Acties:
  • +15Henk 'm!
Google heeft de Pixel 6 en 6 Pro gepresenteerd. De telefoons vallen met name op door de camerabump die over de hele achterkant van het toestel loopt, en door de zelfgebouwde Tensor-soc met acht Arm-cores. De telefoons komen eind deze maand uit.

Google presenteerde de nieuwe toestellen op een eigen evenement. Veel informatie over de telefoons was al bekend. Het bedrijf bevestigde in augustus al dat het met de telefoons met zelfontworpen chips zou komen.

Er komen twee versies van de Pixel uit. De Pixel 6, en de Pixel 6 Pro die groter is en een beter scherm heeft. Beide toestellen maken gebruik van Googles eigen Tensor-chip. Het is de eerste keer dat Google een zelfontworpen soc in telefoons toepast. Hoewel er de afgelopen maanden veel is uitgelekt over de Tensor-soc geeft Google weinig informatie over hoe die werkt. De soc heeft 2+2+4 cores, maar Google vertelt niet welke dat zijn.

Volgens eerdere geruchten zou het gaan om acht Arm Cortex-cores. De soc zou volgens die geruchten twee Cortex X1-cores hebben die draaien op 2,80GHz. Dat zijn de krachtigste cores die Arm momenteel heeft. De andere zouden twee A76-cores op 2,25GHz en vier A55-cores op 1,80GHz zijn. Die laatste twee zijn al wel een stuk ouder. Google zegt dat dat de soc tachtig procent sneller is dan de Pixel 5, al had die een Snapdragon 765.

De Google Tensor-chip bevat een Mali G78-gpu, ook van Arm. Dat is dezelfde gpu als in moderne smartphones zit, waaronder de Exynos 2100 in de Samsung Galaxy S21. De cpu krijgt een aparte core voor beveiliging. Dat is de Tensor Security Core, maar Google geeft er weinig informatie over. De Tensor Security Core wordt gebruikt voor 'het uitvoeren van gevoelige taken', maar de Tensor-soc maakt daarnaast ook gebruik van Google eigen Titan 2-chip voor een trusted execution environment die wordt gebruikt voor het opslaan van wachtwoorden en inloggegevens.

De Tensor-chip heeft een Tensor Processing Unit die bedoeld is voor machine learning op het toestel. Ook heeft de soc een 'Context Hub', die functies aanstuurt die op de achtergrond spelen zoals het ambient display.

De verschillen tussen de telefoons zitten onder andere in het scherm. Dat is bij de Pixel 6 een 6,4"-full-hd-scherm met een 1080p-resolutie, en bij de 6 Pro een 6,7"-scherm met qhd+-resolutie. De Pixel 6 en 6 Pro hebben een verversingssnelheid van respectievelijk 90Hz en 120Hz. Die refreshrate is variabel en kan ook verlaagd worden naar 10Hz. Het glas is van Gorilla Glass Victus van Corning. De accu's verschillen ook in capaciteit en in laadsnelheid. De Pixel 6 heeft een accu van 4610mAh, en de 6 Pro heeft er een van 5004mAh.

Beide telefoons krijgen een primaire 50-megapixelcamera met een sensor die groter is dan de Pixel 5 en daarmee meer licht kan opvangen. Ook krijgen de toestellen beide een ultragroothoeklens met een resolutie van 12 megapixel. De 6 Pro krijgt daarnaast nog een telelens met een sensor van 48 megapixel en vier keer optische zoom. De camera kan beelden in 4K op 60fps opnemen, zegt Google.

De frontcamera heeft op de Pixel 6 8 megapixels met een kijkhoek van 84 graden. Op de 6 Pro zit een 11,1-megapixelcamera met een field-of-view van 94 graden. De frontcameralens bestaat uit een klein gaatje bovenin het scherm.

Google zegt dat met name de software de foto's en video's verbetert van de telefoon. In de camera-app zit bijvoorbeeld een Magic Eraser waarmee gebruikers elementen uit de achtergrond van hun toestel kunnen verwijderen. Ook heeft de software een feature om gezichten automatisch scherper te maken. Dat gebeurt door automatisch een gezicht te herkennen bij het maken van een foto, en daar met de ultragroothoeklens een extra shot van te maken.

Opvallend aan het uiterlijk van de telefoon is de camera-bar. Dat is een verhoogd camera-eiland dat over de volledige breedte van de toestellen. Google zegt dat de cameralens daardoor gecentreerd is in de camera. De telefoon zou daardoor ook niet wiebelen als die op een tafel ligt.

Beide telefoons worden geleverd met Android 12, het nieuwe besturingssysteem waar Tweakers eerder al een preview van maakte. De telefoons zijn volgens Google vijf jaar verzekerd van beveiligingsondersteuning. De Pixels hebben een IP68-rating voor waterdichtheid.

Google verkoopt de telefoons vanaf 28 oktober, maar niet in Nederland. De apparaten kosten respectievelijk 599 en 899 dollar. In Europa komen die prijzen neer op 649 en 899 euro.

Topics Google Pixel 6 (Pro):
Toestel
Google Pixel 6
Google Pixel 6 Pro
Besturingssysteem

Android 12
Android 12
Scherm

6,4" OLED 2400x1080 pixels, 90Hz
6,7" OLED 3120x1440 pixels, 120Hz, curved
Processor
Tensor
Tensor
Processorsnelheid
2,8GHz
2,8GHz
Videochip
Mali-G78
Mali-G78
Werkgeheugen
8GB
12GB
Opslaggeheugen
128GB, 256GB
128GB, 256GB, 512GB
Extern geheugen
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Batterij

Capaciteit: 4600mAh
Bedraad opladen: 30 Watt
Draadloos opladen: 12-21 Watt

Capaciteit: 5000mAh
Bedraad opladen: 30 Watt
Draadloos opladen: 12-23 Watt

Frontcam
8MP
11MP
Camera's

Normaal 50MP, wijdhoek 12MP
Normaal 50MP, wijdhoek 12MP & telefoto 48MP
Afmetingen

158,6 x 74,8 x 8,2mm
163,9 x 75,9 x 8,9mm
Gewicht

207 gram
210 gram
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS
NFC

WiFi
Bluetooth
GPS
NFC

Overig

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Matte zijkanten, glanzend design

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Glanzende zijkanten, glanzend design

Adviesprijs

649,00 euro
899,00 euro

[Voor 45% gewijzigd door CLB op 21-10-2021 07:10]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Wat is dit?
Reclame voor artikelen waarvan nog geen prijzen en andere specificaties bekend zijn?

Welkom op GoT, waar we aandacht besteden aan toestellen die zeer binnenkort op de mark komen. Geen reclame dus :)

[Voor 39% gewijzigd door 13art op 19-10-2021 12:20]

Soms ben ik bijna gelukkig

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-06 13:22
JukeboxBill schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:23:
Wat is dit?
Reclame voor artikelen waarvan nog geen prijzen en andere specificaties bekend zijn?
Morgen is het officiële event :)

Zie: https://pixelevent.withgoogle.com

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 13:25
Ik gok van niet, maar leveren in Nederland zou top zijn!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dubrillion schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:25:
Ik gok van niet, maar leveren in Nederland zou top zijn!
Dat zal alleen grijze import zijn

Hoi!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-06 09:01
JukeboxBill schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:23:
Wat is dit?
Zo zou je het kunnen bekijken.....of je ziet het als een service die een mede-Tweaker doet naar anderen die ook geïnteresseerd zijn in dit topic. Maar vaak de moeite niet nemen (of gewoon lui zijn) om een nieuw topic te openen.

Ik ben er in ieder geval blij mee _/-\o_

• heymil
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-05 09:16
Wat was ook alweer de truc om de pixel in Nederland te laten bezorgen?
Straat en huisnummer bij adresregel 1,
Postcode, plaats, NIEDERLANDE bij adresregel 2
Plaats, Niederlande bij Stadt
Dit toch?

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 10:53
Ik ga denk ik gewoon naar de saturn in duitsland rijden, maken er gewoon een dagje uit van.
Maar de terugweg wil ik niet rijden want dan moet alles overgezet worden :)

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 21:27
Ik heb niet zo'n goede ervaringen met truc'jes met thuisbezorgen. Ging niet goed bij mijn Pixel 4 waarna ik hem in NL besteld heb bij belsimpel volgens mij. Dit keer probeer ik hem online te bestellen bij een Saturn / MM in Duitsland om hem vervolgens op te halen daar.

www.vdzande.com

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 16:54
Ik ga hem of bestellen bij Saturn of bij fnac.fr. Hangt er een beetje vanaf wat voor mij het makkelijkste is. Ik heb er niet zoveel moeite mee om even naar Duitsland te rijden.

• Dubrillion
Misschien handig om tegen de tijd dat alles aangekondigd is of dergelijke dat we elkaar op de hoogte houden. Misschien dat iemand dicht bij de grens woont en het niet erg vind om op bestelling wat extra exemplaren mee te nemen.

Ik heb er ook geen problemen mee om naar Duitsland te rijden, maar aangezien ik aan de kust woon, wordt het voor mij al een dagje weg!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Epsilon

Voor wat betreft trucs (zoals de 00000 postcode) voor het via de Googlestore:
Scan het oude topic van de Pixel 5 maar eens door, cancels all-over :).

Beste gok is bestellen bij Saturn/Mediamarkt.de en ophalen voor de mensen die willen rijden en/of dicht bij de grens wonen.

Voor de "Bose koptelefoon-deal" bij pre-orders: Hier is een adres nodig in het land waar de telefoon wordt verkocht om deze er naar te laten verzenden :).

[Voor 3% gewijzigd door Epsilon op 18-10-2021 09:15]

• Dionysiou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:19
Ik heb er ook geen moeite mee om naar Duitsland te rijden voor de Pixel 6. Dan maken we er meteen een leuk tripje van. Echter maak ik me meer zorgen over de Bose 700 pre-order gift. Die wil ik dan niet mislopen, maar ik heb geen Duits adres (wat hoogst waarschijnlijk een voorwaarde is voor de levering van de Bose).

Iemand al ideeën om dit op te lossen?

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 22:52
Ik begreep dat de prijs van de Pixel 6 €649 is voor de 128GB maar wat is de prijs van de 256gb of is deze nog niet betaalbaar bij de introductie?

When the pink is snookered, Go for the brown

• Cruzer
Dionysiou schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:23:
Ik heb er ook geen moeite mee om naar Duitsland te rijden voor de Pixel 6. Dan maken we er meteen een leuk tripje van. Echter maak ik me meer zorgen over de Bose 700 pre-order gift. Die wil ik dan niet mislopen, maar ik heb geen Duits adres (wat hoogst waarschijnlijk een voorwaarde is voor de levering van de Bose).

Iemand al ideeën om dit op te lossen?
Krijg je die niet mee bij het afhalen ik ken de details van de actie niet. Dus misschien een domme opmerking van mij :+. En anders via een DHL packstation net over de grens. Ff een Duits DHL account aanmaken en de Duitse DHL app via apk dl.

[Voor 9% gewijzigd door Cruzer op 18-10-2021 09:28]

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 14:27
Hier de pagina van Saturn over de Pixel launch van morgen. Ik vraag me wel af vanaf wanneer de pre-orders gedaan kunnen worden via Saturn/MediaMarkt in DE. Ik verwacht pas na 19:00 uur morgen.

Ik ga zo snel het kan voor de Saturn actie (bose koptelefoon + toestel). Heb het geluk dat een collega van mij in Duitsland woont en vaak hier in NL op kantoor is.

[Voor 37% gewijzigd door Pikkemans op 18-10-2021 09:29]

• Dionysiou
  • Laatst online: 10:19
Cruzer schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:26:
[...]

Krijg je die niet mee bij het afhalen ik ken de details van de actie niet. Dus misschien een domme opmerking van mij :+. En anders via een DHL packstation net over de grens. Ff een Duits DHL account aanmaken en de Duitse DHL app via apk dl.
Ik weet dat je die niet mee krijgt bij afhalen. Dat is het probleem denk ik. Want:
1. Moet op een Duits adres geregistreerd en verzonden worden;
2. Vorige keer mocht je max. 2 registraties per Duits adres hebben.

Dus dan werken dergelijke doorzendservices denk ik niet.
Cruzer schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:25:
Ik begreep dat de prijs van de Pixel 6 €649 is voor de 128GB
maar wat is de prijs van de 256gb of is deze nog niet betaalbaar bij de introductie?
Is allemaal gebaseerd op geruchten, eerst maar eens kijken welke modellen in welke landen te koop zijn dus..

Hier in ieder geval wel een Duits adres voorhanden, nu nog een creditcard :D

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 20:19
Heb ook een duits adres (familie) voor de preorder :)

Tot dusver is de prijs van de 6 gelekt maar van de Pro is dit buiten de geruchten om niet het geval correct me if im wrong

• Toxic_Dreams
BigF25 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:59:
Heb ook een duits adres (familie) voor de preorder :)

Tot dusver is de prijs van de 6 gelekt maar van de Pro is dit buiten de geruchten om niet het geval correct me if im wrong
Zijn beide gelekt, de geruchten gaan dat de Google Pixel 6 verkocht gaat worden voor € 649 en de Google Pixel 6 Pro voor € 899.

Al zijn de geruchten voor de Google Pixel 6 wel wat betrouwbaarder, maar aangezien het 2e gerucht van de prijs van de Google Pixel 6 het 1e en 3e gerucht ( het 2e gerucht gaat enkel over de Google Pixel 6 ) bevestigen durf ik wel te stellen dat het gerucht voor beide telefoons correct is.

Zie: YouTube: GOOGLE PIXEL 6 PRO PRICES LEAK! I'm Shocked! en: https://twitter.com/thisi...tatus/1447248479403712512

[Voor 3% gewijzigd door Toxic_Dreams op 18-10-2021 10:06]

• BigF25
Toxic_Dreams schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:05:
[...]

Zijn beide gelekt, de geruchten gaan dat de Google Pixel 6 verkocht gaat worden voor € 649 en de Google Pixel 6 Pro voor € 899.

Al zijn de geruchten voor de Google Pixel 6 wel wat betrouwbaarder, maar aangezien het 2e gerucht van de prijs van de Google Pixel 6 het 1e en 3e gerucht ( het 2e gerucht gaat enkel over de Google Pixel 6 ) bevestigen durf ik wel te stellen dat het gerucht voor beide telefoons correct is.

Zie: YouTube: GOOGLE PIXEL 6 PRO PRICES LEAK! I'm Shocked! en: https://twitter.com/thisi...tatus/1447248479403712512
Ja eens, die had ik ook reeds gezien, thanks.

• HARMIEWARMIE
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-11-2022
Ben zelf geïnteresseerd in de Pixel 6 met 256GB, maar naar Duitsland rijden zit er voor mij niet zomaar in. Iemand enig idee wanneer deze variant bij Belsimpel verkrijgbaar gaat zijn of hoe dit ging bij de vorige Pixel modellen?
Zulke dingen zijn op voorhand nooit te zeggen. Ligt simpelweg aan het aanbod wat er tzt is... helaas :)

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kunt ook bus SB58 pakken, van Station Nijmegen naar Kleve Koekkoekplatz. ;) Doet er 41 minuten over. Je kunt gewoon met je Nederlandse OV-chipkaart in- en uitchecken.

[Voor 56% gewijzigd door NY_Giant op 18-10-2021 12:17]

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06 22:49
HARMIEWARMIE schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:16:
Ben zelf geïnteresseerd in de Pixel 6 met 256GB, maar naar Duitsland rijden zit er voor mij niet zomaar in. Iemand enig idee wanneer deze variant bij Belsimpel verkrijgbaar gaat zijn of hoe dit ging bij de vorige Pixel modellen?
Bij de Pixel 5 duurde het een maand voordat deze bij Belsimpel verkrijgbaar was. Niet alle kleuren overigens. Bij de prijs kun je er €100 bovenop rekenen.

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 16:18
Ik ben aan het overwegen om naar Saturn te rijden (vanuit Belgie), maar is het vanaf morgen het dan pre-order of meteen af te halen? Heeft iemand hier ervaring mee met vorige pixel launches? Ik zou niet graag 2 keer moeten rijden :D

Of kan je pre-orderen op de site en later oppikken? Op de site van Saturn zelf staat (nog) niet geweldig veel info..

/edit: verdekke, blijkbaar moet je de Bose headset ook later laten opsturen, ook naar een adres in Duitsland (was blijkbaar bij vroegere Pixel / Bose promoties ook zo)? Dan zou het helemaal geen interessante deal meer zijn vrees ik.

[Voor 25% gewijzigd door venqwish op 18-10-2021 11:49]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 21:23
Ik ben er klaar voor. Van een kennis van me mag ik het op zijn adres afleveren. Dan haal ik het bij hem op. Is voor mij 40 minuten rijden naar hem in Duitsland.

Als je online besteld bij Saturn, zit er dan een soort van voucher waar je de hoofdtelefoon mee kunt verzilveren? Of hoe moet ik dat zien? Deze zal dan ook naar een adres in Duitsland moeten.

• BigF25
venqwish schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:45:
Ik ben aan het overwegen om naar Saturn te rijden (vanuit Belgie), maar is het vanaf morgen het dan pre-order of meteen af te halen? Heeft iemand hier ervaring mee met vorige pixel launches? Ik zou niet graag 2 keer moeten rijden :D

Of kan je pre-orderen op de site en later oppikken? Op de site van Saturn zelf staat (nog) niet geweldig veel info..

/edit: verdekke, blijkbaar moet je de Bose headset ook later laten opsturen, ook naar een adres in Duitsland (was blijkbaar bij vroegere Pixel / Bose promoties ook zo)? Dan zou het helemaal geen interessante deal meer zijn vrees ik.
Waarom is het dan geen interessante deal?
Als morgen daadwerkelijk blijkt dat phone beschikbaar komt vanaf 649 is dat gewoon super scherpe prijs anno 2021 ongeacht freebie of niet.
Een promo is voor een bepaalde periode (19-27okt in deze?) en gewoon een extratje maar ook om mensen de kant van de Pixel op te laten kijken, ze hoeven het niet te doen.
Binnetie schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:32:
Als je online besteld bij Saturn, zit er dan een soort van voucher waar je de hoofdtelefoon mee kunt verzilveren? Of hoe moet ik dat zien? Deze zal dan ook naar een adres in Duitsland moeten.
Zal wel gewoon gaan op basis van redemptie ja :)
Naar specifieke website, gegevens invullen, factuur uploaden en wachten maar.

• HARMIEWARMIE
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-11-2022
venqwish schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:45:

Vanaf morgen is het volgens mij alleen nog pre-order. Als ik al de geruchten moet geloven is de telefoon vanaf 28 oktober echt beschikbaar :)

• Cruzer
HARMIEWARMIE schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:16:
Zou ook de 256gb willen hebben maar daar hoor je tot nu niks over van de Pixel 6. Wellicht morgen dan maar of deze ook bestelbaar is..

De (nieuwe) info over de pre-order bij Saturn wat duidelijker leesbaar onder elkaar:

EDIT: Onleaks op Twitter:
#Google #Pixel6 in France: 12GB + 128GB = €649
#Google #Pixel6Pro in France : 12GB + 128GB = €899
Both available in France starting Oct.28

[Voor 18% gewijzigd door CLB op 18-10-2021 15:07]

• pabloadhd
  • Laatst online: 25-05 09:33
@CLB thanks voor de info. (y)

Zal hem morgen meteen proberen te bestellen bij Saturn en laten leveren bij bekende in Duitsland. Die zullen het weer mijn kant op DHL'en. Ik ga proberen de "vorkasse" (vooruitbetaling) betalingsmethode te gebruiken. Ik las in het oude pixel 4 en 5 topic dat met een Nederlandse credit card en een Duits factuur adres er nog wel eens problemen zijn en betaling geweigerd werd.

Iemand hier toevallig ervaring met "vorkasse of creditcard betalingen met ander adres?

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:48
Iemand enig idee of er ook andere kleuren dan zwart (koptelefoon) mogelijk zijn bij deze actie?

[Voor 7% gewijzigd door Aurelium op 18-10-2021 15:20]

• GroeneThee
pabloadhd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:15:
@CLB thanks voor de info.

Zal hem morgen meteen proberen te bestellen bij Saturn en laten leveren bij bekende in Duitsland. Die zullen het weer mijn kant op DHL'en. Ik ga proberen de "vorkasse" (vooruitbetaling) betalingsmethode te gebruiken. Ik las in het oude pixel 4 en 5 topic dat met een Nederlandse credit card en een Duits factuur adres er nog wel eens problemen zijn en betaling geweigerd word.

Iemand hier toevallig ervaring met "vorkasse of creditcard betalingen met ander adres?
Ooit eens geprobeerd maar geen succes. Als het geheel een beetje met de leaks overeenkomt laat ik de mijne bestellen door een vriend die in Duitsland woont. Scheelt een hoop gezeur en onzekerheid.

• GroeneThee
Aurelium schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:20:
Iemand enig idee of er ook andere kleuren dan zwart (koptelefoon) mogelijk zijn bij deze actie?
Nog niet echt iets over kunnen vinden maar verwacht het eerlijk gezegd van niet. Maar dat is niet echt ergens op gebaseerd ;)

• BarrydeSloper
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11-02 13:05
Was het limiet van 2 headphones per huishouden er vorig jaar ook? Ik vraag me vooral af of dit limiet invloed heeft op het gebruik van zo'n forwarding site.

• BigF25
CLB schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:06:
De (nieuwe) info over de pre-order bij Saturn wat duidelijker leesbaar onder elkaar:
[Afbeelding: Google Pixel 6 - pre-order Saturn]

[Afbeelding: Google Pixel 6 - pre-order Saturn]

EDIT: Onleaks op Twitter:
#Google #Pixel6 in France: 12GB + 128GB = €649
#Google #Pixel6Pro in France : 12GB + 128GB = €899
Both available in France starting Oct.28
Nu word er weer gehint naar een gelijke 12gb ram voor de reguliere 6
GroeneThee schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:21:
Ooit eens geprobeerd maar geen succes.
Hmm dat is een goede, daar had ik nog niet aan gedacht...
Zie wel dat je ook met PayPal kunt betalen bij Saturn, lijkt me ook een prima keuze.

EDIT: Of toch wedden op de Duitse Google Store... of Saturn, of beide? Annoying!

[Voor 13% gewijzigd door CLB op 18-10-2021 16:32]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:44

DarkSide

theres no place like ::1

BigF25 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:26:
[...]

Nu word er weer gehint naar een gelijke 12gb ram voor de reguliere 6
Vermoed eerder een typfout.
Alles wat ik tot nu toe tegengekomen ben is 8GB voor de normale 6.

Maar morgen weten we het zeker.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Dubrillion
12Gb zou wel echt top zijn. Ik wilde eventueel toch al wat bij leggen voor de 12Gb mits dit binnen de marges bleef!

• pabloadhd
  • Laatst online: 25-05 09:33
GroeneThee schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Ooit eens geprobeerd maar geen succes. Als het geheel een beetje met de leaks overeenkomt laat ik de mijne bestellen door een vriend die in Duitsland woont. Scheelt een hoop gezeur en onzekerheid.
Heb je het toen met een CC geprobeerd of was dat via "vorkasse"? Want "vorkasse" had ik eigenlijk mijn hoop een beetje op gevestigd :|

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 11:46

ormagon

Definitely Maybe

Dubrillion schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:36:
12Gb zou wel echt top zijn. Ik wilde eventueel toch al wat bij leggen voor de 12Gb mits dit binnen de marges bleef!
Mag ik vragen wat de use case hierbij is? Benieuwd naar waar de meerwaarde van 12GB ontstaat.

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-02 11:38
is het trouwens al bekend of morgen de Pixel watch ook gepresenteerd wordt?
Ik ga straks over van Iphone 12 pro max, naar android en dan heb ik dus niks meer aan mijn applewatch. Dus ik hoop dat er morgen ook een pixel watch gepresenteerd wordt, anders moet ik ff opzoek naar een ander alternatief.

• DarkSide

DarkSide

Odeklontje in "DHL Packstation: gratis afhaalpunt voor Nederlanders"

kwam deze tegen. Met dank aan @Odeklontje .
Misschien handig voor die gene die een manier zoeken voor de pre-order en zo mogelijk de bose headset kunnen laten afleveren in een dhl box.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Toxic_Dreams
maurits187 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:46:
is het trouwens al bekend of morgen de Pixel watch ook gepresenteerd wordt?
Ik ga straks over van Iphone 12 pro max, naar android en dan heb ik dus niks meer aan mijn applewatch. Dus ik hoop dat er morgen ook een pixel watch gepresenteerd wordt, anders moet ik ff opzoek naar een ander alternatief.
Nee, dus ik vermoed gezien het feit dat Google niet heel goed is in hun releases geheim houden er helaas geen Google Pixel Watch komt.

Ik kan het natuurlijk fout hebben, en wellicht worden we allemaal verrast, maar ik reken er persoonlijk eigenlijk niet op :)

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-02 11:38
Toxic_Dreams schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:56:
[...]

Nee, dus ik vermoed gezien het feit dat Google niet heel goed is in hun releases geheim houden er helaas geen Google Pixel Watch komt.

Ik kan het natuurlijk fout hebben, en wellicht worden we allemaal verrast, maar ik reken er persoonlijk eigenlijk niet op :)
Jammer, dan maar op zoek naar een ander leuk android alternatief

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
DarkSide schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:49:
Odeklontje in "DHL Packstation: gratis afhaalpunt voor Nederlanders"

kwam deze tegen. Met dank aan @Odeklontje .
Misschien handig voor die gene die een manier zoeken voor de pre-order en zo mogelijk de bose headset kunnen laten afleveren in een dhl box.
Vanaf morgen (via MyDealz.de): ;)

• Odeklontje
  • Niet online
heymil schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:53:
Wat was ook alweer de truc om de pixel in Nederland te laten bezorgen?
Hier de originale post: mar-10 in "[Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen"

mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
Het is mij gelukt om in de Duitse Google Store te bestellen en het naar Nederland te laten leveren :) :) :)
  1. Scoor het gratis hoesje in de store
  2. Zet de postcode op 00000
  3. Voer bij de adresregel voor plaats je postcode, plaats en Nederland in
  4. Kies international priority shipping (+17€)
  5. Verbaas je dat het item vanuit een distributiecentrum in Tilburg (!) verstuurd wordt
[...]

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 22:06

LordKnox

Opperbaas.

Voor de mensen die zelf naar Duitsland zijn gereden bij eerdere releases: Kun je gewoon naar een Saturn rijden en daar de telefoon kopen? Of moet je online reserveren en dan laten bezorgen op de locatie? Ik woon 10 minuten van de grens af dus vind het geen probleem om even op en neer te rijden.

• Odeklontje
  • Niet online
LordKnox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:13:
Voor de mensen die zelf naar Duitsland zijn gereden bij eerdere releases: Kun je gewoon naar een Saturn rijden en daar de telefoon kopen? Of moet je online reserveren en dan laten bezorgen op de locatie? Ik woon 10 minuten van de grens af dus vind het geen probleem om even op en neer te rijden.
:7 Ten tijden van de Pixel 4 kon je gewoon heenrijden en afhalen mits op voorraad (kan je online inzien).

• Toxic_Dreams
Ik dacht dat dit bij de recentere versies van de Google Pixel's niet meer werd geaccepteerd, wellicht iemand die dit zeker weet?

• NY_Giant
  • Niet online
@Toxic_Dreams Bestellen vanuit de Google Store met postcode 00000 geeft helaas geen enkele zekerheid, hoe je het adres ook invoert. Dat is de laatste twee jaar wel gebleken. Een gouden formule voor succes lijkt er niet te zijn. Waarschijnlijk wordt bij het scannen van de pakketten direct geconstateerd dat er iets niet klopt. Dat moet dan vervolgens handmatig aangepast worden. Dan moet er maar net een medewerker zijn die snapt wat er loos is en die zin en tijd heeft om dat aan te passen. Met de enorme drukte bij de pakketverwerkers lijkt die kans klein. De meest waarschijnlijke route is simpelweg: 'adresfout => retour afzender'.

Je kunt het overigens wel risicoloos proberen. Gaat het mis, dan stort Google netjes het aankoopbedrag terug (al kan daar wat tijd overheen gaan).

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-05 13:11
Werkt dingen zoals mailboxde via Saturn of mediamark de nog wel? Als Belsimpel niet een extreem hoge premium over het bedrag doet bestel ik hem wellicht daar.

Even afwachten nog :)

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

CLB schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:32:
[...]

Hmm dat is een goede, daar had ik nog niet aan gedacht...
Zie wel dat je ook met PayPal kunt betalen bij Saturn, lijkt me ook een prima keuze.

EDIT: Of toch wedden op de Duitse Google Store... of Saturn, of beide? Annoying!
PayPal it is then. Wilde eerst met CC maar als ze dat ook al niet accepteren... Vorkasse is me te riskant. Als er niks geleverd wordt, sta je met lege handen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Epsilon

Toxic_Dreams schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:37:
Ik dacht dat dit bij de recentere versies van de Google Pixel's niet meer werd geaccepteerd, wellicht iemand die dit zeker weet?
Bekijk het topic van de pixel 5 vanaf 13 oktober 2020 en je ziet dat het regent van cancels. Er zijn er wel een paar succesvol, maar het zeker geen zekere methode.

[Google Pixel 5] Levertijden en prijzen

Het is overigens niet risicoloos. Er zijn schijnbaar ook pakketjes in verzend-limbo geraakt.

[Voor 9% gewijzigd door Epsilon op 18-10-2021 18:46]

• NY_Giant
  • Niet online
Epsilon schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:44:
[...]

Het is overigens niet risicoloos. Er zijn schijnbaar ook pakketjes in verzend-limbo geraakt.
Zeker, dat is mij zelf ook weleens gebeurd. Maar na wat contact over en weer met Google, kreeg ik zonder moeite een terugbetaling. Ik heb de indruk dat het bij anderen ook zo is gegaan. Als je met een degelijke creditcard betaalt, krijg je bovendien nog wat extra zekerheid via je kaartuitgever. Desalniettemin blijven je kansen via de Duitse/Franse Google store sowieso klein.

• 33Fraise33
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:01
Ik zou deze ook graag bestellen bij Saturn, ik vraag mij wel af, kan ik die gewoon gaan ophalen of moet je sowieso thuislevering doen? Rijden is geen probleem maar natuurlijk wil ik daar niet toekomen als deze rechtstreeks naar het duits adres zou verstuurd worden.

• Toxic_Dreams
33Fraise33 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:31:
Ik zou deze ook graag bestellen bij Saturn, ik vraag mij wel af, kan ik die gewoon gaan ophalen of moet je sowieso thuislevering doen? Rijden is geen probleem maar natuurlijk wil ik daar niet toekomen als deze rechtstreeks naar het duits adres zou verstuurd worden.
Ook iets wat ik mij afvraag ja, maar het lijkt mij dat je wel gewoon kan pre-orderen en het dan op een zelfgekozen locatie op kan halen.

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Bij Saturn kan je hem gewoon pre-orderen en dan ophalen in de winkel.
Hij wordt dan netjes voor je achter gehouden voor enkele dagen.

Uiteraard kan hij ook worden opgestuurt. Normaal maak ik er een ritje voor.
Vorig jaar voor het eerst laten opsturen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:31
Is er eigenlijk al een bevestiging of deze deal er ook is voor de Pixel 6 Pro?

• GroeneThee
Unicron schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:13:
[...]

Is er eigenlijk al een bevestiging of deze deal er ook is voor de Pixel 6 Pro?
NOPE

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 14:57
zou een reship adres wel werken voor bijv de bose deal.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

reinierkramer schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:42:
zou een reship adres wel werken voor bijv de bose deal.
Deze vraag is al vaker voorbij gekomen; max 2 per Duits adres. Dus tenzij je zeker weet dat er maar 1 iemand anders op je reship adres de Bose deal doet; Neen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 14:57
Freekers schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:47:
[...]

Deze vraag is al vaker voorbij gekomen; max 2 per Duits adres. Dus tenzij je zeker weet dat er maar 1 iemand anders op je reship adres de Bose deal doet; Neen.
Aa ja dan loop je waarschijnlijk al snel tegen de lamp idd

• Cruzer
Je kunt de Pixel 6 toch ook bij Amazon.de bestellen voor de reguliere prijs? (zonder de Saturn Bose actie) Volgens mij wordt deze dan gewoon in NL thuis bezorgd als Amazon.de als verkopende partij

• NY_Giant
  • Niet online
Voor degenen die voor Saturn of MediaMarkt in Duitsland gaan, vergeet de nieuwsbrief niet voor tien euro korting.

• NY_Giant
  • Niet online
@Cruzer Dat is afwachten. Vorig jaar verkocht Amazon.de de Pixel 5 niet zelf; Amazon.co.uk wel en die deden ook mee aan de Bose-actie. Daarnaast is het niet zeker of Amazon.de de Pixel 6 naar Nederland zal verzenden als ze hem wel gaan verkopen.

• venqwish
Ondertussen staat de pro opgelijst op amazon.co.uk - delivery date vanaf 1 november daar.

https://twitter.com/rquan...08836?ref_src=twsrc%5Etfw

• KoensSocialL
  • Laatst online: 28-05 23:36
Pagina's van de Pixel 6 staan online bij Media Markt en Saturn in Duitsland.

K.W.

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06 10:26
Frankrijk:

Darty, Boulanger, FNAC, Bouygues Telecom, SFR en Orange verkopen de Pixel 6 (Pro).

FNAC.com is de enige partij waarbij je online kan bestellen.

Online reserveren voor afhalen (als buitenlander) kan eveneens via FNAC.com en Boulanger.fr. Deze laatste heeft filialen die net over de grens liggen in Leers, Roncq en Villeneuve D'Ascq (alle drie in de omgeving van een Auchan hypermarkt). In Roncq en Villeneuve D'Ascq zitten ook Darty winkels.

Yaha!

• venqwish
Fettel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 03:16:
Frankrijk:

Darty, Boulanger, FNAC, Bouygues Telecom, SFR en Orange verkopen de Pixel 6 (Pro).

FNAC.com is de enige partij waarbij je online kan bestellen.

Online reserveren voor afhalen (als buitenlander) kan eveneens via FNAC.com en Boulanger.fr. Deze laatste heeft filialen die net over de grens liggen in Leers, Roncq en Villeneuve D'Ascq (alle drie in de omgeving van een Auchan hypermarkt). In Roncq en Villeneuve D'Ascq ziten ook Darty winkels.
Ik vind op fnac.com 3, 4 en 5 wel, maar de 6 (pro) lijkt er toch nog niet tussen te staan? Of dit is info van elders?

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-05 16:00
Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Woon zo'n 20 min rijden van Saturn af.

Is het toch niet wat ik hoopte dan kan ik altijd de telefoon en de koptelefoon los verkopen misschien.

Vandaag de site maar eens goed in de gaten houden.

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:45
Ik moet volgende week woensdag vlakbij de Duitse grens zijn voor werk dus ik overweeg om door te rijden naar Kleve. Alleen enorm balen dat ik niets met de actie kan wegens het ontbreken van een adres...

Als je hem pre ordert. Wat voor adres voeren jullie dan in op de website? Gewoon het adres van Saturn zelf bijvoorbeeld?

Twijfel enorm wat slim is. Lui bestellen en laten bezorgen is ook niet gek (ofwel even geduld hebben en tzt via Fnac of misschien Amazon mits de prijzen hetzelfde blijven daar)

• Toxic_Dreams
Kwakkies schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:37:
Ik moet volgende week woensdag vlakbij de Duitse grens zijn voor werk dus ik overweeg om door te rijden naar Kleve. Alleen enorm balen dat ik niets met de actie kan wegens het ontbreken van een adres...
Het is vanaf vandaag pre-ordered, en volgens mij kan je 'm pas vanaf de 28e of 29e ophalen, tenminste dat waren de geruchten.

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-06 21:10
Ik zie veel mensen over de Saturn praten, is de pixel 6 (pro) ook beschikbaar bij de MediaMarkt in Duitsland?

• Dubrillion
GiantHoax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:52:
Ik zie veel mensen over de Saturn praten, is de pixel 6 (pro) ook beschikbaar bij de MediaMarkt in Duitsland?
KoensSocialL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
Pagina's van de Pixel 6 staan online bij Media Markt en Saturn in Duitsland.

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-06 21:10
Mijn fout, niet goed gekeken! 8)7

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-05 16:00
Kwakkies schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:37:

Als je hem pre ordert. Wat voor adres voeren jullie dan in op de website? Gewoon het adres van Saturn zelf bijvoorbeeld?

Twijfel enorm wat slim is. Lui bestellen en laten bezorgen is ook niet gek (ofwel even geduld hebben en tzt via Fnac of misschien Amazon mits de prijzen hetzelfde blijven daar)
Ik geef inderdaad gewoon het adres van Saturn in Kleve op. Werkt tot op heden perfect.

• StewieDog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 14:03
GiantHoax schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:52:
Mediamarkt en saturn zijn eigenlijk dezelfde winkels. In nederland zijn de saturns bv allemaal mediamarkt geworden.
Wat ze verkopen is daarom meestal identiek. Voorraad die wellicht verschilt maar zou me niets verbazen als ze vanuit hetzelfde magazijn verkopen.

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 18:05
Het is vandaag de 19e, ik kan nog heel niets (10:45) pre-orderen bij saturn.de. Wat mis ik?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 23:03

Koppensneller

winterrrrrr

scorelord schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:49:
Het is vandaag de 19e, ik kan nog heel niets (10:45) pre-orderen bij saturn.de. Wat mis ik?
Het launch event is pas vanavond om 19:00 uur, dan start waarschijnlijk de verkoop pas.

• venqwish
scorelord schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:49:
De presentatie is pas deze avond om 19u, het zal pas voor daarna zijn. Ik vermoed dat zolang de presentatie niet is afgelopen er nog een embargo geldt.

Countdown timer: https://pixelevent.withgoogle.com/
Livestream (waar je ook een reminder kan instellen): YouTube: Google Presents: Pixel Fall Launch

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 21:27
StewieDog schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Mediamarkt en saturn zijn eigenlijk dezelfde winkels. In nederland zijn de saturns bv allemaal mediamarkt geworden.
Wat ze verkopen is daarom meestal identiek. Voorraad die wellicht verschilt maar zou me niets verbazen als ze vanuit hetzelfde magazijn verkopen.
Check anders deze pagina even ;)
Is een kopie van de Saturn pagina - https://www.mediamarkt.de/de/specials/google-launch

www.vdzande.com

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 00:20

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Als je bij Saturn (dus Duitsland) besteld om vervolgens de telefoon op te halen, betaal je dan vooruit (met PayPal) of pas bij aflevering?

• Dubrillion
ChromeFR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:37:
Als je bij Saturn (dus Duitsland) besteld om vervolgens de telefoon op te halen, betaal je dan vooruit (met PayPal) of pas bij aflevering?
PayPal schrijft volgens mij pas geld af als het pakket onderweg is!

• NY_Giant
  • Niet online
NY_Giant schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:48:
Voor degenen die voor Saturn of MediaMarkt in Duitsland gaan, vergeet de nieuwsbrief niet voor tien euro korting.
En nog 2% cashback via Shoop.de (Saturn en MediaMarkt) of Shopbuddies.de (Saturn). :)

[Voor 17% gewijzigd door NY_Giant op 19-10-2021 11:51]

• Cruzer
ChromeFR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:37:
Je kunt ook in de winkel betalen. Pinnen of cash, CC.

• KoensSocialL
En met een beetje geluk gaat de prijs via Media Markt DE nog goedkoper uitvallen. Momenteel is er op veel producten BTW actie van 19%. Al is de kans kleiner bij pre order. Maar mocht het zo zijn, dan zou de prijs ongeveer 545 euro voor de Pixel 6 zijn en ongeveer 755 euro voor de Pixel 6 pro!

K.W.

• DarkSide

DarkSide

idd @ChromeFR gewoon op locatie betalen.
Heb ik ook met de google home devices gedaan

• Cruzer
Om even goed te begrijpen van die Saturn actie. Je krijgt dus een voucher voor die Bose koptelefoon per email of bij het afhalen/ontvangen van je pixel? . En dan bestel je bij Saturn die koptelefoon of via een extern bedrijf? En tijdens het bestellen van die koptelefoon moet je dus een Duits adres invullen? Of moet je dit al gelijk voor die koptelefoon doen bij de pré order vanavond op de site van Saturn? Ik wil mijn pixel ophalen in de winkel namelijk.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 17:05

Byron010

Black Mirror Society.

Cruzer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:05:
Om even goed te begrijpen van die Saturn actie. Je krijgt dus een voucher voor die Bose koptelefoon per email of bij het afhalen/ontvangen van je pixel? . En dan bestel je bij Saturn die koptelefoon of via een extern bedrijf? En tijdens het bestellen van die koptelefoon moet je dus een Duits adres invullen? Of moet je dit al gelijk voor die koptelefoon doen bij de pré order vanavond op de site van Saturn? Ik wil mijn pixel ophalen in de winkel namelijk.
Nadat je hem gekocht heb kan je via een actie website je IMEI nummer invullen samen met andere informatie zoals aankoop datum en jouw gegevens en dan sturen ze je een koptelefoon op na verificatie. Dit versturen ze alleen naar een duits adres volgens de saturn actie.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Cruzer
Byron010 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Nadat je hem gekocht heb kan je via een actie website je IMEI nummer invullen samen met andere informatie zoals aankoop datum en jouw gegevens en dan sturen ze je een koptelefoon op na verificatie. Dit versturen ze alleen naar een duits adres volgens de saturn actie.
Dank voor de duidelijke uitleg.

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is er al een idee welke Nederlandse winkels de telefoon grijs gaan importeren? Dat heeft bij mij de voorkeur.

• Dubrillion
theHoff schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:15:
Is er al een idee welke Nederlandse winkels de telefoon grijs gaan importeren? Dat heeft bij mij de voorkeur.
Dit was in het verleden Belsimpel. Hier werd wel een goede premie voor gerekend. Eentje die hoger is dan de kosten om zelf heen en weer te rijden. (Dodge Ram en andere brandstof slurpers daarbuiten gelaten :+ )

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 07:59
theHoff schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:15:
Dubrillion schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Dit was in het verleden Belsimpel. Hier werd wel een goede premie voor gerekend. Eentje die hoger is dan de kosten om zelf heen en weer te rijden. (Dodge Ram en andere brandstof slurpers daarbuiten gelaten :+ )
Amazon.de blijft dan denk ik de voordeligste optie als je niet wil gaan rijden lijkt me.

[Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 19-10-2021 13:23]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 17:05

Byron010

Black Mirror Society.

Dubrillion schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Weet je dat zeker met de huidige benzine prijzen |:( ... en het is natuurlijk afhankelijk van waar je vandaan komt. Een ritje vanuit Rotterdam telt wel op met de huidige prijzen..

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

KoensSocialL schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:36:
En met een beetje geluk gaat de prijs via Media Markt DE nog goedkoper uitvallen. Momenteel is er op veel producten BTW actie van 19%. Al is de kans kleiner bij pre order. Maar mocht het zo zijn, dan zou de prijs ongeveer 545 euro voor de Pixel 6 zijn en ongeveer 755 euro voor de Pixel 6 pro!
Helaas, niet geldig op pre-orders:

"Nur gültig auf vorrätige/sofort verfügbare Ware. Keine Nachbestellungen/Vorbesteller nehmen nicht an der Aktion teil."

• KoensSocialL
Freekers schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Helaas, niet geldig op pre-orders:

"Nur gültig auf vorrätige/sofort verfügbare Ware. Keine Nachbestellungen/Vorbesteller nehmen nicht an der Aktion teil."
Jammer! Had mooi kunnen zijn!

K.W.

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee