Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 23:09
Skalders schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:53:
Hoe zit het met prijsdalingen in de pixel series? Vanaf wanneer kunnen we deze verwachten en in welke maten?

Weet iemand hoe dat zat bij bv. de pixel 4? Pricewatch is voor de pixel daar geen goede optie voor.
Het is altijd lastig om te voorspellen maar je kan de vorige Pixels ook niet goed vergelijken met de Pixel 5 (flagship vs mid-range en de standaard lagere prijs). De Pixel 4 werd ook wat wisselvallig ontvangen waardoor er kort na release meteen een flinke korting werd geboden. Meestal kregen de Pixels ook een goede black friday deal maar met het uitblijven van die deal dit jaar en de beperkte voorraad overal verwacht ik geen prijsverlaging in de komende tijd.

Persoonlijk denk ik dat de Bose deal de beste optie was om flink te 'besparen' (mits je een adres in Duitsland kon regelen). Ik heb de Pixel 5 uiteindelijk zelf bij Fnac.com gekocht met 2 kortingsbonnen (€150 bon voor €130) waardoor ik de pixel €40 goedkoper kon krijgen. Je komt dan rond de €600 inc verzending uit maar je hoeft daarvoor dan niet naar Duitsland of met parcel forwarding te werken. Helaas is dan wel alleen de zwarte variant beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
Phyla schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:00:
[...]

Ik kreeg vandaag bericht dat mijn claim om deze reden is afgewezen. Ben benieuwd hoe het bij je is afgelopen. Ook ik heb de Pixel laten bezorgen bij een familielid.

Ik wil contact opnemen maar twijfel nog over hoe ik dit het beste kan oplossen. Beweren dat de naam verschilt omdat ik een cadeau koop/Bose aanvraag voor een familielid? Familielid contact laten opnemen met vermelding van mijn claim nummer?

Ik kan in ieder geval geen nieuwe claim indienen, ik krijg dan de melding dat mijn IMEI-nummer al is gebruikt.

Iemand tips?
Ik gaf aan dat iemand anders het voor me heeft aangeschaft, daarna vroegen ze om een bewijs en ik stuurde toen het factuur op. Hierna goedgekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 15:17
Ter info, op Fnac.com terug op voorraad vanaf 28/12.
Ik heb de mijne besteld eergisteren dus ik verwacht deze snel binnen te hebben :)

https://www.fnac.com/Smar...102503/w-4#omnsearchpos=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Kneiter Ar schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:19:
Fnac.com inderdaad.

Vandaag ook al binnen dus nu kan het spelen beginnen!
Wat heb je ervoor betaald?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
€ 589 , inclusief bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 14:52
Stancke schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:03:
Ter info, op Fnac.com terug op voorraad vanaf 28/12.
Ik heb de mijne besteld eergisteren dus ik verwacht deze snel binnen te hebben :)

https://www.fnac.com/Smar...102503/w-4#omnsearchpos=2
Die leveren ook aan NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:35
Zeker! :)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Ik hoef geen dus mail-forwarding the gebruiken bij de Franse Fnac? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
prodygee schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:31:
[...]

Ik hoef geen dus mail-forwarding the gebruiken bij de Franse Fnac? :9~
Nee, die van mij is via Chronopost -> DPD bij mij bezorgd in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Zie nu pas dat het uiteindelijk 3 tientjes scheelt vergeleken met Belsimpel. Nog maar eens kijken naar die 00000-postcode truc op de Duitse G-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:38

KrazyJay

prodygee schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:40:
Zie nu pas dat het uiteindelijk 3 tientjes scheelt vergeleken met Belsimpel. Nog maar eens kijken naar die 00000-postcode truc op de Duitse G-store.
Bij mij is het gelukt. In de eerste adresregel heb ik de straat en huisnummer ingevuld, in de tweede adresregel heb ik dan de postcode, plaats en land gezet. De postcode heb ik op 00000 gezet en als plaats heb ik de plaats ingevuld en het land nogmaals. Dan komt het er bij Google uit als:

Naam
Straat huisnummer
Postcode Stad
Stad, LAND
00000
DEUTSCHLAND

Dat Duitsland-deel krijg je er niet uit. Maar bij DHL wordt die er uit gevist omdat het adres niet gekend is, en dan kan hij geherlabeld worden naar het juiste adres. Of, in het ergste geval, retour afzender want adres ongekend.

• DennisD.
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-11-2023
Vandaag de Pixel 5 besteld aan de hand van de eerdere actie van Fnac.com (Franse Fnac, niet de Belgische Fnac), de Jackpot E-cadeaubonnen.
https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot

Van 639,28 euro naar 549,28 euro door de bovenstaande actie. Inclusief verzending naar België.

Opmerkingen
- (prepaid) creditcard is noodzakelijk
- Gebruik gemaakt van 2 accounts op Fnac.com (bijvoorbeeld je partner of familielid en jezelf) om 6 E-cadeaubonnen te kunnen aanvragen in plaats van 4. (3x150 euro en 3x60 euro)
De 6 E-cadeaubonnen kunnen gebruikt worden voor 1 bestelling.
Vorige keer was de actie al snel uitverkocht want ze werken met een beperkt aantal Jackpot E-cadeaubonnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSeK2HgLNLQ1sPutlNepybH9eDM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kXbyYFbDCkWhyEVUbkQHY7Qt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door DennisD. op 31-12-2020 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 21:41
DennisD. schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:28:
Vandaag de Pixel 5 besteld aan de hand van de eerdere actie van Fnac.com (Franse Fnac, niet de Belgische Fnac), de Jackpot E-cadeaubonnen.
https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot

Van 639,28 euro naar 549,28 euro door de bovenstaande actie. Inclusief verzending naar België.

Opmerkingen
- (prepaid) creditcard is noodzakelijk
- Gebruik gemaakt van 2 accounts op Fnac.com (bijvoorbeeld je partner of familielid en jezelf) om 6 E-cadeaubonnen te kunnen aanvragen in plaats van 4. (3x150 euro en 3x60 euro)
De 6 E-cadeaubonnen kunnen gebruikt worden voor 1 bestelling.
Vorige keer was de actie al snel uitverkocht want ze werken met een beperkt aantal Jackpot E-cadeaubonnen.

[Afbeelding]
Bedankt voor het laten weten van deze methode!
Ik heb de bonnen besteld, alleen nog aan het wachten op validatie van de CC maatschappij.
Op oudjaarsdag de bonnen besteld, maar nog steeds niet gevalideerd 8)7 ... duurt lang....
Misschien maandag pas gezien de feestdagen en het weekend. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

WCA

Werkt de 00000 postcodetruc voor de Duitse google store nog? Zojuist is mijn bestelling van 27 december teruggestort. In het besteloverzicht staat niets over een annulering, raar toch?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 10:06
WCA schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
Werkt de 00000 postcodetruc voor de Duitse google store nog? Zojuist is mijn bestelling van 27 december teruggestort. In het besteloverzicht staat niets over een annulering, raar toch?
Het is eerder een gok als je de truc probeert. Ik heb dit geprobeerd bij het preorderen maar na 2 en een halve week werd deze ook geannuleerd. Volgens mij zijn de succesvolle pogingen hier op 1 hand te tellen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

NastyNick schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:37:
[...]

Het is eerder een gok als je de truc probeert. Ik heb dit geprobeerd bij het preorderen maar na 2 en een halve week werd deze ook geannuleerd. Volgens mij zijn de succesvolle pogingen hier op 1 hand te tellen.
Dan maar proberen met een doorstuurdienst, of anders maar via Belsimpel (veel te duur...)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
LogiZ5500 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:39:
[...]

Ik heb de bonnen besteld, alleen nog aan het wachten op validatie van de CC maatschappij.
Op oudjaarsdag de bonnen besteld, maar nog steeds niet gevalideerd 8)7 ... duurt lang....
Vanochtend erachter gekomen dat de Pixel 5 uitverkocht is bij FNAC.
De bonnen nu maar weer geannuleerd, voordat ik straks met bonnen zit en de Pixel 5 niet vóór 31 januari weer beschikbaar is.
Wat een kriem om deze telefoon te bemachtigen voor een aanvaardbare prijs.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisD.
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-11-2023
LogiZ5500 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:39:
[...]

Ik heb de bonnen rond de middag gekocht en had ze binnen het uur via mijn e-mail. Hopelijk ontvang je ze snel.
Edit: ik zie net je andere post, hopelijk volgende keer meer geluk. Of je wacht tot eind januari? Kdenk dat het geen maand ga duren voordat de Pixel 5 weer bschikbaar is? Ik had geluk deze keer, succes nog!

[ Voor 16% gewijzigd door DennisD. op 03-01-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

ik ben voor mailboxde.com gegaan. Ben benieuwd hoe/of dit allemaal gaat werken maar ik hoor van meerdere kanten dat de service zeer goed werkt. Dus we gaan het weer zien. Ik wil erg graag de pixel stand erbij, en ben nu incl. die stand alsnog minder kwijt dan via belsimpel alleen de telefoon.

edit:

Potverdikkie! Mediamarkt heeft mijn order geannuleerd... (geld is nog niet terug, betaald met paypal...)

Ik wil verdorie die pixel stand erbij!

[ Voor 21% gewijzigd door WCA op 05-01-2021 10:32 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:15
Wow, vandaag de koptelefoon binnen gekregen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
LogiZ5500 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:59:
[...]

Vanochtend erachter gekomen dat de Pixel 5 uitverkocht is bij FNAC.
De bonnen nu maar weer geannuleerd, voordat ik straks met bonnen zit en de Pixel 5 niet vóór 31 januari weer beschikbaar is.
Wat een kriem om deze telefoon te bemachtigen voor een aanvaardbare prijs.... |:(
Toch maar via de Google store besteld in Duitsland.
Op 3 januari besteld via de 00000 postcode truc.
Vandaag binnen gekregen!

Het spelen kan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 19:42
SultanYasin schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:28:
[...]

Ik gaf aan dat iemand anders het voor me heeft aangeschaft, daarna vroegen ze om een bewijs en ik stuurde toen het factuur op. Hierna goedgekeurd.
Thanks voor je reactie, ik heb inmiddels een reactie gestuurd dat ik de Pixel/Bose als cadeau had gekocht. Ook mijn nieuwe aanvraag is goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

Weet iemand waar ik hier in NL een Pixel Stand kan bemachtigen?

Edit:
Ik zit al een week te zoeken, en nu net post ik hier de vraag en zie ik dat Amazon.com hem heeft en naar NL verzendt, totale kosten incl. verzending en btw: 76 euro

[ Voor 58% gewijzigd door WCA op 10-01-2021 17:22 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-06 12:41
BugBoy schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:31:
Zaterdag heb ik dan mijn Bose hoofdtelefoon binnen gekregen. Dit was het tijdschema:
  • 1 oktober telefoon besteld
  • 29 oktober telefoon geleverd
  • 6 november koptelefoon geclaimd
  • 29 november claim goedgekeurd
  • 19 december koptelefoon geleverd
Hier helaas nog steeds geen Bose hoofdtelefoon ontvangen.

Mijn tijdschema is als volgt:
  • 2 oktober telefoon besteld bij OTTO
  • 22 oktober telefoon geleverd
  • 28 oktober koptelefoon geclaimd
  • 7 januari claim goedgekeurd
In tussentijd heb ik al veel contact gehad met de klantenservice van Google, maar dit heeft niet geholpen qua doorlooptijd. We wachten nog rustig af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
WCA schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:18:
Weet iemand waar ik hier in NL een Pixel Stand kan bemachtigen?

Edit:
Ik zit al een week te zoeken, en nu net post ik hier de vraag en zie ik dat Amazon.com hem heeft en naar NL verzendt, totale kosten incl. verzending en btw: 76 euro
Heb je een link? Ik kom via Amazon.com op 90 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

TheRicolaa10 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Heb je een link? Ik kom via Amazon.com op 90 euro uit.
Denk dat ik de laatste had, zie m nu ook niet meer staan

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 15:50
founz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Hier helaas nog steeds geen Bose hoofdtelefoon ontvangen.

Mijn tijdschema is als volgt:
  • 2 oktober telefoon besteld bij OTTO
  • 22 oktober telefoon geleverd
  • 28 oktober koptelefoon geclaimd
  • 7 januari claim goedgekeurd
In tussentijd heb ik al veel contact gehad met de klantenservice van Google, maar dit heeft niet geholpen qua doorlooptijd. We wachten nog rustig af :).
Hier ook nog niets ontvangen:
- 1 oktober telefoon besteld bij Google DE
- 11 november telefoon geleverd
- 12 november koptelefoon geclaimd
- 25 november bericht dat informatie ontbrak bij claim, zelfde dag nog aangeleverd
- 3 december claim goedgekeurd
- 17 december claim laatste keer geupdatet

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 14:35
Iemand die een Pixel 5 bij Belsimpel heeft gehaald die me kan vertellen wat voor oplader er bij zat?

De meerprijs is niet echt een probleem, het wordt betaald via mijn werkgever en valt binnen budget, en ik moet die ergens halen die levert in België. Mailboxde is dus helaas geen optie, Google Store met postcode 00000 ook niet echt.

Bij Fnac is er net geen stock, maandag toen ik de link naar IT stuurde om te bestellen nog wel, maar op het moment dat hij er naar keek weer niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:53
Bij Belsimpel kreeg ik gewoon normale lader erbij en handleiding is Duitstalig. Gebruik telefoon ook zakelijk en dan is Belsimpel de beste optie mocht je garantie nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

Mijn Pixel Stand van Amazon.com is zojuist verzonden :D

Zou het dan toch lukken om er een te bemachtigen?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
WCA schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:43:

Waarom zou dat niet lukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

Elke order bij elke shop die ik voor een pixel stand heb geplaatst werd geannuleerd tot nu toe. Alsof google niet wil dat je dat ding in NL hebt. De Pixel 5 zelf was ook praktischi onmogelijk om voor de normale prijs te krijgen, dus die heb ik maar via Belsimpel gekocht.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:58
WCA schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:49:
[...]

Elke order bij elke shop die ik voor een pixel stand heb geplaatst werd geannuleerd tot nu toe. Alsof google niet wil dat je dat ding in NL hebt. De Pixel 5 zelf was ook praktischi onmogelijk om voor de normale prijs te krijgen, dus die heb ik maar via Belsimpel gekocht.
Dan bedoel je zeker de Google Store? :*) Ik heb namelijk zelf bij Amazon(.com) nooit issues als het gaat om verzending naar NL ;)

En als je ziet dat jou adres beschikbaar is voor verzending dan is het helemaal in orde ;)

[ Voor 8% gewijzigd door blueman85 op 16-01-2021 13:16 ]

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

blueman85 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:15:
[...]

Dan bedoel je zeker de Google Store? :*) Ik heb namelijk zelf bij Amazon(.com) nooit issues als het gaat om verzending naar NL ;)

En als je ziet dat jou adres beschikbaar is voor verzending dan is het helemaal in orde ;)
Google store DE, Mediamarkt DE, en Amazon.de

allemaal geannuleerd.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:11
Zaterdag heb ik via de Duitse google store de Pixel 5 besteld met de 00000 postcode truc.
Helaas is deze vandaag geannuleerd.

Zo maar even kijken wat ik nu ga doen.
Ik heb destijds mijn huidige telefoon, de Pixel 2, via de Duitse mediamarkt en mailboxde besteld en hoewel dat goed ging voel ik me toch prettiger bij zonder extra tussenpersoon.
Fnac.com lijkt dan de enige die overblijft die 'm aanbiedt voor de adviesprijs.

EDIT: Inmiddels staat de bestelling bij fnac.com. Afwachten geblazen, gezien ze de levering pas op 4-5 februari schatten.
Wel erg fijn die paginavertalingen, mijn Frans schiet nèt te kort.

[ Voor 18% gewijzigd door LittleMaik op 18-01-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:49
LittleMaik schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:53:
Zaterdag heb ik via de Duitse google store de Pixel 5 besteld met de 00000 postcode truc.

Ik heb destijds mijn huidige telefoon, de Pixel 2, via de Duitse mediamarkt en mailboxde besteld en hoewel dat goed ging voel ik me toch prettiger bij zonder extra tussenpersoon.

EDIT: Inmiddels staat de bestelling bij fnac.com. Afwachten geblazen, gezien ze de levering pas op 4-5 februari schatten.
Even over de grens naar een Duitse Mediamarkt gaan.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter4209
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-06 07:57
LittleMaik schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:53:

Ik heb ook even op de site van fnac.com gekeken, maar mijn Frans is toch erg ver weggezakt :'( Wat rekent fnac voor verzending naar NL als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
peter4209 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:50:
[...]

Ik heb ook even op de site van fnac.com gekeken, maar mijn Frans is toch erg ver weggezakt :'( Wat rekent fnac voor verzending naar NL als ik vragen mag?
Voor internationale verzending rekent Fnac 12 euro. Je zou de automatische vertaling van Google Chrome kunnen gebruiken, zo heb ik het destijds ook daar gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter4209
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:17:
[...]
Voor internationale verzending rekent Fnac 12 euro. Je zou de automatische vertaling van Google Chrome kunnen gebruiken, zo heb ik het destijds ook daar gekocht.
Bedankt!
Met de vertaalfunctie kom je inderdaad een eind! Levering begin februari. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
wiljums schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:28:
[...]

- 25 november bericht dat informatie ontbrak bij claim, zelfde dag nog aangeleverd
En hier ook nog geen koptelefoon verzonden. Besteld op 6 oktober bij Duitse Google Store. Laatste update op 5 januari: "Antrag validiert". Maar weer contact opgenomen. Het heeft geen haast allemaal maar dit was voor mij de laatste keer Google, niet alleen vanwege de koptelefoon maar het hele proces eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14:00
mrnn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:57:
[...]

En hier ook nog geen koptelefoon verzonden. Besteld op 6 oktober bij Duitse Google Store. Laatste update op 5 januari: "Antrag validiert". Maar weer contact opgenomen. Het heeft geen haast allemaal maar dit was voor mij de laatste keer Google, niet alleen vanwege de koptelefoon maar het hele proces eromheen.
Bij mij ook dezelfde status op de 5e maar nog geen DHL linkje gehad zoals bij de andere koptelefoon dus weet niet wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
wiljums schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Een bericht van Google Promotions (vertaald met Google Translate):

Goede dag,

Bedankt voor uw deelname aan de Google Pixel Bose-hoofdtelefoonactie.

Vanwege de overweldigende populariteit van deze promotie, moeten we u helaas meedelen dat sommige klanten helaas korte vertragingen zullen ervaren bij het ontvangen van hun koptelefoon. U kunt er zeker van zijn dat we zo snel mogelijk zullen werken om u uw beloning te bezorgen.

We willen onze oprechte excuses aanbieden als uw levering wordt beïnvloed en later aankomt dan verwacht. U kunt er zeker van zijn dat we u een e-mailbericht met de trackinggegevens sturen zodra uw Bose-hoofdtelefoon klaar is voor verzending.

We hopen dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan je nieuwe Pixel-telefoon.

Met vriendelijke groet,

het promotieondersteuningsteam

Houd er rekening mee dat dit een automatisch verzonden e-mail is vanaf een geen-antwoordadres. Gelieve deze boodschap niet te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
@wiljums Bovenstaand bericht heb ik niet gehad (bestelling via de Duitse Google store begin oktober) maar vandaag kreeg ik wel onderstaande op mijn vraag naar de status. Gok dat ze op een nieuwe batch van Bose zitten te wachten...

Good Morning
Thank you for your email
Your reward is in the queue to get delivered
Once its out or delivery you will receive update
For any further questions, please do not hesitate to contact us
Kind Regards,
xxxxx @ Google Promotional Support Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

WCA schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:43:

Het pakket is eindelijk binnen, is de inhoud gejat. Wel het doosje van de pixel stand, maar niet de stand zelf en geen inhoud. Iemand wil heel graag dat ik géén pixel stand bemachtig ofzo

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:58
WCA schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:38:
[...]

Het pakket is eindelijk binnen, is de inhoud gejat. Wel het doosje van de pixel stand, maar niet de stand zelf en geen inhoud. Iemand wil heel graag dat ik géén pixel stand bemachtig ofzo
Meen je :N Heel vreemd :-(

[ Voor 5% gewijzigd door blueman85 op 30-01-2021 11:48 ]

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

blueman85 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:56:
[...]

Meen je :N Heel vreemd, maar goed je hebt de stand wel... ;)
Inmiddels iemand gevonden die het ding wil opsturen vanuit DE voor me. Hoop moeite voor een draadloze lader 7(8)7

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
wiljums schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Goede dag,

Vanwege de overweldigende populariteit van deze promotie, moeten we u helaas meedelen dat sommige klanten helaas korte vertragingen zullen ervaren bij het ontvangen van hun koptelefoon. U kunt er zeker van zijn dat we zo snel mogelijk zullen werken om u uw beloning te bezorgen.

We willen onze oprechte excuses aanbieden als uw levering wordt beïnvloed en later aankomt dan verwacht. U kunt er zeker van zijn dat we u een e-mailbericht met de trackinggegevens sturen zodra uw Bose-hoofdtelefoon klaar is voor verzending.

We hopen dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan je nieuwe Pixel-telefoon.

Met vriendelijke groet,

Houd er rekening mee dat dit een automatisch verzonden e-mail is vanaf een geen-antwoordadres. Gelieve deze boodschap niet te beantwoorden.
Ik heb de koptelefoon ook nog niet ontvangen.
Mein Antrag
Zuletzt aktualisiert: 2020-10-28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
mrnn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:17:
@wiljums Bovenstaand bericht heb ik niet gehad (bestelling via de Duitse Google store begin oktober) maar vandaag kreeg ik wel onderstaande op mijn vraag naar de status. Gok dat ze op een nieuwe batch van Bose zitten te wachten...

Good Morning
Thank you for your email
Your reward is in the queue to get delivered
Once its out or delivery you will receive update
For any further questions, please do not hesitate to contact us
Kind Regards,
xxxxx @ Google Promotional Support Team
Of enorm slecht georganiseerd of zij (en dus wij / de klant) bungelen ergens onder aan de prioriteitenlijst. De gemiddelde webwinkel bezorgt de Bose morgen als je vandaag bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Xfile schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:03:
[...]

Mein Antrag
Ik heb op 28-01-2021 de volgende email gestuurd:
Sehr geehrte Damen und Herren,

Wissen Sie, wann die Kopfhörer ausgeliefert werden?

Im Voraus vielen Dank für Ihre Mühe.

Mit freundlichen Grüßen,

..... ............
En vandaag een reactie:
Gute Nachrichten!

Ihr Antrag wurde von unserem Team validiert. Wir bereiten nun Ihre Prämie für den Versand vor.

Die kostenlosen Bose QC 35 II Kopfhörer werden innerhalb von 60 Tagen der Validierung Ihres Antrags zugesendet. Sobald Ihre Prämie versandt wurde, benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Sie können den Bearbeitungsstatus Ihres Antrags jederzeit über unsere Website auf der Seite Meinen Antrag verfolgen einsehen.

Ihre Antragsnummer: ... -.... - ....

Benötigen Sie noch anderweitig Hilfe? Dann werfen Sie einen Blick auf die Seite Hilfe.

Vielen Dank,
Antragshilfe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter4209
peter4209 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Bedankt!
Met de vertaalfunctie kom je inderdaad een eind! Levering begin februari. Ik ben benieuwd!
En hij is bezorgd! Kreeg vrijdag de melding dat hij was verstuurd, vandaag binnen! Merci beaucoup FNAC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woestijn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb de afgelopen tijd diverse dingen gekocht in de Duitse Google Store, zoals een Pixel 5 case en USB-C headphones.

Hiervoor heb ik steeds de 'postcode-truc' gebruikt, en alles is gewoon aangekomen. Niet alleen de dingen die via DHL verzonden werden, maar ook bij de Deutsche Post kwam het via PostNL met wat vertraging aan.

Dus ondanks dat in dit topic heel vaak staat dat de postcode-truc niet zou werken, lijkt het (voor accessoires in ieder geval) geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrAMetElfeNd
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Woestijn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:47:
Dus ondanks dat in dit topic heel vaak staat dat de postcode-truc niet zou werken, lijkt het (voor accessoires in ieder geval) geen probleem te zijn.
Geluksvogel! :+ Misschien dat het inderdaad bij accessoires wel goed gaat.. Ik wacht al ruim twee weken op terugbetaling van een Pixel 5 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWHtje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:57
Woestijn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:47:
Ik heb de afgelopen tijd diverse dingen gekocht in de Duitse Google Store, zoals een Pixel 5 case en USB-C headphones.

Hiervoor heb ik steeds de 'postcode-truc' gebruikt, en alles is gewoon aangekomen. Niet alleen de dingen die via DHL verzonden werden, maar ook bij de Deutsche Post kwam het via PostNL met wat vertraging aan.

Het lukt me niet eens via een incognito window naar de Pixel 5 te komen in de duitse Google store.
Zodra ik op Kaufen druk, kom ik direct op de NL store. Zowel via m'n thuislijn, op het werk als op 4g. Via Safari lukt het ook niet.
Daarnaast heeft Saturn 2x over mijn order naar Mailboxde geannuleerd zonder reden. Klantenservice kan dit schijnbaar ook niet zien.

Heeft iemand een manier om vanuit duitsland een order te plaatsen? Heb al een mailboxde klaar staan.

Inmiddels gelukt.
Elke stap met het handje de url aangepast van google-store.com/xxx naar google-store.de/xxx

:)

[ Voor 5% gewijzigd door JWHtje op 08-02-2021 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik zag dat de groene voorlopig niet meer op voorraad is bij belsimpel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-06 10:42
Batsu schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:50:
Ik zag dat de groene voorlopig niet meer op voorraad is bij belsimpel :(
Ik heb sinds 7 januari een bestelling voor de "sorta sage" (groene) uitstaan. Op het moment van bestellen stond er 2 a 3 dagen voor de verwachtte levertijd. Vrijwel direct daarna stond deze op 3 weken. Dat stond er sinds vorige week nog altijd...inmiddels aangepast naar onbekend. Heb ze gemaild of er enige indicatie te geven is maar dat is er volgens hun niet...
aangezien ik hem via een regeling van m'n werk bestel ben ik op Belsimpel aangewezen.
Heb dus geen enkel idee hoe lang ik nog moet wachten :|

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Pixel 4a 5G is nu 399,- in de Googel store (DE)
misschien mogelijk om te bestellen met de 00000 postcode truc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
De Pixel 14-10 aangeschaft, 26-10 verzonden. De koptelefoon 7-11 aangevraagd, 11-12 goedgekeurd en nog niet verzonden.
Google lijkt de logistiek niet echt op orde te hebben... Zal twee keer nadenken met de volgende Pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:58
Verkeerde topic...

[ Voor 92% gewijzigd door Slaapje op 15-02-2021 09:00 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
SultanYasin schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:21:
De Pixel 14-10 aangeschaft, 26-10 verzonden. De koptelefoon 7-11 aangevraagd, 11-12 goedgekeurd en nog niet verzonden.
Google lijkt de logistiek niet echt op orde te hebben... Zal twee keer nadenken met de volgende Pixel.
Ik las laatst een Reddit post over die koptelefoons. Tientallen mensen hebben 'm nog niet ontvangen, lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:31
Slaapje schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:46:
Sinds kort doet mijn Google zoekbalk op mijn home screen vreemd. Als ik iets zoek neemt hij de ene keer app suggesties mee(dus apps die ik geïnstalleerd heb), de volgende keer alleen eerdere zoekresultaten.

Aangezien ik die balk voornamelijk gebruik voor het openen van m'n apps is het wel een irritant euvel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Heeft weinig met levertijden te maken, zou het even proberen in het Ervaringen topic.
Zie de topic-warning voor een link..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
TheFes schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:58:
[...]

Heeft weinig met levertijden te maken, zou het even proberen in het Ervaringen topic.
Zie de topic-warning voor een link..
Soepel inderdaad |:(

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
wiljums schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Goede dag,

Met vriendelijke groet,

10 februari heb ik contact opgenomen en kreeg de volgende reactie:

Guten Nachmittag.

Vielen Dank für Ihre E-Mail.

Wir konnten Ihr Paket nun versenden und es sollte innerhalb der nächsten 10 Werktage bei Ihnen ankommen.

Leider ist es uns uns zu diesem Zeitpunkt noch nicht möglich einen genauen Liefertermin in den 10 Tagen zu nennen, aber Sie bekommen eine Versandbestätigung per E-Mail sobald das Paket in Deutschland bei der DHL angekommen ist.

Bitte entschuldigen Sie vielmals die lange Wartezeit.

Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Tanja @ Google Promotional Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
Ik?
TheRicolaa10 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:58:
[...]

Ik las laatst een Reddit post over die koptelefoons. Tientallen mensen hebben 'm nog niet ontvangen, lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan.
Inderdaad, helaas. Dat was voor mij de doorslaggevende factor om het toestel toch aan te schaffen, jammer dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Haha, nee ik zelf. Ik moest in het algemene topic zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door Slaapje op 15-02-2021 20:17 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:11
Het heeft even wat moeite gekost, maar ik heb sinds vandaag de Pixel 5.

16 januari heb ik 'm via de Duitse google store met de postcode-truc besteld.
Op 18 januari kreeg ik bericht dat de afspraak was geannuleerd.
Ik heb daarom op 18 januari de telefoon besteld via fnac.com
Daar was hij helaas niet op voorraad, er werd geschat dat ik hem 5 februari zou hebben.

Op 29 januari kreeg ik bericht dat mijn creditcard niet geaccepteerd werd, het is mij niet duidelijk geworden waarom.
Gevraagd werd de betaling binnen 10 dagen te "regulariseren", maar het enige wat ik kon doen is opnieuw mijn creditcardgegevens invullen.
Annuleren of wijzigen zoals werd aangegeven ontbraken de knoppen voor, na die 10 dagen zou die automatisch annuleren.

Omdat ik dat best wel lang vond heb ik via de mail hun payment-support benaderd en in mijn beste Frans de situatie uitgelegd.
Na 4 dagen geen reactie heb ik nogmaals een mail gestuurd, toen had ik binnen 2 dagen wel respons
Daarin werd eigenlijk hetzelfde voorgesteld als eerder, maar ook werd gezegd dat als dit allemaal niet lukte ik dit kon doorgeven,
Ze zouden het dan een soort van escaleren en dan zou ik bijvoorbeeld ook het geld kunnen overmaken met mijn bankrekening.

Dat leek mij prima, dus ik ben op dat laatste in gegaan.
9 februari kreeg ik opeens pas weer mail van Fnac:
De 10 dagen waren verstreken en de bestelling was geannuleerd...

Ik heb toen 9 februari direct opnieuw besteld met PayPal.
Betaling ging nu als een speer, geschatte leverdatum 12 februari.
Door de winterse omstandigheden en een weekend ertussen heb ik vanmiddag (15 februari) hem eindelijk ontvangen.

TL;DR: Fnac.com heeft een fijne snelle service i.c.m. PayPal, vanuit voorraad binnen een week een Pixel 5 :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-06 10:42
WvHeerde schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:42:
[...]

Ik heb sinds 7 januari een bestelling voor de "sorta sage" (groene) uitstaan. Op het moment van bestellen stond er 2 a 3 dagen voor de verwachtte levertijd. Vrijwel direct daarna stond deze op 3 weken. Dat stond er sinds vorige week nog altijd...inmiddels aangepast naar onbekend. Heb ze gemaild of er enige indicatie te geven is maar dat is er volgens hun niet...
aangezien ik hem via een regeling van m'n werk bestel ben ik op Belsimpel aangewezen.
Heb dus geen enkel idee hoe lang ik nog moet wachten :|
Nu staat er zelfs ''niet meer leverbaar'' ipv ''tijdelijk niet leverbaar''..
Ik ben nog niet benaderd maar vrees nu wel dat de groene hem echt niet meer wordt en dat ik zal moeten ruilen voor zwart :'(

Heb eigenlijk bijna altijd zwarte telefoons gehad, mede daarom wou ik nu zo graag iets anders en vond deze kleurstelling echt gaaf. Zuur dat na bijna anderhalve maand wachten dit nu niet door gaat.

Nog meer mensen die de ''sorta sage'' bij Belsimpel in de bestelling hebben staan toevallig?

[ Voor 15% gewijzigd door WvHeerde op 17-02-2021 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
WvHeerde schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Nu staat er zelfs ''niet meer leverbaar'' ipv ''tijdelijk niet leverbaar''..
Ik ben nog niet benaderd maar vrees nu wel dat de groene hem echt niet meer wordt en dat ik zal moeten ruilen voor zwart :'(

Heb eigenlijk bijna altijd zwarte telefoons gehad, mede daarom wou ik nu zo graag iets anders en vond deze kleurstelling echt gaaf. Zuur dat na bijna anderhalve maand wachten dit nu niet door gaat.

Nog meer mensen die de ''sorta sage'' bij Belsimpel in de bestelling hebben staan toevallig?
Zo spijtig ja, want de kleur vind ik ook gaaf! Wellicht is een wrap een idee voor je, dan heb je in ieder geval een andere kleur en ook bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
wiljums schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:09:
[...]

10 februari heb ik contact opgenomen en kreeg de volgende reactie:

Guten Nachmittag.

Vielen Dank für Ihre E-Mail.

Wir konnten Ihr Paket nun versenden und es sollte innerhalb der nächsten 10 Werktage bei Ihnen ankommen.

Leider ist es uns uns zu diesem Zeitpunkt noch nicht möglich einen genauen Liefertermin in den 10 Tagen zu nennen, aber Sie bekommen eine Versandbestätigung per E-Mail sobald das Paket in Deutschland bei der DHL angekommen ist.

Bitte entschuldigen Sie vielmals die lange Wartezeit.

Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Tanja @ Google Promotional Support Team
Zojuist volgend bericht ontvangen (vertaald met Google Translate).....:

Goedendag.

Vanwege de populariteit van de actie ondervinden we helaas nog wat vertraging bij het verzenden van de koptelefoon.

Terwijl ons team eraan werkt om de beloningen zo snel mogelijk te verzenden, verzekeren we u dat elke deelnemer wiens aanvraag wordt goedgekeurd, een beloning ontvangt. We verwachten dat alle klanten hun onderscheiding uiterlijk op 15/03/2021 zullen ontvangen.

We verontschuldigen ons oprecht dat dit gevolgen heeft voor uw zending.

Zodra de koptelefoon is verzonden, zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen en ontvangt u koeriersinformatie over uw zending.

Met vriendelijke groet,

Dit is een geautomatiseerde e-mail. Beantwoord het alsjeblieft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
@wiljums hier hetzelfde bericht ontvangen. Begin oktober besteld in Duitse Google store. Afwachten maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
wiljums schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:53:
[...]

Zojuist volgend bericht ontvangen (vertaald met Google Translate).....:

Goedendag.

Vanwege de populariteit van de actie ondervinden we helaas nog wat vertraging bij het verzenden van de koptelefoon.

Terwijl ons team eraan werkt om de beloningen zo snel mogelijk te verzenden, verzekeren we u dat elke deelnemer wiens aanvraag wordt goedgekeurd, een beloning ontvangt. We verwachten dat alle klanten hun onderscheiding uiterlijk op 15/03/2021 zullen ontvangen.

We verontschuldigen ons oprecht dat dit gevolgen heeft voor uw zending.

Zodra de koptelefoon is verzonden, zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen en ontvangt u koeriersinformatie over uw zending.

Met vriendelijke groet,

Dit is een geautomatiseerde e-mail. Beantwoord het alsjeblieft niet.
Vandaag een e-mail ontvangen dat ze verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14:00
Vandaag ook een email ontvangen, 5 maanden later pfoe.

Komt binnenkort bij mailboxde aan dus ben benieuwd. Is mijn 2e, de eerste met verkeerde gegevens heb ik al maanden binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
wiljums schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Vandaag een e-mail ontvangen dat ze verzonden zijn.
Maar nog steeds geen track&trace gegevens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank3003
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-06 11:34
Afgelopen weekend de Pixel 5 besteld bij Fnac. Ze hebben daar nu een leuke actie voor Fnac leden: voor elke 100 euro die je uitgeeft, krijg je 10 euro cadeau tegoed. Dat is dus 60 euro bij aanschaf van een Pixel 5. Lidmaatschap kost een tientje en je moet wel een goede bestemming weten voor dat cadeau tegoed natuurlijk, maar wellicht is deze actie ook voor andere Tweakers interessant.

Nu wel nog even wachten op de levering, die staat gepland voor 24 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Xfile schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:03:
[...]

Mein Antrag
Ik heb op 11 maart de koptelefoon ontvangen.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.

[ Voor 7% gewijzigd door Xfile op 14-03-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Xfile schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:45:
[...]

Ik heb op 11 maart de koptelefoon ontvangen.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.
Had je een track&trace van DHL gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
wiljums schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:05:
[...]

Had je een track&trace van DHL gekregen?
Ik heb het via Huifkar laten verzenden.
https://www.huifkarverzendservice.nl/

[ Voor 8% gewijzigd door Xfile op 14-03-2021 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Ik doel op de verzending door/vanaf Google, in jouw geval naar huifkar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
wiljums schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Ik doel op de verzending door/vanaf Google, in jouw geval naar huifkar.
Geen idee hoe het voortraject ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaan
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Voor mensen die nog twijfelen of FNAC.FR een goede optie is:
Mijn Pixel 5 komt ook van FNAC.FR, voor €634,19 en €5,04 verzendkosten.
Donderdag 4 februari 2021 00:10 besteld, vrijdag 6 februari 2021 om 11:00 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blijf het opvallend vinden dat de pixel 5 nog nooit in de aanbieding is geweest.
De 4a en de 4a5G wel. Als je kijkt naar de Pixel 4 van vorig jaar zie je dat die na een maand of 4 a 5 ook ging zakken in prijs.
Zal toch niet lang duren voor hier 100e af gaat zou je denken... (daar wacht ik in ieder geval op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:45
Heb bij store.google.de de nieuwe Hub besteld via de 00000 NIEDERLANDE approach. Ondertussen een verzendbericht gekregen, echter 4 dagen later staat m'n DHL statuspagina nog steeds stil. Beetje eng:
DHL Shipment: JVGL0xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Open status: We are expecting your shipment data soon.

Update: DHL NL geraadpleegd "pakketje is al bezorgd op je adres"? Neem contact op met de leverancier, die kunnen uit laten zoeken wat er is gebeurt.

[ Voor 21% gewijzigd door catchingfire op 02-04-2021 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svd87
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-05 15:39
Wabs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:23:
Blijf het opvallend vinden dat de pixel 5 nog nooit in de aanbieding is geweest.
De 4a en de 4a5G wel. Als je kijkt naar de Pixel 4 van vorig jaar zie je dat die na een maand of 4 a 5 ook ging zakken in prijs.
Zal toch niet lang duren voor hier 100e af gaat zou je denken... (daar wacht ik in ieder geval op)
Ik zit ook te wachten tot de prijs van de Pixel 5 naar beneden gaat. Ik gok dat dit rond juni gaat gebeuren als de Pixel 5a (waarschijnlijk) wordt aangekondigd. Nog even wachten dus :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zowel bij Saturn.de als bij Mediamarkt.de nu 589 euro. Geen voorraad alleen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:33
Ik ben 10-13 juni in Duitsland (familie bezoek), ik zie dat de Pixel 5 niet echt op voorraad is bij Saturn / Mediamarkt.. is dat al langer zo en kan ik verwachten dat ze weer op voorraad zijn rond die tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
Patox schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:56:
Ik ben 10-13 juni in Duitsland (familie bezoek), ik zie dat de Pixel 5 niet echt op voorraad is bij Saturn / Mediamarkt.. is dat al langer zo en kan ik verwachten dat ze weer op voorraad zijn rond die tijd?
Je kan ook via de Duitse Google store bestellen en bij je familie laten leveren. Voorraad genoeg daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
LogiZ5500 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:59:
[...]

Je kan ook via de Duitse Google store bestellen en bij je familie laten leveren. Voorraad genoeg daar :)
Dat ik daar niet aan gedacht heb!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 09:16
De Pixel 5 bij is bij Belsimpel nu ook in de aanbieding. Scheelt nog maar 22 euro met Saturn. €611 is best een nette prijs voor een Nederlandse webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
LoeWn schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:33:
De Pixel 5 bij is bij Belsimpel nu ook in de aanbieding. Scheelt nog maar 22 euro met Saturn. €611 is best een nette prijs voor een Nederlandse webshop
Bij de Duitse Google shop zou ik duurder uit zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 09:06
Patox schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:03:
[...]

Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Garantie via de Google Store is wel echt onwijs k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Valt mij tegen hoever de prijs van de Pixel 5 tot nu toe is gezakt! In Nederland zit het nu op niveau van de introductieprijs in Duitsland, terwijl de prijs daar nog eigenlijk onveranderd is. De 4 was rond deze tijd ook in Duitsland al aardig in prijs gezakt. Misschien gelinkt aan de lage beschikbaarheid daar?

Had gehoopt hem rond deze tijd al voor een goede prijs te kunnen kopen, maar dat wordt nog even wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevsg
  • Laatst online: 19-11-2024
Tiroz schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:02:
Valt mij tegen hoever de prijs van de Pixel 5 tot nu toe is gezakt! In Nederland zit het nu op niveau van de introductieprijs in Duitsland, terwijl de prijs daar nog eigenlijk onveranderd is. De 4 was rond deze tijd ook in Duitsland al aardig in prijs gezakt. Misschien gelinkt aan de lage beschikbaarheid daar?

Had gehoopt hem rond deze tijd al voor een goede prijs te kunnen kopen, maar dat wordt nog even wachten denk ik.
Inderdaad! De prijs valt mij ook zwaar tegen, zit er niet op te wachten om nu nog de intoductieprijs te betalen... Laten we hopen dat de komst van de 5a de prijs van de 5 doet dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Nevsg schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:45:
[...]

Inderdaad! De prijs valt mij ook zwaar tegen, zit er niet op te wachten om nu nog de intoductieprijs te betalen... Laten we hopen dat de komst van de 5a de prijs van de 5 doet dalen.
Ja helemaal eens! Bekendmaking van Pixel 6 heeft ook nog geen effect, de prijs is zelfs weer licht gestegen in Nederland. Gelukkig heeft de laatste Android beta mijn Pixel 3 echt heel positief veranderd, dus ik kan het wachten weer even aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-05 11:04
Tiroz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:33:
[...]

Ja helemaal eens! Bekendmaking van Pixel 6 heeft ook nog geen effect, de prijs is zelfs weer licht gestegen in Nederland. Gelukkig heeft de laatste Android beta mijn Pixel 3 echt heel positief veranderd, dus ik kan het wachten weer even aan :D
Waarom niet voor de 5a gaan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@jinks26 Volgens mij alleen in de US en Japan beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Laatst online: 12-06 01:22
TheRicolaa10 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:26:
@jinks26 Volgens mij alleen in de US en Japan beschikbaar.
Idd, een aantal weken na de launch zal het toestel ook dmv grijze import te koop zijn in NL echter verwacht ik dat de prijs richting Pixel 5 gaan.
Waardoor je moet gaan afvragen of het überhaupt waard is om voor 5a te gaan IPV de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Pixel 5a is ook weer significant groter, ben juist gecharmeerd van de 5 door de afmetingen. Maar zie dat ook het aantal aanbieders in Nederland in de pricewatch ondertussen is gehalveerd en in de afgelopen weken de prijs gestegen is naar € 700,-. Schaarste of iets dergelijks...? Omgekeerde prijsontwikkeling in ieder geval!

Edit: ah, zie dat de productie is gestopt. Dat zal het verklaren.

Edit2: overweeg om dan maar een 4a te kopen als (tijdelijk) vervanger van mijn huidige pixel 3. En dan even afwachten wat we gaan horen van de 6a. Nog maar even kijken of de 5 nog in prijs omlaag gaat maar met de huidige schaarste...we gaan het zien

[ Voor 33% gewijzigd door Tiroz op 29-08-2021 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevsg
  • Laatst online: 19-11-2024
Tiroz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:17:
Pixel 5a is ook weer significant groter, ben juist gecharmeerd van de 5 door de afmetingen. Maar zie dat ook het aantal aanbieders in Nederland in de pricewatch ondertussen is gehalveerd en in de afgelopen weken de prijs gestegen is naar € 700,-. Schaarste of iets dergelijks...? Omgekeerde prijsontwikkeling in ieder geval!

Edit: ah, zie dat de productie is gestopt. Dat zal het verklaren.

Edit2: overweeg om dan maar een 4a te kopen als (tijdelijk) vervanger van mijn huidige pixel 3. En dan even afwachten wat we gaan horen van de 6a. Nog maar even kijken of de 5 nog in prijs omlaag gaat maar met de huidige schaarste...we gaan het zien
Ik had niet verwacht dat de prijzen zo gigantisch zouden stijgen... Hoop dat een aanstaande release van de Pixel 6 de prijs van de 5 zal laten dalen. Maarja, wat is wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 09:16
Nevsg schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:52:
[...]

Ik had niet verwacht dat de prijzen zo gigantisch zouden stijgen... Hoop dat een aanstaande release van de Pixel 6 de prijs van de 5 zal laten dalen. Maarja, wat is wijsheid?
Hopen mag, maar ik heb er geen vertrouwen in. De Pixel 5 wordt niet meer gemaakt en zal dus alleen in prijs stijgen. Lagere prijzen na de release van een nieuw model is bij Google eigenlijk nooit voor gekomen. Ik denk dat als je lang wacht, je blij mag zijn als je überhaupt nog ergens aan een Pixel 5 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:19

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

LoeWn schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:53:
[...]Hopen mag, maar ik heb er geen vertrouwen in. De Pixel 5 wordt niet meer gemaakt en zal dus alleen in prijs stijgen.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Vriend van me heeft de Pixel 6, dat ding is best groot en zwaar, zelfs zonder hoesje. Dus ik dacht 'weet je, doe mij de vorige generatie dan maar'... en zie nu dat die de afgelopen paar maanden van €620 naar €850 is gegaan. Damned. Zal inderdaad door de schaarste komen, wat niet beter gaat worden.

Mijn hoop was gevestigd op de 6, maar dat wordt 'm niet. En dit bedrag is belachelijk hoog voor de 5... dus dan wachten we maar weer op een volgende kandidaat.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoedema
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 13:28
Kan ik iemand blij maken met een Mous hoesje voor de Pixel 5 nieuw in verpakking? Mijn 5 is overleden in een surf sessie. Nu over naar de 8 en daarom de spullen van de 5 aan het opruimen. Heb ook nog het gebruikte hoesje.

https://eu.mous.co/produc...se?variant=39384505876573

Heb 'm voor de vorm ook op marktplaats gezet, maar vind het vooral zonde om m weg te gooien.

https://link.marktplaats.nl/m2033415238
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies