Zojuist een berichtje gestuurd aan Alternate Duitsland via Twitter DM en wederom direct antwoord ontvangen. Vertaald vanuit het Duits.
Melvin
Goedemorgen, op 14 oktober heb ik een bestelling geplaatst (*********) voor een Pixel 5 Sorta Sage. De website verklaarde toen (en nog steeds) dat het apparaat in oktober zou worden verzonden. Kunnen jullie mij vertellen of jullie van Google hebben gehoord wanneer jullie de toestellen ontvangen? Ik zou graag van jullie horen. Gegroet, Melvin.
Alternate
Hallo Melvin, De goederen worden nog steeds alleen geadverteerd voor pre-order. Ik zal de verantwoordelijke inkoper vragen of we daar al meer over weten. Groeten Jasmin.
Dus mijn collega vertelt me dat we momenteel helaas geen betrouwbare informatie kunnen verstrekken. We kunnen uw bestelling misschien binnenkort afhandelen, maar er zijn nog een paar pre-orders en deze moeten nu geleidelijk worden verwerkt. Dit gebeurt dan chronologisch.
Melvin
Hebben we het dan over dagen, weken of maanden?
Alternate
Dat hangt af van hoeveel goederen we van de fabrikant krijgen. Zoals ik al zei, het kan snel zijn of het kan even duren. Dat hangt af van het tijdstip van uw bestelling en onze leveranciers.
Melvin
Oke, betekent dat dat er al toestellen onderweg zijn vanuit Google?
Alternate
We krijgen altijd kleine hoeveelheden om de bestaande bestellingen te kunnen bedienen.
Het antwoord blijft helaas vaag, volgens mij hebben ze nog steeds geen idee wanneer ze de eerste zending gaan ontvangen. Het lijkt er wel op dat de leveringen die ze krijgen erg beperkt gaan zijn en op chronologische volgorde verzonden gaan worden. Nog even wachten dus.