Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-04 22:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXhTyln4oGTaGiNbOwV2O3O1ocE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NX7EITxkU4234zp41Dyw4IJ.jpg?f=fotoalbum_large

30 September is de Pixel 5 gepresenteerd. De prijs van het toestel is $699 in de US, in Duitsland 613 EUR en in Frankrijk 629 EUR. Het toestel zal niet in Nederland uitkomen, maar naar verwachting zullen meerdere winkels hem via (grijze) import leveren in Nederland.
Het toestel zal geleverd worden vanaf 14 oktober in Duitsland en Frankrijk. Via de Duitse en Franse google store kan je hem al proberen te pre-orderen (met VPN naar Duitsland en de postcode '00000' truc)

Belangrijkste specs:

Display: 6-inch OLED (2340x1080; 90Hz)
CPU: Snapdragon 765G.
RAM: 8GB.
Storage: 128GB.
Rear camera: 12.2MP wide (ƒ/1.7), 16MP ultrawide.
Front camera: 8MP (ƒ/2.0)
Battery: 4,080 mAh

Het toestel is beduidend goedkoper dan de vorige flagships van Google, maar met een minder krachtigere processor dan de 4 en 4 XL.

Dit topic is bedoeld voor het bespreken van levertijden en prijzen.

Voor ervaringen en discussies zie: [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

[ Voor 4% gewijzigd door Bomb-el op 03-10-2020 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Volgens mij had deze in Telecomproviders en Leveringen gemoeten. (Wat ik zelf overigens altijd verwarrend heb gevonden, maar het zij zo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
NielsFL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:49:
Volgens mij had deze in Telecomproviders en Leveringen gemoeten. (Wat ik zelf overigens altijd verwarrend heb gevonden, maar het zij zo..)
Kan ik dat nog aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:14
Mijn store.google.de order met 00000 postcode is zojuist geannuleerd door Google omdat ze niet naar de opgegeven regio verzenden..
Helaas...

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 18:36
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:23:
Mijn store.google.de order met 00000 postcode is zojuist geannuleerd door Google omdat ze niet naar de opgegeven regio verzenden..
Helaas...
Zeker weten goed gedaan? Misschien kun je een plaatsen van de format die je aangehouden hebt. Kan handig zijn voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:23:
Helaas...
Wat had je precies ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-04 13:34
LoeWn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:25:
[...]

Zeker weten goed gedaan? Misschien kun je een plaatsen van de format die je aangehouden hebt. Kan handig zijn voor anderen.
Die van mij (postcode 00000) nog niet en ik was gegarandeerd een van de eersten. De keynote was nog niet bij de Pixel aanbeland toen die in de de store al te bestellen was, dus ik had de pre-order al geplaatst voordat het toestel was aangekondigd.

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
@LoeWn @MJFM @Bomb-el

Straat en huisnummer bij adresregel 1,
Postcode, plaats, NIEDERLANDE bij adresregel 2
Plaats, Niederlande bij Stadt
Was ist passiert?
Hallo [naam],
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten.

[ Voor 48% gewijzigd door TheFes op 01-10-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Bij mij is m'n order ook geannuleerd door Google... Precies het juiste ingevuld zoals iedereen heeft gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-04 00:40

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Weet niet of het hier helemaal op zijn plek is, maar heeft iemand een tip voor hoe je de voor pixel 5 in de Duitse play store kan afrekenen?

