Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
dit zegt meer over jou dan over haar..Charles Hill schreef op zondag 23 maart 2025 @ 16:03:
[...]
Dat plaatje met kampioen 2021. Geen idee of het voor de lol is, maar ik vermoed van niet.
Eenzijdige onzin. Zonder de aanslag op het leven van Verstappen in Silverstone door Hamilton, en hij gewoon zijn punten had gepakt zoals in elke race, had die laatste race er praktisch niet meer toe gedaan, had Verstappen top 7 of zelfs lager kunnen eindigen. Maar dat laat Mercedes en de Britse pers er altijd maar liever buiten. Zowel de smerige actie van Hamilton, een dieptepunt in de sport, alsook het niet scoren van punten door Verstappen.
Kinderachtig zo'n plaatje. Blijft de toon zetten.

Haar bestie is Hamilton fan, dus daar had ze die foto voor gemaakt..
Dat ookBeerkeeper schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:59:
[...]
Niet zo zoutig doenMaar ze loopt met een oranje shirt met Dell erop. Dan zijn er twee kandidaten, en daarnaast wonen ze in de UK dus dat leunt richting Norris
En bedrijf waar ik werk is sponsor van McLR dus dat is ook een factor
Ik zei bij dat 2021 plaatje helemaal niets over haar, alleen over het plaatje.ToolkiT schreef op zondag 23 maart 2025 @ 17:26:
[...]
dit zegt meer over jou dan over haar..![]()
Haar bestie is Hamilton fan, dus daar had ze die foto voor gemaakt..
*knip*
Hou je zure toon eens erbuiten aub.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2025 12:47 ]
Ik dacht er niet eens aan... totdat... iemand weer een olifant wilde hebben.Charles Hill schreef op zondag 23 maart 2025 @ 16:03:
Dat plaatje met kampioen 2021. Geen idee of het voor de lol is, maar ik vermoed van niet.
[onzin]
Kinderachtig zo'n plaatje. Blijft de toon zetten.
Dat plaatje klopt toch gewoon? Mercedes was kampioen in 2021.Charles Hill schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:07:
[...]
Ik zei bij dat 2021 plaatje helemaal niets over haar, alleen over het plaatje.
En wat het over mij zou zeggen moet iedereen zelf maar invullen. Ik benoem wat niet wordt benoemd.
"Fans" die alleen voor Verstappen kijken weten dan ook niet wie WCC is geworden over de jarenCreativeS schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:12:
[...]
Ik dacht er niet eens aan... totdat... iemand weer een olifant wilde hebben.
WCC is voor de meeste ook niet belangrijk denk ik.RobertMe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:27:
[...]
"Fans" die alleen voor Verstappen kijken weten dan ook niet wie WCC is geworden over de jaren.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Maar ook die zullen weten dat het WCC bestaat. En ik zou niet een flater met zo'n ongeinformeerde post willen slaan door niet even te controleren of dat plaatje (aan de "muur" dus, niet plaatje als in foto) niet slaat op de WCC van dat jaar. En juist het feit dat in 2021 Verstappen wel kampioen was maar Red Bull niet is denk ik ook wel blijven plakken. Aangezien het vaak weer juist het team van de WDC is die ook WCC is (of de WCC die de WDC "levert").Illegal_Alien schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:32:
[...]
WCC is voor de meeste ook niet belangrijk denk ik.Of je nou fan bent van Max, Lewis, Noris of Nakita.
Nog erger, het staat zelfs op het bordje.RobertMe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:36:
[...]
Maar ook die zullen weten dat het WCC bestaat. En ik zou niet een flater met zo'n ongeinformeerde post willen slaan door niet even te controleren of dat plaatje (aan de "muur" dus, niet plaatje als in foto) niet slaat op de WCC van dat jaar. En juist het feit dat in 2021 Verstappen wel kampioen was maar Red Bull niet is denk ik ook wel blijven plakken. Aangezien het vaak weer juist het team van de WDC is die ook WCC is (of de WCC die de WDC "levert").
Wat een gave trip met je dochter. Geweldig. Indrukwekkend om te zien lijkt me.ToolkiT schreef op zondag 23 maart 2025 @ 14:28:
[...]
Gisteren deel van dat rondje gereden met mijn jongste dochter die groot F1 fan is..
Aanleiding was dat de lokale Aston Martin dealer op linkedin had gepost dat ze een van de AM F1 wagens in de showroom hadden staan:
[Afbeelding]
(2023 model met 2024 livery voor de kenners)
[Afbeelding]
Leuke was dat ze hier (in tegenstelling tot de F1 exibition) helemaal niet precious over dat ding waren, je kon hem ook gewoon aanraken als je dat zou willen..
Ze hadden ook een speciale AM simulator staan, maar we hadden geen geduld om op onze beurt te wachten want we hadden meer te zien
o.a. AMG petronas HQ
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daar was verder niet veel te zien/doen..
Dus door naar Silverstone
Daar heb je een enorme merch shop: [Afbeelding] En een bar met uitzicht op het circuit: [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toen door naar een energydrankjes fabriek Kampioens team:
Bij de poort vroeg ik aan de portier of we een foto mochten maken van dochter en het RedBull beeld (net na de slagboom), de portier was een enorm vriendelijke kerel en zei: Ik zal je wat beters zeggen, als je doorrijd en bij dat gebouw naar de receptie gaat kan je binnen kijken naar alle trophies etc, en krijg je waarschijnlijk ook nog wat te drinken aangeboden ook
Dus zo gezegt zo gedaan:
[Afbeelding]
Ze hadden maar een paar trophies staan![]()
[Afbeelding]
ik kon ze niet eens in 1x op de foto krijgen:
[Afbeelding]
grappigste vond ik dat de Hongarije trophie die Lando had omgekukkeld er ook stond.. nog in stukken![]()
[Afbeelding]
Verder was er nog een soort van mini museumpje met wat onderdelen op display:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En idd kregen we nog een RB drankje aangeboden uit de meest funky koelkast die ik ooit gezien heb..
<edit> GIF werkt niet maar het is een bewegende glazen deur met een motiondetector
[Afbeelding]
En de dame achter de balie zei dat we zoveel we wilden mee naar huis mochten nemen
Echt super vriendelijk voor fans daar
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Wat zou het zijn maar ik denk een tribute helm eerlijk gezegd.
Afscheidssjaal voor LawsonChocoball schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:41:
[Afbeelding]
Witte livery, wit pakChocoball schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:41:
[Afbeelding]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Volledig witte helm met een rode stip bovenop en klaarChocoball schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:41:
[Afbeelding]
Beide wagens helemaal in Honda NH0, "Championship White"Chocoball schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:41:
[Afbeelding]
En deze op de helm, als sneer naar de tattooboy met "Still I Rise"
[ Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 25-03-2025 13:39 ]

En dan mag Strollebollekes het Canadese volkslied zingen in Montreal wanneer Lance z'n thuisrace wint.Chocoball schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:37:
Sorry jongens het is al gelekt voor volgende week.
[Afbeelding]
Zo rond deze datum kan je alles verwachten.
VET keert terug naar RBR om z'n zoveelste WDC te gaan bevechten (nu met VER) en de rest van het veld de overgebleven races voor spek en bonen kan uitrijden
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 25-03-2025 13:49 ]
Als Max er aan werkt, dan zal het inderdaad om de helm gaan. Als RBR er aan werkt.... Dan zou het over de livery gaan denk ik.Chocoball schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:41:
[Afbeelding]
Stel je voor dat Stroll wel de tweede Red Bull Racing wagen dicht in de buurt van Max krijgt.Chocoball schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:37:
[Afbeelding]
Wow, wat een muppet is die Stroll toch ook.Chocoball schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:37:
[Afbeelding]
https://racingnews365.nl/...ect-teamgenoot-verstappen
In drive to survive vond ik Liam best arrogant overkomen. Eerst zien dan geloven, ben benieuwd of hij het waar kan maken in een Racing Bull.
[ Voor 42% gewijzigd door Harmen op 25-03-2025 21:25 ]
Whatever.
Mijn eerste gevoel is dat hij meer kans had/zou moeten krijgen. Stel je voor dat je jezelf in 2 races moet bewijzen. Over druk gesproken. Team, media, fans, hij kon letterlijk nergens schuilen. En uiteindelijk is RBR gewoon weer dat meedogenloze team dat prestaties eist.
Van de andere kant is Perez natuurlijk niet voor niets uit het team geschopt. Lawson zou en moest het beter doen, anders hadden ze Checo net zo goed kunnen laten zitten. Nu dat niet zo lijkt te zijn, moet er hals over kop een alternatief gevonden worden.
Heel benieuwd wat dit brengt. RBR moet toch wel heel overtuigd zijn dat Tsunoda wel iets kan laten zien. Anders hebben ze het voor mij als Team (wederom hoofdletter) behoorlijk afgedaan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tsunoda zit al bij RB.Harmen schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:24:
Tsunoda naar RB 🤗
https://racingnews365.nl/...ect-teamgenoot-verstappen
In drive to survive vond ik Liam best arrogant overkomen. Eerst zien dan geloven, ben benieuwd of hij het waar kan maken in een Racing Bull.
Aan zijn mentaliteit ligt het in ieder geval zeker niet, en ook vocaal laat hij goed van zich horen als zaken niet gaan zoals hij ze verwacht.
Tis een felle donder en op dit moment blaakt hij (nog) van het zelfvertrouwen.
En ergens heb ik het gevoel (nergens op gebaseerd) dat hij veel beter past bij de settings van de RedBull.
Shame on RedBull trouwens, want hieruit blijkt wel het complete onvermogen om de juiste coureur te vinden voor de tweede auto. Ricciardo, Gasly, Albon, Kvyat, Lawson.......
Eric, Signing off !!
De grote vraag is, kan de auto zijn rijstijl tolereren.Eric H schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 08:25:
Ik dicht Tsunoda wel degelijk goede kansen toe.
Zo niet, dan zal hij vaak in de muur belanden.
Zo wel, dan kan het nog wel wat worden
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En nu is de druk op Tsunoda onwaarschijnlijk hoog wat ook niet helemaal fair is ten opzichte van Tsunoda. En ja, ik weet dat het F1-coureurs zijn en dat het een cutthroat sport is, maar het beste uit mensen halen is core business van een team manager en dat zie ik niet gebeuren. Al jaren niet. Het is dat RBR gezegend is met een zeldzaamheid als Verstappen qua mindset en DNA om alle problemen bij RBR te verbloemen. </rant>
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Ik volg geen voetbal dus ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, áls er al een bedoeling achter zitAnders schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 09:43:
Blijft inderdaad vreemd dat Red Bull het seizoen begint met Brian Priske omdat ze Van Persie niet goed genoeg vinden, en na een paar weken opeens vinden dat Van Persie wel goed genoeg is.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Tsunoda kent het circuit in Japan erg goed, heeft de RBR geproeft in test periode, op papier de betere cijfers voor de volgende race, maar ben benieuwd...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Feyenoord had een nieuwe trainer nodig aan het begin van het seizoen. Robin van Persie was trainer in de Feyenoordjeugd en wilde een stap hogerop maken. Feyenoord vond hem echter nog niet goed genoeg en koos voor een onbekende Deense trainer. Van Persie werd trainer van Heerenveen. De resultaten van de Deense trainer vielen tegen en een maand of 8 later klopte Feyenoord aan bij Heerenveen om Robin Van Persie terug te halen. Afkoopsom: anderhalf miljoen.Klauwhamer schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:06:
Ik volg geen voetbal dus ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, áls er al een bedoeling achter zit
De parallel met Tsunado gaat weliswaar niet 1 op 1 op maar er zit wel een opvallende gelijkenis in.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Is Tsunoda potentieel niet relatief vroeg naar Europa gekomen? (Denk van niet gezien de Honda backing? Maar er zijn voldoende coureurs waarvoor dat wel geldt. Een Zhou is nog half opgegroeid in Engeland, en ook Ricciardo heeft veel racen in Europa gedaan voordat hij echt werd opgepikt).SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:15:
Tsunoda kent het circuit in Japan erg goed
En Lawson is juist door Red Bull weer een jaartje in Super Formula in Japan geplaatst (net zoals bv Gasly) en heeft daardoor weer juist wel (veel) op Suzuka gereden.
Dat is natuurlijk echt beleid van lik m'n vestje, en de analogie die vervolgens wordt aangehaald is wel heel passend. In het voetbal (of welke andere sport dan ook), zou je de trainer en/of TD hier verantwoordelijk voor stellen. En als je natuurlijk ziet hoe lang het al gerommel is in dat tweede stoeltje helemaal. Dat heeft weinig meer met die rijders te maken, maar is gewoon slecht beleid en/of niet in willen zien dat Verstappen die auto op 150% laat presteren, en iedere 'rookie' (of PerezKlauwhamer schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 09:28:
Ik vind het wel hopeloos van RBR om überhaupt met Lawson het seizoen te beginnen. Waar is die initiële beslissen dan in vredesnaam op gebaseerd? Als je op voor Lawson nieuwe circuits begint, geef 'm dan op z'n minst de ruimte en vertrouwen het juist op minimaal twee circuits te doen waar hij wel eerder heeft gereden in z'n nieuwe auto die naar verluidt klote is om te besturen. Men heeft zó hemeltergend veel geduld gehad met Perez, waarom kan Lawson niet minimaal een handjevol circuits krijgen waar hij de helft van kent? Sterk staaltje mismanagement hoor, op verschillende vlakken.
En nu is de druk op Tsunoda onwaarschijnlijk hoog wat ook niet helemaal fair is ten opzichte van Tsunoda. En ja, ik weet dat het F1-coureurs zijn en dat het een cutthroat sport is, maar het beste uit mensen halen is core business van een team manager en dat zie ik niet gebeuren. Al jaren niet. Het is dat RBR gezegend is met een zeldzaamheid als Verstappen qua mindset en DNA om alle problemen bij RBR te verbloemen. </rant>
Horner VS Marko power struggle waar de 1 wint, en de ander ontevreden blijft?Klauwhamer schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 09:28:
Ik vind het wel hopeloos van RBR om überhaupt met Lawson het seizoen te beginnen. Waar is die initiële beslissen dan in vredesnaam op gebaseerd?
PSN
Ze hebben Liam en Max laten rijden op Silverstone en Liam was daar 2 tienden langzamer dan Max. Dat is natuurlijk een dikke worst voor Horner.Klauwhamer schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 09:28:
Ik vind het wel hopeloos van RBR om überhaupt met Lawson het seizoen te beginnen. Waar is die initiële beslissen dan in vredesnaam op gebaseerd?
Ze hadden natuurlijk Sainz moeten strikken. Iedereen weet dat hij niet beter is dan Max, maar hij kan heel goed meekomen om 2e of 3e te worden.
Signatures zijn voor boomers.
ALB, dus ik begrijp dat bezoekje aan Williams wel, kunnen we 'm ff terugkrijgen? Williams: Nee, nu is 'ie lekker goed bij ons, dikke doei.Maasluip schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:03:
[...]
Ze hebben Liam en Max laten rijden op Silverstone en Liam was daar 2 tienden langzamer dan Max. Dat is natuurlijk een dikke worst voor Horner.
Ze hadden natuurlijk Sainz moeten strikken. Iedereen weet dat hij niet beter is dan Max, maar hij kan heel goed meekomen om 2e of 3e te worden.
Nu maar hopen dat LAW in een RB niet sneller is dan TSU in een RBR want dan hebben ze wekelijk alles verkloot, zou wat zijn zeg als LAW zich opeens (zonder ook maar een centje schade te rijden) kwalificeert in Japan ruim voor TSU in de Maxmobiel....

Wel een teken van zwakte trouwens om nu gelijk na de 2 eerste weekends (regen down under, door de sprint een raar weekend in China) in volledige paniek met coureurs te gaan schuiven.
Had TSU op Suzuka wel hoog in de punten verwacht in z'n RB, Ook LAW heeft al in vele klassen in Japan gereden en heeft er inmiddels ook al wat wedstrijdkilometers in z'n RBR op zitten.
Was eigenlijk wel benieuwd om te zien hoe dat op Suzuka was opgedroogd, weer als laatste finishen leek me daar wel sterk, aan z'n capaciteiten zal het niet liggen alleen is de prestatiedruk, ondanks de auto, die de stieren op hun coureurs leggen wel op het bizarre af.
Maarja als TSU de volgende race een podium pakt naast VER weten we iig dat de nieuwe keizer van Japan Yuki gaat heten
Banzai!
Red Bull heeft Sainz juist niet gekozen vanwege zijn vader. Carlos Sainz Sr en Jos Verstappen waren destijds heel erg bezig met de media toen Max en Carlos bij Toro Rosso reden.Maasluip schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:03:
[...]
Ze hebben Liam en Max laten rijden op Silverstone en Liam was daar 2 tienden langzamer dan Max. Dat is natuurlijk een dikke worst voor Horner.
Dat is niet eens een absurd scenario.PalingDrone schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:25:
[...]
Nu maar hopen dat LAW in een RB niet sneller is dan TSU in een RBR want dan hebben ze wekelijk alles verkloot, zou wat zijn zeg als LAW zich opeens (zonder ook maar een centje schade te rijden) kwalificeert in Japan ruim voor TSU in de Maxmobiel....
Ik had Lawson ook graag in RBR zien rijden op Suzuka. Hij had die kans moeten krijgen.PalingDrone schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:25:
[...]
Had TSU op Suzuka wel hoog in de punten verwacht in z'n RB, Ook LAW heeft al in vele klassen in Japan gereden en heeft er inmiddels ook al wat wedstrijdkilometers in z'n RBR op zitten.
Was eigenlijk wel benieuwd om te zien hoe dat op Suzuka was opgedroogd, weer als laatste finishen leek me daar wel sterk, aan z'n capaciteiten zal het niet liggen alleen is de prestatiedruk, ondanks de auto, die de stieren op hun coureurs leggen wel op het bizarre af.
Maarja als TSU de volgende race een podium pakt naast VER weten we iig dat de nieuwe keizer van Japan Yuki gaat heten
Banzai!
'De beslissing van Red Bull om Liam Lawson al na twee races aan de kant te schuiven, komt het team op veel kritiek te staan.
De post levert binnen een paar uur al bijna 50 duizend likes op. Ook een van niemand minder dan Verstappen, die daarmee duidelijk laat blijken het niet eens te zijn met de harde maatregel van zijn eigen team.'
Dit is wel erg snel, na al 2 races. Hij krijgt hiermee niet eens de tijd om iets te presteren.
Misschien had RBR dit ook zelf kunnen bedenken, een auto die lastig te besturen is iemand in zetten met een half seizoen ervaring in de F1, terwijl iemand met ervaring het niet meer lukte goede prestaties neer te zetten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Natuurlijk wil Tsunoda op het podium eindigen, maar ben bang dat hij teveel droomt 😏 wel leuk voor hem dat hij eindelijk zijn kans krijgt, al vind ik het allemaal vreemd gaan bij RBR op het moment
Dat is nogal een uitspraak, dat zonder Verstappen RBR nu het 10de team op de grid zou zijn, doordat de auto volledig is gebouwd voor Verstappen en zijn rijstijl.
Dat gaan we dit weekend zien, als een gemotiveerde coureur, met de nodige ervaring, en in zijn eigen land, het met RBR mag gaan laten zien. En aan de andere kant, hij kent deze auto nog helemaal niet. Ben erg benieuwd.
Wat een onzin artikel. Stelletje goudvissen daar. Zijn ze vergeten dat tot aan Miami 2024 Perez ook gewoon vooraan mee deed met die auto?Charles Hill schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:58:
https://gp33.nl/f1-nieuws...n-ze-het-langzaamste-team
Dat is nogal een uitspraak, dat zonder Verstappen RBR nu het 10de team op de grid zou zijn, doordat de auto volledig is gebouwd voor Verstappen en zijn rijstijl.
Dat gaan we dit weekend zien, als een gemotiveerde coureur, met de nodige ervaring, en in zijn eigen land, het met RBR mag gaan laten zien. En aan de andere kant, hij kent deze auto nog helemaal niet. Ben erg benieuwd.
Pas rond die tijd is die auto ineens onbestuurbaar geworden voor Perez. Blijft vreemd die omslag.
Ik zie Yuki er nog wel voor aan dat hij juist in Japan onnodige fouten gaat maken.
Jos in de auto zetten. Da's de enige coureur die Max heeft (ver/ge)slagen.Tha Deo schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:20:
Ik ben benieuwd wat Red Bull doet als Tsunoda de komende drie weken niet presteert…
Jaja, in het Engels past die beter, "who beat Max" en klaar.
Ze hebben al gezegd dat Tsunoda het jaar gaat afmaken.Tha Deo schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:20:
Ik ben benieuwd wat Red Bull doet als Tsunoda de komende drie weken niet presteert…
Voor wat dat waard is natuurlijk.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Sinds Ricciardo de concurrentie met Verstappen uit de weg is gegaan door naar Renault te verhuizen, heeft hij niets meer gepresteerd en zijn tijd bij McLaren is al helemaal om te janken -- daar heeft hij ook niet de engineers aangestuurd om de auto beter onder controle te krijgen terwijl zijn teamgenoot hem helemaal zoek reed. Dat maakt ook dat ik verwacht dat Ricciardo domweg mazzel had met de RB zoals Hamilton mazzel had met de Mercedes in het begin van het hybride V6-tijdperk.Maasluip schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:04:
Ricciardo terughalen.
Hoe je denkt dat hij nu nog van toegevoegde waarde kan zijn voor RBR is mij een raadsel.
Dat zou zomaar kunnen. Tsunoda verdient eveneens wat Lawson verdiende; een goede handvol races voor je überhaupt richting een waardeoordeel laat staan conclusie gaat.Maasluip schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:04:Ik zie Yuki er nog wel voor aan dat hij juist in Japan onnodige fouten gaat maken.
Volgens mij had je die comment sarcastisch moeten lezen 🤣. Al kan het nu met marco en horner alle kanten op. Is luca badoer nog vrij?Klauwhamer schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:39:
[...]
Sinds Ricciardo de concurrentie met Verstappen uit de weg is gegaan door naar Renault te verhuizen, heeft hij niets meer gepresteerd en zijn tijd bij McLaren is al helemaal om te janken -- daar heeft hij ook niet de engineers aangestuurd om de auto beter onder controle te krijgen terwijl zijn teamgenoot hem helemaal zoek reed. Dat maakt ook dat ik verwacht dat Ricciardo domweg mazzel had met de RB zoals Hamilton mazzel had met de Mercedes in het begin van het hybride V6-tijdperk.
Hoe je denkt dat hij nu nog van toegevoegde waarde kan zijn voor RBR is mij een raadsel.
[...]
Dat zou zomaar kunnen. Tsunoda verdient eveneens wat Lawson verdiende; een goede handvol races voor je überhaupt richting een waardeoordeel laat staan conclusie gaat.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ah, ja, mijn sensor is een beetje afgestompt door de jaren heen, dat komt door steevast ontgoocheling als bijna structureel blijkt dat het voordeel van de twijfel kinderlijk naïef en dus onterecht isEdgenumber schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:05:
[...]
Volgens mij had je die comment sarcastisch moeten lezen 🤣. Al kan het nu met marco en horner alle kanten op. Is luca badoer nog vrij?

[ Voor 3% gewijzigd door Klauwhamer op 04-04-2025 16:37 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Dat zal een beetje aan de coureur liggen...evilution schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 19:45:
Als een coureur een overstap maakt, bijvoorbeeld HAM naar Ferrari, krijgt die dan de gelegenheid om kennis te maken met de auto in de sim (echte auto zal wel niet gaan), of is het meer een kwestie van "trust me bro, we hebben volgend jaar echt een snelle bak"?
Verstappen en Hamilton zullen wel een beetje meer voor elkaar krijgen met data en sim dan de rest van het veld.
Hamilton staat er anders om bekend dat hij niet zoveel op heeft met sims...MikeyMan schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 19:52:
Dat zal een beetje aan de coureur liggen...
Verstappen en Hamilton zullen wel een beetje meer voor elkaar krijgen met data en sim dan de rest van het veld.
Dat was het punt niet...warp schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:24:
[...]
Hamilton staat er anders om bekend dat hij niet zoveel op heeft met sims...
Er mag op afgesproken momenten met de auto's getest worden, dus nee, in de echte auto zal dat niet gaan.evilution schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 19:45:
Als een coureur een overstap maakt, bijvoorbeeld HAM naar Ferrari, krijgt die dan de gelegenheid om kennis te maken met de auto in de sim (echte auto zal wel niet gaan), of is het meer een kwestie van "trust me bro, we hebben volgend jaar echt een snelle bak"?
En er zal vast in een sim geoefend worden, maar op de baan reageert een auto anders. Het kost alle coureurs een aantal races voordat zij gewend zijn aan een nieuwe auto, en de communicatie met het team, zoals hoe bepaalde zaken te communiceren wat anders moet.en of het team snapt wat er wordt gevraagd.
De vraag van @evilution ging niet over oefenen, maar over een "testritje" voordat er een handtekening onder het contract wordt gezet. En de vraag is dan toch echt maar of een team een mogelijk toekomstige coureur toegang geeft tot de sim. Want de meeste teams zijn daar volgens mij toch wel redelijk geheimzinnig over, hoe hun sim werkt en wat de setup is.Charles Hill schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:23:
En er zal vast in een sim geoefend worden,
Bij mij op het werk moeten sollicitanten bv een dagje meelopen. Dan zien zij hoe wij werken en wij hoe zij werken en kunnen we ook een "testje" doen (programmeer opdracht). Maar in een wereld als F1 zie ik dat toch niet snel gebeuren. Door de geheimzinnigheid, gardening leave dat vaak wordt toegepast bij technisch personeel (en coureurs die worden uitgesloten van meetings als bekend is dat ze gaan vertrekken).
Vervolgens "oefenen" nadat het contract in gaat kan prima. Ferrari heeft dit jaar meerdere tests gedaan met de auto's van voorgaande jaren. Waarbij zowel Hamilton als Leclerc gereden hebben, zowel in Fiorano (Ferrari's eigen circuit bij de fabriek) als ik meen Barcelona.
Ja, dat vroeg ik mij dus af. Of een coureur bij een overstap ongeveer weet hoe die nieuwe auto gaat rijden. Zeker als je WDC ambities hebt lijkt me dat je wel een redelijke inschatting wil kunnen maken of dat in die auto gaat lukken.RobertMe schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:41:
[...]
De vraag van @evilution ging niet over oefenen, maar over een "testritje" voordat er een handtekening onder het contract wordt gezet.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Voordeel bij Ferrari is wel dat ze makkelijk met de 2022/2023 auto kunnen testen, daar kon Ham meer rondjes mee rijden om bijvoorbeeld de engine modes etc te oefenen bijvoorbeeld. Maar dat zal idd altijd afwijken van hoe een nieuwe auto van 2024 of 2025 voelt.evilution schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:51:
[...]
Ja, dat vroeg ik mij dus af. Of een coureur bij een overstap ongeveer weet hoe die nieuwe auto gaat rijden. Zeker als je WDC ambities hebt lijkt me dat je wel een redelijke inschatting wil kunnen maken of dat in die auto gaat lukken.
PSN
Nogmaals, dat was de vraag van @evilution niet. Hij wilt weten of een coureur dat kan voordat hij het contract tekent. Terwijl Hamilton die "tests" pas in 2025 gedaan heeft, terwijl hij preseason 2024 al getekend hadYakuzA schreef op zondag 6 april 2025 @ 14:01:
[...]
Voordeel bij Ferrari is wel dat ze makkelijk met de 2022/2023 auto kunnen testen, daar kon Ham meer rondjes mee rijden om bijvoorbeeld de engine modes etc te oefenen bijvoorbeeld. Maar dat zal idd altijd afwijken van hoe een nieuwe auto van 2024 of 2025 voelt.
En met de huidige auto's kun je wel enigszins inschatten wat er in het vat zit. V.w.b. een overstap voor 2026 blijft enigszins koffiedik kijken en zal geen enkel team concreet iets kunnen aantonen. Ze hebben hoogstens een virtuele auto + motor in een virtuele wereld waarmee ze rondetijden kunnen bepalen. Of vervolgens die correlatie klopt? En of die nummers echt vergelijkbaar zijn met wat andere teams doen en dus gebruikt kunnen worden door een coureur als "team A is sneller dan team B"? Lijkt mij niet.
Maar als iemand die stap kan maken is het Hamilton wel. Of hij had gewoon geluk met zijn overstap naar Mercerdes
Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom het relevant is. Het is geen nieuwe gezinsauto uit de plaatselijke showroom waar je even op het dashboard wil kloppen en even horen hoe de deur dicht valt…RobertMe schreef op zondag 6 april 2025 @ 14:07:
[...]
Nogmaals, dat was de vraag van @evilution niet. Hij wilt weten of een coureur dat kan voordat hij het contract tekent.
Maar je wilt wel weten of je toekomstige team een WDC waardige auto kan leveren, als Hamilton zijnde.Dennisdn schreef op zondag 6 april 2025 @ 14:59:
[...]
Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom het relevant is. Het is geen nieuwe gezinsauto uit de plaatselijke showroom waar je even op het dashboard wil kloppen en even horen hoe de deur dicht valt…
Je kunt er dus echt wel vanuit gaan dat de top coureurs bij een overstap (van meerdere teams) willen inschatten wie het beste/snelste is / hem de beste auto kan leveren. En 2023-2025 kon je dan kijken naar het "huidige" jaar. Maar esn Hamilton is waarschijnlijk naar Ferrari gegaan voor 2026 en daarna. En daarvan kun je niet naar de huidige auto kijken. Ja, de topteams zullen waarschijnlijk de topteams blijven. Maar bv Mercedes die de plank in 2022 mis sloegen was ook onverwacht.
Edit:
En ik weet ook niet hoe jij een auto koopt. Maar ik maak daar toch een testrit in.
[ Voor 5% gewijzigd door RobertMe op 06-04-2025 15:14 ]
Die keuze maakt ie, denk ik, op basis van “ik wil het gewoon” en op basis van de teamprestaties. Die auto’s zijn zo individueel dat zelfs 500 rondjes in een simulator nog weinig tot niets zeggen over wat je ermee kan als ie helemaal naar wens is afgesteld en je er aan gewend bent.RobertMe schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:11:
[...]
Maar je wilt wel weten of je toekomstige team een WDC waardige auto kan leveren, als Hamilton zijnde.
Bij Ferrari is het wellicht wel wat anders ja. "Everybody is a Ferrari fan". Maar bv ook Hamilton zijn overstap naar Mercedes. 2010 - 2012 was Mercedes ook "niks", en in 2013 ook nog niet. Daar is Hamilton toch echt heen gegaan op basis van "nummertjes voor 2014 en daarna". Daar ging hij echt niet met puur een gok naartoe. Het is dan wellicht niet op basis van daadwerkelijk rijden in de sim. Maar wel op basis van simulaties / "tech specs" van de auto & motor.Dennisdn schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:52:
[...]
Die keuze maakt ie, denk ik, op basis van “ik wil het gewoon” en op basis van de teamprestaties.
Ah ja, als het zo makkelijk is dan presteerde Perez, Albon, Gasly, ... ook wel na een aantal races in de tweede Red BullDie auto’s zijn zo individueel dat zelfs 500 rondjes in een simulator nog weinig tot niets zeggen over wat je ermee kan als ie helemaal naar wens is afgesteld en je er aan gewend bent.
Ik dacht dat 'vroeger' (heel lang geleden) de totale punten van het team bepalend waren wie de beker kreeg. Afgelopen race heeft McLaren met de 2de en 3de plek meer punten behaald dan Red Bull, waarom dan toch dat Red Bull voor de race de constructeur beker krijgt?
(misschien dat ik het fout heb dat het vroeger wel zo was, maar het lijkt me sowieso wel logischer)
Winnen is winnen, P2 is de eerste verliezer.
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 07-04-2025 10:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Omdat het de beker is voor de winnende constructeur, en Red Bull Racing heeft de race gewonnen dus krijgen zij de beker.EffeRondhangen schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:38:
Misschien een domme vraag maar waarom krijgt bij een race het winnende team ook automatisch de constructeur beker?
Ik dacht dat 'vroeger' (heel lang geleden) de totale punten van het team bepalend waren wie de beker kreeg. Afgelopen race heeft McLaren met de 2de en 3de plek meer punten behaald dan Red Bull, waarom dan toch dat Red Bull voor de race de constructeur beker krijgt?
(misschien dat ik het fout heb dat het vroeger wel zo was, maar het lijkt me sowieso wel logischer)
Ik heb dat ook lang gedacht en zo gek is die niet.gambieter schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:40:
Dat is dan een foute herinnering. En nee, het is niet "logisch".
Winnen is winnen, P2 is de eerste verliezer.
Het zou gewoon een logische keuze kunnen zijn. Anders kan je ook zeggen dat het team van de WDC ook WCC is.
Als team x altijd eerste wordt en team y altijd tweede en derde zal team y constructeurs kampioen zijn zonder een keer de constructeurs beker te hebben gewonnen.
Prima dat dit de keuze is hoe het werkt maar dat maakt een andere keuze niet direct onlogisch.
YouTube: What It’s REALLY Like to Work With Verstappen
Een race en een kampioenschap zijn twee verschillende dingen, bomen vs bos. Het verschil tussen een slagveld en een oorlog: je kunt de slag winnen maar de oorlog verliezen. Pearl Harbor was een overwinning voor de Japanners maar verloor ze de oorlog omdat ze de vliegdekschepen niet te pakken kregen.Shinji schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:59:
Ik heb dat ook lang gedacht en zo gek is die niet.
Het zou gewoon een logische keuze kunnen zijn. Anders kan je ook zeggen dat het team van de WDC ook WCC is.
Als team x altijd eerste wordt en team y altijd tweede en derde zal team y constructeurs kampioen zijn zonder een keer de constructeurs beker te hebben gewonnen.
Prima dat dit de keuze is hoe het werkt maar dat maakt een andere keuze niet direct onlogisch.
Het is de constructeursbeker voor elke specifieke race, niet voor het kampioenschap. Dus ja, wel onlogisch en het niet goed begrijpen van de opzet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is de opzet nu ja, er had ook een andere keuze gemaakt kunnen worden. Niks onlogisch aan, gewoon een andere keuze. Ze hadden ook de keuze kunnen maken dat je de constructeurs trofee wint als je als team de meeste punten binnen harkt.gambieter schreef op maandag 7 april 2025 @ 18:02:
[...]
Een race en een kampioenschap zijn twee verschillende dingen, bomen vs bos. Het verschil tussen een slagveld en een oorlog: je kunt de slag winnen maar de oorlog verliezen. Pearl Harbor was een overwinning voor de Japanners maar verloor ze de oorlog omdat ze de vliegdekschepen niet te pakken kregen.
Het is de constructeursbeker voor elke specifieke race, niet voor het kampioenschap. Dus ja, wel onlogisch en het niet goed begrijpen van de opzet
Nogmaals; niks mis met de huidige keuze, maar het slaat echt nergens op om een andere keuze als onlogisch neer te zetten.
Maar an zich kun je dat natuurlijk wel doen / begrijp ik de logica. Een beker voor de coureur die het meeste aantal punten behaalt en een beker voor het team dat het meeste aantal punten behaalt. Maar zou ook weer gek zijn als in een 2023 Verstappen op 20s voorsprong finisht en Perez crasht dat een ander team dan de beker voor de constructeur krijgt. Terwijl ogenschijnlijk de Red Bull auto toch echt de beste was.
Dat dit onlogisch wordt ervaren heeft daar niet iets mee te maken toch?
Een coureur kan toch ook wereld kampioen worden door alleen maar tweede te worden omdat zijn concurrenten te vaak wisselen van plek in de eindstand van wedstrijden?
Wie als eerste over de finish komt wint die specifieke wedstrijd, zowel als coureur als constructeur met/van die auto. Dat wil niet zeggen dat je het kampioenschap wint.
edit: de wedstrijd winnen is wat anders dan de meeste punten binnen halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dagg op 07-04-2025 21:52 ]
In de tijd van 10-6-4-3-2-1 was het ook onmogelijk om als team meer punten te halen dan de winnaar van de raceDagg schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:50:
Dit heeft toch duidelijk te maken met regelgeving? Die is er op deze manier al jaren.
Dat dit onlogisch wordt ervaren heeft daar niet iets mee te maken toch?
Een coureur kan toch ook wereld kampioen worden door alleen maar tweede te worden omdat zijn concurrenten te vaak wisselen van plek in de eindstand van wedstrijden?
Wie als eerste over de finish komt wint die specifieke wedstrijd, zowel als coureur als constructeur met/van die auto. Dat wil niet zeggen dat je het kampioenschap wint.
edit: de wedstrijd winnen is wat anders dan de meeste punten binnen halen.
PSN
Nja, niet perse regelgeving. Wie je een beker geeft heeft nu niet echt invloed op de sport. Het racen en de puntenverdeling veranderd er niet van.Dagg schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:50:
Dit heeft toch duidelijk te maken met regelgeving? Die is er op deze manier al jaren.
Maar er valt toch net zo goed een draai te geven aan dat het team dat de meeste punten behaald (die race) een "betere" auto heeft, of in ieder geval dat dat team het beter gedaan heeft* en daarvoor een beker krijgt.Wie als eerste over de finish komt wint die specifieke wedstrijd, zowel als coureur als constructeur met/van die auto.
Uiteindelijk valt er voor beide iets te zeggen. Dat nu het team van de winnaar de beker geeft is niet fout. Immers kwam hun auto het eerste over de streep. Maar dat maakt het niet meteen zo dat "beker voor het team dat de meeste punten behaald" wel fout zou zijn, ook daarvoor valt een case te maken, en als ze dit al 75 jaar lang deden was dat ook prima geweest en zou het nu raar zijn om te zeggen "waarom gaat die beker niet naar het team". En het zal ook vast een beetje bij de huidige situatie passen. Als RBR een tweede coureur had/heeft die wel degelijk scoorde viel het niet eens op natuurlijk. Als de tweede rijder dan 8 punten scoorde was dat voldoende op de meeste (/gelijk aantal) punten te hebben als P2 + P3 door hetzelfde team.
* Kan uiteraard ook door de coureur (van de concurrent) komen, maar dat geldt al net zo goed voor de win. Als je de snelste auto hebt met een prut coureur wordt je ook geen WCC etc.
Je wint of je wint niet. Dat is sport. Meedoen is olympisch voor hen die geen medailles winnen...
En het team dat de meeste punten behaalt wint. En de meeste punten in een race behaal je door P2 + P3 te worden als het team op P1 ook nog een DNF (/weinig punten) heeft. Of in jou vergelijking met darts, ook een team dat niet elke race wint kan WCC worden, sterker nog, je kunt WCC worden zonder ook maar één wedstrijd te winnen. Dus ook de verloren wedstrijden tellen mee. En ook als je elke wedstrijd "de eerste loser" bent kun je toch de beste (/kampioen) zijn.gambieter schreef op maandag 7 april 2025 @ 22:32:
Je wint of je wint niet. Dat is sport.
Dat is het kampioenschap (oorlog/bos). Maar niet de race (slag/boom). Het is echt heel simpel, maar blijkbaar toch moeilijk.RobertMe schreef op maandag 7 april 2025 @ 22:55:
En het team dat de meeste punten behaalt wint. En de meeste punten in een race behaal je door P2 + P3 te worden als het team op P1 ook nog een DNF (/weinig punten) heeft. Of in jou vergelijking met darts, ook een team dat niet elke race wint kan WCC worden, sterker nog, je kunt WCC worden zonder ook maar één wedstrijd te winnen. Dus ook de verloren wedstrijden tellen mee. En ook als je elke wedstrijd "de eerste loser" bent kun je toch de beste (/kampioen) zijn.
Mensen willen hier kampioenschap per race gaan doen. Dat is geen winnen van de race.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 07-04-2025 23:20 ]
Leuke video tussen Cameron & Peter Windsor over Max Verstappen en de afgelopen week; Hoe goed Max is!
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat is dan “de race” voor constructeurs.gambieter schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:19:
[...]
Dat is het kampioenschap (oorlog/bos). Maar niet de race (slag/boom). Het is echt heel simpel, maar blijkbaar toch moeilijk.
Mensen willen hier kampioenschap per race gaan doen. Dat is geen winnen van de race.
Als voor een coureur de race de slag voor het WDC (oorlog) is kan je voor een constructeur zeggen dat het meeste aantal punten de slag is voor het WCC (oorlog).
Niemand heeft er problemen mee met hoe het nu is. Maar andere opties als onlogisch kwalificeren terwijl het prima logische keuzes zijn is gewoon erg kortzichtig.
de analyses van Peter Windsor zijn voor mij een -must watch- na ieder raceweekend.Bullet NL schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:45:
[YouTube: Peter Windsor: Verstappen Is On Another Level!]
Leuke video tussen Cameron & Peter Windsor over Max Verstappen en de afgelopen week; Hoe goed Max is!
weet iemand een (vergelijkbaar?) kanaal met kwalitatief inhoudelijke analyses?
Zodat je meerdere keren hetzelfde hoort?himlims_ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:55:
[...]
de analyses van Peter Windsor zijn voor mij een -must watch- na ieder raceweekend.
driver61 alleen is dat geen race analise maar bv analise over hoe een coureur de auto bestuurdhimlims_ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:55:
[...]
de analyses van Peter Windsor zijn voor mij een -must watch- na ieder raceweekend.

De vraag is ook hoe dit Cadillac eventueel gaat raken. Die krijgen waarschijnlijk wel fabricage in Amerika, voor zover ik begrijp.
Ben ik de enige die dan zegt: dit is wat ze wilde.TheBrut3 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:28:
Haas voorziet problemen door Trump zijn tariff hobby. Het F1 team zal waarschijnlijk niet direct hard worden geraakt omdat productie voornamelijk in Engeland plaatsvindt. Echter als financiering een te harde klap krijgt, dan kan Gene het team natuurlijk terugtrekken.
[Afbeelding]
De vraag is ook hoe dit Cadillac eventueel gaat raken. Die krijgen waarschijnlijk wel fabricage in Amerika, voor zover ik begrijp.
Veel van deze bedrijven hebben bewust op Trump gestemd of gestimuleerd dat hij zou moeten winnen. Nu krijgen ze de deksel op de neus, en dat vind ik prima.
Ik gok niet dat het zo'n probleem gaat worden. Er is ook veel indekken bij.
Ik denk dat je onderschat hoezeer de vraag naar amerikaanse produkten zal inzakken. Ook alles wat in Amerika geproduceerd wordt wordt duurder. De importheffingen zorgen niet voor goedkopere produkten (buitenlandse produkten worden duurder, amerikaanse geproduceerde produkten met buitenlandse onderdelen worden duurder, amerikaanse produkten zijn al duurder want anders kocht men die nu al wel en masse), dus de vraag zal dalen.HollowGamer schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:54:
[...]
Ik gok niet dat het zo'n probleem gaat worden. Er is ook veel indekken bij.
En als Haas geen geld heeft kunnen ze ook geen F1 doen.
Vast eigenlijk een Racing Bull, ik bedoel een VCARB, ik bedoel een AlphaTauri, ik bedoel een Scuderia Toro Rosso, ik bedoel... een Minardi.

bron
[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2025 11:50 ]
Ik voel me nu wel een beetje de uber nerd. Maar het chassis van deze tweezitter is zelfs een Tyrrell. De 026 uit 1998.RobertMe schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:59:
[...]
Vast eigenlijk een Racing Bull, ik bedoel een VCARB, ik bedoel een AlphaTauri, ik bedoel een Scuderia Toro Rosso, ik bedoel... een Minardi.
[Afbeelding]
1e vrouwelijke WDC confirmed?G_Dragon schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:49:
Dus Verstappen gaat een dochter krijgen, dankzij een fout van Kelly is het namelijk naar buitengekomen.
bron
PSN
Ik vind het geen slecht idee
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.