Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
Heeft iemand de Bose koptelefoon al ontvangen? Enig idee hoe lang dat duurt?

Ik heb de pixel op een Duits adres laten bezorgen en wil mssn alles in één keer laten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Indego schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:26:
alternate.de stuurt de pixel 5 rechtstreeks naar Nederland voor €613,14 plus verzendkosten €9,89 is Totaal €623,03

Maak daar een account aan en stel daarna een vraag via: https://www.alternate.de/HILFE/ALTERNATE/Kontakt
"Can i order the Pixel 5 128GB (version black or green) that will be shipped to the Netherlands"

Dan krijg je netjes de order via email gestuurd, wel handig als je paypall hebt.
Heb jij een indicatie gekregen wanneer je jouw Pixel kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indego
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-01-2023
Voor zover ik weet vanaf half november, mij maakt dat niet omdat je dan waarschijnlijk een pixel 5 krijgt die niet uit de eerste batches komt welke nu nog produktie fouten zouden kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indego
melvinjoosten schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:24:
[...]

Heb jij een indicatie gekregen wanneer je jouw Pixel kan verwachten?
Voor zover ik weet vanaf half november, mij maakt dat niet omdat je dan waarschijnlijk een pixel 5 krijgt die niet uit de eerste batches komt welke nu nog produktie fouten zouden kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
Hier nog steeds geen verandering in de status van de aanvraag van de Bose (via MyGermany). Aanvraag gedaan op 16-10.
Gaat hem waarschijnlijk niet worden gezien de reacties hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 19:42
Nelis13 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:43:
Hier nog steeds geen verandering in de status van de aanvraag van de Bose (via MyGermany). Aanvraag gedaan op 16-10.
Gaat hem waarschijnlijk niet worden gezien de reacties hierboven.
Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat de aanvraag is gevalideerd. Pixel is besteld op een Duits huisadres, de Bose is aangevraagd met Mygermany. Nu kijken of hij daadwerkelijk wordt verstuurd..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06-2022
Eerder in het topic werd er geloof ik gezegd "ach, je kan je claim altijd wijzigen of opnieuw indienen". Hoe?
M'n aanvraag is afgekeurd, waarschijnlijk omdat mijn order confirmation niet goed was (had beter de invoice geupload), maar het IMEI nummer is wel geregistreerd en dus "al gebruikt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:53
Kevv1990 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:44:
Eerder in het topic werd er geloof ik gezegd "ach, je kan je claim altijd wijzigen of opnieuw indienen". Hoe?
M'n aanvraag is afgekeurd, waarschijnlijk omdat mijn order confirmation niet goed was (had beter de invoice geupload), maar het IMEI nummer is wel geregistreerd en dus "al gebruikt"
Ja, hoe, dat zeggen de voorwaarden helaas niet :-(
Macht ein Teilnehmer bei der Einreichung seines Antrags unvollständige oder unrichtige Angaben, wird er innerhalb von zwei (2) Arbeitstagen benachrichtigt und erhält Gelegenheit, die fehlenden Informationen innerhalb von sieben (7) Tagen nachzureichen, damit sein Antrag genehmigt werden kann (vorausgesetzt, dass entweder die E-Mail-Adresse oder die Telefonnummer auf dem Antragsformular korrekt ist). Werden die erforderlichen Informationen nicht innerhalb dieses Zeitrahmens vorgelegt, wird der Antrag abgelehnt. Kann der Teilnehmer unter der auf dem Antragsformular angegebenen Telefonnummer oder E-Mail-Adresse nicht kontaktiert werden, wird der Antrag abgelehnt. Sofern der Teilnehmer diese Aktionsbedingungen einhält, kann er einen erneuten Antrag einreichen.
Google translate:
Als een deelnemer onvolledige of onjuiste informatie verstrekt bij het indienen van zijn aanvraag, wordt deze binnen twee (2) werkdagen op de hoogte gebracht en krijgt hij de mogelijkheid om de ontbrekende informatie binnen zeven (7) dagen in te dienen, zodat zijn aanvraag kan worden goedgekeurd (op voorwaarde dat ofwel het e-mailadres of telefoonnummer op het aanvraagformulier is correct). Als de vereiste informatie niet binnen dit tijdsbestek wordt verstrekt, wordt de aanvraag afgewezen. Als de deelnemer niet bereikbaar is op het telefoonnummer of e-mailadres dat op het aanmeldingsformulier staat vermeld, wordt de aanmelding afgewezen. Mits de deelnemer voldoet aan deze voorwaarden van de actie, kan hij een nieuwe aanvraag indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Misschien dat er na die 7 dagen nog iets reset zodat je het dan opnieuw kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huskedoekje
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:32
Ik ben nog op zoek naar een Duits adres voor de Bose claim, want heb verder geen kennissen die in Duitsland wonen.

Heb er wel een vergoeding voor over, maar waar hebben jullie iemand hiervoor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
Hmmm ik zie nu dat de MediaMarkt BTW dagen heeft. Dat is 16% en 84,57 korting op een pixel 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Nelis13 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:26:
Hmmm ik zie nu dat de MediaMarkt BTW dagen heeft. Dat is 16% en 84,57 korting op een pixel 5.
Mits op voorraad natuurlijk (momenteel dus niet):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEUXzAI22o0oG517nGtCgqwTnfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gqVFiz0LgTSwdMG5mnWEiR1A.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
Ohja ik zie het. Ik dacht dat ik net bij mij zag dat de levertijd in ieder geval niet voor 26 oktober zou zijn. Anyhoe klinkt logisch. Ophalen ergens zoiezo niet mogelijk (ook van andere producten trouwens lastig)
In ieder geval blij met de pixel 5. Nu nog een koptelefoon 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:08
Zojuist hier ook de Bose naar MyGermany goedgekeurd. Aanvraag van 16/10 maar met deze uitkomst helemaal prima om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:02
Good Morning,

thank you for your email.

