Als Norris wereldkampioen wil worden, moet hij echt meer naar zichzelf kijken, lijkt er mentaal echt niet klaar voor.
Eh, je weet dat je naar een soap/realityding zit te kijken toch?Exocet schreef op maandag 10 maart 2025 @ 21:21:
Net de aflevering Frenemies gekeken van Drive to Survive, maar mijn god, wat zijn Norris en McLaren bezig met Max zeg.
Als Norris wereldkampioen wil worden, moet hij echt meer naar zichzelf kijken, lijkt er mentaal echt niet klaar voor.
Dit is niet zoals het werkelijk gebeurd is, dit is wat Netflix ervan maakt
twee eetlepels zout !!
Ja, maar dit gaat om wat Norris en andere mensen van McLaren zeggen op beeld en vooral ook hoe.hjs schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:08:
[...]
Eh, je weet dat je naar een soap/realityding zit te kijken toch?
Dit is niet zoals het werkelijk gebeurd is, dit is wat Netflix ervan maakt
twee eetlepels zout !!
Uiteraard wordt dat allemaal in 1 aflevering samen gebracht, maar ze hebben het zeker gezegd
Flink duur die LanceG_Dragon schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waarom werkt bij mij de embed tag niet?
[Twitter]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
:strip_exif()/f/image/grltcCIvGzLnLmeVNB8lhLAF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/R9IVPiUYiY7lbfOXac294nEu.png?f=fotoalbum_large)
Bron laatste foto: YouTube: Milton Keynes Construction at Red Bull Racing
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
tja, als je een seizoen aan uitspraken ophaalt kun je van iedereen maken wat je wilt. Max een villein type bv is ook gemaakt hierdoor. Ze zullen allemaal geregeld scherpe uitspraken doen over elkaar, zeker in de hitte van het gevecht.Exocet schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:34:
[...]
Ja, maar dit gaat om wat Norris en andere mensen van McLaren zeggen op beeld en vooral ook hoe.
Uiteraard wordt dat allemaal in 1 aflevering samen gebracht, maar ze hebben het zeker gezegd
Wat wel opvalt bij de interviews van Charles, Lando is dat ze een onzekere kant van zichzelf laten spreken. Bij Russell hoor je vooral zelfoverschatting in zijn interviews.
Dit soort karakterschetsen worden er bewust ingestopt tijdens de montages om een persoon te laten zien zoals de regisseur hem wil laten overkomen.
tja, die getallen zijn natuurlijk Fantasy zoals er boven staat. andere bekende getallen zien er toch echt anders uit
https://racingnews365.nl/salarissen-f1-coureurs-2025
En framen. Gesprekken tussen coureurs van verschillende races aan elkaar monteren alsof het bij elkaar hoort. Blijkbaar is er zo ook geframed dat Max pissed of was toen Norris won, maar ze hebben Max uit Zandvoort aan Norris in Miami geplakt.Bvanham schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:31:
[...]
tja, als je een seizoen aan uitspraken ophaalt kun je van iedereen maken wat je wilt. Max een villein type bv is ook gemaakt hierdoor. Ze zullen allemaal geregeld scherpe uitspraken doen over elkaar, zeker in de hitte van het gevecht.
Wat wel opvalt bij de interviews van Charles, Lando is dat ze een onzekere kant van zichzelf laten spreken. Bij Russell hoor je vooral zelfoverschatting in zijn interviews.
Dit soort karakterschetsen worden er bewust ingestopt tijdens de montages om een persoon te laten zien zoals de regisseur hem wil laten overkomen.
Vanwege dat soort framing mag de regisseur wat mij betreft knip
Helaas zit er ook wel interessante in-side information in.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 02-05-2025 11:59 . Reden: Dit soort verwensingen zijn niet nodig ]
Signatures zijn voor boomers.
Dat is toch ook de reden waarom een aantalMaasluip schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:45:
[...]
En framen. Gesprekken tussen coureurs van verschillende races aan elkaar monteren alsof het bij elkaar hoort. Blijkbaar is er zo ook geframed dat Max pissed of was toen Norris won, maar ze hebben Max uit Zandvoort aan Norris in Miami geplakt.
Vanwege dat soort framing mag de regisseur wat mij betreft voor het vuurpeleton.
Coureurs niet meer mee doen?
Bron: Motorsport.comOLAV MOL WEER OP NEDERLANDSE RADIO TE HOREN NA DEAL MET VIAPLAY
De Nederlandse Formule 1-fan kan dit jaar weer zonder omwegen naar het radioverslag van F1-races van Olav Mol luisteren, nu Grand Prix Radio de uitzendrechten voor de radio weer heeft bemachtigd.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik heb eenzelfde haat-liefde verhouding met deze show. Wat je zegt: newbies krijgen een verkeerd beeld en mensen die reeds diep in F1 zitten, moeten soms tandenknarsen door de blatante verzonnen drama. Desalniettemin vind ik het een heerlijke opwarmer voor het nieuwe seizoen.Maasluip schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:45:
[...]
En framen. Gesprekken tussen coureurs van verschillende races aan elkaar monteren alsof het bij elkaar hoort. Blijkbaar is er zo ook geframed dat Max pissed of was toen Norris won, maar ze hebben Max uit Zandvoort aan Norris in Miami geplakt.
Vanwege dat soort framing mag de regisseur wat mij betreft voor het vuurpeleton.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
DtS heeft voor een hele nieuwe aanwas aan supporters gezorgd en dat is goed. Het is alleen jammer dat er geframed wordt en er bewust een goed versus kwaad scenario neergezet wordt.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Volgens mij heeft dat niks te maken met wat ze betaald krijgen en gaat het puur om een 'prijs' die je betaalt in het spel om die coureur in je fantasy team te krijgen. Oftewel, het zal gebaseerd zijn op hun voorspelling hoe goed die coureur het zal doen. Vandaar ook dat een rookie in een Mercedes duur is en Stroll en Alonso ongeveer evenveel kosten want ze rijden in dezelfde auto.Bvanham schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:32:
[...]
tja, die getallen zijn natuurlijk Fantasy zoals er boven staat. andere bekende getallen zien er toch echt anders uit
https://racingnews365.nl/salarissen-f1-coureurs-2025
Gamertag: FinrazielNL
Scheelt in ieder geval telkens de VPN opzetten. Benieuwd of het commentaar dan ook via Viaplay in F1TV is te selecteren, want ook niet meer hoeven syncen zou wel een verademing zijn
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Want F1TV bevat geen radio commentaar. En daar zal vast ook een goede reden voor zijn. Radio commentaar is anders dan TV commentaar. Immers moet je op de radio ook vertellen wat er "op beeld" gebeurt, terwijl bii TV commentaar de kijker dat zelf ziet. Maar Mol / GP Radio maakt natuurlijk weer wel TV commentaar dat op de radio wordt uitgezonden. Maar dat is dan ook een aardig bijzondere situatie. Want bv de BBC (radio) zal toch echt anders zijn, en niet bedoelt om te gebruiken naast de TV beelden. En hetzelfde als dat op de radio "langs de lijn" ander commentaar brengt dan een Studio Sport op TV.Dennisdn schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:46:
[...]
Scheelt in ieder geval telkens de VPN opzetten. Benieuwd of het commentaar dan ook via Viaplay in F1TV is te selecteren, want ook niet meer hoeven syncen zou wel een verademing zijn
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Drive to Survive is geframed.Exocet schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:16:
Toch wel opvallend hoe uitgesproken Toto Wolff in Drive to Survive is hoe graag hij Verstappen naar Mercedes wil halen.
Uh, het is toch geen geheim dat het Toto z’n natte droom is om verstappen in een Mercedes te krijgen?
Hij stond vooraan in de rij toen Verstappen de stap naar de F1 maakte. Alleen RBR kon hem direct een stoeltje aanbieden, en Mercedes niet.
Ik denk dat dit inmiddels vrij diep zit bij dhr Wolff.
En toch geven ze hem in F1 Fantasy maar een maginaal lagere prijs dan Alonso. Maar tussen Hadjar en Tsunoda zit een behoorlijke gap. Ik snap het niet. Nu wil ik niet zeggen dat Hadjar en Tsunoda even goed zijn en die gap er niet zou moeten zijn, maar als iemand WDC wordt bij Aston, hoe hypothetisch ook, is dat toch 100% zeker Alonso, tenzij Stroll sr. hem persoonlijk beide armen amputeert (en dan nog...G_Dragon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 18:49:
Een video speciaal voor Stroll
[YouTube: 1 Year of Lance Stroll F**king Up..]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij heeft met 2 van een breuk herstellende polsen de grand prix van Bahrein uitgereden dat heeft natuurlijk zijn martkwaarde verhoogdGrrrrrene schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:52:
[...]
En toch geven ze hem in F1 Fantasy maar een maginaal lagere prijs dan Alonso. Maar tussen Hadjar en Tsunoda zit een behoorlijke gap. Ik snap het niet. Nu wil ik niet zeggen dat Hadjar en Tsunoda even goed zijn en die gap er niet zou moeten zijn, maar als iemand WDC wordt bij Aston, hoe hypothetisch ook, is dat toch 100% zeker Alonso, tenzij Stroll sr. hem persoonlijk beide armen amputeert (en dan nog...)?
[YouTube: https://youtu.be/mR4uDqRzRUM?si=ZvbuiI15tn_7iuJz]
Geen idee waarom die [video] tag niet werkt.
[ Voor 101% gewijzigd door G_Dragon op 13-03-2025 18:45 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De video is niet meer beschikbaar, dat is nu deze:Extigo schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:01:
Nieuwe trailer voor de F1 film wordt om 19:50 getoond.
[YouTube: F1 | Official Trailer]
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2025 22:26 ]
Wikipedia: 2025 Formula One World Championship
Hopelijk gewoon wat moeheid en irritatie.
Edit: aflevering helemaal gekeken. Was opzicht prima te doen, iets rustiger vergeleken met Race Cafe, en ook minder groot (dat vind ik fijner).
Rob maakt het toch leuker en trekt mogelijk ook kijkers naar Viaplay.. je gaat denken waarom hebben ze niet samen gewerkt met Ziggo?
Je kunt dit melden bij Wikipedia, maar zo te zien is het gewoon default map?TheBrut3 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:24:
Opmerkelijk dat de F1 2025 wiki een kaart gebruikt welke de Krim weergeeft als Russisch grondgebied.
[Afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 15-03-2025 23:43 ]
https://www.telegraaf.nl/...et-megajacht-in-woubrugge
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
dat is het defacto nu natuurlijk ook want onder russian controll..TheBrut3 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:24:
Opmerkelijk dat de F1 2025 wiki een kaart gebruikt welke de Krim weergeeft als Russisch grondgebied.
[Afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[ Voor 93% gewijzigd door Chocoball op 20-03-2025 08:21 ]
https://www.ad.nl/video/p...rt-door-nederland-1248926
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Deze is voor Lance... DAAAAAAAAD! I wanna boat!TheBrut3 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:23:
Kleiner dan zijn vorige. De kinderen zullen vast het huis uit gaan.
"When you grow up your heart dies"
Hoe zeg je "Ik volg Lollipopman op Youtube", zonder te zeggen "ik volg Lollipopman op YouTube"sjaool schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:16:
[...]
Deze is voor Lance... DAAAAAAAAD! I wanna boat!
Eric, Signing off !!
https://www.motorsport.co...an-dies-aged-76/10705117/Former F1 team owner Eddie Jordan dies aged 76
Formula 1 loses former team owner and popular pundit Eddie Jordan, aged 76
/edit:Former Formula 1 team owner Eddie Jordan has died at the age 76 following a battle against illness, his family has announced.
Jordan had been fighting an aggressive form of bladder and prostate cancer which spread to his spine and the pelvis, revealing his diagnosis last December.
Geupdate nieuwsitem van Motorsport met een obituary:
https://www.motorsport.co...8-2025-obituary/10705114/
[ Voor 72% gewijzigd door YakuzA op 20-03-2025 11:32 ]
PSN
[ Voor 5% gewijzigd door DDX op 20-03-2025 09:57 ]
We are deeply saddened to hear about the sudden loss of Eddie Jordan.
— Formula 1 (@F1) 20 maart 2025
With his inexhaustible energy he always knew how to make people smile, remaining genuine and brilliant at all times.
Eddie has been a protagonist of an era of F1 and he will be deeply missed.
In this moment… pic.twitter.com/ggf1ww9kmq
Poah......das toch wel iemand met wie ik wat had....Mog schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:57:
Eddie Jordan is overleden
https://nl.motorsport.com...an-76-overleden/10705097/
Tot RedBull was Jordan in mijn ogen wel een beetje het "rebelse" team in de pitstraat en Eddie was nooit te bedonderd om ongezouten uitspraken te doen.
Geen politiek, gewoon teambaas !!
Al eerder genoemd, maar vind nog steeds de Jordan Snakecar een van de mooiste F1 auto's qua livery.
Zonde.....
Eric, Signing off !!
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dit.henri86 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 23:25:
Hamilton z'n nieuwe #44 World merch jas met..... 8 sterren
[Afbeelding]
Gecombineerd met dit:
https://racingnews365.nl/...-engineer-heeft-aangedaan
Wat is die gast een huilebalk joh.....concentreer je op het racen, lees geen nieuwsberichten, en als je dat al doet, reageer dan niet zo verongelijkt....
[/Einde rant]
Eric, Signing off !!
[ Voor 94% gewijzigd door CreativeS op 20-03-2025 10:20 ]
Ahahahaha Feadship...Pjottski schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 17:52:
Papa Stroll heeft ook een bootje gekocht om in Monaco aan te meren.
https://www.telegraaf.nl/...et-megajacht-in-woubrugge
In 1990 kocht Donald Trump de hele Amels-scheepswerf in Makkum om een kunstje te flikken…
Bedoel je deze Feadship? Ooit in het bezit van een malafide miljardair armoedzaaier die zijn rekeningen niet kon betalen, en liever in het bezit was van een scheepswerf dan diens deurwaarders achter zich aan te hebben? Om, na het oplossen van zijn administratieve kwestie, het bedrijf weer in de ramsj te doen?
Goed model voor hoe dit maffiabaasje tegenwoordig een land ten gronde richt.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
We zullen hem missen. Eén van de meest uitgesproken teambazen die er geweest zijn. Je zag het helaas al wel aankomen in de laatste podcasts die hij met Coulthard maakte.YakuzA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:54:
oef. RIP EJ.
[...]
https://www.motorsport.co...an-dies-aged-76/10705117/
[...]
Heb hem ooit in Monza gezien bij een door zijn team opgezet concert op de camping aan het eind van het rechte stuk. Hij wist toen ook wel raad met de microfoon op het podium
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat was toch wel een van DE smaakmakers van de F1 vond ik.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Inderdaad, de F1 heeft weer een van zijn markante personen verloren. RiP Eddie..Eric H schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:05:
[...]
Poah......das toch wel iemand met wie ik wat had....
Tot RedBull was Jordan in mijn ogen wel een beetje het "rebelse" team in de pitstraat en Eddie was nooit te bedonderd om ongezouten uitspraken te doen.
Geen politiek, gewoon teambaas !!
Al eerder genoemd, maar vind nog steeds de Jordan Snakecar een van de mooiste F1 auto's qua livery.
Zonde.....
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ook verwacht ik komende weekend de nodige eerbetoningen en wie weet wel iets speciaals met de livery van Aston Martin.
"When you grow up your heart dies"
Och wat zonde!
Die gaan we zeker missen..
https://www.motorsport.co...far-worse-adami/10705136/Hamilton suggested there were double standards at play because he felt Verstappen's fiery radio messages at his race engineer Gianpiero Lambiase didn't tend to receive the same coverage. "Go and listen to the radio calls with others and their engineers – far worse," he said.
"The conversation that Max has with an engineer over the years, the abuse that the poor guy's taken and you never write about it, but you wrote about the smallest little discussion I had with mine.
PSN
Zou er nog tijd zijn om een Jordan gele livery te maken? Dat zou wel een heel erg vet eerbetoon zijn.sjaool schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:19:
Ik zal zijn ongezouten mening en speculaties missen.
Ook verwacht ik komende weekend de nodige eerbetoningen en wie weet wel iets speciaals met de livery van Aston Martin.
Huh? Weer terug naar V10? En motorreglement van 2026 ter discussie?
Hoe serieus zijn deze geruchten?
Is al heel oud nieuws toch?CyBeRSPiN schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:44:
https://www.nu.nl/formule...v10-motor-terugkeert.html
Huh? Weer terug naar V10? En motorreglement van 2026 ter discussie?
Hoe serieus zijn deze geruchten?
Die stond een paar weken geleden al op motorsport.com, toen ging het over de reglementen van 2030+ en verder oid en hoe mooi het zou zijn om dan weer V10's te hebben
/edit bijna 2 weken geleden:
https://www.motorsport.co...must-be-private/10701759/
[ Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 20-03-2025 11:58 ]
PSN
Mog schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:57:
Eddie Jordan is overleden
https://nl.motorsport.com...an-76-overleden/10705097/
Zelfde bedrijf maar andere werf volgens mij..Helixes schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:41:
[...]
Ahahahaha Feadship...
offtopic:
In 1990 kocht Donald Trump de hele Amels-scheepswerf in Makkum om een kunstje te flikken…
Bedoel je deze Feadship? Ooit in het bezit van een malafide miljardair armoedzaaier die zijn rekeningen niet kon betalen, en liever in het bezit was van een scheepswerf dan diens deurwaarders achter zich aan te hebben? Om, na het oplossen van zijn administratieve kwestie, het bedrijf weer in de ramsj te doen?
Goed model voor hoe dit maffiabaasje tegenwoordig een land ten gronde richt.
In Makkum noemt nog steeds iedereen het Amels trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 20-03-2025 12:03 ]
Volgens mij wordt het belang van het geluid nogal overdreven. Via de TV komt het geluid toch niet over en 99% van de kijkers zal het nooit in het echt horen.YakuzA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:45:
Die stond een paar weken geleden al op motorsport.com, toen ging het over de reglementen van 2030+ en verder oid en hoe mooi het zou zijn om dan weer V10's te hebben
Ik verwacht zelfs flinke nadelen voor F1. Geluids- en milieunormen zijn overal strenger geworden. Zowel in de stad als in de vrije natuur wordt herrie minder getoleerd dan een paar decennia geleden. Ik denk niet dat Zandvoort in 2030 nog in het programma zit, maar hoe meer herrie hoe moeilijker het zal zijn om in Zandvoort te blijven racen.
Als F1 meer races in de stad wil houden dan zullen de auto's eerder stiller moeten worden dan lawaaierig.
Idem voor nachtraces.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Jep, z'n eerste kwam wel bij KDVM vandaan.ToolkiT schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:01:
[...]
Zelfde bedrijf maar andere werf volgens mij..
In Makkum noemt nog steeds iedereen het Amels trouwens
Hier een film (van een uur) over hoe Claire Williams het team moest verkopen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Het gemis aan brullende motoren bij Formula E is voor mij (en ik denk velen met mij) een afknapper.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:43:
[...]
Volgens mij wordt het belang van het geluid nogal overdreven. Via de TV komt het geluid toch niet over en 99% van de kijkers zal het nooit in het echt horen.
Ik verwacht zelfs flinke nadelen voor F1. Geluids- en milieunormen zijn overal strenger geworden. Zowel in de stad als in de vrije natuur wordt herrie minder getoleerd dan een paar decennia geleden. Ik denk niet dat Zandvoort in 2030 nog in het programma zit, maar hoe meer herrie hoe moeilijker het zal zijn om in Zandvoort te blijven racen.
Als F1 meer races in de stad wil houden dan zullen de auto's eerder stiller moeten worden dan lawaaierig.
Idem voor nachtraces.
Gelukkig gaat Zandvoort na 2025 sowieso van de F1 kalender af.
Heel fijn want dan kunnen gewone stervelingen weer eens een betaalbare dag rijden op Zandvoort.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
klopt.. ik heb (schoon)familie die er aan gewerkt hebben..meenkdrie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:53:
[...]
Jep, z'n eerste kwam wel bij KDVM vandaan.
2026 is toch sowieso het laatste jaar dat de F1 nog op Zandvoort rijdt?CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:43:
Ik denk niet dat Zandvoort in 2030 nog in het programma zit, maar hoe meer herrie hoe moeilijker het zal zijn om in Zandvoort te blijven racen.
Volgens de huidige afspraken wel, maar je weet nooit wat de toekomst brengt. 10 jaar geleden was F1 op Zandvoort nog veel onvoorstelbaarder. Ik denk dat het inderdaad voorbij zal zijn, maar als er een kans is dan zal die groter zijn met stille auto's dan met lawaaibakken.CreativeS schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:07:
2026 is toch sowieso het laatste jaar dat de F1 nog op Zandvoort rijdt?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dan is het sowieso voorbij voor mij. Als ik stille auto's wil hebben... nee, gewoon helemaal nietCAPSLOCK2000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 13:13:
Volgens de huidige afspraken wel, maar je weet nooit wat de toekomst brengt. 10 jaar geleden was F1 op Zandvoort nog veel onvoorstelbaarder. Ik denk dat het inderdaad voorbij zal zijn, maar als er een kans is dan zal die groter zijn met stille auto's dan met lawaaibakken.
Nogmaals, Huilie Huilie Hamilton.....YakuzA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:34:
Hamilton houd wel van de whataboutisms:
[...]
https://www.motorsport.co...far-worse-adami/10705136/
Ook de "tirades" die Max heeft gehad zijn opgepikt door de media.
Sterker er zijn zelfs interviews geweest met Max en/of GP waarin dit ter sprake is gekomen....
Irritatie opwekkend, in de slachtofferrol kruipend, naar mannetje die Hamilton.
Ik heb respect voor de behaalde resultaten, maar die slachtofferrol iedere keer zeg...
Lewis "Calimero" Hamilton.
Eric, Signing off !!
Wauw. Zal Hamilton nog hersencapaciteit over hebben? Volgens mij zit zijn hele hoofd voor met Verstappen.YakuzA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:34:
[...]
Red Bull slaat gelijk terugYakuzA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:34:
[...]
Wat ik op Reddit voorbij zag komen is het een video? Alleen deze screenshot doet de post dus geen recht.TinusXIII schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:53:
[...]
Red Bull slaat gelijk terug![]()
[Afbeelding]
Het is een combinatie van een paar foto's en video's van het lang getrouwd stel. Voor wie het wil zien:RobertMe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:28:
[...]
Wat ik op Reddit voorbij zag komen is het een video? Alleen deze screenshot doet de post dus geen recht.
https://packaged-media.re...0edb91c3b18ad0750841d7dd5
Het zou mij aan m'n reet roesten. Ik kijk F1 om auto's keihard te zien racen. Hoe sneller hoe beter. Lekker boeiend met wat voor motor ze dat doen.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:43:
[...]
Volgens mij wordt het belang van het geluid nogal overdreven. Via de TV komt het geluid toch niet over en 99% van de kijkers zal het nooit in het echt horen.
Idem voor nachtraces.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik hoorde het vanmiddag op het nieuws. Treurig F1 nieuws.
De auto's met slangenkop zijn voor mij iconisch, dat zijn zijn auto's voor mij.
Zie je wel! Max probeert zijn race engineer te wurgen! /sTinusXIII schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:53:
[...]
Red Bull slaat gelijk terug![]()
[Afbeelding]
Met de sprint quali van net in China ook weer, animaties die bleven hangen waardoor sommige namen over elkaar stonden. Met als gevolg dat ze dat hele ding dan maar intrekken zodat er helemaal geen tijden meer te zien zijn terwijl ze verdorie in SQ3 voor het laatst over de streep aan het komen zijn. Echt, allejezus.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, was heel frustrerend, mag hopen dat ze dat toch snel gaan fixen..oisyn schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:12:
En de F1 gaat weer lekker door met hun incompetente onscreen graphics. Echt, ik snap niet waarom dat zo moeilijk is. Vorig jaar zaten ze er ook al de hele tijd mee te kutten. Nu ook weer: in de eerste tiental ronden van de race van vorige week geen live timings, alleen als ze over de streep kwamen werd het geüpdatet.
Met de sprint quali van net in China ook weer, animaties die bleven hangen waardoor sommige namen over elkaar stonden. Met als gevolg dat ze dat hele ding dan maar intrekken zodat er helemaal geen tijden meer te zien zijn terwijl ze verdorie in SQ3 voor het laatst over de streep aan het komen zijn. Echt, allejezus.
Toen ik vanmorgen rond een uur of 10, 11 multiviewer aan zette had die nog geen replay van de live timing. En nog een extra stream starten vond mijn PC niet heel leuk (naast de 10 die ik normaal open hebDeKaerften schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:53:
Maar ook als het wel "naar behoren" werkt, heb je heel vaak net niet de informatie, die je graag wilt hebben. Daarom gewoon 2e scherm erbij met data channel danwel multiviewer met extra schermpje met data. Ik zou niet meer zonder willen iig.
Ik zag het zelfs in de samenvatting op 't youtube kanaal. Dus daar doen ze ook geen moeite voor..oisyn schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:12:
En de F1 gaat weer lekker door met hun incompetente onscreen graphics. Echt, ik snap niet waarom dat zo moeilijk is. Vorig jaar zaten ze er ook al de hele tijd mee te kutten. Nu ook weer: in de eerste tiental ronden van de race van vorige week geen live timings, alleen als ze over de streep kwamen werd het geüpdatet.
Dat kleurrijke was wel echt een Jordan dingetje, zie je ook nog terug in het interieur van z'n boot die nu trouwens te koop staat dus mocht je interesse hebbenCharles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:17:
[...]
Ik hoorde het vanmiddag op het nieuws. Treurig F1 nieuws.
De auto's met slangenkop zijn voor mij iconisch, dat zijn zijn auto's voor mij.
Recent is wel de wrap van de romp gehaald maar in het interieur zie je nog duidelijk zijn voorkeur voor kleurrijk grafisch design.
Qua iconisch geel blijft deze Honda Civic Jordan ook wel leuk, wellicht iets bereikbaarder dan Eddies Oyster voor gewone stervelingen.
[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 22-03-2025 12:31 ]
Behalve het soms tenenkrommend nationalisme van commentatoren, ben ik dan toch blij dat ik SKY kijk 😏Terranova schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 15:53:
[...]
Ik zag het zelfs in de samenvatting op 't youtube kanaal. Dus daar doen ze ook geen moeite voor.
Maken die dan eigen timings en graphics of vullen ze aan?Charles Hill schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:36:
[...]
Behalve het soms tenenkrommend nationalisme van commentatoren, ben ik dan toch blij dat ik SKY kijk 😏
Neu. TV zenders moeten verplicht de world feed uitzenden. Dus als FOM faalt met de timing in de world feed heeft Sky die uiteraard ook niet.Shinji schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:41:
[...]
Maken die dan eigen timings en graphics of vullen ze aan?
Waarom is iemand dan blij dat die sky kijkt als reactie op slechte graphics?RobertMe schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:44:
[...]
Neu. TV zenders moeten verplicht de world feed uitzenden. Dus als FOM faalt met de timing in de world feed heeft Sky die uiteraard ook niet.
Stroll -sShinji schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 13:04:
Waarom is iemand dan blij dat die sky kijkt als reactie op slechte graphics?
Geen idee wat er mis gaat. Maar mij is niets vreemds opgevallen bij SKY.Shinji schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 12:41:
[...]
Maken die dan eigen timings en graphics of vullen ze aan?
Kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ik het niet heb gezien.
[ Voor 20% gewijzigd door Charles Hill op 22-03-2025 13:58 ]
Gisteren deel van dat rondje gereden met mijn jongste dochter die groot F1 fan is..ToolkiT schreef op maandag 3 maart 2025 @ 12:01:
Even een cross post om dat het publiek in dit topic het misshien ook wel leuk vind
ToolkiT in "Hét grote motortopic - Deel 27 (2025)"
Aanleiding was dat de lokale Aston Martin dealer op linkedin had gepost dat ze een van de AM F1 wagens in de showroom hadden staan:
/f/image/klr9IeKFWBu2ztwIX0ZdQuIp.png?f=fotoalbum_large)
(2023 model met 2024 livery voor de kenners)
/f/image/dH9hT85zJhw7u10yOoAFyzdV.png?f=fotoalbum_large)
Leuke was dat ze hier (in tegenstelling tot de F1 exibition) helemaal niet precious over dat ding waren, je kon hem ook gewoon aanraken als je dat zou willen..
Ze hadden ook een speciale AM simulator staan, maar we hadden geen geduld om op onze beurt te wachten want we hadden meer te zien
o.a. AMG petronas HQ
/f/image/Po3wSBRp3SfHf1k6SAHv55yg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Jxm2IN7ZGxjxj4W2PxMFkpYI.png?f=fotoalbum_large)
Daar was verder niet veel te zien/doen..
Dus door naar Silverstone
Daar heb je een enorme merch shop:
En een bar met uitzicht op het circuit:
/f/image/vpMfMrTjFFhDF12umdJOpYcQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xL4EeNBd1Awv9n4iLONw38kg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1P4LyWbkGfglgiEF5mnEkWCC.png?f=fotoalbum_large)
Toen door naar een energydrankjes fabriek Kampioens team:
Bij de poort vroeg ik aan de portier of we een foto mochten maken van dochter en het RedBull beeld (net na de slagboom), de portier was een enorm vriendelijke kerel en zei: Ik zal je wat beters zeggen, als je doorrijd en bij dat gebouw naar de receptie gaat kan je binnen kijken naar alle trophies etc, en krijg je waarschijnlijk ook nog wat te drinken aangeboden ook
Dus zo gezegt zo gedaan:
/f/image/jbKJmPKEdGkefZ104MUdVwA1.png?f=fotoalbum_large)
Ze hadden maar een paar trophies staan
/f/image/zhu8Q4sRIEQbdE6ELU7fEHz6.png?f=fotoalbum_large)
ik kon ze niet eens in 1x op de foto krijgen:
/f/image/QeVKHLJisZ5l9YgLVanTWhkq.png?f=fotoalbum_large)
grappigste vond ik dat de Hongarije trophie die Lando had omgekukkeld er ook stond.. nog in stukken
/f/image/13Pny0P8kkYAwPFTeXQAFQRy.png?f=fotoalbum_large)
Verder was er nog een soort van mini museumpje met wat onderdelen op display:
/f/image/DTuaqEiB6xPEntDkgwe3M7gK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zwQTJHhvw8XCPXVloUEh8wLD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iCXdK7wySe2cCHHk1zEdeieV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uyKxfLlWnubJnU8wMXfMy4MB.png?f=fotoalbum_large)
En idd kregen we nog een RB drankje aangeboden uit de meest funky koelkast die ik ooit gezien heb..
<edit> GIF werkt niet maar het is een bewegende glazen deur met een motiondetector
/f/image/gQ6ni6dDYwCdWYyooNi4oJqe.png?f=fotoalbum_large)
En de dame achter de balie zei dat we zoveel we wilden mee naar huis mochten nemen
Echt super vriendelijk voor fans daar
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
kloptgambieter schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:32:
Wow, dat is voor je dochter ook een uitje om niet snel te vergeten
Maar dit tripje wint het natuurlijk nog steeds
/f/image/pN4IeLVZvy6H59TemlSDInW1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KhtYRlutp2IOZrmAlyCNjk98.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EWhXmiIMVw8bWBHFHUOj0Hnw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wYIwBBAMK35SWwL5EuYM2K8n.png?f=fotoalbum_large)
Zeker omdat Lando (waar ze uiteraard fan van is) won in Zandvoort
Norris, uiteraard fan van is? Leuk voor haar natuurlijk, maar uiteraard??ToolkiT schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:37:
[...]
klopt
Maar dit tripje wint het natuurlijk nog steeds
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zeker omdat Lando (waar ze uiteraard fan van is) won in Zandvoort
Niet zo zoutig doenCharles Hill schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:55:
[...]
Norris, uiteraard fan van is? Leuk voor haar natuurlijk, maar uiteraard??
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Dat plaatje met kampioen 2021. Geen idee of het voor de lol is, maar ik vermoed van niet.ToolkiT schreef op zondag 23 maart 2025 @ 14:28:
[...]
Gisteren deel van dat rondje gereden met mijn jongste dochter die groot F1 fan is..
Aanleiding was dat de lokale Aston Martin dealer op linkedin had gepost dat ze een van de AM F1 wagens in de showroom hadden staan:
[Afbeelding]
(2023 model met 2024 livery voor de kenners)
[Afbeelding]
Leuke was dat ze hier (in tegenstelling tot de F1 exibition) helemaal niet precious over dat ding waren, je kon hem ook gewoon aanraken als je dat zou willen..
Ze hadden ook een speciale AM simulator staan, maar we hadden geen geduld om op onze beurt te wachten want we hadden meer te zien
o.a. AMG petronas HQ
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daar was verder niet veel te zien/doen..
Dus door naar Silverstone
Daar heb je een enorme merch shop: [Afbeelding] En een bar met uitzicht op het circuit: [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toen door naar een energydrankjes fabriek Kampioens team:
Bij de poort vroeg ik aan de portier of we een foto mochten maken van dochter en het RedBull beeld (net na de slagboom), de portier was een enorm vriendelijke kerel en zei: Ik zal je wat beters zeggen, als je doorrijd en bij dat gebouw naar de receptie gaat kan je binnen kijken naar alle trophies etc, en krijg je waarschijnlijk ook nog wat te drinken aangeboden ook
Dus zo gezegt zo gedaan:
[Afbeelding]
Ze hadden maar een paar trophies staan![]()
[Afbeelding]
ik kon ze niet eens in 1x op de foto krijgen:
[Afbeelding]
grappigste vond ik dat de Hongarije trophie die Lando had omgekukkeld er ook stond.. nog in stukken![]()
[Afbeelding]
Verder was er nog een soort van mini museumpje met wat onderdelen op display:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En idd kregen we nog een RB drankje aangeboden uit de meest funky koelkast die ik ooit gezien heb..
<edit> GIF werkt niet maar het is een bewegende glazen deur met een motiondetector
[Afbeelding]
En de dame achter de balie zei dat we zoveel we wilden mee naar huis mochten nemen
Echt super vriendelijk voor fans daar
Eenzijdige onzin. Zonder de aanslag op het leven van Verstappen in Silverstone door Hamilton, en hij gewoon zijn punten had gepakt zoals in elke race, had die laatste race er praktisch niet meer toe gedaan, had Verstappen top 7 of zelfs lager kunnen eindigen. Maar dat laat Mercedes en de Britse pers er altijd maar liever buiten. Zowel de smerige actie van Hamilton, een dieptepunt in de sport, alsook het niet scoren van punten door Verstappen.
Kinderachtig zo'n plaatje. Blijft de toon zetten.
Ah oké. Als ze daar wonen is het al anders ja.Beerkeeper schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:59:
[...]
Niet zo zoutig doenMaar ze loopt met een oranje shirt met Dell erop. Dan zijn er twee kandidaten, en daarnaast wonen ze in de UK dus dat leunt richting Norris
Ze zijn toch gewoon WCC geworden in 2021 of laat mijn geheugen me in de steek
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 23-03-2025 16:09 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Mercedes is WCC geworden ja.Charles Hill schreef op zondag 23 maart 2025 @ 16:03:
[...]
Dat plaatje met kampioen 2021. Geen idee of het voor de lol is, maar ik vermoed van niet.
Eenzijdige onzin. Zonder de aanslag op het leven van Verstappen in Silverstone door Hamilton, en hij gewoon zijn punten had gepakt zoals in elke race, had die laatste race er praktisch niet meer toe gedaan, had Verstappen top 7 of zelfs lager kunnen eindigen. Maar dat laat Mercedes en de Britse pers er altijd maar liever buiten. Zowel de smerige actie van Hamilton, een dieptepunt in de sport, alsook het niet scoren van punten door Verstappen.
Kinderachtig zo'n plaatje. Blijft de toon zetten.
Trouwens waar kan ik de azijn goedkoop halen?
[ Voor 77% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-03-2025 16:25 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Azijn zag ik vandaag in de aanbieding bij de Jumbo, groot verpakkingen ook nog. Ik denk dat ze nu uitverkocht zijn.Illegal_Alien schreef op zondag 23 maart 2025 @ 16:22:
[...]
Mercedes is WCC geworden ja.Maar we gaan toch niet weer die oude al gereincarneerde en weer overleden koeien uit de sloot halen?
Trouwens waar kan ik de azijn goedkoop halen?
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
:strip_exif()/f/image/tPZrTw2hB53WyC8G9CLVy09S.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yEdyFEXnauTx7og0BXvdE918.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CGvm3TXkBv0s1LrMvtmOHYlY.jpg?f=fotoalbum_large)