Toon posts:

[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:10
D.deJong schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:52:
[...]

Gaan de Engelse Alu hoedjes weer los?
Dankzij een voorzetje van Toto. Als hij niet zo idiote uitspraak had gedaan na de race waren de Britse hoedjes ook af gebleven.
Lijkt wel of die man leeft voor het onrust stoken. Kan me niet snel genoeg zijn dat hij met pensioen gaat en Mercedes weer een sympathiek team wordt (vast ijdele hoop).

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:12
G_Dragon schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:08:
Ik kwam deze tegen op FB, schrok best wel hoe slecht het achter de schermen gaat als ze in deze video de waarheid vertellen..

[Streamable]
"Sorry voor de vierkant video"
Het is al langer bekend dat het niet botert tussen de FOM en de FIA sinds de kritiek van Domenicali op de FIA over het optreden bij de finale race in Abu Dhabi van vorig jaar. Daardoor kwam opeens de rel over ondergoed en sieraden. Toen de weigering van de FIA om aan meer sprint races mee te doen zonder vergoeding. Ook het hele getreuzel met het nieuwe motorregelement voor 2026. Voor eind juni stond er een beslissing, maar Ben Sulayem voelde zich gedwongen en ging niet naar de betreffende vergadering. De FOM bleef aandringen en Ben Sulayem zei het in juli definitief zou maken wat halverwege augustus werd.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:01

Vuvuzela

My spire is forming

chevsticks schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:02:
[...]
Dankzij een voorzetje van Toto. Als hij niet zo idiote uitspraak had gedaan na de race waren de Britse hoedjes ook af gebleven.
Lijkt wel of die man leeft voor het onrust stoken. Kan me niet snel genoeg zijn dat hij met pensioen gaat en Mercedes weer een sympathiek team wordt (vast ijdele hoop).
Ik wil Toto niet verdedigen. Maar die uitspraak van hem was niet nodig om die alu hoedjes tevoorschijn te toveren. Ik keek de race met iemand die zelden F1 kijkt, en ik had het er nog over qua tactiek.. Dat Max nu een zware taak heeft OF heel veel geluk kan hebben met een SC. Die SC kwam dus ook door het 2e team van RB en degene waar ik mee keek, kwam zelf met de conclusie "Dat is wel toevallig he?".

Het is gewoon een lullige situatie. Hoop ook dat we meer info van AT krijgen over het voorval.

[Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 05-09-2022 18:56]

I served in a company of heroes.

• chevsticks
Vuvuzela schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:45:
[...]

Ik wil Toto niet verdedigen. Maar die uitspraak van hem was niet nodig om die alu hoedjes tevoorschijn te toveren. Ik keek de race met iemand die zelden F1 kijkt, en ik had het er nog over qua tactiek.. Dat Max nu een zware taak heeft OF heel veel geluk kan hebben met een SC. Die SC kwam dus ook door het 2e team van RB en degene waar ik mee keek, kwam zelf met de conclusie "Dat is wel toevallig he?".

Het is gewoon een lullige situatie. Hoop ook dat we meer info van AT krijgen over het voorval.
Zei het in het race topic ook al: AT gaat toch niet op zo'n opzichtige manier RB helpen de race naar hun hand te zetten. Als je zoiets al doet, dan doe je dat veel subtieler. Dit valt zo bizar op dat de FIA / stewards / race director dit gelijk doorzien. En dan kan je je kampioenschap wel vergeten als team.
RB gaat dat risico toch niet nemen voor 1 knullige race winst als ze al zo ver voor staan.

Ik neem aan dat je dit dan ook tegen je maat gezegd hebt ;)

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
chevsticks schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:00:
[...]

Zei het in het race topic ook al: AT gaat toch niet op zo'n opzichtige manier RB helpen de race naar hun hand te zetten. Als je zoiets al doet, dan doe je dat veel subtieler.
Dat.. En waarom zou RB dit doen als ze al 80 punten voor staan, ze hebben het helemaal niet nodig. Werkelijk te dom voor woorden.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:04
Vuvuzela schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:45:
[...]

Wat voor info wil je hebben? De situatie was als volgt (ongeveer): :)

Tsunoda rijdt zijn diff kapot, mogelijk bij de pitentry (hij rijdt immers normaal rond, maar bij het harde remmen voor pitentry klinkt de auto heel apart en doet dat ook bij pitexit).
Tsunoda merkt direct dat er iets mis is, als hij probeert te accelereren, omdat ze net gestopt zijn denkt ie dat de achterband misschien niet goed is gemonteerd.
Door de smalle baan en al het verkeer is de radio erg chaotisch en zeggen ze hem te stoppen.
Nadat ze de data van de wheel guns hebben bekeken (denk ik) is de conclusie dat er niks aan de hand moet zijn, dus laten ze hem verder rijden.
Tsunoda merkt direct dat er toch echt wat aan de hand is, AT denkt nog steeds aan de banden, (misschien lek ofzo?) Tsunoda noemt enkele keren de diff.
Door de chaos van het verkeer en doordat hij moet melden dat hij zijn riem heeft losgemaakt komt dat niet goed door en blijkbaar kan AT niks op de data zien over schade, ze zijn ook niet over een kerb geknald of iets dergelijks.
AT vervangt de banden, zet de riem vast en stuurt hem weer op weg, maar het probleem is nog steeds aanwezig.

Al met al erg ongelukkig dat die diff breekt bij een stop, waardoor men denkt dat het aan de banden ligt. Dat op een smalle baan wat erg chaotisch is qua verkeer als je op halve snelheid rijdt. Hadden ze hem naar buiten moeten sturen, met de info die ze hadden waarom niet? Alleen lag hij al zover achter dat het niet veel zin meer had.

erutangiS

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij, als in echt iedereen, moet gewoon stoppen met aandacht voor dit soort dingen. Twitter is een toxische omgeving. Zodra je in de comments komt, kom je in een laag van de bevolking waarvan je het bestaan niet wist. Een omgeving waarin Willem Engel opeens een zeer redelijke man lijkt in vergelijking met de rest.

Alles is fout, niets klopt en iedereen zit achter ons aan. Het aandacht geven aan die mensen en hun berichten serieus nemen is gewoon niet nodig. We hebben het in Nederland gedaan en er nu zelfs een nieuwe omroep aan overgehouden. Puur omdat het weldenkende deel van de bevolking tegengas wilde geven en ze daarmee een podium gaf.

De mensen die over Hannah schrijven doen dat juist om deze reden. De reacties van Team LH en AT zijn een overwinning van hen. Sterker: Ze denken nu helemaal dat er iets is.

TLDR: Negatieve Twitter (social media) reacties dienen we gewoon dood te zwijgen.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:37
Daar gaan we weer:
https://nos.nl/artikel/24...ooit-zo-vernederd-gevoeld

Wat bezielt mensen om zich zo te gedragen?

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Combinatie van totaal geen inlevingsvermogen gecombineerd met niemand die er iets van zegt, waardoor dit gedrag "acceptabel" kan lijken. Is het niet...
En als ik dan opvang wat iedereens favoriete ex pit rapporter Jack Plooij erover heeft zegt, dan ben ik bang dat het nog wel even gaat duren...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 20:42
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:24:
[...]

Combinatie van totaal geen inlevingsvermogen gecombineerd met niemand die er iets van zegt, waardoor dit gedrag "acceptabel" kan lijken. Is het niet...
En als ik dan opvang wat iedereens favoriete ex pit rapporter Jack Plooij erover heeft zegt, dan ben ik bang dat het nog wel even gaat duren...
Plus een groep van 20 vrienden die de boel aanmoedigt. En al vanaf 9 uur aan de halve liters Heineken zitten.
Bij een Omroep West interview werd al opgeroepen om volgend jaar geen alcohol te schenken.

TheS4ndm4n#1919

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:17
Aandacht trekken en interessant willen doen...

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

RocketKoen schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:30:
[...]

Plus een groep van 20 vrienden die de boel aanmoedigt. En al vanaf 9 uur aan de halve liters Heineken zitten.
Bij een Omroep West interview werd al opgeroepen om volgend jaar geen alcohol te schenken.
Met Heineken als sponsor? Lijkt mij niet. Ofja, zou wel kunnen, maar dan zal de ticketprijs wel 2x zo duur worden :P

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• PWM
  • Niet online
-tom-562 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:19:
[...]

Met Heineken als sponsor? Lijkt mij niet. Ofja, zou wel kunnen, maar dan zal de ticketprijs wel 2x zo duur worden :P
Volgens mij sponsoren ze met Heineken 0.0, dus zat zou geen probleem mogen zijn.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:42

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

-tom-562 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:19:
[...]

Gelukkig sponsoren ze met Heineken 0.0 reclame vooral ;)

Geen alcohol zou ik zelf jammer vinden. Aangezien ik gewoon geniet van een biertje in het zonnetje, met autootjes op de achtergrond.

Om eerlijk te zijn, ik zag genoeg mensen die ook strak stonden van iets anders dan alcohol tijdens de muziek na afloop. Het totaal (drank en drugs gebruik) is een NL maatschappelijk probleem. Jammer als dat ervoor zorgt dat de normale mens dan gepakt wordt.

• PWM
  • Niet online
In de Kuip krijg je Heineken Light. Dat is 2.5% en geloof me, in zo'n plastic beker op de tribune merk je er niets van. Het zou al een goede tussenstap zijn.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

PWM schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:30:
[...]

Volgens mij sponsoren ze met Heineken 0.0, dus zat zou geen probleem mogen zijn.
Ik bedoel meer, van Heineken 0,0 zou uiteindelijk maar een fractie verkocht worden dan b.v. bier. Zie b.v. de Zwarte Cross, daar is algemeen van bekend dat de ticketprijs relatief laag is omdat er zo belachelijk veel gedronken wordt (en waar overigens eigenlijk nooit problemen zijn, dus het kan wel)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:26
majoh schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:02:
[...]
Dat er weinig dames zijn ligt vooral aan de opstart richting de Formule 1. Oftewel jonge meisjes die gaan karten. Daar zou er meer aandacht aan gegeven moeten worden. Zodat er meer meisjes zijn, en de kans dat er echte goede tussen zitten gewoon hoger is. Nadeel is dat er weinig op te kijken valt voor meisjes in de F1, want daar rijden allemaal heren. De W series doet daar dus wel goede dingen, want het toont aan dat dames ook kunnen racen.

Daarnaast zou denk ik elk team graag een dame hebben als deze dezelfde kwaliteiten heeft als een snelle heer. Waarom? Dat is de perfecte persoon voor media aandacht.

Op dit moment rijdt er wel weer een dame mee in de F2. Helaas deed ze het in Zandvoort niet echt goed.
https://grandprixradio.nl...alderon-keert-terug-in-f2

Vergeet ook niet, racen blijft wel een fysieke sport, dus daar zijn vrouwen, gemiddeld gezien, sowieso in het nadeel. Daardoor is de kans op een hele goede vrouw nog eens een stuk kleiner...
Goed gezegd. Mensen zeggen dat er gelijke kansen zijn, maar dat is vanaf het begin van het traject al niet zo. Overduidelijke dingen als het fysieke aspect en interesse (dit kan ook een sociaal aspect zijn trouwens) spelen een rol, maar er zijn genoeg andere dingen die tegenwerken dat er een gezonde poel vrouwen rond rijdt waaruit gekozen kan worden. Hoe kleiner de vijver des te minder de kans dat er een dikke vis gevangen kan worden.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• RocketKoen
-tom-562 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:49:
[...]

Ik bedoel meer, van Heineken 0,0 zou uiteindelijk maar een fractie verkocht worden dan b.v. bier. Zie b.v. de Zwarte Cross, daar is algemeen van bekend dat de ticketprijs relatief laag is omdat er zo belachelijk veel gedronken wordt (en waar overigens eigenlijk nooit problemen zijn, dus het kan wel)
Dat valt denk ik heel erg mee. Van wat ik heb gezien zat een groot deel van het publiek aan de blikjes fris of (eigen flesje) water. Dat was iig zo in de duinen. Ik heb sowieso liever dat de mensen die naar een race gaan om dronken te worden thuis blijven.

De voedsel verkoop moet ook flink wat hebben opgeleverd. Maar weinig mensen om mij heen die (enkel) van thuis meegebrachte broodjes zaten te eten. Het aanbod was dan ook gewoon goed. Niet alleen het broodje frikandel, patat, pizza en hamburger. Ik heb heel veel kapsalons en loempia's gezien. Maar ook heel wat Aziatische gerechten die ik niet herken. De prijzen waren redelijk voor een evenement. Maar toch is dat 90% marge.

TheS4ndm4n#1919

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:53
Voorlopige schedule voor 2023:

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

Sf1nX

Tuinder

Toch weer proberen in China?
En Spa voor de zomerstop valt op

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-03 22:20
Canada nog naar oktober/november en dan heb je in Europa een lange stint zonder onnodige vliegbewegingen.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:30
Lynx schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:12:
Canada nog naar oktober/november en dan heb je in Europa een lange stint zonder onnodige vliegbewegingen.
Ik denk dat het weer het niet met je eens is.

Maar Miami en Canada samenvoegen zou wel een goede optie zijn.

En v.w.b. Spa voor de zomerstop, zit nu dan op het plekje van Frankrijk? Lijkt mij ook weer niet heel apart.

En China is wel een opvallende ja. F1 zal er wel naartoe willen, maar Chinese overheid zal het daar wel niet mee eens zijn.

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:45

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Leuk weetje over de periode van Alonso bij Maclaren.
https://twitter.com/start...8FLgsP9SBtFTnZ_D8IXA&s=19.
:)

Never Before Have I Seen Such A Blatant Display Of Poofery!!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:01
RobertMe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:39:
[...]

Ik denk dat het weer het niet met je eens is.

Maar Miami en Canada samenvoegen zou wel een goede optie zijn.

En v.w.b. Spa voor de zomerstop, zit nu dan op het plekje van Frankrijk? Lijkt mij ook weer niet heel apart.

En China is wel een opvallende ja. F1 zal er wel naartoe willen, maar Chinese overheid zal het daar wel niet mee eens zijn.
Ik snap de timing van de Canada race ook niet zo goed. Uiteraard liggen Miami en Montreal ook niet echt bij elkaar in de buurt, maar dat is toch logischer dan US -> Europa -> Canada -> Europa. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Austin -> Mexico -> Brazilië -> US.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
JP_Frost schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:34:
[...]

Ik snap de timing van de Canada race ook niet zo goed. Uiteraard liggen Miami en Montreal ook niet echt bij elkaar in de buurt, maar dat is toch logischer dan US -> Europa -> Canada -> Europa. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Austin -> Mexico -> Brazilië -> US.
Hangt eraf met welke blik je 't bekijkt, kan me voorstellen dat 't marketingtechnisch beter is als je juist continue afwisselt tussen de verschillende regio's

• RobertMe
JP_Frost schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:34:
[...]

Het kan zijn dat er in de contracten een bepaald weekend of periode vast ligt (Monaco is echt al jaren eind mei bv, maar dus ook "Abu Dhabi is de laatste race" en pre-corona "Australië is de eerste race", die twee betalen daarvoor). Daarnaast is Canada dus gewoon moeilijk i.v.m. het weer, een race daar in het najaar zal en te koud zijn en grote kans op regen geven. Dit hebben we bv ook kunnen zien in 2020 met de GP op de Nürburgring. Daar was het eigenlijk gewoon veel te koud om fatsoenlijk te racen.
En volgens mij had Miami dus ook een time slot vast liggen waardoor die ook niet wat later kan. En bij een stratencircuit kan het organisatorisch natuurlijk ook allemaal een stuk lastiger zijn. En laat zowel Canada als Miami een (semi) stratencircuit zijn. Bij bv Miami kan de GP natuurlijk niet zijn in een periode dat dat stadion in gebruik is bv. Maar ook andere zaken als (extra) drukte in de stad, het kunnen afsluiten van die autowegen / op- en afritten bij dat stadion, etc etc zullen enigszins een bepaalde periode dicteren waarin de GP plaats kan vinden.

• RobertMe
rik86 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:44:
[...]

Hangt eraf met welke blik je 't bekijkt, kan me voorstellen dat 't marketingtechnisch beter is als je juist continue afwisselt tussen de verschillende regio's
Niet als die marketing is dat je klimaatneutraal wilt zijn :p

• Waah
  • Laatst online: 15:13
Wanneer wordt deze normaal gesproken definitief? ivm naar Belgie willen :+

• Extigo
  • Laatst online: 17:11
Waah schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:24:
[...]

Wanneer wordt deze normaal gesproken definitief? ivm naar Belgie willen :+
Vorig jaar werd de definitieve kalender op 15 oktober bevestigd: https://www.gpblog.com/nl...f1-kalender-van-2022.html

De kalender van 2020 (was toen nog voor Corona roet in het eten gooide) werd bekend op 29 augustus (https://twitter.com/F1/status/1166983828675747845).

Dus ik zeg ergens tussen nu en 15 oktober moeten we wel een definitieve hebben.

Steam

• RocketKoen
Lynx schreef op woensdag 7 september 2022 @ 07:12:
Met Pirelli sneeuwbanden?
Max heeft al geoefend:

[Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 07-09-2022 11:46]

TheS4ndm4n#1919

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:43
En hier ook dus dan is die winst sowieso binnen:

Maar weersomstandigheden zullen ook een afweging zijn voor de kalender inderdaad.

Austin -> Mexico -> Brazilië -> US is nog redelijk te doen omdat je in ieder geval nog redelijk op hetzelfde werelddeel blijft. Qua afwisseling zal het marketingtechnisch wel niet handig zijn om twee races in de VS achter elkaar te doen.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:32
F1 Spa en 24h Spa in 1 week? Ik wens de heren en dames nu al veel succes met het op- en afbouwen daar.
24h Spa is al bevestigd voor 27-30 juli.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:50

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:47

Marc H

- Mr. Burstmode -

Red Bull:

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:53
Leuk filmpje van Max die aankomt en vertrek op Schiphol na Zandvoort

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Van Spa naar Hongarije en dan weer naar Nederland? :o

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:15

DataGhost

iPL dev

G_Dragon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:12:
[...]

Van Spa naar Hongarije en dan weer naar Nederland? :o
Zit nog een maand tussen he

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Oh ja is ook zo! Wou al zeggen wat onlogisch gepland, maar met een maand ertussen snap ik het nog wel.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 19:54

siggy

Wait.... what?

Zal vast langs geweest zijn, maar heb het nog niet gezien:
https://www.autosport.com...o-red-bull-deal/10365986/

Gelukkig maar. Porsche wilde te veel, maar vooral geen water bij de wijn. Ze wilde zelfs 50% van Red Bull racing in handen hebben. Tsja. Geld te veel zeker. Zal wel waarschijnlijk niks worden met Porsche in de F1.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• siggy

siggy

Wait.... what?

Nou op F1TV geen Herta bij AT volgend jaar, FIA wilt niet meewerken. En dan zal Gasly waarschijnlijk ook niet naar Alpine gaan. Misschien Doohan, maar gezien het geklungel rondom Piastri zie ik ze niet nu wel een rookie er meteen in te duwen.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bij Sky zijn ze aan het orakelen dat het steeds waarschijnlijker wordt dat Nyck volgend jaar een stoeltje heeft en dat zou dan bij Williams zijn.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:34
Maasluip schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:57:
Bij Sky zijn ze aan het orakelen dat het steeds waarschijnlijker wordt dat Nyck volgend jaar een stoeltje heeft en dat zou dan bij Williams zijn.
Ik ben ook wel eens benieuwd of hij het waar kan maken. In de vrije trainingen die hij tot nu gereden heeft komt het niet naar voren in ieder geval.

Maar het schijnt tussen hem en Sargeant te gaan en dan denk ik dat Sargeant een grotere kans heeft. Ook deels door de US focus de laatste jaren van FOM.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41

JB

Cédric roelt!

Italiaanse politie houdt groep Nederlanders tegen die illegale tribune wilden bouwen op Monza
https://gp33.nl/italiaans...e-wilden-bouwen-op-monza/

:X

Mijn boefje is liev!

• chevsticks
Na dit seizoen is er niet veel meer over van de reputatie van de Max fans in het buitenland. :X
Man man man.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:02

Geronimous

Moderator Spielerij

99942

Op zich best slim gevonden, maar ik had mijn centen er niet nog een jaar op gezet ;) Of wetende dat dit zeer vermoedelijk tegengehouden zou gaan worden.

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

chevsticks schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:21:
[...]

Na dit seizoen is er niet veel meer over van de reputatie van de Max fans in het buitenland. :X
Man man man.
Reacties die ik voornamelijk zie hebben een soort van respect over zich haha
I just found out I can be ashamed, amused and proud of my fellow countrymen all at once...
It's one of those things where the authorities should just let them build it before intervening, just because it's hilarious. Let them take selfies as well with the finished Grandstand.
I would not be ashamed of this lol so far we've heard stories about fans harassing and touching women, meanwhile these dudes are out here building grandstands while drunk
Nothing to be ashamed of. I, for one, love it.... I am from the US, specifically Texas, and we're kinda known to do dumb stuff though.
Now this is the drunk Dutch fan energy I'm actually proud of, spontaneous rapid shitfaced infrastructure construction. 80 people working on it too lmao.
I'm not even mad, that sounds amazing
This is actually hilarious lmfao
The fact this project got started and got as far as getting the building infrastructure to Monza is both hilarious and slightly terrifying at how persistent the Dutchies are.
Valt allemaal wel mee dus :)

[Voor 66% gewijzigd door DataGhost op 09-09-2022 20:15]

• RocketKoen
siggy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:37:
Zal vast langs geweest zijn, maar heb het nog niet gezien:
https://www.autosport.com...o-red-bull-deal/10365986/

Gelukkig maar. Porsche wilde te veel, maar vooral geen water bij de wijn. Ze wilde zelfs 50% van Red Bull racing in handen hebben. Tsja. Geld te veel zeker. Zal wel waarschijnlijk niks worden met Porsche in de F1.
Even het winnende team in een van de duurste sporten ter wereld kopen. Hoe moeilijk kan dat zijn?

TheS4ndm4n#1919

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:40
Uit het artikel... 'Zij wilden hier, zonder te betalen, de Formule 1 kunnen volgen.'

Dat klopt niet. Om op die camping te kunnen komen moet je toegangskaarten voor de race hebben. Ben daar zelf vaak geweest en heb bij de mindere klassen regelmatig bij dat hek gestaan (was 15 meter van onze tent). Hebben met ons groepje toen wel eens gedagdroomd om een tribune te bouwen of het jaar erop met een camper te komen en stoelen op het dak te zetten :).

iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maasluip schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:57:
Alpine wordt genoemd. Als stoelvulling voor een jaar, tot doohan door kan schuiven.

[Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 09-09-2022 22:27]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:02

rammes

koekebakker 1e klas

Ik ben jaren op Monza geweest, op die bewuste camping, je hebt idd kaarten nodig, en ik stond ook altijd aan het hek, elk jaar werden de steigertribune's groter. De laatste keer 2018 was het al enorm groot en verbaasde me het dat het kon. Destijds kwam de politie ook langs, begon er aan te sjorren en kwam erachter dat t toch lastig weghalen is :x . Anyway het werd groter en groter en dan gaat t een keer mis.

Ik zou het doen!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-03 22:29
Het zou zomaar kunnen dat Verstappen binnenkort zijn persoonlijke sponsor Jumbo kwijt is.

https://nos.nl/l/2444425

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

La1974 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:43:
Het zou zomaar kunnen dat Verstappen binnenkort zijn persoonlijke sponsor Jumbo kwijt is.

Dag Jumbo :+ >:)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

*juice-channel enabled*

Paydriver Verstappen raakt zijn stoeltje kwijt volgend jaar

*juice-channel disabled*

• Waah

Zou Max zelf ook één van de "in meer of mindere mate" betrokkenen kunnen zijn? O-)

• AtlAntA

Ik las het en dacht precies hetzelfde. Gelukkig (voor Max dan) zullen er nu wel genoeg andere merken zijn die hem willen sponsoren.

• Waah
AtlAntA schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:54:
[...]

Ik las het en dacht precies hetzelfde. Gelukkig (voor Max dan) zullen er nu wel genoeg andere merken zijn die hem willen sponsoren.
Nou gelukkig maar ja :+ anders kon die het financieel nog wel eens zwaar krijgen :D

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:36

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Waah schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:53:
[...]

Zou Max zelf ook één van de "in meer of mindere mate" betrokkenen kunnen zijn? O-)
Die woont in Monaco want .. dan betaald ie zo min mogelijk cq geen belasting.

ping 127.212.23.124

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:17

"Verstappen betrokken bij witwas praktijken" :+ :o

• AtlAntA
Waah schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:55:
[...]

Nou gelukkig maar ja :+ anders kon die het financieel nog wel eens zwaar krijgen :D
Zou de brandstof van zijn vliegtuig niet eens meer kunnen betalen...

• Waah
pjottum schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:02:
[...]

Die woont in Monaco want .. dan betaald ie zo min mogelijk cq geen belasting.
Klopt. Maar dat is legaal :+
Als bewezen kan worden dat Max wist dat het zwart geld was waarvan zijn sponsor-contracten worden betaald...... Zou dat best wat gevolgen kunnen hebben.

Daar is natuurlijk nu nog geen enkel bewijs voor, zeker gezien er geen arrestaties in Monaco zijn gemeld :+

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:13
AtlAntA schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:54:
[...]

Sterker nog, Jumbo mag Verstappen nog sponsoren omdat ze vanaf het prille begin achter hem stonden. Want eigenlijk zijn de bedragen die Verstappen nu vanuit Jumbo ontvangt veel lager dan wat Verstappen momenteel 'waard' is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• RobertMe
Rossi46 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:32:
[...]

Sterker nog, Jumbo mag Verstappen nog sponsoren omdat ze vanaf het prille begin achter hem stonden. Want eigenlijk zijn de bedragen die Verstappen nu vanuit Jumbo ontvangt veel lager dan wat Verstappen momenteel 'waard' is.
CarNext is toch weer een relatief nieuwe sponsor? 2019? 2020? Natuurlijk zal die intussen met een WDC op zak weer in waarde gestegen zijn, maar dat ze geen nieuwe ("kleine") persoonlijke sponsoren willen is ook niet zo. Kan natuurlijk wel zijn dat voor hetzelfde bedrag in de loop der jaren de reclame kleiner is geworden, of bv de sponsor verplichtingen minder zijn (is er recentelijk nog een nieuwe Jumbo reclame met Verstappen geweest? volgens mij niet? Kan dus ook zomaar gevolg zijn van "te duur").

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
murphydrz schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:12:
[...]

"Verstappen betrokken bij witwas praktijken" :+ :o
Oh god, voer voor TeamLH. :+

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:36

Waar er in eerste instantie gesproken werd over auto-/motorsport, heeft NOS dat inmiddels aangepast naar "motorcross".

Het kan natuurlijk best dat Jumbo de legale bron is van sponsorgeld, en dat er vervolgens minder legale dingen mee gebeuren die buiten Jumbo staan. Een inval bij Jumbo en Van Eerd is dan nog steeds wel verklaarbaar, omdat ze natuurlijk ook informatie willen vanuit de bron van het geld.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Van Eerd en/of Jumbo zwart geld of crimineel geld gebruiken om sportteams mee te sponsoren. Beetje vreemd/dom om dat te doen, terwijl de herkomst van het geld met koeienletters op alle voertuigen en kleding gecommuniceerd wordt :+

iRacing Profiel

• alexbl69
  • Laatst online: 17:40
Waah schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:53:
[...]

Denk niet dat Verstappen het zou accepteren dat z'n sponsorgeld in een paar koffertjes met briefjes van 50 wordt betaald :). Dan is het afbreukrisico dat hij loopt met zo'n 'kleine' sponsor veel te groot.

iRacing Profiel

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat gaat allemaal via de holding Mavic neem ik aan. Moeten we Raymond Vermeulen eens indringend aankijken. :D

Open Source landkaart

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Maasluip schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:55:
Dat gaat allemaal via de holding Mavic neem ik aan. Moeten we Raymond Vermeulen eens indringend aankijken. :D
Dit inderdaad. Max zit daar echt zelf niet persoonlijk tussen, misschien zelfs Raymond niet eens.
Sowieso ga ik er niet vanuit dat het merk Max Verstappen iets zou accepteren wat potentieel louche is. Daar is het merk te groot voor en ook de risico's zijn daarvoor te groot. Verstappen heeft Jumbo helemaal niet (meer) nodig en ik heb ook ooit begrepen dat de sponsordeal vooral behouden blijft uit respect omdat Frits heeft geholpen op de weg naar boven.

• sjaool

sjaool

Aangezien Van Eerd zaken heeft gedaan met de hoofdverdachte is het logisch dat ze zijn boeken willen inzien om bewijs te verzamelen. Het wil niet zeggen dat Van Eerd er ook wat mee te maken heeft. Pas als het OM met nieuws naar buiten komt dat Van Eerd ook verdachte is mag je verder speculeren. ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:20:
Aangezien Van Eerd zaken heeft gedaan met de hoofdverdachte is het logisch dat ze zijn boeken willen inzien om bewijs te verzamelen. Het wil niet zeggen dat Van Eerd er ook wat mee te maken heeft. Pas als het OM met nieuws naar buiten komt dat Van Eerd ook verdachte is mag je verder speculeren. ;)
Dat is geen speculeren, dat is gewoon 'juicy inside geruchten', goed voor de clicks jeweetwel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjaool

sjaool

SinergyX schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:33:
[...]

Dat is geen speculeren, dat is gewoon 'juicy inside geruchten', goed voor de clicks jeweetwel :P
En laat ik nu een gruwelijke hekel hebben aan alles wat juice kanalen te maken heeft. Beetje clicks genereren ten koste van anderen of ze nu schuldig zijn of niet doet er niet toe. ;)

Ik hoop dat bepaalde kanalen nog een keer aangeklaagd en kapot geprocedeerd worden. Ze hoeven maar één verkeerde te treffen en het is gebeurd. :P

• Damian
  • Laatst online: 12:14

Damian

Insane Obtrusion

Alsof Max nog (persoonlijke) sponsoren nodig heeft :P

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:48
Inmiddels wel het nieuws dat van Eerd gister ook opgepakt is. Hij is dus kennelijk ook een verdachte.

• siggy

siggy

Wait.... what?

Is meer wat voor het algemen race topic :P Heeft niks met F1 te maken :+

In ander nieuws. Alpine heeft nog steeds niks geleerd van de hele Piastri-affaire
https://www.autosport.com...an-an-f1-option/10369064/

Dus, ze vertrouwen Ocon niet als 1e of ervaren rijder. Wat denken ze aan Williams te kunnen geven als compensatie om een coureur van hen daar te stallen? Motoren? En waarom niet gewoon Doohan de kans geven?

Het lijkt er steeds meer op dat Gasly het in ieder geval niet gaat worden, tenzij de FIA overstag gaat et de racelicentie voor Herta.

Ook Autosport is het middelmatige optrden van Perez niet ontschoten: https://www.autosport.com...-disappointment/10368977/

Tsja, Perez. Benieuwd wat Red Bull nou gaat doen. Als het volgend jaar doorgaat zoals het nu gaat, zijn ze gewoon terug bij af. Weinig tot geen eigen talenten die staan te popelen, en de enige die nog iets kon (Albon) min of meer afgeserveerd.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

siggy schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:28:
Is meer wat voor het algemen race topic :P Heeft niks met F1 te maken :+

[..]niet-echt-randzaken[..]
Aangezien het dan ook weer niks direct met racen te maken heeft lijkt me het algemene racetopic juist minder geschikt daarvoor. Dit is het randzaken-topic, iets over een persoonlijke sponsor van een F1-rijder hoort hier opzich wel thuis. Dat dan weer in tegenstelling tot de rest van je post, die volgens mij prima in het 2022-topic past.

• sjaool

sjaool

ZeromaNoiS schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:03:
Inmiddels wel het nieuws dat van Eerd gister ook opgepakt is. Hij is dus kennelijk ook een verdachte.
Nou ja, hij heeft direct contact gehad met de hoofdverdacht dus ze willen hem graag spreken zonder dat hij beïnvloed kan worden door anderen. Macht corrumpeert en je weet nooit hoe iemand daarmee om kan gaan. Voor nu krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel want volgens mij heeft elke zakenman wel contacten gehad met dubieuze personen. Niemand is schuldig tot het tegendeel bewezen is. ;)

Alhoewel ik van mijn laatste uitspraak in sommige gevallen maar al te graag afwijk. Tot zover mijn principes. :p

• siggy

siggy

Wait.... what?

DataGhost schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:46:
[...]

Aangezien het dan ook weer niks direct met racen te maken heeft lijkt me het algemene racetopic juist minder geschikt daarvoor. Dit is het randzaken-topic, iets over een persoonlijke sponsor van een F1-rijder hoort hier opzich wel thuis. Dat dan weer in tegenstelling tot de rest van je post, die volgens mij prima in het 2022-topic past.
Het gaat niet over Jumbo. Het gaat over o.a. de topman van de jumbo. Op die manier kunnen we alles wel linken met F1. Als het al iets is, dan is het een randzaak van algemeen racen aangezien Frits Le mans doet/deed en de spil van het hele FIOD onderzoek uit de motorcross wereld komt. En aangezien vanochtend al in het andere topic hierover gschreven is, is het raar om dat uit te breiden naar twee topics....

/achja.....

Ik hoop maar dat Alpine (het gaat over 2023, niet over 2022) gewoon de gok waagt met Doohan. Al was het alleen maar om Mick in de F1 paddock regelmatig te zien :P

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Vettel gaan mee doen met de Race of Champions:

Multiple Formula 1 World Champions Sebastian Vettel and Mika Hakkinen will be in action, alongside double W Series Champion Jamie Chadwick
Bron: https://wtf1.com/post/vet...-abu-dhabi-f1-retirement/ / https://www.raceofchampio...en-s-snow-and-ice-in-2023

[Voor 95% gewijzigd door Illegal_Alien op 14-09-2022 15:11]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:De ontwikkelingen omtrent het witwasonderzoek waar Frits van Eerd bij betrokken is mag verder in Jumbo-topman Van Eerd vast als verdachte in witwaszaak

Tweakers Discord

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-03 18:46
Een longshot. Het zal in de jaren negentig/begin twee duizend geweest zijn. Er was toen een fan die zijn eigen compilaties maakte na een race en een einde seizoenclip. Die plaatste hij/zij op ik dacht een site als Geocities voor downloads.
In de clips werd er veelvuldig gebruikgemaakt van trance muziek, best snelle cuts. Maar af en toe juist ook goed passende muziek bij wat je zag. Er was bijvoorbeeld een highlights video van een seizoen waarbij er een GP was die bijna verregende. Allemaal gekke beelden van een monteur die ging vissen in een poel water, het nummer van Raindrops keep falling on my head op dat moment, .. echt leuke compilatie.
Kan iemand zich dat toevallig herinneren? Helaas heb ik niet meer details of zelfs maar een video ;( Maar zo'n twintig jaar later denk ik er dus toch nog wat aan.

De CSL/OT kroeg !

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:40

• chevsticks
Dat is wel een verassende wending als het waar blijkt te zijn.
Dan zal Gasly wel naar Alpine gaan.

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:23
Goed nieuws voor Nyck!

• Mog
  • Laatst online: 15:24
Geweldig voor Nyck! Veel beter dan de slangenkuil die Alpine heet.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Alpine heeft dit jaar wel een betere auto.

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
dutchgio schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:28:
Volgend seizoen rijden ze in een RB18 kloon vermoed ik dus dan zal AlphaTauri wel weer een vuist kunnen maken. Ik begrijp sowieso niet dat er zoveel verschil in performance zit tussen RB en AT.

[Voor 27% gewijzigd door D.deJong op 17-09-2022 16:49]

• sjaool

sjaool

dutchgio schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:28:
Als je in langere termijnen denkt is Alpha Tauri de betere keuze. Perez heeft voor 2023 nog een contract dan zou Nyck in 2024 in de Red Bull plaats kunnen nemen als het goed gaat. Dat is een beter vooruitzicht dan bij Alpine instappen.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:17
sjaool schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:27:
[...]

Als je in langere termijnen denkt is Alpha Tauri de betere keuze. Perez heeft voor 2023 nog een contract dan zou Nyck in 2024 in de Red Bull plaats kunnen nemen als het goed gaat. Dat is een beter vooruitzicht dan bij Alpine instappen.
Mwah, RBR is voor Red Bull altijd al voor een groot gedeelte een marketingding geweest, zie ze niet meteen met 2 Nederlanders rijden in één team bij RBR.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• sjaool

sjaool

Maarten_E schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:33:
[...]

Mwah, RBR is voor Red Bull altijd al voor een groot gedeelte een marketingding geweest, zie ze niet meteen met 2 Nederlanders rijden in één team bij RBR.
Red Bull wil ook graag winnen en als Nyck wedstrijden kan winnen of in ieder geval een goede tweede man is dan zullen ze echt wel met twee Nederlanders gaan rijden.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Nice!

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• siggy

siggy

Wait.... what?

Bron NL telegraaf die 4 dagen geleden nog zei dat ie naar Alpine ging.

Misschien even officieel bericht afwachten van de teams.Overigens gaat de Vries nog testen voor Alpine in Hongarije. Lijkt me toch sterk dat Alpine niet even informeerd bij het CRB of de Vries al een getekend contract heeft?

Wat een mania zeg. Gebaseerd op niks anders dan geruchten.

Marko is wellicht seniel en een apart figuur, maar hij is niet gek.

[Voor 4% gewijzigd door siggy op 18-09-2022 06:37]

• RobertMe
siggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 06:34:
[...]

Bron NL telegraaf die 4 dagen geleden nog zei dat ie naar Alpine ging.
Omdat De Vries überhaupt pas vrijdag in Graz gespot is? En volgens mij is er helemaal niet gezegd dat hij naar Alpine ging. Alleen dat hij bij Alpine in the picture was en dus ook die testdag zou rijden daar.
Misschien even officieel bericht afwachten van de teams.
Misschien dan ook zelf even afwachten op officieel bericht voordat je zelf zo'n heisa er van maakt in de verschillende F1 topics.
Overigens gaat de Vries nog testen voor Alpine in Hongarije. Lijkt me toch sterk dat Alpine niet even informeerd bij het CRB of de Vries al een getekend contract heeft?
Die afspraak stond al veel langer? Al van voor Monza? Terwijl AlphaTauri al die tijd met Herta bezig is geweest, en ze wellicht vervolgens snel bij De Vries aan hebben geklopt en alles op een weekje geregeld was. Dan heeft Red Bull / AlphaTauri / Helmut Marko hem onder de neus van Alpine weggekaapt. Hetzelfde als ze in 2014 heel snel een contract onder de neus van ene Verstappen geschoven hebben, daar die ook met Mercedes aan de tafel zat. Daar kan Alpine dan weinig aan doen. Vergeet daarbij ook niet dat Alonso zijn contract bij Aston Martin naar eigen zeggen op tijd van X minuten/uren getekend had. Zo snel kan het dus gaan. En als De Vries inderdaad al getekend heeft dan zal die vast die testdag bij Alpine niet meer rijden.

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op zondag 18 september 2022 @ 07:23:

Misschien dan ook zelf even afwachten op officieel bericht voordat je zelf zo'n heisa er van maakt in de verschillende F1 topics.
Elk gerucht over de Vries wordt hier ineens als waarheid bestempeld. Bekijk de tweets van de betreffende journalist maar. 'Lijkt op weg naar Alpine'. 'Waarschijnlijk naar AT'. Puur op papier komt dat niet heel betrouwbaar over, mag dat niet gezegd worden? En als ik een analyse schrijf waarom ik denk dat het allemaal wel overdreven is, dan maak ik er heisa van. Zeg dat tegen die 'goed geinformeerde' journalist.....
Die afspraak stond al veel langer? Al van voor Monza? Terwijl AlphaTauri al die tijd met Herta bezig is geweest, en ze wellicht vervolgens snel bij De Vries aan hebben geklopt en alles op een weekje geregeld was. Dan heeft Red Bull / AlphaTauri / Helmut Marko hem onder de neus van Alpine weggekaapt. Hetzelfde als ze in 2014 heel snel een contract onder de neus van ene Verstappen geschoven hebben, daar die ook met Mercedes aan de tafel zat. Daar kan Alpine dan weinig aan doen. Vergeet daarbij ook niet dat Alonso zijn contract bij Aston Martin naar eigen zeggen op tijd van X minuten/uren getekend had. Zo snel kan het dus gaan. En als De Vries inderdaad al getekend heeft dan zal die vast die testdag bij Alpine niet meer rijden.
Er was niks 'snel' aan het 'wegkapen' van Max bij Mercedes. Mercedes wilde Max heel graag, maar zou never nooit een racezitje voor het volgend seizoen bieden. Dat was gewoon algemeen bekend. Na de dominantie van Max op de Norisring kreeg hij het aanbod van Red Bull / Toro Rosso. Pas daarna reed hij ook in RB kleuren. Jos & Max wilden gewoon racen en RB was de enige die dat kon waarmaken.

Aangezien de Vries zelf nog aangeeft dat ie komende week gaat testen, lijkt het m bijzonder vreemd dat hij al een contract getekend heeft. Zou wel heel erg vreemd zijn. Misschien dat Alpine Doohan wilt testen tegen een soort-van 'known quantity'. Maar dat is de Vries ook niet bepaald in de F1 na 1 race en enkele tests in Merc-only wagens.

• RobertMe
siggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 07:40:
Aangezien de Vries zelf nog aangeeft dat ie komende week gaat testen, lijkt het m bijzonder vreemd dat hij al een contract getekend heeft.
Hoezo? Moet hij dan zeggen dat hij de test heeft afgezegd? Dat impliceert dan weer dat hij een contract heeft. Nog harder dan dat die zegt dat de oude agenda gewoon door gaat.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-03 22:20
What if… de alpine testen voor een deel bedoeld zijn om Gasly vervangers te testen. Hertha, Nyck…

Mooie bak van RB. Wil jij Gasly? Regel voor ons maar een goede vervanger 😉

Overigens lijkt het er op dat albon Singapore niet gaat halen. De vries kan z’n kunsten nogmaals laten zien. Beste scenario? Q2 halen en in de race eerste ronde met kapotte motor een DNF >:)

[Voor 35% gewijzigd door Lynx op 18-09-2022 09:06]

• siggy

siggy

Wait.... what?

https://the-race.com/form...ademy-after-piastri-saga/

Vooral de mooie quote:
“We wonder if we’re going to take new drivers, because why would we?”
Dit is uiteraard een misquote, want het moet overduidelijk dit zijn:
“We wonder if we’re going to take new drivers, because why would we? We're not gonna give them a race seat anyway.”

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Haha,
Rossi feels “a bit vindicated” because he claims “most of the people in the paddock feel the same way” as Alpine
O rly? Ik vind Rossi nogal uit hetzelfde vaatje tappen als Abiteboul.

Open Source landkaart

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:15
Lynx schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:03:
What if… de alpine testen voor een deel bedoeld zijn om Gasly vervangers te testen. Hertha, Nyck…

Mooie bak van RB. Wil jij Gasly? Regel voor ons maar een goede vervanger 😉

Overigens lijkt het er op dat albon Singapore niet gaat halen. De vries kan z’n kunsten nogmaals laten zien. Beste scenario? Q2 halen en in de race eerste ronde met kapotte motor een DNF >:)
Dan ben je erg afhankelijk van een ander team/concurrent. Met het beperkte inzicht in de data (Alpine zal niet alles delen) krijg je wel je juiste analyse? De mogelijkheden voor Nyck zijn ansich separaat, maar kennen nu eenmaal afhankelijkheden t.a.v. Gasly bij AT en Latifi bij Williams.

Als Nyck ook moet invallen in Singapore, zou je idd zo'n scenario het meest gunnen, als lijkt mij Q2 met een Williams een zware taak. Maar als je al stram uit je auto komt in Monza, blijft er in Singapore weinig van hem over.
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee