Toon posts:

[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:22
Je kunt inderdaad maar beter hopen dat Albon Singapore wel gaat halen, want daar is voor De Vries weinig eer te behalen.
Daar rijd je met de Williams niet zo makkelijk in de punten en het is fysiek ook nog eens misschien wel de zwaarste race. Als je na Monza al moeite had om uit te stappen...

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

dutchgio schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:37:
Je kunt inderdaad maar beter hopen dat Albon Singapore wel gaat halen, want daar is voor De Vries weinig eer te behalen.
Daar rijd je met de Williams niet zo makkelijk in de punten en het is fysiek ook nog eens misschien wel de zwaarste race. Als je na Monza al moeite had om uit te stappen...
Dat uitstappen van De Vries zal grotendeels te maken hebben dat hij niet optimaal in de auto zat. Ook zal hij niet 100% lichamelijk voorbereid zijn geweest. Dat Singapore een stuk lastiger sturen is dan Monza ben ik met jullie eens. Ik heb zoiets..... Laat het maar zien op de baan. Als hij zich redelijk weet te kwalificeren en geen grote brokken maakt tijdens de race..... La ma kome! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:49
AvK schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:07:
[...]

Dat uitstappen van De Vries zal grotendeels te maken hebben dat hij niet optimaal in de auto zat. Ook zal hij niet 100% lichamelijk voorbereid zijn geweest. Dat Singapore een stuk lastiger sturen is dan Monza ben ik met jullie eens. Ik heb zoiets..... Laat het maar zien op de baan. Als hij zich redelijk weet te kwalificeren en geen grote brokken maakt tijdens de race..... La ma kome! :)
Precies, dat relativeert wellicht alle heiligverklaringen van de afgelopen week. Het was knap, maar de omstandigheden hielpen hem allemaal mee. Laat maar zien als de omstandigheden wat minder gunstig zijn...

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Thinlanet schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:28:
[...]

Precies, dat relativeert wellicht alle heiligverklaringen van de afgelopen week. Het was knap, maar de omstandigheden hielpen hem allemaal mee. Laat maar zien als de omstandigheden wat minder gunstig zijn...
Daar ga ik er wel bij vanuit dat zijn stoeltje en de pedalen nu wel goed gaan zijn voor zijn lengte. En geluk bij een ongeluk is dat hij 3 weken de tijd heeft om fysiek ook een beetje bij te trekken. Verder denk ik dat DEV echt wel een potje kan sturen. Maar nogmaals: laat het maar zien. La ma kome! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

AvK schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:50:
[...]

Daar ga ik er wel bij vanuit dat zijn stoeltje en de pedalen nu wel goed gaan zijn voor zijn lengte. En geluk bij een ongeluk is dat hij 3 weken de tijd heeft om fysiek ook een beetje bij te trekken. Verder denk ik dat DEV echt wel een potje kan sturen. Maar nogmaals: laat het maar zien. La ma kome! :)
Zijn stoeltje "moet" natuurlijk al in orde zijn geweest, immers heeft hij eerder al een FP1 gereden voor Williams (in Spanje?). Dus als er echt wat mis was dat ze niet met de seat fit gemerkt hebben hadden ze het naar aanleiding daarvan al kunnen aanpassen. Als er nu in de race alsnog iets niet lekker zat zou dat lijkt mij echt minor moeten zijn of Williams zou ran geen nieuw stoeltje hebben gemaakt uit budget overweging en de aanname dat De Vries niet meer zou rijden of die niet moet klagen over comfort bij een FP.
En de pedalbox kunnen ze relatief eenvoudig verplaatsen en was ook de reden waarom hij pas na een half uur van FP3 instapte. Vraag me nu zelfs af of ze de pedalbox niet ook onder parc ferme zouden kunnen aanpassen, zeker bij invallers. Gaat immers over comfort van de coureur en daarmee veiligheid. Maar andersom levert de gewijzigde gewichtsdistributie mogelijk ook een voordeel op.

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

RobertMe schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:03:
[...]

Zijn stoeltje "moet" natuurlijk al in orde zijn geweest, immers heeft hij eerder al een FP1 gereden voor Williams (in Spanje?).
Dat zou je verwachten ja. Heb zelf de afgelopen week meerdere deskundigen gehoord die vermoeden dat DEV niet optimaal gezeten heeft, al was het alleen al omdat Albon 20cm langer is. Ze vermoeden dat DEV iets achterover heeft gezeten waardoor hij ruim anderhalf uur 'boven zijn macht' heeft moeten sturen.
Als je een paar uur bezig bent geweest om bijvoorbeeld schrootjes aan het plafond te zetten dan snap je wat ik bedoel met 'boven zijn macht'. Maar goed. Bring it on zou ik zeggen. Zou mooi zijn als hij kan rijden in Singapore.

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-03 11:27
Ik grijp nu naar een alu-hoedje, maar als het waar is dat de Vries voor AT gaat rijden; hoe groot is dan de kans dat er informatie over de techniek van AT/RB bij Mercedes terecht komt aangezien de Vries nauwe banden met Mercedes heeft?
Je kan voor rijders best informatie achterhouden, maar de Vries krijgt best een kijkje in de keuken van de concurrent.

Hoe doet men dat met andere rijders die een contract krijgen bij een ander team?

[Voor 10% gewijzigd door CuBras op 19-09-2022 15:20]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

siggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 07:40:
[knip]
Er was niks 'snel' aan het 'wegkapen' van Max bij Mercedes. Mercedes wilde Max heel graag, maar zou never nooit een racezitje voor het volgend seizoen bieden. Dat was gewoon algemeen bekend. Na de dominantie van Max op de Norisring kreeg hij het aanbod van Red Bull / Toro Rosso. Pas daarna reed hij ook in RB kleuren. Jos & Max wilden gewoon racen en RB was de enige die dat kon waarmaken.

[knip]
Als ik de woorden van Marko moet geloven dan waren ze aan de Verstappen kant niet in de veronderstelling dat er het volgende jaar (2015) al F1 gereden zou worden. Marko zei (tijdens een interview), dat het aardig stil bleef aan de andere kant van de lijn (met stomheid geslagen dus), toen Marko vertelde dat ze Verstappen in 2015 zijn eerste F1 race al wilde laten rijden. Dat kwam schijnbaar toch aardig onverwacht als het niet uit de dikke Marko duim komt?

Edit: wat er in 2014 speelde; https://www.autoracing1.com/pl/131869

[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 19-09-2022 15:35]

Testing, one, two ...

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

CuBras schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:17:
Ik grijp nu naar een alu-hoedje, maar als het waar is dat de Vries voor AT gaat rijden; hoe groot is dan de kans dat er informatie over de techniek van AT/RB bij Mercedes terecht komt aangezien de Vries nauwe banden met Mercedes heeft?
Je kan voor rijders best informatie achterhouden, maar de Vries krijgt best een kijkje in de keuken van de concurrent.

Hoe doet men dat met andere rijders die een contract krijgen bij een ander team?
Na dit jaar staat DEV los van Mercedes. Lijkt me dus eerder dat hij (als alles doorgaat) in dat geval juist info van MER kan overbrengen naar AT / RBR. :P

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01:59
Nou dat is bijzonder, de GP in Baku staat op de kalender van 2023.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:59
Harry Nak schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:48:
Nou dat is bijzonder, de GP in Baku staat op de kalender van 2023.
Hoezo is dat bijzonder? F1 doet alles voor olie geld he

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wat zou er bijzonder aan zijn? Baku is geen Rusland, als het daar om gaat. Tegen Azerbeidzjan zijn er geen sancties.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:04
Maasluip schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:28:
Wat zou er bijzonder aan zijn? Baku is geen Rusland, als het daar om gaat. Tegen Azerbeidzjan zijn er geen sancties.
Het gaat erom dat de oorlog tussen Azerbeidzjan en Armenie weer oplaait.
https://nos.nl/artikel/24...an-wapenstilstand-mislukt

Steam

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
CuBras schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:17:

Wat al gezegd is, DEV heeft eind dit jaar helemaal niks meer met Mercedes te maken.

En daarnaast, er geldt "gewoon" een geheimhoudingsclausule en dat soort.
Ik denk dat die ook een stuk strenger zijn dan wat wij in onze contracten hebben :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:25

sjaool

Every life should have 9 cats

Ryur schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:59:
[...]

Wat al gezegd is, DEV heeft eind dit jaar helemaal niks meer met Mercedes te maken.

En daarnaast, er geldt "gewoon" een geheimhoudingsclausule en dat soort.
Ik denk dat die ook een stuk strenger zijn dan wat wij in onze contracten hebben :)
Komt ook nog bij dat garden leave niet geldt voor coureurs. Ze kunnen de wagen besturen en weten wel het een en ander maar nooit genoeg (zoals kennis van de motor) om de ontwikkeling van een ander team heel erg veel verder te helpen. Ik denk dat als Newey een rondje rond wagen van een ander team loopt al meer weet dan een coureur ooit zal weten. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:18
sjaool schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:19:
[...]

Komt ook nog bij dat garden leave niet geldt voor coureurs. Ze kunnen de wagen besturen en weten wel het een en ander maar nooit genoeg (zoals kennis van de motor) om de ontwikkeling van een ander team heel erg veel verder te helpen. Ik denk dat als Newey een rondje rond wagen van een ander team loopt al meer weet dan een coureur ooit zal weten. ;)
Daar komt bij dat er van de honderden designers en engineers die voor de teams werken, er gerust ook nog weleens wat overstappen. Die nemen ook veel meer inhoudelijke kennis en ideeën mee. (Uiteraard geen tekeningen en zo, want dat zou illegaal zijn, maar die kennen wel de denkwijze achter bepaalde keuzes.)

Was het niet zo dat Red Bull 100-ish motor-engineers bij Mercedes weggekocht had?

iRacing Profiel

Wild Chocolate schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:35:
[...]

Daar komt bij dat er van de honderden designers en engineers die voor de teams werken, er gerust ook nog weleens wat overstappen. Die nemen ook veel meer inhoudelijke kennis en ideeën mee. (Uiteraard geen tekeningen en zo, want dat zou illegaal zijn, maar die kennen wel de denkwijze achter bepaalde keuzes.)

Was het niet zo dat Red Bull 100-ish motor-engineers bij Mercedes weggekocht had?
Niet 100-ish en niet weggekocht. Maar wel tientallen die vrijwillig de overstap gemaakt hebben. Ben Hodginson, een van de hoogst geplaatste personen binnen Mercedes High Performance Powertrains had bv al zijn CV naar Red Bull gestuurd voordat die officieel vacatures hadden voor Red Bull Powertrains. En hij is nu dan technical director of zo bij Red Bull Powertrains (dus echt de hoogst geplaatste binnen Red Bull Powertrains). Vervolgens konden ze als de wind goed stond bij Mercedes HPP ook nog zo ongeveer letterlijk horen hoe ze bij Red Bull in Milton Keynes de fabriek voor Powertrains aan het bouwen waren (hemelsbreed 35KM meen ik?), aangevuld met dat "hun leider" de overstap heeft gemaakt, dus dan gaat de rest van het Mercedes HPP personeel ook wel eens nadenken over hun toekomst.

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 19:54

siggy

Wait.... what?

Extigo schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:30:
[...]

Het gaat erom dat de oorlog tussen Azerbeidzjan en Armenie weer oplaait.
https://nos.nl/artikel/24...an-wapenstilstand-mislukt
F1 is net zo selectief als het om verontwaardiging gaat net als de rest van de westerse wereld. Nothing to see here, racing on. :+

De Alpine test is in volle gang. Niemand met spy shots? Data? Live streams? Etc etc?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 23:13

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

sjaool schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:19:
[...]

Toch zie je in de F1 dat rijders op een gegeven moment niet meer welkom zijn in de fabriek en minder betrokken worden bij bepaalde interne gesprekken als bekend is dat ze aan het eind van het seizoen bij het team vertrekken. Dus helemaal zwart-wit is dat niet.

• sjaool

sjaool

Hann1BaL schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:09:
[...]

Toch zie je in de F1 dat rijders op een gegeven moment niet meer welkom zijn in de fabriek en minder betrokken worden bij bepaalde interne gesprekken als bekend is dat ze aan het eind van het seizoen bij het team vertrekken. Dus helemaal zwart-wit is dat niet.
Dat klopt en is ook logisch natuurlijk.

• peidur
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-03 15:29
Verstappen heeft blijkbaar de titel in z’n zak. Zou (aanstaand) vaderschap impact hebben? Of kan Max alles tegelijk?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

peidur schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:43:
Verstappen heeft blijkbaar de titel in z’n zak. Zou (aanstaand) vaderschap impact hebben? Of kan Max alles tegelijk? [Afbeelding]
Wie zegt dat die van Max is? :+ :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

peidur schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:43:
Verstappen heeft blijkbaar de titel in z’n zak. Zou (aanstaand) vaderschap impact hebben? Of kan Max alles tegelijk? [Afbeelding]
Max, Max, Max, super Max. :D

Kost je 3 tienden he? Kampioenschap heeft hij dit jaar wel in de pocket, dit zal zijn laatste zijn. 8)

Open Source landkaart

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij doet er wel alles aan om het volgend jaar weer een beetje spannender te maken :+

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Iedereen hold your horses; Even wachten tot officiele nieuws; blijkbaar zijn er ook weer nepaccounts aan het trollen. :P

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:21
Je ziet echt overal ineens titels als deze opduiken:
Oeps … is Kelly Piquet zwanger van Max Verstappen
Hoezo Oeps? Alsof het niet een bewuste keuze kan zijn. Zielige clickbait titels zeg.
Kan dit nu worden toegevoegd aan het Kvyat vs Verstappen lijstje? Verstappen pakt de auto van Kvyat af; Verstappen pakt de vriendin van Kvyat af; Verstappen krijgt kind met dezelfde moeder die ook al een kind van Kvyat heeft.

En zou die hiermee ook in de record lijsten komen? Eerste / jongste coureur die pappa wordt met dezelfde moeder als die ook al een kind heeft van een andere F1 coureur.

Waren Kvyat & Piquet überhaupt nog samen ten tijde van dat zij dat kind kregen? Hockenheim 2019 dat Kvyat op het podium kwam en bij post race interview meteen verkondigde ook nog pappa geworden te zijn. Maar vraag me af of Kelly toen niet al met Verstappen was.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:54
RobertMe schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:27:
Kan dit nu worden toegevoegd aan het Kvyat vs Verstappen lijstje? Verstappen pakt de auto van Kvyat af; Verstappen pakt de vriendin van Kvyat af; Verstappen krijgt kind met dezelfde moeder die ook al een kind van Kvyat heeft.

En zou die hiermee ook in de record lijsten komen? Eerste / jongste coureur die pappa wordt met dezelfde moeder als die ook al een kind heeft van een andere F1 coureur.

Waren Kvyat & Piquet überhaupt nog samen ten tijde van dat zij dat kind kregen? Hockenheim 2019 dat Kvyat op het podium kwam en bij post race interview meteen verkondigde ook nog pappa geworden te zijn. Maar vraag me af of Kelly toen niet al met Verstappen was.
Nee, Max had pas sinds een relatie met Kelly sinds 2020.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Illegal_Alien schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:52:
Iedereen hold your horses; Even wachten tot officiele nieuws; blijkbaar zijn er ook weer nepaccounts aan het trollen. :P
Ze hebben wel opmerkelijk genoeg allemaal dezelfde screenshot, vaneen juicy kanaal die private is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjaool

sjaool

Als Kelly zwanger zou zijn dan horen we dat vanzelf wel van ene M.V. lijkt mij. ;)

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:35
Ik denk niet dat Max aan vaderschap toe is. Lijkt me een onzinbericht.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:52:
Dit is dus inderdaad het geval volgens de update bij dit artikel: https://www.autoblog.nl/n...appen-wordt-vader-3395810

Volgens het management van Verstappen is het fake news.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:08

Niet heel chic, Mol.

• kraanwagen
Ik klik niet op de link, maar vermoed dat het over Latifi gaat? Inderdaad een typisch domme opmerking van Mol dan.

• TomBraamhaar
kraanwagen schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:11:
[...]

Ik klik niet op de link, maar vermoed dat het over Latifi gaat? Inderdaad een typisch domme opmerking van Mol dan.
Hij reageerde idd op de tweet van Latifi waarin hij zijn vertrek aankondigt.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Helaas lukt het hem wel vaker niet om zich professioneel te gedragen. :N

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:01

Damian

Insane Obtrusion

Ach komop niet zo huilen allemaal om de opmerking van Olav. Er is niemand die Latifi gaat missen in de F1, dus niet zo hypocriet doen zeg...

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• TomBraamhaar
Damian schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:10:
Ach komop niet zo huilen allemaal om de opmerking van Olav. Er is niemand die Latifi gaat missen in de F1, dus niet zo hypocriet doen zeg...
Olav heeft het vaak over gedrag van mensen op twitter, over hypocriet gesproken.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:58
Dat betekent echter nog niet dat je, als professional, iemand een trap na hoeft te verkopen. Maar ja, Mol is dan ook meer liefhebber dan professional uiteraard.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is niet hypocriet, het is onprofessioneel voor een journalist werkzaam in de F1. Maar dat is iets wat je op o.a. twitter helaas veel vaker tegenkomt.

[Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 23-09-2022 13:26]

PC Specs

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
Olav is geen random Max fan, hij is een professional. Of, dat zou hij moeten zijn. Dan is dit zeer ongepast.

• Damian
  • Laatst online: 07:01

Damian

Insane Obtrusion

Hij is geen journalist, hij is commentator, dus mag best zijn eigen mening hebben. Komop zeg...

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Mug -> tweakers.net-> olifant. 🤔

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Mog
Damian schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:35:
Hij is geen journalist, hij is commentator, dus mag best zijn eigen mening hebben. Komop zeg...
Hij verdient zijn brood met F1. Net als Latifi. Dan zou je verwachten dat hij professioneler is. Dat is alles. Het is een mug en blijft een mug.

• sjaool

sjaool

TomBraamhaar schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:12:
[...]

Olav heeft het vaak over gedrag van mensen op twitter, over hypocriet gesproken.
Doe nu niet net alsof een twee met Doei erg is. Of was het met het woordje Dag beter geweest?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:39:
[...]

Hij verdient zijn brood met F1. Net als Latifi. Dan zou je verwachten dat hij professioneler is. Dat is alles. Het is een mug en blijft een mug.
Professioneler voor wie? Het is niet alsof Latifi zijn tweets gaat lezen.

Daarnaast is Mol al vrij vocaal geweest over de kwaliteiten van Latifi en heeft ie meerdere keren herhaald dat ie gewoon niet in de F1 thuis hoort. Ik zou het dan raar vinden als je er ineens heel netjes over gaat doen.

Mogen mensen ook niet meer een mening hebben zodra ze in de F1 wereld zitten? Is het lomp? Misschien, maar het past prima bij zijn uitspraken. Bovendien hoef je met zo'n instelling ook niet meer de tere zieltjes van Twitter te gaan beschermen. Er is een reden dat Amber Brandsen niet meer actief is op Twitter sinds ze de F1 uitzendingen doet. Want die kan zich niet meer uitlaten over idiote reacties zonder zelf shit over zich heen te krijgen. Bij Mol kan dat prima.

F1 Twitter is geen exclusieve club waar alleen officiële persberichten worden gedeeld. Het is begonnen als sociaal medium en zo behandeld Mol het al jaren.

[Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 23-09-2022 17:04]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Niet de Goatifi :( Leave Goatifi alone. :+ Tijd voor een andere coureur voor de memes dan maar? :+

• siggy
  • Laatst online: 19-02 19:54

siggy

Wait.... what?

Ach een Olav die nog verder in niveau zakt. Was het niet zijn pitrporter die Ocon in de paddock nog een French Fuck noemde?

Olav heeft zich nooit willen professionaliseren. Hij is weg, einde verhaal, doei Olav.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:22
Dat zeiden ze tegen Olav ook vorig jaar. Doei!

• TomBraamhaar
sjaool schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:57:
[...]

Doe nu niet net alsof een twee met Doei erg is. Of was het met het woordje Dag beter geweest?
Vind er van wat je wil. Ik maak er verder ook geen punt van. Vond het het gewoon niet heel chic.

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:51
Pjottski schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:37:
Mug -> tweakers.net-> olifant. 🤔
Ja, hahahaha. Lees pas sinds kort hier de f1 topics actief mee. Sommige dingen krijgen hier al snel een extra dimensie, en ik vind het prachtig!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik moest even hard lachen om deze uitspraak van Lewis Hamilton, want wie domineerde er 7 jaar lang op rij? Alsof dat wel goed was voor de Formule 1, maar nu een ander team voor het eerst een seizoen domineert vind meneer het gelijk weer niet leuk voor de sport :?

''bron''

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Benieuwd wat hier allemaal achterweg komt, mag hopen voor Red Bull dat het allemaal geen waarheid is. Want zou het zelf ook erg jammer vinden als alles niet gewoon eerlijk is gegaan..
Het Duitse Auto, Motor und Sport en het Italiaanse Gazzetta dello Sport melden vrijdagochtend dat er achter de Formule 1-schermen ophef is. Volgende week zouden de eerste financiële resultaten van de F1-teams in 2021 (van vorig jaar dus), die door de FIA worden gecontroleerd, naar buiten komen. Vorig jaar was het eerste jaar waarin de teams zich aan het budgetplafond moesten houden en naar verluidt zijn er twee teams die over de schreef zijn gegaan, zo melden de twee media.

Dat zouden Red Bull en Aston Martin zijn, waarvan een van de twee teams aanzienlijk over de limiet is gegaan. De resultaten zouden al eerder naar buiten moeten komen, maar vanwege de overtredingen, en de vrees dat deze voor veel opschudding zouden zorgen in de paddock, is er volgens de publicaties mee gewacht.

Ferarri en Red Bull boos:
Het zou om een overtreding gegaan waarbij Red Bull en Aston Martin tot vijf miljoen over de limiet heen zijn gegaan. Volgens de regelgeving is dat een 'kleine overtreding', maar Mercedes en Ferrari zouden daar hun vraagtekens bij zetten, omdat vijf miljoen qua ontwikkeling volgens hen een tijdwinst van 0,5 seconde per ronde op kan leveren. De FIA heeft bovendien nog niet echt duidelijk een lijst met straffen opgesteld. Een 'kleine overtreding' zou mogelijk alleen leiden tot een boete.

Vooral Mercedes zou woedend zijn mocht het inderdaad waar zijn. Het team voelt zich al bestolen na Abu Dhabi 2021 en de Duitse publicatie schrijft dat het de druppel zou zijn als het blijkt dat de directe tegenstander vorig jaar een oneerlijk technisch voordeel zou hebben gehad. Het team vermoedt bovendien dat Red Bull ook dit seizoen zich niet aan de budgetlimiet houdt.

Ferrari is op haar beurt ook boos, omdat een overtreding zou betekenen dat Red Bull mogelijk ook een voordeel heeft gehad met de ontwikkeling voor 2022. Het zou volgens de Italianen kunnen verklaren waarom Red Bull zo'n goed seizoen heeft, ook al waren ze vorig jaar tot aan de laatste snik aan het strijden om de wereldtitels. Teambaas Mattia Binotto is al het hele seizoen op de controle van de financiën aan het hameren.

Naar verluidt eisen de teams totale transparantie van de FIA over alle financiële gegevens. Naar verluidt worden alle financiële resultaten ergens komende week onthuld. Is het een storm in een glas water, of gaat er een bom barsten in de paddock.

bron & bron 2

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:24:
Ik moest even hard lachen om deze uitspraak van Lewis Hamilton, want wie domineerde er 7 jaar lang op rij? Alsof dat wel goed was voor de Formule 1, maar nu een ander team voor het eerst een seizoen domineert vind meneer het gelijk weer niet leuk voor de sport :?
Op basis van de kop zou ik het met je eens zijn maar ik denk dat je het artikel wel even moet lezen voor wat meer nuance.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:46

dr.lowtune

Deugt niet

G_Dragon schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:45:
Benieuwd wat hier allemaal achterweg komt, mag hopen voor Red Bull dat het allemaal niet waarheid is. Want zou het zelf ook erg jammer vinden als alles niet gewoon eerlijk is gegaan..

[...]

bron & bron
Wilde ‘m net posten. Dit gaat natuurlijk weer een poppenkast van jewelste worden.

Volgens mij is dit door een Italiaanse krant geopenbaard. Eerst maar eens afwachten wat er echt aan de hand is. Als ze een kleine overtreding hebben gemaakt is er wat mij betreft niet zo veel aan de hand, dan is het wat mij betreft vergelijkbaar met de flexiwing ;)

Maar Ferrari zal wel ontstemd zijn en de Hamilton fans ook, Abu Dabi all over again…..

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Als het binnen de normen valt dan is er niks aan de hand, probleem alleen daarvan is dat men dat ook gelijk als onderdeel van het budget ziet. Maar Ferrari heeft niet echt het recht om te klagen zie 2019. :p

En dan had Mercedes Red Bull maar niet 2x van de baan af moeten kegelen. :p

[Voor 16% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-09-2022 08:54]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
dr.lowtune schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:49:
[...]

Wilde ‘m net posten. Dit gaat natuurlijk weer een poppenkast van jewelste worden.

Volgens mij is dit door een Italiaanse krant geopenbaard. Eerst maar eens afwachten wat er echt aan de hand is. Als ze een kleine overtreding hebben gemaakt is er wat mij betreft niet zo veel aan de hand, dan is het wat mij betreft vergelijkbaar met de flexiwing ;)

Maar Ferrari zal wel ontstemd zijn en de Hamilton fans ook, Abu Dabi all over again…..
Dan is het toch heel simpel laat de FIA het eindoordeel maar geven en daar zouden Mercedes en Ferrari dan genoegen mee moeten nemen. Ja klopt het is een mooie vergelijking met de flexiwing, maar ik zou het persoonlijk gewoon wel heel jammer vinden als het vanuit Red Bull ook niet eerlijk is gegaan.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:48
Voor Toto en Lewis natuurlijk koren op de molen. Maar gemakshalve vergeten ze dan even alle miljoenen aan motoren die ze er afgelopen seizoen doorheen hebben gedraaid, maar die niet onder de cap vielen.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

G_Dragon schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:54:
[...]

Dan is het toch heel simpel laat de FIA het eindoordeel maar geven en daar zouden Mercedes en Ferrari dan genoegen mee moeten nemen. Ja klopt het is een mooie vergelijking met de flexiwing, maar ik zou het persoonlijk gewoon wel heel jammer vinden als het vanuit Red Bull ook niet eerlijk is gegaan.
Welk team is wel eerlijk in de F1? Ze zitten allemaal dingen te verzinnen om voordeel te krijgen op de tegenstander.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:04:
[...]

Welk team is wel eerlijk in de F1? Ze zitten allemaal dingen te verzinnen om voordeel te krijgen op de tegenstander.
Mee eens, maar er moet toch 1 beginnen met het goede voorbeeld te geven? :D

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RodeStabilo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:47:
[...]

Op basis van de kop zou ik het met je eens zijn maar ik denk dat je het artikel wel even moet lezen voor wat meer nuance.
De nuance is ver te zoeken hoor in het artikel. Typische HAM formulering door te zeggen in reactie op situatie dit jaar: Ja het is nooit goed als het snel beslist wordt en dan te verwijzen naar vorig jaar en 2008 waar hij zelf bij betrokken was wat wel goed was en even te vergeten te melden die jaren waar hij met twee vingers in zijn neus won. :O

PC Specs

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

RodeStabilo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:47:
[...]

Dan nog is het van het soort hypocriete opmerkingen die ik meer uit het Mercedes-kamp hoor komen.

Hamilton werd in 2014 wereldkampioen, toevallig ook in Singapore, toevallig was dat ook de 6e race van het eind en toevallig ook het 2e WDC voor Lewis (maar niet op rij). Verschil met toen is dat er nu 3 meer races ervoor zijn gereden en met de punten voor FL en sprint er dus 108 meer punten zijn vergeven.
Dus de prestatie in 2014 was groter als wat Max nu doet. En het was dus net zo goed niet spannend toen.

Ik vind het dus wel hypocriet dat hij praat over dat het voor de fans niet leuk is als het niet op de laatste race aankomt terwijl hij en Mercedes er alles aan doen (wat hun goed recht is natuurlijk) om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurt. Hij had in voorgaande jaren natuurlijk ook kunnen zeggen "ik doe deze race even niet mee zodat het op het eind spannender wordt". Maar dat doet hij uiteraard niet. Dat zou niemand doen.
Maak dan ook niet zo'n opmerking, want dat is nutteloos.

Open Source landkaart

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59
Maasluip schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:34:
[...]

Dan nog is het van het soort hypocriete opmerkingen die ik meer uit het Mercedes-kamp hoor komen.

Hamilton werd in 2014 wereldkampioen, toevallig ook in Singapore, toevallig was dat ook de 6e race van het eind en toevallig ook het 2e WDC voor Lewis (maar niet op rij). Verschil met toen is dat er nu 3 meer races ervoor zijn gereden en met de punten voor FL en sprint er dus 108 meer punten zijn vergeven.
Dus de prestatie in 2014 was groter als wat Max nu doet. En het was dus net zo goed niet spannend toen.

Ik vind het dus wel hypocriet dat hij praat over dat het voor de fans niet leuk is als het niet op de laatste race aankomt terwijl hij en Mercedes er alles aan doen (wat hun goed recht is natuurlijk) om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurt. Hij had in voorgaande jaren natuurlijk ook kunnen zeggen "ik doe deze race even niet mee zodat het op het eind spannender wordt". Maar dat doet hij uiteraard niet. Dat zou niemand doen.
Maak dan ook niet zo'n opmerking, want dat is nutteloos.
In dit artikel is er inderdaad weinig nuance, op andere sites kan je echter dit lezen:

"Ik leef mee met de fans. Dat wij vorig jaar tot op het laatste moment doorgingen, dat was intens voor iedereen. Het is nooit geweldig wanneer een seizoen vroeg eindigt, zelfs terwijl ik zelf meegemaakt hebt dat het vroeg eindigde in plekken zoals Mexico. Voor jou als het individu, is dat geweldig, maar voor de sport is het niet spectaculair. Je wil dat het doorloopt."

bron: https://autobahn.eu/artik...l-is-slecht-voor-de-sport

Vincere Per Belli

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het punt is: waarom benoem je het. Want je doet er alles aan om te winnen, elke race weer en zo snel mogelijk je kampioenschap veilig te stellen. En je ziet dat je de regels kunt aanpassen naar "het moet dichter bij elkaar zitten" zoveel je wil, maar de uitkomst daarvan is ongewis.
Is dit een stille roep naar een F2-achtige setup? Zelfde chassis en motor voor iedereen? Dat is de enige garantie dat je een gelijk speelveld krijgt.

Zo niet, dan is het gewoon een nutteloze opmerking. Nogmaals, niemand bij Mercedes heeft er ook maar één seconde over nagedacht om de motor niet op te schroeven om het spannender te maken. Ga dan nu ook niet pretenderen het geweten van de fan van F1 zijn.

Open Source landkaart

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:19
Maasluip schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:09:
Het punt is: waarom benoem je het.
Hoogstwaarschijnlijk omdat hij er expliciet naar gevraagd is. Vervolgens wordt dit natuurlijk verder ingekort naar leuke clickbait-titel en hebben verschillende sites weer de nodige clicks. En hebben we het in topics zoals hier ook weer over :+ .

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dit komt ook telkens weer terug. Driver61/Scarbs duikt er in:

TLDR: De auto wordt niet ontwikkeld naar de voorkeur van de rijder.

[Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 30-09-2022 18:34]

PC Specs

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:11
Channel 4 interview met Toto Wolff. Een contractverlening voor Hamilton schijnt in de maak te zijn. Wolff zegt dat Hamilton er aan denkt nog 5 jaar door te willen gaan.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Mischien wel intressant; heb hem alleen nog geen ander zien analyseren; maar gaat dus om de communicatie skills.

Max Verstappen's Communication Skills | Reaction & Analysis

Lewis Hamilton's Communication Skills | First Reaction & Analysis

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Illegal_Alien schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:50:
Mischien wel intressant; heb hem alleen nog geen ander zien analyseren; maar gaat dus om de communicatie skills.

Max Verstappen's Communication Skills | Reaction & Analysis

[YouTube: Max Verstappen's Communication Skills | Reaction & Analysis]

Lewis Hamilton's Communication Skills | First Reaction & Analysis

[YouTube: Lewis Hamilton's Communication Skills | First Reaction & Analysis]
Toevoeging hierop:

Charles Leclerc's Communication Skills | First Reaction & Analysis

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:11
Misschien tijd voor iets luchtigs, Formula 1 2022 grid in GTA 5 stijl
Team Red Bull

Team Ferrari

Team Mercedes

Team Alpine

Team McLaren

Team Alfa Romeo

Team Aston Martin

Team Haas

Team Alpha Tauri

Team Williams

bron:Reddit

• Erazzzer
  • Laatst online: 16:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Chocoball schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:03:
Misschien tijd voor iets luchtigs, Formula 1 2022 grid in GTA 5 stijl
Team Red Bull
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Ferrari
[Afbeelding] [Afbeelding]
Team Mercedes
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Alpine
[Afbeelding][Afbeelding]
Team McLaren
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Alfa Romeo
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Aston Martin
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Haas
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Alpha Tauri
[Afbeelding][Afbeelding]
Team Williams
[Afbeelding][Afbeelding]

bron:Reddit
Boris Becker is teamgenoot van Schumacher?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:19

DataGhost

iPL dev

Erazzzer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:36:
[...]

Boris Becker is teamgenoot van Schumacher?
Tegenwoordig typ je een paar woorden in een AI en voila, "kunst". Of het lijkt of niet lijkt geen criterium meer te zijn.

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:50

Rembock

Beh...

Illegal_Alien schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:39:
[...]

Toevoeging hierop:

Charles Leclerc's Communication Skills | First Reaction & Analysis

[YouTube: Charles Leclerc's Communication Skills | First Reaction & Analysis]
Toevoeging op toevoeging :+ :

Charles Leclerc & Carlos Sainz | Communication Skills Reaction & Analysis

• TheBrut3
  • Laatst online: 17:56

• Waah
  • Laatst online: 17:53
Dan heb je gegarandeerd minder geld te spenderen voor dat seizoen :+

• Mog
Welke vernieuwingen zouden jullie graag willen zien om de F1 spannender/vermakelijker te maken? Vroeger had je teams met 1 tot 3 auto's in de F1. Ik zou dat graag opnieuw zien. Constructeurspunten moeten dan wel gedeeld worden door het aantal auto's natuurlijk. Ik mis races met 24/26 auto's op de grid. En ook 3 auto's naast elkaar op de startgrid mag van mij terugkeren.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Mog schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:24:
Welke vernieuwingen zouden jullie graag willen zien om de F1 spannender/vermakelijker te maken? Vroeger had je teams met 1 tot 3 auto's in de F1. Ik zou dat graag opnieuw zien. Constructeurspunten moeten dan wel gedeeld worden door het aantal auto's natuurlijk. Ik mis races met 24/26 auto's op de grid. En ook 3 auto's naast elkaar op de startgrid mag van mij terugkeren.
Meer Safety cars voor de show. Als we toch onzinnige toevoegingen willen...

[Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 14-10-2022 10:40]

• -tom-562
  • Laatst online: 17:46

-tom-562

Oliesjeik

Tankstops!

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:46

dr.lowtune

Deugt niet

Tankstops en meerdere bandenleveranciers :9

• kraanwagen
dr.lowtune schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:46:
[...]

Tankstops en meerdere bandenleveranciers :9
Meerdere bandenleveranciers, meer DRS en geen DRS voor auto’s die achter een achterligger rijden.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:38

Herman

FP ProMod
Ik weet niet of Ferrari dit zo'n goed idee gaat vinden ;)

kuch...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:32
  • Een team mag een complete auto leasen. Je moet je dan voorstellen dat bijvoorbeeld Williams met een één jaar oude Mercedes rijdt.
  • Concessiepunten. Punten scoren betekent bijvoorbeeld minder windtunneltijd, minder brandstof.
  • Beter anticiperen bij slechte weersomstandigheden. Benoem een race een 'wet race' en verplicht iedereen op full wets te rijden.

[Voor 4% gewijzigd door Joris748 op 14-10-2022 12:13]

• TheBrut3
  • Laatst online: 17:56
Tankstops, minder snelle auto's (of langere races), auto's die elkaar beter kunnen volgen, auto's die makkelijker in kunnen halen, auto's die in de regen wel kunnen rijden (tenzij er een orkaan langs komt), meer teams, geen paydrivers, geen Toto, verplichte doorstroom van F2 kampioen, superlicentie systeem op de schop (talent moet leiden, niet bureaucratie), minder 'zeikerig' racen en meer 'Amerikaans'... Als ik er even voor ga zitten komen er vast meer ideeën.
Joris748 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:11:
• Concessiepunten. Punten scoren betekent bijvoorbeeld minder windtunneltijd, minder brandstof.
Dat is er al deels.

[Voor 20% gewijzigd door TheBrut3 op 14-10-2022 12:13]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:19
Herman schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:55:
[...]

Ik weet niet of Ferrari dit zo'n goed idee gaat vinden ;)

kuch...
[Afbeelding]
Hoe kun je nou onze eigen Jos niet noemen.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Alleen dat team bestaat niet meer. :P

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:18
Illegal_Alien schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:34:
[...]

Alleen dat team bestaat niet meer. :P
Mwa, het is destjids verkocht aan Renault, en doet nu nog steeds mee als Alpine...
In 2000 maakt Benetton bekend het team te verkopen aan Renault, Renault stelt daarop Flavio Briatore weer aan als teambaas. 2001 is het laatste jaar van Benetton in de Formule 1 en opnieuw teleurstellend, vanaf 2002 gaat het als Renault F1 Team verder.
Comment onder die Youtube video:
The Benneton pit crew putting out that fire so quick is a reason Hamilton didn't become WDC in 2021
_O-

[Voor 12% gewijzigd door Wild Chocolate op 14-10-2022 19:19]

iRacing Profiel

• Waah
  • Laatst online: 17:53
Wild Chocolate schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:15:
[...]

Mwa, het is destjids verkocht aan Renault, en doet nu nog steeds mee als Alpine...

[...]

Comment onder die Youtube video:

[...]

_O-
It's not.... Untrue.... :+

In dat straatje: wie deelt deze video met Ferrari?

Stond in mijn YouTube feed tussen de F1 video's >:) die AI van Google wordt steeds beter

• D.deJong
Coureurs die eerst een ronde moeten rennen naar hun auto, coureurs wissel ergens gedurende de race, 4 auto’s naast elkaar bij de start (doe eens gek), er komen vast nog meer ideeën boven drijven.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Minder races!

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
D.deJong schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 06:05:
[...]

Coureurs die eerst een ronde moeten rennen naar hun auto, coureurs wissel ergens gedurende de race, 4 auto’s naast elkaar bij de start (doe eens gek), er komen vast nog meer ideeën boven drijven.
Wat? Straks wil je eerst dat ze nog een rondje gaan schaatsen... Kom op.

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:52
Fullwets zachter en groter en de Aero aanpassen dat een deel van de vuile lucht achter de auto ook opzij wordt afgevoerd. Dan zijn er weer regenraces mogelijk.
Voor de rest mogen we de laatste 2 seizoenen toch niet echt klagen.

• sjaool

sjaool

Dat was dan ook wel de pitstop brand aller pitstop branden... En er dan met minimale brandwonden uitstappen is verbazingwekkend.

Net zoals ik nog steeds met verbazing naar het ongeval van Grosjean kan kijken.

[Voor 9% gewijzigd door sjaool op 15-10-2022 11:06]

• sjaool

sjaool

groggy schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:19:
[...]

Nou ja, zaklopen naar de wagen is een optie natuurlijk. Het grote probleem is wel dat een F1 coureur geholpen moet worden met zijn gordels e.d. Dus extra werk voor de pitcrew. :+

• D.deJong
groggy schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:19:
[...]

Sarcasme is aan jou niet besteed zie ik wel. :+

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En snelste pitstop één WK punt :)

• mathy_
  • Laatst online: 15:53
D-Ed schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:19:
En snelste pitstop één WK punt :)
Dan gaat Mercedes weer zeuren.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
mathy_ schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:25:
[...]

Dan gaat Mercedes weer zeuren.
Ze doen niet anders dus weinig verandering aan dat front ;)

• mathy_
  • Laatst online: 15:53
Maar wat er van mij mag veranderen
DRS er weer vanaf, laat ze maar lekker ronde achter ronde elkaar het moeilijk maken ipv wachten tot het rechte stuk.
En een 2e banden leverancier.
Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee