En dat toont wel weer aan dat Toto helemaal niet bezig is met, zoals die zegt:
"Mercedes initially protested the result and looked set to take the matter to the court of appeal, before eventually backing down
in the interests of the sport."
En elke week is er wel weer een interview waarbij die het aanhaalt of over begint
sommige mensen moet je gewoon geen podium geven, dat zou beter zijn voor de sport

Lynx schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:02:
Disclaimer: ik vraag enkel antwoord op mijn vraag en wil geen discussie over 2021 starten. Een ieder die dat doet, doet dat uit eigen beweging.
Op Grand Prix radio las ik een artikel waarin (als context) wordt gesteld dat er met de beslissing van Masi daadwerkelijk een regel werd overtreden. Nu was mijn perceptie dat onderzoek had uitgewezen dat dit niet het geval was. De vraag: slecht knip en plak werk van een biased bron of is er daadwerkelijk een dergelijke *formele* beslissing?
[Afbeelding]
Volgens de letters van de regels, zou inderdaad iedereen mogen unlappen. Maar de Race Director mag daar vanaf wijken als dat voor de race beter of veiliger is. En de teams waren het er over eens dat wanneer mogelijk de race onder groen moest eindigen.
Dus ja volgens de regels fout, maar bij bepaalde omstandigheden mag men daar als Race Director in overrulen.
Maar goed, dit is een herhaling van vorig jaar weer, genoeg over gesproken imho. Misschien hadden ze beter Toto Wolff een NDA kunnen laten tekenen om het er niet meer over te hebben