Het is altijd lastig om te voorspellen maar je kan de vorige Pixels ook niet goed vergelijken met de Pixel 5 (flagship vs mid-range en de standaard lagere prijs). De Pixel 4 werd ook wat wisselvallig ontvangen waardoor er kort na release meteen een flinke korting werd geboden. Meestal kregen de Pixels ook een goede black friday deal maar met het uitblijven van die deal dit jaar en de beperkte voorraad overal verwacht ik geen prijsverlaging in de komende tijd.Skalders schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:53:
Hoe zit het met prijsdalingen in de pixel series? Vanaf wanneer kunnen we deze verwachten en in welke maten?
Weet iemand hoe dat zat bij bv. de pixel 4? Pricewatch is voor de pixel daar geen goede optie voor.
Persoonlijk denk ik dat de Bose deal de beste optie was om flink te 'besparen' (mits je een adres in Duitsland kon regelen). Ik heb de Pixel 5 uiteindelijk zelf bij Fnac.com gekocht met 2 kortingsbonnen (€150 bon voor €130) waardoor ik de pixel €40 goedkoper kon krijgen. Je komt dan rond de €600 inc verzending uit maar je hoeft daarvoor dan niet naar Duitsland of met parcel forwarding te werken. Helaas is dan wel alleen de zwarte variant beschikbaar.