Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
satya schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:07:
Redelijk laat, maar aardig wat updates voor de 6*

What’s included

The April 2025 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details

Biometrics
Fix for issues with fingerprint recognition and response under certain conditions.*[1]

Camera
Fix for improvements in camera stability when zooming in/out under certain conditions.*[2]

Display & Graphics
Fix for issue with screen brightness flickering when using video streaming apps under certain conditions.*[1]

User Interface
Fix for issue with overlapping views on lockscreen weather clock under certain conditions.*[1]
Fix for issue with Pixel Launcher when creating a new user or switching users under certain conditions.*[1]

-----------------------------------------------------------------------------------------

Device Applicability

Fixes are available for all supported Pixel devices unless otherwise indicated below. Some fixes may be carrier/region specific.

*[1] Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a
*[2] Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel Fold
Ik had gehoopt dat de telephoto-zoombug tijdens filmen opgelost zou zijn, in de beschrijving leek dat een aangepakt issue. Maar helaas. Verder nog steeds super tevreden met de P6P!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 18:49
De mei update is er, 30 MB en ook voor alle modellen hetzelfde.

What’s included

The May 2025 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details

Audio
Fix for degraded microphone recording quality in certain apps*[1]

Bluetooth
Fix for Bluetooth pairing issues with certain smartwatches under certain conditions*[1]

Framework
Fix for secondary language displayed in quick settings under certain conditions*[1]

-------------------------------------------------------------------------------------

Device Applicability

Fixes are available for all supported Pixel devices unless otherwise indicated below. Some fixes may be carrier/region specific.

*[1] Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Na de update van mei dan wordt hier soms de vingerafdruk sensor niet weergegeven en moet ik pincode invoeren. ( Als je telefoon uit standby status haalt)
Dit probleem is al ontstaan voor sommige andere type pixels na de maart update
Verder lijkt grafisch het scherm scherper geworden, dus daarmee bedoel ik beter

[ Voor 7% gewijzigd door ivo1969 op 07-05-2025 05:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik blijf het jammer vinden als je de updates forceerd dat het dan niet sneller gaat. Het lijkt me toch duidelijk dat je dat wilt als je handmatig update en dat de telefoon geen andere taken hoeft te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 07-05-2025 10:30 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Nu online
Marzman schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:29:
Ik blijf het jammer vinden als je de updates forceerd dat het dan niet sneller gaat. Het lijkt me toch duidelijk dat je dat wilt als je handmatig update en dat de telefoon geen andere taken hoeft te doen.
Ik vind de huidige instellingen wel prettig. Ik trek de download alvast binnen terwijl ik m'n telefoon nog gebruik, maar heb er vervolgens geen last van als ie gaat installeren terwijl ik 'm nog gebruik. En het is nog te overrulen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Van mij mag het sneller, hij is nu klaar met downloaden. 20 minuten voor een 30 MB update, moet hem nog installeren maar hij is te leeg :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HRM69
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07:52
sinds een paar weken werkt de poort niet goed waar het oplaadsnoer ingaat. (6a) Sinds vandaag valt het snoer er steeds uit en laadt deze helemaal niet meer op. Ik heb al met een naald geprobeerd in de poort rommel eruit te halen. Helaas blijft ie het niet doen. Wat nu, is dit te repareren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nerovectra
  • Nu online
HRM69 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:34:
sinds een paar weken werkt de poort niet goed waar het oplaadsnoer ingaat. (6a) Sinds vandaag valt het snoer er steeds uit en laadt deze helemaal niet meer op. Ik heb al met een naald geprobeerd in de poort rommel eruit te halen. Helaas blijft ie het niet doen. Wat nu, is dit te repareren?
Stof kan weerbarstig zijn hoor! Een naald zou ik niet gebruiken, maar met een plastic of houten tandenstoker zou het na intensief pielen moeten lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Met een naald werkt het wel, maar je moet aardig je best doen en geduld hebben. De naald moet wel dun genoeg zijn. Ik heb het ook eens gehad en na een lange tijd proberen kwam er aardig wat stof uit.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Nu online
Kixtart schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:01:
Met een naald werkt het wel, maar je moet aardig je best doen en geduld hebben. De naald moet wel dun genoeg zijn. Ik heb het ook eens gehad en na een lange tijd proberen kwam er aardig wat stof uit.
Misschien werkt die naald wel, maar die kan ook sluiting veroorzaken in je usb poort. Wellicht zit daar wel een beveiliging op. Maar dat risico zou ik niet graag nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kun je het er niet uit blazen met zo'n busje perslucht? Of losblazen en daarna met een tandenstoker?

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 08-05-2025 12:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
HRM69 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:34:
Na een tip van een telefoonwinkel heb ik een jaar geleden contactspray in de usb-aansluiting gespoten, en daarna met een puntig afgeknipt stuk van een blister-verpakking het vuil er uit gepeuterd. Met een zaklamp in mijn mond om bij te schijnen, dan zie je pas echt wat er in zit. Sindsdien klikt en laadt mijn 6a weer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Of zo'n borsteltje om tussen je tanden te duwen wat elke tandarts tegenwoordig adviseerd (bloeden is goed zecht hij er dan nog bij :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:23
Marzman schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 13:12:
Of zo'n borsteltje om tussen je tanden te duwen wat elke tandarts tegenwoordig adviseerd (bloeden is goed zecht hij er dan nog bij :p )
Zou persoonlijk toch een andere tandarts zoeken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
flupke01 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 00:12:
[...]

Zou persoonlijk toch een andere tandarts zoeken...
Dat is vrij normaal hoor. Mijn tandarts, Dr. Acula, zegt in ieder geval hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-07 16:51
Iedereen al druk aan het verversen op z'n telefoon?
https://wccftech.com/andr...se-date-for-pixel-phones/
Hier wordt de nieuwe versie in elk geval nog niet aangeboden (Pixel 6)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Nu online
TheOmen schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:30:
Probeer het na 19.00 nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:18
ivo1969 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:50:
[...]

Probeer het na 19.00 nog eens
Je kan ook even kijken op https://developers.google.com/android/ota of de laatste versie al vrij gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 12:39

charrel

Cortisol4life..

Kan je beter gewoon de beta aanzetten, krijg je dezelfde versie en dan na de final het beta programma weer uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
charrel schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:04:
[...]

Kan je beter gewoon de beta aanzetten, krijg je dezelfde versie en dan na de final het beta programma weer uitzetten.
Het risico zal vast wel meevallen, maar ik ga op m'n daily driver niet een beta draaien.

Edit:
Als ik zo de diverse fora lees, dan moet je van deze versie niet veel verwachten qua bling, het is vooral onder de motorkap.
It won't be offering M3E until around September with the QPR 1 update.
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

[ Voor 37% gewijzigd door TheOmen op 06-06-2025 08:41 ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Vandaag is de dag, kennelijk. (maar zie hem hier nog verschijnen op een P6)
https://www.droid-life.co...droid-16-arrives-june-10/
Wondering when we might see the final/stable release of Android 16 on your Pixel device? How does tomorrow sound?

Android 16 official release date: Google confirmed the news tonight in a social media post, saying, “It’s almost time for the Android 16 release!” and that they would “See you back here tomorrow.” For those in weird time zones, they are suggesting that June 10 is the day they will release Android 16 to stable.
met inderdaad de kanttekening
Oh, this isn’t the update with Material 3 Expressive. This is the update we started testing in November of 2024 and that saw a 4th beta in April. The big shiny update with the new Material 3 Expressive UI should be here in the fall with the stable release of Android 16 QPR1, which you can test by being in the Android Beta Program.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:11

Nakebod

Nope.

Update rolt. 1.25GB
Het is versie 16.0.0 (BP2A.250605.031.A2, Jun 2025)

[ Voor 5% gewijzigd door Nakebod op 10-06-2025 20:22 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 23:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Op mijn Pixel 6 komt in de eerste instantie niets binnen na een handmatige update check. Maar als je het nog een keer probeert komt ie binnen :)

Waarschijnlijk doe ik morgen een complete wipe, o.a. vanwege het feit dat 'Omdraaien voor ssst' bij mij al lange tijd niet meer werkt. En de compas is ook hopeloos. Hopelijk geen hardware issue...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 18:49
Help Center
Community
Get started with Google Pixel
Our software update is being released in phases. New features will gradually roll out across all regions. Learn more about Pixel software updates.

Back

Kush M.
Community Manager

Original Poster
2 hr. ago

Google Pixel Update - June 2025
Announcement
We have started to roll out the monthly software update for June 2025. All supported Pixel devices running Android 15 will receive these software updates starting today, and the rollout will continue over the next two weeks in phases, depending on carrier and device. You will receive a notification once the system update is available for your device. We encourage you to check your Android version and update to receive the latest software.

Details of this month’s security fixes can be found on the Pixel Security Bulletin: https://source.android.com/docs/security/bulletin/pixel

Thanks,
Google Pixel Support Team

Software versions

Global
Pixel 6: BP2A.250605.031.A2
Pixel 6 Pro: BP2A.250605.031.A2
Pixel 6a: BP2A.250605.031.A2
Pixel 7: BP2A.250605.031.A2
Pixel 7 Pro: BP2A.250605.031.A2
Pixel 7a: BP2A.250605.031.A2
Pixel Tablet: BP2A.250605.031.A2
Pixel Fold: BP2A.250605.031.A2
Pixel 8: BP2A.250605.031.A2
Pixel 8 Pro: BP2A.250605.031.A2
Pixel 8a: BP2A.250605.031.A2
Pixel 9: BP2A.250605.031.A2
Pixel 9 Pro: BP2A.250605.031.A2
Pixel 9 Pro XL: BP2A.250605.031.A2
Pixel 9 Pro Fold: BP2A.250605.031.A3
Pixel 9a: BP2A.250605.031.A2

What’s included

The June 2025 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details

Biometrics
General improvements for fingerprint recognition and response in certain conditions*[3]

Bluetooth
Fix for issue causing certain Bluetooth devices to disconnect under certain conditions*[1]

Camera
Fix for improving camera stability under certain conditions*[1]

Display & Graphics
General improvements to display stability*[5]

Framework
Fix for issue with inconsistent light/dark theme notifications under certain conditions*[1]
General improvements for performance and stability in certain UI transitions*[1]

Sensors
Additional tuning for haptics intensity and response in certain conditions*[4]
Fix for improving screen brightness transitions under certain conditions*[6]

System
General improvements for system stability and performance in certain conditions*[1]

Telephony
General improvements for network connection stability and performance in certain conditions*[3]

User Interface
Fix for an issue where long screenshots would sometimes duplicate content, ensuring that the entire content is captured correctly*[1]
Fix for an issue where notification symbols could overlap in the status bar under certain conditions*[5]
Fix for an issue where the home button does not show from the lock screen under certain conditions*[5]
Fix for an issue where the wrong wallpaper was sometimes displayed in the WallpaperPicker in certain conditions*[2]
Fix for an issue with missing notifications under certain conditions*[1]
Fix for improvement in weather tapping accuracy and experience when using At a Glance widget*[1]

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Device Applicability

*[2] Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a
*[3] Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a
*[4] Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a Pixel Fold
*[5] Pixel 8, Pixel 8 Pro, Pixel 8a, Pixel Fold, Pixel Tablet, Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a
*[6] Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL, Pixel 9 Pro Fold, Pixel 9a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:33:
Op mijn Pixel 6 komt in de eerste instantie niets binnen na een handmatige update check. Maar als je het nog een keer probeert komt ie binnen :)

Waarschijnlijk doe ik morgen een complete wipe, o.a. vanwege het feit dat 'Omdraaien voor ssst' bij mij al lange tijd niet meer werkt. En de compas is ook hopeloos. Hopelijk geen hardware issue...
Vanmiddag twee keer gekeken en niks, maar nu wel. Ook twee keer klikken :)

De compas is inderdaad waardeloos, navigeren te voet moet je echt kijken of de kaart wel goed staat mbv zijstraten. De motorola van mijn vrouw van een paar jaar oud die 100 euro gekost heeft doet dat zelfs beter.

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 10-06-2025 22:06 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:05
Gisteren de update naar Android 16 ontvangen. Met name de fingerprint reageert niet eerder zo snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Volgens Google zouden we nu de beschikking moeten hebben over Pixel VIPs:
https://blog.google/products/pixel/pixel-drop-june-2025/
Friends and family are the VIPs in your life — and now you can make them the VIPs in your phone. Available only on Pixel, the new Pixel VIPs widget from the Contacts app helps you stay connected to your favorite people.
Maar ik zie de optie niet terug. Iemand die dit al wel werkend heeft op een Pixel 6?
Niet dat ik nou zit te springen op deze functie, maar wilde 't wel eens bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:35
Hugo50 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:32:
Gisteren de update naar Android 16 ontvangen. Met name de fingerprint reageert niet eerder zo snel _/-\o_
Dit viel mij ook al op, waar ik voorheen 2 / 3 pogingen moest doen is het nu eerder 1 of 2 waar het vaak in 1 keer goed gaat. Dus wat dat betreft is het al de update waard.
TheOmen schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:42:

[...]

Maar ik zie de optie niet terug. Iemand die dit al wel werkend heeft op een Pixel 6?
Niet dat ik nou zit te springen op deze functie, maar wilde 't wel eens bekijken.
Op mijn 6a zie ik die functie ook nog niet staan, maar daar hebben meer mensen last van als ik Reddit lees.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, nu je het zegt, en in één keer ook :p

[ Voor 71% gewijzigd door Marzman op 11-06-2025 10:31 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 23:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb vaak issues met de fingerprint in de (felle) zon. Ik ben benieuwd of dat nu ook beter gaat.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Nu van de Beta terug naar android 16 final, maar alle aanpassing op visueel vlak is weer een stapje terug tot dat nieuwe design als update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat zijn eigenlijk die vipcontacten? Een sterretje als mogelijkheid had ik in android 15 ook al en meer zie ik niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TheOmen schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:42:

[...]

De app heb ik staan, maar de functionaliteiten nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die app heet pixel vips? Ik zie die hele app niet eens :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Marzman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:03:
Yup... Staat in de app lijst in de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Marzman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:03:
Pixel tips heb ik, vips ook niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heb het gevonden, het is gewoon een widget van favorieten die ik al had :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Nou, vooral het material 3 expressive design was ik erg over te spreken in de beta, hopelijk komt dat dus snel weer terug. Anders maar weer de beta aanzetten. Met sideloaden van de image kan je zo weer terug zonder verlies van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Grappig dat Aquarius spelletje in Android 16 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rO9ORC6tubSD7mSPlNcNEN3vnE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KzdV065kkMpoVztPmLMsOwFc.png?f=user_large

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:18:
[...]

Yup... Staat in de app lijst in de setup.
Had jij niet je 6a ingeruild voor een 8a?

Hier op de 6a ook geen VIP-app. Wel een VIPs-widget onder de contacten-optie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zacht schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:06:
[...]

Had jij niet je 6a ingeruild voor een 8a?

Hier op de 6a ook geen VIP-app. Wel een VIPs-widget onder de contacten-optie inderdaad.
Yup, maar heb nog twee 6a's in huis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Nou, de Pixel VIP app is binnen hoor. Geen idee of ik het ooit ga gebruiken, maar 'k heb de widget maar even geplaatst.

Iets heel anders wat sinds de update lijkt te gebeuren: De Zepp-app van mij Mi-band lijkt ruzie te hebben met de Bluetooth. Hij synchroniseert niet meer tenzij ik de BT even aan- en uitzet. Daardoor mis ik ook notifications op mijn band. Een zien of herinstallatie van de app gaat helpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Op de mifitnessapp geen last van.

Ik ben benieuwd welke grafische verbeteringen we missen die in Android 16 hoorden te zitten. We hebben wel floating notificaties gekregen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Marzman schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:29:
Op de mifitnessapp geen last van.

Ik ben benieuwd welke grafische verbeteringen we missen die in Android 16 hoorden te zitten. We hebben wel floating notificaties gekregen.
Opnieuw geïnstalleerd en de sync loopt weer.
Moest wel weer wat permissions goed zetten om call en message notifications binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07:33
Humma Kavula schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 21:19:
Grappig dat Aquarius spelletje in Android 16 :)

[Afbeelding]
Wat is dat voor iets? Verstopt in Android 16 of bedoel je uit de Play Store gehaald en draaiend op Android 16?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@Blue Lightning Standaard Android, altijd een spelletje verstopt onder de Android versie :) ( Althans sinds ik mij kan heugen al vanaf mijn vroegere HTC Hero )

Instellingen -> over de telefoon ->Android-versie -> Android-versie (16) paar keer tappen.

[ Voor 17% gewijzigd door Humma Kavula op 14-06-2025 01:09 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
Humma Kavula schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 00:41:
@Blue Lightning Standaard Android, altijd een spelletje verstopt onder de Android versie :) ( Althans sinds ik mij kan heugen al vanaf mijn vroegere HTC Hero )

Instellingen -> over de telefoon ->Android-versie -> Android-versie (16) paar keer tappen.
Aha al die tijd sinds Ice Cream Sandwich nooit geweten...bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog wel even het logo ingedrukt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 21:19

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had het ook gezien, 400 keer laden zit ik al wel ruim overheen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarax
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 19:21
Vandaag in de auto met de Pixel 6a (Android Auto) genavigeerd na van de week geüpdatet te hebben. Locatie werkt echt heel slecht en daardoor denkt Google Maps vaak dat ik ergens 50 meter verderop zit waardoor je heel gekke routes te zien krijgt (gelukkig wist ik de weg een beetje).

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
Tarax schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:54:
Vandaag in de auto met de Pixel 6a (Android Auto) genavigeerd na van de week geüpdatet te hebben. Locatie werkt echt heel slecht en daardoor denkt Google Maps vaak dat ik ergens 50 meter verderop zit waardoor je heel gekke routes te zien krijgt (gelukkig wist ik de weg een beetje).

Je lijkt de enige niet te zijn: https://www.reddit.com/r/...k116/pixel_6a_gps_offset/ Zelf (nog) geen idee, geen auto gereden de laatste tijd. Maar thuisadres klopt alleen met 'Locatie-nauwkeurigheid' ingeschakeld, met wifi dus. Heb je in de auto weinig aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Sinds de update nog niet genavigeerd.
Wat ik wél weet is dat het nauw komt waar ik de telefoon leg in de auto. In de middenconsole (bij de handrem) is het prima, maar in mijn broekzak of een andere plek heeft de telefoon slechte ontvangst.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarax
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 19:21
flupke01 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:34:
[...]

Je lijkt de enige niet te zijn: https://www.reddit.com/r/...k116/pixel_6a_gps_offset/ Zelf (nog) geen idee, geen auto gereden de laatste tijd. Maar thuisadres klopt alleen met 'Locatie-nauwkeurigheid' ingeschakeld, met wifi dus. Heb je in de auto weinig aan 8)7
Ja, maar voor de update was de locatie zonder wifi prima in de auto. Ik moet die Redditlink nog even lezen.
DrivinUCrazy schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:01:
[...]

Sinds de update nog niet genavigeerd.
Wat ik wél weet is dat het nauw komt waar ik de telefoon leg in de auto. In de middenconsole (bij de handrem) is het prima, maar in mijn broekzak of een andere plek heeft de telefoon slechte ontvangst.
De telefoon ligt waar hij altijd ligt, dus daar kan het niet aan liggen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

flupke01 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:34:
[...]

De vrouw's 7a heeft hier dus ook last van.... Kwamen we vandaag achter..
Mijn 6 deed het wel gewoon prima.

[ Voor 3% gewijzigd door charrel op 15-06-2025 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het nog niet getest, de compas was al waardeloos als je te voet navigeerde.

In de auto gebruiken we meestal mijn vrouw haar telefoon omdat die beter in de carholder past (ik heb een lomp zwaar hoesje waar ook pasjes en dergelijke in kunnen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
TheOmen schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:33:
[...]

Opnieuw geïnstalleerd en de sync loopt weer.
Moest wel weer wat permissions goed zetten om call en message notifications binnen te krijgen.
Te vroeg gejuicht. Wanneer horloge en telefoon buiten elkaars BT-bereik zijn geweest wordt de verbinding niet meer correct gelegd en mis ik dus alle notificaties........ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 21:33

Winkiller

De Mopperpot

Ja toevallig gisteren ook maar dan tijdens fietsen met Pokémon, ook ongeveer 50 a 60 meter er naast.
Na een uurtje was het over en zag het er weer normaal uit, geen idee of het vandaag over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Winkiller schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Ja toevallig gisteren ook maar dan tijdens fietsen met Pokémon, ook ongeveer 50 a 60 meter er naast.
Na een uurtje was het over en zag het er weer normaal uit, geen idee of het vandaag over is.
Dan heeft het waarschijnlijk niks met Android 16 te maken en was het toeval dat het met de update gebeurde?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 21:33

Winkiller

De Mopperpot

Marzman schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:34:
[...]

Dan heeft het waarschijnlijk niks met Android 16 te maken en was het toeval dat het met de update gebeurde?
Nou ik vraag het me af, hij wappert nog steeds en dat ben ik niet gewoon van Pixel 6a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-07 18:44
Ik had vanochtend hetzelfde in de auto. De eerste ~15 minuten zat de GPS er zo'n 50-100 meter naast. Na een tijdje rijden leek hij zichzelf gekalibreerd te hebben o.i.d. en was de locatie wel weer accuraat. Voor Android 16 had ik hier geen last van, en dit is de eerste keer dat ik weer heb genavigeerd na de update naar Android 16 (op vrijdag geïnstalleerd).

Edit: Lijkt gewoon toeval rond de update naar Android 16. Mijn vriendin heeft een Pixel 6a met Android 15 en heeft precies hetzelfde probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Sicco92 op 16-06-2025 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
Mijn camera doet regelmatig raar. Bij een groepsfoto "halveert" hij de hoofden. Lijkt wel een schuifpuzzel zo. De bovenste helft staat een stuk naar rechts. Hopelijk snel verholpen bij een volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Alleen hoofden? Of de bovenkant van elke foto?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Lightning
Alleen hoofden. Niet allemaal, bijv 5 personen dan van 2 de bovenkant van hun hoofd naar rechts. Denk dat er iets mis gaat met de AI beeld verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:24

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Zijn er toevallig meer mensen bij wie de Google Play systeemupdate blijft mislukken (Pixel 6,Android 16)? Ik zie wel dat er update van 148kB klaarstaat, maar blijft steeds mislukken. Herstarten en verwijderen cache/data geeft geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
tijn.online schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:50:
Zijn er toevallig meer mensen bij wie de Google Play systeemupdate blijft mislukken (Pixel 6,Android 16)? Ik zie wel dat er update van 148kB klaarstaat, maar blijft steeds mislukken. Herstarten en verwijderen cache/data geeft geen oplossing...
Had dat in het verleden wel. Bleek te liggen aan de altijd actieve Adguard app, dus die zet ik bij een update altijd op pauze. Wellicht gebruik je deze ook, o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
Nu ook bij de 6a batterij issues. Zie https://tweakers.net/nieu...lijke-problemen-accu.html

Zelf nog even checken of onze oude in aanmerking gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die issues waren een halve maand geleden al bekend, dat tegemoet komen is denk ik het nieuws van het artikel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:24
Mijn Pixel 6a van het werk komt in aanmerking voor compensatie

Ik krijg twee opties, maar ik weet nog niet wat ik zal kiezen:

Hoe wil je het probleem met je Pixel 6a oplossen?

- Krijg een contante betaling ter waarde van 100 USD (omgerekend naar je lokale valuta)

- Krijg een Google Store-kortingscode ter waarde van 150 USD (omgerekend naar je lokale valuta) voor een upgrade van je Pixel-telefoon.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
TH0R schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:33:
Mijn Pixel 6a van het werk komt in aanmerking voor compensatie

Ik krijg twee opties, maar ik weet nog niet wat ik zal kiezen:

Hoe wil je het probleem met je Pixel 6a oplossen?

- Krijg een contante betaling ter waarde van 100 USD (omgerekend naar je lokale valuta)

- Krijg een Google Store-kortingscode ter waarde van 150 USD (omgerekend naar je lokale valuta) voor een upgrade van je Pixel-telefoon.
Tja, als je een telefoon van je werkt krijgt, wat heb je dan aan 150USD aan store-tegoed voor een nieuwe telefoon. Denk niet dat je baas daar om maalt en je 'gewoon' een nieuwe telefoon geeft......

Nu ik er over nadenk: aangezien het een telefoon van je werk is, heb jij dan wel recht op die compensatie? Moet dat niet je werkgever zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

TheOmen schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:51:
[...]

Tja, als je een telefoon van je werkt krijgt, wat heb je dan aan 150USD aan store-tegoed voor een nieuwe telefoon. Denk niet dat je baas daar om maalt en je 'gewoon' een nieuwe telefoon geeft......

Nu ik er over nadenk: aangezien het een telefoon van je werk is, heb jij dan wel recht op die compensatie? Moet dat niet je werkgever zijn?
Technisch gezien van je werkgever, maar mag toch hopen dat die een pixel 6a al afgeschreven heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik krijg niks terug :p Dus of geen problemen of al afgeschreven door Google :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Dat store tegoed kun je ook wel voor andere dingen gebruiken, boeken, apps enzo (Soms een chromecast, vroeger stadia.). Ik weet niet wat ik zou kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 03-07-2025 11:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:30:
[...]

Dat store tegoed kun je ook wel voor andere dingen gebruiken, boeken, apps enzo (Soms een chromecast, vroeger stadia.). Ik weet niet wat ik zou kiezen.
In dit geval enkel voor een telefoon meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

erwn schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:34:
[...]

In dit geval enkel voor een telefoon meen ik.
Er staat inderdaad kortingscode en niet store tegoed, dan is het makkelijk en zou ik voor die 100 dollar gaan. Wel jammer dat de dollar redelijk laag staat ;)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 23:18
Het tegoed is inderdaad alleen voor een telefoon te gebruiken, verder is het goed om te weten dat het tegoed niet in combinatie met acties te gebruiken is! Mijn moeder zocht vervanging voor haar Pixel 4a en had gekozen voor 100 euro tegoed, er was op dat moment een actie van 150 euro korting op de pixel 8a, bij het afrekenen bleek dat ze 50 euro duurder uit zou zijn wanneer ze haar 100 euro tegoed zou gebruiken, dat was een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamecub
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 03-07 17:44
Heb zelf voor de contante vergoeding gekozen. Wat heb je aan een korting van 127 euro (150 USD) als Google zijn smartphones standaard 100 euro duurder verkoopt dan bij andere elektrowinkels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flupke01
Vraag gesteld via chat over mogelijkheid dat batterij-vervanging later alsnog voor NL beschikbaar komt, antwoord: 'Hoewel we geen exacte tijdlijn kunnen geven, is het zeer waarschijnlijk dat Nederland later wordt opgenomen in het Batterijprestatieprogramma van de Pixel 6a. Hoewel we geen specifieke schatting voor beschikbaarheid hebben in de komende drie maanden, raden we je aan de officiële pagina van het
Batterijprestaties-programma van de Pixel 6a in de gaten te houden voor de
nieuwste updates.'

Kreeg ook te horen dat er een mail komt als dat aan de orde is, als het inderdaad zo ver komt... Ik wacht dus wederom maar even af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo1969
  • Nu online
Gamecub schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:55:
Heb zelf voor de contante vergoeding gekozen. Wat heb je aan een korting van 127 euro (150 USD) als Google zijn smartphones standaard 100 euro duurder verkoopt dan bij andere elektrowinkels?
Correctie 180 euro, ik heb dus wel voor korting gekozen en heb dus 180 euro gekregen, verder als ik voor de pixel 8a zou gaan ben ik nog steeds goedkoper uit als bijv los toestel bij belsimpel

De code kan alleen worden gebruikt in de Google Store en alleen voor de aankoop van een andere Pixel-telefoon. Check de informatie op de betaalpagina voordat je de bestelling bevestigt. Hierop zijn Algemene Voorwaarden van toepassing.

Belangrijk: Als je een claim indient voor een kortingscode voor hardware, wordt misschien helemaal aan de garantievoorwaarden voldaan. Deze kortingscode voor hardware biedt aanvullende voordelen boven op de rechten die je hebt op grond van de wetgeving in het land waar je het apparaat hebt gekocht. Je hebt misschien wettelijke rechten op grond van de wetgeving van het land waar je het apparaat hebt gekocht. Als deze mogelijkheid voor jou beschikbaar is, kun je ook een claim indienen op basis van deze wetgeving. Als je ervoor kiest een kortingscode voor hardware in te wisselen, kun je ook nog steeds beschikbare wettelijke rechten claimen.

De promotiecode wordt aangeboden door Google Commerce Limited of zijn aangesloten entiteiten en kan uitsluitend worden gebruikt in de Google Store in Nederland. Op de aanbieding zijn de volgende voorwaarden van toepassing. De aanbieding loopt af op 21 juli 2026. De kortingscode is alleen geldig voor aankopen van Pixel-telefoons, zolang de voorraad strekt. De productselectie en -beschikbaarheid kunnen worden gewijzigd. Deze aanbieding kan niet worden gebruikt voor de aankoop van andere producten.

Alleen beschikbaar als de gebruiker minimaal 18 jaar is en een verzendadres in Nederland verstrekt. De gebruiker moet internettoegang en een betaalmethode hebben of toevoegen bij het afrekenen. Afhankelijk van de verzendkosten in je regio worden er mogelijk geen kosten in rekening gebracht. Je moet zijn ingelogd op je Google-account om de code in te wisselen.

Als je de promotiecode wilt inwisselen, ga je naar store.google.com. Voeg het gewenste artikel of de gewenste artikelen aan je winkelwagen toe en voer de promotiecode in tijdens het afrekenen om EUR €180 korting te krijgen op de aankoop van Pixel-telefoons in de Google Store in Nederland. De promotiecode wordt toegepast tijdens het afrekenen. De promotiecode moet uiterlijk op 21 juli 2026 worden ingewisseld, anders vervalt deze. De promotiecode is bedoeld voor eenmalig gebruik zonder resterend saldo. De code kan worden gecombineerd met andere aanbiedingen, is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor contant geld of het equivalent hiervan. Promotiecodes kunnen alleen worden ingewisseld in de Google Store in Nederland voor in aanmerking komende artikelen, zoals toegestaan door toepasselijke wetgeving. Bekijk de Aanvullende Voorwaarden voor promoties in de Google Store voor meer informatie

[ Voor 94% gewijzigd door ivo1969 op 03-07-2025 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo1969
  • Nu online
Jarrean schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:28:
Het tegoed is inderdaad alleen voor een telefoon te gebruiken, verder is het goed om te weten dat het tegoed niet in combinatie met acties te gebruiken is! Mijn moeder zocht vervanging voor haar Pixel 4a en had gekozen voor 100 euro tegoed, er was op dat moment een actie van 150 euro korting op de pixel 8a, bij het afrekenen bleek dat ze 50 euro duurder uit zou zijn wanneer ze haar 100 euro tegoed zou gebruiken, dat was een tegenvaller.
Die mag je uit leggen?

De code kan worden gecombineerd met andere aanbiedingen, is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor contant geld of het equivalent hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Ik vraag me af of de eventuele beperking die ik ga krijgen na de verplichte update (...) weer ongedaan worden gemaakt in het geval dat ik er zelf een nieuwe batterij in zou zetten.
Zou de telefoon dus kunnen detecteren dat de batterij is vervangen en zodoende weer de teugels een beetje laten vieren?

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Maar even.. Ik krijg geen compensatie dus google vindt dat mijn accu goed is.

Moet ik dan ook verplicht die update doen want dat slaat dan natuurlijk nergens op.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 10:24
Misschien valt het allemaal wel mee. , de update word hoe dan ook doorgepushd.

In de USA hangen ze natuurlijk in de hoogste boom als er wat gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 23:18
ivo1969 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 18:15:
[...]

Die mag je uit leggen?

De code kan worden gecombineerd met andere aanbiedingen, is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor contant geld of het equivalent hiervan
Dan is dat anders bij deze actie, bij de pixel 4a was dit niet het geval, ook na een support ticket kwam hier geen verandering in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 10:28
Humma Kavula schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 18:43:
Maar even.. Ik krijg geen compensatie dus google vindt dat mijn accu goed is.

Moet ik dan ook verplicht die update doen want dat slaat dan natuurlijk nergens op.
Als ik het goed begrepen heb krijgt idd iedereen de update gepusht, maar wordt de extra battery management alleen op de getroffen toestellen geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 22:56
Ik kreeg dus ook de compensatie mail voor m'n Pixel 6a, en heb een beetje te rap gekozen voor storetegoed. Met de cash optie had ik wat meer vrije keuze gehad.

Nu, we zitten ermee. Wat denken jullie: Pixel 9a, Pixel 9 Pro, of even wachten tot de Pixel 10 wordt aangekondigd in de hoop dat de prijzen van de 9 lijn dan omlaag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:24
[...]

Inderdaad, het geld ga ik inderdaad naar mijn werkgever storten, wel zo netjes. Zo'n bon van store-tegoed is dan inderdaad niet zo handig. De keuze is dus uiteindelijk vrij makkelijk gemaakt :-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
DeanXeL schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 09:37:
Ik kreeg dus ook de compensatie mail voor m'n Pixel 6a, en heb een beetje te rap gekozen voor storetegoed. Met de cash optie had ik wat meer vrije keuze gehad.

Nu, we zitten ermee. Wat denken jullie: Pixel 9a, Pixel 9 Pro, of even wachten tot de Pixel 10 wordt aangekondigd in de hoop dat de prijzen van de 9 lijn dan omlaag gaan?
Ik ga zelf voor een 8a. Met store-tegoed en cashback voor mijn 6a kost me dat 175 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
zacht schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:11:
[...]

Ik ga zelf voor een 8a. Met store-tegoed en cashback voor mijn 6a kost me dat 175 euro.
Grote vraag blijft of je die cashback uiteindelijk wel krijgt voor een 6a met een accu-probleem. Het zou me toch verbazen eigenlijk, zo'n gemankeerde gsm is voor dat inruilbedrijf ook niet erg interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 16:48

Sharky

Skamn Dippy!

Jullie krijgen die mail neem ik aan op je Google-account? Ik heb mijn 6a destijds via belsimpel besteld, niet rechtstreeks bij Google. Kan ik de mail nog steeds verwachten?

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flupke01
Sharky schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:29:
Jullie krijgen die mail neem ik aan op je Google-account? Ik heb mijn 6a destijds via belsimpel besteld, niet rechtstreeks bij Google. Kan ik de mail nog steeds verwachten?
Als het goed is wel. Bij mij zelfde situatie en kreeg inderdaad mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Zeker, ik heb mijn 6a hier via V&A gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik krijg geen mail want mijn 6a valt er niet onder.

Heb je gechecked of die van jou eronder valt? https://support.google.co...pixel6a_battery_help&rd=1

Anders kan je allicht ook lang wachten op een mail.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 22:56
flupke01 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:22:
[...]

Grote vraag blijft of je die cashback uiteindelijk wel krijgt voor een 6a met een accu-probleem. Het zou me toch verbazen eigenlijk, zo'n gemankeerde gsm is voor dat inruilbedrijf ook niet erg interessant...
Via de Google store zelf stellen ze nog 94 euro inruiltegoed voor. Als je hun eigen berichtgeving er op mag geloven is de telefoon met een batterij vervanging ook terug zo goed als nieuw, dus er zal nog wel enige waarde in te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
DeanXeL schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 14:31:
[...]

Via de Google store zelf stellen ze nog 94 euro inruiltegoed voor. Als je hun eigen berichtgeving er op mag geloven is de telefoon met een batterij vervanging ook terug zo goed als nieuw, dus er zal nog wel enige waarde in te vinden zijn.
Ik weet het. Overigens was dat bij mij gisteren nog € 194,-, nu inderdaad € 94,-. Er staat ook bij dat het ingeleverde toestel zal worden beoordeeld en het nu nog geen vaststaand bedrag is, dus ik verwacht er nog steeds niet veel van. Vooral ook omdat je hem dus juist inlevert zonder vers vervangen batterij. Denk dat de waarde daarom een stuk lager zal uitpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 16:48

Sharky

Skamn Dippy!

Humma Kavula schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 14:12:
[...]

Ik krijg geen mail want mijn 6a valt er niet onder.

Heb je gechecked of die van jou eronder valt? https://support.google.co...pixel6a_battery_help&rd=1

Anders kan je allicht ook lang wachten op een mail.
Die link kende ik niet. Net formulier ingevuld en ik heb ook recht op een vergoeding. Thanks.

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nu snap ik waarom de Spaanse politie in een auto minutenlang naast mij bleef staan toen ik met mijn telefoon bezig was (tot mijn vrouw aan kwam lopen en tegen me begon te praten, toen reden ze door :p )

https://www.androidauthor...-preferred-phone-3573578/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05:41
Ik heb ook vergoeding aan kunnen vragen voor mijn 6a. Kreeg een mailtje dat het onder review is en dat ik zo snel mogelijk iets hoor... Dat is een dag of 2 geleden. Wat was het tijdspad van anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
Maar hoeveel cycles is nu slecht, is een cycle elke dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
zacht schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:11:
[...]

Hier ook een 8a, ding word echt af en toe mega heet, heter dan de 6a hier.
Pagina: 1 ... 61 62 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires