• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-05 11:53

30 September is de Pixel 5 gepresenteerd. De prijs van het toestel is $699 in de US, in Duitsland 613 EUR en in Frankrijk 629 EUR. Het toestel zal niet in Nederland uitkomen, maar naar verwachting zullen meerdere winkels hem via (grijze) import leveren in Nederland.
Het toestel zal geleverd worden vanaf 14 oktober in Duitsland en Frankrijk. Via de Duitse en Franse google store kan je hem al proberen te pre-orderen (met VPN naar Duitsland en de postcode '00000' truc)

Belangrijkste specs:

Display: 6-inch OLED (2340x1080; 90Hz)
CPU: Snapdragon 765G.
RAM: 8GB.
Storage: 128GB.
Rear camera: 12.2MP wide (ƒ/1.7), 16MP ultrawide.
Front camera: 8MP (ƒ/2.0)
Battery: 4,080 mAh

Het toestel is beduidend goedkoper dan de vorige flagships van Google, maar met een minder krachtigere processor dan de 4 en 4 XL.

Dit topic is bedoeld voor het bespreken van levertijden en prijzen.

Voor ervaringen en discussies zie: [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

[Voor 4% gewijzigd door Bomb-el op 03-10-2020 08:29]

• Bomb-el
NielsFL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:49:
Volgens mij had deze in Telecomproviders en Leveringen gemoeten. (Wat ik zelf overigens altijd verwarrend heb gevonden, maar het zij zo..)
Kan ik dat nog aanpassen?

• Bomb-el
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:23:
Mijn store.google.de order met 00000 postcode is zojuist geannuleerd door Google omdat ze niet naar de opgegeven regio verzenden..
Helaas...
Wat had je precies ingevuld?

• Bomb-el
MJFM schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Pfff begin me nu toch wel zorgen te maken. Nog niet geannuleerd, maar als ik dit zo lees ben ik er bang voor.
Yep, ik ook. Dit zal wel niet gaan werken...

• Bomb-el
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Standaard verzending, dus geen specifieke keuze voor gemaakt
Bij mij ook nog niet geannuleerd.

• Bomb-el

Voorlopig is dit mijn status

• Bomb-el
NY_Giant schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:22:
Zouden de annuleringen nog in het type creditcard kunnen zitten? Hier met AMEX tot nu toe geen annulering.
Of mogelijk de regio in Nederland? Woon zelf redelijk in het oosten en nog niet geannuleerd

• Bomb-el
Giablo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:50:
Bij mij is m'n order ook geannuleerd door Google... Precies het juiste ingevuld zoals iedereen heeft gezegd...
Krijg je hier een mail van of moet je dit zelf in je bestelling constateren!

• Bomb-el
Rohlowe schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:26:
Heb geprobeerd te bestellen via de Postcode truc (00000) in het volgende format met standaard shipping en creditcard:
{naam}
{Straat}
{NL Postcode}, {Stad}, {Provincie}, Niederlande
{Stad} (Niederlande)

00000

Helaas is mijn order ook geannuleerd met "Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten." :-(
.
Identieke manier besteld, maar nog niet geannuleerd. Ik heb er wel een hoesje bij besteld.

• Bomb-el
Zijn er echt maar 800.000 pixel 5 units geproduceerd? 😳

• Bomb-el
Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:26:
Gisteren ook besteld met de postcode truc. In het pixel 4a topic zijn er al diverse mensen die de telefoon op die manier binnen hebben gekregen.

Ik ben benieuwd of we er achter komen wat de annuleringen veroorzaakt:

Manier van adres invoeren en doorstuurde service of niet.

Prioriteit verzending: lijkt niet uit te maken.

Incl hoesje: misschien maar lijkt onlogisch

Zelfde factuur als verzendadres: dit is een belangrijke denk ik.

Betaalmethode? Creditcard moet sowieso op dezelfde naam staan als verzendadres.

Of zou het pure willekeur zijn :p
Probleem is dat we nog 2 weken moeten wachten totdat de telefoons worden verzonden. Dus tot die tijd kunnen ze allemaal nog worden geannuleerd...

• Bomb-el
TheFes schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:12:
Bij mediamarkt.de zijn ze inmiddels ook weer te bestellen.
Had gisteren een zwarte besteld, maar nu is de groene ook beschikbaar. Dus die maar besteld en de zwarte geannuleerd.
Levertijd is toch pas half november?

• Bomb-el
RM1337 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Ik heb hier ook aan zitten denken. Als mijn order geannuleerd word bestel ik hem direct op Amazon UK.
Klinkt als meer een zekerheidje dan de Duitse Google store. Misschien annuleer ik hem wel daar. Goeie tip!

• Bomb-el
Zijn er eigenlijk vandaag nog annuleringen bijgekomen?

• Bomb-el
dedominee schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:08:
Hoe ligt de verdeling Sage / Black hier? Klein polletje doen mogelijk?
Wilde eerst de sage, maar die levertijd was een week langer. Ben ongeduldig dus toch maar de zwarte uitvoering besteld. Gezien er een stevig hoesje omheen komt, maakt het in de praktijk voor mij weinig uit

• Bomb-el
Ik begin haast te denken dat het een goed idee is om een inventarisatie te maken van Tweakers die een Duits adres weten en die zouden willen meewerken. En vervolgens daar op in te schrijven met zijn allen. Max 2 per adres dan.

• Bomb-el
True schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Ik zou dan eerder /r/Germany proberen, dan zit je gelijk al een beetje in de niche die internationaal onderlegd is ik verwacht niet dat er zo extreem veel Tweakers bij onze oosterburen wonen.
Ze hoeven er niet te wonen, maar mogelijk hebben ze vrienden of collega's over de grens. Ik zag al een paar keer een dergelijke post voorbij komen

• Bomb-el
LoeWn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:03:
[...]

Ik denk dat veel mensen dat toch niet vertrouwen. Ik zou dat alleen doen bij Tweakers met goede v&a feedback. Sterker nog, ik heb dat al gedaan >:)

@founz nog geen annulering. Ik heb dan ook geen echte forwarder maar een super aardige Tweaker als adres. _/-\o_

Ik weet niet of hij zijn naam hier genoemd wil hebben. Maar toch hulde
Kijk top! Laten we de handen ineen slaan! 😊

• Bomb-el
jmerle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:11:
Ik heb vanmiddag de zwarte variant nog weten te bemachtigen bij de Duitse Google Store. Eerst twee keer zonder VPN geprobeerd maar twee keer misgegrepen, de derde keer met VPN was ik er wel op tijd bij. Na de berichten over annuleringen van bestellingen met de 00000-truc en Mailboxde heb ik besloten om Mygermany te proberen, hopelijk gaat dat wel goed.

Zelf heb ik een klein Node.js script geschreven wat op de achtergrond iedere 15 seconden de configurator pagina van de Pixel 5 opvraagt en kijkt of de zwarte variant nog op voorraad is. Als dat het geval is opent ie de pagina in de standaard browser zodat je 'm hopelijk als eerste kan claimen (het betreft dus geen bot die automatisch aankopen doet). Zojuist nog even gedraaid en van zowel de zwarte als de groene variant komen een paar keer per uur nog modellen beschikbaar. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken: https://github.com/jmerle/pixel-5-checker
Heel cool! Volgens mij vandaag nul annuleringen op Tweakers. Het geeft de burger moed

• Bomb-el
founz schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:56:
Na wat zoeken, zag ik dat de Pixel 5 (groene variant) nog te bestellen is bij Otto.de inclusief actie Bose koptelefoon. Omdat ik nieuwe klant ben, ook eens 5% korting gekregen op mijn eerste aankoop :).

Nu hopen dat mijn bestelling niet weer geannuleerd wordt...
Ook alleen voor Duitsland?

• Bomb-el
Aeonis schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:42:
Ben benieuwd of Google de voorraad snel kan verbeteren. Ik wil de Pixel 5 kopen om aan de Bose actie mee te doen, maar zowel bij de MediaMarkt als bij de Google store zijn beide kleuren uitverkocht. Heb geregeld opnieuw gekeken gisteren en vandaag, maar helaas nog zonder resultaat.
Heb je een Duits adres waar je de Bose zou kunnen laten bezorgen?

• Bomb-el
bbc schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Er zijn er een aantal hier die een annulatie mail hebben gekregen na een paar dagen met deze methode. Misschien is er een bepaald formaat dat wel kan.
Ik heb de provincie er ook bij staan en ook geëindigd met {plaats} (niederlande). Nog niet geannuleerd. Overigens hebben volgens mij alle annuleringen op 1 oktober plaatsgevonden. Daarna heeft niemand hier dat in elk geval nog gemeld. Misschien dat na het weekend de meldingen weer binnenkomen...

• Bomb-el
tap123 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:21:
[...]

En nu hopen dat hij op tijd komt voor de actie. Maar bij Otto staat expliciet erbij dat je de bose koptelefoon krijgt, ben benieuwd
Ook in de kleine lettertjes?

• Bomb-el
Weten we al of het bezorgadres van de Bose dezelfde moet zijn als het afleveradres van de telefoon?
Zijn er Tweakers die eventueel een extra plekje over hebben voor een bezorgadres in Duitsland? Ik wil daar wel een inventarisatie van maken en anders mag je me ook wel een persoonlijk berichtje sturen.

Edit: Ik ben bereid daar ook wel een vergoeding voor te betalen

[Voor 9% gewijzigd door Bomb-el op 05-10-2020 11:01]

• Bomb-el
Reverbed schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat dat het geval is, meestal lopen die acties via een ander bedrijf en je zou de telefoon ook in de winkel gekocht kunnen hebben.
Nee, want de actie geldt alleen in de pre-order periode 😉

• Bomb-el
striner schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:54:
@Bomb-el weet het niet zeker, maar ik heb even vluchtig gekeken bij de link die bij otto.de stond (https://www.pixel-offers.com/bose/de-DE) en ik dénk (weet niet zeker) dat je je imei-nummer daar moet invullen en ook een afleveradres, dus die hoeft dan niet per se gelijk te zijn aan je woonadres, maar gezien er maar max 2 per adres mogen worden geregistreerd kan het zo zijn dat afleveen bij een postkantoor niet voor iedereen gaat werken.
Het daadwerkelijke invulformulier (antrage) gaat pas op 13 oktober live, dus dan zullen we dan nog eens moeten kijken.
Dat vrees ik ook. Daarom probeer ik om een lijst te creëren van Tweakers met Duitse vrienden en een extra plekje :P

Of eventueel Franse, Ierse, of Britse als ik jou mag geloven :)

[Voor 4% gewijzigd door Bomb-el op 05-10-2020 11:01]

• Bomb-el
phYzar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:04:
Ik denk dat het niet uitmaakt dat je adres afwijkt, zolang het adres waarop je claimt maar een Duits adres is:

[...]

[...]

Dus ik heb er vertrouwen in dat claimen mogelijk is voor mensen die bij Google een NL adres hebben opgegeven, alleen je claim zal wel op een Duits adres moeten (en ik ken helaas niemand :'( dus @Bomb-el als je inventarisatie reactie oplevert heb ik ook interesse )
Ik start wel een topic. Kijken wat het oplevert :)

• Bomb-el
Bij deze het topic omtrent de inventarisatie van extra afleveradressen voor de headset (en mogelijk ook het toestel zelf bedenk ik me nu)

Pixel 5: Inventarisatie afleveradressen (DE, UK, FR, Ire)

• Bomb-el
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:14:
Bij deze het topic omtrent de inventarisatie van extra afleveradressen voor de headset (en mogelijk ook het toestel zelf bedenk ik me nu)

Pixel 5: Inventarisatie afleveradressen (DE, UK, FR, Ire)
Helaas: dit topic is gesloten. Hiervoor dien je bij de V&A sectie te zijn.

• Bomb-el
Zou vrij bizar zijn als het niet zo was

• Bomb-el
rubzman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:57:
bij mij ook.

geanuleeerd.

Ik had nog een test zending gedaan met een ubc verloopje vorige week dat ging prima, en met het bewaarde adres gegevens pixel 5 besteld.. helaas :(

Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten

[...]
Damn... Zojuist?

• Bomb-el
Hm, ik heb inmiddels een Duits adres waar ik de Pixel kan laten bezorgen, echter krijg ik ik deze melding:

"Belastingen en geschatte leverdata kunnen veranderen wanneer u uw verzendadres bijwerkt."

Daar wordt ik een beetje onrustig van. Heeft iemand dit al geprobeerd en is toen inderdaad de leverdatum gewijzigd?

• Bomb-el
patatman12 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Ik heb mijn zending voor de zekerheid aangepast met nog een keer extra Niederlande.
Bij het aanpassen kreeg ik een mail met verwachtte datum, deze was nog gelijk aan de eerste mail.
Pixel 5: Nov 10-13
Pixel 4a: Okt 30-Nov 04
Bij mij wijzigde de datum gelukkig ook niet. Ik heb van meerdere Tweakers een aanbod gehad om hem in Duitsland te laten bezorgen via een post op V&A. Dit zou je dus voor de zekerheid ook nog kunnen doen.

• Bomb-el
TheFirepit schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Als je nog een adres over hebt dan houd ik mij aanbevolen.

Vooralsnog is mijn Pixel 5 bestelling niet gecancelled met de 00000 truc en wanneer dat goed gaat dan ga ik dat ook eerst proberen met de Bose. Mocht het fout gaan dan heb ik graag een adresje als backup :)
Bij mij dus ook niet, maar aangezien er gisteren alweer eentje geannuleerd was bij iemand wilde ik het niet afwachten.

Ik zal de betreffende users vragen of ze contact willen opnemen met je!

• Bomb-el
Benieuwd of het ook uitmaakt wanneer je de Bose bestelt of dat de pre-order datum voorrang heeft.

• Bomb-el
Dat zou wel heel netjes zijn. Da's nog strakker dan Google zelf. Die houdt 16-21 oktober aan

• Bomb-el
TimBC schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:17:
Ik zit ook te kijken naar bestellen via google duitsland. Trouwens, een VPN is niet nodig! Gewoon in incognito bestellen als gast, dat werkt ook :)

Ik ben toch wel bang dat het pakketje in Limbo raakt en ik mijn geld dan niet terug krijg, hebben jullie hier wat meer ervaring mee? Voor 30 euro vind ik dat nog wel te overzien maar voor 613 is het toch wel ff slikken als hij kwijt raakt.
Stuur me een berichtje, ik ken nog een paar Tweakers die je kunnen helpen met een adres 😊

• Bomb-el
Heeft iemand toevallig de groene uitvoering besteld die wordt geleverd in de week van 16 oktober en die hem wil ruilen tegen een zwarte? 😬

• Bomb-el
bbc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Wat denk je dat de kans is? :)
🙈 Niet geschoten is altijd mis, 20 EUR wil ik er wel voor betalen 😉

• Bomb-el
Tendency schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:58:
Via een Duitse vriend heb ik 2x Pixel 5 en 1x Pixel 4a besteld. Hij heeft inmiddels bevestiging gekregen dat de order in goede order ontvangen is.

Voor zover ik het begrijp kan ik 14 dagen na bestellen de Bose koptelefoon(s) via deze pagina claimen: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/claim (opent vanaf 13okt)

Er blijkt een beperkte voorraad te zijn waardoor niet iedereen een koptelefoon zal ontvangen. Echter is het met niet duidelijk of ik per Pixel 5 zo'n koptelefoon mag claimen of dat dit bijv. per bestelling gaat. Het staat mogelijk allemaal uitgelegd in de voorwaarden, maar Google Translate werkt voor mij niet op deze pagina: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms 8)7
Wel bijzonder aangezien de eerste telefoons pas op 16 oktober geleverd worden

• Bomb-el
Tendency schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:06:
[...]

Gelukt, thanks!

[...]

Ik bedoelde inderdaad dat hij via de mail bericht heeft ontvangen van Google dat de betaling succesvol was en de order verder in orde wordt gemaakt, dus er is nog niks geleverd.

Ik bedoelde dat Bose de actie online zet vanaf 13 oktober 😉 dan heeft nog niemand een IMEI nummer

[...]

Waar kan ik de leverdatum zien?

• Bomb-el
Fuku-San schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:23:
Zojuist de zwarte besteld bij de google store duitsland, wordt medio november geleverd bij een maat die in Hannover woont. Ik ben benieuwd of t gaat lukken met die bose headset, vast wel :)

edit: Wat ik alleen wel een beetje eng vind is deze line in de algemene voorwaarden: Thus, the last day that an application can be submitted for a qualifying product purchased on September 30th is November 13th, 2020 (11:59 pm CET).

Mijn phone komt denk ik november 15.

Edit 2: Ah, het is 45 dagen vanaf dag van purchase. Niks aan de hand dus :P

OT: Heb nu nog een pixel 4 XL waar ik meer dan tevreden mee ben, alleen de brightness van het scherm, 64GB storage en het formaat zitten me dwars. XL is me toch iets te groot.

OT2: Nog een tip voor de mensen die per sé een bepaalde kleur willen: Ik koop altijd de skins van dBrand. Dan kan je elke kleur die je wilt om je telefoon heenwrappen én heb je bescherming!
Goeie tip! Ga ik eens induiken!

• Bomb-el
Oke, mijn order via de Duitse Google store is ook geannuleerd. Als er mensen zijn met meerdere bestellingen, hou ik me aanbevolen. Tegen een vergoeding uiteraard!

"wir mussten deine Bestellung stornieren, weil wir einige deiner Informationen nicht überprüfen konnten.

Prüfen Sie, ob Ihre Zahlungsinformationen korrekt sind, und geben Sie die Bestellung noch einmal auf. Wenn Sie einen Gutscheincode verwendet haben, können Sie die Bestellung noch einmal mit demselben Gutscheincode aufgeben."

• Bomb-el
Weet niet, ik had wel een Duits afleveradres. Beetje streng van Google

• Bomb-el
Welk factuur adres vullen jullie in bij FNAC? Moet toch een Belgisch adres zijn?

• Bomb-el
Blackboard schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:07:
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op, ik ben van plan om een Pixel 5 aan te schaffen via de webshop van MediaMarkt (DE) op een adres van een bekende in Duitsland.

Je krijgt dan ook een Bose headset erbij en in de voorwaarde van deze actie staat: maximaal 2 per adres/huishouden. Betekent dat, dat ik er mogelijk 2 op mijn naam kan laten bestellen en ook beide in aanmerkingen komen voor de actie?
Zolang de voorraad strekt he. Die Bose lijkt me als je de Pixel op 12 oktober bestelt, niet direct een zekerheidje...

• Bomb-el
Ik gooi hem er nog maar eens in, je weet immers maar nooit: Wie meerdere toestellen in bestelling heeft en er eentje over heeft die geleverd wordt in de week van 16 oktober, ik ben bereid er eentje over te nemen (en eventueel zelf af te halen) tegen een mooie vergoeding. Stuur me maar een berichtje als je geïnteresseerd bent :)

• Bomb-el
FabianNL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:38:
[...]

Hij is, volgens mij, nog steeds te bestellen bij de Saturn.
Klopt! Heb ik ook gedaan zojuist, maar vraag me af in hoeverre ik dan nog kans maak op de Bose en wanneer ik hem kan ophalen. Op de site stond 15 oktober, maar dat lijkt me sterk...

• Bomb-el
tap123 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:05:
Ik zit ook na te denken om morgen nog eentje te bestellen bij de MM in DLD, want dan zou je hem donderdag al kunnen ophalen en dus ruim op tijd voor de Bose actie. Ik weet het niet met de Otto.de bestelling van 3 oktober....
Donderdag? Iedereen die hem nu bestelt heeft het toch over november?

• Bomb-el
MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

[...]

https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies

Zoals veel informatie omtrent corona, nogal tegenstrijdig. Dus het is toegestaan zolang je niet uit 11 van de 12 provincies komt :p
Pfff, dat verzin je niet...Controleren ze bij de grens?

• Bomb-el
Alleen niemand die hem mag afhalen. Of gaat iedereen een COVID testje scoren? :P

• Bomb-el
TheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:23:
[...]

