Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 59 ... 70 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
YakuzA schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:25:
De eerste boete van de FIA is uitgedeeld onder de nieuwe regels:

[...]

[Twitter]

Wordt nog een leuk seizoen zo :+
Doodsteek voor de sport. Drive to survive bracht de persoon achter de coureur naar voren. FIA drukt die persoon weer terug achter een masker

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
Waah schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 07:40:
[...]

Doodsteek voor de sport. Drive to survive bracht de persoon achter de coureur naar voren. FIA drukt die persoon weer terug achter een masker
Verstappen heeft gisteren al aangegeven hoe hij dit aan wil gaan pakken: hij gaat vrijwel niets meer zeggen tijdens de officiële interviews.

Volgens hem zitten de coureurs aangaande dit onderwerp op dezelfde lijn, dus het zou heel fijn zijn als alle coureurs dit voorlopig zo gaan doen. Gewoon niks zeggen of enkel nikszeggende antwoorden tijdens de officiële interviews, en 10 minuten later in de paddock iedereen vrijelijk te woord staan. Gevolg zal zijn dat geen mens meer geïnteresseerd zal zijn in de officiële interviews.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• RobertMe
  • Nu online
alexbl69 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:40:
[...]

Verstappen heeft gisteren al aangegeven hoe hij dit aan wil gaan pakken: hij gaat vrijwel niets meer zeggen tijdens de officiële interviews.

Volgens hem zitten de coureurs aangaande dit onderwerp op dezelfde lijn, dus het zou heel fijn zijn als alle coureurs dit voorlopig zo gaan doen. Gewoon niks zeggen of enkel nikszeggende antwoorden tijdens de officiële interviews, en 10 minuten later in de paddock iedereen vrijelijk te woord staan. Gevolg zal zijn dat geen mens meer geïnteresseerd zal zijn in de officiële interviews.
Het "probleem" daarmee is dat het de FIA totaal niet zal interesseren. De FIA persco is voornamelijk voor de schrijvende pers, niet voor de FIA. En de schrijvende pers kan prima buiten de FIA persco te woord worden gestaan.

De enige die ze dus raken met dit soort protesten zijn de journalisten. Immers moeten die dan weer proberen elke coureur apart te spreken, terwijl die coureurs wellicht ook nog gelijktijdig een "persco" geven in het motorhome.

En aangezien MBS al gezegd heeft dat de coureurs moeten racen en verder hun mond moeten houden zal hij / de FIA ook wel niks doen met het geklaag van de pers.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:54
RobertMe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:20:
[...]

Het "probleem" daarmee is dat het de FIA totaal niet zal interesseren. De FIA persco is voornamelijk voor de schrijvende pers, niet voor de FIA. En de schrijvende pers kan prima buiten de FIA persco te woord worden gestaan.

De enige die ze dus raken met dit soort protesten zijn de journalisten. Immers moeten die dan weer proberen elke coureur apart te spreken, terwijl die coureurs wellicht ook nog gelijktijdig een "persco" geven in het motorhome.

En aangezien MBS al gezegd heeft dat de coureurs moeten racen en verder hun mond moeten houden zal hij / de FIA ook wel niks doen met het geklaag van de pers.
Of juist weer klagen in de media dat hij onterecht bekritiseerd wordt door diezelfde media.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:19

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Of het winnende team organiseert een persco in hun motorhome en nodigt daarbij de nummer 2 en 3 ook uit.

Signatures zijn voor boomers.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:21
RobertMe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:20:
[...]
dan hoeft hij ook geen persco te organiseren of de boordradio uit te zenden.

• RobertMe
  • Nu online
Wyke schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:00:
[...]

dan hoeft hij ook geen persco te organiseren of de boordradio uit te zenden.
Boordradio uitzenden doet FOM, niet de FIA. Waarbij MBS ook al heeft aangegeven dat FOM er voor kan kiezen om het niet uit te zenden.

Persco is dan alleen die voor de schrijvende pers die de FIA organiseert. De TV pen (waar alle zenders dus staan en de interviews met coureurs opnemen post Q/race) wordt door FOM gefaciliteerd.

• alexbl69
  • Laatst online: 16:18
RobertMe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:55:
[...]

Boordradio uitzenden doet FOM, niet de FIA. Waarbij MBS ook al heeft aangegeven dat FOM er voor kan kiezen om het niet uit te zenden.

Persco is dan alleen die voor de schrijvende pers die de FIA organiseert. De TV pen (waar alle zenders dus staan en de interviews met coureurs opnemen post Q/race) wordt door FOM gefaciliteerd.
Ongefilterde boordradio is nog wel te volgen via F1TV.

Maar ja, ook dat is een keuze, van de consument wel te verstaan. Je moet actief handelen om die geluidstream te horen. Vind zelf dat iemand die zich aan die taal stoort ook zichzelf wel in bescherming kan nemen door die stream niet zelf te selecteren.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:35
spuit11

[ Voor 96% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2025 21:37 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jasphur
Ik wilde voor een three day streak gaan :+

• Jasphur
sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:51:
[...]

Whoops, dat krijg je als je deze thread niet zo vaak opzoekt. :+
Herkenbaar

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:54
De F1 Exhibition komt naar Amsterdam.

https://f1exhibition.com/amsterdam/

[ Voor 15% gewijzigd door Chocoball op 20-02-2025 17:23 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:27

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ingeschreven, maar vind 31 euro best prijzig voor iets wat 90 minuten kost om goed te bekijken

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Echt super tof dat dit naar Nederland komt maar jammer dat in helemaal in Amsterdam is, als het ergens in Groningen zou zijn geweest dan had ik me zeker ingeschreven :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

G_Dragon schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:40:
Echt super tof dat dit naar Nederland komt maar jammer dat in helemaal in Amsterdam is, als het ergens in Groningen zou zijn geweest dan had ik me zeker ingeschreven :).
Ik ben blij dat het in Amsterdam is en niet in Groningen :P
(vanuit Gouda)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mad-Matt schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:52:
[...]

Ik ben blij dat het in Amsterdam is en niet in Groningen :P
(vanuit Gouda)
Haha ja dan is het wel een stuk fijner voor je, ik kom vanuit Valthermond dus meer dan 2 uur rijden voor ons om er alleen al te komen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:31

Pierre

Van nature lui!

Ach het is sowieso jammer dat het in 020 is :9

[ Voor 10% gewijzigd door Pierre op 20-02-2025 10:05 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Ik begrijp sowieso nooit zo goed waarom men dergelijke evenementen niet gewoon een beetje centraal in het land doet. Utrecht ofzo. Dat maakt het voor de meeste mensen een stuk makkelijker te bereiken.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• RobertMe
  • Nu online
Doe het gewoon lekker in Maastricht. Dan kunnen de Belgen en Duitsers er ook makkelijker naar toe :+ . En is het voor mij om de hoek.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02

alienfruit

the alien you never expected

G_Dragon schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 09:40:
Volgens mij heb ik 45euro ofzo betaald in Londen. Maar ja, flink aan de prijs. Denk niet dat ik naar toekomstige nieuwe F1 tentoonstellingen ga.

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

31 Euro valt toch wel mee dunkt mij? 2 Bioscoop kaartjes kosten vaak al meer. Een dierentuin kaartje kost even veel. Niet te veel drama maken mensen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• alienfruit

alienfruit

> Haha ja dan is het wel een stuk fijner voor je, ik kom vanuit Valthermond dus meer dan 2 uur rijden voor ons om er alleen al te komen :P

Met de bus naar de tentoonstelling in ExCel duurt ook ongeveer twee uur en anders 30-45 minuten met de metro. Ver weg van het centrum kom dus zelf ook bijna nooit in de ExCel of dockside. Speciaal voor deze tentoonstelling die kant opgegaan.

> 31 Euro valt toch wel mee dunkt mij? 2 Bioscoop kaartjes kosten vaak al meer. Een dierentuin kaartje kost even veel. Niet te veel drama maken mense

Het is £36 voor één ticket tegen £16 voor twee cinema tickets (Vue). Zijn de bioscoopkaartjes zo duur in Nederland? Ga eigenlijk nooit in Nederland naar de cinema.

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 20-02-2025 18:56 ]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:59
alienfruit schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 18:55:
> 31 Euro valt toch wel mee dunkt mij? 2 Bioscoop kaartjes kosten vaak al meer. Een dierentuin kaartje kost even veel. Niet te veel drama maken mense

Het is £36 voor één ticket tegen £16 voor twee cinema tickets (Vue). Zijn de bioscoopkaartjes zo duur in Nederland? Ga eigenlijk nooit in Nederland naar de cinema.
Ik heb net even bij Kinepolis (Enschede) gekeken, voor een normale film (in dit geval de nieuwste Bridget Jones) betaal je al 14 EUR voor één ticket.
Voor films die extra lang duren en/of 3D komen daar nog extra toeslagen bij op en zit je al snel tegen de 20-22 EUR voor één ticket.

• alienfruit

alienfruit

En Enschede is dan niet eens zo'n grote stad zoals Londen!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:38
Nu we het toch over films hebben:Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/static/img/news/netflix-ocon.webp
Esteban Ocon makes his film debut (but not in the movie you're thinking)
The French driver is in a new Netflix movie playing a very Esteban Ocon-type character
https://www.motorsport.co...is-an-actor-now/10695733/

Voor wie de (kleine) rol van Ocon wil zien, het gaat om deze "RomCom": https://www.netflix.com/nl/title/81682509?preventIntent=true

[ Voor 15% gewijzigd door U123456 op 20-02-2025 22:25 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHTg8Yul8LdBmPA1ig5QxUGt2E8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ygXj2XNpDMVb5riyhLnU95mm.jpg?f=fotoalbum_large

• Waah
"La la la la la la i can't hear you la la la la la"

Denken dat ze met benoemen van de V10 de mensen de FIA weer positief zien is echt lachwekkend.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Waah schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 08:06:
[...]

"La la la la la la i can't hear you la la la la la"

Denken dat ze met benoemen van de V10 de mensen de FIA weer positief zien is echt lachwekkend.
Ze denken wel veel maar komen niet uit die tunnelvisie :D

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19:38
Naar aanleiding van het Engelse gedrag van zogenaamde fans bij de presentatie van de auto's;

https://www.nu.nl/formule...tgejouwde-verstappen.html

• ZeromaNoiS
  • Laatst online: 21:30
Nog andere mensen van hier vandaag de Zandvoort Winter trackwalk gedaan?

Vroeger wel eens op Zandvoort gereden, maar ik ben nog nooit te voet over het circuit gegaan. Het was een leuke ervaring.
En super bizar hoe hoog die banking in de Hugenholtz en Luyendyk bocht is. Dat krijg je op tv niet mee, en je krijgt het ook niet goed op foto.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:20:
weet iemand of/waar/wanneer er weer een (redbull) city-race georganiseerd wordt?
gevonden; rond 20-september zou er city-race zijn in budapest !

mocht iemand nog andere datums/locaties weten, ik hoor t graag.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Charles Hill schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 21:38:
Naar aanleiding van het Engelse gedrag van zogenaamde fans bij de presentatie van de auto's;

https://www.nu.nl/formule...tgejouwde-verstappen.html
Ik las ergens een commentaar dat Drive to Survive dit soort gedrag wel in de hand werkt. Dingen framen zodat ze mooi drama vormen, sport populariseren zodat ook het type hooligan het gaat volgen.

Ik las dat Verstappen nu al 2 titels onterecht gewonnen heeft. Geen idee welke die tweede dan moet zijn, maar dit soort haat begint nu wel symptomatisch te worden.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Maasluip schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:24:
[...]

Ik las ergens een commentaar dat Drive to Survive dit soort gedrag wel in de hand werkt. Dingen framen zodat ze mooi drama vormen, sport populariseren zodat ook het type hooligan het gaat volgen.

Ik las dat Verstappen nu al 2 titels onterecht gewonnen heeft. Geen idee welke die tweede dan moet zijn, maar dit soort haat begint nu wel symptomatisch te worden.
Volgens mij 2021 door de FIA en ik dacht het laatste seizoen door die brake-balance loophole.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

De FIA heeft toch met zoveel woorden gezegd dat geen enkel team de regels had overtreden?

Het is dus dat soort vileine praat wat tegenwoordig het probleem is. Mensen bedenken wat, plempen het op internet en worden nagepraat. Ik word daar zo moe van.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:54
De WRC-coureurs hebben net zoals de Grand Prix Drivers' Association een open brief gestuurd naar de FIA-president, dit na de eerste scheldboete:
We strongly believe that:

– Common colloquialism cannot be considered and judged as equal to genuine insult or act of aggression

– Non mother-tongue speakers may use or repeat terms without full awareness of their meaning and connotation

– Seconds after an extreme adrenaline spike, it is unrealistic to expect a perfect and systematic control over emotions.
https://dirtfish.com/rall...ssion-with-fia-president/

• Waah
sjoerddebruin schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:38:
De WRC-coureurs hebben net zoals de Grand Prix Drivers' Association een open brief gestuurd naar de FIA-president, dit na de eerste scheldboete:

[...]

https://dirtfish.com/rall...ssion-with-fia-president/
Dit is IMHO ook altijd waar het mis gaat met schelden:
– Common colloquialism cannot be considered and judged as equal to genuine insult or act of aggression

Als mijn zoontje van 8 vloekt met vrouwlijke intieme delen of verbannen wil worden door de chistelijke god, maakt ik daar geen probleem van als die zijn kleine teen stoot.

Het is pas een probleem als die het tegen zijn zusje roept :+

er zit een verschil tussen "the fucking car" en "the fucking FIA"
Die eerste kun je niet op zijn teentjes trappen, die laatste kun je volgens mij onmogelijk NIET op de tenen trappen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 24-02-2025 12:00 ]

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

"The car is fucked" moet geen probleem zijn (al hou je altijd een puriteinse stroming die helaas als water door zand is)
"MBS is a fucking asshole" is misschien iets wat je niet op TV hoeft te zeggen. Ook al heb ik daar persoonlijk ook geen probleem mee.

Dat is het punt een beetje. Hullie hebben daar een probleem mee, dus ik heb een probleem met hullie die dat wil reguleren.

• Waah
Maasluip schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:04:
"The car is fucked" moet geen probleem zijn (al hou je altijd een puriteinse stroming die helaas als water door zand is)
"MBS is a fucking asshole" is misschien iets wat je niet op TV hoeft te zeggen. Ook al heb ik daar persoonlijk ook geen probleem mee.

Dat is het punt een beetje. Hullie hebben daar een probleem mee, dus ik heb een probleem met hullie die dat wil reguleren.
Ik snap best dat de FIA problemen heeft met "MBS is a fucking asshole". Ook als MBS vervangen zou worden met een andere naam.

Maar het probleem is dat de FIA dus ook een probleem heeft met "The car is fucked".... 8)7

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11 13:02
Maasluip schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:40:
Het is dus dat soort vileine praat wat tegenwoordig het probleem is. Mensen bedenken wat, plempen het op internet en worden nagepraat. Ik word daar zo moe van.
Dit + het fenomeen 'fankenbiting' wat overgewaaid lijkt te zijn van de vele reality programma's naar DTS.
offtopic:
Volgens mij ook de reden waarom VER een aantal seizoenen niet wilde meewerken met Netflix

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Waah schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:18:
[...]

Ik snap best dat de FIA problemen heeft met "MBS is a fucking asshole". Ook als MBS vervangen zou worden met een andere naam.

Maar het probleem is dat de FIA dus ook een probleem heeft met "The car is fucked".... 8)7
YouTube: VETTEL TEAM RADIO MEXICO 2016 | F1

:+

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Maasluip schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:04:

of ... misschien ... moeten ze dat niet uitzenden? of weg piepen?

(de on boards is lastig, want loopt wel synchroom)

maar voor de reguliere uitzending naar 101 landen, daar bepaald met toch echt zelf welke audio er uitgezonden wordt.

vind het zo'n fucking bullshit verhaal (pun intended)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• sjoerddebruin
Vrijdagavond om 22.30 uur start het nieuwe seizoen van het Ziggo Sport Race Café. De show krijgt een vernieuwde opzet en een nieuw presentatieduo. Wie dat zijn, is wellicht het best bewaarde geheim van Hilversum.

Tijdens de uitzending wordt ook meer duidelijk over de uitbreiding van het raceaanbod bij Ziggo Sport.
https://www.ziggosport.nl...fe-vrijdag-weer-van-start

Nou, gokt u maar...

• Waah
Olaf Mol heeft zijn haar flink laten groeien zeg! En ook mooi afgevallen :+

• peidur
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Ik las dat Chris Seegers in de running is en de dame lijkt me Sylvana IJselmuiden.

Geheel ongerelateerd; wat kost een abbo Viaplay? ;)

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Links van Gameren en rechts inderdaad Sylvana IJselmuiden?

Zou een goed presentatie duo zijn. :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mercedes heeft tegenwoordig (ook?) een dedicated 'fashion manager' :+
The 2025 F1 season is edging closer and F1 events are already underway. Which means that one of Mercedes’ latest hires, its fashion manager, has been busy at work keeping the team’s two drivers, George Russell and Andrea Kimi Antonelli, looking good. “She [the stylist] doesn’t pick my outfit every day, but she sends me some ideas,” Antonelli said.

“Actually, my mum is also my stylist,” the F1 rookie admits
https://www.motorsport.co...ks-for-mercedes/10695736/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Visophetdroge
  • Laatst online: 18-08 17:16
YakuzA schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:19:
Mercedes heeft tegenwoordig (ook?) een dedicated 'fashion manager' :+
Hun vorige is natuurlijk vertrokken naar Ferrari.

• sjoerddebruin
Hilversum, 26 februari 2025 – Robert Doornbos is ook dit seizoen weer te zien bij Ziggo Sport. Vanuit Bahrein doet de oud-Formule 1-coureur samen met pitreporter Jack Plooij verslag van de testdagen. Daarnaast zal Robert regelmatig aansluiten bij het Ziggo Sport Race Café.

Doornbos kijkt zelf met veel enthousiasme uit naar zijn terugkeer: "Mijn terugkeer bij de racefamilie van Ziggo Sport komt eerder dan verwacht, maar de benzine in je bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik kijk ernaar uit om regelmatig aan te schuiven en mijn analyses over de Formule 1 te delen. Dat wordt meestal vanaf locatie en soms in de studio.”
https://www.ziggosport.nl...exclusief-bij-ziggo-sport

Moet een goed contract zijn dan...

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-11 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

Dubai is toch een wat grotere geldslurper dan verwacht.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tickets geboekt voor de F1 experience. We wilde eerst 25 april, maar die zat al aardig vol en de prijzen waren ineens een stuk hoger 7,50 per kaartje extra.

Nu gaan we maar 9 mei, 35 euro voor een kaartje.

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 18:28

krietjur

Where am I?

Ik ben nog aan het kijken voor een datum. Vanavond even overleggen met m'n vrouw. Kunnen alleen op zondag en ik wil natuurlijk niet op een zondag als er ook een F1 race is, dus dat beperkt de keuze enigzins :)

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12
Mad-Matt schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:57:
Tickets geboekt voor de F1 experience. We wilde eerst 25 april, maar die zat al aardig vol en de prijzen waren ineens een stuk hoger 7,50 per kaartje extra.

Nu gaan we maar 9 mei, 35 euro voor een kaartje.
Uit de mail: "Nodig je vrienden uit voor de exclusieve pre-sale en deel de link".

Wat is er dan (nog) 'exclusief' aan :?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

henri86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:17:
[...]

Uit de mail: "Nodig je vrienden uit voor de exclusieve pre-sale en deel de link".

Wat is er dan (nog) 'exclusief' aan :?
Gezien de snelheid dat alles vol zit, helemaal niets

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

himlims_ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:16:
Iemand de f1-experience bezocht? Eos rond trekkende F1 kermis. Laatst in Madrid, binnenkort in Wenen
Ik ben laatst met mijn dochter (15) geweest (in London), want ze is enorm F1 (lees: met name Lando en Hamilton) fan. Dus voor kerst had ik haar een kaartje gegeven (en ik moest zelf ook mee natuurlijk ;) ).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lieYDhAbSpI_PWq8nL-QYMWfjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jo9Ia5bQF69BARFacdBCohJT.png?f=fotoalbum_large

Het was leuk, maar of het het geld waard is hangt ervanaf hoe erg fan je bent.. Er is heel veel te zien, maar super groot vond ik het niet..En wel vrij druk ondanks de timed tickets..
De afgefikte monocoque van Grossjean was wel heel imposant..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Charles Hill
Maasluip schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:24:
[...]

Ik heb drive to survive nooit gezien, dus kan daar niets zinnigs over zeggen.

Wat mij opvalt is het haatzaaien door SKY. En het geroep van oa Herbert in de media.

Hier zou de FIA tegen moeten optreden. Ook straffen gaan uitdelen als het duidelijk is waar omroep organisaties met uitzendrechten mee bezig zijn. En zo nodig uitzendrechten niet meer geven aan dit soort organisaties die zich telkens weer zo uitlaten, en daarmee haat zaait richting een enkele coureur.

Dat schaadt de sport, daarmee gaat publiek zich op een bepaalde manier gedragen, en wordt weer op gereageerd door anderen, etc. Wordt er echt niet leuker op.

[ Voor 9% gewijzigd door Charles Hill op 26-02-2025 21:04 ]

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12
ToolkiT schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:36:
[...]

De afgefikte monocoque van Grossjean was wel heel imposant..
Daarover hoor je iedereen continue zeggen dat als je die ziet het "niet te geloven is dat daar iemand levend uitgekomen is".
En hoewel het zeker een klein mirakel is dat Grosjean er - zelfs zonder teveel schade - uitgekomen is, lijkt iedereen te vergeten dat dat niet de staat van de monocoque is waar Grosjean uitgekropen is, maar dat deze daarna nog een hele poos heeft staan fikken.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Charles Hill schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:00:
[...]

Ik heb drive to survive nooit gezien, dus kan daar niets zinnigs over zeggen.

Wat mij opvalt is het haatzaaien door SKY. En het geroep van oa Herbert in de media.

Hier zou de FIA tegen moeten optreden. Ook straffen gaan uitdelen als het duidelijk is waar omroep organisaties met uitzendrechten mee bezig zijn. En zo nodig uitzendrechten niet meer geven aan dit soort organisaties die zich telkens weer zo uitlaten, en daarmee haat zaait richting een enkele coureur.

Dat schaadt de sport, daarmee gaat publiek zich op een bepaalde manier gedragen, en wordt weer op gereageerd door anderen, etc. Wordt er echt niet leuker op.
De Engelsen zijn heer en meester in chauvinisme (gok dat ze daarom ook geen fan zijn van Fransen, die zijn net zo) en elke aanval tegen hun "volk" is slecht en Max vernietigd de Engelse coureurs en is daarmee "de vijand". Dat dit in basis een heel duur spelletje is ontgaat ze even.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:27

Martinspire

Awesomeness

Zal mij niet verbazen dat het komt omdat er een verschil zit tussen in Dubai op vakantie gaan vs er echt wonen. Maar wellicht is het grote verschil in zijn contract dat ie nu niet verplicht is om er elke week in de studio te zijn. Ik denk dat ie dat toch vooral te lastig vond en hem belemmerde.

Maar we weten nog steeds niet wie het cafe programma gaat presenteren bij Ziggo? Of is dat al wel gelekt?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2025 11:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• sjoerddebruin
Martinspire schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:10:
[...]

Zal mij niet verbazen dat het komt omdat er een verschil zit tussen in Dubai op vakantie gaan vs er echt wonen. Maar wellicht is het grote verschil in zijn contract dat ie nu niet verplicht is om er elke week in de studio te zijn. Ik denk dat ie dat toch vooral te lastig vond en hem belemmerde.

Maar we weten nog steeds niet wie het cafe programma gaat presenteren bij Ziggo? Of is dat al wel gelekt?
GPBlog gaat uit van Chris Zegers en Shelly Sterk.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:33
Ik denk Wilco Zeelenberg omdat er ook veel motorsport zal zijn bij het Race Cafe

System | Racing is in my Blood

• Charles Hill
Zo kan je ook naar jezelf kijken 😆

https://gp33.nl/f1-nieuws...em__QCqIVX2jw09uxzbAQpXow

Zelfvertrouwen is belangrijk in de sport, laat ik het daarbij houden.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Charles Hill schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:27:

Hij heeft natuurlijk wel gelijk, hij is zeker anders.....

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Help!!!! schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:01:
[...]

Hij heeft natuurlijk wel gelijk, hij is zeker anders.....
Had niet verwacht dat hij zo snel van het jaar z'n jokerkaart al zou trekken.. Maar als het zou gaan om houdbaarheidsdatum, zeg ik Alonso :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjoerddebruin
Barfman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:20:
Ik denk Wilco Zeelenberg omdat er ook veel motorsport zal zijn bij het Race Cafe
Die zal vaker langskomen ja, maar kan niet zo'n programma dragen als presentator.

• Charles Hill
Wat anderen er ook van proberen te maken, dit is hoe het zitten tussen Verstappen en Norris 😄

https://fb.watch/y1H-_CA4Gn/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

• Pierre
  • Laatst online: 19:31

Pierre

Van nature lui!

Charles Hill schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:47:
Wat anderen er ook van proberen te maken, dit is hoe het zitten tussen Verstappen en Norris 😄

https://fb.watch/y1H-_CA4Gn/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
De video is inmiddels verwijderd :P geen idee wat het is dus. Heeft iemand anders een linkje ?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Het is een kort gezamenlijk interview waar ze er de draak mee steken. O.a. dat ze een barfight hadden en de relatie helemaal sauer is.

Niks speciaals verder.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Charles Hill
Pierre schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:58:
[...]

De video is inmiddels verwijderd :P geen idee wat het is dus. Heeft iemand anders een linkje ?
Deze video:

YouTube: Max & Lando about their relationship 🤣 #f1 #formula1 (source: F1TV)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Even een cross post om dat het publiek in dit topic het misshien ook wel leuk vind :)
ToolkiT in "Hét grote motortopic - Deel 27 (2025)"

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:21
beetje raar geknipt in het filmpje, zoveel extra seconden zijn er nu ook niet bespaard :)

• Waah
Charles Hill schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:27:

"Je kunt me niet vergelijken met een andere 40-jarige Formule 1-coureur uit het verleden of het heden. Omdat ze in niets op mij lijken. Ik ben hongerig, gedreven, heb geen vrouw en kinderen. Ik ben gefocust op één ding en dat is winnen. Dat is mijn nummer 1 prioriteit."

Oh daarom deed die nooit veel met de simulator, want hij was enkel met de F1 bezig. En die kleding komt zo aanwaaien natuurlijk... En BLM etc etc etc. O-)

Ik hoor het hem al zeggen ja. "I'm built different" _O-

Geweldige coureur hoor d:)b Maar bij dit soort interviews moet ik toch altijd even gniffelen O-)
Eens kijken of hij het nog steeds zo ziet ALS Leclerc voor hem rijd dit O-)

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
In het kader van houdt het dan nooit op.... De aanklaagster heeft Christian Horner voor de rechter gesleept. De zitting zou staan joor januari 2026.

https://www.telegraaf.nl/...moeten-al-maanden-zwijgen

Engelse media hebben een gag order gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door asing op 04-03-2025 11:43 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:35
Kunnen posts die linken naar een artikel achter een paywall niet verboden worden?

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

asing schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:39:
In het kader van houdt het dan nooit op.... De aanklaagster heeft Christian Horner voor de rechter gesleept. De zitting zou staan joor januari 2026.

https://www.telegraaf.nl/...moeten-al-maanden-zwijgen

Engelse media hebben een gag order gekregen.
Er staat Arbeidsrechter. Dus niet Horner maar Red Bull Racing is gedaagd. Horner is 2x vrij gesproken waarna betreffende dame ontslag kreeg. Dat vecht ze nu aan blijkbaar. De timing is wel weer vreemd zo pal voor de start van het seizoen.

• asing
AvK schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:17:
[...]

Er staat Arbeidsrechter. Dus niet Horner maar Red Bull Racing is gedaagd. Horner is 2x vrij gesproken waarna betreffende dame ontslag kreeg. Dat vecht ze nu aan blijkbaar. De timing is wel weer vreemd zo pal voor de start van het seizoen.
Ik quote even een relevant deel uit het artikel:
Verschillende bronnen in de paddock bevestigden de voorbije periode aan De Telegraaf dat de zaak van de werkneemster tegen Horner en Red Bull in januari 2026 voor de arbeidsrechter komt, in Engeland het employment tribunal genoemd.
Ik denk ook niet dat je de ene zaak (het app-gebeuren) los kan zien van de andere (het op non-actief stellen). De timing is inderdaad wat gek, ik zou zeggen dat het al begin 2025 zou kunnen plaatsvinden. Maar goed, het wordt 2026. Wel in de winterstop, want het seizoen begint ongetwijfeld begin maart.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• asing
Technofreakz schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:03:
Kunnen posts die linken naar een artikel achter een paywall niet verboden worden?
In zo'n geval is het nooit goed. Het is iets voor het randzaken topic want er is wat aan de hand. Zonder bronnen neerzetten zal de reactie geven dat er geen bron bij zit. Met bron dat het achter een paywall zit. Engelse bronnen hebben een gag order dus zullen niks publiceren.

In dit geval is de Telegraaf de bron, maar als je het uit de 2e hand wilt : https://nos.nl/artikel/25...ogen-er-niets-over-melden

• sambalbaj
  • Niet online
Het is in ieder geval wel knap dat die zaak zo gerekt wordt dat het precies drie keer net voor de start van het seizoen weer een (media)ding is.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DhQHiYQD7E4vhqgLO8D7zQIvRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7H7dl4lPVR9XqZG4RwMxW6rn.png?f=fotoalbum_large

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:59
Iets meer context is misschien handig? Ik volg niet waar dit over gaat.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:24
Technofreakz schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:03:
Webpage Archive gebruiken, ik zal de exacte link niet plaatsen (zal waarschijnlijk niet mogen hier).

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shinji schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:58:
[...]

Iets meer context is misschien handig? Ik volg niet waar dit over gaat.
https://www.planetf1.com/...n-max-verstappen-mercedes

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dan hoop ik dat Max hem een van zijn vingers laat zien. Je weet wel welke ik bedoel. Die tussen de wijs- en de ringvinger.
Ik kan me ook niet indenken dat Max zo goed in het team ligt, als je de reacties van sommige mensen zag in 2021.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:12
asing schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:46:

Ik denk ook niet dat je de ene zaak (het app-gebeuren) los kan zien van de andere (het op non-actief stellen). De timing is inderdaad wat gek, ik zou zeggen dat het al begin 2025 zou kunnen plaatsvinden. Maar goed, het wordt 2026. Wel in de winterstop, want het seizoen begint ongetwijfeld begin maart.
De timing over wanneer een zaak op de rol komt zal vermoed ik geen verband houden met het F1 seizoen (hoogten vanwege eventuele verhinderdata omdat mensen op reis zijn voor de F1), maar meer met de beschikbare capaciteit van de betreffende rechtbank.

Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze in Engeland bijvoorbeeld ook achterstanden kennen waardoor het vrij lang kan duren voordat een zaak op de rol komt bij een specifieke rechtbank. Iets wat je ook genoemd ziet worden in bijv. de reddit thread hierover. Zaken die tijden lang aanslepen omdat de rechtbank simpelweg 'vol' zit qua ruimte voor zaken.

• peidur
  • Laatst online: 19:55
Wist je dat Carlos Sainz zich identificeert met Timon van de Lion King? Ik nu wel. Maar bovenal is dit een leuk gesprek waarin Carlos ook vertelt over de druk die hij ervaarde in de tijd van Red Bull.
YouTube: Stanley Tucci Puts his Cards on the Table with Carlos Sainz, Tan Fra...

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:00

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Man wat heb ik zin in het nieuwe seizoen. Ik verwacht dat Hamilton een zware dobber gaat krijgen aan Leclerc en dat-ie regelmatig in ieder opzicht voorbij wordt gereden met alle gevolgen van dien voor het team. Ik denk dat Lawson potentie heeft om dichter op Verstappen te komen dan Perez ooit geweest is en ik denk dat Ocon het onderspit gaat delven tegen Bearman (ook met alle gevolgen van dien).

Ik hoop vooral dat Lawson het Verstappen lastiger gaat maken en dat RBR Lawson ook adequaat ondersteunt en fatsoenlijke people management toepast, zodat Lawson kan groeien zonder verstikkende druk. Dat zijn ze na het zo lang aanhouden van Perez wel verschuldigd me dunkt.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKAfc7Hpgek0hok2aQ1x1xfqaBc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Vh1LaeTpD5WjgETxD6YGqLAV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cAlyS0r9lkhrKrYs8H8o7mj8OMA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JaX1or2xgbFzhnSP0t8uCvUz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tf6JU4WeI_E0mTvvzZDTQLwiiwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UpYQc6GRbfJ0RYkSNVJJYzLx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 07-03-2025 18:06 ]

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:38
De F1 collectie van Bernie Ecclestone is verkocht:
Bernie Ecclestone heeft zijn collectie Formule 1-bolides verkocht. De koper is Mark Mateschitz, die de collectie toegankelijk wil maken voor publiek.
https://nl.motorsport.com...-bull-oprichter/10701026/

[ Voor 32% gewijzigd door U123456 op 08-03-2025 16:28 ]

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik hoop dat dit het laatste Amerikaanse is binnen de F1.

It’s the economy, stupid!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Leuk dat het nieuwe seizoen weer begint, maar zie nog weinig verandering in Engelse media (en rijders) rondom het 'boe'-roepen en bashen van de huidige wereldkampioen. Na het geboe tijdens het lanceringsevenement is het nu weer George die het nodig vind uitspraken te doen over Verstappen. Ook zit dit wederom verweven in het nieuwe DTS seizoen met 'RBR stuurt ons (McLaren) geen felicitatie', etc.

Ondanks dat de FIA heeft laten weten er iets aan te gaan doen en dat boe-roepen niet door de beugel kan, verwacht ik dat er niets gaat gebeuren.

• Goldman
  • Laatst online: 21:02
Hoezo het laatste Amerikaanse team?

Ik weet nog niet of het leuker wordt met 11 teams, we gaan het zien.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:24
dawg schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:14:
[...]

Ik hoop dat dit het laatste Amerikaanse is binnen de F1.
Om heel eerlijk te zijn vind ik Haas niet zo heel Amerikaans. Ja de eigenaar is Amerikaans, maar de wagens worden door Dallara geproduceerd, ontwikkelingsteam zit o.a. bij Ferrari in Maranello en ze hebben sinds kort een samenwerking met Toyota.

Dan is Cadillac toch meer Amerikaans, hoewel ze de eerste twee seizoenen met Ferrari motoren gaan rijden en later pas hun eigen geproduceerde power units.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Goldman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:34:
Hoezo het laatste Amerikaanse team?

Ik weet nog niet of het leuker wordt met 11 teams, we gaan het zien.
Het geeft iig meer potentie en variatie, meer auto's op de baan is altijd meer potentie tot actie en meer coureurs geeft ook meer plekken om jonge drivers een kans te geven.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RobertMe
  • Nu online
YakuzA schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:55:
en meer coureurs geeft ook meer plekken om jonge drivers een kans te geven.
Als een team niet met jonge coureurs wilt werken gaan ze niet met jonge coureurs werken. Het kan er net zo goed voor zorgen dat de oude rotten langer kunnen blijven. Ligt er puur aan waar de teams naar op zoek zijn. Zie ook vorig jaar met 0 rookies. Dat er nu 5, 6 zijn komt grotendeels eerder door wat Lawson, Bearman en Colapinto hebben laten zien. Dat rookies wellicht ook bij debute meteen kunnen presteren. Terwijl de voornamelijke "paydrivers" daarvoor alle potentiële rookies geen dienst hebben gedaan (met de schades van Sargeant, Latifi, Schumacher, Mazepin, ... zullen de inkomsten niet direct zijn terugverdiend, laat staan door het gemis aan potentiële punten). Waarbij de echte "sterren" (Piastri in recente verleden) wel (uiteindelijk) boven komen drijven. Maar als er twijfel was dan zal het de laatste jaren eerder een "nee" dan "we geven een kans" zijn geweest.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mmm ik zat te kijken naar kaarten voor Zandvoort.. en de 2025 kaarten waren €475 (eastside 2B) maar ze doen ook combi kaartjes voor 2025 en 2026.. wat blijkt nou.. combi kaartje kost €1000 mmmm waarom is dat duurder ipv goedkoper..

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

NeverSettle schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:43:
[...]

Om heel eerlijk te zijn vind ik Haas niet zo heel Amerikaans. Ja de eigenaar is Amerikaans, maar de wagens worden door Dallara geproduceerd, ontwikkelingsteam zit o.a. bij Ferrari in Maranello en ze hebben sinds kort een samenwerking met Toyota.

Dan is Cadillac toch meer Amerikaans, hoewel ze de eerste twee seizoenen met Ferrari motoren gaan rijden en later pas hun eigen geproduceerde power units.
Nou ja, Amerikaanse eigenaren, 3(!) Grand Prix in Amerika, en vanaf volgend seizoen 1,5 Amerikaans team.

Wat mij persoonlijk betreft is dat wel genoeg. :)

It’s the economy, stupid!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ToolkiT schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:32:
mmm ik zat te kijken naar kaarten voor Zandvoort.. en de 2025 kaarten waren €475 (eastside 2B) maar ze doen ook combi kaartjes voor 2025 en 2026.. wat blijkt nou.. combi kaartje kost €1000 mmmm waarom is dat duurder ipv goedkoper..
Ik gok omdat 2026 het laatste jaar Zandvoort is. En wellicht in combinatie met nieuwe reglementen = geschudde kaarten?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mog schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:14:
[...]

Ik gok omdat 2026 het laatste jaar Zandvoort is. En wellicht in combinatie met nieuwe reglementen = geschudde kaarten?
ja vermoed ik ook..

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11 13:02
Mog schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:14:
[...]

Was helaas vorig jaar al bekend dat na 2026 (voorlopig) geen GP in Zandvoort meer komt ;(
Bron: https://www.nu.nl/formule...-historisch-tijdperk.html
Pagina: 1 ... 59 ... 70 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.