Ik hoef geen adrestrucjes te doen, want ik kan hem laten bezorgen bij vrienden in Duitsland. Maar mijn Paypal-rekening is Nederlands en een creditcard heb ik niet.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Giablo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:50:
Bij mij is m'n order ook geannuleerd door Google... Precies het juiste ingevuld zoals iedereen heeft gezegd...
Pfff begin me nu toch wel zorgen te maken. Nog niet geannuleerd, maar als ik dit zo lees ben ik er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
MJFM schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Pfff begin me nu toch wel zorgen te maken. Nog niet geannuleerd, maar als ik dit zo lees ben ik er bang voor.
Yep, ik ook. Dit zal wel niet gaan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 23:59
En met truukjes zoals https://mygermany.com/ vervalt waarschijnlijk het recht op de Bose headphone.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Die van mij is nog niet geannuleerd. Het totaal bedrag staat ook al gereserveerd op mn creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Die van mij is nog niet geannuleerd. En ook ik bestelde nog voor de aankondiging.

Bij adres had ik alleen straat en echte postcode. Bij plaats de stad komma Niederlande.

Geen idee of dat verschil gaat maken. Mocht dus van mij ook geannuleerd worden zal ik dat hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:04
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:49:
@LoeWn @MJFM @Bomb-el

Straat en huisnummer bij adresregel 1,
Postcode, plaats, NIEDERLANDE bij adresregel 2
Plaats, Niederlande bij Stadt

[...]
Welke type verzending heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qb306882
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-11-2024
Bij mij nog niet geannuleerd. Betaald met credit card, normale shipping (niet internationaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bobbika schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Welke type verzending heb je gekozen?
Standaard verzending, dus geen specifieke keuze voor gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Standaard verzending, dus geen specifieke keuze voor gemaakt
Bij mij ook nog niet geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-05 17:54
Ik krijg de hele tijd deze melding als ik wil gaan betalen: "Der Ladevorgang dauert zu lange? Aktualisiere die Seite." Andere browsers, device etc helpt allemaal niet. Hebben meer mensen hier last van? Heb het op de site van Google.fr niet maar daar ken ik niemand die het door kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
qb306882 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:03:
Bij mij nog niet geannuleerd. Betaald met credit card, normale shipping (niet internationaal)
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
wmn79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:13:
Ik krijg de hele tijd deze melding als ik wil gaan betalen: "Der Ladevorgang dauert zu lange? Aktualisiere die Seite." Andere browsers, device etc helpt allemaal niet. Hebben meer mensen hier last van? Heb het op de site van Google.fr niet maar daar ken ik niemand die het door kan sturen.
Had dit ook. Onder de motorkap zien je dan een 404 error. Maar na een paar keer lukte het uiteindelijk. En daarmee bedoel ik helemaal opnieuw bestellen. Dat reloaden leek geen effect te hebben, maar kan ook toeval zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRb2600p6BQB69wdqQOKUkZ5zrs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N2HwxCc9UFazjX7ULbshtpA5.png?f=fotoalbum_large

Voorlopig is dit mijn status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad

.ScorpionSquad

.ScorpionSquad schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:51:
Weet niet of het hier helemaal op zijn plek is, maar heeft iemand een tip voor hoe je de voor pixel 5 in de Duitse play store kan afrekenen?

Ik hoef geen adrestrucjes te doen, want ik kan hem laten bezorgen bij vrienden in Duitsland. Maar mijn Paypal-rekening is Nederlands en een creditcard heb ik niet.
Niemand? Of ontkom ik er niet aan ergens een creditcard vandaan te toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-05 17:54
NielsFL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Had dit ook. Onder de motorkap zien je dan een 404 error. Maar na een paar keer lukte het uiteindelijk. En daarmee bedoel ik helemaal opnieuw bestellen. Dat reloaden leek geen effect te hebben, maar kan ook toeval zijn geweest.
Nu gelukt, geen idee wat er anders was. Misschien hebben ze het gewoon druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:29
Ik wil ook graag via een chromecast bestellen via de duitse googlestore, en wilde hiervoor dezelfde truc toepassen als hier besproken maar dan voor de pixel telefoons.
Echter is het product daar al uitverkocht. Weet iemand of dit zelfde truucje misschien ook toegepast kan worden in de franse versie van de google store?
00000 wordt wel geaccepteerd als geldig postcode, maar vind het wel fijn als er hier anderen zijn die ervaring hebben met google stores uit andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 18:36
.ScorpionSquad schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:24:
[...]

Als je inlogt met je Google account, zie je de betaalmethoden uit Google Pay. Hier kun je wel kiezen voor PayPal, maar ik gok dus alleen als het in je Pay account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad

.ScorpionSquad

LoeWn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:35:
[...]

Als je inlogt met je Google account, zie je de betaalmethoden uit Google Pay. Hier kun je wel kiezen voor PayPal, maar ik gok dus alleen als het in je Pay account staat.
Hmm, Mijn paypal staat in google pay, maar dat werkt ook niet lijkt het. Ook als ik het Duitse verzendadres toevoeg in google pay.

Bedankt voor de tip, helaas ziet het er naar uit dat ik nog even verder moet prutsen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 21-02 23:42
Bij mij is de reservering ook al op de creditcard gedaan. Ik houd nog een beetje hoop.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-04 23:28
Ik heb de pixel 5 gisteren tijdens het "Launch night in" event besteld in de Duitse Google store (bevestiging September 30, 2020, 08:31 PM). Ik heb als gast besteld met een Nederlands adres en postcode 00000. De vezenddatum staat op Okt 16-21. Twijfel nog om het adres aan te passen naar forwarding adres. Maar hij is zover nog niet geannuleerd en er is een reservering gemaakt op de creditcard. Zal het resultaat hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-05 23:13
Lijkt alsof het weer 50/50 is met de 0000 truc. Ik heb zo mijn 3A besteld toen de tijd en anderen hadden toen hetzelfde. Sommige werden geanuleerd of kwamen in een DHL loop (van depot naar depot en weer terug...). Mijne kwam gewoon aan, met mij hadden nog een paar anderen "geluk". Ik wacht zelf nog even tot Black Friday voor ik er een bestel. Die Bose actie gaat toch niet lukken met de 0000 truc of een forwarding service.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Nevermind, ik lees nu pas dat het toestel niet naar de benelux komt.

[ Voor 79% gewijzigd door Nipje op 01-10-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-03 02:53
Verwachte leverdatum staat bij mij nog op 16-21okt. Zowel het gehele bedrag als 2x0 euro staat gereserveerd op mijn CC.

Ik hoop de Bose koptelefoon op een Duits adres te kunnen laten leveren, de telefoon gaat gewoon naar mijn Nederlandse adres (ivm hoognodig een nieuwe nodig zijn) kapotte pixel 2 vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-05 14:46
Nipje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:57:
Heeft iemand een idee hoe lang het zal duren voordat deze telefoon via bijvoorbeeld Vodafone bij een abbo is te krijgen?
Dan zul je moeten wachten tot een mobiel.nl of belsimpel de telefoon aanbieden.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad

.ScorpionSquad

Nipje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:57:
Heeft iemand een idee hoe lang het zal duren voordat deze telefoon via bijvoorbeeld Vodafone bij een abbo is te krijgen?
Oneindig veel jaar. In Nederland tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 15:39
.ScorpionSquad schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Hmm, Mijn paypal staat in google pay, maar dat werkt ook niet lijkt het. Ook als ik het Duitse verzendadres toevoeg in google pay.

Bedankt voor de tip, helaas ziet het er naar uit dat ik nog even verder moet prutsen. :/
Je zou nog kunnen overwegen om (voor in de toekomst) een n26 kaart te halen. Is een gratis debit kaart met creditcard functionaliteit. Zolang je dus genoeg geld op je rekening hebt kun je er creditcard betalingen mee doen! Zo heb ik mijne ook bested in de Google Store :) Ik wil liever geen 'echte' creditcard. Mocht je mijn referral code willen gebruiken:
code:
1
janv4861

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door janvandijk96 op 01-10-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:21
Net 1 besteld in Duitse store (naar een Duitse bekende). Zustellung 23 - 26 okt. Twijfel alleen nog of ik de koptelefoon over 14 dagen op mn eigen adres laat leveren of ook in Duitsland. Ben bang dat de voorwaarden vereisen dat het ook een Duits adres is.

Iemand al geprobeerd om nu de koptelefoon aan te vragen btw? Of heb je echt de IMEI nodig?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 15:39
Stokstaart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:03:
Net 1 besteld in Duitse store (naar een Duitse bekende). Zustellung 23 - 26 okt. Twijfel alleen nog of ik de koptelefoon over 14 dagen op mn eigen adres laat leveren of ook in Duitsland. Ben bang dat de voorwaarden vereisen dat het ook een Duits adres is.

Iemand al geprobeerd om nu de koptelefoon aan te vragen btw? Of heb je echt de IMEI nodig?
De pagina om die aan te vragen is pas vanaf 13 oktober beschikbaar! Je moet de telefoon minimaal 14 dagen daarvoor hebben gekocht (gister dus op z'n vroegst ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
janvandijk96 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

De pagina om die aan te vragen is pas vanaf 13 oktober beschikbaar! Je moet de telefoon minimaal 14 dagen daarvoor hebben gekocht (gister dus op z'n vroegst ;) )
https://pixel-offers-com.dev.opiahost.co.uk/bose/de-DE

Ik kan hier toch echt doorklikken naar het invullen van de info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 18:44
wmn79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:13:
Hier hetzelfde probleem. Meerdere keren opnieuw geprobeerd, al sinds vanmorgen 9:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52

Ik ook besteld tijdens het event, naar een bekende in Duitsland. Bij mij staat er:
Delivered by
20.–21. Okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Laatst online: 19-03 02:53
Stokstaart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:
[...]

https://pixel-offers-com.dev.opiahost.co.uk/bose/de-DE

Ik kan hier toch echt doorklikken naar het invullen van de info..
Doorklikken misschien wel, maar niet met de juiste info lijkt me. Je hebt vast nog niet 14 dagen gewacht na de order datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
RefleXion schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:49:
Ik heb de pixel 5 gisteren tijdens het "Launch night in" event besteld in de Duitse Google store (bevestiging September 30, 2020, 08:31 PM). Ik heb als gast besteld met een Nederlands adres en postcode 00000. De vezenddatum staat op Okt 16-21. Twijfel nog om het adres aan te passen naar forwarding adres. Maar hij is zover nog niet geannuleerd en er is een reservering gemaakt op de creditcard. Zal het resultaat hier posten.
Precies mijn situatie (orderbevestiging 20:22).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Timmetjuh schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Meerdere keren opnieuw geprobeerd, al sinds vanmorgen 9:00.
Ik heb dit stappenplan gewoon gevolgd, werkte prima..

https://androidworld.nl/n...google-pixel-5-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 10-05 12:44

ikt

Pfoe, ik weet niet of de meerprijs het waard is t.o.v. de Pixel 4a 5G. Zijn er buiten de "flagship" status, batterijgrootte, draadloos laden en 90Hz scherm nog andere dingen die me zouden kunnen overhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
coster1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:16:
[...]

Doorklikken misschien wel, maar niet met de juiste info lijkt me. Je hebt vast nog niet 14 dagen gewacht na de order datum 8)7
Nee dat snap ik, het was ook een reactie op het gestelde feit dat de site nog niet beschikbaar was 8)7

Vandaar ook mijn vraag of iemand het al had geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
.ScorpionSquad schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:24:
[...]

Je kunt je ook bij Revolut aanmelden en vervolgens betalen met hun digitale debit MasterCard. Als je geen fysieke kaart nodig hebt, kost dit je verder niets. Je kunt het vandaag al geregeld hebben.

Omdat het hier om een debitcard gaat en niet om een creditcard, zul je het aankoopbedrag wel eerst op je Revolut-account moeten zetten. Bij de bestelling wordt dit dan direct afgeschreven. Zie ook Revolut (prepaid creditcard incl IBAN en Premium).

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 01-10-2020 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:44
ikt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
Pfoe, ik weet niet of de meerprijs het waard is t.o.v. de Pixel 4a 5G. Zijn er buiten de "flagship" status, batterijgrootte, draadloos laden en 90Hz scherm nog andere dingen die me zouden kunnen overhalen?
Denk dat je voor bovenstaande vraag even naar dit topic moet gaan:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2021552

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
ikt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
Het feit dat je de koptelefoon op marktplaats kan verkopen voor zeg 200 euries? Dan hou je zelfs nog een euro of 80 over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Zouden de annuleringen nog in het type creditcard kunnen zitten? Hier met AMEX tot nu toe geen annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

blueman85 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Denk dat je voor bovenstaande vraag even naar dit topic moet gaan:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2021552
Tsja, de prijsdiscussie zou hier moeten :P
Stokstaart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Het feit dat je de koptelefoon op marktplaats kan verkopen voor zeg 200 euries? Dan hou je zelfs nog een euro of 80 over ;)
Die koptelefoon zou je ook bij de 4a 5G moeten krijgen, vandaar de twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
TexMex schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:22:
Zouden de annuleringen nog in het type creditcard kunnen zitten? Hier met AMEX tot nu toe geen annulering.
Of mogelijk de regio in Nederland? Woon zelf redelijk in het oosten en nog niet geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
ikt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:23:

Oh ja, my bad |:(

Ik twijfelde vooral tussen de 4a en de 5. Dan is de keuze gauw gemaakt (ik miste in de 4a vooral de waterdichtheid en het draadloos laden).

[ Voor 25% gewijzigd door Stokstaart op 01-10-2020 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door TexMex op 01-10-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 10:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Schopje van AND naar TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik heb ondertussen een tweede poging gedaan met bestellen.
Nu op adres regel 1 m'n straat met huisnummer , postcode.
Regel 2 niks.
Postcode regel 00000.
Stad regel Stad komma Niederlande

Hopelijk werkt dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 08:44
avec_style schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:29:
Ik wil ook graag via een chromecast bestellen via de duitse googlestore, en wilde hiervoor dezelfde truc toepassen als hier besproken maar dan voor de pixel telefoons.
Echter is het product daar al uitverkocht. Weet iemand of dit zelfde truucje misschien ook toegepast kan worden in de franse versie van de google store?
00000 wordt wel geaccepteerd als geldig postcode, maar vind het wel fijn als er hier anderen zijn die ervaring hebben met google stores uit andere landen.
Heb ik wel gedaan. Bij de Pixel 3a heeft men hier ook gebruik van gemaakt, staat ook wel in dit forum. Ben benieuwd of het goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profdavidoff
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-03 14:59
wmn79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:27:
[...]

Nu gelukt, geen idee wat er anders was. Misschien hebben ze het gewoon druk.
Ik had hetzelfde probleem, in een andere browser (Edge) lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 21-02 23:42
Bomb-el schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:24:
[...]

Of mogelijk de regio in Nederland? Woon zelf redelijk in het oosten en nog niet geannuleerd
Ik denk dat de regio niet uit maakt want ik woon in noord-west Friesland.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

Nou ik heb hem besteld. Account aangemaakt op mygermany.com en die sturen hem door. Heb dus een DE adres kunnen gebruiken dus ik hoop dat die Bose headset ook geen probleem gaat zijn.

Je hoeft in ieder geval geen VPN met DE IP te hebben om te bestellen btw.. :-)

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-05 23:11
Alaksandus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
Nou ik heb hem besteld. Account aangemaakt op mygermany.com en die sturen hem door. Heb dus een DE adres kunnen gebruiken dus ik hoop dat die Bose headset ook geen probleem gaat zijn.

Hier krijg ik het niet voor elkaar zonder VPN. Die headset, ik hoop dat het wat wordt maar verwacht het niet. Voorwaarde staat beschreven dat er maar 2 per adres mogen meedoen aan de actie.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Ik woon redelijk dicht bij de Duitse grens. Blijkbaar kun je pakketjes laten afleveren bij postkantoren als je wat met de adressen goochelt. Zou dit hiervoor ook werken? Krijgen ze dat pakketje dan gewoon binnen en wachten ze tot je het komt ophalen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEbaQhvAQiKRx-DRCT6FVn0yXsk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sS06c2cI20Pe6ToO042BdWHW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023

Goede tip! Ik denk dat ik eerst hier net over de grens bij de MM ga kijken, maar anders is dit wel een prima alternatief.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

Pukson schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Hier krijg ik het niet voor elkaar zonder VPN. Die headset, ik hoop dat het wat wordt maar verwacht het niet. Voorwaarde staat beschreven dat er maar 2 per adres mogen meedoen aan de actie.
Ok, dan moet ik dus heel snel registreren, en anders heb ik nog wel een alternatief adres dat ik kan gebruiken..

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
Op die manier is het in 1x gelukt. Ik denk dat de truc hem zat in in de regiokiezer. Ik ging rechtstreeks naar store.google.de. Normaal gesproken werkt dat wel, zo heb ik ook de Pixel 4a een paar weken terug kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10

Hoeveel kost de verzending? Iemand hier goede ervaringen mee met zo'n doorstuurservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
TheRicolaa10 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:56:
[...]

Hoeveel kost de verzending? Iemand hier goede ervaringen mee met zo'n doorstuurservice?
Geen enkele methode biedt zekerheid helaas. Bij eerdere modellen zijn bestellingen via een doorstuurservice ook vaak genoeg geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
ikt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Tsja, de prijsdiscussie zou hier moeten :P

[...]

Inmiddels een Pixel 5 besteld (en ook al een 4a..) maar ik overweeg nu inderdaad ook om toch maar voor de 4a 5G te gaan. Inclusief koptelefoon toch wel de beste deal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes

Wat heb je bij je creditcardgegevens ingevuld?
Zelfde als verzendadres, of eigen gegevens?

Ik heb ook iemand aan wie ik hem kan verzenden in Duitsland, maar ik krijg een fout bij betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Staat inmiddels ook online bij de MM, alleen nog geen mogelijkheid tot pre-orderen.

https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html

Even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
Iemand ervaring met een Google One abonnement? Ik las op een Duits forum dat je met een Google One abonnement 10% van je aankoopbedrag terug krijgt in de vorm van Google Store tegoed. Zou dit ook voor ons gelden? Ik heb het in elk geval geprobeerd.

[ Voor 167% gewijzigd door Timmetjuh op 01-10-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Pukson schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:14:
Staat inmiddels ook online bij de MM, alleen nog geen mogelijkheid tot pre-orderen.

https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html

Even in de gaten houden.
Die was er even geleden wel, alleen dan kon je alleen kiezen voor afhalen bij de winkel.
Nu werkt de winkelwagen-knop niet meer. Echter had ik er nog eentje in mijn winkelwagen, en die order kon ik nu wel afronden. Wacht alleen nog op de orderbevestiging.

Was wel de zwarte, dus ik blijf de site even in de gaten houden, mocht de groene nog beschikbaar komen bestel ik die alsnog en annuleer ik deze.

Bezorging zal plaatsvinden bij een Duitse collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:12:
[...]

Wat heb je bij je creditcardgegevens ingevuld?
Zelfde als verzendadres, of eigen gegevens?

Ik heb ook iemand aan wie ik hem kan verzenden in Duitsland, maar ik krijg een fout bij betalen
Hm ik moet zeggen dat ik geen ander adres heb ingevuld dan het Duitse adres. Google kwam zelf met de suggestie van mijn creditcardgegevens (ik denk omdat ie al gekoppeld is aan google). Daarnaast heb ik wel aangevinkt gelaten dat het verzendadres hetzelfde is als factuuradres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Stokstaart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:49:
[...]

Hm ik moet zeggen dat ik geen ander adres heb ingevuld dan het Duitse adres. Google kwam zelf met de suggestie van mijn creditcardgegevens (ik denk omdat ie al gekoppeld is aan google). Daarnaast heb ik wel aangevinkt gelaten dat het verzendadres hetzelfde is als factuuradres.
Oke, ik kreeg fouten voor de betaalmethode.
Uiteindelijk dus maar via MediaMarkt besteld. Helaas geen Pixel Buds daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Giablo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:50:
Krijg je hier een mail van of moet je dit zelf in je bestelling constateren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bomb-el schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:10:
[...]

Krijg je hier een mail van of moet je dit zelf in je bestelling constateren!
Ik kreeg daar een mail van, die begon met deze tekst
Was ist passiert?
Hallo [naam],
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Timmetjuh schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:07:
[...]

Inmiddels een Pixel 5 besteld (en ook al een 4a..) maar ik overweeg nu inderdaad ook om toch maar voor de 4a 5G te gaan. Inclusief koptelefoon toch wel de beste deal als je het mij vraagt.
Ik dacht dat alleen de Pixel 5 aan het winkelwagentje was toe te voegen?

Straks maar opnieuw proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
ikt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:19:
[...]

Ik dacht dat alleen de Pixel 5 aan het winkelwagentje was toe te voegen?

Straks maar opnieuw proberen :)
Met een VPN werkt het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM1337
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 02-08-2021
Hier nu ook besteld, zonder VPN via de locatie selectie onderaan de website. Wel gekozen voor priority/internationale shipping. We gaan zien of het toestel aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:44
Voor wie interesse heeft. Spigen heeft de komende dagen 20% op alle Pixel accessoires (code: PXLPERFECT).

Ik ga weer voor een glas cover en het Air hoesje

Ps: zonder VPN besteld met NL cc en verzonden naar MyGermany. Ga de gok met 20 euro doorstuur kosten nemen voor de Bose headphones. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:44
Currry schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:28:
Voor wie interesse heeft. Spigen heeft de komende dagen 20% op alle Pixel accessoires (code: PXLPERFECT)
Da's handig! Was vandaag al aan het kijken. Ik wacht nog even of het glaasje ook leverbaar wordt van Spigen.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Is Belsimpel de enige die het in combinatie met een abonnement gaat verkopen?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Koning-Admiraal schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:52:
Is Belsimpel de enige die het in combinatie met een abonnement gaat verkopen?
Misschien mobiel.nl nog. Die hebben nu ook wat Pixels geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 18:17
cyclofosfamide schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:58:
[...]

Da's handig! Was vandaag al aan het kijken. Ik wacht nog even of het glaasje ook leverbaar wordt van Spigen.
Hmm, klinkt dom maar waar kan ik met korting spigen spullen bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
grotegok schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:56:
[...]

Hmm, klinkt dom maar waar kan ik met korting spigen spullen bestellen?
Op de website van Spigen zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 11:29
Ik zie dat op de website van de (Duitse) Google Play Store dat zowel de zwarte als groene Pixel 5 uitverkocht zijn. Jammer, want vond het wel een goede deal i.c.m. de Bose QC35-II hoofdtelefoon. Blijkbaar klopt dit artikel en zijn er erg weinig telefoons beschikbaar.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tobyjan
  • Laatst online: 27-01 16:35
BugBoy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:18:
Ik zie dat op de website van de (Duitse) Google Play Store dat zowel de zwarte als groene Pixel 5 uitverkocht zijn. Jammer, want vond het wel een goede deal i.c.m. de Bose QC35-II hoofdtelefoon. Blijkbaar klopt dit artikel en zijn er erg weinig telefoons beschikbaar.
Ik heb hem net kunnen bestellen (levering 4-5 Nov) , Naar een paar keer refreshen was Just Black weer op voorraad.
1 min later was hij weer uitverkocht :-(

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 11:29
tobyjan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:43:
Ik heb hem net kunnen bestellen (levering 4-5 Nov) , Naar een paar keer refreshen was Just Black weer op voorraad.
1 min later was hij weer uitverkocht :-(
Net ook besteld. Wou eigenlijk een groene maar die is al de hele tijd uitverkocht.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohlowe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-04 19:27
Heb geprobeerd te bestellen via de Postcode truc (00000) in het volgende format met standaard shipping en creditcard:
{naam}
{Straat}
{NL Postcode}, {Stad}, {Provincie}, Niederlande
{Stad} (Niederlande)

00000

Helaas is mijn order ook geannuleerd met "Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten." :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Rohlowe op 02-10-2020 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Rohlowe schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:26:
Heb geprobeerd te bestellen via de Postcode truc (00000) in het volgende format:
{naam}
{Straat}
{Stad} (Niederlande)

00000

Helaas is mijn order ook geannuleerd met "Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten." :-(
Bij de Franse de Chromecast besteld. Daar hadden ze vanavond de Zwarte 5 nog op voorraad. Je zou het daar nog kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Heb geprobeerd te bestellen via de Postcode truc (00000) in het volgende format:
{naam}
{Straat}
{Stad} (Niederlande)

00000

Shit, balen. Mijn order staat nog steeds. Ik houd hoop, naar kan me niet voorstellen dat die blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
{naam}
{Straat}
{Stad} (Niederlande)

00000

Welke shipping had je gekozen? Begreep uit het Pixel 4a topic dat dit misschien invloed kon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohlowe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-04 19:27
Nuevocasa schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:28:
[...]

Bij de Franse de Chromecast besteld. Daar hadden ze vanavond de Zwarte 5 nog op voorraad. Je zou het daar nog kunnen proberen.
Thanks voor de tip! Ik denk er nog over na.
FabianNL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:16:
[...]

Welke shipping had je gekozen? Begreep uit het Pixel 4a topic dat dit misschien invloed kon hebben.
Heb standaard shipping gekozen. Heb mijn post ook geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of je de telefoon ook gewoon in de MM fysiek kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:55
Chip. schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:12:
Weet iemand of je de telefoon ook gewoon in de MM fysiek kan krijgen?
Dat kan. In de Duitse MM. Zodra hij fysiek beschikbaar is in Duitsland.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Zijn er nog annuleringen binnen gekomen bij mensen?

[ Voor 83% gewijzigd door MJFM op 02-10-2020 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
evleerdam schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 02:54:
[...]

Dat kan. In de Duitse MM. Zodra hij fysiek beschikbaar is in Duitsland.
Ja alleen is daar iets van aangekondigd wanneer ze fysiek beschikbaar zijn? Dat vroeg ik mij vooral af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurrianKole
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-12-2022
30 september om 20:20 besteld met de 00000 truc en gekozen voor de duurderdere internationale verzending. Order is nog niet geannuleerd, dus ik zit nog in de race (denk ik)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Heb geprobeerd te bestellen via de Postcode truc (00000) in het volgende format met standaard shipping en creditcard:
{naam}
{Straat}
{Stad} (Niederlande)

00000

.
Identieke manier besteld, maar nog niet geannuleerd. Ik heb er wel een hoesje bij besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist besteld bij Fnac Be om op te halen in Wijnegem. Is een uurtje rijden voor mij, valt mee dus. Ben benieuwd of ik hem dan ook daadwerkelijk vanaf de 15de kan ophalen.
Succes Tweakers! Hopelijk worden jullie bestellingen niet geannuleerd./

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies