Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:30
dedominee schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:23:
Hmm, als dat alles is begrijp ik de hype niet helemaal vrees ik.
Ach zijn nog wel wat kleine dingen zoals foto screensaver en je home controls op het scherm. Maar zoals die foto's die zie je dus alleen op de bovenste helft van het scherm.

En dat voor 80 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
outlandos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:24:
[...]

Wat had je dan verwacht, dat je er ook koffie mee zou kunnen zetten ofzo?
Bijvoorbeeld. Of überhaupt enige additionele functionaliteit die een prijs van ruim het dubbele van de concurrentie rechtvaardigt. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ga zelf deze maar eens bestellen; pricewatch: Xiaomi Draadloze 20Watt Autolader GDS4127GL

Kan ook prima op het buro ;)

YouTube: Unboxing Xiaomi Fast Car Wireless Charger 20W

[ Voor 38% gewijzigd door GroeneThee op 22-12-2021 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Ik heb hem een tijdje gebruikt. Mijn Pixel 5 laadt hij keurig op. Mijn 6 Pro helemaal niet. Ik gebruik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Ik ga niet een paar tientjes bezuinigen op een toestel waar ik ruim 1000 euro voor heb betaald. Maar goed ieder z'n ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 14:20
NielsFL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:07:
[...]

Hier ook een tevreden GrapheneOS gebruiker. Ondanks de "experimental" status is het op de 6 Pro in mijn beleving net zo stabiel als op de Pixel 5. De nieuwe sandbox voor Google Play Services is inderdaad een uitkomst. Op Bunq na werken al mijn bankier apps nu prima.

(Heb nog wel meer opmerkingen, maar die passen beter in een apart GrapheneOS topic denk ik.)
Gebruikt Bunq dan de google pay api ? Sommige banken maken het zich er makkkelijk vanaf zoals ING door alleen NFC betalen aan te bieden via Google pay. Of dat werkt weet ik ook niet. Misschien helpt het om bij je Bunq app van te voren alle rechten aan te zetten. Dat maakte dat de Rabo app wel ging werken. Graphene topic is er helaas niet volgens mij. Zou wel leuk zijn ervaringen te delen daar.
wian schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:30:
[...]

Denk er ook over om graphene te installeren, maar ben wel erg gehecht aan een goede camera en werkende bank / crypto apps. Hoor graag of NFC goed werkt.
Mijn bank apps werken (Rabobank). Zowel betalen op internet (met qr code scannen) als betalen in de winkel met nfc. De crypto apps die ik heb werken ook prima. Dat zijn Kraken en Binance. Zoals eerder gezegd kan je gewoon de google camera installeren en je hebt alle opties die je nu ook hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Hier werkt ook alles behalve Bunq :) NFC nog niet geprobeerd, gebruik ik vrijwel niet. Graphene bevalt verder erg goed, 52% battery na 6 uur screen on time!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En besteld *O*

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1SmartphonesGoogle Pixel 6 Pro 128GB Zwart€ 1.049,-€ 1.049,-
1Smartphone-accessoiresGoogle Pixel Stand (2e generatie)€ 78,95€ 78,95
Totaal€ 1.127,95

Levertijd 3 à 4 werkdagen door Belsimpel.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pox-ie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 18:37
Weet iemand of die pixel stand 2 ook je telefoon (draadloos) oplaadt als je er een spigen rugged armor hoesje er omheen hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
aReaRe schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:26:
En besteld *O*

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1SmartphonesGoogle Pixel 6 Pro 128GB Zwart€ 1.049,-€ 1.049,-
1Smartphone-accessoiresGoogle Pixel Stand (2e generatie)€ 78,95€ 78,95
Totaal€ 1.127,95

Levertijd 3 à 4 werkdagen door Belsimpel.
Wat die stand betreft kan je 3/4 dagen wel vergeten. Wordt half januari...

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

outlandos schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:43:
[...]

Wat die stand betreft kan je 3/4 dagen wel vergeten. Wordt half januari...
We gaan het zien , die Pixel4 XL 128GB doet het nog uitstekend.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zijn er meer mensen die AccuBattery Pro gebruiken?
De tool geeft aan dat de design capacity van mijn non-pro 6 4614mAh is. Hij meet echter maar liefst 4795mAh.
Bij mijn vorige toestel (OP6) waren die waarden gelijk. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 11:15
Nyarlathotep schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:25:
De tool geeft aan dat de design capacity van mijn non-pro 6 4614mAh is. Hij meet echter maar liefst 4795mAh.
Bij mijn vorige toestel (OP6) waren die waarden gelijk. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Bij mij ook het geval, maar niet iets waar ik me druk om kan maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pu72m_fg3fWlbFzUhm9It7yPuiQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rdNRdqrcuySEJ4eQwjDWLMJF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Neco75 op 23-12-2021 10:35 ]

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
Ik heb inmiddels al een tijdje een pixel 6 pro en heb een tegoedbon voor de Duitse Google store. Nu wil ik daar die pixel stand bestellen maar gaat dat via een doorzendservice of worden die orders geanuleerd?

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45

WCA

Die app kan eigenlijk niks echt fatsoenlijk meten. 't Zijn allemaal afgeleide data van bronnen die niet superprecies zijn. Niet te veel waarde aan ontlenen.

Share and Enjoy!

• GroeneThee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9lIVYknl2CBNhg2tl3Us02hA7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TO2u9SHnB1ExgxBsWSp3fRim.png?f=fotoalbum_large

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

WCA schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:35:
[...]

Die app kan eigenlijk niks echt fatsoenlijk meten. 't Zijn allemaal afgeleide data van bronnen die niet superprecies zijn. Niet te veel waarde aan ontlenen.
Daar ben ik het niet mee eens... Op mijn OP6 was het tooltje vrij accuraat, ook nadat ik de accu had vervangen.
Maargoed, ik maak mij nergens druk over; het viel mij gewoon op.

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:13

sanook

_/-\o_

Kan het zijn dat de december update nog steeds tegengehouden wordt of zo? Ik heb nog steeds niks ontvangen...
android beveiligins update: 5 nov 2021
google play systeemupdate: 1 dec 2021

• WCA

WCA

Nyarlathotep schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:50:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens... Op mijn OP6 was het tooltje vrij accuraat, ook nadat ik de accu had vervangen.
Maargoed, ik maak mij nergens druk over; het viel mij gewoon op.
Het tooltje heeft geen daadwerkelijke data om mee te werken. Het kan best zijn dat die data op de ene telefoon tot een waarde komt die dichter bij de waarheid ligt, maar dat betekent niet dat het tooltje an sich altijd accuraat is.

Share and Enjoy!

• Anomynous123
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-09 07:27
sanook schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:50:
Kan het zijn dat de december upodate nog steeds tegengehouden wordt of zo? Ik heb nog steeds niks ontvangen...
ik heb juist beveligingsupdate op 5 december 2021 staan
en google play systeemupdate op 1 november 2021

en dat terwijl ik wel laatst een update heb moeten draaien (en daarna ook weer bv 5G als voorkeur stond, dus dat was wel een systeemupdate). Ik snap het niet echt

• outlandos
aReaRe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:06:
[...]

We gaan het zien , die Pixel4 XL 128GB doet het nog uitstekend.
De levering van je Google Pixel Stand 2e Generatie met ordernummer x heeft vertraging opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. We verwachten je oplader te kunnen leveren op vrijdag 21 januari 2022.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
sanook schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:50:
Kan het zijn dat de december update nog steeds tegengehouden wordt of zo? Ik heb nog steeds niks ontvangen...
Ja deze update is zonder grootse aankondiging teruggetrokken vanwege het signaal probleem in de EU. Deze zal ongetwijfeld pas weer met fix worden teruggebracht.

De update is nog wel te vinden als OTA en factory image op de officiële Google pixel site. Ik heb hiermee handmatig de telefoon naar de december update geflashed https://developers.google.com/android/ota . Maargoed 99,99% van de gebruikers heeft daar waarschijnlijk geen zin in :)

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 23-12-2021 12:30 ]

• outlandos
stin00 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:28:
[...]

Ja deze update is zonder grootse aankondiging teruggetrokken vanwege het signaal probleem in de EU. Deze zal ongetwijfeld pas weer met fix worden teruggebracht.

De update is nog wel te vinden als OTA en factory image op de officiële Google pixel site. Ik heb hiermee handmatig de telefoon naar de december update geflashed https://developers.google.com/android/ota . Maargoed 99,99% van de gebruikers heeft daar waarschijnlijk geen zin in :)
Geen kwestie van geen zin, maar vanwaar de behoefte om een update die voor veel gebruikers ellende veroorzaakt (bereik problemen en touch lag issues/freezes) te forceren?

• GroeneThee
outlandos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:39:
[...]

Ik ga niet een paar tientjes bezuinigen op een toestel waar ik ruim 1000 euro voor heb betaald. Maar goed ieder z'n ding natuurlijk.
Heeft niets met bezuinigen te maken maar met functionaliteit. Of gebrek aan beter gezegd, althans voor mij dan. :+
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:38:
[...]

Geen kwestie van geen zin, maar vanwaar de behoefte om een update die voor veel gebruikers ellende veroorzaakt (bereik problemen en touch lag issues/freezes) te forceren?
Oh ik heb m'n 6 pro nog niet in gebruik, gebruik m'n OnePlus 8T nog. Ben op de 6 pro een beetje aan het oefenen met rooten en updaten + root behouden zonder data wissen. Ga nu een beetje klooien met de 6 pro om te bekijken of hij bevalt ten opzichte van OnePlus :) Als het al m'n dagelijkse smartphone was dan had ik zeker de december update niet geforceerd.

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
wian schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:30:
[...]
Hoe is battery life eigenlijk?
Voor mijn gebruik is het prima. Tot nu toe kom ik de dag door met zo'n 20% wanneer ik naar bed ga.

Wel merk ik dat notificaties zonder Google Firebase echt veel meer batterij vragen. Een aantal apps laat ik dan ook alsnog via Google lopen, en voor de rest staan ze simpelweg uit. Alleen Briar en Molly-FOSS (Signal) laat ik zelf een verbinding open houden. (Er zijn wel initiatieven om dit te verbeteren, zoals unifiedpush.org, maar weinig apps ondersteunen dat momenteel.)

• NielsFL
  • Niet online
Mich schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:28:
[...]
Gebruikt Bunq dan de google pay api ?
Dat durf ik niet te zeggen. De bunq app start simpelweg niet op - het gaat onmiddelijk fout. Ik kan zelfs niet inloggen.

• outlandos
Ik heb nu ook een Pro besteld, wil toch graag zelf kunnen vergelijken welke ik het prettigst vind in gebruik.

Moet wel zeggen dat ik de P6 steeds meer begin te waarderen. Allround gewoon een ijzersterk toestel.

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:22
dedominee schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:00:
[...]

Thanks. Wat zijn precies de voordelen van deze Pixel stand? Vrij prijzig, dus zal wel iets bijzonder kunnen neem ik aan.
Nu zit er wel een google 30W charging brick bij twv €25/30,- als ik unboxing op YT bekijk.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 14:20
NielsFL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:27:
[...]

Voor mijn gebruik is het prima. Tot nu toe kom ik de dag door met zo'n 20% wanneer ik naar bed ga.

Wel merk ik dat notificaties zonder Google Firebase echt veel meer batterij vragen. Een aantal apps laat ik dan ook alsnog via Google lopen, en voor de rest staan ze simpelweg uit. Alleen Briar en Molly-FOSS (Signal) laat ik zelf een verbinding open houden. (Er zijn wel initiatieven om dit te verbeteren, zoals unifiedpush.org, maar weinig apps ondersteunen dat momenteel.)
Als het buiten google omloopt moet het continu zelf een verbinding open houden op de achtergrond, of het controleerd zelf periodiek op updates. dit kost inderdaad meer batterij.

Hoe bepaal jij dan welke wel of niet via google lopen? Met MicroG kan je dat ergens selecteren weet ik. Maar met sandbox play service zou je dan met een 2e profiel moeten werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-09 18:07
pox-ie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:55:
Weet iemand of die pixel stand 2 ook je telefoon (draadloos) oplaadt als je er een spigen rugged armor hoesje er omheen hebt?
Moet geen probleem zijn ik heb zelf een pixel 1 gen en laadt met een Flip case.. nooit een probleem mee gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Mich schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:07:
[...]
Hoe bepaal jij dan welke wel of niet via google lopen? Met MicroG kan je dat ergens selecteren weet ik. Maar met sandbox play service zou je dan met een 2e profiel moeten werken?
Als de app je zelf geen keuze laat zul je hem inderdaad in een ander profiel moeten installeren. Het vervelende van profielen is echter dat je sowieso geen notificaties van profiel A ziet wanneer je in profiel B zit. (Tenzij je een werk-profiel gebruikt, maar dat vind ik wat gevaarlijk.)

Momenteel vertrouw ik dus op wat de apps zelf bieden. Molly-FOSS (Signal) heeft (anders dan de gewone Molly) geen FCM ondersteuning. Briar heeft dat ook niet. Open Source apps bieden vaak wel een keuze om een versie zonder FCM/GCM te downloaden. Voor telegram gebruik ik bijvoorbeeld NekoX, welke ook APK's zonder GCM aanbied.

Voor overige apps maak ik een afweging: notifications via Google, of notifications gewoon uit.

Ik las ergens op Reddit dat GrapheneOS uiteindelijk toe wil naar een soort 'seamless profiles', waar apps in aparte profielen kunnen draaien maar gewoon allemaal onder 1 en dezelfde gebruiker te zien en te gebruiken zijn.

• gehaktstaaf
  • Laatst online: 16:48
Vanochtend toen ik mijn P6 van het nachtkastje pakte en wilde ontgrendelen liep het even helemaal mis. Het was wel mogelijk om de ontgrendelingscode in te vullen, maar bevestiging niet mogelijk. Kort daarna ineens een reboot, waarna ik in een soort recovery mode terecht kwam, met de melding dat het besturingssysteem niet gestart kon worden en dat mogelijk een factory reset noodzakelijk zou zijn (of iets in die trant, had nog een slaperige kop). Ik kon kiezen uit restart again en reset. Na een restart again ging het gelukkig wel goed en tot op heden werkt alles nog gewoon goed, maar kneep hem wel even..

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Nou maar even afblijven dan, dat Call Screening werkt echt geweldig en wil ik eigenlijk niet missen :)

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:40
Ik heb op mijn Pixel 6 Pro eens Nova Launcher geïnstalleerd om te proberen en ik moet zeggen dat het me best goed bevalt. Veel meer instelmogelijkheden dan de standaard Pixel launcher. Er is echter 1 ding dat ik niet werkend krijg met Nova Launcher en dat is de 'Ok Google' command vanaf mijn homescreen om de Google assistent op te roepen. Met de Pixel launcher werkt dat wel gewoon.

Is dit iets wat niet werkt met Nova Launcher of moet ik hier nog iets speciaals voor instellen of installeren? Ik kan hier verder niets over vinden in de instellingen van Nova en in de standaard instellingen van de telefoon staat alles hetzelfde bij de Google assistent opties. Iemand enig idee?

• outlandos
The Realone schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:04:
[...]

Nou maar even afblijven dan, dat Call Screening werkt echt geweldig en wil ik eigenlijk niet missen :)
Dat werkt toch nog niet in EU?

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
outlandos schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:48:
[...]

Dat werkt toch nog niet in EU?
Vast niet, maar in de VS wel en daar krijg ik genoeg spam calls :p

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Iemand enig idee waar ik een Pixel 6 (Pro) voor onder de €800,- kan vinden waar je tevens per maand kunt betalen? Phone lab heeft geen OP6(p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas8891
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-05 19:53
Zucht123 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:32:
Iemand enig idee waar ik een Pixel 6 (Pro) voor onder de €800,- kan vinden waar je tevens per maand kunt betalen? Phone lab heeft geen OP6(p)
Kan je beter naar dit topic gaan:
[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
outlandos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:06:
Kunnen meer mensen met de Pro 6 bevestigen dat een hoesje die curved edges (stukken) minder hinderlijk maken?
Geen last van de curved edge met dit hoesje:
CRXed in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
Webo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:10:
Ik heb op mijn Pixel 6 Pro eens Nova Launcher geïnstalleerd om te proberen en ik moet zeggen dat het me best goed bevalt. Veel meer instelmogelijkheden dan de standaard Pixel launcher. Er is echter 1 ding dat ik niet werkend krijg met Nova Launcher en dat is de 'Ok Google' command vanaf mijn homescreen om de Google assistent op te roepen. Met de Pixel launcher werkt dat wel gewoon.

Is dit iets wat niet werkt met Nova Launcher of moet ik hier nog iets speciaals voor instellen of installeren? Ik kan hier verder niets over vinden in de instellingen van Nova en in de standaard instellingen van de telefoon staat alles hetzelfde bij de Google assistent opties. Iemand enig idee?
Ik heb mijn Pixel (4) niet bij de hand maar volgens mij heeft het iets te maken met de Nova Google Companion
app. Daarmee heb je niet alleen het Google nieuwe wanneer je naar rechts swiped maar ook de "OK google' functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:14
Weet iemand of er een manier is om apps fullscreen te forceren in landscape modus? Nu vouwen veel apps zich om de pinhole camera heen waardoor er een zwarte rand zichtbaar is. Op mijn oude Oneplus 6 kon ik dit namelijk forceren per app en deze instelling krijg ik niet teruggevonden op de Pixel.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Laatst online: 22:25
Vraagje: hebben meerdere mensen last van foto's die in Whatsapp worden gemaakt deze niet goed worden uitgelijnd? Als ik de foto maak is de daadwerkelijke foto veel linkser en meer uitgezoomed. Heel vreemd. Updates hebben tot nu toe niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik denk dat dit geldt voor vrijwel alle hoesjes. In elk geval die waarvan de randen hoger liggen dan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
Zucht123 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:32:
Genoeg pixel 6 te koop voor onder de € 800

https://tweakers.net/smar.../pixel-6_p1304594/aanbod/

Veilig en je betaalt er niet teveel voor!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Tweekzor schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:44:
Ik zag het nieuwsartikel over de netwerkproblemen voorbij komen. De Pixel 6 is bij mij deze week geleverd met security update tot November 5. Zou dit al de update moeten zijn met netwerkproblemen?

Wat ik namelijk merk is dat regelmatig mijn verbinding met whatsapp web wegvalt, of tijdens het scrollen op reddit er ineens geen afbeeldingen meer geladen worden. Hier moet ik dan een minuut of wat op wachten voordat alles weer soepel wordt geladen.

Dit gebeurd met WiFi verbinding actief. Is dit een bekend probleem? Het gaat om een Pixel 6 uit Frankrijk met een KPN e-sim.
Ah, dan ben ik niet de enige. Ik heb dit inderdaad ook, ik heb een Pixel 6 uit Duitsland, ook op Wifi. Waarschijnlijk toch een bugje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Kwakkies schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:52:
Vraagje: hebben meerdere mensen last van foto's die in Whatsapp worden gemaakt deze niet goed worden uitgelijnd? Als ik de foto maak is de daadwerkelijke foto veel linkser en meer uitgezoomed. Heel vreemd. Updates hebben tot nu toe niet geholpen
Dat is mij nog niet opgevallen.
Wel dat de camera in whatsapp duidelijk slechter werkt alsof ze een eigen camera-app hebben in whatsapp die minder computational verbeteringen doet. Je bent in whatsapp ook verder ingezoomed tijdens bellen en daar kun je niets aan instellen. Dat was tot een week of zo terug nog veel erger.

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iDanny
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2021
3 weken in bezit van de Pixel 6pro en heel tevreden over!
Eindelijk een echt goede pixel!

Maar nu het onfortuinlijke.....
Hoesje van Dbrand is pas in januari in mijn bezit, en de telefoon is zo glad dat deze van tafel af gleed: op de hoek van de telefoon gevallen dus kapot: barst in de rechter hoek. Achter op de telefoon boven de camera module...

Enorm balen natuurlijk. In Duitsland betaald met creditcard dus misschien kan de aankoop verzekering wat betekenen?
Maar wat moet ik nu doen? Kan ik dit laten repareren?
Wie heeft raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
iDanny schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:22:

Hoesje van Dbrand is pas in januari in mijn bezit, en de telefoon is zo glad dat deze van tafel af gleed: op de hoek van de telefoon gevallen dus kapot: barst in de rechter hoek. Achter op de telefoon boven de camera module...

Enorm balen natuurlijk. In Duitsland betaald met creditcard dus misschien kan de aankoop verzekering wat betekenen?
Wie heeft raad?
Google zal dit waarschijnlijk niet onder garantie repareren, maar je kunt er altijd een chat sessie aan wagen. Misschien zijn ze gevoelig voor het argument dat de telefoon niet op een normale tafel blijft liggen, iets wat je toch wel mag verwachten. Niet geschoten is altijd mis.

Credit Card heeft meer kans op succes. Maar de voorwaarden varieren nogal. Je zal ze door moeten lezen. Als er iets van schade gedekt wordt (meestal in de eerste 180 dagen), dan even contact met ze opnemen.

Balen is het zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Kwakkies schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:52:
Als je IPV het cameraicoontje, op het paperclipje drukrt, vervolgens "camera" lang indrukt en dan op "photo" drukt, krijg je de ingebouwde camera-app. Kwaliteit komt ergens tussen de standalone camera en de Whatsapp camera in, maar t is in ieder geval ietsje beter

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDanny
NielsFL schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:30:
[...]

Google zal dit waarschijnlijk niet onder garantie repareren, maar je kunt er altijd een chat sessie aan wagen. Misschien zijn ze gevoelig voor het argument dat de telefoon niet op een normale tafel blijft liggen, iets wat je toch wel mag verwachten. Niet geschoten is altijd mis.

Credit Card heeft meer kans op succes. Maar de voorwaarden varieren nogal. Je zal ze door moeten lezen. Als er iets van schade gedekt wordt (meestal in de eerste 180 dagen), dan even contact met ze opnemen.

Balen is het zeker!
Oke, waar kan ik een chat openen dan? Aangezien de telefoon niet in Nederland te koop is kan ik niet zo snel de weg naar reparatie vinden.. :S of ik kijk niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online

Wie heeft raad?
Nog een toevoeging op mijn eerdere antwoord: check ook je inboedelverzekering. Mijn vader heeft een keer z'n iPad Pro laten vallen en die kreeg van de inboedelverzekering zonder morren geld om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
iDanny schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:36:
[...]

Oke, waar kan ik een chat openen dan? Aangezien de telefoon niet in Nederland te koop is kan ik niet zo snel de weg naar reparatie vinden.. :S of ik kijk niet goed
Hier: https://support.google.com/store/gethelp

Dat als reden "contact" ofzo intypen. Dan Next, Dan "other" en Next. Dan nog eens Next. En dan staat er "Get a call" en "Chat" als optie helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb nu enkele dagen een Pro en al 1,5 week de gewone P6. Moet zeggen dat ik het erg lastig kiezen vindt.

Die curved edges storten me veel minder dan gedacht (lange leve een hoesje) maar het formaat en gewicht van het toestel doen me vaak met 2 handen besturen terwijl de normale P6 beter is te doen met 1 hand.

Voor de rest is de Pro superior; het beeldscherm is echt wel mooier met de hogere resolutie en refresh rate. En hij krijgt mogelijk face unlock.

Lastig hoor! Ik gebruik mijn telefoon heel veel (voor crypto) en een toestel dat niet zo groot/zwaar aanvoelt is dan wel echt een pré.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDanny
NielsFL schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:41:
[...]

Hier: https://support.google.com/store/gethelp

Dat als reden "contact" ofzo intypen. Dan Next, Dan "other" en Next. Dan nog eens Next. En dan staat er "Get a call" en "Chat" als optie helemaal onderaan.
Thx! Ga ik maandag proberen!
Fijne dagen! 🎄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17

Wie heeft raad?
Wat @NielsFL zegt. Ik zou het checken met de inboedelverzekering. Wel zijn er tegenwoordig ook verzekeraars die een module voor mobiele toestellen hebben aangezien dit een nogal fraudegevoelig voorwerp was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
Vanochtend wederom een reboot toen ik de telefoon van het nachtkastje pakte. Ik kan gewoon de vingerafdruk toepassen of de code invullen, alleen bevestigen hiervan wil niet.
Dan duurt het even en start een proces op de telefoon opnieuw op. Ik krijg weer het Google bootlogo te zien, maar hoef verder geen sim of andere ontgrendeling in te vullen in het bootproces.
Behoorlijk irritant, lijkt elke keer te ontstaan als de telefoon vele uren aaneengesloten niet gebruikt is.
Gebruik geen alternatieve launcher en dingen als bv smart unlock. Hoop dat dit snel opgelost wordt.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hmm ik heb 2 Pixel telefoons, wat opvalt is dat de tijd (klok) ongeveer 3 seconde van elkaar schelen. De Pixel Pro loopt goed, de normale P loopt 3 seconden voor (te vroeg dus).

Klein issue voor sommige, maar voor mij is het wel van belang dat de tijd exact goed loopt ivm mijn crpyto activiteiten.

Iemand een idee waardoor dit mogelijk is en valt het op te lossen?

[ Voor 36% gewijzigd door outlandos op 25-12-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
outlandos schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:27:
Hmm ik heb 2 Pixel telefoons, wat opvalt is dat de tijd (klok) ongeveer 3 seconde van elkaar schelen. De Pixel Pro loopt goed, de normale P loopt 3 seconden voor (te vroeg dus).

Klein issue voor sommige, maar voor mij is het wel van belang dat de tijd exact goed loopt ivm mijn crpyto activiteiten.

Iemand een idee waardoor dit mogelijk is en valt het op te lossen?
Tijd komt van je netwerk, heeft niet met de telefoon zelf te maken.
Je kan de tijd ook handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
CRXed schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 14:19:
[...]

Tijd komt van je netwerk, heeft niet met de telefoon zelf te maken.
Je kan de tijd ook handmatig instellen.
Maar er zit in geen van beide een sim kaart? En beide zijn verbonden aan hetzelfde wifi netwerk.

[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 25-12-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
gehaktstaaf schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:10:
Vanochtend wederom een reboot toen ik de telefoon van het nachtkastje pakte. Ik kan gewoon de vingerafdruk toepassen of de code invullen, alleen bevestigen hiervan wil niet.
Dan duurt het even en start een proces op de telefoon opnieuw op. Ik krijg weer het Google bootlogo te zien, maar hoef verder geen sim of andere ontgrendeling in te vullen in het bootproces.
Behoorlijk irritant, lijkt elke keer te ontstaan als de telefoon vele uren aaneengesloten niet gebruikt is.
Gebruik geen alternatieve launcher en dingen als bv smart unlock. Hoop dat dit snel opgelost wordt.
Dit heb ik dus ook af en toe. Soms een volledige reboot (kan je zien als je checkt hoe lang je tel in bedrijf is).

Heb in het zoeken naar een oorzaak verschillende dingen geprobeerd. Is verder niet echt iets online over te vinden. Maar tot nu toe geen reboot meer gehad, nadat ik mijn bluetooth uitschakelde.
Zou tof zijn als jij alles hetzelfde wil houden als je nu hebt en alleen je bluetooth zou willen uitschakelen. Kijken of dit ook bij jou helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
GroeneThee schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 15:49:
[...]
Zou tof zijn als jij alles hetzelfde wil houden als je nu hebt en alleen je bluetooth zou willen uitschakelen. Kijken of dit ook bij jou helpt.
Ah interessant! Heb nog geen tijd gehad om zelf op internet wat onderzoek te doen. Maar bleef nu ga ik eerst eens BT uitschakelen en alleen activeren alles ik het echt wil gebruiken. Normaliter altijd permanent aan ivm gebruik Fitbit, koptelefoon en in de auto. Ben benieuwd of dit effect heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

WCA schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:31:
[...]

Als je IPV het cameraicoontje, op het paperclipje drukrt, vervolgens "camera" lang indrukt en dan op "photo" drukt, krijg je de ingebouwde camera-app. Kwaliteit komt ergens tussen de standalone camera en de Whatsapp camera in, maar t is in ieder geval ietsje beter
Weer wat geleerd , dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Mijn batterij draint ook echt heel snel. Vannacht zonder data aan te hebben van 35% naar 9%! :(

Heb de laatste update van 9 november al een tijd draaien.

Batterij lijkt sowieso erg snel leeg te gaan, maar zie geen apps die abnormaal veel leeg trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 14:04
onnaj schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:57:
Mijn batterij draint ook echt heel snel. Vannacht zonder data aan te hebben van 35% naar 9%! :(

Batterij lijkt sowieso erg snel leeg te gaan, maar zie geen apps die abnormaal veel leeg trekken?
Hier maar 3% procent deze nacht.
Ook met november update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
LeStef schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:08:
[...]

Hier maar 3% procent deze nacht.
Ook met november update.
Ik heb geen problemen met de batterij.. het schijnt dat 1 op de 10 toestellen last heeft van een snel leeglopende batterij .
Heb zelf de december update.

[ Voor 4% gewijzigd door Sakerhetz op 26-12-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Nog niets van gelezen, het kan. Ik timmer wel apps toe en ontzeg achtergrond activiteiten van apps waarvan ik vind dat die maar pas mogen werken als ik ze open en als ik ze sluit niets meer mogen. Ik gebruik bijvoorbeeld ook de assistent niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zie je niet welke app hiervoor verantwoordelijk is?
Je kan ook AccuBattery (Pro) of een ander tooltje installeren om te kijken.

En anders: Factory reset en niet te veel apps meteen terugzetten, maar 1 voor 1. Dikke kans dat je een vreemde app hebt die de boel leegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Nyarlathotep schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:12:
[...]

Zie je niet welke app hiervoor verantwoordelijk is?
Je kan ook AccuBattery (Pro) of een ander tooltje installeren om te kijken.

En anders: Factory reset en niet te veel apps meteen terugzetten, maar 1 voor 1. Dikke kans dat je een vreemde app hebt die de boel leegtrekt.
Misschien dat maar eens doen, maar wel heel irritant. Zeker ook omdat ik wat crypto en zo doe op de telefoon. Dat is klote om elke x opnieuw in te stellen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Op de Pro of de gewone? Bij de Pro hoor je het wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
outlandos schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:19:
[...]

Hier juist erg tevreden over de batterij. Als ik het zo lees heb je een irritante app, die je batterij leegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
outlandos schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:19:
[...]

Nee heb de gewone en mijn provider heeft niet eens 5g ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
outlandos schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 14:46:
[...]

Maar er zit in geen van beide een sim kaart? En beide zijn verbonden aan hetzelfde wifi netwerk.
Dat maakt niet uit, de telefoon maakt, meen ik, wel altijd verbinding met een mast. Hoe anders kan je 112 bellen als je geen bereik hebt met je eigen netwerk of wanneer er geen sim in zit. Zodra de telefoon aan staat wordt er verbinding gemaakt. Dat jij dat niet ziet op de telefoon omdat er geen sim kaart in zit, is weer wat anders. ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farleaf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-09 09:27
Vandaag voor het eerst mijn Pixel 6 gebruikt voor navigatie. Wat een ramp! Zowel bij Google Maps als Amigo een erg slecht gps-plaatsbepaling.
Gemiddelde snelheid fluctuereerd +-20km/h en locatie is all over the place. Iemand hier ervaring en/of fix voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Farleaf schreef op zondag 26 december 2021 @ 16:17:
Vandaag voor het eerst mijn Pixel 6 gebruikt voor navigatie. Wat een ramp! Zowel bij Google Maps als Amigo een erg slecht gps-plaatsbepaling.
Gemiddelde snelheid fluctuereerd +-20km/h en locatie is all over the place. Iemand hier ervaring en/of fix voor?
Geen probleem met navigatie en bij gebruik van Flitsmeister met pixel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Zijn er mensen die problemen hebben met de schermverlichting,past zich bij langzaam aan bij verandere omstandigheden,duurt echt seconden. P6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Arno58 schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:11:
Zijn er mensen die problemen hebben met de schermverlichting,past zich bij langzaam aan bij verandere omstandigheden,duurt echt seconden. P6P
Je kan dit telkens naar je wens zelf schuiven, met de tijd gaat hij onthouden welke lichtintensiteit je wilt in verschillende omstandigheden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:56
Gelukkig doet die er een aantal seconden over. Als dit niet het geval was dan zou je scherm zo zenuwachtig als de pest zijn bij wisselend licht.
Bij mijn P6P is dit ongeveer 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb jij je navigatie apps wel toestemming gegeven om GPS te mogen gebruiken? Anders wordt de plaatsbepaling volgens mij bepaald a.d.h.v zendmasten.
Ook kun je de nauwkeurigheid van je GPS instellen.

De GPS en het kompas zijn in ieder geval stukken beter op de P6 dan op mijn OP6. Zeker de kompas liet op de OnePlus veel te wensen over. Ik stond elke keer weer 8jes te draaien om dat ding te kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11
Heel vreemd. Nog niet meegemaakt. Zowel maps, waze als filtsmister werken prima bij mij.

Factory reset proberen?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:40
Celf11 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:07:
[...]

Ik heb mijn Pixel (4) niet bij de hand maar volgens mij heeft het iets te maken met de Nova Google Companion
app. Daarmee heb je niet alleen het Google nieuwe wanneer je naar rechts swiped maar ook de "OK google' functionaliteit.
Nog bedankt voor je reactie. Dit bleek inderdaad de oplossing te zijn. Weer wat nieuws geleerd :)

Nu nog eens uitzoeken of het ook mogelijk is om met 'ok google' de assistant op te roepen vanuit apps of lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Gewoon automatische helderheid aanpassen uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Ik denk dat ik mijn P6P eens ga terugbrengen. Sinds gisteren maakt de stabilisatie lens van de camera maar lawaai dan normaal is als mijn telefoon beweeg...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 11:55
KoensSocialL schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:47:
Ik denk dat ik mijn P6P eens ga terugbrengen. Sinds gisteren maakt de stabilisatie lens van de camera maar lawaai dan normaal is als mijn telefoon beweeg...
Heb hierover op Reddit en Youtube wel dingen voorbij zien komen, maar ook dat het "hoort" en daarmee geen productie fout betreft. Dus als je hem terugbrengt voor een nieuw toestel zonder, is de kans groot dat je teleurgesteld zal zijn ove reen tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

KoensSocialL schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:47:
Een gestabiliseerde lens/sensor kan altijd geluid maken bij het schudden, ook bij cameras van duizenden euro's.

Als je hem in een relatief stille ruimte schud, dan zul je hem zeker horen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Er is helaas een bug waardoor er een probleem kan zijn bij de sensor informatie, daar gaat die goed van trippen. Heb dit 1 keer meegemaakt, herstarten was de oplossing.

Heb een vergelijkbaar probleem gehad met mijn Mate 20 Pro en mijn Galaxy S7 Edge, in beide gevallen is dit over de tijd opgelost met een update.

Heb dit nu 1 keer gehad met mijn P6P, terwijl ik dagelijks enorm veel gebruik maak van de GPS, want ik heb altijd mijn navigatie aan staan in de auto, tussendoor gebruik bij Pokémon.

Kan zo snel even niet het topic op Reddit hierover vinden.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:09
Hmm toch steeds meer networks drops. Vandaag hele dag niet//nauwelijks kunnen bellen.
Steeds vaker krijg ik deze melding. Heb carrier services al geüpdatet en meerdere keren herstart.

Meerdere mensen dit gezien?

https://piunikaweb.com/20...-dropping-for-some-users/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8CwIfo5hdsXsns4TzXs8v9HgyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7r8LsHTws6zfzzK78Re3oYsF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik wil graag dat de meldingen van mijn Eufy deurbel toegelaten worden als Niet Storen aanstaat. Ik heb al ingesteld dat de EufySecurity app Niet Storen mag onderbreken met alle meldingen maar toch hoor ik niets wanneer ik tijdens Niet Storen op de deurbel druk, er komt wel een notificatie maar geen geluid.

Weet iemand hoe ik het zo kan krijgen dat ik ook meldingsgeluid hoor? Bij mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy S20) kon dit wel maar met de Pixel 6 Pro krijg ik het niet voor elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 28-12-2021 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Zijn er hier mensen die zowel de P6 als de P6P hebben uitgeprobeerd? Welke keuze hebben jullie gemaakt? Twijfel zelf nog steeds, ze hebben allebei hun pro en cons... Vind het grootste nadeel van de Pro het formaat. Voor de rest eigenlijk een heel fijn toestel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier beide devices getest, formaat is imo een nonreden, Pixel 6 is ook aardig aan de maat.
Hier is het de Pro vanwege mooiere scherm, 120Hz en telelens.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
EnigmaNL schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:52:
Ik wil graag dat de meldingen van mijn Eufy deurbel toegelaten worden als Niet Storen aanstaat. Ik heb al ingesteld dat de EufySecurity app Niet Storen mag onderbreken met alle meldingen maar toch hoor ik niets wanneer ik tijdens Niet Storen op de deurbel druk, er komt wel een notificatie maar geen geluid.

Weet iemand hoe ik het zo kan krijgen dat ik ook meldingsgeluid hoor? Bij mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy S20) kon dit wel maar met de Pixel 6 Pro krijg ik het niet voor elkaar.
Als je gaat naar Instellingen > Apps > Eufy > Meldingen > eufy doorbell ring, staat daar onderin nog de optie 'Niet storen negeren'. Staat die wellicht nog uit? En staat voor die notificatie ook een geluid ingesteld op diezelfde pagina?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
outlandos schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 01:06:
Zijn er hier mensen die zowel de P6 als de P6P hebben uitgeprobeerd? Welke keuze hebben jullie gemaakt? Twijfel zelf nog steeds, ze hebben allebei hun pro en cons... Vind het grootste nadeel van de Pro het formaat. Voor de rest eigenlijk een heel fijn toestel.
Ja heb ik. Ben gegaan voor de non pro, komende van de Pixel 4. Voor mij voldoet het scherm, zie bijna het verschil niet, en de camera is voor mij ook gewoon helemaal prima. Voor mij was het voornamelijk het prijsverschil. Als je echt alleen de keuze laat baseren op het formaat dan kan je net zo goed de pro nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Gerjannn schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:05:
[...]

Als je gaat naar Instellingen > Apps > Eufy > Meldingen > eufy doorbell ring, staat daar onderin nog de optie 'Niet storen negeren'. Staat die wellicht nog uit? En staat voor die notificatie ook een geluid ingesteld op diezelfde pagina?
Die optie stond inderdaad nog uit, wat vreemd dat je dit op twee verschillende plekken moet instellen! Bedankt!

Nu is er nog iets vreemds, voor het deurbel geluid staat er dat het meldingsgeluid is ingesteld door de app (de Eufy app) maar voor de bewegingsdetectie staat er geen geluid ingesteld terwijl de Eufy app daar ook geluid voor heeft. De enige mogelijkheid om tijdens Niet Storen ook een melding met geluid te krijgen voor de bewegingsdetecite is door er handmatig een geluid voor in te stellen. De geluiden waar je uit kunt kiezen zijn beltonen in plaats van meldingsgeluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
CLB schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:30:
Hier beide devices getest, formaat is imo een nonreden, Pixel 6 is ook aardig aan de maat.
Hier is het de Pro vanwege mooiere scherm, 120Hz en telelens.
Mjah de schelen nog best wel wat qua formaat vind ik. Ook vind ik de speakers in de normale (iets) beter klinken dan die van de Pro, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 12:44

Ves

A gadget addicted Bounty

mits112 schreef op maandag 27 december 2021 @ 22:24:
Hmm toch steeds meer networks drops. Vandaag hele dag niet//nauwelijks kunnen bellen.
Steeds vaker krijg ik deze melding. Heb carrier services al geüpdatet en meerdere keren herstart.

Meerdere mensen dit gezien?

https://piunikaweb.com/20...-dropping-for-some-users/

[Afbeelding]
Vrij bekend probleem, vooral na de december update. Die Carrier "oplossing" door lid te worden van de beta stelt niks voor. Het is echt een hit en mis.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Ik heb net mijn pixel 6 in gebruik genomen, maar ik loop er tegenaan dat ik afspraken uit ical kalenders niet terug zie in de Google Calendar app. Ik zie ze wel staan op calendar.google.com (waar ik de ical heb toegevoegd) en ik heb al een keer de calendar app data en cache leeggegooid. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
Bene schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:37:
Ik heb net mijn pixel 6 in gebruik genomen, maar ik loop er tegenaan dat ik afspraken uit ical kalenders niet terug zie in de Google Calendar app. Ik zie ze wel staan op calendar.google.com (waar ik de ical heb toegevoegd) en ik heb al een keer de calendar app data en cache leeggegooid. Iemand bekend met dit probleem?
Als je links boven op de 3 streepjes klikt, kan je de verschillende kalenders aan- en uitvinken. Staat daar wellicht de betreffende kalender uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:55
Bene schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:37:
Heb je synchronisatie aanstaan? En zo ja, om de hoeveel tijd synchroniseert ie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Thanks. De ical kalender is niet zichtbaar in de calendar app (ie. onder de 3 puntjes). Ik heb het account die op die ical is geabonneerd ook handmatig ververst in de instellingen en ververst in de app, geen sjoechem.

Jullie hebben geen probleem met ical URLs? Want ik zie (bij mij) uberhaupt geen mogelijkheid om hem toe te voegen in de app en online las ik uitleg voor eerdere versies android dat je daarom icals in calendar.google.com moest toevoegen.

(oh, euh, niet helemaal relevant, maar ik ben vers overgelopen van 13 jaar iphone naar de pixel, dus ik moet mijn weg nog een beetje vinden)
Pagina: 1 ... 27 ... 64 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires