Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-06 20:35
Zijn er echt maar 800.000 pixel 5 units geproduceerd? 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55

OmeJoyo

This is me

Echt balen, wij hebben vrienden in Duitsland, maar dacht gisteren, nog 1 nachtje slapen, als ik hem dan wil, dan bestel ik hem. Niet dus.

Wordt meteen gestraft voor het niet doen van een impuls aankoop.

Nou bij de Media Markt in Duitsland bestelbaar met levering rond 14 november. Je krijgt ook gewoon dan de Bose Hoofdtelefoon erbij! Dus laat hem bij vrienden afleveren.

Er staat trouwens ook maximaal 2x de bose per adres!

Er staat heel duidelijk daar in de voorwaarden dat je moet kiezen voor een leveradres in Duitsland.
Nu nog even uitzoeken wat de beste manier is om hem daar vandaan te laten doorsturen, Normaal zou ik in de auto stappen, maarja ik woon in zuid-holland dus mag de grens niet over momenteel. Wie weet tegen die tijd.

[ Voor 57% gewijzigd door OmeJoyo op 02-10-2020 09:22 ]

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:39

Rick-Jan

always connected

Gisteren ook besteld met de postcode truc. In het pixel 4a topic zijn er al diverse mensen die de telefoon op die manier binnen hebben gekregen.

Ik ben benieuwd of we er achter komen wat de annuleringen veroorzaakt:

Manier van adres invoeren en doorstuurde service of niet.

Prioriteit verzending: lijkt niet uit te maken.

Incl hoesje: misschien maar lijkt onlogisch

Zelfde factuur als verzendadres: dit is een belangrijke denk ik.

Betaalmethode? Creditcard moet sowieso op dezelfde naam staan als verzendadres.

Of zou het pure willekeur zijn :p

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55

OmeJoyo

This is me

Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:26:
Gisteren ook besteld met de postcode truc. In het pixel 4a topic zijn er al diverse mensen die de telefoon op die manier binnen hebben gekregen.

Ik bestel vaker cadeau's met de credit card die ik dan laat bezorgen bij de ontvanger op dus een heel ander adres. Dus dat zou niet uit moeten maken.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:43

TheFirepit

Vuurbal

@Rick-Jan Lijkt enigzins willekeur. Eigenlijk bijna alles via MailboxDE is geannuleerd. Sommige andere doorstuur service zaken gaan wel goed.

Met de postcode truc verschilt het erg. Sommigen krijgen hem, maar sommige ook niet. International shipping schijnt wel een grotere kans op falen te hebben dan normale shipping maar is ook geen garantie.

@OmeJoyo Het lijtk er wel op dat Google hierin wat striktere regels hanteerd dan anderen. Zal wel een bepaald algoritme zijn.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 20:14
Pixel 5 lijkt nu ook bestelbaar bij de Duitse Mediamarkt (beide kleuren)

https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:43
Chip. schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:11:
[...]

Ja alleen is daar iets van aangekondigd wanneer ze fysiek beschikbaar zijn? Dat vroeg ik mij vooral af.
Mits niet uitverkocht, zal hij op 15 oktober in de winkel liggen. Dat is dezelfde dag als hij beschikbaar zou zijn in de google store.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:26:

Probleem is dat we nog 2 weken moeten wachten totdat de telefoons worden verzonden. Dus tot die tijd kunnen ze allemaal nog worden geannuleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:39
De_Remus schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:40:
Pixel 5 lijkt nu ook bestelbaar bij de Duitse Mediamarkt (beide kleuren)

https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html
Bij de Saturn ook. Kleve is helemaal dichtbij. Voor de zekerheid daar ook maar een afhaal bestelling geplaatst. 19 november pas is de verwachting..

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-03 02:53
Pukson schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:51:
[...]

Bij de Saturn ook. Kleve is helemaal dichtbij. Voor de zekerheid daar ook maar een afhaal bestelling geplaatst. 19 november pas is de verwachting..
Valt de afhaalbestelling ook onder de pre orders, zodat je alsnog mee kunt doen met de Bose actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:39

Rick-Jan

always connected

Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Probleem is dat we nog 2 weken moeten wachten totdat de telefoons worden verzonden. Dus tot die tijd kunnen ze allemaal nog worden geannuleerd...
Goed punt. Maar toch apart dat sommige heel snel worden geannuleerd. Toch een andere trigger welke dit veroorzaakt wellicht..

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb gisteren besteld via een forwarding service (mailboxde) maar toch maar besloten even te bellen met de klantenservice die over deze actie gaat (+498001808207 spreken vloeiend Engels, denk zelfs dat ze niet eens in Duitsland zitten).

Heb het verhaal voorgelegd zoals het is en ze geven aan dat de koptelefoon alleen toegekend zal worden aan de eerste twee personen die hem claimen vanaf het adres van de forwarder.

Ik hoef de telefoon niet zonder de Bose dus ik ga mijn order maar cancelen. Zo jammer dat ze die telefoons niet gewoon in NL uitbrengen. Helaas pindakaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-06 23:07
mrnn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:12:
Ik heb gisteren besteld via een forwarding service (mailboxde) maar toch maar besloten even te bellen met de klantenservice die over deze actie gaat (+498001808207 spreken vloeiend Engels, denk zelfs dat ze niet eens in Duitsland zitten).

Heb het verhaal voorgelegd zoals het is en ze geven aan dat de koptelefoon alleen toegekend zal worden aan de eerste twee personen die hem claimen vanaf het adres van de forwarder.

Ik hoef de telefoon niet zonder de Bose dus ik ga mijn order maar cancelen. Zo jammer dat ze die telefoons niet gewoon in NL uitbrengen. Helaas pindakaas...
Das erg jammer :/ zo'n Bose had leuk geweest. Erg jammer dat Google nog niet hier uitbrengt inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:53:
[...]
Goed punt. Maar toch apart dat sommige heel snel worden geannuleerd. Toch een andere trigger welke dit veroorzaakt wellicht..
Vermoedelijk is er wel een logisch patroon, maar zonder de daadwerkelijke adressen te vergelijken gaan we daar niet zo snel achter komen.

Overigens denk ik dat Google de adressen geautomatiseerd voormeld bij de vervoerder zodat er straks bij de betaling direct een label geprint kan worden. Misschien is het zo dat adressen die de vervoerder niet accepteert handmatig gecorrigeerd worden door Google - en dan introduceer je inderdaad willekeur qua timing en resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05
Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:55:
Zijn er echt maar 800.000 pixel 5 units geproduceerd? 😳
Dat is de eerste planning, ze zouden gek zijn het daarna voor gezien te houden. Het kost alleen wachttijd tot ze er meer gaan produceren (mits de 800k echt uitverkocht zijn, maar dat lijkt me wel te lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zou een VPN nog invloed kunnen hebben? Ik heb besteld met een VPN-verbinding naar Duitsland. Bestelling is hier nog niet geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coster1
TexMex schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:30:
Zou een VPN nog invloed kunnen hebben? Ik heb besteld met een VPN-verbinding naar Duitsland. Bestelling is hier nog niet geannuleerd.
Dat betwijfel ik, ik heb zelf zonder VPN besteld en nog geen geannuleerde bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:50
Ik zit te denken om via amazon.co.uk te bestellen en de telefoon rechtstreeks naar mij te laten versturen. De headset gaat naar mijn broer in de UK. Komt daarna wel een keer mijn kant op.

Volgens mij voldoe ik dan ook aan de voorwaarden. Kost alleen een paar tientjes meer, maar naar Duitsland rijden of een doorzendservice gebruiken kost ook geld - en de vraag of het met de headset goed gaat.

Mis ik dan iets, of zou het goed moeten gaan? Zolang het voor 1 januari 2021 is voor de headset...

ps: in de Britse voorwaarden trouwens dat een gelijkwaardige of betere hoofdtelefoon wordt geleverd als de QC II niet meer leverbaar is. Iets anders dan 'zolang de voorraad strekt' dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
TexMex schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:30:
Er zijn veel variaties mogelijk, vpn of niet, direct naar store.google.de of via regiokiezer, tussenpartij of niet, standaard shipping of niet, ingelogd bij Google of gast, betaalmethode vanuit account of direct ingevuld, bestelmoment, accesoires, heb ik dan alles? En dan nog kunnen annuleringen nog gebeuren totdat de boel op de mat ligt.

In mijn geval: direct naar store.google.de zonder vpn, als gast besteld, met cover erbij, betaald via Nederlandse Mastercard, ingevuld op de 00000 methode (tot op de komma nauwkeurig volgens het voorbeeld), vroeg in de ochtend na de presentatie, en nog geen annulering (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM1337
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 02-08-2021
Hrolfr schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:38:
Ik zit te denken om via amazon.co.uk te bestellen en de telefoon rechtstreeks naar mij te laten versturen. De headset gaat naar mijn broer in de UK. Komt daarna wel een keer mijn kant op.

Volgens mij voldoe ik dan ook aan de voorwaarden. Kost alleen een paar tientjes meer, maar naar Duitsland rijden of een doorzendservice gebruiken kost ook geld - en de vraag of het met de headset goed gaat.