Dat is toch alleen als je langer dan 48h in NRW bent? Dat is wat ik begrepen heb..
Oh dan ben ik abuis. Ik dacht dat Vegeta net iets dergelijks postte.

• Bomb-el
injectx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Daar zou ik ook niet teveel op hopen. Heb gisteren nog contact met de MediaMarkt gehad. Die wist te vertellen dat dit doorgeschoven wordt naar week 45.

Het enige wat nog kan is dat er lokale voorraad is.
Afhalen of bezorgen?

• Bomb-el
Vind ik nogal een aanname. Het is een op=op actie he...

• Bomb-el
Randomguy369 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:25:
Voor de Bose koptelefoon heb je een Duits telefoon nummer en het IMEI nodig, heb gewoon iets randoms ingevuld en ben benieuwd.
Heb je al een IMEI nummer dan?

• Bomb-el
NastyNick schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Dat klopt en weg=pech maar ik verwacht ook heel wat afgewezen aanvragen als men geen correct adres, telefoonnummer of emei opgeeft dus er blijft hopelijk nog één over dan.
Heb je een punt, hoewel het telefoonnummer voor mij nieuw is.

• Bomb-el
Currry schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

Ach dat zijn een handvol Nederlanders, die Duitsers krijgen gewoon allemaal hun bestelling en koptelefoon!

Misschien is dat wel de reden dat ze nu aan het annuleren zijn, zodat eerst de Duitsers hun telefoon krijgen en dus gebruik kunnen maken van de actie... Sounds far fetched I know
Niet eens heel far fetched denk ik. Misschien kunnen we allemaal de Bose wel op onze buik schrijven. Benieuwd of iedereen dan nog steeds in de telefoon geïnteresseerd is ;) Ik wel overigens

• Bomb-el
Ik heb bij de MM besteld voor pickup en heb geen mail ontvangen dat die vertraagd zou zijn. Verwachte leverdatum tijdens bestellen was 15/10.
Bij iedereen geloof ik. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat gaat gebeuren. Daar zouden we inmiddels toch wel een mail van moeten hebben gehad.

• Bomb-el
Heeft er iemand al een belletje gewaagd aan de Mediamarkt en/of Saturn eigenlijk?

• Bomb-el
Ah thanks. Ik heb alleen geen Facebook ;)

• Bomb-el
Ik heb maar even gebeld. Antwoord: wachten op de afhaalbevestigingsmail. Dat kan rustig later dan 15 oktober worden, zeiden ze...

• Bomb-el
rubzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:26:
zelden zo hyped geweest voor een telefoon aanschaf.
please take my money! google smoogle!
haha, ik ook. Schaarste maakt extra gewild.

• Bomb-el
Mooie reactie. Ik vroeg of het ook in het Engels kon. Engelse collega niet aanwezig. Dan maar in mijn beste Duits. Zegt die man aan het eind: u kunt rustig in het Duits spreken hoor, uw Duits is uitstekend. Mooi volk die Duitsers 😊

• Bomb-el
TheFes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:55:
Niks week 45, krijg net een bericht van de MediaMarkt dat ie verstuurd is!

Aanvulling: ik had wel die mail gehad dat het week 45 zou worden, dus blijkbaar hebben ze zelf onverwacht toch een levering gehad.
Sweet! Wanneer had je hem besteld?

• Bomb-el
Dikke tip voor de volgende keer. Nooit bestellen via de Google store :p

• Bomb-el
Stancke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:34:
Net besteld bij Fnac, donderdagmiddag mag ik deze afhalen in de winkel :) Yes! :)
Wat voor adres heb je opgegeven?

• Bomb-el
Stancke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

Geen? Gewoon online besteld bij de Belgische Fnac voor ophaling. Woon zelf in Belgie btw :)
Haha oké!

• Bomb-el
Vrij bizar dat afhalen in de winkel blijkbaar langer duurt dan het bezorgen bij Saturn. Niet fraai...

• Bomb-el
th0ckx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:37:
Ik denk dat we op zeer korte termijn ook te horen krijgen dat de levering op te halen is. Alleen die moeten nog eerst naar de vestiging toe en als deze er zijn dan kunnen we deze ophalen. Althans dat is wat ik denk

[...]
Zou kunnen maar een levering binnen Duitsland naar een vestiging in Duitsland kan toch niet langer duren dan een levering naar een adres?

• Bomb-el
rubzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Ik denk ook ja dat er 1 email uitgaat op 15 oktober ,
u kunt vanaf vandaag uw bestelling af halen bij Saturn.

wel spannend allemaal voor iedereen
Klopt! Agenda technisch ook perfect te plannen zo ;)
Kunnen we niet carpoolen of tweakers inschakelen die tegen vergoeding de pakketjes ophalen? :P

• Bomb-el
JurrianKole schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:29:
[...]

Ik had deze 12 oktober besteld om 18:02.
Dan hadden we hem toch beter kunnen laten bezorgen dan afhalen. Daar hebben we namelijk nog niks van gehoord.

• Bomb-el
Pukson schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:42:
Afhalen krijg je pas bericht van op de release dag
Laten we het hopen! Vind het niet echt Duits, zo'n late planning ;)

• Bomb-el
Stokstaart schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:55:
[...]

Gewoon de Duitse playstore..
You lucky bastard! Totale willekeur bij google dus.

• Bomb-el
Hoppa, en nu reviewen die handel! d:)b :Y _O- :)

• Bomb-el
RM1337 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
Ik heb wel eens gehoord dat Saturn/MediaMarkt hetzelfde bedrijf/concern/magazijn is, geen idee of dit klopt hoor. Heb zelf ook nog niks gehoord van mijn Saturn order.
Zeker weten zelfs. Stuur maar eens een berichtje via de sites. Identiek

• Bomb-el
patatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:08:
[...]

En @FabianNL Wanneer hebben jullie hem besteld bij Saturn? En welke versie?
Heb zelf nog geen mail ontvangen, besteld voor afhalen op 12 okt, Groen bij Saturn Kleve.
Erg treurig dat afhalen langer duurt dan laten bezorgen. Valt me tegen van die Duitsers

• Bomb-el
Fuku-San schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

dan zou ik lekker een pixel 4 pakken! Te gek toestel. En in alle eerlijkheid mis ik zelfs m'n 3 nog geregeld :O
De enige reden om geen Pixel 4 te pakken is de accuduur en het design geloof ik. Verder kan je er niet echt een buil aan vallen. Oh ja, hij heeft geen fingerprint scanner, maar wel weer face recognition

• Bomb-el
TheRicolaa10 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:05:
Amazon UK heeft er nog 12 op voorraad, met levering voor volgende week. Dit is wel heel tempting eerlijk gezegd.
Schelen wel aanzienlijk in prijs toch? En je kan niet meer mee doen met de Bose actie...

• Bomb-el
BugBoy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:30:
Ben benieuwd hoe coulant Google gaat zijn met de toestellen die niet binnen de 45 dagen geleverd gaan worden. Ik heb op een dag na de release besteld en de play store geeft bij mij aan 5-6 november...
Snap ik. Mijn vertrouwen wankelt een beetje...

• Bomb-el
patatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:33:
Net even Saturn gebeld, en met engels/duits te status weten te achterhalen.
Het kan 2 -3 dagen duren voor de telefoon in Kleve is.

Hij is op dit moment onderweg vanuit het distributie centrum, en hij kon de status niet verder zien behalve dat die onderweg is.

Edit: voor de volledigheid:
- Besteld: 12/10
- Groene variant
- Afhalen in Kleve
- Besteld als Gast
En geen mail gehad dat ie pas in week 45 zou komen?

• Bomb-el
True schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:36:
Hoppa, hij is binnen. Opgehaald bij de MM in Nordhorn.

[Afbeelding]
Sweet 8)

• Bomb-el
Benieuwd naar je ervaringen!

• Bomb-el
Hoe bevalt de case??

• Bomb-el
Toch wel benieuwd naar de hele grenssituatie bij Duitsland

• Bomb-el
Terminator.T2 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:38:
[...]

Nou dit is uiteindelijk de buit voor vandaag.

[Afbeelding]

De telefoon zelf bleek achteraf toch niet klaar te zijn voor uitlevering, ze gaven aan dat er iets fout was gegaan in het systeem. Toen ik net voor sluitingstijd aankwam maakte een van de medewerkers een opmerking dat er helemaal geen Pixel 5 telefoons waren binnengekomen en een andere maakte een opmerking dat ik dan wel een van de gelukkige zou zijn. Achteraf gezien weet ik dus niet of ze helemaal niets of een hele beperkte voorraad hebben ontvangen maar op het moment dat ik er was, was mijn telefoon er in ieder geval niet (meer). :'(

Dat is toch wel vrij teleurstellend als je bijna 200 km moet rijden en best wat moeite heb moeite doen om vrij te krijgen. :(

De enige lichtpuntjes waren dus de goodies hierboven en het feit dat ze mijn Pixel Stand toch nog voor mij bewaard hadden terwijl die eigenlijk al geannuleerd zou zijn omdat ik hem niet op tijd had opgehaald. Ze gaven aan dat mijn telefoon waarschijnlijk morgen binnenkomt, als dat gebeurt dan zou ik een persoonlijke e-mail hierover krijgen. Nou hoop ik maar dat hij er morgen wel is en dat ik nog wat met mijn werk kan regelen.
Dat is niet heel hoopgevend...

• Bomb-el
Mm Oldenburg weet ik toevallig heeft zowel de zwarte als de groene gewoon op voorraad liggen. Gewoon even van tevoren bellen voor de zekerheid

• Bomb-el
Welk duits vast en mobiel telefoonnummer hebben jullie ingevuld bij de Bose claim actie?

• Bomb-el
True schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

Met +31 gewoon je eigen NL 06 nummer ;)
Ik kan alleen een Duits kengetal selecteren...

• Bomb-el
Ah thanks! En gebruiken jullie je eigen naam of de naam van de persoon op het aflever adres?

• Bomb-el
Ik heb er momenteel twee. Wil nu de headsets claimen, alleen geen idee meer welke telefoon bij welke order hoort... Hoe relevant is het dat het juiste IMEI nummer hoort bij de juiste factuur? Is dat te controleren door hun, icm de leverancier bv?

• Bomb-el
Ah check. Maar volgens de voorwaarden hoef je niet per se de bon mee te sturen, maar kan je ook de orderbevestiging uploaden. Daar staat het IMEI nummer weer niet in. Maar wellicht koppelen ze het ordernummer wel aan je IMEI nummer uiteindelijk. Goeie tip!

• Bomb-el
Oké, oké, en de naam? Overeenkomstig je factuur of afleveradres? Of in mijn geval nog anders

• Bomb-el
Ik heb een zwarte over. Nieuw in doos, net opgehaald. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt.

• Bomb-el
Joster schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

[...]

Gaat het hier om pre-order varianten waarvoor je nog in aanmerking komt voor de Bose (indien je een adres in Duitsland hebt)?
Ja, maar die is al vergeven helaas...

• Bomb-el
Inmiddels al wat mensen die screen protectors hebben gekocht en ervaring er mee hebben?

• Bomb-el
Bol.com heeft nu ook de pixel 5.

Voor 899 EUR 😱😱

• Bomb-el
TheRicolaa10 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Verkocht door volgens bol.com: desinfectiedispensershop.nl :?
😂😂😂 What could possibly go wrong

• Bomb-el
mrnn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:55:
[...]

Maar bij de aanvraag van de koptelefoon moet je natuurlijk je IMEI van het toetel doorgeven waardoor ze bij Google weten wat het afleveradres van de telefoon is geweest en dat is waar de regel van twee per adres op van toepassing is. Mijn angst was dat ze dit aan elkaar gaan matchen en dan voldoe je niet langer aan de voorwaarden. Hopelijk valt het mee, maar ik zou niet willen zeggen dat dit het probleem niet kan zijn
Tenzij je hem hebt afgehaald in Duitsland in de winkel lijkt me

• Bomb-el
Heeft er iemand nog een afleveradres over in Duitsland tegen eventueel een vergoeding?

• Bomb-el
Zijn de afleveradressen in Duitsland op? 🙈
Tegen een vergoeding heb ik er nog eentje nodig :)
Pagina: 1 2

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee