Ze waren al samen aan het wintersporten las ik ergens?G_Dragon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:27:
Angela Cullen, de voormalig fysio, vertrouwenspersoon en persoonlijk assistent van de zevenvoudig wereldkampioen keert terug aan de zijde van Hamilton. (Bron)
Ah, z’n persoonlijke slaafje.G_Dragon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:27:
Angela Cullen, de voormalig fysio, vertrouwenspersoon en persoonlijk assistent van de zevenvoudig wereldkampioen keert terug aan de zijde van Hamilton. (Bron)
Vond het altijd een erg knullig gezicht als mevrouw bijvoorbeeld een paraplu’tje voor de Sir vast houdt.
Afgelopen jaar heb ik weer een rondje kunnen rijden in de Willams FW29 uit 2007. Ditmaal op het nieuwe, verlengde, circuit van Alastaro in Finland. Met het stuk erbij is het echt een hele vette baan geworden! We weten ondertussen dat je het bedrijf genoeg hebt gepromoot. Ik heb nog het volgende filmpje van de ronde kunnen maken! (duurde even maar eindelijk tijd gevonden)
Wederom een hele vette ervaring! Momenteel zijn we bezig om wat op te zetten zodat we in de toekomst meer liefhebbers dit kunnen ervaren!
Wederom een hele vette ervaring! Momenteel zijn we bezig om wat op te zetten zodat we in de toekomst meer liefhebbers dit kunnen ervaren!
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 06-02-2025 13:49 ]
Gereden via dit https://rajamakiracing.com/en/home/ ?RickvB schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:05:
Afgelopen jaar heb ik weer een rondje kunnen rijden in de Willams FW29 uit 2007. Ditmaal op het nieuwe, verlengde, circuit van Alastaro in Finland. Met het stuk erbij is het echt een hele vette baan geworden! Door mijn samenwerking met Insta360 heb ik nog het volgende filmpje van de ronde kunnen maken! (duurde even maar eindelijk tijd gevonden)
[YouTube: POV: My Williams Formula 1 Drive at Alastaro Circuit | Driver’s Eye View!]
Zelf ook wel overwogen maar blijft een flinke smak geld voor relatief kort stukje rijden.
Yep! Nu al 3x gereden via Johan. Het blijft inderdaad wat geld en de circuits zijn ook redelijk in the middle of nowhere dus er komen is ook niet altijd goedkoop. Persoonlijk heeft het mij nu meer opgebracht dan het gekost heeft (In contacten en een sponsordeal met Insta360).Homeland schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:21:
[...]
Gereden via dit https://rajamakiracing.com/en/home/ ?
Zelf ook wel overwogen maar blijft een flinke smak geld voor relatief kort stukje rijden.
Het is en blijft natuurlijk wel een bucketlist dingetje, dus dan mag het een keer wat kosten maar goedkoop is inderdaad anders. Als je een beetje goed doortrapt ben je na 3 a 4 rondjes overigens al aardig kapot in die machine
Supervet man! Ik ben helemaal niet jaloers.RickvB schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:42:
[...]
Yep! Nu al 3x gereden via Johan. Het blijft inderdaad wat geld en de circuits zijn ook redelijk in the middle of nowhere dus er komen is ook niet altijd goedkoop. Persoonlijk heeft het mij nu meer opgebracht dan het gekost heeft (In contacten en een sponsordeal met Insta360).
Het is en blijft natuurlijk wel een bucketlist dingetje, dus dan mag het een keer wat kosten maar goedkoop is inderdaad anders. Als je een beetje goed doortrapt ben je na 3 a 4 rondjes overigens al aardig kapot in die machine
Ik lees op de site dat het een aangepaste auto is. Wat is er allemaal aangepast? Andere motor?
En rij je met TC en ABS, of is dat ook de real deal?
Geen photoshop meer maar Lewis nu echt in het rood
Nogal een contrast zo ja. Wel erg fel rood.Chocoball schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:55:
Geen photoshop meer maar Lewis nu echt in het rood
[Afbeelding]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ZeromaNoiS schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:50:
[...]
Supervet man! Ik ben helemaal niet jaloers.![]()
Ik lees op de site dat het een aangepaste auto is. Wat is er allemaal aangepast? Andere motor?
Heb weinig met Hamilton, maar merk dat dit hele circus me toch wel enorm trekt. Alles word natuurlijk enorm uitgemolken, maar je ziet op de foto's hoeveel plezier hij er in heeft en dat hij/men overal over na heeft gedacht. Erg benieuwd hoe hij het gaat doen en of hij het LEC moeilijk kan maken.
Ik vind het vooral een circus van een enorme poser. Sorry, maar ik kan echt geen foto van Hamilton zien zonder verschrikklijk in de lach te schieten. Blijkbaar is hij met zijn zwarte outfit dus ook kennis gaan maken met de monteurs.
Signatures zijn voor boomers.
kwestie van perspectief. Waarschijnlijk is dat inderdaad een heel slecht idee om te doen bij monteurs van bijv red bull. Maar bij Ferrari, waar ze trots enzo zijn? Het zou me niet verbazen als dat juist een pre is. Hamilton is volgens mij wel iemand die dat soort dingen haarfijn aanvoelt en op inspeelt.Maasluip schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:43:
Ik vind het vooral een circus van een enorme poser. Sorry, maar ik kan echt geen foto van Hamilton zien zonder verschrikklijk in de lach te schieten. Blijkbaar is hij met zijn zwarte outfit dus ook kennis gaan maken met de monteurs.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Had hij zich dan om moeten kleden alvorens de fabriek te betreden? Dan werd daar weer een ding van gemaakt.Maasluip schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:43:
I served in a company of heroes.
Vind het mooi dat ze er zo'n circus van maken, maar heb soms sterk de indruk dat het lijkt alsof volgens bepaalde media (inclusief F1.com) het hele circus om Hamilton draait en dat de rest van het veld maar een stel figuranten zijn. Vind dat respectloos overkomen als je het mij vraagt.
Hamilton doet hier echt helemaal niks zelf denk ik, dit is gewoon de PR afdeling van Ferrari aan het werkMelantrix schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:14:
[...]
kwestie van perspectief. Waarschijnlijk is dat inderdaad een heel slecht idee om te doen bij monteurs van bijv red bull. Maar bij Ferrari, waar ze trots enzo zijn? Het zou me niet verbazen als dat juist een pre is. Hamilton is volgens mij wel iemand die dat soort dingen haarfijn aanvoelt en op inspeelt.
Dat is gewoon kant en klaar uitgewerkt door de PR afdeling en aan iedereen voor gelegd voor een laatste rondje input van Elkin/Vasseur/Hamilton voor dingen die nog net iets anders ingevuld konden worden.
[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 22-01-2025 10:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jaren geleden hadden we nooit gedacht dat dit werkelijkheid kon worden.Chocoball schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:27:
Nog wat actiefoto's van het 'circus' dan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind dit toch wel erg tof om Hamilton bij Ferrari te zien. Stel het lukt hem om daar kampioen te worden, dat zou wel echt legendarisch zijn.
Neemt niet weg dat ik denk dat dat erg lastig gaat worden, maar ik kijk toch wel uit naar zijn Ferrari campaign komend seizoen. Ik ben ook benieuwd of het godenzoon Charles gaat lukken om zijn nummer-1 status binnen het team te behouden.
Neemt niet weg dat ik denk dat dat erg lastig gaat worden, maar ik kijk toch wel uit naar zijn Ferrari campaign komend seizoen. Ik ben ook benieuwd of het godenzoon Charles gaat lukken om zijn nummer-1 status binnen het team te behouden.
Ik vind het inmiddels toch wel erg gaaf om Hamilton in het rood te zien, en hem in de Ferarri te zien rijden.Chocoball schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:27:
Nog wat actiefoto's van het 'circus' dan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ferarri blijft gek genoeg ondanks alles wellicht toch wel “het” merk. (Voor mij dan in ieder geval)
Hoop dat Hamilton P2 in het WDC weet te pakken, achter Max natuurlijk.
hebben ze niet een nieuwe windtunnel? team vergroot? fasseur lijkt het erg goed te doen.CousinBoneless schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:42:
Ik vind dit toch wel erg tof om Hamilton bij Ferrari te zien. Stel het lukt hem om daar kampioen te worden, dat zou wel echt legendarisch zijn.
ben alles behalve ferrari fan, maar is lewis en de boys-in-red van harte gegund
Hahaha, snap ikZeromaNoiS schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:50:
[...]