Mis ik dan iets, of zou het goed moeten gaan? Zolang het voor 1 januari 2021 is voor de headset...

ps: in de Britse voorwaarden trouwens dat een gelijkwaardige of betere hoofdtelefoon wordt geleverd als de QC II niet meer leverbaar is. Iets anders dan 'zolang de voorraad strekt' dus.
Ik heb hier ook aan zitten denken. Als mijn order geannuleerd word bestel ik hem direct op Amazon UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieck
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 14:25
Hrolfr schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:38:

Thanks voor de tip, die had ik nog niet voorbij zien komen! Heb hem nu daar maar besteld.
Kom uit een rood gebied binnen Nederland dus leek me niet verstandig om zelf de grens over te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
Het is toch zo dat je voor de headphones in Duitsland zelf een nieuwe adres moet opgeven. Bij Samsung bv als je zo'n actie hier hebt geef je een nieuw verzendadres op, stel je bent verhuisd.
Dan mag je toch ook voor een afhaalpunt kiezen, lijkt mij dat als je dan een klein dorpje kiest je prima kans hebt om 1 van de 2 te zijn. Moet je hem wel gaan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
arieck schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Thanks voor de tip, die had ik nog niet voorbij zien komen! Heb hem nu daar maar besteld.
Kom uit een rood gebied binnen Nederland dus leek me niet verstandig om zelf de grens over te steken.
De adapter is wel anders, iets om rekening mee te houden ;)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieck
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 14:25
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

De adapter is wel anders, iets om rekening mee te houden ;)
Goed punt inderdaad, niet aan gedacht. Wel bewust voor de 5 gekozen vanwege het draadloos laden, dus dat moet verder geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Bij mediamarkt.de zijn ze inmiddels ook weer te bestellen.
Had gisteren een zwarte besteld, maar nu is de groene ook beschikbaar. Dus die maar besteld en de zwarte geannuleerd.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
TheFes schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:12:
Bij mediamarkt.de zijn ze inmiddels ook weer te bestellen.
Had gisteren een zwarte besteld, maar nu is de groene ook beschikbaar. Dus die maar besteld en de zwarte geannuleerd.
Levertijd is toch pas half november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

Klopt.
Maar gisterochtend was kon je alleen voor de zwarte het bestelproces starten, voor de groene niet. De zwarte was vervolgens niet af te leveren, en ook in geen enkele winkel op te halen.
's Middags waren ze beide niet beschikbaar, maar kon ik mijn order in mijn winkelwagentje wel volledig afwerken.
Vandaag zijn ze beide gewoon te bestellen.

Levering is inderdaad half november, maar die paar weken extra kan ik nog wel wachten.
Het lukte me gisteren niet om een order in de Google store te plaatsen, kreeg een foutmelding bij de betaalmethode, dus maar zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:50
Net een bestelling geplaatst bij Amazon UK. Verwachte bezorgdatum 16/17 oktober. Wel een goed punt van @TheRicolaa10 van de oplader, maar daar komen we wel uit. Misschien een adapter regelen of draadloze oplaadpads van de Ikea.

Edit: 2 stuks besteld, een zwarte en een groene

[ Voor 10% gewijzigd door Hrolfr op 02-10-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

Ik zie afhalen vanaf 15/10 staan als ik ophaal bij de MM. :?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
True schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:39:
[...]

Ik zie afhalen vanaf 15/10 staan als ik ophaal bij de MM. :?
Dit staat in mijn mail:
Lieferung bis Donnerstag, 19.11.2020
Die "bis" lijkt me iets als uiterlijk, dus mogelijk dat hij ook wel gewoon 15 oktober verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:40
Currry schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:28:
Voor wie interesse heeft. Spigen heeft de komende dagen 20% op alle Pixel accessoires (code: PXLPERFECT).

Ik ga weer voor een glas cover en het Air hoesje

Ps: zonder VPN besteld met NL cc en verzonden naar MyGermany. Ga de gok met 20 euro doorstuur kosten nemen voor de Bose headphones. Ben benieuwd!
Waar heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
RM1337 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Ik heb hier ook aan zitten denken. Als mijn order geannuleerd word bestel ik hem direct op Amazon UK.
Klinkt als meer een zekerheidje dan de Duitse Google store. Misschien annuleer ik hem wel daar. Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:09:
[...]

Klinkt als meer een zekerheidje dan de Duitse Google store. Misschien annuleer ik hem wel daar. Goeie tip!
Amazon UK is wel een stuk prijziger, 680 euro om en nabij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-04 13:34
Pukson schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

Amazon UK is wel een stuk prijziger, 680 euro om en nabij.
Plus hoe zit het na Brexit met invoerrechten en belastingen en dergelijke?

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Reeker schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Waar heb je deze besteld?
Op de website van Spigen zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-man
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05-12-2023
Hey Guys,

I am comparing two options here:

Amazon UK: 50 euro expensive, but will deliver at NL address.
However the Bose headphone condition say the shipping address of phone should be UK. So bit of doubt here! However I can use shipping of bose headphones at my friend in UK but not the phone.

Mediamarket DE: I can order and pickup at nearest to border and use Bose headphone delivery at my friend in Germany. But Can I cross border during Covid?

D-Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 30-05 23:06
hier maar besteld via amazon.co.uk
pixel 3 is aan het overlijden en geen tijd om tot half november te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:37
Heb gisteren een zwarte (Plus hoesje) besteld via Google zelf. Vooralsnog niet geannuleerd. Sage was uitverkocht. Nu bij MediaMarkt Duitsland ook een Sage besteld.

Beide op creditcard. Ik wacht even af qua annulering en denk nog even na over kleur. De headset verwacht ik niet maar zou een leuke bonus zijn.

Overigens staat er bij mij in de mail: Lieferung bis Donnerstag, 15.10.2020

[ Voor 11% gewijzigd door dedominee op 02-10-2020 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Zijn er eigenlijk vandaag nog annuleringen bijgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 30-05 23:06
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:22:
[...]

Op de website van Spigen zelf ;)
ook 18 dollar shipping betaald dus?

edit: ook maar gewoon besteld, is toch alweer een dure grap, maar nog steeds goedkoper als de pixel 3 toen der tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door Denniz0229 op 02-10-2020 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Denniz0229 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:29:
[...]

ook 18 dollar shipping betaald dus?
Ik heb zelf nog niks betaald, ik denk dat ik vanmiddag een knoop doorhak mbt Pixel 5. Maar de korting is daar in ieder geval te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:28:
Bij mij gelukkig nog niet.
Al houd ik de optie Mediamarkt zelf ophalen en Bose bezorgen bij vrienden in Duitsland wel als optie open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:28:
Order staat nog steeds (DE Store, 00000, CC, Standard shipping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Currry schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:52:
Het is toch zo dat je voor de headphones in Duitsland zelf een nieuwe adres moet opgeven. Bij Samsung bv als je zo'n actie hier hebt geef je een nieuw verzendadres op, stel je bent verhuisd.
Dan mag je toch ook voor een afhaalpunt kiezen, lijkt mij dat als je dan een klein dorpje kiest je prima kans hebt om 1 van de 2 te zijn. Moet je hem wel gaan ophalen
Kans ja, maar als je deze telefoon voor deze prijs alleen wilt vanwege de koptelefoon zoals in mijn geval dan ga ik dat dus niet gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Levertijd voor het afhalen bij Saturn is nu 15-10 geworden bij mij. Betreft de zwarte:) Zag dit toevallig toen ik nogmaals op hun site keek om er nog 1 te reserveren voor een kennis. Nu stond er collection from 15/10

[ Voor 42% gewijzigd door Pukson op 02-10-2020 13:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:37
Hoe ligt de verdeling Sage / Black hier? Klein polletje doen mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 10:06
Mijn order met cc staat ook nog met postcode 00000 truc en m'n eigen NL adres met standadd shipping

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJFM
dedominee schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:08:
Sage besteld. Achteraf misschien liever zwart besteld want makkelijker te combineren met hoesjes e.d, maar ja. Soit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
dedominee schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:08:
Wilde eerst de sage, maar die levertijd was een week langer. Ben ongeduldig dus toch maar de zwarte uitvoering besteld. Gezien er een stevig hoesje omheen komt, maakt het in de praktijk voor mij weinig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Zojuist ook besteld via MM op daar op te halen, enige wat ik hoop is dat ze niet het billing adres gebruiken voor de Bose actie gezien ik hier mijn NL-adres ingevuld heb, ga 'm dan wel met mijn cc afrekenen zodat ik wat meer slagkracht houd als Google weer een Nexus/Pixel f*ckup maakt en de telefoon niet functioneert zoals we van een telefoon mogen verwachten. Mag via een toffe collega een DE-adres opgeven voor de actie (als je meeleest _/-\o_ ), komt mij eigenlijk wel erg goed uit, zat laatst ook al te kijken naar: reviews: Noisecancelling koptelefoons - Acht modellen tussen 80 en 160 euro g... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Bijzonder trouwens, de Pixel 5 is nu ineens niet meer te vinden op Saturn.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
Apart. Ik heb 'm een half uur geleden besteld op Saturn.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:43
Pukson schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:04:
Bijzonder trouwens, de Pixel 5 is nu ineens niet meer te vinden op Saturn.de.
Hier?

https://www.saturn.de/de/...ogle-pixel-5-2680267.html

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Inderdaad. Maar met zoekactie net kon ik hem niet vinden op de site haha. Had al besteld voor afhalen. Stond toen nog 15/10 dus ik zit prima. Viel me alleen op zo net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Laatst online: 08-06 12:41
LoeWn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:14:
Apart. Ik heb 'm een half uur geleden besteld op Saturn.de
Ik heb vandaag 2 keer besteld bij Saturn met levering naar een doorstuur service in Duitsland. Nu heeft Saturn mijn bestelling voor de 2e keer geannuleerd.

Zijn er meer mensen waarbij de bestelling bij Saturn geannuleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-man
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05-12-2023
True schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:05:
Zojuist ook besteld via MM op daar op te halen, enige wat ik hoop is dat ze niet het billing adres gebruiken voor de Bose actie gezien ik hier mijn NL-adres ingevuld heb, ga 'm dan wel met mijn cc afrekenen zodat ik wat meer slagkracht houd als Google weer een Nexus/Pixel f*ckup maakt en de telefoon niet functioneert zoals we van een telefoon mogen verwachten. Mag via een toffe collega een DE-adres opgeven voor de actie (als je meeleest _/-\o_ ), komt mij eigenlijk wel erg goed uit, zat laatst ook al te kijken naar: reviews: Noisecancelling koptelefoons - Acht modellen tussen 80 en 160 euro g... .
I am in the same boat like you, I think it should be fine. The promotion says that delivery address for Bose should be German:

"Participants must provide a delivery address in Germany."

D-Man

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomb-el
Ik begin haast te denken dat het een goed idee is om een inventarisatie te maken van Tweakers die een Duits adres weten en die zouden willen meewerken. En vervolgens daar op in te schrijven met zijn allen. Max 2 per adres dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:22:
Ik begin haast te denken dat het een goed idee is om een inventarisatie te maken van Tweakers die een Duits adres weten en die zouden willen meewerken. En vervolgens daar op in te schrijven met zijn allen. Max 2 per adres dan.
Ik zou dan eerder /r/Germany proberen, dan zit je gelijk al een beetje in de niche die internationaal onderlegd is ik verwacht niet dat er zo extreem veel Tweakers bij onze oosterburen wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
True schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Ik zou dan eerder /r/Germany proberen, dan zit je gelijk al een beetje in de niche die internationaal onderlegd is ik verwacht niet dat er zo extreem veel Tweakers bij onze oosterburen wonen.
Inderdaad en zou wel nice zijn! Via Reddit moet je ook maar iemand vinden die je kan vertrouwen op dat gebied.

@founz

Geen last van, maar heb voor afhalen gekozen en Nederlands adres ingevoerd. Ben bang dat ze de forward services hebben geblacklist als het al 2x geannuleerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
[...]

Ik denk dat veel mensen dat toch niet vertrouwen. Ik zou dat alleen doen bij Tweakers met goede v&a feedback. Sterker nog, ik heb dat al gedaan >:)

@founz nog geen annulering. Ik heb dan ook geen echte forwarder maar een super aardige Tweaker als adres. _/-\o_

Ik weet niet of hij zijn naam hier genoemd wil hebben. Maar toch hulde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
[...]

Ze hoeven er niet te wonen, maar mogelijk hebben ze vrienden of collega's over de grens. Ik zag al een paar keer een dergelijke post voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
LoeWn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:03:
[...]

Ik denk dat veel mensen dat toch niet vertrouwen. Ik zou dat alleen doen bij Tweakers met goede v&a feedback. Sterker nog, ik heb dat al gedaan >:)

@founz nog geen annulering. Ik heb dan ook geen echte forwarder maar een super aardige Tweaker als adres. _/-\o_

Ik weet niet of hij zijn naam hier genoemd wil hebben. Maar toch hulde
Kijk top! Laten we de handen ineen slaan! 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:29
Was iets te laat met het bestellen van de groene variant. Zie dat MM en Saturn ook geen groene pre-orders meer aannemen. Debitel wel, maar daar staat levertijd 5 a 6 weken. Hoe zit het met Telekom en 02 winkels.. verkopen deze ook losse toestellen? Zie alleen icm abbonementen, maar weet dat ik vroeger mijn Pixels altijd bij Telekom scoorde. Nog andere opties? Ritje Duitsland is geen probleem.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Laatst online: 20:33
mouzetc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:31:
Was iets te laat met het bestellen van de groene variant. Zie dat MM en Saturn ook geen groene pre-orders meer aannemen. Debitel wel, maar daar staat levertijd 5 a 6 weken. Hoe zit het met Telekom en 02 winkels.. verkopen deze ook losse toestellen? Zie alleen icm abbonementen, maar weet dat ik vroeger mijn Pixels altijd bij Telekom scoorde. Nog andere opties? Ritje Duitsland is geen probleem.
Ritje Duitsland is niet meer zo makkelijk (je moet negatieve coronatest van <48 uur kunnen tonen):
https://www.nu.nl/coronav...and-als-risicogebied.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
RefleXion schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:48:
[...]

Ritje Duitsland is niet meer zo makkelijk (je moet negatieve coronatest van <48 uur kunnen tonen):
https://www.nu.nl/coronav...and-als-risicogebied.html
Lijkt me niet dat ze grenscontroles uitvoeren toch? Als je echt net over de grens gaat zoals Kleve Saturn. Winkel in en uit. Lijkt me er weinig fout te kunnen gaan. Desnoods doe je inspect element op een oude test op de site van coronatest en uitslagen ;)

Sorry zou wel hoop shit over me heen krijgen haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jmerle
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-06 03:06
Ik heb vanmiddag de zwarte variant nog weten te bemachtigen bij de Duitse Google Store. Eerst twee keer zonder VPN geprobeerd maar twee keer misgegrepen, de derde keer met VPN was ik er wel op tijd bij. Na de berichten over annuleringen van bestellingen met de 00000-truc en Mailboxde heb ik besloten om Mygermany te proberen, hopelijk gaat dat wel goed.

Zelf heb ik een klein Node.js script geschreven wat op de achtergrond iedere 15 seconden de configurator pagina van de Pixel 5 opvraagt en kijkt of de zwarte variant nog op voorraad is. Als dat het geval is opent ie de pagina in de standaard browser zodat je 'm hopelijk als eerste kan claimen (het betreft dus geen bot die automatisch aankopen doet). Zojuist nog even gedraaid en van zowel de zwarte als de groene variant komen een paar keer per uur nog modellen beschikbaar. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken: https://github.com/jmerle/pixel-5-checker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
jmerle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:11:
Ik heb vanmiddag de zwarte variant nog weten te bemachtigen bij de Duitse Google Store. Eerst twee keer zonder VPN geprobeerd maar twee keer misgegrepen, de derde keer met VPN was ik er wel op tijd bij. Na de berichten over annuleringen van bestellingen met de 00000-truc en Mailboxde heb ik besloten om Mygermany te proberen, hopelijk gaat dat wel goed.

Zelf heb ik een klein Node.js script geschreven wat op de achtergrond iedere 15 seconden de configurator pagina van de Pixel 5 opvraagt en kijkt of de zwarte variant nog op voorraad is. Als dat het geval is opent ie de pagina in de standaard browser zodat je 'm hopelijk als eerste kan claimen (het betreft dus geen bot die automatisch aankopen doet). Zojuist nog even gedraaid en van zowel de zwarte als de groene variant komen een paar keer per uur nog modellen beschikbaar. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken: https://github.com/jmerle/pixel-5-checker
Heel cool! Volgens mij vandaag nul annuleringen op Tweakers. Het geeft de burger moed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Bij Fnac is ie niet meer beschikbaar of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• founz
Na wat zoeken, zag ik dat de Pixel 5 (groene variant) nog te bestellen is bij Otto.de inclusief actie Bose koptelefoon. Omdat ik nieuwe klant ben, ook eens 5% korting gekregen op mijn eerste aankoop :).

Nu hopen dat mijn bestelling niet weer geannuleerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
founz schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:56:
Na wat zoeken, zag ik dat de Pixel 5 (groene variant) nog te bestellen is bij Otto.de inclusief actie Bose koptelefoon. Omdat ik nieuwe klant ben, ook eens 5% korting gekregen op mijn eerste aankoop :).

Ook alleen voor Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
Bomb-el schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:59:
[...]

Ook alleen voor Duitsland?
Jups, heb weer gebruik gemaakt van een doorstuur service. Maar die koptelefoon boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, hoop dat ze de bestelling gewoon verder in behandeling nemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:16

Zojuist ook besteld bij OTTO.de in het groen, met 5% korting en gratis verzending. Thanks voor de tip! Bezorging bij een pakketpunt over de grens, daar haal ik 'm dan wel zelf op. Hopelijk kan ik die koptelefoon ook claimen via dat pakketpunt. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-05 15:04
Kun je voor de koptelefoon een ander adres opgeven (lijkt me wel toch?) of gaat die naar hetzelfde adres waar de telefoon bezorgd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmerle
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-06 03:06
Aeonis schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:19:
Kun je voor de koptelefoon een ander adres opgeven (lijkt me wel toch?) of gaat die naar hetzelfde adres waar de telefoon bezorgd wordt?
De bonus wordt geregeld door een externe partij en zo te zien moet je daar bij het aanvragen van de bonus weer je naam en adres achterlaten. Punt 6 van de Duitse terms and conditions zegt het volgende hierover:
... Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und seine Postanschrift angeben, an welche die Prämie zugestellt werden soll, ...
De Engelse terms and conditions bevat dezelfde inhoud, is wellicht beter te lezen:
... In order to complete the Claim form, the Participant must provide their full name and postal address where the Reward should be delivered ...
Er staat in ieder geval nergens vermeld dat het bonus adres hetzelfde adres moet zijn als dat van de pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016

Koning-Admiraal

De commandant!

Waar blijft Amazon.de ...

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrAMetElfeNd
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Nog leuker...Amazon.nl. Heb de zwarte daar donderdag zien staan (verkoper Amazon.nl) maar toen ik 10 minuten later per ongeluk verversde wassie weg.🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
rreijnhoudt schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:59:
[...]

Zojuist ook besteld bij OTTO.de in het groen, met 5% korting en gratis verzending. Thanks voor de tip! Bezorging bij een pakketpunt over de grens, daar haal ik 'm dan wel zelf op. Hopelijk kan ik die koptelefoon ook claimen via dat pakketpunt. We gaan het zien!
Vriend van me heeft de zwarte voor mij gekocht bij otto (woont in Duitsland, stuurt hem daarna door naar mij), maar de levertijd is mssn wel te lang voor de bose actie. Hoop tijdig de imei gegevens te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Laatst online: 20:33
Pukson schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:05:
[...]

Lijkt me niet dat ze grenscontroles uitvoeren toch? Als je echt net over de grens gaat zoals Kleve Saturn. Winkel in en uit. Lijkt me er weinig fout te kunnen gaan. Desnoods doe je inspect element op een oude test op de site van coronatest en uitslagen ;)

Sorry zou wel hoop shit over me heen krijgen haha.
Op vliegvelden wordt iedereen getest. Bij auto en trein is het niet helemaal duidelijk.

"Veel praktische vragen zijn er nog over reizigers die met de trein of de auto uit risicogebieden komen. Ook zij worden geacht een test te doen en die in quarantaine af te wachten, maar dat is een stuk moeilijker te controleren. De mogelijkheid is er wel. Bij zeker acht zuidelijke grensposten zijn testcentra ingericht."

(https://nos.nl/artikel/23...s-uit-risicogebieden.html)

Kun je het beste dus in het noorden de grens over gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
rreijnhoudt schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:59:
[...]

Ik heb dit ook zojuist gedaan. "Lieferbar mittel november", ben benieuwd! Ben ook benieuwd hoe ik een melding ga krijgen wanneer hij er is.
Helaas pakte de webpagina mijn creditcardgegevens niet (Rabobank foutcode dat ik geen cookies geaccepteerd zou hebben) dus naar via PayPal gedaan. Hoop dat ik dan wel makkelijk mijn geld kan terugkrijgen als er iets misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmbeard
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-02 18:14
Vraag me af of die met release al gaan verkopen. Amazon doet niet mee met de koptelefoon actie in Duitsland (staat niet op de lijst van deelnemers), in tegenstelling tot de UK (waar de Pixel 5 nu besteld kan worden op Amazon.co.uk).

Voor wie bij Amazon UK wil bestellen, zijn er nog andere zaken om rekening mee te houden dan de lader/stekker? Grote voordeel, Amazon stuurt gewoon op naar je huis. Grote nadeel, de Pixel is 600 pond en met bijkomende kosten kom je uit op ongeveer € 683,-. Dat is toch weer € 70,- extra ten opzichte van de prijs in Duitsland. Voor wie anders gebruik maakt van een doorstuurservice uit Duitsland wordt dat verschil wel weer tussen de 25 en 35 euro kleiner vermoed ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016

Koning-Admiraal

De commandant!

Grimmbeard schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Vraag me af of die met release al gaan verkopen. Amazon doet niet mee met de koptelefoon actie in Duitsland (staat niet op de lijst van deelnemers), in tegenstelling tot de UK (waar de Pixel 5 nu besteld kan worden op Amazon.co.uk).

Voor wie bij Amazon UK wil bestellen, zijn er nog andere zaken om rekening mee te houden dan de lader/stekker? Grote voordeel, Amazon stuurt gewoon op naar je huis. Grote nadeel, de Pixel is 600 pond en met bijkomende kosten kom je uit op ongeveer € 683,-. Dat is toch weer € 70,- extra ten opzichte van de prijs in Duitsland. Voor wie anders gebruik maakt van een doorstuurservice uit Duitsland wordt dat verschil wel weer tussen de 25 en 35 euro kleiner vermoed ik.
Het is gewoon belachelijk dat Google de Benelux compleet negeert, terwijl het magazijn hoogstwaarschijnlijk in Nederland staat.. Het liefst zou ik het toestel met een jaar abonnement willen halen, omdat ik niet onder de indruk ben van de iPhone 12. Lijkt qua uiterlijk weer dezelfde notch te hebben.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Het risicogebied 'Nederland' maakt het kopen in DE (al is MM Nordhorn nog geen 500m over de grens) wel wat gecompliceerder. En ik vraag mij af of het negeren van de regels ook door de medewerkers zo in dank afgenomen zal worden. Hopelijk een wat beter perspectief over een dag of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Grimmbeard schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Van rijksoverheid.nl:

'Betaal ik na de Brexit invoerrechten bij een (online) aankoop uit het Verenigd Koninkrijk?

Tot en met 31 december 2020 geldt een overgangsperiode. In die periode betaalt u geen invoerrechten bij een online aankoop in het VK. Alle EU-afspraken en regels gelden dan nog voor het VK. De situatie na die datum kan anders zijn. Dat hangt af van de afspraken die het VK en de EU hierover maken.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Ik heb mijn groene Pixel 5 in de Duitse store gecancelled en op amazon.co.uk een zwarte besteld. Iets van €80 duurder uit maar wel de zekerheid dat de levering goed zal gaan (normaal gesproken) en de kleur die ik wil. Dus wie wil, misschien is er nu eentje beschikbaar in de DE store. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 16:58
MJFM schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Van rijksoverheid.nl:

'Betaal ik na de Brexit invoerrechten bij een (online) aankoop uit het Verenigd Koninkrijk?

Tot en met 31 december 2020 geldt een overgangsperiode. In die periode betaalt u geen invoerrechten bij een online aankoop in het VK. Alle EU-afspraken en regels gelden dan nog voor het VK. De situatie na die datum kan anders zijn. Dat hangt af van de afspraken die het VK en de EU hierover maken.'
Waarom niet wachten op Black Friday? Ik vind 80 euro duurder nogal wat.

Vorig jaar gaf Google DE volgens mij tijdens Black Friday € 200,- korting op de Pixel.

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:27

The Wizard

Moderator Mobile
striner schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

Helaas pakte de webpagina mijn creditcardgegevens niet (Rabobank foutcode dat ik geen cookies geaccepteerd zou hebben) dus naar via PayPal gedaan. Hoop dat ik dan wel makkelijk mijn geld kan terugkrijgen als er iets misgaat.
Een andere browser dan Chrome gebruiken, dan werkt het wel.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
@The Wizard ah top thanks! Dan kan ik dat volgende keer proberen. Het leed is nu al geschied en heb al met PayPal betaald :P

overigens was het niet chrome maar de op chromium gebaseerde browser Vivaldi maar soit. Ook was het op mobiel wat ook nog meegespeeld kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Ben benieuwd of Google de voorraad snel kan verbeteren. Ik wil de Pixel 5 kopen om aan de Bose actie mee te doen, maar zowel bij de MediaMarkt als bij de Google store zijn beide kleuren uitverkocht. Heb geregeld opnieuw gekeken gisteren en vandaag, maar helaas nog zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Aeonis schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:42:
Ben benieuwd of Google de voorraad snel kan verbeteren. Ik wil de Pixel 5 kopen om aan de Bose actie mee te doen, maar zowel bij de MediaMarkt als bij de Google store zijn beide kleuren uitverkocht. Heb geregeld opnieuw gekeken gisteren en vandaag, maar helaas nog zonder resultaat.
Heb je een Duits adres waar je de Bose zou kunnen laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:18
Heb net de Pixel 5 besteld op de franse google store via de 00000 methode. Alles ging vlot, levering gepland tussen 3 en 4 november. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Bomb-el schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:31:
[...]

Heb je een Duits adres waar je de Bose zou kunnen laten bezorgen?
Yes een kennis van mij woont vlak over de grens. Mijn idee was de telefoon bij de MediaMarkt laten bezorgen in Nordhorn, daar zelf ophalen, en de Bose bij de kennis te laten bezorgen. Maar tot nu toe nog niet gelukt een bestelling te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 12:51
jmerle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:11:

Ik heb hem vandaag ook weten te bemachtigen dankzij jou tool! Super bedankt voor het delen.
Voor de volledigheid adres gegevens:
{voornaam}{achternaam}
{adres + huisnummer}
{postcode}, {plaats}, NIEDERLANDE
00000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Laatst online: 28-05 15:49

bbc

patatman12 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:59:
[...]

Ik heb hem vandaag ook weten te bemachtigen dankzij jou tool! Super bedankt voor het delen.
Voor de volledigheid adres gegevens:
{voornaam}{achternaam}
{adres + huisnummer}
{postcode}, {plaats}, NIEDERLANDE
00000
Er zijn er een aantal hier die een annulatie mail hebben gekregen na een paar dagen met deze methode. Misschien is er een bepaald formaat dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
bbc schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Er zijn er een aantal hier die een annulatie mail hebben gekregen na een paar dagen met deze methode. Misschien is er een bepaald formaat dat wel kan.
Ik heb de provincie er ook bij staan en ook geëindigd met {plaats} (niederlande). Nog niet geannuleerd. Overigens hebben volgens mij alle annuleringen op 1 oktober plaatsgevonden. Daarna heeft niemand hier dat in elk geval nog gemeld. Misschien dat na het weekend de meldingen weer binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 10:06
Bomb-el schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

Ik heb de provincie er ook bij staan en ook geëindigd met {plaats} (niederlande). Nog niet geannuleerd. Overigens hebben volgens mij alle annuleringen op 1 oktober plaatsgevonden. Daarna heeft niemand hier dat in elk geval nog gemeld. Misschien dat na het weekend de meldingen weer binnenkomen...
Zo heb ik inderdaad m'n order ook ingeschoten. Ik wacht nog vol in spanning. En voor de eventuele koptelefoon zit ik wel te peinzen om een Duits adres van een kennis op te geven of zou dat nu niet meer kunnen als je al met je NL adres de telefoon besteld hebt?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 12:49
Ik heb de Pixel 5 bij Otto besteld, en via Huifkar wordt het naar mij verzonden.
De levering zal ietsje langer duren: Bestellt - dauert etwas länger

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 12:49

Bedankt voor tip! _/-\o_

Ik heb de Pixel 5 bij Otto besteld, en via Huifkar wordt het naar mij verzonden.

[ Voor 16% gewijzigd door Xfile op 04-10-2020 21:41 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
Xfile schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:40:
[...]

Bedankt voor tip! _/-\o_

En nu hopen dat hij op tijd komt voor de actie. Maar bij Otto staat expliciet erbij dat je de bose koptelefoon krijgt, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
tap123 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:21:
[...]

En nu hopen dat hij op tijd komt voor de actie. Maar bij Otto staat expliciet erbij dat je de bose koptelefoon krijgt, ben benieuwd
Ook in de kleine lettertjes?
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies