Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 57 ... 70 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
Willem30 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:23:
https://www.ad.nl/show/ro...eam-van-viaplay~a4b6d7b4/

Rob Kamphues (64) neemt afscheid van Ziggo Sport en voegt zich vanaf 1 januari 2025 bij het Formule 1-team van Viaplay. De presentator en theatermaker gaat meerdere Formule 1-programma’s presenteren en zal samen met Viaplay ook een aantal specials en een theatershow ontwikkelen.

:')
Benieuwd wat er met het race cafe bij Ziggo gaat gebeuren zonder Kamphues en Doornbos.

Als Plooij het gaat presenteren wordt het helemaal een clownshow :+

[ Voor 5% gewijzigd door henri86 op 23-12-2024 13:02 ]

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:15

AvK

Ready Set Go

Rob Kamphues (64) neemt afscheid van Ziggo Sport en voegt zich vanaf 1 januari 2025 bij het Formule 1-team van Viaplay. De presentator en theatermaker gaat meerdere Formule 1-programma’s presenteren en zal samen met Viaplay ook een aantal specials en een theatershow ontwikkelen.

:')
So! Das een flinke aderlating bij Ziggo. Doornbos weg en dan nu Kamphues.
Beiden hebben goed voor zich kunnen houden dat ze wat anders gingen doen.
Dit nieuwtje wist Plooij dan weer niet. :+

En inderdaad. Wie is nu geschikt om Race Cafe te leiden?

Een combi van Van Gameren en Winkelman dan maar?
Wordt het wel serieuzer van denk ik.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
Als het serieuzer wordt ga ik misschien wel weer eens kijken.
Overigens vond ik Kamphues altijd prima als hij het programma van Jack van Gelder, Peptalk, overnam als Jack niet kon. Vreemd genoeg kon hij daar wel prima serieuze interviews doen en goede vragen stellen, maar zodra Doornbos en/of Coronel erbij is dan kan dat niet meer ofzo?

offtopic:
(eigenlijk wel vreemd dat dat bij Peptalk zo ging, want in lijn Jack van Gelder zou niet-serieus-zijn juist een vereiste moeten zijn, want die kan helemaal geen zin zeggen zonder proberen grappig te zijn, wat een vreselijke presentator was dat... ).

Blijkbaar moeten dit soort programma's in navolging van het succes van VI dus allemaal dat lolbroeken niveau hebben. Ik kijk het dan in ieder geval niet.

Op viaplay-insta staat een citaat van Kamphues over Coronel en "de studio op stelten zetten", dus ik hou het lekker bij F1TV.

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-10 19:49
Dit jaar heb ik samen met Insta360 weer mogen spelen met camera's op F1 auto's, met als hoogtepunt toch wel de video met Sebastian Vettel in de Mclaren van Senna in Imola _/-\o_

Ondertussen ben ik er een paar online aan het zetten op Youtube (de meeste staan direct gedurende het weekend op Instagram [@RickvB_]). De komende weken zal ik ook de POV en wat 360 videos uploaden van Imola en Monza. Volgend jaar meer!

Spa:

Assen met een V10:

Als er suggesties zijn voor andere camerapunten die jullie willen zien, laat het gerust weten!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 16:21
Wyke schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:35:
Overigens vond ik Kamphues altijd prima als hij het programma van Jack van Gelder, Peptalk, overnam als Jack niet kon. Vreemd genoeg kon hij daar wel prima serieuze interviews doen en goede vragen stellen, maar zodra Doornbos en/of Coronel erbij is dan kan dat niet meer ofzo?

offtopic:
(eigenlijk wel vreemd dat dat bij Peptalk zo ging, want in lijn Jack van Gelder zou niet-serieus-zijn juist een vereiste moeten zijn, want die kan helemaal geen zin zeggen zonder proberen grappig te zijn, wat een vreselijke presentator was dat... ).

Blijkbaar moeten dit soort programma's in navolging van het succes van VI dus allemaal dat lolbroeken niveau hebben. Ik kijk het dan in ieder geval niet.

Op viaplay-insta staat een citaat van Kamphues over Coronel en "de studio op stelten zetten", dus ik hou het lekker bij F1TV.
Zwaneveld bevestigt exit F1-rechten bij NOS en Ziggo Sport
Zowel Ziggo Sport als de NOS, werden door Viaplay voorzien van de F1-samenvattingen van elke Grand Prix. Zo konden zij die gebruiken voor hun eigen uitzendingen zoals Het Race Café van Ziggo Sport, of het NOS Sportjournaal. In het persbericht - waar Kamphues officieel wordt bevestigd als commentator - laat Head of Sports van Viaplay, Marco Zwaneveld, weten dat de Formule 1 in Nederland alleen nog te zien is op Viaplay.

"We hebben de afgelopen drie jaar hard gewerkt aan onze huidige Formule 1-programmering. In 2025 beginnen we aan een nieuw hoofdstuk waarin Formule 1 exclusief te zien is op Viaplay en Viaplay TV. De komst van Rob Kamphues voegt nog meer ervaring en creativiteit toe aan het team. Met Amber Brantsen, Rob

Kamphues en Anne-Greet Haars in huis kunnen we de Formule 1-liefhebbers op hun wenken bedienen", liet Zwaneveld weten in het statement.

• AvK

AvK

Ready Set Go

Wyke schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:35:

offtopic:

Het heet niet voor niks Race CAFE he. Die setting is geprogrammeerd om losjes en lollig te zijn. Ook het daarbij aanwezige publiek geeft een heel andere sfeer. Kamphues is daar letterlijk de aangever. Hij hoeft niet te verspreiden dat hij heel veel weet van Formule 1. (Die kennis heeft hij wel natuurlijk).

Kijk vaak Viaplay voor- en na beschouwingen. En die zijn op hun beurt toch best vaak wat 'stijfjes'. Wel errug serieus. En dat is prima hoor.

Verwacht dat Rob de taak van Amber gaat overnemen. Amber vind ik altijd wel prettig. Maar ze is nu moeder, en heeft een mooi afscheids reisje gehad in de Zandbak.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-11 16:22
In 2025 beginnen we aan een nieuw hoofdstuk waarin Formule 1 exclusief te zien is op Viaplay en Viaplay TV.
Hmm vergeten ze daar F1TV of weten ze al meer...

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:25
RickvB schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:44:
Dit jaar heb ik samen met Insta360 weer mogen spelen met camera's op F1 auto's, met als hoogtepunt toch wel de video met Sebastian Vettel in de Mclaren van Senna in Imola _/-\o_

Ondertussen ben ik er een paar online aan het zetten op Youtube (de meeste staan direct gedurende het weekend op Instagram [@RickvB_]). De komende weken zal ik ook de POV en wat 360 videos uploaden van Imola en Monza. Volgend jaar meer!

Spa:
[YouTube: POV: Classic Formula 1 Showrun at Spa-Francorchamps | by Bakir Begovic #Visorcam #Insta360]

Assen met een V10:
[YouTube: REAL POV: Formula 1 Toro Rosso V10 at TT Circuit Assen | Ingo Gerstl #BossGP #Visorcam #Insta360]

Als er suggesties zijn voor andere camerapunten die jullie willen zien, laat het gerust weten!
Mooie filmpjes weer! Snelheid (GPS?) in beeld zou wel gaaf zijn, ik zie wel dat het heel hard gaat, maar niet hoe hard.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
XNL073 schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:57:
[...]

Ik vrees ervoor gezien de woordkeuze ... :(

• RickvB
Joris748 schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:23:
[...]

Mooie filmpjes weer! Snelheid (GPS?) in beeld zou wel gaaf zijn, ik zie wel dat het heel hard gaat, maar niet hoe hard.
De Insta360 cams hebben geen ingebouwde GPS zoals bij GoPro... Er is wel een GPS remote maar die heeft zoveel lag dat deze onbruikbaar is. Voor volgend jaar gaan we het proberen met de GPS data van de Garmin Watch.

In Assen tikte de Toro Rosso op zn top net de 330 aan ;)

• AvK

AvK

Ready Set Go

Lees net dit op Nu.nl

Kamphues gaat bij Viaplay samenwerken met onder anderen Tom Coronel en voormalig Formule 1-coureur Giedo van der Garde. Viaplay meldt ook dat de Formule 1-programmering binnenkort wordt uitgebreid. Naast de live-uitzendingen met presentatrice Amber Brantsen rondom de kwalificaties en races komen er nieuwe programma's op vrijdag, zondag en maandag. Kamphues gaat deze programma's presenteren. Ook gaat hij specials maken en wordt er een theatershow ontwikkeld.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 21:51

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

fffck ... nou, dan kan ik Ziggo sport nu wellicht definitief opzeggen, maar om daarvoor nou Viaplay te gaan ipv F1TV .. dilemma :/

is er ook een nieuwtje dat Christian Albers weg gaat? :+
Dat maakt het misschien iets makkelijker, en die 2 oepies van presentatoren liefst *wishfull thinking

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-12-2024 14:56 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:41

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

XNL073 schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:57:
Sinds de forse prijsverhoging van vorige jaar verwacht ik dat het einde van F1 TV in NL dichtbij is. Dat voeltde als op korte termijn nog wat geld binnen halen ook al kost het op lange termijn kijkers ,men als manier om klap alvast wat te verzachten. Bij Viaplay moet je immers een pakket kopen waar ook andere sporten bij zitten.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:36

Martinspire

Awesomeness

Alfa Novanta schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:54:
[...]

fffck ... nou, dan kan ik Ziggo sport nu wellicht definitief opzeggen, maar om daarvoor nou Viaplay te gaan ipv F1TV .. dilemma :/

is er ook een nieuwtje dat Christian Albers weg gaat? :+
Dat maakt het misschien iets makkelijker, en die 2 oepies van presentatoren liefst *wishfull thinking

Mwoah, je kunt Ziggosport nog houden voor indycar. Is imo vaak een leukere serie :P

Ik vind het ook een vreemde zaak, maar zonder f1-beelden verwacht ik eigenlijk niet dat ze f1 café doorzetten bij ziggo sport. Wellicht dat de rechten voor andere raceklassen nu ook vertrekken of prominenter worden (al had ik nooit het idee dat ze van MotoGP of Indycar een gelijksoortig programma wilde maken, dat kwam er altijd maar bij)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 14-11 10:41

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

AvK schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:48:
Lees net dit op Nu.nl

Kamphues gaat bij Viaplay samenwerken met onder anderen Tom Coronel en voormalig Formule 1-coureur Giedo van der Garde. Viaplay meldt ook dat de Formule 1-programmering binnenkort wordt uitgebreid. Naast de live-uitzendingen met presentatrice Amber Brantsen rondom de kwalificaties en races komen er nieuwe programma's op vrijdag, zondag en maandag. Kamphues gaat deze programma's presenteren. Ook gaat hij specials maken en wordt er een theatershow ontwikkeld.
Deze mensen vertrouw ik het op zich wel toe om een goed programma te maken. Het is wel een beetje de vraag wat je zoekt. Moet het commentaar vertellen wat er te zien is ("De rode auto van Hamilton haalt de bocht maar net"), achtergrondinformatie geven ("Die nieuwe remmen van Ferrari werken niet goed bij deze temperaturen") of gezelligheid en enthousiasme ("Max! Max! Supermax!")?

Met dit team hebben ze van alles wat maar voor mijn gevoel ligt de nadruk wel erg op gezelligheid.

Bij een theatershow kan ik me niet veel voorstellen zonder flauw te worden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf_bzpd3F8f0eZtNaTihgoO5_rU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jMaj2gm3Nwkdwxg8cM9W9Jn3.png?f=fotoalbum_large

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:59

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

RickvB schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:44:

Spa:
[YouTube: POV: Classic Formula 1 Showrun at Spa-Francorchamps | by Bakir Begovic #Visorcam #Insta360]

Assen met een V10:
[YouTube: REAL POV: Formula 1 Toro Rosso V10 at TT Circuit Assen | Ingo Gerstl #BossGP #Visorcam #Insta360]

Mooie filmpjes! Vooral met het geluid van die V10 :9 Maar een stabiele visor/helmet cam met fatsoenlijke resolutie kan dus wel :+ Misschien even een belletje naar de FOM doen dat je bent in te huren 8)

Waarschijnlijk dat de snelheden en grootte van de camera de beperkende factoren zijn?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Iets meer context, waar kijken we naar?
Alle jaren waarbij de kampioen niet bij de winnende constructeur zat?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• RickvB
Pendaco schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:06:
[...]

Mooie filmpjes! Vooral met het geluid van die V10 :9 Maar een stabiele visor/helmet cam met fatsoenlijke resolutie kan dus wel :+ Misschien even een belletje naar de FOM doen dat je bent in te huren 8)

Waarschijnlijk dat de snelheden en grootte van de camera de beperkende factoren zijn?
Bedankt! Die V10 is altijd lekker alleen had ik het geluid toen nog niet op orde. Volgende keer beter.
Ik gebruik de 'visorcam' zoals dit al sinds 2021 in de vorm van de Insta360 Go2 of Go3. De FOM heeft natuurlijk de uitdaging dat het klein en licht moet zijn en live moet kunnen uitzenden.

Ik heb overigens al wel eens contact gehad met de FOM betreft het 'werk' wat ik doe bij de Historische F1 showruns bij de GP's. De ervaring tot nu toe is dat het niet de makkelijkste partij is om mee te werken, eens zien wat het volgend jaar gaat worden.

• d-vine
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:30:
[...]

Iets meer context, waar kijken we naar?
Alle jaren waarbij de kampioen niet bij de winnende constructeur zat?
Bingo ;)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Pakketjes openen met Maxie:

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ook een leuke stat vrijwel geheel op het conto van Max meen ik:

https://www.statsf1.com/e...tion/victoire/nombre.aspx

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:01
Niet vrijwel maar gewoon geheel ;)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11 20:54
Al meer dan Finland met Keke Rosberg (1 WDC), Häkkinen (2 WDC), Räikkönen (1 WDC) en Bottas. Voorwaar een prestatie.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ja, maar Keke en Mika werden WDC in een seizoen van 16 races en Mika met 17.
Bij Max waren het seizoenen van 22 en 24 races.

Uiteraard wel een prestatie dat hij het alleen doet.

Signatures zijn voor boomers.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Hier is vandaag de MV WDC hoodie binnengekomen, had hem pas in januari verwacht. Ik heb wel het idee dat die dingen steeds dunner worden qua stof. Die van 2021 was nog echt dik, maar deze een heel stuk minder.

• bassie2488
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-01 11:19
Ho ho zijn vader heeft ook 2 podiums :+

https://www.statsf1.com/en/netherlands/podium.aspx

• Shinji

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Leuke video. Sainz' vader mag in zijn F1 auto rijden op Fiorano. Sainz jr behoorlijk in de stress :D

[ Voor 29% gewijzigd door Help!!!! op 01-01-2025 14:01 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En een hallo Sainz:

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-11 22:59
Het is voorbeeldig hoe Ferrari het vertrek van Sainz heeft afgehandeld. Mooi om te zien. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Maarten_E schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 18:25:
Het is voorbeeldig hoe Ferrari het vertrek van Sainz heeft afgehandeld. Mooi om te zien. :)
Waarschijnlijk omdat ze al spijt hebben van het aannemen van Hamilton en dat ze Sainz voor 2026 terug willen hebben :+

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-11 22:59
RobertMe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 18:29:
[...]

Waarschijnlijk omdat ze al spijt hebben van het aannemen van Hamilton en dat ze Sainz voor 2026 terug willen hebben :+
Ik hoop oprecht dat als Hamilton stopt of weg gaat, dat Sainz nog steeds voldoende krediet heeft om terug te komen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqecOesnOQVUtWOEe40px0EzgYo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NfeJQaYQD4tQsgXkJOTuWBRg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Charles Hill op 02-01-2025 00:36 ]

• AvK

AvK

Ready Set Go

Aardig helder uitleg filmpje over de veranderingen in 26 met mooie plaatjes en animaties.
De veranderingen zijn echt groot. Dat wordt nog wat..... of juist niet.

YouTube: F1 2026 Regulations: What’s REALLY Changing?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-11 13:51

Beaves

Usque ad Finem

https://racingnews365.nl/...eter-van-egmond-overleden

Jammer, was een hele aardige man die heerlijk kon vertellen

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dit is wel een grappig draadje op Reddit: https://www.reddit.com/r/...son_piquet_jr_i_think_we/

Time Warp, dus doe alsof net de 2008 Singapore GP is geweest (Renault Crashgate).
With recent crash of Nelson Piquet Jr. I think we need to have a conversation about children of f1 drivers in f1.
What if your dad was a pretty average driver? I hear that Jos Verstappens kid is coming through the ranks
Well logic says son of mid will be mid but I believe if jos parents his son well he could be a good driver. Jos knows what’s it like being a bum
I believe Nelson Sr also has a daughter. Could you image if she got a child with that Verstappen kid, the nepotism will continue for generations on end.
bro are you fucking insane delete this comment before fbi gets your or sm. jos's son will be what around 10-11 now? and nelsons daughter will be like 20-21?? this is literally grooming brudda
Oh damn I had no idea, that would be indeed very fucked up. She better find another F1 driver to be then
:D

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gisteren kwam mijn vrouw deze slechte maar wel leuke grap tegen, die ik wel even met jullie wil delen :D .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11PkUl5jz5tCEHTznImhKUg7eCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rjp4Zr2fuB4ji1o7kZ0hKSRc.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• alexbl69
Ben er zelf niet zo enthousiast over, maar wil hem toch maar met jullie delen...

Was voorheen best wel een fan van Mol en z'n enthousiasme. Kon hem zelfs vaak nog wel vergeven dat hij steeds meer zaken begon te missen. Maar vind hem de laatste jaren steeds onsympathieker worden. Hij begint in mijn ogen steeds meer 'Jack Plooij-trekjes' te vertonen. Beetje op het arrogante af.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
TAG Heuer wil graag met wat drama laten weten dat ze terug zijn in Formule 1 als officiële tijdswaarnemer.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 22:54

d0s

sssst

alexbl69 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 13:45:
Ben er zelf niet zo enthousiast over, maar wil hem toch maar met jullie delen...

[YouTube: Mister Formule 1 Olav Mol over Max Verstappen - Iconische Doorzetters #01]

Was voorheen best wel een fan van Mol en z'n enthousiasme. Kon hem zelfs vaak nog wel vergeven dat hij steeds meer zaken begon te missen. Maar vind hem de laatste jaren steeds onsympathieker worden. Hij begint in mijn ogen steeds meer 'Jack Plooij-trekjes' te vertonen. Beetje op het arrogante af.
Het is begonnen toen ze niet door Viaplay zijn benaderd. De toon en stuitende arrogantie, bizar. Viaplay is Olav Mol en Jack Plooij helemaal niks verschuldigd.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

G_Dragon schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:51:
Gisteren kwam mijn vrouw deze slechte maar wel leuke grap tegen, die ik wel even met jullie wil delen :D .

[Afbeelding]
+1 voor de doordenkgrap
-1 voor de comic sans :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RobertMe
  • Nu online
Doordrenkte grap? Door de extreme wets?

"Gelukkig" zijn het geen ouderwetse moesson banden :+ Dweilen met de kraan open dan.

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11 13:02
G_Dragon schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:51:

[Afbeelding]
She: Babe, what's wrong
You: I'm tired... :+

• Wok
  • Laatst online: 23:16

Wok

Dakloos...

Naar aanleiding van:
Chocoball schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 17:59:
Alvast wat eerste getallen voor 2025.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f1-on-ig-the-driver-numbers-for-the-2025-grid-v0-6eez5ttgjsbe1.png?auto=webp&s=fc474bfca16b6ca74699cf027967a9d54f23bf13
Stel dat Max dit jaar geen kampioen wordt, maar volgend jaar nog wel op de grid staat... Welk nummer zal hij dan pakken? Het vertrouwde 33 of toch 3? Hij had ooit eens in een interview gezegd dat hij met nummer 3 had willen rijden, maar omdat Ricciardo destijds dat nummer al had, koos hij toen voor 33. Inmiddels is nummer 3 weer beschikbaar...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor helemaal een grote randzaak, wie de F-bombs van Max mist; op dit moment zijn de Call of Duty aan het streamen. :p

https://www.twitch.tv/teamredline

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:43
Wok schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 21:57:
Naar aanleiding van:

[...]

Stel dat Max dit jaar geen kampioen wordt, maar volgend jaar nog wel op de grid staat... Welk nummer zal hij dan pakken? Het vertrouwde 33 of toch 3? Hij had ooit eens in een interview gezegd dat hij met nummer 3 had willen rijden, maar omdat Ricciardo destijds dat nummer al had, koos hij toen voor 33. Inmiddels is nummer 3 weer beschikbaar...
Ricciardo heeft in 2024 nog gereden dus dat nummer komt pas in 2027 vrij.

Maar Verstappen mag niet meer wisselen nee, alleen de wereldkampioen mag wisselen naar 1, daarna weer naar je oude nummer.

• RobertMe
  • Nu online
TinusXIII schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:29:
Maar Verstappen mag niet meer wisselen nee, alleen de wereldkampioen mag wisselen naar 1, daarna weer naar je oude nummer.
Kunnen ze echt niet wisselen? VES is immers ook VER geworden nadat die afkorting beschikbaar kwam.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-11 18:25
Wok schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 21:57:
Naar aanleiding van:

[...]

Haha, dat is wel heel ver gezocht.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:43
RobertMe schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 23:01:
[...]

Kunnen ze echt niet wisselen? VES is immers ook VER geworden nadat die afkorting beschikbaar kwam.
Dat is alleen de afkorting, nummers kunnen ze niet wisselen. Die kies je voor je carrière, tenzij je langer dan twee jaar ertussenuit gaat.

https://nl.motorsport.com...arom-uitleg-meer/6885454/

• RickvB
Zojuist heb ik weer wat tijd gevonden om wat onboard 360° videos van wat F1 weekenden te uploaden. Dit keer is Spa weer aan de beurt. Ik hoop de komende maanden elke 2 weken een upload te doen. Heb nog genoeg beelden van verschillende auto's op onder andere Monza, Imola en Assen.

Tips zijn altijd welkom!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De eerste crash van 2025 is een feit :D O-)
De drievoudig Grand Prix-winnaar grapte op sociale media dat hij "niet kon wachten tot volgende maand om weer achter het stuur te kruipen". Daarom reed hij alvast met zijn V8 Mercedes over bevroren meren in Zweden. Het resultaat: de auto 'crashte' frontaal op een sneeuwbank in het Scandinavische land. Gelukkig bleef Russell ongedeerd bij het incident.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
Nog wat cijfertjes, de geboortejaren van de 2025 grid plus wie WDC was in dat jaar.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/formula-1-birth-year-champions-of-each-2025-driver-v0-73jy58irj0de1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=adad7b7ce9bef62f3e6e90a3162d35c18a55a61a

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bearman en Antonelli... met Alonso. :D (y)

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:29
Maasluip schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:31:
Bearman en Antonelli... met Alonso. :D (y)
En Alonso zelf met Max z'n schoonvader :D

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:19
Weer twee circuits afgevinkt op m’n “bezocht” lijstje. ;)

🇧🇭 Bahrain International Circuit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4TMUQdJLG0EuFWHfWDInd4MWGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E3RY0QNdzzJkbssgA7of7lto.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDgdYjg16pGbLDT3YrqFir6f-1k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2lcbdQPo8P4jkMJGPgYl8vIO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmCUqUM5Y4tkBsitQdHPoRCA0cg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WgCKpz2lXalcMgBOh4StdLd6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZ6Pw4XWDU5JCZ03jx57dzWcTfY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YftFfeFhqPlFKjfdXKVmafc7.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFBl3wRfvB9z1lHuDAreo12XEJU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZM08gZUzUiLmnPIEIgcEVtn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1XO6hyP2Y4TDOQWzx0aHQgqr7k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpbRsuCisLz2uZxwHy4nTcN3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtSrp7bhRhzAwJft33E1SwBbnkc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CHH2YoQfEYMxQ0sbEx9Enh7y.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lw-2owPxkhKlb0z7YjtqU_BVi3s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Clqa1RiwBoqo4UmmgOQCbVM0.jpg?f=fotoalbum_tile

🇦🇪 Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcvyF6IroXHqh7Ho3auGCmvfhXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0nOHHhMM0RtiYWq6VNHmBykE.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxLFU-Ehuf-eEPhW3OgGAlDjPLw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MgVKvByAhXau22SJVvmwB3Ic.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbMKxrTHU_SQuoRES0nYpfRod80=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eA8SWw0wEog5CwFTra7AIyWh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1haX3bOzWZnuaWPLuL4Vk1-D-4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBEKY5Izjc3qxZMg5D8MSATT.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVMzAVvA7VOEjrCz_R7hbFTcdPs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VWhD2YuPSKvdzlG6ZR8n5Ac7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-gGqOiYrSUH4ousm1fmi60c75ZM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2BPhIOUgGztf5AlQ7SWSYcG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dEDfdNRJNoGFSq_H26XsLW8WdZg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PsMk2VbVgMS1wAMwUuShrNoE.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75SiGOk6CanSC8yBNJ_CBG733YA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwjMVz7TEaO9fw5eoYJ9xk6L.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1myVgbImQpQPQ5EWVb-UzEiwtc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YEDa15E0bSdTE7s06EfDeQyQ.jpg?f=fotoalbum_tile

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• d-vine
Begin van het seizoen het is nog rustig dus even een gerucht de wereld in gooien.

Aston Martin target Verstappen 1 billon deal

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

d-vine schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 18:11:
Begin van het seizoen het is nog rustig dus even een gerucht de wereld in gooien.

Aston Martin target Verstappen 1 billon deal
Ik mag toch hopen van niet. Dat is alsof Messi in zijn prime naar FC Teheran verkast.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Shinji
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 18:14:
[...]

Ik mag toch hopen van niet. Dat is alsof Messi in zijn prime naar FC Teheran verkast.
Met Newey en de nieuwe motor regelementen kan het in 2026 zo maar de goede gok zijn (het blijft een gok).

Maar 1 miljard lijkt me wel wat overdreven, volgens mij waren de contracten van Hamilton en Verstappen nu in de orde van grote van enkele 10 tallen miljoenen, 40 of 50 miljoen. Een miljard is dan wel ineens heel veel meer dus alleen daarom al zou ik dit niet vertrouwen.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shinji schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 18:19:
[...]

Met Newey en de nieuwe motor regelementen kan het in 2026 zo maar de goede gok zijn (het blijft een gok).

Maar 1 miljard lijkt me wel wat overdreven, volgens mij waren de contracten van Hamilton en Verstappen nu in de orde van grote van enkele 10 tallen miljoenen, 40 of 50 miljoen. Een miljard is dan wel ineens heel veel meer dus alleen daarom al zou ik dit niet vertrouwen.
Ik doel meer op de Saoedische oliedollars. Ik hoop dat Max dit soort koperij weet te weerstaan.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• d-vine
[...]

Het zou prima kunnen passen met Newey bij Aston en alle inside informatie die hij heeft over de Verstappens.
Naast Newey zit er ook een Honda motor in en Max heeft de Japanners hoog zitten.

Vergeet niet dat de deals en geld bij overstappen van aller tijden is
Lewis van McLaren naar mercedes werd voor gek verklaard. Maar ja zijn salaris werd verdubbeld dus centen kwestie
En zo had je er meer.

Niemand weet hoe de kaarten ervoor liggen in 2026.

Je kan de plank mis slaan maar het kan ook positief uitpakken zoals met Lewis bij Mercedes.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

Er staat ook dat het aandelen in Aston Martin inhoudt en dat het 1 miljard voor de rest van zijn leven is. Niet voor een jaar natuurlijk.

• Shinji
Maasluip schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 23:57:
[...]

Er staat ook dat het aandelen in Aston Martin inhoudt en dat het 1 miljard voor de rest van zijn leven is. Niet voor een jaar natuurlijk.
Maar dan nog steeds; met in het achterhoofd dat Verstappen er op een gegeven moment wel klaar mee is zie ik hem niet snel een 5 jarig contract tekenen. En al zou het 5 jaar zijn dan is dat 200m per jaar, dat is echt significant meer dan dat er nu verdient wordt.

• alexbl69
Zou natuurlijk leuk zijn voor Verstappen. Hoewel, om in 'Wall Street' termen te blijven: 'when does it all end, huh? How many yachts can you water-ski behind? How much is enough?'

Maar voor F1 kan dit killing zijn. Stroll die gewoon 'alles' koopt. De beste ontwerper, de beste coureur, de beste faciliteiten. Voor een veelvoud van het geld dat de rest van het veld bij elkaar uitgeeft.

Wat is de waarde van de kampioenschappen die op deze manier behaald worden? Hoe groot is de interesse in de F1 als Verstappen op deze manier nog 5 keer kampioen wordt met Aston Martin?

Hoop dat het niet waar is.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:41
alexbl69 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:02:
Zou natuurlijk leuk zijn voor Verstappen. Hoewel, om in 'Wall Street' termen te blijven: 'when does it all end, huh? How many yachts can you water-ski behind? How much is enough?'

Maar voor F1 kan dit killing zijn. Stroll die gewoon 'alles' koopt. De beste ontwerper, de beste coureur, de beste faciliteiten. Voor een veelvoud van het geld dat de rest van het veld bij elkaar uitgeeft.

Wat is de waarde van de kampioenschappen die op deze manier behaald worden? Hoe groot is de interesse in de F1 als Verstappen op deze manier nog 5 keer kampioen wordt met Aston Martin?

Hoop dat het niet waar is.
Kampioenschappen zijn niet te koop, hoeveel geld je er ook tegenaan gooit.
Anders was Ferrari al veel vaker WK geweest.

Of in voetbaltermen Chelsea met alle miljoenen van Abramovich hebben ook niet echt geleid tot een hegemonie.....

Eric, Signing off !!

• FastFred
  • Laatst online: 14-11 21:18
[...]

Het gaat om 1 miljard over 5 jaar. Dus 200m per jaar. Is nog debiel veel en ik denk niet dat het gaat gebeuren. Max heeft een RB contract tot 2028 en hij heeft het er de laatste tijd steeds vaker over dat er nog genoeg andere dingen buiten F1 zijn die hij wil doen. Die maakt zijn contract bij RB gewoon af en gaat dan Endurance rijden, of Dakar ofzo.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Alpine, again? :o

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-f9aEsm9-Be6VHkkWUXG1Enjg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSDv9N6zV15IjtqKzGIwYdTK.jpg?f=fotoalbum_large

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

If de Miami Bulls :+

PSN

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 18:20
Ziet er vaag uit. Iets meer context?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:19
FastFred schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:41:
[...]

Het gaat om 1 miljard over 5 jaar. Dus 200m per jaar. Is nog debiel veel en ik denk niet dat het gaat gebeuren. Max heeft een RB contract tot 2028 en hij heeft het er de laatste tijd steeds vaker over dat er nog genoeg andere dingen buiten F1 zijn die hij wil doen. Die maakt zijn contract bij RB gewoon af en gaat dan Endurance rijden, of Dakar ofzo.
En daarom zou AM dus een perfecte match zijn. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:51
Eric H schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:32:
[...]

Kampioenschappen zijn niet te koop, hoeveel geld je er ook tegenaan gooit.
Anders was Ferrari al veel vaker WK geweest.

Of in voetbaltermen Chelsea met alle miljoenen van Abramovich hebben ook niet echt geleid tot een hegemonie.....
Hoe kun je nog met droge ogen blijven beweren dat je in junior gelooft als je voor dit soort bedragen de “ster” gaat kopen.

27,28,29,30,31 … is 5 jaar. Als je als max zijnde de optie neemt om na 2026 over te stappen naar AM, of kan blijven bij RB heb je al twee kansen om in een winnend team te zitten. Als Jos of Raymond dan af en toe wolff een handy geeft om voor ‘27 daar een stoeltje warm te houden dan kan ik me best voorstellen dat Max in ieder geval voor 8 WDC’s gaat. Hij is dan nog steeds maar mid 30s en kan nog makkelijk een jaar of 5 alle endurance races gaan rijden zonder veel belasting op z’n privé tijd.

• MikeyMan
  • Laatst online: 09:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lynx schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:47:
[...]

Hoe kun je nog met droge ogen blijven beweren dat je in junior gelooft als je voor dit soort bedragen de “ster” gaat kopen.

27,28,29,30,31 … is 5 jaar. Als je als max zijnde de optie neemt om na 2026 over te stappen naar AM, of kan blijven bij RB heb je al twee kansen om in een winnend team te zitten. Als Jos of Raymond dan af en toe wolff een handy geeft om voor ‘27 daar een stoeltje warm te houden dan kan ik me best voorstellen dat Max in ieder geval voor 8 WDC’s gaat. Hij is dan nog steeds maar mid 30s en kan nog makkelijk een jaar of 5 alle endurance races gaan rijden zonder veel belasting op z’n privé tijd.
Ik gok zomaar dat Max geen toeren hoeft uit te halen. Als hij half 26 belt, heeft ie voor 27 een goedbetaald zitje. Waar dan ook.

Overigens riep ik ergens in september in mn vriendengroep al dat stroll een miljard zou gaan bieden voor vijf jaar. Dus dan is het waar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 18-01-2025 10:59 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jdiezrequejo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:05:
[...]

Ziet er vaag uit. Iets meer context?
Meer dan deze tweet waar ik de foto ook weg heb is er niet.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Toto die heeft opgegeven, Alonso die alleen nog een contract voor komend seizoen heeft.
Stroll die alleen kampioenen naast zijn zoon zet (VET, ALO, ***).

Oh ja, Max weet wat er qua geld bij komt vanaf '26 en heeft op voorhand maar even een jachtje gekocht.

Ik zeg dat het al rond is.

Te koop....

• MikeyMan
  • Laatst online: 09:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

albino71 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:33:
Toto die heeft opgegeven, Alonso die alleen nog een contract voor komend seizoen heeft.
Stroll die alleen kampioenen naast zijn zoon zet (VET, ALO, ***).

Oh ja, Max weet wat er qua geld bij komt vanaf '26 en heeft op voorhand maar even een jachtje gekocht.

Ik zeg dat het al rond is.
Honda + newey naar AM. Nieuwe fabriek...

Enige wat ze nog nodig hebben is een tweede team.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14-11 18:46
We kunnen er wat van vinden, de Saudi dollars die Max naar Aston Martin lokken. Maar sportief zou ik het wel logisch vinden.

Honda + Newey. Veel goede mensen weg bij RB. Veel intern geruzie. Marko die niet het eeuwig leven heeft. Onzekerheid over de RB motor.

Vind overstappen naar AM een kleinere gok dan blijven bij RB.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Kist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 12:31:
We kunnen er wat van vinden, de Saudi dollars die Max naar Aston Martin lokken. Maar sportief zou ik het wel logisch vinden.

Honda + Newey. Veel goede mensen weg bij RB. Veel intern geruzie. Marko die niet het eeuwig leven heeft. Onzekerheid over de RB motor.

Vind overstappen naar AM een kleinere gok dan blijven bij RB.
De kans dat RB in 2026 een betere auto heeft dan AM is vrijwel 100%?
De laatste 15 jaar blijft de beste voorspeller van de toekomst?

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 18-01-2025 13:00 ]

PSN

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
De auto praat nienand over. Is de kans dat RBT beter is dan Honda ook 100%?

[ Voor 11% gewijzigd door Lynx op 18-01-2025 13:02 ]

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14-11 18:46
YakuzA schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 12:59:
[...]

De kans dat RB in 2026 een betere auto heeft dan AM is vrijwel 100%?
De laatste 15 jaar blijft de beste voorspeller van de toekomst?
De beste mensen in huis halen betekent de beste auto. Als het verleden van team namen de toekomst zou voorspellen hadden Williams, McLaren en Ferrari de afgelopen 20 jaar gedomineerd.

Newey daarentegen is gegarandeerd een top auto. Dat bewijst die al decennia. Honda heeft inmiddels bewezen een topmotor in elkaar te kunnen sleutelen.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Kist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 13:24:
[...]

De beste mensen in huis halen betekent de beste auto. Als het verleden van team namen de toekomst zou voorspellen hadden Williams, McLaren en Ferrari de afgelopen 20 jaar gedomineerd.

Newey daarentegen is gegarandeerd een top auto. Dat bewijst die al decennia. Honda heeft inmiddels bewezen een topmotor in elkaar te kunnen sleutelen.
Tja, maar een top-auto is niet perse de beste auto van het veld :+

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Het is te hopen dat ze het met een jaartje of 2 a 3 een beetje op orde hebben.
Verder verwacht ik niet ineens wonderen van het ene op het andere jaar.

Voorlopig is AM vooral achteruit aan het gaan.

De stand in 2026 gaat de tombola pas bepalen.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 18-01-2025 14:27 ]

PSN

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Lando die zijn F40 crasht.

Nee, het was niet Lando achter het stuur.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:41
[...]

Grappig dat Newey altijd gelijk genoemd wordt en terecht hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar veel mensen lijken te vergeten dat er ook nog iemand is als James Allison.

Die twee ontlopen elkaar niet veel als het op constructeurskampioenschappen aankomt (12 voor Newey tegen 11 van Allison)

Eric, Signing off !!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Doet een beetje aan zo'n zilverpapieren paaseiverpakking denken deze livery, daaronder zit vast chocoladekleurig carbon :)

• Damian
  • Laatst online: 14-11 16:43

Damian

Insane Obtrusion

Holk schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:14:
Hoe Lewis zich ook kleedt, het zal hier nooit een goedkeuring krijgen..
Nou maar hij loopt er ook altijd wel, hoe zeg ik dat netjes, opvallend bij. Ik vind deze outfit best stoer.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-annual-f1-fashion-review-has-arrived-every-single-v0-es5tw9zb2q0a1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=a5d241f509bc1bfb4431539fd532af8070e301b5

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-annual-f1-fashion-review-has-arrived-every-single-v0-3irwdazb2q0a1.jpg?width=2304&format=pjpg&auto=webp&s=efd2be421207b108ac7a98200a3b6aced795990d

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-annual-f1-fashion-review-has-arrived-every-single-v0-pp01y9zb2q0a1.jpg?width=2304&format=pjpg&auto=webp&s=98f22d887f9c6d287a48cf381e86b5b1f9d1bce4

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:39
Holk schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:14:
Hoe Lewis zich ook kleedt, het zal hier nooit een goedkeuring krijgen..
Dat heb je nu eenmaal met smaken. Er zijn altijd mensen te vinden die iets mooi of juist lelijk vinden. En dat heb je zeker met de kledingsmaak van Lewis, dat vind je of leuk, of overdreven/lelijk. En zeker in Nederland waar we meer van het 'gewoon' zijn zul je veel van die laatsten kunnen vinden. :+

Ik houd er ook niet van, maar ik ben wel blij dat ie lekker doet wat ie zelf leuk vindt. Want daar gaat het toch uiteindelijk om :)

[removed]

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-11 11:56
redwing schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:11:
[...]

Dat heb je nu eenmaal met smaken. Er zijn altijd mensen te vinden die iets mooi of juist lelijk vinden. En dat heb je zeker met de kledingsmaak van Lewis, dat vind je of leuk, of overdreven/lelijk. En zeker in Nederland waar we meer van het 'gewoon' zijn zul je veel van die laatsten kunnen vinden. :+

Ik houd er ook niet van, maar ik ben wel blij dat ie lekker doet wat ie zelf leuk vindt. Want daar gaat het toch uiteindelijk om :)
Unrelated related: er werd rond een WK voetbal door alles en iedereen gek gedaan over Depay die rond liep met een hoed. Van de NOS tot VI inside en van tweakers tot de Volkskrant ging het over zijn hoed en hoe dat niet kon

Depay voetbalt niet met een hoed, maar met z’n voeten. Lewis rijdt geen F1 auto met uitbundige kleding, maar met z’n voeten en handen

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Holk schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:30:
[...]

Unrelated related: er werd rond een WK voetbal door alles en iedereen gek gedaan over Depay die rond liep met een hoed haarband ;). Van de NOS tot VI inside en van tweakers tot de Volkskrant ging het over zijn hoed en hoe dat niet kon

Depay voetbalt niet met een hoed, maar met z’n voeten. Lewis rijdt geen F1 auto met uitbundige kleding, maar met z’n voeten en handen
ftfy

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Damian schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:37:
[...]

Nou maar hij loopt er ook altijd wel, hoe zeg ik dat netjes, opvallend bij. Ik vind deze outfit best stoer.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met een wollen trui in de regen lopen is anders best stoer en vooral gewaagd :)
Mijn stijl is het niet en het ziet er soms best komisch uit, maar het heeft ook wel weer wat zoals hij gekleed gaat. Hij trekt zich er weinig van aan in ieder geval en gelijk heeft ie.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Holk
Doe maar gewoon niet als je niet weet waar het over gaat:

https://nos.nl/l/2068233

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Holk schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:02:
[...]

Doe maar gewoon niet als je niet weet waar het over gaat:

https://nos.nl/l/2068233
Doe jij ook maar gewoon niet als je niet weet waar het over gaat:

https://www.vogue.nl/fashion/memphis-depay-haarband/

• Holk
Damian schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:08:
[...]

Doe jij ook maar gewoon niet als je niet weet waar het over gaat:

https://www.vogue.nl/fashion/memphis-depay-haarband/
Heb ik het over een haarband? Nee, dus ftfy is helemaal niet aan de orde. Onzinnig gedoe

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-11 20:10
Holk schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:28:
[...]

Heb ik het over een haarband? Nee, dus ftfy is helemaal niet aan de orde. Onzinnig gedoe
Maar je had het ook over een WK, en dat was er niet in 2015 :Y) anyway back to F1

[ Voor 4% gewijzigd door Racing-Paradise op 21-01-2025 10:01 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En zo is het genoeg met dat gesneer.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Angela Cullen, de voormalig fysio, vertrouwenspersoon en persoonlijk assistent van de zevenvoudig wereldkampioen keert terug aan de zijde van Hamilton. (Bron)

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 21-01-2025 15:27 ]

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

kappen

[ Voor 94% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-01-2025 19:05 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:27:
Angela Cullen, de voormalig fysio, vertrouwenspersoon en persoonlijk assistent van de zevenvoudig wereldkampioen keert terug aan de zijde van Hamilton. (Bron)
Nu al nodig? :+

Mijn boefje is liev!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Haha geen idee of hij haar nu al nodig is! :P

• Holk
kappen

[ Voor 93% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-01-2025 19:05 ]

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-11 15:53

basvn

Breezand - NHN

G_Dragon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:27:
en nu ook op F1.com zelf

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Pagina: 1 ... 57 ... 70 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.