Supervet man! Ik ben helemaal niet jaloers.![]()
De auto is iets aangepast om hem vooral onderhoudsvriendelijker en goedkoper om te rijden te maken.
De grootste aanpassing is de motor aangezien de originele motoren eigendom waren van Toyota en geleased werden door Williams, nu zit er een Judd V8 in van rond de 550-600pk dacht ik(?). Ook zijn de remmen geen carbon remmen maar gewoon stalen discs.
TCS, ABS en ESP zitten er niet op, ik heb nog geprobeerd om het wiel een keer te laten blokkeren maar die kracht had ik niet in me. Vooraf lieten ze ook genoeg filmpjes zien van mensen die iets te enthousiast waren met het gas
De prestaties komen denk ik redelijk overeen met een huidige Formule 2 auto's verpakt in een F1 chassis. Dan nog is het zeer indrukwekkend!
klinkt als een onvergetelijke ervaring, erg leuk om te lezen. gooi er nog maar wat fotos bijRickvB schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:31:
[...]
Hahaha, snap ik
De auto is iets aangepast om hem vooral onderhoudsvriendelijker en goedkoper om te rijden te maken.
De grootste aanpassing is de motor aangezien de originele motoren eigendom waren van Toyota en geleased werden door Williams, nu zit er een Judd V8 in van rond de 550-600pk dacht ik(?). Ook zijn de remmen geen carbon remmen maar gewoon stalen discs.
TCS, ABS en ESP zitten er niet op, ik heb nog geprobeerd om het wiel een keer te laten blokkeren maar die kracht had ik niet in me. Vooraf lieten ze ook genoeg filmpjes zien van mensen die iets te enthousiast waren met het gas.
De prestaties komen denk ik redelijk overeen met een huidige Formule 2 auto's verpakt in een F1 chassis. Dan nog is het zeer indrukwekkend!
Dat was het zeker, Helemaal op deze baan! Iemand die ik ken via via is fotograaf/journalist in de F1 en doet daar ook de foto's! Heeft een paar mooie kunnen maken.himlims_ schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:54:
[...]
klinkt als een onvergetelijke ervaring, erg leuk om te lezen. gooi er nog maar wat fotos bij
![]() | ![]() | ![]() |
Tja, ik kwam hier vandaag goedgemutst eens kijken naar de foto's van Hamilton in een Ferrari (min of meer de enige plek nu ik al ruim 3 weken Instagram- en andere socials - vrij ben....kan het iedereen aanraden) en ik kon mijn lach wederom niet inhouden aan de hoeveelheid bekrompen reacties die elke keer opwaaien als het weer eens gaat over Hamilton. Waarom kan het nooit eens een keer positief zijn? De move van de afgelopen 10 jaar die niemand eigenlijk had zien gebeuren en dan de beste man door het slijk halen en hem poser noemen? Wat denk je dan eigenlijk op zo'n moment en wat hoop je er mee te bereiken?Maasluip schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:43:
Geldt net goed als die andere figuur die Cullen dan weer het "slaafje van" noemt om z'n paraplu vast te houden
[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 22-01-2025 18:08 ]
Wat is dat een verschil t.o.v. een mannelijke variant die de paraplu / helm / handdoek vasthoudt? Iedere coureur heeft z’n eigen personal trainer die altijd met hem meeloopt.ZeromaNoiS schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:56:
[...]
Ah, z’n persoonlijke slaafje.![]()
Vond het altijd een erg knullig gezicht als mevrouw bijvoorbeeld een paraplu’tje voor de Sir vast houdt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb dat van een andere coureur nog niet gezien eerlijk gezegd; tuurlijk wel als ze bijvoorbeeld in de regen op de start grid staan ofzo. Maar zij was wel veel prominenter aanwezig dan eventuele personal assistants van andere coureurs, als ze die al op die manier hebben.Rivanov schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:21:
[...]
Wat is dat een verschil t.o.v. een mannelijke variant die de paraplu / helm / handdoek vasthoudt? Iedere coureur heeft z’n eigen personal trainer die altijd met hem meeloopt.
En wat dat betreft is het niet gek dat daar dan meer over gesproken wordt.
Echt zo vaak dat pre-race de personal trainer er bij staat als de coureur met de engineer spreekt. Of als de coureur terug loopt naar de pitbox (na het parkeren op de grid) dat de personal trainer mee loopt. Als alleen Angela Cullen je is opgevallen heb je waarschijnlijk gewoon echt slecht op geletShinji schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:25:
[...]
Ik heb dat van een andere coureur nog niet gezien eerlijk gezegd; tuurlijk wel als ze bijvoorbeeld in de regen op de start grid staan ofzo. Maar zij was wel veel prominenter aanwezig dan eventuele personal assistants van andere coureurs, als ze die al op die manier hebben.
Ze was niet zozeer prominenter aanwezig maar werd wel prominenter in beeld gebrachtShinji schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:25:
[...]
Ik heb dat van een andere coureur nog niet gezien eerlijk gezegd; tuurlijk wel als ze bijvoorbeeld in de regen op de start grid staan ofzo. Maar zij was wel veel prominenter aanwezig dan eventuele personal assistants van andere coureurs, als ze die al op die manier hebben.
Media bias enzo.
PSN
Ik denk eerder dat het een kwestie is van een van de coureurs die het meest in de pres is, wat er dan ook voor zorgt dat de assistent meer en vaker in beeld is, dan dat zij het echt veel meer aanwezig was vanuit zichzelf.Shinji schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:25:
[...]
Hoge bomen vangen dan veel wind, dus de assistent van een van de hoogste bomen natuurlijk ook. Daar is uiteraard niet vreemds aan, maar om haar dan een 'slaafje' te noemen gaat dan misschien wel weer wat ver. Ik vermoed dat ze er vorstelijk voor betaald krijgt in ieder geval
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 22-01-2025 19:00 ]
Ik heb haar ook nooit slaafje genoemd hè, maar ben het verder wel met je eens.
Maar Max is intussen ook al een tijd een hoge boom. Maar ik heb daar nooit op diezelfde manier een PA naast zien lopen, misschien is het me niet opgevallen, zou kunnen hoor.
En met op dezelfde manier, bedoel ik, Max heeft vast mensen om zich heen die hem helpen met van alles en nog wat, dus bij bepaalde pers momenten zal er iemand bij hem staan bijvoorbeeld. Maar ik heb het idee dat die persoon wat vaker wisselt naar gelang de activiteit. Misschien is dat ook wel het verschil, Lewis heeft één iemand voor veel taken, terwijl anderen veel mensen in de buurt hebben die een stukje voor hun rekening nemen.
Maar misschien zit ik er naast, maar dat gevoel heb ik er bij.
Maar Max is intussen ook al een tijd een hoge boom. Maar ik heb daar nooit op diezelfde manier een PA naast zien lopen, misschien is het me niet opgevallen, zou kunnen hoor.
En met op dezelfde manier, bedoel ik, Max heeft vast mensen om zich heen die hem helpen met van alles en nog wat, dus bij bepaalde pers momenten zal er iemand bij hem staan bijvoorbeeld. Maar ik heb het idee dat die persoon wat vaker wisselt naar gelang de activiteit. Misschien is dat ook wel het verschil, Lewis heeft één iemand voor veel taken, terwijl anderen veel mensen in de buurt hebben die een stukje voor hun rekening nemen.
Maar misschien zit ik er naast, maar dat gevoel heb ik er bij.
[ Voor 50% gewijzigd door Shinji op 22-01-2025 19:12 ]
"who's always on my side"!Shinji schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:09:
Ik heb haar ook nooit slaafje genoemd hè, maar ben het verder wel met je eens.
Happy birthday to @jaliker who's always on my side! Have a nice day Jake! #F1 pic.twitter.com/0SLHt8yz2Y
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 17 oktober 2015
en dat al vanaf 2015
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 22-01-2025 20:41 ]
PSN
Ham kan niet op zich zelf staan. Dat is denk ik het probleem. Heb echt niks tegen hem.
Denk wel dat deze hele show off parade bedoeld is om het er goed uit te lijken zien.
Durf te beweren dat HAM het niet gaat redden bij Ferrari. Een keurige Engelsman bij die schreeuwerige Italianen. De chaos, die daar altijd aan de gang is. En ja ik weet dat Fred Vasseur het team op een grotere hoogte heeft gezet. Maar HAM gaat het niet redden. Leclercq rijdt hem het snot voor zijn neus. Let maar op.
Denk wel dat deze hele show off parade bedoeld is om het er goed uit te lijken zien.
Durf te beweren dat HAM het niet gaat redden bij Ferrari. Een keurige Engelsman bij die schreeuwerige Italianen. De chaos, die daar altijd aan de gang is. En ja ik weet dat Fred Vasseur het team op een grotere hoogte heeft gezet. Maar HAM gaat het niet redden. Leclercq rijdt hem het snot voor zijn neus. Let maar op.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Bij Max is het een man, dat kan natuurlijk ook nog een verschil maken in hoeverre het opvalt / je er op letShinji schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:09:
Het 'probleem' wat ik met Hamilton heb is dat ik hem niet oprecht vind.
Zegt het ene, doet het andere...alles voor de show
Kan me nog goed herinneren dat hij in zijn 'save the environment" periode zat.
Om vervolgens in zijn prive jet te stappen om in Monaco in zijn speedboat te stappen om vervolgens in 1 van zijn super/hypercars te stappen. Soms moet je ook weten wanneer je niet geloofwaardig overkomt en dat het beter is om je niet roomser dan de paus voor te doen.
Kortom, ik vind Lewis een schijnheilige
Neemt niet weg dat ik wel respect heb voor wat hij gepresteerd heeft, maar laten we ook niet doen alsof dat puur en alleen de verdienste van Lewis alleen is geweest. Soms moet je als coureur ook het geuk hebben dat alles samenvalt en er iets moois ontstaat.
T.a.v. Cullen; tja, iedere coureur heeft een PA. Maar zoals al gezegd het is ook wat de media er van maakt. Cullen is vrouw en een opvallende verschijning. Was PA in de periode dat Lewis vaak en veel won en dientengevolge dus ook veel in beeld.
Wat ik nu wel opmerkelijk vind is dat toentertijd de samenwerking werd gestopt omdat 'de chemie' er niet meer was tussen haar en Lewis. Wat is er dan nu veranderd dat dit niet meer geldt?
Zegt het ene, doet het andere...alles voor de show
Kan me nog goed herinneren dat hij in zijn 'save the environment" periode zat.
Om vervolgens in zijn prive jet te stappen om in Monaco in zijn speedboat te stappen om vervolgens in 1 van zijn super/hypercars te stappen. Soms moet je ook weten wanneer je niet geloofwaardig overkomt en dat het beter is om je niet roomser dan de paus voor te doen.
Kortom, ik vind Lewis een schijnheilige
Neemt niet weg dat ik wel respect heb voor wat hij gepresteerd heeft, maar laten we ook niet doen alsof dat puur en alleen de verdienste van Lewis alleen is geweest. Soms moet je als coureur ook het geuk hebben dat alles samenvalt en er iets moois ontstaat.
T.a.v. Cullen; tja, iedere coureur heeft een PA. Maar zoals al gezegd het is ook wat de media er van maakt. Cullen is vrouw en een opvallende verschijning. Was PA in de periode dat Lewis vaak en veel won en dientengevolge dus ook veel in beeld.
Wat ik nu wel opmerkelijk vind is dat toentertijd de samenwerking werd gestopt omdat 'de chemie' er niet meer was tussen haar en Lewis. Wat is er dan nu veranderd dat dit niet meer geldt?
Eric, Signing off !!
Dat ze weer opduikt op het moment dat hij bij Merc vertrekt duid er op dat het de chemie tussen haar en Mercedes was ipv de chemie tussen haar en Hamilton?Eric H schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:49:
PSN
Dat is niet wat er door Hamilton en Toto werd verklaardYakuzA schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:03:
[...]
Dat ze weer opduikt op het moment dat hij bij Merc vertrekt duid er op dat het de chemie tussen haar en Mercedes was ipv de chemie tussen haar en Hamilton?
(en wederom een reden voor mij om Hamilton niet oprecht te vinden)
Eric, Signing off !!
Das wennen zeg. Ik weet niet goed wat ik van dat groen tussen het roze en blauw vind. Ziet er niet lekker uit.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Weer wat anders vind ik juist leuk om heel eerlijk te zijn, ben echt ontzettend benieuwd naar de volledige livery. Ben sowieso wel voorstander van wat meer creatieve en gewaagde liveries op de auto's, zoals die van Stake F1 Team Kick Sauber was vorig jaar echt mijn favorietMad-Matt schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:24:
[...]
Das wennen zeg. Ik weet niet goed wat ik van dat groen tussen het roze en blauw vind. Ziet er niet lekker uit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn favoriet is nog altijd de Jordan 197G_Dragon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:28:
[...]
Weer wat anders vind ik juist leuk om heel eerlijk te zijn, ben echt ontzettend benieuwd naar de volledige livery. Ben sowieso wel voorstander van wat meer creatieve en gewaagde liveries op de auto's, zoals die van Stake F1 Team Kick Sauber was vorig jaar echt mijn favoriet
Eric, Signing off !!
Die is ook wel echt heel gaaf!Eric H schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:32:
[...]
Mijn favoriet is nog altijd de Jordan 197
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lotus 99T, 1987 (camel livery)Eric H schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:32:
[...]
Mijn favoriet is nog altijd de Jordan 197
Jordan 191 (7up livery)
Dat is zeker waar. Er mag met behoud van gezicht wel wat vaker gestunt worden met liveries.G_Dragon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:28:
[...]
Weer wat anders vind ik juist leuk om heel eerlijk te zijn, ben echt ontzettend benieuwd naar de volledige livery. Ben sowieso wel voorstander van wat meer creatieve en gewaagde liveries op de auto's, zoals die van Stake F1 Team Kick Sauber was vorig jaar echt mijn favoriet
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Is dat groen niet gewoon reflectie + slechte fotokwaliteit?Mad-Matt schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:24:
[...]
AMuS probeert tijdens de winterstop interessante interviews te doen zoals eerder met Gerhard Berger of Mario Illien. Dit keer hebben ze Adrian Newey weten te strikken. Het interview is in het Engels en gezien de lengte van het interview is het in 2 delen geknipt en staat het eerste deel online.
Voor mensen die Max missen:
Met de trofee, lekker verstopt, en een speelhuisje voor "P" ?
Met de trofee, lekker verstopt, en een speelhuisje voor "P" ?
Kleine bonus na het interview, het museum van Newey.
Mercedes racepakken met de bekende 3 strepen erop. Oogt wel beter dan een bepaald groot blauw-wit logo op een rood racepak 
Kijken wel 2 kleine kinderen zo.Chocoball schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:54:
Mercedes racepakken met de bekende 3 strepen erop. Oogt wel beter dan een bepaald groot blauw-wit logo op een rood racepak
[Afbeelding]
Ik dacht meer dat ze er uit zagen alsof ze 3 maanden in dubai op het strand hadden gelegen.
PSN
Verstappen heeft een nieuw vliegtuig gekocht. Hiermee hoeft hij minder vaak een tussenlanding te maken aangezien de nieuwe Dassault Falcon 8X een vliegbereik heeft van 12.000 km.
https://www.upinthesky.nl...en-koopt-nieuwe-privejet/
Goede bonus voor het WDC gehad; eerst een boot(je) en nu een nieuwe jet.TinusXIII schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:50:
Verstappen heeft een nieuw vliegtuig gekocht. Hiermee hoeft hij minder vaak een tussenlanding te maken aangezien de nieuwe Dassault Falcon 8X een vliegbereik heeft van 12.000 km.
Re: gemiste kans, hier nog een buitenopnameDeKaerften schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:30:
Gemiste kans, om dan niet George en Kimi in een slav squat te laten poseren
[Afbeelding]
Is er ook plek voor zijn race sim?TinusXIII schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:50:
Wel fijn, zo'n vliegtuig dat non-stop kan vliegen van Monaco naar de familie in Brazilie iddTinusXIII schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:50:
PSN
Dat einde ook
Max "Je moet het stuur wel vrij recht hebben om echt goed weg te kunnen rijden na de bocht"
Teambaas(?): "Je begint te klinken als hem" (wijst naar engineer)
Engineer: "Ik ben blij dat jij het beaamt (max), zie je, dat zeggen we jullie steeds"
Prachtig
Weet even niet wat de juiste categorie voor dit nieuws is dus maar even hier. Had het nieuws al gisteren gezien maar voor wie graag teambaas wil spelen. Volgende week is F1 Manager 2024 gratis te krijgen bij Epic.
Jammer dat hij geen Honda Jet gekocht heeft, zou wel toepasselijk zijn.TinusXIII schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:50:
https://www.hondajet.com/en/Products/HondaJet-Elite-II
(Geen verstand van vliegtuigen, maar volgens mij een veel kleinere klasse enz. dus niet vergelijkbaar
Ik snap Max wel. Kind onderweg, dus dan wil je nog even wat dure aankopen doen. Als dat kind eenmaal geboren is kan dat niet meer.
Ik lees dat het vliegtuig weer dezelfde livery krijgt. Zou de boot die ook krijgen?
Ik lees dat het vliegtuig weer dezelfde livery krijgt. Zou de boot die ook krijgen?
Engineer? Coureur.Waah schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:41:
[...]
Dat einde ook![]()
Max "Je moet het stuur wel vrij recht hebben om echt goed weg te kunnen rijden na de bocht"
Teambaas(?): "Je begint te klinken als hem" (wijst naar engineer)
Engineer: "Ik ben blij dat jij het beaamt (max), zie je, dat zeggen we jullie steeds"
Prachtig
Blijkbaar is Hans Zimmer gevraagd 1 van de meest favoriete volksliederen van de F1 kalender te herschrijven.
https://www.theguardian.c...to-rework-national-anthem
Blijft een klassieker
https://www.theguardian.c...to-rework-national-anthem
Blijft een klassieker
Rev your engines, F1 fans – Netflix has officially locked in the release date for Season 7 of Drive to Survive!
The highly anticipated new installment of the hit docu-series will premiere on March 7, just one week before the 2025 F1 season roars to life at the Australian Grand Prix.
Netflix has yet to reveal episode details, but the official poster sets the tone: Verstappen checking his rearview mirror as Norris and Charles Leclerc loom ominously behind, with the tagline “Watch your back.”
The highly anticipated new installment of the hit docu-series will premiere on March 7, just one week before the 2025 F1 season roars to life at the Australian Grand Prix.
Netflix has yet to reveal episode details, but the official poster sets the tone: Verstappen checking his rearview mirror as Norris and Charles Leclerc loom ominously behind, with the tagline “Watch your back.”
Daarvoor is dan weer [F1] Drive to Survivehenri86 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:11:
Rev your engines, F1 fans – Netflix has officially locked in the release date for Season 7 of Drive to Survive!
[Afbeelding]
Nieuwe trailer van de F1 film. Alleen in bioscopen dat jullie het weten 
Tja, geen idee op basis van deze trailer.Chocoball schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:14:
[YouTube: F1 | Only In Theaters SUMMER 2025]
Filmed for (i)Max!Chocoball schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:14:
[YouTube: F1 | Only In Theaters SUMMER 2025]
Ik zag wel een 10 seconden straf voor Ocon in de trailer
:strip_exif()/f/image/YPYyzho7bQeMlA7tD6bKIt8Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Zouden Max en Kelly een meisje gaan krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 12-02-2025 08:06 ]
Is vast een dummy foto om iedereen op het verkeerde been te zettenG_Dragon schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:05:
Zouden Max en Kelly een meisje gaan krijgen?
[Afbeelding]
PSN
Ja daar ben ik dus ook bang voor, een soort mediastuntYakuzA schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:25:
[...]
Is vast een dummy foto om iedereen op het verkeerde been te zetten
zodra de baby er is: "haha, het is stiekem toch Max jr."G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:31:
[...]
Ja daar ben ik dus ook bang voor, een soort mediastunt
PSN
Haha precies dat!YakuzA schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:36:
[...]
zodra de baby er is: "haha, het is stiekem toch Max jr."
Of een tweeling
Grappig, gevoelsmatig zou ik eerder denken: MER bovenaan, dan RB, dan FER.
Vast erg vertekend doordat het laatste decennium 'dichterbij' is.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
UTL = Unleash The Lion
En zijn nieuwe bootje dan? ik vind het een beetje klein, maar "toevallig" wel 33 meter.
Is in iedergeval goed gelukt en raak geschotenDeKaerften schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:11:
DTF = ehh, nevermind.
Vind de livery niet heel geweldig. Houd van lichtere kleuren. Ook niet echt mooi vliegtuig van buiten qua vormgeving.
Het is wel nog altijd beter dan mijn Gazelle stadsfiets.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Hier hetzelfde. Fantastisch mooi toestel, maar die livery...Help!!!! schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:15:
[...]
Vind de livery niet heel geweldig. Houd van lichtere kleuren. Ook niet echt mooi vliegtuig van buiten qua vormgeving.
Het is wel nog altijd beter dan mijn Gazelle stadsfiets.
Doet me denken aan een tatoeage op een gezicht
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als ik zo'n vliegtuig had dan zou ik hem two-tone wit/geel maken met een blauw streep door het midden en een grote rode leeuw op het staartvlak.
De eerste boete van de FIA is uitgedeeld onder de nieuwe regels:
Wordt nog een leuk seizoen zo
Eerste boete uitgedeeld
Ondanks dat die regels officieel op papier gezet waren, was het natuurlijk nog wel de vraag hoe streng hierop gehandhaafd zou worden in de FIA-kampioenschappen. Dat blijkt nu echter tóch behoorlijk nageleefd te worden, want de eerste boete in het kader van de aanscherpingen is recent uitgedeeld. Het gaat om rallycoureur Adrien Famoux, die het afgelopen weekend actief was in het World Rally Championship in Zweden. Tijdens een interview, dat uitgezonden werd op RallyTV, liet hij een scheldwoord glippen: "We fucked up yesterday", zo liet hij aan het einde van het interview horen.
De eerste boete in het kader van de forse regels tegen schelden en wangedrag van de FIA is uitgedeeld! 😳 pic.twitter.com/7YO5dbm6Hw
— GPFans NL (@GPFansNL) 17 februari 2025
Wordt nog een leuk seizoen zo
PSN
Interessante uitlegvideo over ietwat verborgen camera die de FIA voor haar analyses bij ongevallen gebruikt.
Was het al opgevallen dat de emoticon recent gewijzigd is, en nu bijna helemaal zwart is?CH4OS schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:40:
nieuws: WhatsApp en Mercedes kondigen sponsordeal aan voor raceauto-emoji
Het zal wel een gevalletje 'alles voor de aandacht' zijn, nu het wat minder gaat...
Dat is omdat er een cover over de auto ligt. De Mercedes van 2025 wordt immers morgen pas tentoon gesteld.sambalbaj schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:52:
[...]
Was het al opgevallen dat de emoticon recent gewijzigd is, en nu bijna helemaal zwart is?
Edit:
Voor diegenen, zoals mij, die geen WhatsApp (meer) hebben. Deze kwam op Reddit voorbij:
[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 17-02-2025 22:30 ]
Wellicht al bekend bij sommigen, maar ik kwam er vandaag toevallig achter dat 'How to build a car' van Adrian Newey als luisterboek op Spotify staat!
https://open.spotify.com/...uVgI0?si=224bc3c711154bc3
Ik ga deze binnenkort eens luisteren
https://open.spotify.com/...uVgI0?si=224bc3c711154bc3
Ik ga deze binnenkort eens luisteren
Vaak bu'j te bang!
Whoops, dat krijg je als je deze thread niet zo vaak opzoekt.YakuzA schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:31:
[...]
Net een paar posts hoger staat ie ook al. @Chocoball was weer eens sneller
Wel interessante video idd
"When you grow up your heart dies"
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.

:strip_exif()/f/image/wB5sMIqjAlNDK9d92Zs4a5Ch.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/b3z1CxAcwmqS7lFn9267YFGI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/FLG1P1J9OprZGKpN9PrSdfDa.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZedQr6nNZp1VxDBAiI4mrlne.jpg?f=fotoalbum_large)