events kijk ik graag.
Op de een of andere manier lukt het ze om de montage zodanig te doen dat je als kijker meegenomen wordt in de emotie en de actie.......ofzoiets....

Kortom, love to watch them!!

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Eric H schreef op maandag 19 mei 2025 @ 13:35:
[...]

Oh, maar het was geenszins (een poging tot) sarcasme of cynisme hoor.

Integendeel, ik hou wel van dat soort beeldmateriaal.
Ook filmpjes/montages van andere RedBull events kijk ik graag.
Op de een of andere manier lukt het ze om de montage zodanig te doen dat je als kijker meegenomen wordt in de emotie en de actie.......ofzoiets....

Kortom, love to watch them!!
Ook niet zo opgevat. RB lijkt beide goed te kunnen. Zowel het sponsoren/opleiden van topatleten alswel het fantastisch in beeld brengen.

Zal niet gebeuren, maar een "drive to survive" gefilmd en ge-edit door Red Bull Media House lijkt me echt fantastisch O-)
Want ja, Red Bull maakt ook "films". Met IMHO als topper (als je van snowboarden houd) The Art Of Flight. is pecies wat je beschrijft: Je wordt meegenomen in zowel de actie en de emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Statements van de FIA president en het Alpine team over de online haat tegen de familie Doohan en Tsunoda.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8yo4ol1g8s1f1.png

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/98i49rwjgs1f1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op maandag 19 mei 2025 @ 22:32:
Statements van de FIA president en het Alpine team over de online haat tegen de familie Doohan en Tsunoda.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vooral dat van Doohan is een dikke WTF. Een parodie account op Twitter (micksdoohan? Verwijzende naar Jacks pa Mick) of whatever dat een plaatje van de Colapinto crash plaatst met een "Very intersting" tekst, dat zelfs tot op de Argentijnse TV wordt overgenomen. Zonder in de gaten te hebben dat het om een parodie account ging en niet het echte account van Mick Doohan (laat staan dat Jack er dan iets mee te maken zou hebben. Max wordt ook niet bedreigd om de soms bijzondere uitspraken van Jos).

Niet dat daarmee de online haat tegen Tsunoda naar aanleiding van een middelvinger in een vrije training na hinderen van Colapinto ineens wel goed is. Maar het is dan in ieder geval nog Tsunoda zelf die die vinger heeft opgestoken, en niet een parodie Twitter account.

Edit:
Voor de volledigheid: er is dus ook een excuses aan de Doohan familie van de maker van de post:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7ap984jyhs1f1.png

[ Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 19-05-2025 22:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

RobertMe schreef op maandag 19 mei 2025 @ 22:54:
[...]

Edit:
Voor de volledigheid: er is dus ook een excuses aan de Doohan familie van de maker van de post:
[Afbeelding]
En hij begrijpt het nog niet he? Vooral dat stukje "fake news". Als je nog niet begrijpt dat het plaatsen en verspreiden van "fake news" gewoon het domste, laagste en meest stupide ding is wat je kunt doen op social media, dan moet je er ver van blijven.
Een leuk plaatje is een, een meme proberen te maken een ander, maar proberen je voor te doen als iemand anders en dan een beschadigend plaatje plaatsen dan moet je gewoon stoppen met wat je doet.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Blijkbaar heeft Franz familie in Australië zitten :)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/daniel-riccardo-via-ig-frank-hermann-v0-twxmg01vwx1f1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=92584548e7352815e45c49eccf0b50e8485ac1ee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GrewZ0WXsAA74q7?format=jpg&name=large
_O-

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Geen idee of het waar is :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GrfHkmwXsAIj5Si?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ah bah. Geen plekje voor Zak Brown gereserveerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:46
Ik google: team redline stream
Open eerste resultaat: twitch link van het team
Laatste video 4 uur geleden: https://m.twitch.tv/videos/2464612291

En ja hoor. Franz met een roze stuur. Geweldig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Geen Stroll en Verstappen te zien :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-dyThQi1agN9MLWNLZ9-EXXHiE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vj4zdiwv9awk2PeF9vxBpwsZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:21

codex

Geen OpenAI agent :)

TinusXIII schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 22:04:
[...]

[Afbeelding]
Je haar vlechten maakt meer kapot dan je lief is...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Slim van Max. Hij weet dat hij geen blad voor de mond neemt dus door niet naar die film te gaan kan hij vragen daarover beantwoorden met "geen idee, ik heb hem niet gezien" :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/uupjib2nza2f1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=c8f22e656bec612394bf2d7e933592def83b2288

_O-

Ik zeg plausibel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:20
Dus ze hebben in een bioscoopzaal bordjes met de namen geplaatst maar uiteindelijk gaan ze de film kijken in een andere bioscoopzaal en gaat iedereen alsnog zitten waar die wil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De een zegt "papa betaalt de boete" en de ander zegt "not interested" :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

[Afbeelding]
Haha, de reacties:
"I just wanted to spend more time at home. It wasn't a mandatory event either, it was just my private time. And I prefer to spend that private time at home, especially because in Formula 1 you're away from home so much already.
"Wanting to spend more time at home on days like that is pretty normal, I think. Now that the family is growing, then I definitely prefer to spend more time at home."

Stroll also opened up on his absence. "Just stuff," the Canadian offered. "At some point I'll watch it."
https://www.motorsport.co...movie-screening/10725153/

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Politiek correct antwoord van Verstappen. "Tijd thuis doorbrengen" en dan gewoon achter de computer zitten terwijl Kelly & kid(s) nergens te vinden zijn. Vooral ook gezien het om een paar uurtjes gaat (hii "woont naast de bioscoop" zeg maar, het is niet alsof die nog eerst naar het filmfestival in Cannes moest of dat hij in België / Nederland woont en een dag eerder ervoor had moeten reizen).

En het Stroll antwoord is ook weer echt Stroll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:56
RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:44:
[...]

Politiek correct antwoord van Verstappen. "Tijd thuis doorbrengen" en dan gewoon achter de computer zitten terwijl Kelly & kid(s) nergens te vinden zijn. Vooral ook gezien het om een paar uurtjes gaat (hii "woont naast de bioscoop" zeg maar, het is niet alsof die nog eerst naar het filmfestival in Cannes moest of dat hij in België / Nederland woont en een dag eerder ervoor had moeten reizen).

Cannes ligt dicht bij Monaco (net de andere kant van Nice), dus dat zou ook niet echt een argument zijn.

Maar, Max heeft gewoon groot gelijk. En of hij nu tijd met zijn gezin doorbrengt of iets anders, dat mag hij natuurlijk zelf bepalen.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Na de trailer van die F1 “movie” ben ik echt finaal afgeknapt. Echt typisch zo’n ‘murica f*ck yeah! onzinverhaal. En Pitt is echt te oud. Ik begrijp Max wel dus, ik was ook niet gegaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
josh-hill schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:19:
Maar, Max heeft gewoon groot gelijk. En of hij nu tijd met zijn gezin doorbrengt of iets anders, dat mag hij natuurlijk zelf bepalen.
Natuurlijk heeft die groot gelijk om niet te gaan. Ik stel alleen dat "thuis met familie doorbrengen" natuurlijk een kul verhaal is als die gewoon heeft zitten te streamen in die tijd. Als die naar de film was gegaan was die misschien 3 uurtjes van huis geweest. En die tijd heeft die nu wellicht zitten te streamen / simracen. Dus om dan te stellen dat hij niet is gegaan omdat hij tijd met familie wilde door brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:44:
[...]

Nou ja, hij zit er natuurlijk voor.
XNL073 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 14:13:
Dus ze hebben in een bioscoopzaal bordjes met de namen geplaatst maar uiteindelijk gaan ze de film kijken in een andere bioscoopzaal en gaat iedereen alsnog zitten waar die wil :p
En ze hadden HAM nog wel zo mooi in het midden 'gewenst' op die eerdere foto!

[ Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 22-05-2025 16:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RobertMe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:42:
[...]

Natuurlijk heeft die groot gelijk om niet te gaan. Ik stel alleen dat "thuis met familie doorbrengen" natuurlijk een kul verhaal is als is gewoon heeft zitten te streamen in die tijd. Als die daar de film was gegaan was die misschien 3 uurtjes van huis geweest. En die tijd heeft die nu wellicht zitten te streamen / simracen. Dus om dan te stellen dat hij niet is gegaan omdat hij tijd met familie wilde door brengen?
Die baby ligt waarschijnlijk gewoon te slapen en Kelly zal ook haar dingen hebben. Wellicht zit zij in dezelfde kamer lekker een boekje te lezen of whatever.

Thuis in hetzelfde appartement zijn met je familie terwijl je streamt vind ik heel wat anders dan naar de bioscoop gaan.

Verder is het een non-onderwerp en hebben Max en Stroll groot gelijk dat ze hun schaarse prive tijd zelf invullen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/autosport-carlos-sainz-on-the-f1-movie-v0-ml1gisxb2c2f1.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=7c283dfc76f0070d140f345d7269c446085381c4

Hmm, gaat dit inhouden dat het DRS knopje ook buiten de DRS zone werkt, of door het gaspedaal nog dieper in te trappen rijdt Sonny weg van de rest of gaan we toch beelden zien van McLaren die met bandenwater speelt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20-09 00:41
Chocoball schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:58:
[Afbeelding]

Hmm, gaat dit inhouden dat het DRS knopje ook buiten de DRS zone werkt, of door het gaspedaal nog dieper in te trappen rijdt Sonny weg van de rest of gaan we toch beelden zien van McLaren die met bandenwater speelt?
Heb van DTS maar 1,5 seizoen gezien, tot ik die neppe toestand echt niet meer trok. Deze film gaat hem dus ook niet worden :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Chocoball schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:58:
[Afbeelding]

20 versnellingen, net als bij F&F :o Al vond en vind ik het begin van de reeks geweldige films.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Het is als zoveel films, als je de realiteit los kan laten kan het best leuk vermaak zijn. Net zoals hacken in films, lekker zweven met je muis door allerlei bestanden enzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Shinji schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 19:50:
Het is als zoveel films, als je de realiteit los kan laten kan het best leuk vermaak zijn. Net zoals hacken in films, lekker zweven met je muis door allerlei bestanden enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Iemand die tegen Franz heeft "geraced":

Eerste 5 a 10 minuten daarna andere dingen. :p

En:

[ Voor 33% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-05-2025 22:37 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
400e race van Red Bull waar diverse teamleden voorbij komen plus het bootdschappenlijstje aan kapotte onderdelen bij Tsunoda :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Merch van Franz, leuk gedaan
Afbeeldingslocatie: https://www.verstappen.com/img/thumb/thumb.php?src=/img/product/2312_8edc710_franz_hermann_hoodie_double.png&w=700&f=png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

Flabergasted

Prepare to die !

Dagg schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:03:
Merch van Franz, leuk gedaan
Nein, Nein, Nein !!
Mijn maat uitverkocht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Supageilespitzenklasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Leuk gedaan of gewoon de inkomstenbron aanboren? Er wordt zo veel over gesproken dat er wel eens een commercieel succesje in zou kunnen. En als spul nu al uitverkocht is dan had de Verstappen BV daar inderdaad gelijk in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RobertMe schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:33:
[...]

Leuk gedaan of gewoon de inkomstenbron aanboren? Er wordt zo veel over gesproken dat er wel eens een commercieel succesje in zou kunnen. En als spul nu al uitverkocht is dan had de Verstappen BV daar inderdaad gelijk in ;)
Het kan ook allebei. Tikje minder zuur mag wel toch?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik zit op maxverstappen.com te kijken, maar volgens mij zit ik op de verkeerde website. :D

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Weg

[ Voor 89% gewijzigd door Pierre op 25-05-2025 13:17 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Pierre schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:50:
Wat een chaos in bocht 1 bij de F2.
Bedankt voor de spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Shinji schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:58:
[...]

Bedankt voor de spoilers.
Shit dat spijt me echt, sorry :'(

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 64 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.