[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 55 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bestla schreef op woensdag 4 december 2024 @ 07:09:
[...]

Ik las het net. Het waarom is mij nog steeds onduidelijk. Zelfs de combinatie met Spa is niet mogelijk gebleken. Ook hier, waarom dan niet? Of is het Wie betaald, bepaald, en zijn we overgeleverd aan die zandbakken, en misschien wel een 4e race in de USA.

Je kan niet zomaar races toevoegen, dus er moeten keuzes worden gemaakt, dat snap ik, maar leuk is het niet.
Iets met knaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-09 09:45
z0bin schreef op woensdag 4 december 2024 @ 06:48:
Dutch Grand Prix in 2026 voorlopig voor het laatst.
NOS
Voorlopig? Wie zal het zeggen. Grote kans dat het definitief de laatste keer is vanwege regelgeving,stikstof,geld,etc.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Bestla schreef op woensdag 4 december 2024 @ 07:09:
[...]

Ik las het net. Het waarom is mij nog steeds onduidelijk. Zelfs de combinatie met Spa is niet mogelijk gebleken. Ook hier, waarom dan niet? Of is het Wie betaald, bepaald, en zijn we overgeleverd aan die zandbakken, en misschien wel een 4e race in de USA.

Je kan niet zomaar races toevoegen, dus er moeten keuzes worden gemaakt, dat snap ik, maar leuk is het niet.
Het zijn heel grote investeringen met heel grote risico's. Als ze een keer een slecht jaar draaien gaan ze gewoon failliet. Zandvoort is daarbij een van de weinige circuits die draait zonder overheids-steun. Daarbij kwam ook nog dat er een grote kans was dat het circuit zou gaan rouleren met Spa. Dit bij elkaar zorgt er helaas voor dat het risico om door te gaan te groot wordt en ze daarom nu zelf de stekker er uit trekken.

[removed]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14:58
"De organisatie van de Grand Prix van Nederland zegt op het hoogtepunt te willen stoppen, meldt de NOS."

Vertalig:
"we hebben niet genoeg geld"

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:02

DirtyBird

Praktiserend denker

Op deze manier brokkelt de kalender wel af tot nachtelijke zandbakraces zonder publiek en straatcircuits.
Er zijn volgens mij al redelijk wat echte circuits gesneuveld om diverse redenen, maar de F1 wordt er zo niet leuker op.
Ik kan me voorstellen dat dit golfbewegingen gaat veroorzaken:
Kijkersaantallen nemen af, FOM trekt weer circuits aan, mensen komen terug, meedoen wordt duurder, circuits haken af, kijkersaantallen nemen af, enz enz enz.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:57

MazeWing

The plot thickens...

DirtyBird schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:21:
Op deze manier brokkelt de kalender wel af tot nachtelijke zandbakraces zonder publiek en straatcircuits.
Er zijn volgens mij al redelijk wat echte circuits gesneuveld om diverse redenen, maar de F1 wordt er zo niet leuker op.
Ik kan me voorstellen dat dit golfbewegingen gaat veroorzaken:
Kijkersaantallen nemen af, FOM trekt weer circuits aan, mensen komen terug, meedoen wordt duurder, circuits haken af, kijkersaantallen nemen af, enz enz enz.
Voor ieder “echt” circuit dat wegvalt komen er 2 straatcircuits voor terug….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35

Herman

FP ProMod
Edgenumber schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:15:
"De organisatie van de Grand Prix van Nederland zegt op het hoogtepunt te willen stoppen, meldt de NOS."

Vertalig:
"we hebben niet genoeg geld"
Anders lees je het artikel eens? Er kleven hele grote financiele risico's aan het evenement. Het kan alleen uit als ze helemaal uitverkocht zijn met hossende MV fans. Als MV t.z.t. stopt (waar hij al eens naar gehint heeft) of als de MV-mania is uitgewerkt, dan blijven kaartjes onverkocht en de organisatie met een strop achter.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
Herman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:23:
[...]

Anders lees je het artikel eens? Er kleven hele grote financiele risico's aan het evenement. Het kan alleen uit als ze helemaal uitverkocht zijn met hossende MV fans. Als MV t.z.t. stopt (waar hij al eens naar gehint heeft) of als de MV-mania is uitgewerkt, dan blijven kaartjes onverkocht en de organisatie met een strop achter.
Dus hebben ze niet genoeg geld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:01
Edgenumber schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:55:
[...]Dus hebben ze niet genoeg geld.
Of F1 vraagt teveel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Dat sowieso.

En tegen bepaalde circuits landen neem je het financieel gewoon niet op. Die kopen gewoon het event met het zakgeld van de prins.

Maar imho is de bottom line wel dat als je het financiële risico niet kan dragen dat je eigenlijk dus gewoon geen geld er voor heb.

Zandvoort wil mee doen in een spelletje waarvan de financiële regels al een tijdje op tafel liggen. En eigenlijk hebben ze gewoon niet genoeg geld om mee te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Het lijkt mij een verstandige en een zakelijke beslissing.
Je merkt nu al dat de F1 hype sterk aan het verminderen is.
Zelfs hier op GOT.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:36
Grappig wel dat als je de tekst leest dat de auto's alle sponsors bevatten, behalve eventuele alcoholische dranken. Op zich logisch voor zaken die zich ook op kinderen richten. Wat ik dan wel weer opvallend vind is dat de gok dollars van Kick blijkbaar wel op de lego Sauber staan. Je zou toch eigenlijk verwachten dat mensen zoiets nog verwerpelijker vinden op kinderspeelgoed dan een drankje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:21
Als Zandvoort zou gaan rouleren met Spa, waar al op gehint is (net zoals Imola en Monza, Barcelonyen Madrid, ...) dan had je ook al dat steeds meer naar de zandbak etc ging. Want die ~24 races zouden toch wel blijven. Waarmee het dus niet uit maakt of je Spa & Zandvoort reduceert tot een weekend door jaarlijks te rouleren of dat je het tot een weekend reduceert doordat een van beiden helemaal van de kalender gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:19

BM

Moderator Spielerij
[...]

Dat zou je zo kunnen zeggen, maar de enige reden dat veel andere circuits dit wel kunnen doen omdat er van buitenaf geld bij gelegd word. Zandvoort heeft genoeg geld, als het uitverkocht is, ze hebben niet genoeg geld om gaten in de begroting te vullen.

Lijkt me prima om je niet in de schulden te werken alleen maar om F1 te behouden
Edgenumber schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:09:
Zandvoort wil mee doen in een spelletje waarvan de financiële regels al een tijdje op tafel liggen. En eigenlijk hebben ze gewoon niet genoeg geld om mee te doen.
Ze hebben/hadden genoeg geld/zekerheid toen ze er in stapten. De MV 'hype' was volop gaande, maar die houd ergens op, dat zien ze bij Zandvoort ook gewoon aankomen. Daarnaast gaat de BTW op toegangskaartjes ergens komende tijd omhoog, waardoor de toegangsprijzen nog verder zullen stijgen, en mogelijk het animo afneemt.

Omstandigheden veranderen, en soms is de juiste keuze dan gewoon om er mee te stoppen. Heeft imho niet zoveel te maken met 'te weinig geld' hebben, soms is de investering gewoon niet (meer) rendabel.

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 04-12-2024 09:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:29
Edgenumber schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:09:
Dat sowieso.

En tegen bepaalde circuits landen neem je het financieel gewoon niet op. Die kopen gewoon het event met het zakgeld van de prins.

Maar imho is de bottom line wel dat als je het financiële risico niet kan dragen dat je eigenlijk dus gewoon geen geld er voor heb.

'Onze' GP heeft ook een prins. Wat dat betreft passen we wel in het rijtje :9 Echter heeft deze prins minder diepe zakken :P

Het kost al een godsvermogen om een GP te mogen organiseren. 32 miljoen verdeeld over 300.000 kaartjes, betekent al ruim 100 EUR per kaartje. En dan heb je alleen de rekening aan de FOM nog maar betaald.
https://www.gpfans.com/nl...rix-te-mogen-organiseren/
En dan zie je ook dat de GP's op de traditionele banen minder lucratief zijn voor de FOM.

[ Voor 7% gewijzigd door Joris748 op 04-12-2024 09:33 ]

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:56
Herman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:23:
[...]

De laatste GP is ook niet uitverkocht geweest. Ik kreeg zo ongeveer tot de race-dag mailtjes voor “de laatste kaarten”.

Als je dan inlogde kon je vrijwel op alle tribunes nog kaarten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dennism schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:21:
[...]

Grappig wel dat als je de tekst leest dat de auto's alle sponsors bevatten, behalve eventuele alcoholische dranken. Op zich logisch voor zaken die zich ook op kinderen richten. Wat ik dan wel weer opvallend vind is dat de gok dollars van Kick blijkbaar wel op de lego Sauber staan. Je zou toch eigenlijk verwachten dat mensen zoiets nog verwerpelijker vinden op kinderspeelgoed dan een drankje...
Nou, wat echt grappig is, is dat de VCARB en de Red Bull 18+ sets zijn, vanwege juist die sponsoring :D Waarom de McLaren 9+ is en de Alpine bijvoorbeeld 10+ is mij dan weer een raadsel.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
[...]

Nee, ze hebben voldoende middelen om de F1 te behouden. Er zijn echter te grote risico's met betrekking tot het verdienmodel dat het nu een goed moment zou zijn om te stoppen. Nogmaals, zie het artikel van de NOS die vrij duidelijk is.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
Dat gevoel heb ik met Zandvoort wat minder, die race was al 3+ decennia weg van de kalender, tot een paar mensen door de Max Mania een manier zagen om geld te verdienen. De race kwam terug, ze kregen de eerste 3 jaar de gewenste winnaar. Echter de Max Mania zal vermoedelijk ook niet permanent zijn en als dan nu lastiger wordt een (financieel) goede deal te verkrijgen snap ik wel dat ze de stekker eruit trekken om niet op enig moment tegen een enorme tegenvaller aan te lopen omdat je bijv. net voor X jaar verlengd hebt, waarna Max stopt of bijvoorbeeld voor enkele jaren in een 'mindere' auto terecht komt waardoor resultaten minder vanzelfsprekend worden. Kijk bijvoorbeeld naar dit jaar, als RBR dit jaar zo uit de startblokken was gekomen (in plaats van dominant) zoals ze quasi de laatste helft van het seizoen gereden hebben zou dat mogelijk al veel belangstelling gekost hebben (dit jaar dan nog niet zo erg, want het was waarschijnlijk toch qua kaarten al wel uitverkocht), maar als mensen dan alsnog thuis blijven bijvoorbeeld omdat ze er geen geloof in hebben kost dat ook altijd geld als organisatie, want er wordt dan minder uitgegeven op het evenement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Als in 2026 de nieuwe auto's er zijn is de kans erg groot dat er weer (alla Mercedes) 1 erg dominant team zal zijn. Dan is de spanning van de afgelopen tijd geheel weg. Verwacht dat dan heel veel huidige fans af zullen haken of minder gaan kijken. Hoop dat 2026 voor Zandvoort niet alsnog een strop wordt.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
AvK schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:12:
(...) Hoop dat 2026 voor Zandvoort niet alsnog een strop wordt.
Ik denk dat 2026 commercieel nog wel goed te verkopen is als 'The last Dutch GP' of 'je laatste kans' o.i.d. Ik denk dat het laatste jaar dus nog wel veel bezoek zal trekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Als dat de laatste keer is dat je Max in een F1 race kan zien in Nederland dan zal dat genoeg bezoekers trekken.

Verwacht dat komende edities het nog wel goed zullen doen juist omdat het gaat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:30
Dennism schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:21:
[...]

Stake is het gokplatform, Kick is een Twitch concurrent.
Er staat zo te zien geen Stake op de Lego set :)
Afbeeldingslocatie: https://jaysbrickblog.com/wp-content/uploads/2024/11/77247-KICK-Sauber-F1-Team-C44-Race-Car-Box.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:10
10 jaar strafpunten statistiek.

Max Verstappen kampioen :)F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IyV5zJPfh9NHUdiBI_m4uNM2rhQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ara2j2Xz8v0kipN5XpZKRvJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Rembock schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:31:
[...]

Stake is het gokplatform, Kick is een Twitch concurrent.
Er staat zo te zien geen Stake op de Lego set :)
[Afbeelding]
En waar komen de kick dollars vandaan ;)
Iedereen weet zo'n beetje wel dat Kick niets meer is dan een front voor Stake om gokkers te lokken naar hun goksites :P Toen dat op Twitch niet meer mocht, als die mensen op Twitch nog mochten gokken en gesponsord worden was Kick natuurlijk nooit ontstaan als Stake.com niet gebanned was en hadden ze geen grote streamers 'gekocht' om op hun platform te komen gokken op Stake.com (volgens mij is de founding date zelfs gelijk aan de datum dat Twitch activiteit op Stake.com gebanned heeft). Zelfs met dat 'stapje' ertussen weet iedereen dondergoed waar het over gaat en dat lijkt me toch echt niet iets waar je kinderen aan bloot wil stellen eigenlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Dennism op 04-12-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:30
Dennism schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:35:
[...]
En waar komen de kick dollars vandaan ;)
Iedereen weet zo'n beetje wel dat Kick niets meer is dan een front voor Stake om gokkers te lokken naar hun goksites :P Toen dat op Twitch niet meer mocht. Zelfs met dat 'stapje' ertussen weet iedereen dondergoed waar het over gaat en dat lijkt me toch echt niet iets waar je kinderen aan bloot wil stellen eigenlijk.
Ik ben mij ervan bewust dat de Kick oprichters hun goksite aan het promoten waren op kick.com, maar ik werk niet bij Lego en bepaal de regels qua sponsoren niet ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44
d-vine schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:34:
10 jaar strafpunten statistiek.

Max Verstappen kampioen :)F

[Afbeelding]
Valt toch wel op dat er geen enkele Brit bij zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Rembock schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:45:
[...]

Ik ben mij ervan bewust dat de Kick oprichters hun goksite aan het promoten waren op kick.com, maar ik werk niet bij Lego en bepaal de regels qua sponsoren niet ;)
Uiteraard niet, maar dat vind ik wel het vreemde / hypocriete, immers bij Lego zullen ze ook prima weten hoe de vork in de steel zit, en die pretenderen kind vriendelijk te zijn. Iets wat ze hier laten zien op deze wijze eigenlijk niet te zijn als er maar betaald wordt (Wat natuurlijk zakelijk gezien logisch is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Fauna schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:47:
[...]

Valt toch wel op dat er geen enkele Brit bij zit :X
:+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

* Wok checkt kalender.... Het is toch echt 4 december i.p.v. 1 april... 8)7

* Wok checkt de URL... Tocht echt fia.com i.p.v speld.nl of theonion.com 8)7 8)7

Wat. Een. Farce. :')

Wij van WC-Eend... 8)7 8)7 8)7

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Dankzij de jarenlange inspanningen van de FIA om in person misbruik aan te moedigen is het online misbruik nu flink afgenomen. Wij willen met name de landen bedanken waar we ieder jaar racen ondanks dat ze er niets om mensenrechten geven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:40
Op 8 december is op Franse zener Canal+ een documentaire te zien over Alain Prost. Ondestaande video is een interview met hem over de documentaire.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:57

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Sepp14 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:13:
Russeltje, Russeltje. :X
Als je wijst naar iemand, wijzen er nog altijd drie vingers naar je eigen.
https://nl.motorsport.com...-max-verstappen/10679448/

Gaat nog leuk worden dit weekend
Tis niet meer dan roddel en achterklap natuurlijk :)
Verstappen "would have said even more" about "lying" Russell
Max Verstappen has no regrets over his stinging criticism of George Russell after their Qatar incident
https://www.motorsport.co...t-lying-russell/10679452/
Asked in Abu Dhabi if tension had cooled and Verstappen thought any differently about his row with Russell, the four-time world champion instead doubled down on his criticism.

"No, no regrets at all, because I meant everything I said and it's still the same," Verstappen said on Thursday. "If I had to do it again, maybe I would have said even more, knowing the outcome of the race result.

[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 05-12-2024 14:44 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-09 15:21
Leuk he Russell die zegt dat Lewis tenminste een echte kampioen is die nooit valsspeelt en daarna met droge ogen zegt Dat Max te hoog van de toren blaast.

Zegt ook nog dat hij al 12 jaar tegen Max rijdt en nog nooit last van heb had (kwam ook nooit in zijn buurt natuurlijk). Ik weet niet goed hoe ik dit stuk moet beoordelen. De lollipop-persoonlijkheid komt wel heel aardig de buurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Dan moet je deze maar eens even kijken:

YouTube: George Russell Facing a DISASTER after Horner's UNEXPECTED STATEMENT!

Nogal wat uitspraken van Russel. Wat een arrogant mannetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Vind het eigenlijk wel leuke Britse comedy. Wel heel beschaafd vinden dat wat Verstappen doet niet door de beugel kan, maar even zijn eigen rol vergeten. Daarnaast ontkennen, nog bevestigen, wat hij bij de stewards gezegd zou hebben.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nais, net als je denkt dat het bijna gedaan moet zijn komt er nog 1'tje bij blaffen:
Wolff: Horner "yapping little terrier" wrong to accuse Russell of hysterics
The escalating row between George Russell and Max Verstappen has now seen Mercedes boss Toto Wolff join in
https://www.motorsport.co...ll-of-hysterics/10679517/ *O*

Is weer genoeg voer voor de paparazzi om alles vol te schrijven tot aan Maart 2025 8)

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 05-12-2024 16:14 ]

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 12:41
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/XQms2MBioBEAAAAC/keep-goin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
tlpeter schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:16:

Hoeveel moet je van een video geloven met zo'n titel? Alle clickbait media smullen ervan maar mijn god wat zijn het een stel kleuters bij elkaar af en toe, is toch gewoon beschamend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
YakuzA schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:14:
Nais, net als je denkt dat het bijna gedaan moet zijn komt er nog 1'tje bij blaffen:

[...]
https://www.motorsport.co...ll-of-hysterics/10679517/ *O*

Is weer genoeg voer voor de paparazzi om alles vol te schrijven tot aan Maart 2025 8)
Wolff is even lief geweest, maar heeft Verstappen niet over kunnen halen om naar Mercedes te komen. Nu is het weer good old Wolff *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003

DataGhost

iPL dev

Joris748 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:32:
[...]

Wolff is even lief geweest, maar heeft Verstappen niet over kunnen halen om naar Mercedes te komen. Nu is het weer good old Wolff *O*
N.b. dat Wolff het niet over Max heeft (expliciet niet) maar over Horner. Zodra Mercedes goed genoeg is en Max vrij genoeg begint ongetwijfeld zijn flirtcampagne weer direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:11
Toto haalt de wind uit de zeilen van George, zoals een goed manager doet. De focus ligt nu op hem en Horner ipv de rijders. Dat George best een bak onzin uit zit te kramen en zichzelf niet echt populair maakt binnen de F1 community moet natuurlijk even gemanaged worden door papa Toto.

Gaan weer een niet-zo-heel-erg-saaie winter periode worden zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:00

DDX

tlpeter schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:16:

Wat een blabla filmpje, puur voor de views.
Kijk dan deze, tenminste vermakelijk :
YouTube: “IT’S SHAMBOLIC!” 🤬 | Did Max Verstappen overreact by blaming George...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sw7dWpj3o5MAY6Q5U7c0BYRsyhQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OXwUuJG6Y58z6NaJuMJCdG8R.jpg?f=fotoalbum_large
2024 Drivers Dinner! ❤

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik voel een afstand bij bepaalde mensen. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeest
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 09:05
Bottas klein, Yuki groot :)
Een hele leuke foto!
Kan me zo indenken dat Lewis zich pater familias voelt met al dat jonge grut in n restaurant :)

... hoewel hij op die andere foto iets minder volwassen overkomt }:O

[ Voor 34% gewijzigd door Jeest op 06-12-2024 01:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:51
Ik mis alleen Alonso op de foto. Of maakte hij de foto... ;)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:53
Get in there Max!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iP78oqcKXBhhO_ArFl45DYmVaQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3kLMZQSl4iZtaU1fJzy1FTI.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:12
BigEagle schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:51:
Magnussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:37

Pazo

Mroaw?

BigEagle schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:51:
Vier coureurs ontbraken bij het diner. Kevin Magnussen en Nico Hülkenberg waren er niet bij namens Haas F1. Ook Aston Martin-coureurs Fernando Alonso en Lance Stroll schitterden door afwezigheid.

https://www.ad.nl/formule...-elkaar-vandaan~a366036c/

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:36
Pazo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:00:
[...]

Vier coureurs ontbraken bij het diner. Kevin Magnussen en Nico Hülkenberg waren er niet bij namens Haas F1. Ook Aston Martin-coureurs Fernando Alonso en Lance Stroll schitterden door afwezigheid.

En toch staat Hulk echt op de eerste foto, dus hij zal de 2de foto wel gemaakt hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-09 09:45
Heel internet ontploft :+

Maar gefeliciteerd, Max en Kelly :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Hammertime en dan Simply Lovely :+

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wdc 2042-2058 (M/V) confirmed...

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 06-12-2024 08:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Vinden de stewards dit wel correct?

Max announcement under investigation........

Max Car1 Penalty.... Nine Months!

Maar op recht gefeliciteerd!
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Normaal kost dit een coureur 0.2s. Weer iets waar Max het tegendeel kan bewijzen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ocon met zijn arm op Max zijn schouders? Zijn het weer vriendjes :D

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
Pazo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:00:
[...]

Die gaan ook alleen maar af op een foto voor hun artikel. Hulk was er gewoon bij zoals te zien op op die andere foto als ze met z’n allen aan tafel zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
sjaool schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:40:
Normaal kost dit een coureur 0.2s. Weer iets waar Max het tegendeel kan bewijzen. :+
Die stopt gewoon met F1 straks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Maasluip schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:46:
Ocon met zijn arm op Max zijn schouders? Zijn het weer vriendjes :D
Dat is alweer een paar jaar geleden en hebben ze achter zich gelaten. Kijk naar de Hulk en Magnussen die zijn nu ook beste vriendjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Op de een of andere manier was dat 2 maanden geleden al bekend maar niemand pikte het op (of geloofde het).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:56

ByteDelight

Retro computing is alive!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LQWihHLPUFlfXhQrp9cRCmLyQI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K8j4b7ThJHTdid1pFkUqMNri.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/efaJHd-rmm2qNgAxOsxUBxCVVBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5Q7uLr2pcBnRhEFo9a6gkQl.jpg?f=fotoalbum_large

Grats Max, Kelly!

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mooi nieuws voor hen.

Zou RUS Max persoonlijk irl 8) gaan feliciteren ?

PS: Hoeveel tienden scheelde het ook alweer op de baan zodra je kinderen hebt...... :o

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 06-12-2024 09:09 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:11
Als dat kind geen formule1wereldkampioenschapsgenen heeft weet ik het ook niet meer :+

Zal de uitgerekende datum in de zomerstop zijn of net ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Vandaar dat hij zo cranky was tegen Sjors :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Maasluip schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:50:
[...]

Op de een of andere manier was dat 2 maanden geleden al bekend maar niemand pikte het op (of geloofde het).
Niet iedereen spreekt Max persoonlijk :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
Maasluip schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:50:
[...]

Ook een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan.

Die geruchten zijn er al veel vaker geweest, ook vorig jaar, en wellicht ook nog wel eerder. Dus nouja, als je het vaak genoeg roept komt er wellicht ooit een moment dat je kunt zeggen "zie je wel".

Daarnaast denk ik dat er toch ook wel velen hier zijn die het totaal niet interesseert. Dit zijn meer de geruchten die je on de Story of Prive leest, en ik denk dat de overlap van de lezers daarvan met de F1 fans (en media) nogal klein is. Like, er zal nu wellicht wel een berichtje staan op de F1 / autosport sites, maar die gaan zich niet bezighouden met de roddels uit het privéleven van de coureurs. Een "in verwachting" en "is pappa geworden" is dan wel voldoende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Benieuwd naar de naam straks. ‘George’ zal denk ik ver van alle lijstjes blijven.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Peertje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 13:47
Jasphur schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:41:
Benieuwd naar de naam straks. ‘George’ zal denk ik ver van alle lijstjes blijven.
Daniel(a) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Peertje
Maar goed...

Verstappen wordt vader
+ Geen Zandvoort na 2026
-----------------------------------------------
Max gaat er mee stoppen

Of is dat een iets te makkelijke optelsom??

Contract uitdienen bij Red Bull en dan klaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 15:19
Het Peertje schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:48:
Maar goed...

Verstappen wordt vader
+ Geen Zandvoort na 2026
Max gaat er mee stoppen

Acht de kans steeds groter.

Hij is de FIA zat. Hij is de Britse bias zat. Hij is de veel te volle kalender zat. Hij is alle sponsorverplichtingen zat. Hij is alle domme vragen van journalisten zat.

Daarnaast: hij heeft meer geld verdiend dan hij ooit op zal kunnen maken, zal als hij definitief stopt altijd enigszins met mystiek omgeven blijven (what if?). En kan lekker gaan doen waar hij zin in heeft, bijvoorbeeld endurance races met z'n vader en/of Alonso.

Weet niet of Zandvoort ermee te maken heeft, maar nu hij vader wordt heeft hij nog een extra reden om vaker thuis te zijn.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 21:22
Maar goed...

Verstappen wordt vader
+ Geen Zandvoort na 2026
Max gaat er mee stoppen

Dat was ook mijn eerste reactie haha. Max die er lekker mee stopt en nog meer tijd met familie gaat doorbrengen. Wat hij overigens ook al had aangegeven in de F1 interview toen hij wereldkampioen werd.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maar goed...

Verstappen wordt vader
+ Geen Zandvoort na 2026
Max gaat er mee stoppen

Hij had toch nog een contract tot en met 2028?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
Exocet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:57:
[...]

ja, maar zonder twijfel 1 met meerdere exit clausules. Waaronder waarschijnlijk een over een slecht presterende wagen , maar retirement zal zonder twijfel ook een optie zijn in dat contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Peertje
Exocet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:57:
[...]

Oh ..ik dacht dat het 2026 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Peertje
alexbl69 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:53:
[...]

Weet niet of Zandvoort ermee te maken heeft...
Zandvoort weet waarschijnlijk meer dan wij...

Die zien in dat er weinig meer te halen is als Max ermee stopt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoppaa!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRrcVwEhqIHuQVSVXd6Fbp2T9bg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5pCRMcuPUk0Mxeks0kHBXPy.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:12
alexbl69 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:53:
[...]

Acht de kans steeds groter.

Hij is de FIA zat. Hij is de Britse bias zat. Hij is de veel te volle kalender zat. Hij is alle sponsorverplichtingen zat. Hij is alle domme vragen van journalisten zat.

Daarnaast: hij heeft meer geld verdiend dan hij ooit op zal kunnen maken, zal als hij definitief stopt altijd enigszins met mystiek omgeven blijven (what if?). En kan lekker gaan doen waar hij zin in heeft, bijvoorbeeld endurance races met z'n vader en/of Alonso.

Weet niet of Zandvoort ermee te maken heeft, maar nu hij vader wordt heeft hij nog een extra reden om vaker thuis te zijn.
Dit is echt onzin. Max is racer in hart en nieren, die gaat voorlopig echt niet stoppen. Hij vindt het nog veel te leuk, dat zie je aan alles.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Henri.
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Zo, zijn kind krijgt wel race dna mee, papa Max, opa Jos, oma Sofie, opa Piquet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sq0wquL0R7KHCMIVFIUZgrlMBDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vBJyrqjTHftrCMXqrcGynYyw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Is Maxicosi al langsgekomen? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Max doet niet meer aan free practice. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Breaking meldingen kunnen gewoon in het seizoen topic :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

And the Oscar for best acting in F1 goes to...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Rqy6SxYEBucidyxtdqv-RJ613w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXOePPyhgwAmw0DG4RfXQaoP.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:54
Bottas heeft net via het officiële F1 instagram kanaal bevestigd dat hij dit etentje betaald heeft. Was om en nabij de 20.000 VAE-dirham (5.1K euro). Laten ze de enige werkloze coureur betalen haha :'( :D

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:12
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:56:
[...]

Bottas heeft net via het officiële F1 instagram kanaal bevestigd dat hij dit etentje betaald heeft. Was om en nabij de 20.000 VAE-dirham (5.1K euro). Laten ze de enige werkloze coureur betalen haha :'( :D
Werkloos? Gewoon met pensioen, en het en der nog snabbelen wat hobbies er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-09 14:26
Shinji schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:02:
[...]

Werkloos? Gewoon met pensioen, en het en der nog snabbelen wat hobbies er bij.
Precies, bottas krijgt ook nog genoeg geld door zijn merch met zijn kont. Misschien dat zelfs de bottas snor te koop is straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als Max een zoon krijgt, dan zie ik dit typetje uit de Fast Show wel gebeuren: Competitive Dad

Vraag Perez maar :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Klopt, maar ik ben de creator ook niet van deze afbeelding. De F1 ook niet volgens mij. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 23-09 18:54

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ook een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan :+

Hoe vaak zijn die geruchten er dit jaar wel al niet geweest? En hij zit er nog steeds, en Perez houdt bij de media verplichtingen nog steeds vast aan "ik heb een contract en ga n iet weg". Meer doen dan afwachten tot er daadwerkelijk een aankondiging niet is kunnen we niet doen. Want elk gerucht hieromtrent tot nu toe is dus nog steeds incorrect gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Ik blijf het apart vinden.

Perez presteert niet goed. Maar kennelijk goed genoeg binnen zijn contract voorwaarden, dat ze hem niet op basis van uitblijvende prestaties de laan uit kunnen sturen.

Want ik kan mij niet voorstellen dat RB zo op zwart zaad zit dat ze Perez zijn geld harder nodig hebben dan iemand die beter presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 15:59

Blokker_1999

Full steam ahead

Het Peertje schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:04:
[...]

Zandvoort weet waarschijnlijk meer dan wij...

Die zien in dat er weinig meer te halen is als Max ermee stopt.
Gewoon contract dat afloopt en Zandvoort heeft onvoldoende te bieden om het mogelijks te verlengen. Is 1 van de weinige circuits die geen steun vanuit de overheid krijgt, en de kalender voor de volgende jaren is zo goed als gevuld, met nog 1 of 2 plaatsjes vrij en veel meer kandidaten.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:29
Edgenumber schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:55:
Ik blijf het apart vinden.

Perez presteert niet goed. Maar kennelijk goed genoeg binnen zijn contract voorwaarden, dat ze hem niet op basis van uitblijvende prestaties de laan uit kunnen sturen.

Want ik kan mij niet voorstellen dat RB zo op zwart zaad zit dat ze Perez zijn geld harder nodig hebben dan iemand die beter presteert.
Denk dat het ook beetje is het uitkopen van Perez en dan iemand er neer zetten die, misschien wel/misschien niet het beter doet vs geld pakken op Perez ze fanbase en wat inleveren op team resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Ja, het zal inderdaad hangen op een vervanger, die ze nu misschien in lawson hebben gevonden. Want bij de rest was het vlugger gedaan.

Pagina: 1 ... 55 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.