Due to the high popularity of the promotion and the huge volume of applications, it takes a little longer for claims to be processed.

We appreciate your patience whilst your our processing team is working on this.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
Ze hebben het inderdaad gewoon heel erg druk, deze vraag komt van dinsdag. Dus ze zullen ook wat makkelijker met de voorwaarden omgaan verwacht ik aangezien ze niet aan hun eigen voorwaarden voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperjoey
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 23:59
Ook maar een bestelling geplaatst bij Belsimpel, morgen in huis als het goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

TheFirepit

Vuurbal

Kevv1990 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:44:
Je kan het nog altijd met je tweede IMEI proberen. Elke simkaart (dus ook de esim) heeft zijn eigen IMEI. De Pixel 5 heeft dus twee IMEI nummers. Of heb je beide al gebruikt?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
TheFirepit schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Je kan het nog altijd met je tweede IMEI proberen. Elke simkaart (dus ook de esim) heeft zijn eigen IMEI. De Pixel 5 heeft dus twee IMEI nummers. Of heb je beide al gebruikt?
Dat vroeg ik mij ook af, kan je twee Boses aanvragen op een telefoon (met twee IMEI's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

TheFirepit

Vuurbal

tap123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:14:
[...]

Dat vroeg ik mij ook af, kan je twee Boses aanvragen op een telefoon (met twee IMEI's)?
Als ze slim zijn niet, maarja het zou zomaar kunnen :)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djamon Staal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-02 23:05

Djamon Staal

https://www.sdhd.nl

Ik heb een beetje terug zitten lezen en een aantal mensen gevonden die door middel van de 00000 truc de pixel besteld hebben. Zijn er ook mensen die hem al daadwerkelijk op deze manier ontvangen hebben? Ik heb mijn bestelling in de Google Store nog open staan dmv de 00000 truc en zit zeer te twijfelen of ik het adres aan zou passen naar myGermany.

Delivered by: Oct 30 – Nov 2 _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Djamon Staal op 23-10-2020 13:32 ]

SDHD Hosts: Veilige en betrouwbare webhosting, (un)managed VPS hosting, domeinregistraties van maar dan 850 tld's en Dedicated hosting!

Overstack: IT Consultancy & Zakelijke Hosting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvander
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 16:51
@Djamon Staal Ik heb ook nog altijd een 00000 truc openstaan maar nog steeds niet geleverd ( moest vorige week vrijdag geleverd worden). Ik heb ook een support case geopend bij google en DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djamon Staal

Djamon Staal

@Elvander, Vervelend om te horen! Ik heb wel gebruik gemaakt van de international shipping optie. (de extra 13,99) Had jij dit ook gedaan? Ik weet verder niet of dit verschil uit maakt.

Ik las ook dat @TI_Observer zijn pixel wel heeft ontvangen in zijn post op: dinsdag 20 oktober 2020 15:20. Hierom begin in steeds meer te twijfelen haha.

Ik ben wel benieuwd of @TI_Observer gebruik heeft gemaakt van de international shipping optie.

[ Voor 20% gewijzigd door Djamon Staal op 23-10-2020 13:47 ]

SDHD Hosts: Veilige en betrouwbare webhosting, (un)managed VPS hosting, domeinregistraties van maar dan 850 tld's en Dedicated hosting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
  • Laatst online: 15-06-2022
phYzar schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:01:
[...]

Ja, hoe, dat zeggen de voorwaarden helaas niet :-(

[...]

Google translate:

[...]
Hmm oke. Ik heb in ieder geval direct na afwijzing de factuur via een support ticket ingediend, dus toch nog hoop dat ze op deze manier de aanvraag kunnen accepteren. Alleen na 3 dagen nog niets gehoord, zelfs niet een "we hebben je ticket ontvangen" email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvermeij
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-01 11:54
Kun je hem vanaf de MM ook in Nederland laten bezorgen?

Prijs ziet er daar nu erg aantrekkelijk uit, maar is helaas wel een flink eind rijden anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
wvermeij schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:00:
Kun je hem vanaf de MM ook in Nederland laten bezorgen?

Prijs ziet er daar nu erg aantrekkelijk uit, maar is helaas wel een flink eind rijden anders.
Ik wil best naar Nordhorn rijden. In de buurt.

Maar reserveren in de winkel lukte vanmorgen niet helaas...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-05 11:00
Currry schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:22:
Zojuist hier ook de Bose naar MyGermany goedgekeurd. Aanvraag van 16/10 maar met deze uitkomst helemaal prima om te wachten.
Heb je de Pixel 5 al wel ontvangen vanuit MyGermany? Hoelang duurt het voordat zij het pakket registreren en doorsturen? Mijn pakket ligt er sinds gisterochtend, maar nog niks gemeld in mijn account (had wel een expected delivery aangemaakt met drop shipment). Indien pakket niet doorgestuurd is, hoe heb je IMEI-nummer verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:33
Djamon Staal schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:30:
Ik heb een beetje terug zitten lezen en een aantal mensen gevonden die door middel van de 00000 truc de pixel besteld hebben. Zijn er ook mensen die hem al daadwerkelijk op deze manier ontvangen hebben? Ik heb mijn bestelling in de Google Store nog open staan dmv de 00000 truc en zit zeer te twijfelen of ik het adres aan zou passen naar myGermany.

Delivered by: Oct 30 – Nov 2 _/-\o_
Staat hier ook nog steeds open... Bij DHL en status al een goede week onveranderd; Open Status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djamon Staal

Djamon Staal

FabianNL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:58:
[...]

Staat hier ook nog steeds open... Bij DHL en status al een goede week onveranderd; Open Status.
@FabianNL Heb je gebruik gemaakt van de international shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Djamon Staal schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

@FabianNL Heb je gebruik gemaakt van de international shipping?
Nope, standaard. Eerdere keren ook niet gedaan en bij overige topics maakte dat ook geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djamon Staal

Djamon Staal

FabianNL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:00:
[...]

Nope, standaard. Eerdere keren ook niet gedaan en bij overige topics maakte dat ook geen verschil.
Ah oke, bedankt voor je reactie. Ergens kan ik het begrijpen als DHL hem niet wilt verzenden naar Nederland als er niet betaald is om het pakket naar het buitenland te sturen, ik zou dan verwachten dat ze je laten betalen bij ontvangst of hem retour sturen naar de afzender maar dat is speculatie.

Had je al contact opgenomen met DHL? En zo ja wat hebben ze toen gezegt?

Update: Als ik google vind ik een "Estimated Delivery Time" van 8.9 dagen van Duitsland naar Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door Djamon Staal op 23-10-2020 15:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Djamon Staal schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Ah oke, bedankt voor je reactie. Ergens kan ik het begrijpen als DHL hem niet wilt verzenden naar Nederland als er niet betaald is om het pakket naar het buitenland te sturen, ik zou dan verwachten dat ze je laten betalen bij ontvangst of hem retour sturen naar de afzender maar dat is speculatie.

DHL verwees in mijn geval terug naar Google. Alleen die kon een onderzoek openen. Google heeft dat inmiddels gedaan. Nu is het afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 08:47
founz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Heb je de Pixel 5 al wel ontvangen vanuit MyGermany? Hoelang duurt het voordat zij het pakket registreren en doorsturen? Mijn pakket ligt er sinds gisterochtend, maar nog niks gemeld in mijn account (had wel een expected delivery aangemaakt met drop shipment). Indien pakket niet doorgestuurd is, hoe heb je IMEI-nummer verkregen?
Ik heb mijn Pixel 5 ook via myGermany laten versturen. Hij kwam daar 16 oktober in de ochtend binnen (DHL aflever bevestiging) en kreeg na een uur al een melding van myGermany dat ie was ontvangen. Gelijk de verzending naar NL geregeld en hij is toen dezelfde middag nog bij hen verstuurd. De 19e had ik hem binnen.

Ik heb hem via de Google store besteld en IMEI nummer was te vinden in de bestel gegevens nadat ie verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djamon Staal

Djamon Staal

NielsFL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:07:
[...]

DHL verwees in mijn geval terug naar Google. Alleen die kon een onderzoek openen. Google heeft dat inmiddels gedaan. Nu is het afwachten.
Cool thanks voor de informatie! Mocht er nog iets informatiefs uit komen lees ik het graag! Let's hope for the best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 19:07
Djamon Staal schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Update: Als ik google vind ik een "Estimated Delivery Time" van 8.9 dagen van Duitsland naar Nederland.
Ik ben ook in afwachting van het onderzoek van Google, zou uiterlijk voor vanavond 22uur reactie krijgen. Tja, dat DHL het niet wil kan ik me voorstellen omdat ze handmatig de pakketjes moeten omlabelen.
De Pixel3A werd destijds vanuit Ierland of zelfs vanuit Nederland (terwijl hij hier niet te koop was) verzonden voor andere europese landen. Extra kosten ivm 'internationale' verzending zou volgens mij daarom ook geen reden zijn, aangezien dat al voor de meeste europese landen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
TheFirepit schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Hoe verkrijg je de 2e IMEI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Nuevocasa schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Ik ben ook in afwachting van het onderzoek van Google, zou uiterlijk voor vanavond 22uur reactie krijgen. Tja, dat DHL het niet wil kan ik me voorstellen omdat ze handmatig de pakketjes moeten omlabelen.
De Pixel3A werd destijds vanuit Ierland of zelfs vanuit Nederland (terwijl hij hier niet te koop was) verzonden voor andere europese landen. Extra kosten ivm 'internationale' verzending zou volgens mij daarom ook geen reden zijn, aangezien dat al voor de meeste europese landen geld.
Ongeacht de reden voor dit falen, je zou verwachten dat een pakket retour gaat en Google dat vervolgens oppakt. Maar als je zelf niet aan de bel trekt lijkt er dus niets te gebeuren. (Of in elk geval niet binnen een redelijke termijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 19:07
NielsFL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:32:
[...]

Ongeacht de reden voor dit falen, je zou verwachten dat een pakket retour gaat en Google dat vervolgens oppakt. Maar als je zelf niet aan de bel trekt lijkt er dus niets te gebeuren. (Of in elk geval niet binnen een redelijke termijn.)
Helemaal mee eens!
Google heeft voor mij nog een paar uur om te reageren. Mij werd gegarandeerd dat ze binnen 48uur er op terug kwamen. Jammer dat het zo loopt. Misschien is er toch iets in het proces bij DHL veranderd waardoor het niet meer zo makkelijk gaat met de 00000 truc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:22
Horatius schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:30:
[...]

Hoe verkrijg je de 2e IMEI?
Staat in ieder geval op de sticker op het doosje. IMEI1 & IMEI2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Laatst online: 21-05 11:00
ruurd v. schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:08:
[...]

Ik heb mijn Pixel 5 ook via myGermany laten versturen. Hij kwam daar 16 oktober in de ochtend binnen (DHL aflever bevestiging) en kreeg na een uur al een melding van myGermany dat ie was ontvangen. Gelijk de verzending naar NL geregeld en hij is toen dezelfde middag nog bij hen verstuurd. De 19e had ik hem binnen.

Ik heb hem via de Google store besteld en IMEI nummer was te vinden in de bestel gegevens nadat ie verstuurd was.
Thanks voor de info. Daar baal ik wel van. Ik had namelijk ook verwacht dat ze het pakketje gelijk door zouden sturen. De klantenservice van mygermany is ook niet al te best, je kan ze alleen per mail bereiken en terugbellen hebben ze bij mij nog niet gedaan.

We wachten maar rustig af dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• houser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 10:02
Joster schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Ik heb dit ook nog even gecheckt via Twitter DM en kreeg het volgende antwoord:

[Ik weet helaas niet wanneer en of wij ook de Duitse variant gaan leveren. Dit is bij ons 1 grote voorraad en kunnen ook geen specifieke toestellen leveren. Dus dit kunnen wij op voorhand helaas ook niet garanderen.]

:|
Ondanks de wisselende verhalen van Belsimpel over inkoop van een partij uit Engeland heb ik gisteren toch maar de Pixel 5 bij Belsimpel besteld.

Op de bestelbevestiging stond de EAN van de Duitse variant, dus vol goede hoop zat ik te wachten op de bezorger van PostNL en ik kreeg inderdaad zojuist de Duitse versie geleverd, met een normale EU stekker in de doos :) .

EAN van de Duitse versie is overigens 193575012223.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 23:04
De bestelling is vandaag bij het adres van Huifkar afgeleverd. En nu wachten tot het wordt doorgestuurd.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:08
founz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

De Pixel 5 is de 16de in de ochtend bij MyGermany bezorgd. Direct na bevestiging van DHL hun site opengezet en na een uur of 2 stond deze daar ook geregistreerd. Meteen een dropship aangemaakt en dezelfde dag nog verstuurd weer. Maandag erna thuis bezorgd.

Ging daar dus heel vlot! Kies wel voor dropship want dan doen ze niets behalve doorsturen (is ook goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
  • Laatst online: 05-05 19:42
Klopt het dat ze bij amazon.co.uk alleen een UK stekker leveren of zit er ook een verloopstekker in voor EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Kleine update: Google heeft de "Delivered by" voor mijn bestelling verandert van 16-21okt naar 15-20okt. Verder geen e-mail ontvangen, dus ik weet niet of dit gerelateerd is aan het DHL onderzoek of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Laatst online: 11-04 13:34
masterboy56 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:57:
Klopt het dat ze bij amazon.co.uk alleen een UK stekker leveren of zit er ook een verloopstekker in voor EU?
Ik heb via amazon.co.uk alleen een UK stekker gekregen.

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0B
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-01 19:37

J0B

Eindelijk m'n Pixels ontvangen op het adres van een Duitse vriend en hij heeft ze gisteren meegenomen naar Nederland :-)

Nu probeer ik de koptelefoons te bestellen alleen loop ik tegen het volgende aan: er staan twee IMEI codes op de doos (IMEI1 en IMEI2), welke moet ik gebruiken?

Daarnaast heb ik nog een vraag, ik hoor mensen zeggen dat ze een SMS ontvangen (op hun Pixel) met de status van de aanvraag. Moet het telefoonnummer dat je opgeeft actief zijn op de IMEI die je opgeeft? Ik wil namelijk een van de Pixels dicht laten en toch de koptelefoon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-05 19:53
J0B schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:27:
Eindelijk m'n Pixels ontvangen op het adres van een Duitse vriend en hij heeft ze gisteren meegenomen naar Nederland :-)

Nu probeer ik de koptelefoons te bestellen alleen loop ik tegen het volgende aan: er staan twee IMEI codes op de doos (IMEI1 en IMEI2), welke moet ik gebruiken?

Daarnaast heb ik nog een vraag, ik hoor mensen zeggen dat ze een SMS ontvangen (op hun Pixel) met de status van de aanvraag. Moet het telefoonnummer dat je opgeeft actief zijn op de IMEI die je opgeeft? Ik wil namelijk een van de Pixels dicht laten en toch de koptelefoon bestellen.
Hele goede vraag. Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

J0B schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:27:

Bomb-el schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:30:
[...]

Hele goede vraag. Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Het is IMEI1, die op de doos/factuur/bon staat en je ook ziet met het 'bellen' v.h. nummer *#06#.
De SMS ontvang je op het nummer wat je opgeeft bij de aanvraag, dit heeft volgens mij niets te maken met het IMEI. Vanuit DE kunnen ze nl. 100% zeker niet zien welk nummer actief is bij welk IMEI (behalve als dit misschien vanuit een Google Services is, maar dit vind ik twijfelachtig), het nummer kun je opgeven door handmatig in het invulveld bij aanvraag +316-rest-van-je-06-nummer te typen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clx_
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-05 16:45
Bij Mediamarkt (en Saturn voordat ik wist over Mediamarkt's BTW actie) gisteren beide een Pixel 5 order geplaatst, met gebruik van een Mygermany adres.
Echter vonden ze dit waarschijnlijk niet leuk, want voor beide orders (bij Saturn onmiddelijk, bij Mediamarkt pas vanochtend) zijn ze allebei geannuleerd voor veiligheids redenen. Jammer, want bij Mediamarkt zijn ze nu out of stock en nu moet ik een aantal dagen wachten op mijn geld.

Overigens betaald met PayPal bij Saturn, bij Mediamarkt met Sofort (heeft ondersteuning voor Nederlandse banken, dus een tip voor de mensen die betalen bij een winkel met Nederlandse bank zonder creditcard of PayPal)

[ Voor 22% gewijzigd door clx_ op 24-10-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
clx_ schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:40:
Bij Mediamarkt (en Saturn voordat ik wist over Mediamarkt's BTW actie) gisteren beide een Pixel 5 order geplaatst, met gebruik van een Mygermany adres.
Echter vonden ze dit waarschijnlijk niet leuk, want voor beide orders (bij Saturn onmiddelijk, bij Mediamarkt pas vanochtend) zijn ze allebei geannuleerd voor veiligheids redenen. Jammer, want bij Mediamarkt zijn ze nu out of stock en nu moet ik een aantal dagen wachten op mijn geld.

Overigens betaald met PayPal bij Saturn, bij Mediamarkt met Sofort (heeft ondersteuning voor Nederlandse banken, dus een tip voor de mensen die betalen bij een winkel met Nederlandse bank zonder creditcard of PayPal)
Ja balen, afgaande op de reacties hier, zijn alle orders bij MM en Saturn via myGermany gecanceld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clx_
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-05 16:45
Uiteindelijk geef ik toch maar op nadat ik de reacties lees van mensen met geannuleerde bestelling via Mygermany / Mailboxde.

Besteld bij Belsimpel voor 719 euro, een flinke 200 euro meer dan wat ik betaald heb bij Mediamarkt, even door de zure appel bijten dus. Nu ook nog 1100 euro aan refunds binnen zien te krijgen (geen creditcard gebruikt) van Mediamarkt & Saturn, het zit deze week met mijn portemonnee dus niet mee.

[ Voor 6% gewijzigd door clx_ op 24-10-2020 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rothmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 22:26
Weet iemand toevallig hoe het met de voorraad pixel 5 is in de MediMarkten dicht bij de grens? Online kun je ze niet reserveren, maar goed als ze volop voorradig zijn wil ik er misschien wel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
*knip*. Methoden om fraude te plegen met de actie zien we liever niet.

[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 24-10-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
Meer mensen hier die de telefoon via Mobilcom Debitel hebben besteld? Nog steeds niet verzonden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tobyjan
  • Laatst online: 27-01 16:35
Met dank aan @oJoey heb ik nu ook een mooie Pixel 5 In Saga Green.
Nu nog 1 dag wachten en dan kan ik de Bose ook aanvragen

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Vanmiddag de Pixel 5 via Huifkar binnengekregen. Mooie telefoon!
Een verbetering t.o.v. mijn vorige telefoon de Nokia 9.

[ Voor 32% gewijzigd door Xfile op 24-10-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oJoey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-05 09:17
tobyjan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:38:
Met dank aan @oJoey heb ik nu ook een mooie Pixel 5 In Saga Green.
Nu nog 1 dag wachten en dan kan ik de Bose ook aanvragen
Geniet ervan! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomb-el
Bijzonder dat sommige mensen dagen moeten wachten op een validatie voor de Bose terwijl die van mij letterlijk binnen een paar seconden is gevalideerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 19:29
rothmans schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:10:
Weet iemand toevallig hoe het met de voorraad pixel 5 is in de MediMarkten dicht bij de grens? Online kun je ze niet reserveren, maar goed als ze volop voorradig zijn wil ik er misschien wel heen.
Ik heb gister een ritje naar MediaMarkt Nordhorn gemaakt om mijn Pixel 5 sorta sage op te halen.
Deze vestiging heeft niets meer. Geen telefoons, geen hoesjes.

Ik was blij verrast met de MM kortingsactie, daar wist ik van te voren niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
SanderI schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:15:
[...]

Ik heb gister een ritje naar MediaMarkt Nordhorn gemaakt om mijn Pixel 5 sorta sage op te halen.
Deze vestiging heeft niets meer. Geen telefoons, geen hoesjes.

Ik was blij verrast met de MM kortingsactie, daar wist ik van te voren niet van :)
Wat voor korting en hoe zit het met garantie als je in buitenland koopt. Moet je steeds je toestel naar bv. Duitsland sturen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderI
Bij MediaMarkt hebben ze een 'STEUERSPARADIES 2020' actie. Korting is €84,55. Dat maakte de totaalprijs 528,59. Een goede deal.

Geen idee hoe lang deze actie loopt.

Garantie heb ik mij niet erg in verdiept moet ik bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
SanderI schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:37:
Bij MediaMarkt hebben ze een 'STEUERSPARADIES 2020' actie. Korting is €84,55. Dat maakte de totaalprijs 528,59. Een goede deal.

Geen idee hoe lang deze actie loopt.

Garantie heb ik mij niet erg in verdiept moet ik bekennen.
Klopt. Maar bestellen of reserveren in een winkel, is mij nog niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Zou je de korting ook krijgen als je hem nu afhaalt terwijl je hem hebt besteld voor 613 EUR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
Via de site inderdaad niet mogelijk. Ik had even gebeld en de meneer (Emir heet hij) zei toen dat hij nog 1 Pixel 5 Sorta Sage op voorraad had. Deze had hij apart gehouden voor me. Top vent!
Maar ik zal wel geluk hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
SanderI schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:43:
Via de site inderdaad niet mogelijk. Ik had even gebeld en de meneer (Emir heet hij) zei toen dat hij nog 1 Pixel 5 Sorta Sage op voorraad had. Deze had hij apart gehouden voor me. Top vent!
Da's zeker mazzel! Doen ze normaal gesproken niet. Lekker man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
SanderI schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:43:
Aaah oke. Misschien ook voor mij een optie dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Karish schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:27:
[...]

Wat voor korting en hoe zit het met garantie als je in buitenland koopt. Moet je steeds je toestel naar bv. Duitsland sturen ?
Ik heb Google NL gevraagd of ze garantie verlenen op Pixels die in het buitenland zijn gekocht. Reageren al een week niet. Vorig jaar verwezen ze mij namelijk naar het verkooppunt, en als het daar spaak zou lopen kon ik terugbellen. Het is toen met MM Duitsland goed gekomen, maar wil dat gedoe niet nog een keer. Pixels zijn ook vrij vaak garantiegevalletjes is mijn indruk (fora, Reddit) en Google is daarin nogal wisselvallig qua support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:22
Wat betreft die actie, kan je er ook niet heenrijden om het verschil terug te krijgen? Bij de MediaMarkt in NL werkt het wel zo als de prijs binnen 2 weken ofzo veranderd krijg je het verschil terug. Hier heb ik vaker gebruik van gemaakt. M'n duits is niet zo goed anders had ik het even opgezocht.

Ik heb vorige week een product gekocht en deze is nu goedkoper. Kan ik het verschil terugkrijgen?
We willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoop bon, zodat wij de korting voor jou in orde kunnen maken. Heb je het product op de webshop besteld? Neem dan contact met ons op! (Stukje van MM nederland)

Ah zie nu dat de actie in store al verlopen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Pukson op 25-10-2020 10:10 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lucbossink
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:32
draakhoofd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Ik heb Google NL gevraagd of ze garantie verlenen op Pixels die in het buitenland zijn gekocht. Reageren al een week niet. Vorig jaar verwezen ze mij namelijk naar het verkooppunt, en als het daar spaak zou lopen kon ik terugbellen. Het is toen met MM Duitsland goed gekomen, maar wil dat gedoe niet nog een keer. Pixels zijn ook vrij vaak garantiegevalletjes is mijn indruk (fora, Reddit) en Google is daarin nogal wisselvallig qua support.
Ik heb deze vraag begin oktober ook gesteld aan Google. Van de week kreeg ik het volgende antwoord via de mail:

"Bedankt voor het contacteren van Google.

Mijn naam is Karl en ik help je graag verder. Goed te lezen dat je op die manier toch de telefoon kan hebben die je wilt, omdat hij in Nederland & Belgie niet wordt aangeboden.

Ik kan je bevestigen dat de garantie op het toestel wereldwijd is en alles binnen de Google politiek.

Veel succes ermee!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 21:18
lucbossink schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

Ik heb deze vraag begin oktober ook gesteld aan Google. Van de week kreeg ik het volgende antwoord via de mail:

"Bedankt voor het contacteren van Google.

Mijn naam is Karl en ik help je graag verder. Goed te lezen dat je op die manier toch de telefoon kan hebben die je wilt, omdat hij in Nederland & Belgie niet wordt aangeboden.

Ik kan je bevestigen dat de garantie op het toestel wereldwijd is en alles binnen de Google politiek.

Veel succes ermee!"
Dus je hoeft niet perse naar de winkel terug te gaan van aankoop, maar contact zoeken via Google support op internet is geen probleem als ik het goed begrijp.

Dat is wel gunstig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

benep schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:16:
[...]

Dus je hoeft niet perse naar de winkel terug te gaan van aankoop, maar contact zoeken via Google support op internet is geen probleem als ik het goed begrijp.

Dat is wel gunstig
Maar dit is toch het klassieke probleem wat we wel eens zien op het forum.
Consument heeft een defect in zijn artikel. Slaat de verkoper over en gaat direct naar de fabrikant, komt er dan niet uit en verkoper hoeft geen service meer te verlenen omdat hij overgeslagen is in dit proces.
Behalve als het altijd goed gaat bij Google support zal ik dit persoonlijk niet als eerste keus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Tendency schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:58:
Via een Duitse vriend heb ik 2x Pixel 5 en 1x Pixel 4a besteld. Hij heeft inmiddels bevestiging gekregen dat de order in goede order ontvangen is.

Voor zover ik het begrijp kan ik 14 dagen na bestellen de Bose koptelefoon(s) via deze pagina claimen: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/claim (opent vanaf 13okt)

Er blijkt een beperkte voorraad te zijn waardoor niet iedereen een koptelefoon zal ontvangen. Echter is het met niet duidelijk of ik per Pixel 5 zo'n koptelefoon mag claimen of dat dit bijv. per bestelling gaat. Het staat mogelijk allemaal uitgelegd in de voorwaarden, maar Google Translate werkt voor mij niet op deze pagina: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms 8)7
Bedankt voor de link om de Bose te claimen.
Vandaag heb ik de aanvraag ingediend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horatius
True schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Maar dit is toch het klassieke probleem wat we wel eens zien op het forum.
Consument heeft een defect in zijn artikel. Slaat de verkoper over en gaat direct naar de fabrikant, komt er dan niet uit en verkoper hoeft geen service meer te verlenen omdat hij overgeslagen is in dit proces.
Behalve als het altijd goed gaat bij Google support zal ik dit persoonlijk niet als eerste keus nemen.
Google verkoopt ook zelf telefoons dus zal het stukken makkelijker verlopen dan wanneer de fabrikant ze niet zelf verkoopt.

Google heeft al veel interactie met klanten dus dan is het veel gemakkelijker om garantie van de fabrikant te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excorio
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik hou al een tijdje dit forum en de voorraden op verschillende duitse sites in de gaten, maar ik zie overal steeds dat de groene versie niet op voorraad is. Is deze uberhaupt op voorraad geweest? Voelt haast alsof ik nieuws gemist heb dat de groene versie later gelanceerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimBC
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:27
Excorio schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:47:
Ik hou al een tijdje dit forum en de voorraden op verschillende duitse sites in de gaten, maar ik zie overal steeds dat de groene versie niet op voorraad is. Is deze uberhaupt op voorraad geweest? Voelt haast alsof ik nieuws gemist heb dat de groene versie later gelanceerd wordt.
Op duitse sites kon ik hem niet zo snel vinden.
Op amazon co uk is die wel op voorraad:
https://www.amazon.co.uk/...-Sorta-Sage/dp/B08JLS7MZ2

Krijg je wel een engelse oplader erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:11
Fnac kopers die de Bose koptelefoon al geclaimd hebben en die misschien al goedgekeurd (+ verzonden?) is?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
MM Oldenburg had ze op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 18:09
Mijn claim is afgekeurd omdat ik de telefoon niet bij een 'participating dealer' heb gekocht. Amazon.co.uk is blijkbaar geen dealer meer. Heb maar een mailtje gestuurd maar weinig hoop. Kan de claim ook niet opnieuw uitvoeren want IMEI is al bezet, iemand een idee hoe ik het tweede IMEI krijg?

Edit: Gevonden, op de doos :) Nog maar een poging gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door thecompany op 25-10-2020 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Ik heb het idee dat de groene (die ik ook heb gepre-orderd) een stuk minder op voorraad was overal. Meestal als ergens een batch telefoons online kwam was de groene zo weer weg.
Ik hou af en toe de Otto website in de gaten vanwege mijn pre-order en dan kijk ik welke er beschikbaar zijn. Volgens mij zijn er een handjevol tweakers hier die hem wel al verzonden hebben gekregen, maar vorige week zag ik alleen de zwarte in de zoekresultaten komen en een paar dagen later tot nu zijn ze allebei niet in de zoekresultaten. Dat betekent denk ik dat ze hem gewoon niet hebben dus moet ik maar wachten tot Google ze weer een batch levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:38
Ik heb mijn telefoon de 13 oktober voor de 2de keer gepreorderd (nadat google hem gecanceld had).
Nu mag je de hoofdtelefoon pas 14 later aanvragen waarbij de preorder dag de eerste dag is.
Vandaag is dan dag 14, kan ik hem nu al aanvragen of moet ik nog een dag wachten.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 10:03
thecompany schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:04:
Mijn claim is afgekeurd omdat ik de telefoon niet bij een 'participating dealer' heb gekocht. Amazon.co.uk is blijkbaar geen dealer meer. Heb maar een mailtje gestuurd maar weinig hoop. Kan de claim ook niet opnieuw uitvoeren want IMEI is al bezet, iemand een idee hoe ik het tweede IMEI krijg?

Edit: Gevonden, op de doos :) Nog maar een poging gedaan
Amazon staat wel gewoon op de lijst:
https://pixel-offers.com/bose/en-GB/qualifying

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 10:03
Ik heb een groene via MediaMarkt besteld, die ligt hier voor me op mij bureau. Het is dus niet zo dat hij later gelanceerd wordt.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Bomb-el schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:33:
Bijzonder dat sommige mensen dagen moeten wachten op een validatie voor de Bose terwijl die van mij letterlijk binnen een paar seconden is gevalideerd...
Heb hem zojuist aangevraagd voor een order van de 12e bij Saturn. Na het doorlopen van de aanvraag heb ik direct doorgeklikt naar het controleformulier en die zei direct dat hij was goedgekeurd. Na 10 minuten kreeg ik ook via mail & sms bevestiging van de goedkeuring. Echt secondenwerk dus inderdaad :)

(Heb als "bewijs" de pdf factuur van Saturn gebruikt die bij het afhaalbewijs zat, dus niet de fysieke factuur/bon uit de winkel. Die waren ook nagenoeg identiek behalve dat de gene uit de winkel ook het imei-nummer erop had. Het aanvraagformulier zei dat het bewijs de winkel, besteldatum en product moest tonen, dus dat is niet zo heel strikt gelukkig.)

And now we wait (again) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copperminekd
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 16:04
[EDIT] Niet meer nodig, ignore :)

[ Voor 103% gewijzigd door copperminekd op 26-10-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Ik heb nog een afhaalbewijs voor een groene in Nordhorn. Stuur me een berichtje als je interesse hebt
Besteldatum 12 oktober, dus nog kans op de Bose

[ Voor 19% gewijzigd door Bomb-el op 26-10-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Zojuist een berichtje gestuurd aan Alternate Duitsland via Twitter DM en wederom direct antwoord ontvangen. Vertaald vanuit het Duits.
Melvin
Goedemorgen, op 14 oktober heb ik een bestelling geplaatst (*********) voor een Pixel 5 Sorta Sage. De website verklaarde toen (en nog steeds) dat het apparaat in oktober zou worden verzonden. Kunnen jullie mij vertellen of jullie van Google hebben gehoord wanneer jullie de toestellen ontvangen? Ik zou graag van jullie horen. Gegroet, Melvin.
Alternate
Hallo Melvin, De goederen worden nog steeds alleen geadverteerd voor pre-order. Ik zal de verantwoordelijke inkoper vragen of we daar al meer over weten. Groeten Jasmin.

Dus mijn collega vertelt me ​​dat we momenteel helaas geen betrouwbare informatie kunnen verstrekken. We kunnen uw bestelling misschien binnenkort afhandelen, maar er zijn nog een paar pre-orders en deze moeten nu geleidelijk worden verwerkt. Dit gebeurt dan chronologisch.
Melvin
Hebben we het dan over dagen, weken of maanden?
Alternate
Dat hangt af van hoeveel goederen we van de fabrikant krijgen. Zoals ik al zei, het kan snel zijn of het kan even duren. Dat hangt af van het tijdstip van uw bestelling en onze leveranciers.
Melvin
Oke, betekent dat dat er al toestellen onderweg zijn vanuit Google?
Alternate
We krijgen altijd kleine hoeveelheden om de bestaande bestellingen te kunnen bedienen.
Het antwoord blijft helaas vaag, volgens mij hebben ze nog steeds geen idee wanneer ze de eerste zending gaan ontvangen. Het lijkt er wel op dat de leveringen die ze krijgen erg beperkt gaan zijn en op chronologische volgorde verzonden gaan worden. Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Als er nog iemand in de buurt van Kleve woont en er vandaag een groene kan afhalen heb ik er nog eentje met mogelijke Bose actie. Uiterlijk vandaag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesseln
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-03 09:39
Terugkomend op de aanvraag van de Bose headset. Ik heb de headset op 17 oktober aangevraagd. Verder niets meer vernomen en daarom op 23 oktober toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of ik verder nog iets moet aanleveren om de aanvraag geaccepteerd te krijgen.

Uiteindelijk een dag later antwoord gekregen dat mijn aanvraag is geaccepteerd. Blijkbaar was het mailtje dus nodig (ik kreeg een reply op mijn mail).

Dit even als tip voor iedereen die nog wacht op honorering van de aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
wesseln schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:25:
Terugkomend op de aanvraag van de Bose headset. Ik heb de headset op 17 oktober aangevraagd. Verder niets meer vernomen en daarom op 23 oktober toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of ik verder nog iets moet aanleveren om de aanvraag geaccepteerd te krijgen.

Uiteindelijk een dag later antwoord gekregen dat mijn aanvraag is geaccepteerd. Blijkbaar was het mailtje dus nodig (ik kreeg een reply op mijn mail).

Dit even als tip voor iedereen die nog wacht op honorering van de aanvraag.
Volgens mij kan je ook gewoon inloggen met aanvraagnummer en je status checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Bomb-el schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:29:
[...]

Daar heeft ie bij mij ook een week op pending verification gestaan. Heb uiteindelijk ook gemaild en twee dagen later was hij goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
striner schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Ik heb het idee dat de groene (die ik ook heb gepre-orderd) een stuk minder op voorraad was overal. Meestal als ergens een batch telefoons online kwam was de groene zo weer weg.
Ik hou af en toe de Otto website in de gaten vanwege mijn pre-order en dan kijk ik welke er beschikbaar zijn. Volgens mij zijn er een handjevol tweakers hier die hem wel al verzonden hebben gekregen, maar vorige week zag ik alleen de zwarte in de zoekresultaten komen en een paar dagen later tot nu zijn ze allebei niet in de zoekresultaten. Dat betekent denk ik dat ze hem gewoon niet hebben dus moet ik maar wachten tot Google ze weer een batch levert.
En via Alternate.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
ruurd v. schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Daar heeft ie bij mij ook een week op pending verification gestaan. Heb uiteindelijk ook gemaild en twee dagen later was hij goedgekeurd.
Bij mij nog geen goed keuring, gisteren pas aangvraagd.
Zuletzt aktualisiert: 2020-10-25

Wir haben Ihren Antrag erhalten und unsere Mitarbeiter überprüfen gegenwärtig Ihre Angaben, um sicherzustellen, dass Sie alle Informationen bereitgestellt haben, die zur Bearbeitung Ihres Antrags benötigt werden.

Wie geht es weiter?

Sie erhalten innerhalb von 2 Werktagen eine E-Mail von uns. Falls wir weitere Angaben von Ihnen benötigen, werden wir Sie darüber informieren. Sofern Ihr Antrag die Allgemeinen Bedingungen der Aktion erfüllt, senden wir Ihnen eine E-Mail mit einer Bestätigung und beginnen mit der Vorbereitung Ihrer Prämie für den Versand.

Eventuelle aktuelle Hinweise finden Sie auch hier, daher sollten Sie diese Seite regelmäßig besuchen.

Möchten Sie mehr über das Antragsverfahren erfahren? Dann besuchen Sie die Seite So geht es oder sehen Sie sich die Hilfeseite an.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indego
melvinjoosten schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:17:
Zojuist een berichtje gestuurd aan Alternate Duitsland via Twitter DM en wederom direct antwoord ontvangen. Vertaald vanuit het Duits.

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Het antwoord blijft helaas vaag, volgens mij hebben ze nog steeds geen idee wanneer ze de eerste zending gaan ontvangen. Het lijkt er wel op dat de leveringen die ze krijgen erg beperkt gaan zijn en op chronologische volgorde verzonden gaan worden. Nog even wachten dus.
Bedankt voor je post, heb deze ook besteld bij alternate vorige week. Ze sturen bestelling rechtstreeks naar Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Geen idee, ik heb mijn pre-order gedaan bij Otto. De pre-order tijd is nu verstreken dus ik ga hem niet nog eens ergens anders bestellen nu tenzij de claim-preiode voor de koptelefoon midden november is verstreken en ik hem nog steeds niet heb.
Ik kijk gewoon eerst puur of de telefoon in de zoekresultaten terecht komt voordat ik ze ga lastigvallen met vragen waar mijn order blijft. Als hij niet op de website staat betekent het gewoon dat ze hem niet hebben, dus is Google de schuldige en niet Otto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesseln
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-03 09:39
Bomb-el schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:29:
[...]

Inloggen met aanvraagnummer en status checken ging inderdaad prima en zo heb ik met enige regelmaat gekeken of de aanvraag al gehonoreerd was. Dit was na 6 dagen dus nog niet het geval. Vandaar dat ik dus een mail heb gestuurd.

Dat heeft in mijn geval gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
@wesseln
En die mail in je beste Duits gedaan? En welk email adres heb je gebruikt?
Ga ik ook maar eens doen. Ook nog niks gehoord nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Nelis13 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:27:
@wesseln
En die mail in je beste Duits gedaan? En welk email adres heb je gebruikt?
Ga ik ook maar eens doen. Ook nog niks gehoord nml.
Er is een contactformulier op de site, ik heb gewoon gegoogletranslate. Je krijgt dan reactie per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
True schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:02:
[...]

Er is een contactformulier op de site, ik heb gewoon gegoogletranslate. Je krijgt dan reactie per mail.
Ik heb gewoon een mail in het Engels gestuurd via dat contactformulier.

Ik heb eergisteren die pixel stand via de Franse Google webshop besteld met de postcode truc. Hiervan kreeg ik vandaag een verzend bevestiging, maar heeft iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat spullen via die postcode truc binnenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
ruurd v. schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:30:
[...]

Ik heb gewoon een mail in het Engels gestuurd via dat contactformulier.

Ik heb eergisteren die pixel stand via de Franse Google webshop besteld met de postcode truc. Hiervan kreeg ik vandaag een verzend bevestiging, maar heeft iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat spullen via die postcode truc binnenkomen?
Dat weet niemand... Het was "vroeger" binnen een week, maar met de Pixel 4a, 5 en de nieuwe Chromecast duurt het al twee weken en zijn veel orders nog steeds kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:38
mrfatmen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:14:
Ik heb mijn telefoon de 13 oktober voor de 2de keer gepreorderd (nadat google hem gecanceld had).
Nu mag je de hoofdtelefoon pas 14 later aanvragen waarbij de preorder dag de eerste dag is.
Vandaag is dan dag 14, kan ik hem nu al aanvragen of moet ik nog een dag wachten.
Inmiddels aangevraagd en ook al goed gekeurd.
Aan vragen op dag 14 kan dus zonder problemen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies